I'm dreaming of a Nordic Christmas

Είναι λιτό, μοντέρνο, γήινο και μαγικό και δεν θα μπορούσα νομίζω να φιλοξενήσω πιο κατάλληλο άτομο να μάς το παρουσιάσει από την Άλεξ, του The round button. Ο λόγος φυσικά για Χριστουγεννιάτικες ιδέες από την Σκανδιναβία!

Φίλες (& φίλοι, γιατί όχι;) του Άσυλου, ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τα αποχρωματισμένα Χριστούγεννα.

Τι βλέπουν οι άνθρωποι στη Σκανδιναβία το χειμώνα; Χιόνι, χιόνι & πάλι χιόνι, το οποίο διακόπτεται από λεπτούς ψηλούς κορμούς και γυμνά κλαδιά. Ό,τι δεν είναι καλυμμένο από χιόνι, χρωματικά είναι σε τόνους του γκρι & του ξύλου. Γι αυτό φαντάζομαι και η χριστουγεννιάτικη διακόσμηση εκεί είναι, πως να το θέσω κομψά, σχεδόν μονόχρωμη!

Αν θέλετε να κάνετε σκανδιναβικά Χριστούγεννα φέτος, αφήστε στο πατάρι οτιδήποτε χρυσό, ασημένιο, μπλε & πράσινο. Κρατάμε μόνο το δέντρο (όσο περισσότερο μοιάζει στο φυσικό έλατο ακόμη καλύτερα) και πάνω του βάζουμε στολίδια λευκά, στο φυσικό χρώμα του ξύλου και λίγα μαύρα (ξέρω ακούσατε μαύρα και κάπως σας ήρθε, αλλά δείτε τις φωτός, ταιριάζουν). Αν θέλετε να βάλετε χρώμα, αυτό ας είναι κόκκινο, αλλά πάντα σε ωραίο, φυσικό υλικό. Μια κόκκινη τσόχα ας πούμε, μπορεί να κάνει φοβερά στολιδάκια και να σπάσει το ασπρόμαυρο.

Σημαντικό. Πολύ σημαντικό. Τα υλικά για τα στολίδια, να είναι όσο πιο φυσικά γίνεται (ξεχνάμε πλαστικό, γκλίτερ κλπ.). Χαρτί, χαρτόνι, ξύλο, σπάγκος, ύφασμα, κλαδάκια και πάει λέγοντας.

Προσωπικά αγαπώ αυτό το στυλ, προσπαθώ να προσαρμόζω τον χώρο μου χρωματικά όσο γίνεται πιο κοντά του. Εσείς, όπως κι αν επιλέξετε να στολίσετε φέτος, εύχομαι να ευχαριστηθείτε τη διαδικασία, αν έχετε και πιτσιρικάκια να σας βοηθήσουν ακόμη καλύτερα. Φτιάξτε όσα πιο πολλά στολίδια μπορείτε με τα χέρια σας, είναι σαν να φτιάχνετε αναμνήσεις! Καλά Χριστούγεννα!









Aλεξάνδρα (ή αλλιώς theRoundbutton)

Φωτογραφία cover: πηγή      Πηγές φωτογραφιών: 1 | 2    3 | 4    5 | 6    7 | 8   9 | 10    11 | 12   13 | 14 

----------

Υπέροχες όπως πάντα οι προτάσεις σου Άλεξ αλλά αυτή η κουκουβάγια στο τέλος, νομίζω πως είναι η πιο ξεχωριστή φωτογραφία από όλες!

Την Άλεξ μπορείτε να την βρείτε στο ιστολόγιό της The round button, ενώ  τα υπέροχα έργα της μπορείτε να τα προμηθευτείτε από το αντίστοιχο e-shop της.

Πως σάς φαίνεται το Σκανδιναβικό στυλ; Θα το υιοθετούσατε για τις γιορτές;

Την καλημέρα μου.


Σχόλια

  1. Απαντήσεις
    1. Και μένα το ίδιο, ειδικά αν υπάρχει και το ανάλογο τοπίο είναι όνειρο :)

      Διαγραφή
  2. φέτος και εγώ αποχωρίστηκα το κόκκινο για αλλαγή !! Μαύρο χρυσό λευκό η δική μου προσέγγιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να δω τη Χριστουγεννιάτικη διακόσμησή σου Αθηνά καθώς ο συνδυασμός που αναφέρεις προδιαθέτει για κάτι πολύ ξεχωριστό!

      Διαγραφή
  3. Τάρανδο που θα βρω για να τον βάλω να βοσκήσει στην αυλή????
    χαχαχαχαχααα

    Επανέρχομαι να σχολιάσω όλες τις καταπληκτικές φωτογραφίες!
    Το Νορβηγικό στιλ μου αρέσει από τα εργασιακά και την παιδία μέχρι και την διακόσμηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Φιλιά προς το παρόν!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοιταζω τις φωτογραφιες και δεν ξερω τι να πω. Ειναι ονειρο ενα τετοιο σπιτι για μενα. Ονειρο ανεκπληρωτο που δεν ξερω και με ποιον τροπο να το πλησιασω. Ενω το χρωμα μου αρεσει πολυ, βλεπω με δεος αυτα τα σπιτια. Τα δε στολιδια ειναι μοναδικα. Εχω ιδιαιτερη αγαπη στα αστερια επισης.

      Μπραβο στην Αλεξ για την συγκεντρωση τοσο ιδιαιτερου φωτογραφικου υλικου!!! :)

      Διαγραφή
    2. Οι επιλογές της Άλεξ Χρυσαυγή είναι πάντα μία και μία! Μία βόλτα στο ιστολόγιό της θα σε πείσει!!! Όσο για το συγκεκριμένο στυλ, το λατρεύω ακόμα πιο πολύ όσο περνάει ο καιρός, ειδικά τον χειμώνα!!!!
      Τον τάρανδο θα τον παίρνεις και για μπάνιο;; χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχαχαχαχαχα
      Εννοειται!!!!
      Θα τον εκπαιδευσω στα θαλασσια σπορ!!!

      Διαγραφή
  4. Αν και πολύχρωμο"παιδί",μου αρέσει πολύ και αυτό το στυλ!!Αλλά έτσι που μου αρέσουν πολλά διαφορετικά πράγματα,καταλήγω σε ένα πολύχρωμο σπίτι και δέντρο εννοείται, με λίγο από όλα!!Υπέροχες ιδέες Δήμητρα,καλό ΠΣΚ!!(Άσχετο,αλλά μιας και είδα την κουκουβάγια,τις δικές σου,πότε θα μας δείξεις πως τις έφτιαξές;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως κι εγώ στα άτομα που λατρεύουν τα χρώματα σε έχω "βάλει" Ιωάννα :)) Πάντως το συγκεκριμένο στυλ είναι τόσο ήρεμο και φιλόξενο που δεν μού κάτι εντύπωση που σού αρέσει παρόλο που δεν έχει έντονα χρώματα.
      Όσο για τις κουκουβάγιες, μόλις ετοίμασα το tutorial οπότε εντός της ημέρας μάλλον θα δουν το φως της δημοσιότητας :D

      Διαγραφή
  5. Αααα ωραιώτατα !!!!
    Μ αρέσει και αυτό το στύλ !!!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι τόσο φιλέξονο και ανεπιτήδευτο, είναι δυνατόν να μην σού αρέσει;;;
      Φιλιά πολλά **

      Διαγραφή
  6. Νομιζω οτι οι Σκανδιναβοί εχουν απο τα πιο κομψα-μινιμα στολίδια ever!

    Θελω να περασω σκανδιναβικά Χριστούγεννα στην Σκανδιναβία... γινεται?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου κι εγώ!!!! Αν και συμβιβάζομαι και με μία Σκωτία ;)

      Διαγραφή
    2. A, ναι και Σκωτια πάω!!!! χα χα :)

      ΥΓ
      Mίνιμαλ, ηθελα να γράψω.

      Διαγραφή
  7. Παρόλο που εγώ δεν θα στόλιζα αποκλειστικά με αυτό το στυλ (για την ώρα, δηλαδή), αν έμπαινα σε ένα σπίτι με τέτοιο στολισμό μάλλον θα έμενα με το στόμα ανοιχτό!

    Φοβερές φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως εξ'ολοκλήρου το στυλ να μην συνδυάζεται εύκολα με την ηλιόλουστη Ελλάδα αλλά πινελιές του σίγουρα μπορούν να υιοθετηθούν ;)
      Όσο για τις φωτογραφίες, όταν έχει γούστο ο άνθρωπος...!!!!

      Διαγραφή
  8. Υπάρχει μια κομψότητα και μια φινέτσα υπέροχη! Δεν ξέρω αν θα είχα όλο το σπίτι μου σε αυτό το στυλ αλλά σίγουρα κάποιες γωνιές θα τις στόλιζα! Οι σημερινές επιλογές φανταστικές Δήμητρα μου...Πάω μια βόλτα στην Άλεξ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως αν υπάρχει μία λέξη να το περιγράψει είναι η "ανεπιτήδευτο". Κι αυτό ακριβώς είναι που το κάνει τόσο όμορφο. Μαζί σου στις πινελιές Λίλιά μου!
      Όσο για το The round button σίγουρα δεν θα απογοητευτείς από την βόλτα σου :)

      Διαγραφή
  9. Μού άρέσει πού κυριαρχεί τό λευκό χρώμα καί τά στολίδια φτιαγμένα από φυσικά υλικά!
    Τήν παράσταση όντως τήν έκλεψε η πανέμορφη φωτό μέ τήν κουκουβάγια Δημητρούλα!
    Καλό Σ/Κ!!Καλά νά περάσεις!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε αυτούς κυριαρχεί λόγω φυσικού τοπίου, σε εμάς λόγω επιλογής Δήμητρα ;)
      Όντως η φωτογραφία με την κουκουβάγια είναι πανέμορφη (και λίγα λέω!).
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφο αυτό το στυλ!!!!
    Καλό σ/κ!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Στέλλα.
      Καλά να περνάς :*

      Διαγραφή
  11. Τι εικόνες είναι αυτές! Τις κοιτάζεις και ταξιδεύεις μέσα τους...
    Ενας κόσμος μέσα στην παγωνιά κι όμως τα πλάσματα που τον κατοικούν βγαζουν τόση ζεστασιά!
    Φοβάμαι ότι δε θα τολμούσα να βάλω τόσο ψυχρα χρώματα, όσο κι αν μ΄αρεσουν όταν τα βλέπω. Εχω ανάγκη από πιο ζεστες αποχρώσεις. Από την άλλη ψηφίζψ φανατικά ''ναι' στα φυσικά υλικά!
    Καλό γιορτινό Σ/Κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως να μην ταξιδεύεις σε τέτοιες ομορφιές;; :D
      Όταν ήμουν μικρότερη το έβρισκα κι εγώ λίγο ψυχρό για τα γούστα μου Νίκη. Όσο όμως περνάει ο καιρός τόσο πιο ζεστό και φιλόξενο το βρίσκω, παρόλα τα ψυχρά χρώματα που κυριαρχούν. Ίσως γιατί το βρίσκω πολύ "ξεκούραστο". Φυσικά καθένας με βλέπει με τη δική του ματιά :))
      Καλά να περνάς. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  12. Super ενημερωτικό το Post! Είναι ωραία η διαφοροποίηση γιατί εδώ που τα λέμε η κλασική Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση έχει μια τάση προς το καρακίτσ! Την αγαπάμε βέβαια πάραυτα αλλά τι καλύτερο απο Christmas spirit με μίνιμαλ άποψη και styl! Υπέροχες φωτογραφίες, εξαιρετικές πληροφορίες! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά από χρόνια και χρόνια κόκκινου χρυσού και γκλίτερ, νομίζω πως τέτοια διακόσμηση ξεκουράζει το μάτι και ηρεμείς Σοφία! Εξάλλου πως να μην είναι όμορφο κάτι που είναι τόσο φυσικό;
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  13. Παγωμένα χρώματα ναι μεν αλλά με τα φυσικά υλικά γίνονται σκαδιναβικές όμορφες παρουσίες στο χριστουγεννιάτικο ρυθμό .θα στόλιζα κάποια γωνία στο σπίτι μου....την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παγωμένα ναι, αλλά και πολύ "ζεστά" στο μάτι Μαρία μου. Τουλάχιστον εγώ έτσι το βλέπω!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  14. Norway twelve points...Norvege douze points!!!!!!!!!!!!!
    Καθαριότητα, ηρεμία, γαλήνη...αυτό αποπνέει η τάση αυτή. Ωστόσο πολύ δύσκολο να το πετύχεις στην Ελλάδα...ίσως σε κάποιο νησί, άντε και στην κρεβατοκάμαρα είναι η γνώμη μου.
    Πάντως όσο μεγαλώνω, με εκφράζει περισσότερο!!!

    Καλό Σαββατόβραδο κορίτσια♥!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες Ελένη!!!
      Αυτή η γαλήνη νομίζω είναι αντιπροσωπευτική του στυλ και όντως δεν το βρίσκεις εύκολα στην Ελλάδα. Ίσως γιατί έχουμε τόσο φυσικό φως που τα σπιτικά μας αντέχουν και πιο σκούρες δόσεις!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  15. Πήγα Φινλανδία Πρωτοχρονιά του 2007. Υπέροχα ήταν. Πράγματι το λιτό τους στυλ είναι άφθαστο!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφο στυλ,δύσκολο για μας μιας και πρέπει να αλλάξουμε όλα τα στολίδια μας και όχι μόνο του δέντρου.Μας αρέσει όμως πολύ και το θαυμάζουμε,γιατί μας αρέσουν πολύ τα υλικά της φύσης!!!!
    Καλό βράδυ,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικότερα νομίζω πως πρέπει να το έχει και το υπόλοιπο σπίτι για να φαίνεται φυσικό κι όχι μόνο το δέντρο, οπότε όλοι εμείς κορίτσια, για την ώρα τουλάχιστον, μένουμε να χαζεύουμε τις όμορφες φωτογραφίες :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Πολύ μου αρέσει αυτό το στυλ, απλό αλλά ιδιαίτερα ξεχωριστό. Πολύ ωραίες οι φωτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζονται πολύπλοκα πράγματα για ένα όμορφο σπιτικό και το στυλ αυτό νομίζω πως είναι η απόδειξη!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  18. Ε ναι! Το λέω με το χέρι στην καρδιά...αν ο τόπος και το σπίτι μου το "σήκωναν" είμαι σίγουρη πως αυτό το στυλ διακόσμησης θα το υιοθετούσα όχι μόνο για τα Χριστούγεννα αλλά για πάντα. Υπέροχες οι επιλογές της Άλεξ... ευχαριστούμε κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό για τον τόπο ξαναπές το Χριστίνα!!! Θέλει και το ανάλογο τοπίο αλλά και -ξέρω δεν θα σ' αρέσει- τις ανάλογες καιρικές συνθήκες χεχεχεχε :)
      Όσο για τις φωτογραφίες της Άλεξ, είναι όντως υπέροχες. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  19. Καθαρές & λιτές γραμμές, φως και φυσικά υλικά .... κάτι ξέρουν οι Σκανδιναβοί !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν ξέρουν λόγω γούστου ή λόγω ανάγκης, αλλά είναι υπέροχο στυλ Βάλια μου!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  20. Θα ήθελα και να περάσω Σκανδιναβικά Χριστούγεννα. Πολύ όμορφη επιλογή φωτογραφιών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου κι εγώ! Ελπίζω μόνο να μην καταρριφθούν μύθοι στη διακόσμηση ;)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφη λιτή διακόσμηση!!! Μου αρέσει πολύ αυτό το στυλ αλλά δυστυχώς δεν το εφαρμόζω. Το σπίτι μας είναι παραφορτωμένο και τα περισσότερα αντικείμενα καθώς και τα Χριστουγεννιάτικα στολίδια είναι από ταξίδια ή δώρα από αγαπημένους μας. Δεν ξέρω τι να κρύψω γιατί όλα έχουν την ιστορία τους ή μας θυμίζουν ευχάριστες στιγμές. Έτσι όμως που βλέπω τις φωτογραφίες με αυτό το καθαρό, γαλήνιο αποτέλεσμα, το ζηλεύω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα ζηλεύουμε αυτό που δεν έχουμε Θάλεια μου αλλά και πάντα γυρίζουμε σε αυτά που έχουν τη δική τους ξεχωριστή αξία για εμάς. Κι όπως λες, είναι μεγάλος ο πειρασμός να κρύψεις σε ντουλάπια και κουτιά αντικείμενα με συναισθηματική αξία :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  22. σας ευχαριστω ολες για τα καλα σας λόγια, & τη Δημητρουλα για τη φιλοξενια. καλα Χριστουγεννα να εχουμε κοριτσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Άλεξ! Οι φωτογραφικές σου επιλογές ήταν, όπως αναμενόμενο, υπέροχες!!
      Καλές γιορτές να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  23. τα μαυρα αστερια ειναι καταπληκτικα! και λατρεψα και το μικρο ελαφακι!!! υπεροχες ιδεες και απλα ανε[παναληπτες για ενα σικατο στολισμο και ειδικα οταν δεν εχεις κ πολλα πραγματα να βαλεις!!

    μπραβο κουκλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Ζηνάκι! Αφού να φανταστείς πήρα μαύρο χαρτόνι κι έφτιαξα!!! Είναι πολύ φυσικός στολισμός γενικότερα και φέτος με έχει πιάσει με τα "φυσικά" ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Ωραία και αυτά τα σκανδιναβικά αλλά σαν τα ελληνικά δεν έχει!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δήμητρα κλείσε εισιτήριο και φύγαμε! Θα τα δούμε από κοντά!
    Οι χνουδωτές καμπανίτσες απλά τέλειες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου Κατερίνα!!!!! Τέλεια θα ήταν :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  26. το σκανδιναβικό στυλ το έχω ξαναπεί το αγαπώ πολύ! ξεχωριστές μία προς μία όλες οι επιλογές της Άλεξ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα είναι νεώτερη αγάπη Δήμητρα, αλλά όσο περνάει ο καιρός τόσο πιο όμορφο και δελεαστικό το βρίσκω!

      Διαγραφή
  27. Και σε μένα αρέσει πολύ το λιτό σκαδιναβικό στυλ και έχω πει στον εαυτό μου, τώρα που πια τα παιδιά μεγάλωσαν να το τολμήσω κι εγώ μια φορά!όλες οι ιδέες λοιπόν εξαιρετικές και θα συμφωνήσω μαζί σου πως η κουκουβάγια στο τέλος είναι όλα τα λεφτα!Μπράβο στην Άλεξ, αλλά και σε σένα που μας τη φιλοξένησες!Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το τολμήσεις γιατί είναι τόσο μα τόσο ξεκούραστο στο μάτι που θα είναι λες και κάνεις διάλειμμα από τα συνηθισμένα!!! Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις