DIY Xmas Star

Επειδή η μαγεία των Χριστουγέννων δεν πρέπει να περιορίζεται μόνο στους κοινούς χώρους ενός σπιτικού, η Βάλια από το little deco μάς δείχνει σήμερα πόσο εύκολο είναι να ετοιμάσουμε ένα Χριστουγεννιάτικο αστέρι-φωτιστικό για το παιδικό δωμάτιο κι όχι μόνο.


Η πρόσκληση της Δήμητρας στο υπέροχο Άσυλο ήταν η εκκίνηση για την φετινή Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση του littledeco. Το άσυλο έχει πάντα στυλ, άποψη & ατμόσφαιρα, και Χριστούγεννα χωρίς ατμόσφαιρα ΔΕΝ γίνεται. Έτσι έκατσα και έκανα την έρευνά μου για να σας δώσω όμορφες ιδέες που θα διακοσμήσετε το παιδικό δωμάτιο και όχι μόνο.
 
Φως=Ατμόσφαιρα

…όπως θα έλεγε και η φίλη μου Δήμητρα. Γιορτές χωρίς λαμπάκια; Χριστουγεννιάτικο δέντρο χωρίς λαμπάκια; Ποτέ, ποτέ, ποτέ !!! Θα συμφωνήσουμε ότι ενώ στολίζεις 3 ώρες συνεχόμενες το δεντράκι σου, η στιγμή που ακούγεται οι φωνές του ενθουσιασμού είναι μόλις ανάψουμε τα διακοσμητικά λαμπάκια. Ωωωωωωωωω …. Πάμε όλοι μαζί !!!
 
Έτσι και τώρα τα λαμπάκια θα κλέψουν την παράσταση. Σε συνδυασμό το αγαπημένο μου διακοσμητικό θέμα, τα αστεράκια που ήταν και το πρώτο διακοσμητικό θέμα στο βρεφικό δωμάτιο του Τίμου μου. Τα αστέρια ταιριάζουν παντού & πάντα και δεν θα μπορούσαν να λείψουν από ένα Χριστουγεννιάτικο διακοσμητικό θέμα.

Λαμπάκια + Αστέρια

Και ιδού το αποτέλεσμα, ένα φωτεινό αστέρι με Χριστουγεννιάτικη διάθεση για να φτιάξετε την πιο μαγική Χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα !!! 


Η απόδοση του DIY είναι στην πιο απλή μορφή της. Τα υλικά τα είχα ήδη στο σπίτι, ένα χαρτόνι λευκό μακέτας 5mm, κόλλα, λαμπάκια & χαρτοταινία.


Αρχικά έκοψα το χαρτόνι σε 6 λωρίδες 40Χ5εκ, τα κόλλησα ένα, ένα και στο τέλος πέρασα τα λαμπάκια γύρω, γύρω με την βοήθεια λίγης χαρτοταινίας για να είναι σταθερά. Εφόσον θέλετε να το τοποθετήσετε μέσα στο παιδικό δωμάτιο, θα πρότεινα να χρησιμοποιήσετε λαμπάκια με μπαταρία που θα βρείτε στην αγορά. Ωραία η διακόσμηση, αλλά η ασφάλεια πρώτα. Άλλωστε με τα παιδιά ποτέ δεν ξέρεις αφού δαγκώνουν και τραβάνε ότι πέσει στα χέρια τους!!!

Φυσικά αυτή είναι η βάση ενός DIY, όση παραπάνω φαντασία βάλετε και παίξετε με διαφορετικά υλικά το αποτέλεσμα πάντα θα μας εντυπωσιάζει. Για άλλη μια φορά ευχαριστώ το άσυλο για την φιλοξενία του, και εύχομαι καλές γιορτές σε όλους με αγάπη & υγεία. Σας περιμένω για περισσότερες διακοσμητικές ιδέες για το παιδικό δωμάτιο στο blog μου !!!

Βάλια

------------
Υπέροχο το αστέρι-φωτιστικό Βάλια! Εγώ μένω στο "όχι μόνο" καθώς παιδικό δωμάτιο στο Άσυλο δεν έχουμε αλλά νομίζω πως άνετα μπαίνει σε διάφορους χώρους σε ένα σπίτι! 

Την Βάλια μπορείτε να την βρείτε στο ιστολόγιό της littledeco.gr  καθώς και στο Facebook: Littledeco
 
Πως σάς φαίνεται; Δεν είναι μία τέλεια προσθήκη στη Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση που όμως μπορεί να παραμένει και μετά το πέρας των εορτών;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

52 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πανέμορφο! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  2. Ένα αστέρι σαν αυτό πρέπει να έχει κάθε σπίτι και συμφωνώ πως δεν είναι μόνο για γιορτές!Είναι μια κατασκευή ελαφριά και εύκολη που κλέβει την παράσταση!Πολύ μου άρεσε η κατασκευή της συμπαθέστατης Βάλιας :* και φυσικά η παρουσίαση σου Δήμητρα μου!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα εύσημα Λίλια και για το diy αλλά και την παρουσίαση πάνε στην Βάλια :) Πάντως όντως είναι παντός καιρού και παντός χώρου το αστέρι της.
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  3. Πράγματι μια πολύ ωραία ιδέα! Το δωμάτιο του μικρού είναι το μόνο που δεν έχει στολιστεί ακόμα και τον έχω παραπονεμένο. Το αστέρι θα ταίριαζε πολύ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα, τότε πλέον δεν έχεις δικαιολογία να μην τού δώσεις και στο δωμάτιο λίγη από την λάμψη των εορτών Μαργαρίτα! Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή
  4. Ασορτί και με τα καλύμματα στο κρεβάτι!! :)
    Πολύ όμορφη και εύκολη κατασκευή!
    Εύγε και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως φαίνεται ο άνθρωπος ο επαγγελματίας ε;; :)
      Την καλημέρα μου Αλεξάνδρα

      Διαγραφή
  5. Όμορφο, λαμπερό & πανεύκολο στην κατασκευή του το αστέρι σου Βάλια μου... Καλή εβδομάδα κορίτσια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς όπως τα λες Χριστίνα. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  6. Ενθουσιάστηκα με την απλή και ολοφώτινη πρόταση!!! Φιλάκια και σις δυο σας!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απλή με μαγικά αποτελέσματα Νικόλ μου!
      Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή
  7. λατρευω τα φωτακια!!! δεν εχω κανενα προβλημα το δεντρο μου να εχει μονο φωτακια!!! Βαλια υπεροχη η ιδεα σου και πολλη απλη! οποτε θα τη δοκιμασω αποψε κιολας!!! σε ευχαριστω πολυ!

    Δημητρουλα συνεχιζεις να μας εκπλησεις με τις διαλεχτες καλεσμενες σου! ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένουμε να δούμε το άστερι σου Ζηνάκι!!! Αν το βάλεις στο δωμάτιο των μικρών σου, σίγουρα θα το λατρέψουν :)
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  8. Υπέροχο το αστέρι σου Βάλια! Πολύ όμορφο και απλό DIY με τόση λάμψη και φως!!!
    Πολλά φιλιά και στις δυό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Νίκη! Δεν χρειάζονται εξάλλου περίπλοκα diy για να βγει κάτι πολύ όμορφο, όπως το αστέρι της Βάλιας.
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  9. Απίθανα εύκολο για να είναι τόσο όμορφο!!!!!!!!!!!!!!
    Δεν γίνεται!
    Μου άρεσε όχι μόνο το αστέρι το φωτεινό φυσικά (που ναι, συμφωνώ πως όλο το χρόνο είναι υπέροχο διακοσμητικό),
    αλλά και το αστεράτο κουβερλί, το μαξιλαράκι με το "3" και αυτό με τα αστεράκια επίσης!
    Η γαλότσα δίπλα δεν πέρασε απαρατήρητη!!!

    Πολύ προσεγμένες και όμορφες φωτογραφίες που αναδεικνύουν την άψογη κατασκευή!!!!

    Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες;;; Δεν χρειάζονται όλα τα diy υπομονή!!!! Πιάσε χαρτόνι και στρώσου :D
      Φυσικά δεν μπορώ να αφήσω ασχολίαστο το γεγονός πως "ξεκοκάλισες" όλα τα στοιχεία που συνθέτουν τις φωτογραφίες, βλέποντας και το δέντρο αλλά και το δάσος ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Πραγματικά τέλειο! Και φαίνεται αρκετά ευκολο!
    Σούπερ ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύκολο με απίθανα αποτελέσματα Ράνια :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Τα φωτάκια στο παιδικό δωμάτιο δείχνουν υπέροχα, και νομίζω ότι όλα τα πιτσιρίκια τα λατρεύουν!
    Είναι ό,τι πρέπει για γλυκά, χριστουγεννιάτικα ονειράκια!
    Μπράβο και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ παιδάκι είμαι μάλλον γιατί έχει μπει στην λίστα με τα to do καθώς λατρέυω τα λαμπιόνια :D
      Ευχαριστούμε πολύ Χρύσα!

      Διαγραφή
  12. Έλα ρεεεε δε του το χεις ότι είναι από χαρτί....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες μεγαλεία το χαρτί Χριστίνα;;; χεχεχε
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  13. Έτσι!!! Στα αστέρια μας, ταιριάζουν λαμπερά αστέρια!!!!
    Μπράβο για την φωτεινή και εύκολη κατασκευή!!!
    Σε ένα τέτοιο δωμάτιο με καθαρές γραμμές και αρμονικά χρώματα κι εγώ θα έμενα...:))

    Καλή εβδομάδα σε όλες και φιλιά!!! :)**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, όταν ο άνθρωπος το έχει σπουδάσει το αντικείμενο, βγαίνουν τέτοια υπέροχα δωμάτια Ελένη μου!
      Όσο για την κατασκευή, απλή, οικονομική και υπέροχη!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφο... απ οτι εχω προσέξει πολύ της μοδας τα αστερια και γραμματα με φωτάκια!

    Καλη εβδομάδα στο Asylum!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μέσα στο κλίμα των εορτών και μέσα στην μόδα ;)
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφη και εύκολη κατασκευή! Μπράβο στήν Βάλια!!
    Καλή εβδομάδα Δημητρά μου!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς συνονόματη! Εύκολο diy με καταπληκτικό αποτέλεσμα :)
      Φιλιά πολλά και καλημέρα!

      Διαγραφή
  16. Υπεροχο και τοσο ευκολο να το κανεις!!! Μπραβο Βαλια! Καλημερα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάς βλέπω να γεμίζουμε τα σπίτια μας φωτεινά αστέρια Μαράκι! Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  17. εντυπωσιακό και υπέροχο οπουδήποτε κι αν κρεμαστεί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Δήμητρα! Καλώς όρισες πίσω. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  18. Σε ευχαριστώ για την φιλοξενεία Δήμητρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ' ευχαριστώ Βάλια που αποδέκτηκες την πρόσκληση και ετοίμασες αυτό το αστεράτο diy :D

      Διαγραφή
  19. Απλό και όμορφο δηλαδή τέλειο! Και θα συμφωνήσω οτι σαν τα λαμπάκια δεν έχει!!! Ευχαριστούμε για την πανέμορφη ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ομορφιά δεν χρειάζεται να είναι περίπλοκη Σοφάκι και το αστέρι της Βάλιας είναι απόδειξη επί τούτου :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  20. Φανταστική ιδέα, πολύ εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!Μπράβο στη Βάλια!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ εύκολο στην κατασκευή...τι άλλο να ζητήσει κανείς;;
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  21. Φανταστική ιδέα Βάλια μου!
    Έδεσε άψογα στο χώρο και νομίζω ότι με τις οδηγίες σου θα δέσει και σε πολλούς ακόμη!
    Σας ευχαριστούμε και τις δύο για την υπέροχη ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε όποιον χώρο και να το βάλεις Βάσω νομίζω πως θα δείχνει υπέροχο!
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  22. Τι υπέροχη ιδέα της οποίας μπορώ να φανταστώ αμέτρητες παραλλαγες (δεντράκι κλπ)
    Μπράβο κορίτσια!!
    Καλό βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, παίρνοντας την κατασκευή του αστεριού, με μεράκι και λίγη φαντασία μπορούν να φτιαχτούν πολλά σχέδια :)
      Ευχαριστούμε Laura. Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  23. Μπράβο Βάλια!! Πάρα πολύ όμορφη κατασκευή για παιδικό δωμάτιο και όχι μόνο!!! Πολύ εντυπωσιακό το αστέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς..και όχι μόνο Θάλεια!!! Γιατί κι εμείς τα μεγάλα παιδιά έχουμε ψυχή ;)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμορφο και εύκολο! Μπράβο στην δημιουργό αλλά και την οικοδέσποινα! Νομίζω πως θα το φτιάξω για το δικό μου υπνοδωμάτιο χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φτιάξεις γιατί σίγουρα θα δώσει άλλη ατμόσφαιρα Κατερίνα! Εξάλλου είναι τόσο όμορφο κι εύκολο στην κατασκευή :)

      Διαγραφή
  25. Έχουμε καιρό να κάνουμε βόλτα στην γειτονιά(λόγω στολισμού και όχι μόνο) και βλέπουμε ότι χάσαμε πράματα και θάματα!!!!Πολύ εύκολη κατασκευή αλλά εντυπωσιακότατη!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με άλλα λόγια δηλ. κορίτσια θα έχετε μπόλικο υλικό να μάς δείξετε!!!! :D
      Όσο για το αστέρι-φωτιστικό, ακριβώς όπως τα λέτε, 2 σε 1!
      Την καλησπέρα μου :*

      Διαγραφή