Δευτέρα, 22 Δεκεμβρίου 2014

Γιορτινός μπουφές γλυκών


Δεν είναι δύσκολο να στηθεί ένας μπουφές άκρως γιορτινός μα και συνάμα πολύ ιδιαίτερα στολισμένος. Τα μόνα που χρειάζονται είναι λίγη προσωπική εργασία αλλά κυρίως η διάθεση να προσπερνάμε τις ετικέτες και να βλέπουμε τα αντικείμενα λίγο, τόσο δα, πιο δημιουργικά.

Μια πολύ μεγάλη πιατέλα που έφερε την ετικέτα "πιάτο πίτσας" εμένα μου φαινόταν μία χαρά τόσο ως δίσκος για τα ροφήματα, όσο και, συνδυασμένη με έναν κορμό, ως αυτοσχέδια τουρτιέρα. Το ίδιο ρόλο - της τουρτιέρας- έπαιξε και ένα λευκό κηροπήγιο σεταρισμένο με ένα διαφανές γυάλινο σκεύος που είχα κρατήσει από μία αγορασμένη σοκολατόπιτα.





Φέτες ξύλου λειτούργησαν ως σουπλά για τα ατομικά σερβιρισμένα γλυκά, ενώ δεν έλειπαν τα καρτελάκια όπου αναγράφονταν η κάθε λιχουδιά. Ένα κουκουνάρι να είναι η  ιδανική βάση για ένα τέτοιο καρτελάκι ή για τις θέσεις των καλεσμένων στο γιορτινό τραπέζι.




Φυσικά δεν θα μπορούσαν να λείπουν μερικά κεριά γιατί το φως τους ομορφαίνει τα πάντα αλλά και μικρές διακοσμητικές πινελιές, όπως οι diy κουκουβάγιες μου, που ταίριαζαν απόλυτα με το όλο θέμα.



Για το τέλος σάς κράτησα τη διακόσμηση του κέικ, που για μένα ήταν το αγαπημένο σημείο όλου του μπουφέ. Λίγο μαύρο χαρτόνι, δύο ξυλάκια από σουβλάκια, σπάγκος και ένα λευκό μαρκαδοράκι και έτοιμο το χειμωνιάτικο σκηνικό πάνω στο χιονισμένο κέικ.



Και με αυτή την ανάρτηση, με τα γλυκίσματα της Χρυσαυγής και τις δικές μου πινελιές στη διακόσμηση, κλείνει η σειρά "Χριστούγεννα με φίλους". Ευχαριστώ πάρα πολύ όλες τις φίλες που δέχτηκαν την πρόσκληση και ετοίμασαν, η κάθε μία με το γούστο της,  αναρτήσεις που μάς συντρόφευσαν την περίοδο των γιορτινών προετοιμασιών. Ελπίζω να σάς άρεσαν κι εσάς και να πήρατε ιδέες!  


Πολλές ευχές για γιορτές γεμάτες γλύκα, την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

63 σχόλια:

  1. Εντάξειιιιιι κοπελιά! Πιο ωραίο μπουφέ δεν έχω ματαξαναδεί!!!!! Φωτογράφιση για περιοδικό είναι το σπίτι σου! Και το παράθυρο για φόντο εντάξει τί να λέμε τώρα! Αμέρικαν blogs σας ξεπεράσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ πολύ κορίτσι!! Το παράθυρο είναι όντως ωραίο πίσω από τον μπουφέ αλλά δυσκολεύει μερικές φορές τις φωτογραφίες :) Φιλιά πολλά & καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφο ΔΗμητρά μου!!!γευστικοτατος ο μπουφές σου!!!χμ... Μου τράβηξε το ενδιαφερον το κεικ με baileys ...μετα τις γιορτες θα περιμενουμε και την συνταγη !!!καλες γιορτες να εχεις ,υγεια ,αγάπη και ευτυχία σου ευχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ :) Όσο για το κέικ με Μπέιλις, μπορείς ήδη να το βρεις στο ιστολόγιο της Χρυσαυγής, που ετοίμασε κι όλα τα γλυκά του μπουφέ! Καλά Χριστούγεννα με υγεία & χαρά :**

      Διαγραφή
  3. Δήμητρα εύχομαι γιορτές γλυκές με ευτυχία κ αγάπη στο σπιτικό σου! Ο μπουφές είναι διακοσμητικό διαμάντι κ η αισθητική όλου του χώρου είναι κάτι περισσότερο από λιτή εκλεπτυσμένη κ σικάτη,μοιάζει λες κ έχεις φέρει τα δάση των παραμυθιών στο σαλόνι σου! Καλά Χριστούγεννα σού εύχομαι,καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Βέρα για τα καλά σου λόγια! Ο μπουφές των γλυκών στήθηκε κι αυτός στο ίδιο στυλ με το υπόλοιπο Χριστουγεννιάτικο ντεκόρ του Ασύλου και χαίρομαι που δίνει μία γεύση δάσους, πέραν των σοκολατοπειρασμών της Χρυσαυγής! Καλά Χριστούγεννα να έχετε!

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Δήμητρα και καλή εβδομάδα!! Τον είχα δει ήδη τον μπουφέ από τις προηγούμενες αναρτήσεις αλλά και η αναλυτική περιγραφή του πολύ χρήσιμη! Πολύ ωραίες ιδέες, θα τις αξιοποιήσω! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Αθηνά! Χαίρομαι που βρήκες ιδέες που θα σού άρεσε να δοκιμάσεις :)
      Καλά Χριστούγεννα με υγεία & χαρά. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Υπέροχο... παρόλο που το μαύρο ομολογώ δεν θα ήταν η πρώτη μου επιλογή... σίγουρα σαν μικρή πινελιά πρόσθεσε έντονη αισθητική. Να ευχηθώ καλές γιορτές και πάντα όμορφες ιδέες! Κάλη από Ανθομέλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θεώρησα πως θα δέσει όμορφα με το "χιονισμένο" κέικ. Εξάλλου, λίγο μαύρο ταιριάζει παντού ;)
      Καλά Χριστούγεννα! Να περάσετε υπέροχα. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  6. Μας άνοιξες την όρεξη! Κουκουβάγιες, κουκουνάρια, γλυκά χρώματα, γλυκές γεύσεις, κεριά, σοκολάτα, με έκαναν να νιώθω καλεσμένη σε ζεστό, γιορτινό καφεδάκι με αγαπημένους φίλους...
    Καλές, γλυκές γιορτές να έχεις Δήμητρα, να περάσετε υπέροχα Χριστούγεννα στο Άσυλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα! Χαίρομαι πολύ που ο μπουφές έβγαζε τέτοια ζεστασιά και ελπίζω κάποια στιγμή να έχουμε την ευκαιρία να πιούμε κι ένα καφεδάκι από κοντά!
      Καλά Χριστούγεννα με υγεία & χαρά. Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Η διακόσμησή σου Δήμητρα, τίμησε με το παραπάνω αυτό το σοκολατένιο παράδεισο της Χρυσαυγής! Καλά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμπνεύστηκα Δήμητρα από τους σοκολατοπειρασμούς της Χρυσαυγής ;)
      ΚαλάΧριστούγεννα. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  8. Δημητρά μου απίστευτος ο γιορτινός σου μπουφές!Γεμάτος μέ καλούδια καί πανέμορφα διακοσμιτικά!
    Τίς πήλινες κουκουβάγιες θά τίς φτίαξω,σίγουρα,μετά τίς γιορτές!Λατρεμένες!!
    Καλά Χριστούγεννα!!Καλές γιορτές!Νά περάσεις υπέροχα μέ τήν οικογένειά σου!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρα!! Ένας μπουφές με τέτοια γλυκά, αξίζει και το ανάλογο ντεκόρ :)
      Ανυπομονώ να δω τις κουκουβάγιες σου! Καλά Χριστούγεννα, που σίγουρα τέτοια θα είναι με την κόρη κοντά σου!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Για άλλα μια φορά μας άνοιξες την όρεξη. Άψογος ο μπουφές σου προσεγμένος μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια. Καλές γιορτές σου εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ελένη, σ΄ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλά Χριστούγεννα με υγεία πάνω από όλα και πολλές χαρές!

      Διαγραφή
  10. εντυπωσιακα ολα!!! πως απο μικρά καθημερινα αντικείμενα μπορεις να κάνεις ενα τοσο εντυπωσιακό χριστουγεννιάτικο μπουφε!!! το ντεκορ του κέικ ολα τα λεφτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζονται πολλά για να στηθεί κάτι όμορφο, πέραν φυσικά των λαχταριστών γλυκών ;)
      Καλά Χριστούγεννα & καλημέρα!

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα! Μα πόσο πολύ σοκολάτα! AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποτέ δεν είναι πολύ η σοκολάτα...χεχεχε
      Την καλημέρα μου Αριάδνη!

      Διαγραφή
  12. Ο μπουφές σου Δήμητρα είναι κάτι παραπάνω από καταπληκτικός!!!!!!!!!!! Τόσο προσεγμένος στην παραμικρή λεπτομέρεια αλλά με τόσο απλά φυσικά υλικά και γήινα χρώματα!!!!!!!!!!!!Και το παράθυρο για φόντο, απλά τέλειο!!!!! Μπράβο Δήμητρα, ανέδειξες φοβερά όλες τις λιχουδιές της Χρυσαυγής που με έκαναν να τρέξω για σοκολατάκι για να ξεγελάσω τον εαυτό μου. Οι κουκουβάγιες άπαιχτες!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, το σχόλιο περί τρεξίματος για σοκολατάκι, απολαυστικότατο Θάλεια μου!!! Έκανε τίποτα ή πήγες και για δεύτερο;;; χεχεχεχεχεΣ' ευχαριστώ πολύ για τα πάντα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που σού άρεσε, παρόλο που λείπουν οι αγαπημένοι σου κοντοπίθαροι ;) Καλά Χριστούγεννα & φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  13. Ένταξη σκίσατε κορίτσια! Σας πήγα και pin και twitte γιατί το αξίζατε και θέλω και άλλοι να δουν το αποτέλεσμα σας! Θέλω να δω και άλλα από σας τις 2 μαζί κάποια στιγμή! Φιλιά πολλά, πολλά λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Λίλια!!! Πρέπει κάποια στιγμή να οργανώσουμε κάτι αντίστοιχο και τα δυο μας ;)
      Καλά Χριστούγεννα & φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Ε εντάξει δεν θα επαναληφθώ, πολύ... Θα πω απλά μπράβο για άλλη μια φορά:)
    Έχω και μια πείνα... Λάθος ώρα το διάβασα αυτό το ποστ....
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, το παθαίνω κι εγώ αυτό όταν διαβάζω αναρτήσεις ενώ πεινάω!!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ Μαργαρίτα!!! Καλά Χριστούγεννα :**

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχα, το παθαίνω κι εγώ αυτό όταν διαβάζω αναρτήσεις ενώ πεινάω!!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ Μαργαρίτα!!! Καλά Χριστούγεννα :**

      Διαγραφή
  15. Καλά ο μπουφές σου Δήμητρα είναι κα-τα-πλη-κτι-κός κυριολεκτικά!! Μπράβο και στις δύο σας!!!!
    Επίσης, κέρδισες κουπονάκι και περιμένω μέιλ σου!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά Κική, ευχαριστώ πολύ. Τα γλυκά της Χρυσαυγής ήταν η πιο κατάλληλη έμπνευση για το στήσιμο του μπουφέ!!! Σ' ευχαριστώ και για την κλήρωση.
      Καλά Χριστούγεννα :*

      Διαγραφή
  16. Τελικά μας απέδειξες πως για ένα φανταστικό αποτέλεσμα ,δεν χρειάζονται κρύσταλλα,ασημικά και γκλίτερ.Δημιουργικότητα,φαντασία και μεράκι καταστρώνουν πάντα μία καταπληκτική παρουσίαση.Μπράβο,σε όλες σας για τα όμορφα πράγματα που μας δείξατε.Ειδικά εγώ,σας ευχαριστώ από καρδιάς ,αφού γέμισε το σπίτι μου Χριστούγεννα ,έστω και διαδικτυακά.Δεν πρόλαβα τίποτα φέτος ,αφού είμαι απασχολημένη για πολλές ώρες με το bazaar και τις εκδηλώσεις που οργάνωσα.Υπόσχομαι πολλές φωτογραφίες και γεμάτες αναρτήσεις ,μόλις πάρω ανάσα.Του χρόνου,φιλενάδα μου,στην παρέα σας θα συμμετέχω κι εγώ.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ φιλενάδα. Όλα μπορούν να χρησιμοποιηθούν, ανάλογα με την περίσταση και το ντεκόρ, απλώς, όπως ξέρεις, φέτος το Άσυλο απέχει από γκλίτερ ;)
      Καλό κουράγιο και με το μπαζάρ! Ανυπομονώ να δω φωτογραφίες! Όσο για του χρόνου, κάτι πάλι θα βρούμε να οργανώσουμε ;) Φιλιά πολλά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Απολαυστικός ο μπουφές σου...από κάθε άποψη!!!
    Καλή εβδομάδα και καλά Χριστούγεννα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα! Καλά Χριστούγεννα με υγεία & χαρά!

      Διαγραφή
  18. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελπίδα. Καλά Χριστούγεννα γεμάτα γλύκα και χαρές!

      Διαγραφή
  19. Μακράν ο πιο καλοστημένος μπουφές γλυκών που έχω δει... Κι έχω δει πολλούς, αλήθεια.
    Μπράβο σας και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω, σ' ευχαριστώ πολύ :)) Το να βλέπω τέτοια σχόλια από food bloggers με χαροποιεί πάρα πολύ!
      Καλά Χριστούγεννα Χρύσα, με υγεία & χαρά!

      Διαγραφή
  20. Όμορφα μαγικά γιορτινά στολισμένος, ο μπουφές σου με τα νόστιμα γλυκά που φτιάξατε....φιλάκια και καλά χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Εγώ μόνο με το ντεκόρ του μπουφέ ασχολήθηκα, όλα τα εύσημα για τα γλυκά πάνε στην Χρυσαυγή! Καλά Χριστούγεννα :*

      Διαγραφή
  21. Ειναι πανέμορφος. Εχεις μπει για τα καλα σε χριστουγενίατικο mood. Πολυ προσεγμένα ολα. Συγχαρητηρια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα... γελάω γιατί εγώ είμαι μονίμως σε Χριστουγεννιάτικο mood ;)
      Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλά Χριστούγεννα!

      Διαγραφή
  22. Όλη αυτήν την περίοδο έχεις φτιάξει αριστουργήματα και εσύ και οι φιλοξενούμενοι σου και η κατακλείδα δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση! Καλά Χριστούγεννα με υγεία και χαρά και με αγαπημένους ανθρώπους γύρω σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία, τόσο για την συμμετοχή σου στην σειρά όσο και για τα καλά σου λόγια! Καλά Χριστούγεννα να έχετε. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  23. Είναι μαγεία! ''Κλέβω'' την ιδέα της διακόσμησης από το κέικ Baileys. Υπέροχα όλα μπράβο Δήμητρα! Καλά Χριστούγεννα με αγάπη και δημιουργικότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Νατάσα! Χαίρομαι που σού άρεσε τόσο ώστε να το δοκιμάσεις :)
      Καλά Χριστούγεννα με υγεία, χαρά και πολύ γλύκα!

      Διαγραφή
  24. Καλέ κοίτα ποζα και νάζι η κουκουβάγια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ τι, κουκουβάγια είναι αυτή και μάλιστα diy, να μην επιδειχθεί κάπως;;; χεχεχε
      Καλά Χριστούγεννα!!!

      Διαγραφή
  25. Φανταστίκο όλο το στήσιμο!! καί το κόνσεπτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ τόσο για το σχόλιο όσο και την επίσκεψη. Καλά Χριστούγεννα. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  26. Καλά Χριστούγεννα Δήμητρα!Αυτές τις μέρες δεν είδα πολλές αναρτήσεις. Ήταν μέρες με πολλές υποχρεώσεις, παζάρια, γιορτές στα σχολεία και το στήσιμο της γιορτής στην ενορία με τα παιδιά! Μέσα σε ολα αυτά να είναι άρρωστα και τα παιδιά μου! Μια ο ενας μια ο αλος!!! Ευτυχώς απο εχθές ειναι καλύτερα κι έτσι θα είναι μια χαρά τα Χριστούγεννα!!! Τι ελεγα; Α! Οτι εχω χάσει αναρτήσεις, αλλά δεν με πειράζει! Έτσι και αλλιώς το έχω πάρει απόφαση! Είναι της μοίρας μου γραφτό :Οτι κατασκευή και να ψάχνω στο Internet μπροστά μου θα σε βρω! Επομένως θα τις δώ!!!!! Πολλαααααα πολλά πολλά φιλάκια Δημητρα μου! Καλά Χριστούγεννα με την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειρήνη μου όλοι τρέχουμε αυτές τις μέρες, οπότε μην αγχώνεσαι! Περαστικά στα μικρά σου & καλό κουράγιο σε σένα με όλες τις υποχρεώσεις!!! Πάντως αυτό που λες, δεν μού έχει ξανασυμβεί με άλλον επισκέπτη του Ασύλου. Συνωμοτεί το Γοογλε αλλά πολύ χαίρομαι για αυτή την συνωμοσία!!! χαχαχαχα
      Ευχές για υπέροχα Χριστούγεννα, με υγεία, χαρά και πολλές ζεστές αγκαλιές. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Το στήσιμο του μπουφέ το είχα σχολιάσει και σε προηγούμενη ανάρτηση! Απλά φανταστικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ Χριστίνα! Στην προηγούμενη ανάρτηση δεν φαίνονταν όλα του τα στοιχεία καθώς είχαμε επικεντρωθεί στην λαχταριστή σοκολάτα της Χρυσαυγής :) Καλά Χριστούγεννα με υγεία & χαρά!

      Διαγραφή
  28. Σαν παραμυθένιος είναι ο μπούφες σου!!
    Κάθε λεπτομέρεια προσεγμένη!!
    Αλλά τα σημαιάκια είναι τ' αγαπημένα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Laura! Και εμένα η διακόσμηση του χιονισμένου κέικ ήταν το αγαπημένο μου σημείο σε όλον τον μπουφέ :) Καλά Χριστούγεννα εύχομαι. Πάντα με υγεία και πολλές χαρές!

      Διαγραφή
  29. Καταπληκτικός ο μπουφές. Μου αρεσε πολύ ποση αρμονία υπηρχε τόσο στα χρώματα των γλυκων όσο και στα χρώματα της διακοσμησης. Πραγματικά εντυπωσιακός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε πολύ! Η διακόσμηση ακολούθησε την υπόλοιπη του Ασύλου, όσο για τα χρώματα των γλυκών της Χρυσαυγής...σοκολάτα...οπότε εύκολος ο συνδυασμός :))
      Χρόνια Πολλά & Καλή Χρονιά!

      Διαγραφή
  30. Δεν έχω δει πιο όμορφο μπουφέ!!Μου δίνεις πολλές ιδέες για το δικο μου σπίτι!!
    Επίσης,θέλω να τα φάω ΟΛΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!!! Χαίρομαι που βρίσκεις ιδέες! Μόνο που θα σε στεναχωρήσω καθώς δεν έχει μείνει τίποτα από τον μπουφέ των γλυκών χεχεχεχεχεχεχε
      Χρόνια Πολλά & Καλή Χρονιά! Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  31. Κρίμα που δεν πρόλαβα να αρπάξω κι εγώ ένα γλυκάκι!
    Πολύ όμορφος ο στολισμός αλλά πιο πολύ κλικ μου έκανε ο συνδυασμός με τα γυάλινα βαζάκια της μους πάνω στις ξύλινες φέτες! Well done Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Κατερίνα, σίγουρα θα υπάρξουν κι άλλοι μελλοντικοί γλυκομπουφέδες!
      Τα βαζάκια ήταν της Χρυσαυγής και είναι βεντούζες ;)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή