Τετάρτη, 26 Νοεμβρίου 2014

DIY Χριστουγεννιάτικα αστέρια από χαρτί

Με ένα αστέρι ξεκινήσαμε την εβδομάδα και με αστέρια συνεχίζουμε. Και τι αστέρια! Τα πανέμορφα diy αστέρια από χαρτί της Ιωάννα από το Find a way by JWP.


Σε πολλά πράγματα δεν μπορώ ν' αντισταθώ τα Χριστούγεννα (βλ. μελομακάρονα και κάθε είδους Χριστουγεννιάτικη λιχουδιά), αλλά αυτό που πραγματικά με διασκεδάζει να κάνω απ' όλα τα DIY projects αυτής της εποχής, είναι Χριστουγεννιάτικα στολίδια από φυσικά υλικά και από χαρτί. Όταν λοιπόν η Δήμητρα του υπέροχου Decor Asylum μου πρότεινε αυτή τη Χριστουγεννιάτικη συνάντηση στο blog της και τη συμμετοχή μου στην όμορφη πρωτοβουλία της "Χριστούγεννα με φίλους", το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν χάρτινα Χριστουγεννιάτικα αστέρια.

Κι αυτό γιατί και τα προηγούμενα Χριστούγεννα έφτιαξα μερικά vintage αστεράκια από χαρτί που μου άρεσαν πολύ. Και το καλύτερο, χρειάζονται υλικά που τα έχουμε όλοι και οι παραλλαγές που μπορούμε να κάνουμε είναι πάρα πάρα πάρα πολλές....

Εδώ, στο guest post για την αγαπημένη Δήμητρα δοκίμασα δύο παραλλαγές, μια πολύ απλή και μια λίγο πιο περίπλοκη, αλλά εξίσου εύκολη στην κατασκευή.



Τα υλικά:
• χαρτιά ... παντός είδους, χρώματος και σχεδίων ανάλογα με το τι μας αρέσει
• μια κόλλα γενικής χρήσης
• ψαλίδι
• κομματάκια σπάγκου ή κορδέλες
• κολλά glitter
• αστεράκια κομφετί, ή οτιδήποτε μπορεί να διακοσμήσει τ' αστεράκια μας
• ένα αστέρι - 'οδηγό' για να τα σχεδιάσουμε. Μπορούμε να τυπώσουμε από το internet, ή να χρησιμοποιήσουμε κάποιο άλλο στολίδι.
 
Για το πρώτο αστεράκι, χρησιμοποίησα έναν οδηγό για να σχεδιάσω πάνω στο χαρτί όμοια αστέρια και στη συνέχεια τα έκοψα. Εγώ έκανα οχτώ για τη δική μου κατασκευή, αλλά μπορεί να γίνει και με λιγότερα και με περισσότερα. Δίπλωσα τα αστέρια στη μέση και κόλλησα τη μισή πλευρά από κάθε αστέρι, τη μια με την άλλη σαν βεντάλια. Στο τέλος, δίπλωσα ένα κομμάτι σπάγκου στη μέση για κρεμασταράκι και ένωσα με κόλλα τις δύο πλευρές που είχαν απομείνει. Και το πρώτο αστεράκι ήταν έτοιμο!!!




Για το δεύτερο αστεράκι, χρησιμοποίησα ένα στρόγγυλο χαρτόνι για βάση. Έκοψα αρκετά τετράγωνα χαρτιά, περίπου είκοσι. Τύλιξα το καθένα σαν μικρό χωνί και έβαλα λίγη κόλλα στην άκρη, για να μην χαλάσουν. Στη συνέχεια, τα κόλλησα το ένα δίπλα στο άλλο πάνω στη βάση και μετά πάνω τους κόλλησα και μια δεύτερη σειρά με χωνάκια. Με δύο μακρόστενα χαρτιά που τα δίπλωσα σαν ακορντεόν, σχημάτισα έναν κύκλο, για να τον κολλήσω στο κέντρο και να κρύψω τις άκρες των χωνιών. Τέλος, κόλλησα στο πίσω μέρος το κρεμασταράκι από σπάγκο, μπροστά ένα μικρό χρυσό αστεράκι-κομφέτι που το είχα εύκαιρα από προηγούμενα Χριστουγεννιάτικα project και πέρασα την επιφάνειά του με λίγο χρυσό glitter σε μορφή υγρής κόλλας. 




Έτσι, γρήγορα, εύκολα και με λίγα υλικά έφτιαξα τα καινούρια Χριστουγεννιάτικα αστεράκια για να στολίσουν το δέντρο μας (να δούμε τι άλλο θα χωρέσει ...☺ ) !!!

Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρα για την πρόσκληση και την όμορφη φιλοξενία και εύχομαι σε όλους Καλά Χριστούγεννα και Χαρούμενες Γιορτές με υγεία, αγάπη και ευτυχία!!

Ιωάννα

----------

Πολύ όμορφα και οικολογικά τα αστέρια σου Ιωάννα! Εγώ θα τα κρατούσα στη διακόσμηση και μετά το πέρας των εορτών.

Την Ιωάννα μπορείτε να την βρείτε στο ιστολόγιό της find a way by JWP καθώς και στο Facebook


Ποιο είναι το αγαπημένο σας; Δεν θα ήταν πολύ όμορφα κι ως γιρλάντα;

Την καλημέρα μου


46 σχόλια:

  1. πολύ όμορφα τα αστέρια της Ιωάννας!!!!! Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ θα τα κρατούσα και μετά τα Χριστούγεννα!!!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι όντως, δεν υπάρχει λόγος να τα περιορίσουμε μόνο στις γιορτές ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  2. Απλά και όμορφα έτσι; Μια χαρά!!!! Καλημές Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μου αρέσει που το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο και χρησιμοποιούμε χαρτί από κάτι που μπορεί να μην χρειαζόμαστε πια και έτσι του δίνουμε μια νέα χρήση και το ανακυκλώνουμε. Φυσικά θα τα φύλαγα και για του χρόνου. Δένομαι με οτιδήποτε δημιουργώ και θέλω να το έχω όσο το δυνατόν πιο κοντά μου.

    Φιλιά πολλά :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό με το δέσιμο ξαναπές το Λίλια!! Έχουν άλλη αξία όσα φτιάχνει κανείς με τα χέρια του!
      Όσο για τα αστέρια της Ιώάννας, είναι και οικολογικά ευσυνείδητα!!
      Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή
  4. Όμορφα στολίδια φτιαγμένα από τα χεράκια μας !!! Καλά μπορείς να κάνεις παπάδες άμα θέλεις. Λίγη χρυσόσκονη, χρωματιστές κορδέλες πω πω τρελαίνομαι !!! Μπράβο στην Ιωάννα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, είναι απίστευτο το συναίσθημα να βλέπεις κάτι και να αρχίζεις να κάνεις σχέδια για τις παραλλαγές του!!!
      Την καλημέρα μου Βάλια.

      Διαγραφή
  5. Η Ιωάννα έχει αποδείξει οτι είναι φοβερή στα καλλιτεχνικά της έργα της και όχι μόνο.Είμαι fun στα blogs της και τα παρακολουθώ.Έχει άποψη και πολύ ταλεντο.Χαίρομαι που μπορείτε και συνεργαζεστε και ποσταρετε τόσο όμορφα και μοναδικα χειροτεχνήματα. Την καλημέρα μου Δήμητρα και στην Ιωάννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Μαρία μου η Ιωάννα είναι καλλιτέχνης! Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση με τα υπέροχα αστέρια της!
      Πολλές καλημέρες και φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πω πα ομορφιές !!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο κορίτσια, τέλεια μες την απλότητά τους !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ομορφιές από ένα υλικό τόσο απλό, μα τόσο πολυδιάστατο!
      Την καλημέρα μου Ράνια :*

      Διαγραφή
  7. Ειναι φανταστικά!!! Θα τα φτιάξουμε με παλιές παρτιτούρες του μεγάλου μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με παρτιτούρες θα γίνουν φανταστικά Ειρήνη μου! Καλές δημιουργίες. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  8. Τέλεια!!!!!!, τέλεια!!!!!!!, τέλεια!!!!!!!!!!!

    I ♥ PAPER!!!!!!!!!!!!

    Τα φιλιά μου στις καλλιτέχνιδες!! & φυσικά σε εσένα για την φιλοξενία τους Δήμητρα :))**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως να μην το αγαπάς αφού γίνεται τόσα υπέροχα πράγματα;; :))
      Σ' ευχαριστούμε πολύ Ελένη μου!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  9. Πραγματικά είναι πολύ πολύ όμορφα, βίντατζ, ρομαντικά, βγαλμένα από μια άλλη εποχή! Εύγε Ιωάννα μου για την εκτέλεση και τις αναλυτικότατες οδηγίες κατασκευής τους. Καλή συνέχεια κορίτσια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως έχουν άυρα άλλης εποχής! Χαίρομαι που σού άρεσαν Χριστίνα.
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  10. μου αρεσει το χαρτι που χρησιμοποιησες. οι λεξεις που φαινονται και το χρωμα του χαρτιου. Καλες γιορτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαντάσου να ήταν και από A Christmas carol οι σελίδες :D

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφα που είναι όλα... Μπράβο κορίτσια!!! Το απόλυτο decor για vintage χριστούγεννα.... Θα μου άρεσε να συνδυαστούν με λίγο χρυσόσκονη στις άκρες διακριτικά & λίγη δαντέλα! Καλές γιορτές να έχουμε με πολύ έμπνευση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είτε σκέτα είτε εμπλουτισμένα όπως λες Γεωργία, είναι ό,τι πρέπει για βίνταζ Χριστουγεννιάτικο ντεκόρ και όχι μόνο :)
      Καλές γιορτές! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  12. πανεμορφα!!!! μου αρεσει πολυ ο συνδυασμος χαρτιου και σελιδας Ιωαννα μου και βγηκαν καπως vintage και πολυ λιτα ταυτοχρονα! μου αρεσουν πολυ και για διακοσμητικα γενικα! θα τα δοκιμασω!


    Μπραβο Δημητρουλα και για τη φιλοξενεια! Κυρια Πρεσβη, μας εκπλησετε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μισό να πάω να αγοράσω τα φερέρο χαχαχαχα

      Οσο για τα αστέρια της Ιωάννας, νομίζω πως οι σελίδες τα κάνουν ακόμα πιο ξεχωριστά! Πολλές καλημέρες φιλενάδα!

      Διαγραφή
  13. Πολύ μου αρέσει η ιδέα!!! και είναι απλή και οικονομική!!!
    Συμφωνώ με τη Δήμητρα ότι θα ήταν πολύ όμορφα και σαν γιρλάντα!!!
    Μπράβο και στις δύο!!! Την Ιωάννα για την ιδέα/υλοποίηση και τη Δήμητρα για τη φιλοξενία!!!
    Εις το επανιδείν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλή, οικονομική, οικολογική και πολύ όμορφη! Όλα τα συνδυάζουν τα αστέρια της Ιωάννας!
      Την καλημέρα μου Αλεξάνδρα :)

      Διαγραφή
  14. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ Δήμητρα για την πρόσκληση και για τη φοβερή φιλοξενία!!! Χαίρομαι πολύ που συμμετέχω σ' αυτό το Χριστουγεννιάτικο DIY party και ευχαριστώ όλους για τα θετικά σχόλια !!! Πολλά φιλιά και καλό βράδυ σε όλους!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Ιωάννα! Πολύ χάρηκα που δέχτηκες την πρόσκληση και φιλοξενήθηκαν στο Άσυλο τα φοβερά αστέρια σου :) Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Πολλές καλημέρες και φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφη πολυφωνία αστεριών! Μου αρέσουν όλα και σε γιρλάντα θα μου άρεζαν πάλι όλα μαζί! Την ιδέα να χρησιμοποιήσεις τέτοιου είδους χαρτιά τη βρίσκω σοφή! Νομίζω αυτό είναι που τους δίνει χαρακτήρα. Συγχαρητήρια Ιωάννα για την εκτέλεση και Δήμητρα για την φιλοξενία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αστέρια είναι πάντος καιρού αλλά τα Χριστούγεννα έχουν την τιμητική τους! Το πολύ πολύ, μετά το δέντρο, τα κάνεις γιρλάντα και τα απολαμβάνεις όλο τον χρόνο ;)
      Ευχαριστούμε πολύ Σοφία. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. τόσο εύκολα και τόσο φινετσάτα! είχα χρησιμοποιήσει πέρσι χάρτινα αστέρια στη διακόσμηση και νομίζω μ' αυτά που είδα θα συνεχίσω και φέτος με αυτές τις νέες βερσιόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να συνεχίσεις, να συνεχίσεις συνονόματη καθώς, όπως μάς έδειξε η Ιωάννα, βγαίνουν καταπληκτικά!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  17. Εχω εντυπωσιαστεί από τό DIY τής Ιωάννας μας αλλά καί από τά πανέμορφα γιορτινά αστεράκια της!!
    Μπράβο Ιωάννα μου !!!Καλό βράδυ Δήμητρα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως εντυπωσιακό Δήμητρα, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως έχουν φτιαχτεί από χαρτί :)
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Μου αρέσει πολύ το χαρτί με τα γράμματα.
    Τα αστέρια είναι φανταστικά. Φυσικά δεν τα βλέπω μόνο σαν Χριστουγεννιάτικα αλλά σαν στολίδια για όλο το χρόνο.
    Το δικό μου αγαπημένο είναι αυτό που συνδυάζει το καφέ χαρτόνι με το χαρτί με τα γράμματα!! Και σαν σχέδιο και σαν διχρωμία.

    Καλή συνέχεια εύχομαι!!
    Φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε Χρυσαυγή!!
      Εξάλλου είναι τόσο όμορφα που είναι κρίμα να περιοριστούν μόνο στην περίοδο των εορτών!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  19. Φανταστικη η επισκεψη της Ιωαννας!!!
    Ειναι τέλεια ολα τα αστερια!!!
    Λιιιιιγο παραπάνω μας αρεσει το #2, ισως γιατι το φανταζομαστε με τα περισσευουμενα χαρτια που εχουμε σε διαφορα χρωματα (απο συσκευασιες κ περιτυλιγματα), τα οποια θα μπλεκονται μεταξυ τους και θα δημιουργησουν ενα πολυχρωμο αστερι- σωστος πανζουρλισμος!!!
    Παμε να πιασουμε τα ψαλιδια μας!!!
    Καλή συνέχεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάς βλέπω παιδιά να ετοιμάζετε turbo εκδοχή των χάρτινων αστεριών!!! Πάντως πολύ σωστά, μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει ότι διαθέσιμο χαρτί έχει :)
      Καλές δημιουργίες! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  20. Μπράβο στις χρυσοχέρες!!!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπράβο στην Ιωάννα για την ιδέα και την εκτέλεση :))
      Εγώ απλώς τα φιλοξενώ στο Άσυλο.
      Καλή συνέχεια Laura.

      Διαγραφή
  21. Το πρώτο αστέρι και το τρισδιάστατο είναι πάρα πολύ όμορφα!
    Πολύ ωραία παρουσίαση και οι οδηγίες!!
    Φιλιά και στις δύο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως και τα δύο...αστέρια :)
      Την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
  22. Πολύ μου άρεσαν τα αστέρια της Ιωάννα στο άσυλο! Φαίνονται και σχετικά απλά (τουλάχιστον σε υλικά)! Θα πιάσω τις κόλλες μου και τα χαρτιά μου άμεσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τις πιάσεις Κατερίνα και να μοιραστείς μαζί μας και τα δικά σου αστεράκια :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή