Δευτέρα, 10 Νοεμβρίου 2014

Τα παλιά πουλόβερ

Κάθε ρούχο κάποια στιγμή φτάνει ενώπιον μίας κρίσης που θα καθορίσει το μέλλον του. Έτσι και τρία πουλόβερ που βγήκαν από την ντουλάπα γιατί είχε φτάσει η ώρα τους. Το ένα μάλλινο με "έτρωγε", το άλλο είχε παραπαλιώσει και το τρίτο είχα να το φορέσω χρόνια. Αντί όμως να τα αφήνω να πιάνουν χώρο στην ντουλάπα ή να κάνουν ένα ταξιδάκι άνευ επιστροφής στον κάδο των σκουπιδιών, είπα να τούς δώσω μία ακόμα ευκαιρία και να τα βάλω στη διακόσμηση.


Καιρό τώρα ήθελα να δοκιμάσω να ντύσω αντικείμενα με παλιά πουλόβερ και τα τρία προαναφερόμενα ήταν ακριβώς ότι χρειαζόμουν. Συγκέντρωσα βάζα και βαζάκια, κεριά και κεράκια, πήρα ψαλίδι και κόλλα και στρώθηκα στη δουλειά.  


Τα μανίκια ήταν ό,τι έπρεπε για να ντύσουν τα κεριά, ενώ λωρίδες από πουλόβερ έγιναν μία ωραιότατη πλεξούδα.



Ένα μεγάλο κομμάτι έντυσε ένα βάζο  κι ένα μικρότερο ένα βαζάκι από φυστικοβούτυρο.



Κι αφού τέλειωσα με τα "μικρά" είπα να καταπιαστώ με κάτι μεγαλύτερο. Έτσι ο μεγάλο αναδιπλώμενος λαιμός του μάλλινου πουλόβερ, ήρθε και ανανέωσε χειμερινά την λάμπα του μπουφέ.



Και κάπως έτσι βάλαμε τα χειμωνιάτικά μας. Χωρίς να ξοδέψουμε ένα ευρώ και χωρίς τύψεις για το πουλόβερ που μάς έτρωγε.


Πως σάς φαίνονται; Θα βάζατε χειμωνιάτικα σε δικά σας κεριά και βάζα;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!


102 σχόλια:

  1. Τι υπέροχες ιδέες! Ειδικά το καπέλο για τη λάμπα είναι από τις καλύτερες ιδέες που έχω δει για χειμωνιάτικο diy διακόσμησης και νομίζω πως θα το προσπαθήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το προσπαθήσεις Χριστίνα, ειδικά ένας φαρδύς λαιμός, είναι ό,τι πρέπει :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα!!!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ειρήνη και καλώς όρισες στο Άσυλο :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Η ιδέα του πουλόβερ στο καπέλο της λάμπας θα γίνει χωρίς δεύτερη σκέψη copy - paste!!!
    Σούπερ Δήμητρα!!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα κι από εμένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Αλεξάνδρα και περιμένω να δω αποτέλεσμα :D
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Έχω ξαναδεί τέτοιες προσπάθειες Δήμητρα μου αλλά ομολογώ πως οι δικές σου φωτογραφίες είναι από τις ωραιότερες. Μπράβο σου για ακόμα μια φορά για την σύνθεση σου!
    Εγώ δεν έχω βάλει σε κεριά, αλλά σε βάζο για λουλούδια και σε μπουκάλι- κηροπήγιο.
    Σε φιλώ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έβλεπα και τα χαλβάδιαζα Λιλιάκι, οπότε και είπα να τα προσπαθήσω :)
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  5. Μα τι φοβερές ιδέες!!!!
    Ειδικά η λάμπα, έγραψε!!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να '΄σαι καλά Έλενα, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  6. Όμορφα & χουχουλιάρικα !!! Και να ήξερες πόσα παλιά πουλόβερ έχω που δεν θέλω να δώσω ... για τους δικούς μου συναισθηματικούς λόγους. Τέλεια η ιδέα σου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το "χουχουλιάρικα" είναι μεγάλο θέμα στο Άσυλο κάθε χειμώνα :)
      Τώρα αν τα πουλόβερ είχαν συναισθηματική αξία, εγώ δεν ξέρω αν θα κατάφερνα να τα κόψω. Από την άλλη να μου πεις και να κάθονται στην ντουλάπα, δεν είναι λύση.
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  7. Εισαι ΘΕΑΡΑ!!!!!!!!!
    Θα ξαναρθω. Μη μου αγχωνεσαι. Χαχαχαχα

    *Βλεπουν καλα τα ματακια μου τον κορμο;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημητρα εκανες καταπληκτικη δουλεια.
      Δεν το συζητω για τα βαζα, δεν εχω λογια για το φωτιστικο, για τον κορμο, τα ωραια φυτα που επελεξες, ακομα και για την τσοχα που διαλεξες να βαλεις για φοντο ωστε να ταιριαζει με τον επικειμενο χειμωνα.
      Κι οπως σου ειπα... Θα με κανεις να κοβω τα πουλοβερ μου αποψε...

      Φιλια πολλα!!!!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχαχαχαχα
      Δεν αγχώνομαι, δεν αγχώνομαι!!!!!
      Τα ματάκια σου μια χαρά βλέπουν αλλά δεν είναι αυτό που νομίζεις ;) Δανεικός από τη διακόσμηση του τζακιού είναι!
      Η τσόχα τελικά θα βρει χίλιες χρήσεις στο Άσυλο!!!
      Θέλω φωτογραφίες, ε;; :D
      Πολλά φιλιά και καλημέρες!!

      Διαγραφή
  8. τέλεια όλα! Η λάμπα όλα τα λεφτά!!!! Κάπου είχα βάλει κι εγώ κάτι πουλόβερ που δε φορούσα πιά...αλλά δε θυμάμαι που!!!! Άλλη λέμε εδώ στη γειτονιά χρυσόψαρο....αλλά κι εγώ δεν πάω πίσω!! Πρέπει να ψάξω να τα βρώ...μου έδωσες ιδέες για άλλη μια φορά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία λοιπόν Κωνσταντίνα να πάρουν μέρος στη διακόσμηση ;)
      Χαίρομαι πάντως που σού άρεσε η ανάρτηση. Την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
  9. Καταπληκτική η ανακύκλωση των μάλλινων με απόλυτα δημιουργικό τρόπο!
    Συγχαρητήρια Δήμητρα για τις όμορφες ιδέες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κατερίνα και καλώς όρισες στο Άσυλο :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. τελεια!!! και ανακυκλωση και δημιουργια!! και φαινονται καταπληκτικα!! Πολυ ωραια ιδεα και εκτελεση!! καλη εβδομαδα Δημητρα!! φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελπίδα, σ'΄ευχαριστώ!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  11. Πάει το πουλόβερ!
    Πέρισι ειχα πλέξει πουλοβεράκι για ενα χοντρό κερί και βγηκε χαριτωμενο.

    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ που ξέρεις να πλέκεις, δεν έχεις ανάγκη από παλιά πουλόβερ! Τα φτιάχνεις sur- mesure χεχεχεχε
      Καλημέρες :)

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραία ιδέα, Δήμητρα!!! Όλα έγιναν φανταστικά !!! Και τα κεριά και το καπέλο του λαμπατέρ!!! Μου άρεσαν που ήταν σε ουδέτερους τόνους και ο συνδυασμός "έδεσε" σ'ένα πολύ minimal και winter chic αποτέλεσμα !!! Για να δούμε τι έχω στην ντουλάπα μου για "επαναχρησιμοποίηση" ... !!! Καλή σου βδομάδα !!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, φέτος το χειμώνα με έχεις πιάσει μία μανία με τα γκρι και τα γήινα γενικότερα :)
      Ξεκίνα το σκάψιμο Ιωάννα, όλο και κάποιο πουλοβεράκι θα βρεθεί!!!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  13. Ουάου...
    Δηλώνω ενθουσιασμένη, όλα τόσο χουχουλιάρικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη! Το χουχουλιάρικο είναι απαραίτητο ;)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  14. Κάθε ιδέα ανακύκλωσης με ενθουσιάζει! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια, σ' ευχαριστώ. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  15. Τελικά τίποτα δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένο,με λίγη φαντασία και μια μικρή ίσως δεξιοτεχνία όλα γίνονται....θα έλεγα ότι το έντυσες χειμωνιάτικα το σπίτι σου Δήμητρα.Με εντυπωσίασε η λάμπα...πολύ ιδιαίτερη....την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαρία, όλα μπορούν να βρουν μία δεύτερη και τρίτη και .. χρήση. Φαντασία να υπάρχει :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  16. Βρε δε μας λυπάσαι που θα τριγυρνάμε χειμωνιάτικα με πουλόβερ χωρίς μανικια και θα κρυώνουμε; Τι ιδέες μας βάζεις πάλι;
    Φυσικά και θα τα ντύναμε τα κεράκια και τα βαζάκια μας, είναι τόσο ζεστά να τα βλέπεις έτσι.
    Παλιότερα είχα δει στο μαγικό ξεσηκωτικό βιβλίο ότι έβαζαν τα πουλόβερ σε καυτό νερό για να μπουν, να γίνουν σαν τσόχα και να τα χρησιμοποιήσουν σε χειροτεχνίες!
    Καλό βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μην μού βάζεις ιδέες, μην μου βάζεις ιδέες!!! Από εχτές που διάβασα το σχόλιό σου, όλο μου τριγυρνά στο μυαλό να το δοκιμάσω!!!!! χεχεχεχεχεχε Έχω δει μπαλίτσες φτιαγμένες με τέτοια τεχνική, σκέτη μούρλια!
      Όσο για τα πουλόβερ, εεε όλο και κάτι θα βρεις ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Αυτή είναι η διαδικασία του felt κορίτσια, το οποίο πρέπει πρώτα να βραχεί για να μπορέσεις να το δουλέψεις!! :)) Πάνε και τα υπόλοιπα πουλόβερ του Ασύλου!!! xixixixi

      Διαγραφή
    3. Το δοκίμασα με ένα αλλά μάλλον δεν ήταν καθαρό μαλλί και δεν έγινε τίποτα! Κλάψ!

      Διαγραφή
  17. Τέλεια ιδέα ανακύκλωσης φιλενάδα !!!!!
    Όλα χρειάζονται το χειμωνιάτικό τους ντύσιμο, φυσικά και θα έκανα κι εγώ το ίδιο εάν είχα πουλόβερ για ανανέωση !!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο Ράνια μου!!! Εξάλλου γιατί να σταματάμε μόνο στα χαλιά;;
      Πολλές καλημέρες & φιλιά :*

      Διαγραφή
  18. Άψογα όλα...τι να πω; Σαν να βλέπω μία πρόσφατη ανάρτησή μου, να γίνεται πραγματικότητα :) Είσαι παράδειγμα προς μίμηση Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρό τώρα τα χαλβάδιαζα Ανναστέλλα μου, καιρός δεν ήταν να τα δοκιμάσω;; Άσε που σε λίγο θα σκάσουν και οι ντουλάπες από τα πολλά ρούχα (τώρα πως κάθε πρωί δεν έχω τι να βάλω είναι άλλο θέμα!) Φιλιά :*

      Υ.Γ. Για κάποιο λόγο ο Blogger έβαλε το σχόλιό σου στα Ανεπιθύμητα :(

      Διαγραφή
    2. Αυτος ο blogger θέλει ξυλο μου φαινεται...χαχαχα

      Διαγραφή
    3. Οι πολλές αναβαθμίσεις μάς μάραναν!!!

      Διαγραφή
  19. Είσαι απίστευτη!!Εντυσες καί τό καπέλο τής λάμπας!!!
    Οι ιδέες σου Δημητρούλα μου,φοβερές!!Τίς λάτρεψα!!
    Καί ότι σκεφτόμουν νά πλέξω πουλόβερ γιά τήν κούπα μου!
    Τό είχα δεί καί μού άρεσε!Χα χα!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς που ξέρετε πλέξιμο Δήμητρα δεν έχετε ανάγκη από πουλόβερ. Αυτά είναι για εμάς τις υπόλοιπες που δεν έχουμε στενές σχέσεις με τις βελόνες πλεξίματος :)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν πάντως. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  20. EEEE τί να πω!!!!!!! Εκπληκτικά, θα πάω να ανοίξω την ντουλάπα της μάνας μου που μας φυλάει ακόμα ρούχα από το Γυμνάσιο μπας και τα χρειαστούμε..... και θα επιστρέψω. Χαχαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα Είδες όμως;;; Κάτι ήξερε η μαμά!!!! Χαχαχαχαχα
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Ο ορισμος της ανακύκλωσης! Εύγε! Βρήκαν τέλεια χρηση τα πουλοβερακια και τα εντυσες όλα μια χαρά! Η λάμπα έγινε για αλλη μια φορά καταπληκτική! Μου άρεσαν και τα χρωματα που επέλεξες!

    Καλό χειμωνα λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δει και μαξιλαράκια καναπέ ντυμένα με πουλόβερ φιλενάδα οπότε λέω να το δοκιμάσω κι αυτό κάποια στιγμή!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Φοβερές ιδέες Δήμητρά μου!!! Τα κεριά αλλά και η λάμπα δείχνουν απίθανα!!! Το χρώμα των πουλόβερ τα κάνει να φαίνονται πολύ σικάτα!! Καλή εβδομάδα!! Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Θάλεια μου. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν τα χειμωνίατικα ντυσίματά τους!!! Όσο για τα χρώματα, πάνω κάτω όλα τα πουλόβερ μου τέτοια είναι :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  23. Ομορφες ιδέες ανακύκλωσης χωρίς δεύτερη σκέψη το καπέλο κλέβει !!! Πτο διαδικτύου με τη φίλη μου είχαμε φτιάξει μια ωραιότατη τσάντα εκείνη και εγώ από το δικό μου με αραιή πλέξη σε σωμόν έντυσα το καπέλο της λάμπας μου !!! Και τα μανίκια γκέτες !!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι φαίνεται Νικόλ μου, το καπέλο κέρδισε τις εντυπώσεις!!! Η δική σας ανακύκλωση πάντως δεν περιορίστηκε μόνο στη διακόσμηση :) Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  24. Πιο σατέν, πιο μετάξι...
    ..................................

    ...το παλιό μου παλτό,
    το χαρίζω σε σένα,...

    ...να προσέχεις μικρή μου
    γιατί μοιάζεις σε μένα... :))

    Υ.Γ.α) " είναι υπέροχο... από το φόντο έως τις μικρές στυλιστικές σου προτάσεις!! Λάτρεψα το λευκό βάζο με την ιδιαίτερη πρασινάδα "
    Υ.Γ.β) "το τραγούδι είναι αγαπημένο και μου βγήκε αυθόρμητα... "

    Φιλάκια Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα Ελένη αν σού πω πως δεν το γνωρίζω το τραγούδι θα στεναχωρηθείς;; Ο Γεώργιος λέει πως χρειάζομαι εντατικά μαθήματα στην Ελληνική μουσική :D
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι προτάσεις!!! Η πρασινάδα είναι από τους καρπούς ενός δέντρου που μεγαλώνει στο Άσυλο. Δεν γνωρίζω το όνομα αλλά το καλοκαίρι είναι άσπροι και σιγά σιγά παίρνουν αυτό το υπέροχο πρασινομελιτζανί χρώμα (πριν ξεραθούν!).
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
    2. Δεν το γνωρίζω και εγώ το φυτό αυτό, αλλά μου κέντρισε το ενδιαφέρον η ομορφιά του!! Θα είναι τέλειο αν αντέχει μέχρι τα Χριστούγεννα να χρησιμοποιηθεί σε συνθέσεις με κλαριά έλατου!!
      Όσο για το τραγούδι είναι του Χρήστου Δάντη και είμαι σίγουρη πως θα σου αρέσει!!! :))

      Μια καλημέρα και από εμένα :*

      Διαγραφή
    3. Λιγούστρο λέγεται τελικά το δέντρο Ελένη, αν δεν με απατούν τα μάτια μου και οι πληροφορίες-εικόνες του Γοογλε! :)
      Ακόμα καλά κρατεί και μάλιστα χωρίς νερό στο βάζο, θα δείξει!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  25. Ένα μανίκι στην μπότα-βάζο είχα βάλει κάποια στιγμή,αλλά το καπέλο είναι φοβερή ιδέα!Εννοείται pin!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Φοβερη ιδέα, θα μου άρεσε πολυ να τα είχα στο σπιτι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ευαγγελία! Όπως είδες, εύκολα μπορείς να το έχεις σπίτι σου, ένα παλιό πουλόβερ κι έτοιμα ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  27. Καλά είσαι φοβερή!
    Τα εύσημα μου για μία ακόμη φορά! Το καπέλο νομίζω ότι πρωτοστατεί με διαφορά!
    Και ένα μεγάλο μπράβο για την άψογη φωτογράφηση και το concept που επέλεξες!
    (Θέλω και εγώ ένα φωτεινό σπίτι,μπουχουχού!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Βασούλα!! Τελικά φαίνεται πως το καπέλο έκλεψε την παράσταση!!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  28. Καλημέρούδια! Ντύθηκαν χειμωνιάτικα και τα κεριά... και η λάμπα, με το γκρι χρώμα να κάνει δυναμική εμφάνιση στο χειμωνιάτικο Άσυλο... πολύ όμορφα όλα. Είχα ντύσει κι εγώ ένα καπέλο λάμπας πριν 3 χρόνια με πουλόβερ και μου έκοβε το φως ... σε σένα πως λειτουργεί; Βέβαια εμένα ήταν καφέ αλλά και το γκρι σκούρο είναι. Πάντως δείχνουν πολύ όμορφα όλα μαζί... Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, το έχω γυρίσει στα γήινα για τον φετεινό χειμώνα. Όσο για την λάμπα το βράδυ, καλά κάνεις και αναρωτιέσαι. Απλώς η φωτογράφηση έγινε το πρωί, οπότε δεν υπήρχε τρόπος να την δείξω στην ανάρτηση αναμένη. Την έβγαλα εχτές το βράδυ και θα τη δημοσιεύσω στο G+. Μια χαρά φωτίζει. Έχει μειωθεί λίγο η ένταση από το καπέλο περιμετρικά αλλά όχι σε βαθμό που να λες πως δεν αρκεί για τον χώρο. Εξάλλου έχει πολύ μεγάλη περίμετρο το καπέλο και το φως διαχέεται από πάνω και από κάτω. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  29. Καλημέραααααα!!!
    Το σκεφτόμουν αυτό όταν κατέβασα τα χειμωνιάτικα αλλά λυπόμουν τα πουλόβερ, δεν τα πολύ-φοράω και ότι ήταν παλιό το άφησα στην Ελλάδα.. Με βαμβακερό κάνει που έχω πολλά??? χαχαχαχαχαχα Όχι τα δικά μου... τα δικά του θα χαλάσω!!! Έγιναν πάρα πολύ όμορφα και χουχουλιάρικα!!! :)) Τα ανανέωσες χωρίς να ξοδέψεις τίποτα, καταπληκτικό!!! Η λάμπα είναι όλα τα λεφτά και μου έδωσες ιδέα πως να ντύσω έστω για αυτό το διάστημα την δική μου.. αν αποφασίσω να κόψω κανένα πουλόβερ!! Καλή εβδομάδα :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχχχ σε βλέπω να παίζετε κυνηγητό μέσα στο σπίτι. Εσύ με ένα πουλόβερ και ένα ψαλίδι στα χέρια και τον Νεκ να σε κυνηγά πριν κάνεις το "φονικό" χαχαχαχαχαχα
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  30. Οι ιδέες για τα παλιά πουλόβερ υπάρχουν καιρο,αρκεί να κάνω την αρχή!Σίγουρα πάντως όταν γίνει η αρχή,θα ντύσω και ένα μαξιλαράκι με πουλόβερ!Υπέροχα αυτά που έφτιαξες Δήμητρα,καλό χειμώνα να έχουμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, ήταν πολύ της μόδας τους περασμένους χειμώνες. Εγώ απλώς τον φετινό αποφάσισα να ξεφορτωθώ τα τρία πουλόβερ :) Την καλημέρα μου Ιωάννα.

      Διαγραφή
  31. Άλλη μια ωραία κατασκευή από τα χεράκια σου!Η λάμπα έγινε πολύ ωραία. Έχουμε την ίδια:) Το πουλόβερ το κόλλησες πάνω στο καπέλο ή μπορεί να αφαιρεθεί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ... Δήμητρα! Της βάζεις ιδέες... πάνε τα πουλόβερ του Δημήτρη :))))))))))))))))))

      Διαγραφή
    2. Όχι δεν το έχω κολλήσει Μαργαρίτα καθώς ως γνωστόν εγώ αλλάζω διακόσμηση κάθε τρεις και λίγο και δεν ήθελα να καταστρέψω το καπέλο. Βοήθησε βέβαια πως ο λαιμός του πουλόβερ του ταίριαξε γάντι :)
      Κι εσένα θα σε κυνηγά ο συνονόματος;;;; χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  32. Είσαι τόσο ευρηματική τελικά! Μα πού το σκέφτηκες!!! Τα μανίκια στα κεριά είναι τόσο όμορφα, και τόσο απλά ως ιδέα!
    Αυτό το γκρι πουλοβεράκι πάντως πρέπει να ήταν πάρα πολύ ωραίο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν παίρνω τα εύσημα για την σκέψη Χρύσα, τα παίρνω όμως για την τόλμη χεχεχεχεχεχε
      Αν ψάξεις θα βρεις πολλά τέτοια ντυσίματα στο διαδίκτυο αν και εγώ τουλάχιστον σε λάμπα δεν το είχα δει :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  33. Αξιοποίησες με τον καλύτερο τρόπο τα παλιά πουλόβερ σου ,Δήμητρα,αλλά αυτό που μας ξάφνιασε και εμάς ευχάριστα είναι το φωτιστικό,πιο χουχουλιάρικο δεν υπάρχει...ΤΕΛΕΙΟ!!!!!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια. Το φωτιστικό έγινε όντως άκρως χειμερινό :))
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  34. Πολύ όμορφη ιδέα!!! Μπράβο!!!
    Καλό βράδυ!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά. Σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  35. Καλό , πολύ καλό!!!!!!
    Για να ξαναδώ τι δε φοριέται!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι. Να γίνεται και χώρος στις ντουλάπες ;)
      Την καλημέρα μου Ρένα.

      Διαγραφή
  36. Απαντήσεις
    1. Τώρα αυτό πως να το ερμηνεύσω;;; Ως το χαμόγελο της Τζιοκόντα;; χεχεχεχε
      Το ερμηνεύω όπως με βολεύει και θεωρώ πως εγκρίνεις τα ντυσίματα ;)

      Διαγραφή
  37. Καταπληκτικές ιδέες όπως πάντα!! Ειδικά τη λάμπα τη λάτρεψα!! Όλο το σκηνικό φωνάζει "Δήμητρα"! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαίρη. Η λάμπα ήταν τελικά η σταρ της ανάρτησης χεχεχεχε

      Διαγραφή
  38. Τι να πω... οι ιδέες σου ομορφαίνουν τις οθόνες μας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Πωπω χουχουλιάρικα κεριά!!! Υπέροχα όλα είναι! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Καλά τι πρωτότυπες ιδέες ήταν αυτές που μας έδωσες? Νομίζω στα βάζα μου θα το δοκίμαζα οπωσδήποτε! Καλό βράδυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρωτότυπες όχι, τολμηρές ναί (θέλει τόλμη να περάσεις ένα ψαλίδι σε ένα σχεδόν καινούργιο πουλόβερ) χεχεχεχεχε
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  41. Γεια σου βρε Δημητρούλα με τα ωραία σου! Την σκανάρω την ιδεά μέσα στο μυαλό μου τώρα και κάνω συνειρμούς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε φαντάζομαι να κάνεις νοητικές λίστες με τα υποψήφια θύματα χαχαχαχαχα
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  42. Παέι Pinterest σε πομπή θριάμβου (κάτω απο αψίδα και τα πάντα ωσάν Ρωμαίος Αυτοκράτορας)! ΤΕΛΕΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Φτού..! έγραφα και χάθηκε το σχόλιο!!! Υπέροχη και 'ζεστή' η διακόσμηση με τα πλεκτά, Δήμητρα!!! Βοηθούν πολύ και τα χρώματα των πουλόβερ!!!! Εγώ το έχω ήδη κάνει με μιά ωραία κάλτσα της κόρης μου περασμένη πάνω από ένα ντεμοντέ βάζο και ένα της ζέρσευ μπουστάκι στο καπέλο της λάμπας (απλά δεν είναι μάλλινα). Επίσης, σ'ένα μεγάλο καπέλο ενός λαμπατέρ, έχω περάσει μιά παλιά φούστα της μαμάς μου!!!!!!!!!!!
    Καλή συνέχεια με την χειμωνιάτικη διακόσμηση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Marie-Anne, τα χρώματα προσθέτουν κάτι παραπάνω στην όλη χουχουλιάρικη διάθεση!! Ωραία και η ιδέα της κάλτσας!!!!! Και μπουστάκι και φούστα;;;; Εισαι πολύ μπροστά!!!! ;))
      Καλό βράδυ και πολλά φιλιά!!

      Διαγραφή
  44. Καταπληκτικά βγήκαν! Και η λάμπα αλλά και τα κεριά και τα βάζα απίστευτο χειμωνιάτικο ντεκόρ!! Τα κεριά, για να πω την αλήθεια, θα τα φοβόμουν λίγο, αν τα πουλόβερ έχουν και ακρυλικό μέσα, αλλά γενικά είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ και για την επίσκεψη και για το σχόλιο. Όσον αφορά τα κεριά, ούτε εγώ θα το δοκίμαζα σε κεριά αμφιβόλου ποιότητας που δεν καίγονται σωστά :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  45. Όλοι αξίζουν μια δεύτερη ευκαιρία λοιπόν!!!
    Τα διακοσμητικά σου κάνουν πολύ ζεστό το χώρο!!!
    Καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χουχουλιάρικη διακόσμηση επιβάλλεται ;)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν!
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  46. Εντάξει απλά υποκλίνομαι!! Δεν έχω βγάλει ακόμα τα πουλόβερ μου αλλά όταν το κάνω θα γίνει και ένα mini ξεκαθάρισμα! Πιστεύω πως κάποια θα βρουν σίγουρα το δρόμο τους στη διακόσμηση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχε, ακριβώς αυτό είναι το πνεύμα ;))
      Εξάλλου είναι πολύ καλύτερη κατάληξη από τον κάδο των σκουπιδιών!

      Διαγραφή
  47. Πολύ ωραία έχω και εγώ κάτι πουλόβερ που ήταν έτοιμα για σουτ! Θα τα αξιοποιήσω ! Μία ερώτηση μόνο. Με τις ραφές τί γίνεται δεν ξηλώνεται; Τα στερέωσες κάπως ή στέκονται χωρίς να ξηλώνονται; (φοβάμαι μην τα κόψω και μείνω με μία κλωστή στο χέρι σαν τα καρτούν).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι πρέπει είναι τα πουλόβερ που δεν θέλεις πλέον Αθηνά! Όσο για τις ραφές, μέχρι στιγμής δεν έχει ξεφτίσει κανένα. Υποθέτω πως αν τα πιάνει κανείς συνεχώς στα χέρια του και παίζει με αυτά, ίσως κάπου να ξεφτίσουν αλλά αυτό μπορεί εύκολα να λυθεί κάνοντας ένα ψεύτικο "στρίφωμα" με λίγη κόλλα ;)
      Για να μην σου πέφτουν/γλιστρούν από τα κεριά και τα βάζα, το μόνο που έχει να κάνεις είναι να φροντίσεις να είναι "μικρό νούμερο" για το μοντέλο σου ;) Δεν έχω βάλει σε κανένα κόλλα για να τα κολλήσω πάνω στο κερί ή το βάζο. Μόνο κόλλα εκεί που ενώνονται οι άκρες της λωρίδας του πουλόβερ.
      Ελπίζω να σού έλυσα τις απορίες! Καλές δημιουργίες & καλημέρα :)

      Διαγραφή