Αποθήκευση καυσόξυλων

Το Σάββατο, μαζί με τον Νοέμβριο, υποδεχτήκαμε για δεύτερη συνεχή χρόνια την θαλπωρή και ζεστασιά της ξυλόσομπάς μας. Έτσι, επηρεασμένη από δύο άκρως χουχουλιάρικες βραδιές, σκέφτηκα η εβδομάδα των αναρτήσεων να ξεκινήσει με κάτι σχετικό: τα καυσόξυλα και πιο συγκεκριμένα τρόπους και για άμεση πρόσβαση αλλά και διακόσμηση ταυτόχρονα.

Και ποιο καλύτερο δοχείο για μία τέτοια δουλειά από τα καλάθια;














Στο Άσυλο χρέη τέτοιου καλαθιού κάνει ένα ζεμπίλι, το οποίο μπορείτε να δείτε με καυσόξυλα, στο Χριστουγεννιάτικο Άσυλο πέρσι,  εδώ και με λουλούδια εδώ, ενώ αν αναρωτιέστε πως ήταν η όλη εμπειρία εγκατάστασης της ξυλόσομπας, ρίξτε και μία ματιά εδώ.

Ακόμα όμως κι αν τα ξύλα δεν είναι το υλικό θέρμανσής για φέτος το χειμώνα, προσθέστε κάπου στον χώρο σας ένα καλάθι γεμάτο καυσόξυλα. Είναι εξίσου υπέροχο κι ως απλό διακοσμητικό.


Εγώ σάς αφήνω με φωτογραφίες από τα δύο βράδια που ανέφερα στον πρόλογό μου: μία με το σαλόνι υπό το φως της φωτιάς και της γυάλας με τα Χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια και μία με την Ήρα που θεωρεί την σόμπα πιθανότατα την καλύτερη ανακάλυψη, μετά το ψήσιμο στα κάρβουνα.




Εσείς ξεκινήσατε την θέρμανση; Με τι θα ζεσταθείτε τον φετινό χειμώνα;

Την καλημέρα μου, καλή εβδομάδα & καλό μήνα!


67 σχόλια:

  1. Έιχα αρχίσει να ψιλοχαζεύω επιλογές για την αποθήκευση των ξύλων. Αυτό που με ενδιαφέρει είναι να είναι κλειστό καλάθι/κουτί για να μην πέφτουν κομματάκια και λερώνει μέσα το σπίτι. Μου άρεσε η λύση του τσίγκινου κουβά αλλά και το μεγάλο καλάθι. Ευχαριστούμε γιατος προτάσεις !!! ..........Καλέ, αυτός ο κούκλος σκυλάκος δικός σου είναι ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την έχω δει live κάτι παρεμφερές Βάλια. Μεγάλο τσίγκινο ψηλό κουτί με καπάκι και ρόδες για εύκολη μετακίνηση. Δεν μπορώ να πω πως με ξετρέλανε αισθητικά αλλά με τις τσαχπινιές σου σίγουρα μπορείς να το μεταμορφώσεις. Πάντως, κακά τα ψέματα, με τα ξύλα όλο και κάποιο κομμάτακι θα ξεφύγει.
      Όσο για τον σκυλάκο, είναι το Τέρας ή αλλιώς η Ήρα, που όπως βλέπεις έχει αναπτύξει από πέρσι στενή φιλία με την ξυλόσομπα ;)

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφα όλα! Και εγώ σε καλάθι τα έχω κάτω πό το τζάκι! Όσο για θέρμανση, πέρα από το air condition το τζακάκι ανάβει κάθε μέρα από την προηγούμενη εβδομάδα :-) Απαίτηση των μικρών που δεν με χαλάει καθόλου!!!!! Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστή η απαίτηση των μικρών Ελένη γιατί και μόνο στη θέα της φωτιάς νοιώθεις πιο ζεστά και μεταμορφώνεται το σπίτι :)
      Την καλημέρα μου. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  3. Ψηφίζω ψάθινα καλάθια δαγκωτό!!! Είναι ανθεκτικά και ταιριάζουν πάντα σε οποιαδήποτε διακόσμηση!!!
    Σίγουρα φέτος θα παίξει πολύ τζάκι και πάλι, διότι εκτός από μέσο θέρμανσης είναι και μέσο "ατμόσφαιρας"!!!
    Βέβαια επειδή το τζάκι φτάνει να ζεστάνει μόνο το σαλόνι, ε θα παίξει και λίγο πετρέλαιο (ελπίζω να είναι λίγο όπως πέρυσι που ο χειμώνας δεν ήταν ιδιαίτερα βαρύς...)
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά αυτό το 2ο ψάθινο θα το ήθελα κι εγώ πολύ Αλεξάνδρα! Όχι πως θα με χάλαγε κι ένα συρμάτινο, κυρίως για διακόσμηση!!
      Σε βρίσκω πλήρως προετοιμασμένη για τον χειμώνα, και τζάκι και πετρέλαιο :) Κάπου πάντως πήρε το αυτί μου κάτι φήμες πως ο φετινός χειμώνας μάλλον θα δείξει άγρια τα δόντια του κι εδώ στην περιοχή έχει ήδη αρχίσει με μία υγρασία που διαπερνά τα πάντα!
      Την καλημέρα μου. Καλό μήνα να έχουμε.

      Διαγραφή
  4. Τι ωραία η σόμπα,Δήμητρα!!!Εμείς δυστυχώς δεν έχουμε ούτε τζάκι ούτε σόμπα!Η μια από μας ζεσταίνεται με καλοριφέρ(τουλάχιστον ζεσταίνεται ) ενώ η άλλη με θερμαντικό σώμα μιας που δεν ανάβουν τα καλοριφέρ της πολυκατοικίας(πικρή ιστορία)!!!Πάντως ξύλα μπορεί να μην έχουμε ,καλάθια όμως κυκλοφορούν αρκετά στο σπίτι!!Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως μεγάλη πίκρα το θέμα θέρμανσης σε πολυκατοικία. Τουλάχιστον πάλι καλά που και οι δυο σας έχετε λύσεις!
      Όσο για τα καλάθια, νομίζω πως "επιβάλλεται" να γεμίσετε ένα με ξύλα, έστω για διακόσμηση καθώς δείχνουν υπέροχα :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Με σεξ! Χαχαχαχα έτσι θα ζεσταθουμε, γιατί πετρέλαιο γιοκ!Χαχαχα

    Βασικά με τζάκι κ κλιματιστικό! Οποτε θα υιοθετησωκαποια απο τις ιδέες σου, με πάτο βέβαια. Γιατι τα μεταλλικα ηταν σουπερ, αλλά θα πέφτουν πολλα στο πάτωμα!

    Τέλεια η γυαλά!!!!

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Ζήνα θα ξεθεωθείς φέτος γιατι λένε προβλέπεται κρύος χειμώνας!!!!! χαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. xaxaxaxa λες ε???? χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Ααααα λαμπρά! Εγώ νονά στον επόμενο απόγονο, ναι;;;; Και να ΄ναι κοριτσάκι περικαλώ!!!!! Ε ρε τυχερέ σύζυγε, που είσαι;;; Διαβάζεις πως θα καλοπεράσεις όλον τον χειμώνα;;;;

      Μαργαρίτα κι εγώ τα ίδια ακούω και χαίρομαι :D

      Διαγραφή
  6. Και εμείς ανάψαμε το τζάκι και προβλέπεται να ζεσταινόμαστε με αυτό και τα κλιματιστικά.
    Τα ξύλα εμείς τα έχουμε στην βεράντα γιατί μέσα, μαζί με τον μικρό δεν παίζει να αντέξουν τα νεύρα μου.
    Όσο για την Ήρα.... Μήπως ήμουν σκύλος στην προηγούμενη ζωή; Με τα παϊδια στα κάρβουνα και την φωτιά πάντα με πιάνει κάτι:)
    Τέλειο το Άσυλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαα, αν πάει έτσι, τότε κι εγώ σίγουρα σκύλος ήμουν στην προηγούμενη ζωή!!!! Και νομίζω και η από πάνω η Miss Sexy το ίδιο!!!
      Σε σκεφτόμουν πάντως το Σαββατοκύριακο Μαργαρίτα. Τι έκανες τελικά;; Στόλισες;;; Όχι τίποτα άλλο δηλ. αλλά να έχω και ένα παράδειγμα να αναφέρω στον Γεώργιο κάθε φορά που τον πρίζω με το πότε θα στολίσουμε χεχεχεχεχεχε
      Όσο για τα ξύλα, καλά κι εμείς τις στίβες έξω τις έχουμε αλλά τα ξύλα της ημέρας είναι στο ζεμπίλι και σε ένα ακόμα πλαστικό καλάθι. Φιλιά :*

      Διαγραφή
    2. Όχι δεν στόλισα γιατί και ο δικός μου τρελή με ανέβαζε, παλαβή με κατέβαζε!!!
      Ε και γκρίνια γκρίνια, δεν λέει να στολίσουμε έτσι.... Ελπίζω αυτό το ΣΚ. Πάντως ΣΙΓΟΥΡΑ το επόμενο θα είναι στολισμένο:)

      Διαγραφή
    3. Ωραία!!! Για να ξέρω τι θα πω κι εγώ στον δικό μου!!!!! χεχεχεχεχε
      Μην μασάς Μαργαρίτα. Βουρ!!!!

      Διαγραφή
  7. Από 'δω και από 'κει να και η τσόχα πάλι!!!
    Τα ψάθινα μου άρεσαν περισσότερο απ' όλα!!!
    Καλή εβδομάδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε καιρός ήταν Laura δεν νομίζεις;; Εγώ τουλάχιστον την έχω συνδυάσει ως υλικό με τον χειμώνα :)
      Τα ψάθινα είναι πάλι παντός καιρού. Την καλημέρ αμου.

      Διαγραφή
  8. Κούκλα η σόμπα. Εμείς έχουμε μια λίγο πιο μικρή στο μαγαζί, που το κάνει φούρνο και ψήνουμε και κάστανα πάνω της!
    Στο σπίτι ,δυστυχώ, ούτε τζάκι ούτε σόμπα, μόνο ψυχρό ,απρόσωπο και ακριβό καλοριφέρ...
    Ευχομαι να περάσετε πολλά ζεστά χουχουλιάρικα βράδια κοντα της!
    Κάνε μια αγκαλιά αυτό το αξιολάτρευτο πλάσμα, την Ηρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Νίκη μου!!! Σόμπα και κάστανα και μία καλή ταινία στην τηλεόραση και δεν θέλεις κάτι παραπάνω για ένα όμορφο και χαλαρό βράδυ :))
      Πάντως για το καλοριφέρ, τουλάχιστον αφού ζεσταίνει καλό είναι κι αυτό!
      Όσο αφοράν την αγκαλιά στην Ήρα, έρχεται από μόνη της. Αφού καψαλιστεί μπροστά στην σόμπα σα θερμοπομπός, περιμένει να της στρώσω το ριχτάρι της στον καναπέ και μετά τσακωνόμαστε για το ποια θα κάτσει που αφού τελευταία όλο και ψιλομπαίνει (με ένα πόδι, μία ουρά, σιγά σιγά και πονηρά) στη θέση μου, ενώ θεωρεί πως το πόδι μου είναι το προσωπικό της μαξιλάρι. Κι άμα την πάρει ο ύπνος δεν μου κάνει καρδιά να κουνηθώ και να την ξυπνήσω :)

      Διαγραφή
  9. Χάζεψα τις φωτογραφίες σου και τις ευχαριστήθηκα όσο δεν φαντάζεσαι !!!!!
    Τζάκι και σκύλος ...... μεγάλες αγάπες !!!!!
    Σαν την θαλπωρή του τζακιού τίποτα άλλο, δυστυχώς στην πόλη και με φυσικό αέριο..... έ, πάντως έχουμε ζέστη !!!!
    Όσο για τον σκύλο είναι το αγαπημένο μου ζώο μαζί με το άλογο, να μου τον φιλήσεις, γιατί πάντα είχα σκύλο στο εξοχικό και τώρα όχι σνιφ, σνίφ ................. Καλό μήνα γλυκιά μου και περιμένουμε κι άλλες φωτο χειμωνιάτικες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ράνια μου γιατί για εμένα αυτές οι φωτογραφίες αντιπροσωπεύουν ένα όμορφο οικογενειακό βράδυ :)
      Το μόνο που μπορεί να τις κάνει καλύτερες είναι και ένα φωτισμένο Χριστουγεννιάτικο δέντρο ;)
      Σε καταλαβαίνω για το θέμα σκύλου.... Όσο για το φυσικό αέριο, πάλι καλά να λες γιατί το κρύο σπίτι, ανεξαρτήτως περιοχής, δεν παλεύεται! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  10. Τα ψαθινα ειναι μακραν τα πιο ωραια! Καλο χειμωνα να εχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ψάθινα είναι διαχρονικά και παντός καιρού Μαράκι!
      Καλό μήνα και καλό χειμώνα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  11. Πλεκτά δεν μπορουσα να το φανταστω ότι υπήρχαν ! Ωραία ειναι όμως όλα τους αν δεν λερωνεται ο χωρος. Εμεις μετα απο 3 χρονια με κλιματιστικό, αφου χρυσωσαμε τη ΔΕΗ, βάλαμε ατομική τηλεθέρμανση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι μπορείς να φανταστείς υπάρχει Αριάδνη!! Πάντως όσον αφορά τα ξύλα όλο και κάτι θα ξεφύγει αλλά μικρό το κακό.
      Τυχερή είσαι όσον αφορά την θέρμανση αφού έχετε τη δυνατότητα για Τ/Θ! Καλό και ζεστό χειμώνα λοιπόν :*

      Διαγραφή
  12. Ειλικρινά έχω ένα σωρό καλάθια σε πολλά και διαφορετικά μεγέθη και αυτά προέρχονται απο δώρα που παίρνω στις γιορτές,η ιδέα που μας δίνεις είναι ωραία διακοσμητική αλλά και χρηστική ,ιδανική για την αποθήκευση των ξύλων Δήμητρα.Πολύ όμορφη η φωτο με το σκύλο σαυ την Ήρα....Αντε και καλό χειμώνα να έχουμε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι τόσο άκρως εξοπλισμένη Μαρία για να δημιουργήσεις όμορφες συνθέσεις με καλάθια και ξύλα. Τυχερούλα!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφη εικόνα τό σκυλάκι σας μπροστά από τήν ξυλόσομπα Δημητρούλα μου!!
    Μού άρεσαν πολύ τά ψάθινα καλάθια!Καί εμείς εφέτος μέ τό τζάκι θά ζεσταθούμε καί καλοριφέρ γιά τίς πολύ, κρύες ημέρες!!
    Καλό μήνα!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Δήμητρα! Η Ήρα θεωρεί την σόμπα καλή της φίλη χεχεχε
      Μια χαρά σάς βρίσκω πάντως συνονόματη. Και την θαλπωρή του τζακιού και την έξτρα δόση ζεστασιάς από τα καλοριφέρ όποτε χρειαστεί! Την καλημέρα μου. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  14. Τα τρία πρώτα ψάθινα καλάθια τα θέλω όπως είναι!!! :)) Τζάκι βέβαια δεν έχω... ούτε ξυλόσομπα... αλλά τι πειράζει.. ατμόσφαιρα να κάνουμε!!! ;) Η Ήρα νομίζω πως έπιασε πρώτο τραπέζι πίστα.. Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες, τι πειράζει;;; Δεν πειράζει καθόλου καθώς και ως διακοσμητικά είναι πανέμορφα!!
      Όσο για την Ήρα, ξέρει τι κάνει αυτή χεχεχε
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  15. Μες το μυαλο μου εισαι! Ερχεται τη Παρασκευη ο κυριουλης να καθαρισει την καμιναδα και περιμενω και τα ξυλα! Καλαθι δεν εχω φτιαξει ακομα (οχι δεν θα το πλεξω!!!) αλλα ειναι μεσα στα σχεδια μου! Ακομα ενα DIY ερχεται! Αλλα εισαι μπροστα! Εισαι πολυ μπροστα ρε φιλεναδα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται Μάρω!!! Ανυπομονώ να δω τι diy θα είναι αυτό!!! Άσε κάτω τις βελόνες και στρώσου στη δουλειά χεχεχεχεχε
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Στο σπίτι που μένουμε τώρα τζάκι δεν έχουμε...στο προηγούμενο είχα αγοράσει ένα μεγάλο κοφίνι σαν της τρίτης φωτογραφίας το είχα βάψει γκρίζο, του είχα βάλει και μια επένδυση από ένα χοντρό νάιλον για να μη μένουν στο πάτωμα υπολείματα από τα ξύλα και το είχα στο πλάι του τζακιού... πάντως από όλες τις λύσεις εμένα μου αρέσει αυτή με το ζεμπίλι. Τα καλάθια είναι αναμενόμενα το άλλο όχι... Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι Χριστίνα πως το ζεμπίλι είναι πολύ ξεχωριστό και βολεύει και πολύ καθώς οι αντοχές του σε βάρος είνα πολύ μεγάλες. Πάντως γιατί να μην βάλεις και εκεί που είσαι τώρα ένα καλάθι με ξύλα; Νομίζω πως οπτικά δίνει και αυτό ζεστασία :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  17. Αααααααααααααα!! Ζεστούλαααααααα!
    Εδώ θα μείνω!
    Φυσικά αν εξαιρέσουμε το ζεμπίλι που το λατρεύω, θα προτιμήσω τα μεγάλα ψάθινα αλλά περίσσότερο και από αυτά τα μεταλλικά καλάθια. Σε καμία περίπτωση τα υφασμάτινα. Προτιμώ κάτι πιο σταθερό για τα βαριά ξύλα.
    Όσο για την φωτό με το Τέρας......... κλαίω από τα γέλια με τη φάτσα της (μαλλον την σκιά της) μπροστά από τη σόμπα!!!!!!!!!!
    Το αυτί κάγκελο, ε? χαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν θα έρθεις, θα την έχω φουλάρει να καθίσουμε με τα κοντομάνικα!!!
      Τα υφασμάτινα νομίζω πως είναι περισσότερο διακοσμητικά, εκτός κι αν διαθέτουν κάποιο πιο σκληρό εσωτερικό σκελετό για να αντέχουν το βάρος των ξύλων.
      Όσο για την Ήρα, από τις πιο εύκολες φωτογραφίες που τής έχω βάλει καθώς μάλλον υπνωτίζεται από τις φλόγες και μένει ακίνητη χεχεχεχεχε

      Διαγραφή
  18. Μου αρέσουν όλα!!!Και ακόμη περισσότερο η ατμόσφαιρα του Ασύλου!
    Λόγω της μικρής και της αδυναμίας με το ζωικό βασίλειο, καταργήσαμε εδώ και καιρό την εσωτερική αποθήκευση. Τα έχουμε στοιβάξει βέβαια σε ακτίνα χεριού έξω από το παράθυρο, οπότε μικρό το κακό!
    Όσο για το φετινό χειμώνα, είπα να το παίξω χουβαρντού και εκτός από το ενεργειακό τζάκι, το οποίο δυστυχώς δεν καλύπτει όλο το σπίτι, επενδύω σιγά σιγά σε πετρέλαιο. Μήπως να αναθεωρήσω και να επενδύσω σε εσώρουχα (όχι αυτά της τσάντας εννοείται!!!)?Ζήνα περιμένουμε ενεργειακή απόδοση της μεθόδου!!
    Καλό μήνα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί Βάσω!!! Έιχα φάει τον Γεώργιο να τα στοιβάξουμε στο μπαλκόνι που είναι κοντά στην σόμπα αλλά μόλις μού είπε πως θα πρέπει να τα περάσουμε μέσα από το σπίτι, την ξέχασα την ιδέα για παντός, οπότε σε ζηλεύω!!!!
      Ποια είναι τα εσώρουχα τσάντας ή μήπως μπέρδεψες το ο με το α;;; χεχεχεχεχεχε
      Το Ζηνάκι μας ξεσήκωσε και σε λίγο θα της ζητήσουμε κι έκθεση των Kw που παράγουν χαχαχαχαχαχαχ
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  19. Πω πω μύρισαν Χριστούγεννα! Το πόσο τη ζηλεύω την Ήρα που πήγε και κόλλησε μπροστά στη φωτιά, δεν λέγεται... Εμείς αέριο, άχρωμο, δύσοσμο και αόρατο αλλά δεν διαμαρτύρομαι γιατί υπάρχει και κόσμος που κρυώνει εκει έξω. Πανέμορφα τα καλάθια και ειδικά το υφαντό! Μου φαίνεται θα πάω καμιά βόλτα στους γονείς μου στο εξοχικό να πάρω αγκαλιά τη σόμπα να ψήσω και κανά κιλό κάστανα και να φάω μέχρι να ακουστεί μπάμ! Καλημέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι και μάλιστα νωρίς φέτος (όχι πως είναι ποτέ νωρίς για Χριστούγεννα!!!). Πάντως πολύ σωστή σε βρίσκω γιατί ακριβώς όπως τα λες, τουλάχιστον θα είστε στα ζεστά. Όσο για τη βόλτα στο εξοχικό επιβάλλεται κι αν συνοδεύεται από ψημένα κάστανα ακόμα καλύτερα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  20. Εμείς δεν ξεκινήσαμε ακόμα τη θέρμανση αλλά μάλλον θα πάμε για το κλασικό πετρέλαιο (σε δόσεις). Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού κρατιέται ακόμα ο καιρός Χριστίνα πάλι καλά από άποψη οικονομίας! Εμείς ξεκινήσαμε νωρίς φέτος γιατί η υγρασία σε περονιάζει (όχι πως παραπονίεμαι όμως). Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  21. Τέλειες όλες οι φώτο Δήμητρά μου... Μετά τα βελανίδια του Οκτώβρη, έρχονται τα καλάθια του Νοέμβρη... χαχαχα !!! Μακάρι να μπορούσα να βάλω ένα τέτοιο καλάθι δίπλα από το τζάκι ... μάλλον θα διάλεγα μεταλλικό ή ρατταν... Αλλά με τον τρίχρονο μπόμπιρά μας τα ξύλα θα φέρνουν βόλτες μέσα στο σπίτι και αυτός θα κρύβεται μέσα στο καλάθι ... χαχαχα!!! Πάντως, είναι φοβερή ιδέα για πολύ πολύ χουχούλιασμα μπροστά στο τζάκι ... Καλή σου μέρα και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε σε λίγο θα έρθουν και τα καλάθια γεμάτα με βελανίδια Ιωάννα και θα κλείσει ο κύκλος χαχαχαχαχαχα Ευτυχώς η δική μας μπομπιρού (Ήρα) ενδιαφέρεται μόνο για την σόμπα κι όχι για τα ξύλα και την έχει γλυτώσει και το Άσυλο και η ψυχική μου υγεία! Πολλά φιλιά & καλημέρες :*

      Διαγραφή
  22. Ωραίες προτάσεις Δήμητρα!! Αχ... εμείς δεν έχουμε δυστυχώς ούτε σόμπα ούτε τζάκι. Μόνο καλοριφέρ που ανάβει όλο και πιο σπάνια τα τελευταία χρόνια. Τέλεια θαλπωρή στο Άσυλο με τη σόμπα και η αξιολάτρευτη Ήρα ξέρει να επιλέγει. Το ζεμπίλι είναι απίθανο και με τα ξύλα και με τα λουλούδια. Φιλάκια πολλά και καλό χειμώνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Θάλεια για τα καλά σου λόγια!!! Όλοι ζεσταινόμαστε με ό,τι μπορούμε και διαθέτουμε! Πάντως όντως η σόμπα ή το τζάκι δίνουν μεγάλη θαλπωρή σε έναν χώρο. Σ' ευχαριστώ που πέρασες και από τις προηγούμενες αναρτήσεις. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα Δήμητρα! Αχ! Ήρθε ο χειμώνας που τόσο επιθυμείς! Πολύ όμορφο το Άσυλο και υπό το φως της ξυλόσομπας! Και εμείς ξεκινήσαμε να... ζεσταινόμαστε με ξυλολέβητα και τζακάκι! Αρκετά με τον καλό καιρό! Χειμωνιάζει και μου αρέσει απίστευτα! Φιλάκια, καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός του δεν ήταν Βέρα; :) Επιτέλους έφτασε η ώρα για χειμωνιάτικα χουχουλιάρικα βράδια στο σπίτι! Χαίρομαι πολύ που ανήκεις και εσύ στο κλαμπ!!! Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή
  24. Πόσο ατμοσφαιρικό σκηνικό!
    Αν και δεν έχουμε σόμπα ή τζάκι, πάντα έβρισκα την εικόνα με τα στιβαγμένα ξύλα πολύ ελκυστική!
    Θα πάρω με κλειστά μάτια τα μεταλλικά, κάτι τέτοιους κουβάδες και δοχεία τα κυνηγάω πάντα!
    Η φωτογραφία της Ήρας πάντως είναι για καρτ ποστάλ... Μοντέλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν ξεχωριστή γοητεία τα καυσόξυλα, πολύ "ζεστή" κατά την άποψή μου Χρύσα (και αρκετά ζουζούνια βέβαια αλλά τα έχω συνηθίσει πλέον!). Όσο για τα μεταλλικά, νομίζω πως είναι πανέμορφα για ρουστίκ διακοσμήσεις.
      Η Ήρα σ' ευχαριστεί για το κοπλιμέντο ;)

      Διαγραφή
  25. Έχουμε είδη ξεκινήσει να ανάβουμε το τζάκι και εμείς καθ' ότι πολύ κρυουλιάρα, αλλά μου αρέσει!!!:))
    Περίμενα τον χειμώνα πως και πως για να έχει το σπίτι μας αυτή την γλυκιά ζεστή ατμόσφαιρα από την φωτιά, σαν αυτές τις φωτογραφίες που βλέπω του όμορφου χουχουλιάρικου σπιτιού σου (Δεν είναι τυχαίο που οι αρχαίοι ημών πρόγονοι την έλεγαν εστία και ήταν το κέντρο του σπιτιού)!!! Πάντως είναι πραγματική καλλονή η ξυλόσομπά σου!!
    Για την αποθήκευση των καυσόξυλων τώρα, προτιμώ τα καλάθια, αλλά και εγώ στην βεράντα στοιβαγμένα τα έχω και δεν σου κρύβω πως αυτή η εικόνα είναι τέλεια για φωτογραφίσεις κατασκευών!!! :))
    Καλή ημέρα να έχεις!!
    Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πως να μην σού αρέσει Ελένη;;; Είναι τόσο παρείστικο και χουχουλιάρικο που αξίζει και μόνο να κάθεσαι και να χαζεύεις τις φλόγες!! Κι εσύ οπαδός του χειμώνα λοιπόν; :D
      Στο Άσυλο πάντως την εστία την φέραμε εμείς στο σαλόνι, καθώς το τζάκι βρίσκεται στον χώρο που τον κάναμε τραπεζαρία αλλά δεν με χαλάει καθόλου! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια, την επίσκεψη στην προηγούμενη ανάρτηση αλλά και για την ιδέα με τα καυσόξυλα, δεν τα είχα σκεφτεί ποτέ ως φόντο για φωτογραφήσεις. Καλημέρα & φιλιά :*

      Διαγραφή
  26. Αχ, αυτά τα ψάθινα καλάθια είναι τέλεια!!!!!!!!! Δημιουργούν υπέροχη ατμόσφαιρα και δίνουν πολύ στυλ! Άσε που μου θυμίζουν Χριστούγεννα (όπως και ό,τι σχετίζεται με τζάκι δηλαδή)!
    Η τελευταία φωτογραφία είναι απλά πανέμορφη! Ιδανικός επίλογος για την ατμοσφαιρική ανάρτησή σου... :-)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ψάθινα είναι σταθερή αξία! Όσο για τα Χριστούγεννα... έρχονται!!!!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  27. Εγώ που έχω δει το ζεμπίλι κι από κοντά του βάζω 10 με τόνο μπροστά στα υπόλοιπα.Κλάσεις ανώτερο!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά φιλενάδα, ευχαριστώ! Πρέπει να το βγάλω το καημένο και μία φωτογραφία της προκοπής γεμάτο με ξύλα :)

      Διαγραφή
  28. Ψηφίζω ψάθινα!!!!!!!!! :)
    Και το πλεχτό μου άρεσε!!!!!Θα ψάξω να βρω ψάθινο..αλλά έχω την υποψία ότι θα είναι ακριβό!!
    Τι γλυκούλι το σκυλάκι σου??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Τα ψάθινα είναι παντός καιρού κι όντως τα πιο μεγαλούτσικα που χρειάζονται για τα ξύλα είναι και ελαφρώς τσιμπημένα. Όσο για την Ήρα, σ' ευχαριστεί για το κομπλιμάν ;)

      Διαγραφή
  29. Η κατάλληλη ανάρτηση την κατάλληλη στιγμή!!Πολύ όμορφες και πολύ χρήσιμες ιδέες Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ πλέον σόμπες και τζάκια έχουν πάρει φωτιά :D

      Διαγραφή
  30. Τι όμορφη και χουχουλιάρικη ανάρτηση! Πολύ μου άρεσαν τα μεταλλικά καλάθια! Αλλά μην αλλάξεις το ζεμπίλι σου με τίποτα! Έχει απίστευτο χαρακτήρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το αλλάζω!!! Εδώ θέλω και δεύτερο για να το βάλω για διακόσμηση στο τζάκι :)

      Διαγραφή
  31. σημείωση, όλα ένα κι ένα αλλά να προτιμάμε τα κλειστά κουτιά γιατί τα ξύλα σκορπίζουν παντού σκουπιδάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή