Woodland crochet: πλεκτά βελανίδια


Τι γίνεται όταν συνδυάζονται το βελονάκι, η φαντασία και η μαεστρία με το δάσος; Έχεις τα υπέροχα πλεκτά βελανίδια της Akamatra!


Χοπ χοπ χοπ, είμαι ένα μικρό (σε όλες τις διαστάσεις εκτός του ύψους και δεν ακούω κουβέντα!) ξωτικό του δάσους και ήρθα καβάλα στο φιόγκο μου μέχρι το Άσυλο για να βοηθήσω την κυρά Δήμητρα να στολιστεί για τα Χριστούγεννα. ‘Όχι δηλαδή ότι χρειάζεται τη βοήθεια μου καθώς τα καταφέρνει μια χαρά και χωρίς εμένα, αλλά με τόσες περικοπές και μειώσεις, πρέπει και εμείς τα ξωτικά να βρούμε τρόπο να βγάλουμε τα απαραίτητα για τη γιορτινή μάσα!

Το μόνο που της έλειπε που λέτε της κυρά Δήμητρας ήταν η δική μου βοήθεια αλλά θέλει δεν θέλει ήρθα και κατσικώθηκα! Αυτή τη φορά (γιατί είμαι σίγουρη ότι μετά από αυτή την εμφάνιση θα ζητήσει encore) θα μοιραστώ μαζί της και μαζί σας ένα πατρόν για να πλέξετε διακοσμητικά βελανίδια με βελονάκι.


Μπορείτε να τα χρησιμοποιήσετε για διακοσμητικά,


να τα κάνετε γιρλάντα (ντα ντα ντιρλα ντα ντα)…


…να τα κρεμάσετε στο δέντρο σας ως στολίδια ή να τα δώσετε στον φιλαράκο Scrat που τα ψάχνει από την εποχή των παγετώνων!


Το πατρόν είναι πολύ απλό και μπορεί να το φτιάξει και ένας αρχάριος στο βελονάκι.

Το μόνο πρόβλημα είναι ότι δεν ξέρω καλά την Ελληνική ορολογία για τους πόντους στο βελονάκι οπότε αν κάτι δεν καταλαβαίνετε, την πατήσατε, ρωτήστε με ελεύθερα!

Θα χρειαστείτε συνθετικό νήμα και βελονάκι Νο4.

Κάτω μέρος – Χρώμα μπεζ/εκρού

1 σειρά: Μαγικός κύκλος. 5 άριχτα γαϊτανάκια μέσα στον κύκλο. Βουβό γαϊτανάκι για να κλείσετε το κύκλο.
2 και 3 σειρά: 2 άριχτα γαϊτανάκια στο πρώτο πόντο και 1 στον επόμενο. Επαναλαμβάνετε για όλη τη σειρά. Βουβό γαϊτανάκι για να κλείσετε το κύκλο.

Οι επόμενες σειρές γίνονται συνεχόμενες δεν χρειάζεται να κάνετε ένωση στο τέλος της κάθε σειράς.
4 - 7 σειρά: 1 άριχτο γαϊτανάκι σε όλη τη σειρά.
Αφήστε μία ουρά περίπου 15 εκατοστών και κόψτε.


Πάνω μέρος (καπάκι) – Χρώμα καφέ

1 σειρά: Μαγικός κύκλος. 6 άριχτα γαϊτανάκια μέσα στον κύκλο. Βουβό γαϊτανάκι για να κλείσετε το κύκλο.
2 σειρά: 2 άριχτα γαϊτανάκια σε ολη τη σειρα. Βουβό γαϊτανάκι για να κλείσετε τη σιερά.
3 σειρα: 2 άριχτα γαϊτανάκια στο πρώτο πόντο και 1 στον επόμενο. Επαναλαμβάνετε για όλη τη σειρά. Βουβό γαϊτανάκι για να κλείσετε το κύκλο.
4 - 6 σειρά: 1 άριχτο γαϊτανάκι σε όλη τη σειρά.
Αφήστε μία ουρά περίπου 15 εκατοστών και κόψτε.



Κοτσανάκι
Κάντε 5 αλυσίδες. Στο δεύτερο πόντο από το βελονάκι κάντε ένα μονό ποδαράκι. Κάνετε ένα μονό ποδαράκι στους υπόλοιπους 3 πόντους. Αφήνετε μία ουρά 10 εκατοστών και ράβετε το κοτσανάκι πάνω στο μαγικό κύκλο στο καπάκι του βελανιδιού.

Γέμιση
Ο πιο εύκολο τρόπος για να γεμίσετε τα βελανίδια σας είναι οι κλωστές που σας περισσεύουν από τα πλεκτά σας. Εγώ δεν τις πετάω ποτέ αλλά τις μαζεύω σε ένα σακουλάκι για τέτοιες περιπτώσεις. Μπορείτε επίσης να βάλετε βαμβάκι ή υφάσματα.



Αφού γεμίσετε το κάτω μέρος του βελανιδιού ράβετε το πάνω με το κάτω μέρος μαζί με τη βοήθεια των ουρών που έχετε αφήσει στα δύο μέρη.



Έτοιμα!!!!

Ψιτ! Μην ξεχάσετε να δώσετε και στον φιλαράκο Scrat, έτσι;



Πολλά πολλά φιλιά σε όλους και ένα σβουρηχτό στη κυρά Δήμητρα για τη φιλοξενία ;)

Akamatra

----------

Μάρω, ένα θα πω μόνο: μπορείς πλέον να με φωνάζεις Scrat!

Την Μάρω μπορείτε να την βρείτε στο ιστολόγιο της Akamatra, στο Facebook, AkamatraJewelry, ενώ οι φιογκάτες αλλά και πλεκτές δημιουργίες είναι διαθέσιμες στο Etsy κατάστημά της.

Τι λέτε; Είστε έτοιμοι να σάς φωνάζουν κι εσάς Scrat;

Την καλημέρα μου


56 σχόλια:

  1. Όνειρο λεμε !!!!!!!!!!!!!!!!!
    Χώρια του ότι ο Scrat είναι ένας λατρεμένος μας ήρωας, (μιλάμε κόβουμε φλέβες γι΄αυτόν), τα βελανίδια τα αγαπώ πολύ. Τα θεωρώ πανέμορφα!!! Εφτιαξες υπέροχα διακοσμητικά !!!

    Μπράβο σου Μάρω! Εγραψες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Χρυσαυγή! Και για τα βελανίδια και για τον Scrat!!!!
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  2. πανεμορφα! και πως τα καλοβλεπει ο γλυκουλης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως να μην τα καλοβλέπει!!!!! Εδώ κάθομαι και τα χαζεύω κι εγώ!
      Καλημέρα Άλεξ :)

      Διαγραφή
  3. χιχιχιχιχι απίθανα!!!!
    Μάρω, φοβερή η περιγραφή σου:)
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η περιγραφή είναι ανάλογη του diy, απολαυστική!!!
      Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  4. Αχ τα γλυκούλικα μου!!! Ευτυχώς που δεν τρώγονατι γιατί με το κρύο με έχει πιάσει μια πείνα. Ωραίο το πλέξιμο, κάτι με έμαθε η γιαγιά μου πριν πολλάααα χρόνια, αλλα θέλει υπομονή και χρόνο και δυστυχώς δεν διαθέτω τίποτα από τα 2. Προσωπικά θα τα κρέμαγα σαν γιρλάντα πάνω στο δέντρο. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάντως η γιαγιά μου προσπάθησε αρκετές φορές όταν ήμουν μικρή να μου μάθει αλλά δεν καθόμουν, οπότε τώρα μόνο τα χαζεύω. Δεν νομίζω πάντως πως είναι ένα άθλημα που θα το μάθω ποτέ!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Μ αρέσουν πάρα πολύ !!!! Είναι τρέλα !!!!!
    Ωραίες και οι οδηγίες και για τις αρχάριες !!!!!
    Σας ευχαριστούμε, τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επομένως εσύ Ράνια μου είσαι από αυτές που κατανόησαν όσα έγραψε στις οδηγίες η Μάρω, γιατί εγώ..δεν :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  6. Χαχαχα απίθανη είσαι Μάρω! Πολύ σούπερ ανάρτηση! Όσο για τον φίλο μου τον Scrat τι να πω?Δεν ξέρει ποιο βελανίδι να πρωτοχαζέψει ο άμοιρος! Μπράβο και στην Δήμητρα που σε φιλοξένησε...Πάει για pin η ανάρτηση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα τού έχει βάλει και τόσα πολλά μπροστά, κοκομπλόκιασε!!!! Αυτός ο κακομοίρης ένα θέλει μόνο και είναι υπέρευτυχισμένος!!!! Φιλιά πολλά Λιλιά μου :)

      Διαγραφή
  7. Θελω κι εγώ βελανίδια, Scrat είναι το δευτερό μου όνομα! Χα,χα! Είναι απίθανα!
    Μπραβο!

    Δημητρα, θυμήσου να μου στείλεις ένα email με τη διεύθυνσή σου, α, και να που πεις και ποιο γουράκι προτιμάς.
    ndamopoulou@yahoo.gr
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα κι εσύ Νίκη;;; Νομίζω πως με την ανάρτηση της Μάρως, πολλές θα το έχουμε για δεύτερο όνομα :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. "Βουβό γαϊτανάκι" χαιρετά "Μαγικό κύκλο" και καλεί στη σκηνή για δείπνο...
    Καλέ, μόνο εγώ δεν κατάλαβα τίποτα, μα τίποτα; (μάλλον ανήκω στην κατηγορία: την πατήσατε...χαχαχα)
    Δεν πειράζει όμως!! Έχω μάτια και θαυμάζω!!!
    Πολύ όμορφα και γλυκούλια είναι!!! Μπορώ να τα φανταστώ και σαν κουμπιά ή διακοσμητικά σε ζακετούλα!!!
    Χίλια μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα
      Εσύ κι εγώ μαζί Αλεξάνδρα, αλλά όπως λες, μάτια έχουμε για να τα θαυμάζουμε ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Εγώ είμαι ένα στάδιο κάτω από τις αρχάριες, οι ως άνω ορολογίες μου φαίνονται κινέζικα, μάλλον θέλω εντατικά σεμινάρια στο βελονάκι, γι αυτό θαυμάζω τόσο πολύ όλες εσάς τις προκομμένες και τα υπέροχα και γουστόζικα έργα που φτιάχνετε!
    Φιλάκια, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κι άλλη στην παρέα! Εγώ Κινεζικά δεν μπορώ να τα πω, τα λέω όμως ακαταλαβίστικα και μένω στο να τα χαζεύω :)
      Την καλημέρα μου Έλενα :*

      Διαγραφή
  10. Τί τέλεια πού είναι!!Καί οι οδηγίες πολύ καταπιστικές!!Μπράβο Μάρω καί Δημητρούλα γιά τήν υπέροχη παρουσίαση!!!
    Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα εύσημα Δήμητρα, στην Μάρω!
      Περαστικά σου!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  11. Υπέροχα τα βελανίδια αλλά ο Σκρατ είναι ο αγαπημένος μου!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά ο Scrat φαίνεται να έχει πολλούς οπαδούς :)

      Διαγραφή
  12. Ναιιιιι!!!!!!!!!!! Αυτά θα τα κάνω! είναι εύκολα και γλυκούτσικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να το λες εσύ Χριστίνα (το εύκολα εννοώ) κάτι θα ξέρεις :)
      Την καλημέρα μου!!!

      Διαγραφή
  13. Κοριτσακια μου χαιρομαι παρα πολυ που σας αρεσαν!!!! Βλέπετε έχω αδυναμία και εγω στον Scrat και στην κυρα Δήμητρα που γουστάρει woodland καταστάσεις και δεν μπόρεσα να αντισταθώ!!! Όποια θέλει βοήθεια στο βελονάκι, μόλις περάσουν οι γιορτές μπορώ να βοηθήσω! Πολλά πολλά ευχαριστώ κυρα Δήμητρα για την φιλοξενία!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Μάρω!!!! Τα βελανίδια σου ήρθαν και ταίριαξαν σούπερ με τη φετινή Χριστουγεννιάτικη μου διάθεση!!!
      Βοήθεια;; Τι βοήθεια, εδώ θέλουμε εντατικά μαθήματα στο βελονάκι!!!!

      Διαγραφή
  14. Είναι τόσο γλυκούλικα ,μικρά αλλά πολύ όμορφα όπου και άν τα στολίσειςΤο πλεκτό για όσες το γνωρίζουν εκτός τις ωραίες δημιουργίες είναι και "ψυχοθεραπεία"μακάρι να γνώριζα....τα φιλιά μου και στις δύο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως και όλες οι χειροτεχνίες Μαρία μου αλλά την συγκεκριμένη δεν την κατέχω καθόλου, μα καθόλου! Τουλάχιστον τα φτιάχνουν άλλες κι εγώ χαζεύω :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  15. Δεν υπάρχουν λόγια για τα μικροζουζουνιαρικογλυκούλια βελανίδια σου!!
    Φιλάκια κούκλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία λέξη Laura!!!!!! Ταιριάζει γάντι στα βελανίδια της Μάρως!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. οκ...δεν καταλαβα ΓΡΙ!!!! μιλαμε σα να διαβαζα κινεζικα!!!! δεν το εχω με το βελονακι φιλεναδα, οποτε με μεγαλη μου χαρα θα δεχτω ως δωρακι μερικα βελανιδια σου!!!!!! ειδες τι φιλη εχεις καλε???

    Δημητρουλα για αλλη μια φορα, η φιλοξενεια σου τελεια! και βρηκα κ δωρο! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές φίλες σαν κι εσένα να έχει Ζήνα, να πλέκει νυχθημερόν βελανίδια η Μάρω χαχαχαχαχαχαχα
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  17. Αχουυυυυ τι γλυκά που είναι καλέ!!! Κρίμα να μην την κατέχω την τέχνη αλλά δεν....μου αρκεί να τα χαζεύω!! Μπράβο Μάρω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, έτσι. Τα χαζεύουμε παρέα Μαίρη! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  18. Είναι υπέροχα τα πλεκτά βαλανίδια! Ξέρω να πλέκω βελονάκι και σίγουρα θα μπουν στη λίστα με τα επόμενα projects.Οι οδηγίες της Μάρως είναι κατανοητές και την ευχαριστολύμε πολύ! Φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα εσύ είσαι τυχερή Νίκη μου! Αφού ξέρεις βελονάκι, σίγουρα αξίζει να τούς δώσεις μία ευκαιρία! Εξάλλου θα είναι τέλεια και για τη διακόσμηση μετά τις γιορτές!
      Καλό Σαββατοκύριακο :**

      Διαγραφή
  19. Πω πω!! Είναι τόσο όμορφα! Αλλά ο τυπάς απο τους Παγετώνες μου πήρε το μυαλό!! Γούτσου γουτσου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, το λες κι εσύ το "γούτσου, γούτσου" Ειρήνη!!!! :D
      Νομίζω πως τα βελανίδια της Μάρως είναι ό,τι πρέπει για τον Scrat της!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  20. εγώ δεν πλέκω, αλλά μου αρέσουν πολύ όλα όσα φτιάχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ πλέκω Δέσποινα αλλά χαζεύω τα βελανίδια της Μάρως :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  21. Τον αγαπώ αυτόν το προιστορικό σκιούρο!!! Τα βελανίδια είναι καταπληκτικά! Και είναι και multifunctional! Εχω κλωστές σ' αυτά τα χρώματα και θα τα αποπειραθώ. Ευχαριστούμε πολύ για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αγαπημένος όλων τελικά! Όσο για τα στολίδια-βελανίδια, είναι όντως υπέροχα! Καλές δημιουργίες Σοφία :))
      Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  22. Δεν έχω ιδέα από βελονάκι, κι εγώ δεν καθόμουν να με μάθει η γιαγιά μου μικρή, και τώρα δεν μπορώ να φτιάξω αυτά τα υπέροχα, πανέμορφα, γλυκούλικα βελανίδια. Επίσης λατρεύω και τον Σκρατ. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπάσχουμε Θάλεια μου! Αλλά τουλάχιστον έχουμε την ευκαιρία να χαζεύουμε τις δημιουργίες άλλων, όπως τα υπέροχα βελανίδια της Μάρως! Καλό Σαββατοκύριακο και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. ΦΟβερά!
    Θέλω να τα φτιάξω!
    Ρϊξε ενα βιντεάκι με το ''πως να το φτιάξετε'', βρε κορίτσι!!!!!!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για περισσότερες πληροφορίες στην Μάρω Beauty Follower καθώς εγώ δεν το κατέχω καθόλου το άθλημα!!!
      Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  24. Ιδέα δεν έχω από βελονάκι αλλά το αποτέλεσμα και οι φωτογραφίες είναι χάρμα οφθαλμών! Μάρω μου πολλά συγχαρητήρια και φυσικά στη Δήμητρα για το hosting!! Αλήθεια μήπως διαθέτονται προς πώληση??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Κατερίνα!!! Κάθεσαι και τα χαζεύεις στην οθόνη έτσι γλύκα που έγιναν!!!!
      Όσο για την ερώτηση, άμα τα βάλει στο Etsy μάλλον θα εξαφανιστούν στις πρώτες ώρες!!
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  25. Μια απόπειρα θα γίνει ,τι αποτελέσματα θα έχω δεν ξέρω,χαχαχαχαχ
    Είναι καταπληκτικά!Μπράβο,Μάρω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα, έλααααα δεν θέλω ηττοπάθειες!!!
      Εγώ δεν ξέρω βελονάκι αλλά από όσα λέει η Μάρω δεν είναι δύσκολα, οπότε σίγουρα μια χαρά θα γίνουν!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Να κάτι που δεν έχω πλέξει! Θα τα φτιάξω οπωσδήποτε! Ευχαριστούμε Μάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ που ξέρεις πλέξιμο, πιάσε αμέσως το βελονάκι! Θα ταίριαζαν χάρμα στα ξερά κλαδιά σου :)

      Διαγραφή