Δευτέρα, 8 Δεκεμβρίου 2014

Xmas is coming


Αναπόσπαστο κομμάτι των εορτών είναι οι Χριστουγεννιάτικες κάρτες. Σήμερα λοιπόν, η Μαρία από το Swan Ocean μάς παρουσιάζει κάποιες από τις δημιουργές της αλλά και μάς δείχνει πόσο εύκολα μπορούμε να ετοιμάσουμε μία ξεχωριστή χειροποίητη κάρτα με κουμπιά!


Καθώς η τεχνολογία έχει εισβάλει στις ζωές μας σαρωτικά είναι κάποια πράγματα που αναπολώ από την εποχή που δεν είχα καν υπολογιστή. Ένα από αυτά είναι οι Χριστουγεννιάτικες κάρτες που έστελνα και λάμβανα κάθε χρόνο. 



Μ΄άρεσε να πηγαίνω στο βιβλιοπωλείο να διαλέξω κάρτες ανάλογα με τον παραλήπτη. "Αυτή η κοριτσίστικη θα ξετρελάνει την ξαδέρφη μου κι αυτή με το όμορφο χιονισμένο τοπίο θα αρέσει σίγουρα στη γιαγιά μου".



Όταν η κάρτα είναι και φτιαγμένη από τα χεράκια σας σίγουρα ο παραλήπτης θα το εκτιμήσει παραπάνω. Ξοδέψατε χρόνο και αγάπη για να την φτιάξετε. Μερικές ιδέες για χειροποίητες κάρτες και οδηγίες πως να φτιάξετε μία χριστουγεννιάτικη κάρτα είναι αρκετά για να σας δώσουν την έμπνευση που χρειάζεστε και να δημιοργήσετε τις δικές σας.



Θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε μία από τις αγαπημένες μου κάρτες που είναι τόσο απλή αλλά και συνάμα εντυπωσιακή.



Για την κάρτα θα χρειαστείτε:
Ένα κομμάτι χαρτόνι διπλωμένο στα δύο
Μερικά κουμπιά
Μαύρο μαρκαδόρο
Κόλλα
Παίρνουμε το κομμένο χαρτόνι και κολλάμε πάνω σε άνισα επίπεδα τα κουμπιά.


Ζωγραφίζουμε με τον μαύρο μαρκαδόρο μία ευθεία (από εκεί κρέμεται το κουμπί) κι ένα φιόγκο για τσαχπινιά.

Κι έτοιμη προς αποστολή η κάρτα σας.


Αυτά τα Χριστούγεννα δείξτε στους αγαπημένους σας ανθρώπους ότι τους σκέφτεστε και νοιάζεστε γι'αυτούς στέλνοντας μια χειροποίητη κάρτα. Σίγουρα θα χαμογελάσουν πολλοί με αυτή σας την κίνηση.

Δήμητρα μου σ'ευχαριστώ πολύ που με φιλοξένησες στο μπλογκόσπιτο σου και που μου έδωσες την ευκαιρία να συμμετάσχω σ'αυτό το διαδικτυακό πάρτι προετοιμασίας για τα Χριστούγεννα!

Μαρία
----------

Μαράκι , όπως πάντα έτσι και φέτος, οι κάρτες σου είναι με απλά υλικά αλλά  κομψές και με την απαραίτητη παιχνιδιάρικη δόση που τα Χριστούγεννα χρειάζονται! Λάτρεψα τα κουμπάκια σε ρόλο στολιδιού!

Την Μαρία μπορείτε να την βρείτε στο ιστολόγιό της, Swan Ocean, καθώς και στο facebook, Swanocean.

Εσάς ποια είναι η αγαπημένη σας; Δεν είναι σίγουρα καλύτερες από τις έτοιμες;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε!

60 σχόλια:

  1. Καλημέρα Δήμητρα και Μαρία! Αχ αυτές με τα κουμπιά μου άρεσαν πολύ! Πρωτότυπες! So many ideas, so little time. Φιλιά, Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Αθηνά! Όντως η ιδέα της χρήσης κουμπιών ως στολίδια είναι πολύ πρωτότυπη!
      Καλή συνέχεια :*

      Διαγραφή
  2. Ωραία ανάρτηση,να πέρνουμε ιδέες,γιατί έχουμε να φτιάξουμε και κάρτες με τον Φραγκισκάκο!Θα του αρέσει σίγουρα η ιδέα με τα κουμπιά!!Καλημέρα κορίτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα ο μικρούλης σου Ιωάννα θα ενθουσιαστεί αν φτιάξετε μαζί τις γιορτινές κάρτες! Καλές δημιουργίες :)

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα κορίτσια. Και εγώ έχω παράδοση να στέλνω κάρτες με ευχές τις οποίες κατά κύριο λόγο φτιάχνω μόνη μου. Πολύ όμορφες οι Χριστουγεννιάτικες κάρτες. Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία παράδοση Νίκή μου. Έτσι, να μένει και λίγο πίσω η τεχνολογία σε κάποια πράγματα :)
      Καλό βράδυ. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  4. Τα κουμπάκια και η πράσινη κορδέλα με τα κουδουνάκια, απλά χαριτωμένα!

    Καλή εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι φτιάχνει η Μαρία είναι λιτό & χαριτωμένο. Δεν χρειάζονται εξάλλου πολλά!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  5. Γι αυτο εισαι φιλεναδα μου!! χαχαχα κουμπακια το θεμα μου!!! τη λατρεψα και θα την κανω! και γιατι οχι και για καρτα γεννεθλιων???

    φιλακια και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο Ζηνάκι! Η ιδέα των κουμπιών μπορεί να εφαρμοστεί σε διάφορα μοτίβα, πχ. μπουκέτο λουλουδιών κτλ!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα κορίτσια μου!Φοβερές οι ιδέες για κάρτες! Με τόσες όμορφες ιδέες δεν πρέπει ποτέ να ξανά αγοράσω έτοιμες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι έτοιμες είναι η εύκολη λύση Λιλιά μου αλλά με τις εύκολες ιδέες της Μαρίας θα ήταν κρίμα να καταφεύγουμε σε αυτές! Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφες προτάσεις για καρτούλες και εύκολες στην κατασκευή!!!
    Νομίζω πως δεν έχω πια καμία δικαιολογία για να αγοράζω έτοιμες!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες Αλεξάνδρα. Είναι τόσο εύκολες και τόσο όμορφες που δεν υπάρχει λόγος για τις έτοιμες!
      Καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες οι καρτούλες και πρωτότυπες!! Ξεχωρίζω την τελευταία που μου άρεσε πολύ και μάλλον θα την αντιγράψω! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα κουμπάκια-στολίδια είναι όντως σούπερ Μαίρη! Καλές καρτοδημιουργίες!
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  9. Είναι φανταστική και πολύ όμορφη μέσα στην απλότητά της.
    Τα κουμπάκια έγιναν υπέροχες μπαλίτσες και τα φιογκάκια ήταν χάρμα.
    Ενθουσιάζομαι με το τόσο απλό και όμορφο αποτέλεσμά τους.
    Μπράβο στη Μαρία!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα φιογκάκια είναι νομίζω η τσαχπινιά που ολοκληρώνει το σύνολο Χρυσαυγή!
      Και μην μου πεις πως κι αυτές φαίνονται μόνο εύκολες :p χαχαχαχαχαχα
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  10. Και εμένα μου άρεσε αυτή με την πράσινη κορδέλα και τα κουδουνάκια!
    Κάθε χρόνο λέω θα φτιάξω... και μετά τίποτα! Καλή εβδομάδα και στις δύο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ίσως φέτος να είναι η χρονιά Ελεάνα!!! Έχεις ακόμα χρόνο, οπότε βγάλε χαρτόνια και κορδέλες και ξεκίνα :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφες και ειδικά αυτή με τα κουμπάκια που μας προτείνει η Μαρία να φτιάξουμε! Αυτή η τσαχπινιά των φιόγκων δεν παίζεται. Pinterest material και αυτή η ανάρτηση και εκεί θα πάει ευθύς αμέσως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό νομίζω κι εγώ για τα φιογκάκια Σοφία!!!!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν :) Καλό βράδυ. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  12. Δεν έχεις δίκιο!!!Οι χειροποιητες όπως είπες και 'συ έχουν αγάπη και αυτό είναι που τις κάνει ανώτερες από τις έτοιμες!
    Στα πολύ αγαπημένα μου πρόσωπα φτιάχω κάρτες και όχι μόνο για τα Χριστούγεννα!!
    Αυτή με τα γαντάκια είναι η αγαπημένη μου!!
    Καλή μας εβδομάδα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία συνήθεια έχεις Laura γιατί μία χειροποίητη κάρτα είναι από μόνη της δώρο!
      Και εξ ορισμού είναι μοναδική :)
      Καλό βράδυ. Φιλιά

      Διαγραφή
  13. Πανέμορφες οι καρτούλες τής Μαρίας !!
    Μού άρεσε πολύ αυτή μέ τά κουμπάκια και η πράσινη κορδέλα με τα κουδουνάκια!!
    Καλή εβδομάδα Δήμητρά μου!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Δήμητρα. Γενικότερα το στυλ της Μαρίας είναι λιτά & όμορφα, χωρίς πολλά πολλά :)
      Καλό βράδυ. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  14. Ότι φτιάχνεται από τα χέρια μας για να το προσφέρουμε είναι όμορφο γιατί βάζουμε αγάπη και φροντίδα. Έτσι και οι κάρτες της Μαρίας δεν ξεφεύγουν από αυτή την λογική με προτίμηση και για μένα σε αυτή με τα κουμπάκια... Καλή συνέχεια κορίτσια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες Χριστίνα!!! Έχει άλλη αξία το χειροποίητο και δείχνει πολλά περισσότερα από τα έτοιμα!
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  15. Ότι είναι απλό έχει μια περισσότερη αξία και ομορφιά,όπως αυτή η υπέροχη καρτούλα....την καλησπέρα μου και στις δύο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ Μαρία μου! Δεν χρειάζονται πολλά για ένα όμορφο αποτέλεσμα.
      Καλό σου βράδυ :)

      Διαγραφή
  16. οτι φτιάχνει η Μαρία είναι καταπληκτικό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα Δήμητρα, πολύ όμορφες οι κάρτες της Μαρίας!

    Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές στο μπλογκ, η κλήρωση έγινε και είσαι ένα από τα κορίτσια που κληρώθηκαν! Ευχομαι να είσαι πάντα τυχερή και να έχεις μια πολύ όμορφη χρονιά!
    Περιμένω τα στοιχεία σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Νίκη!!!!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ, να μου φιλήσεις το μικρούλι που τράβηξες το όνομα μου χεχεχεχε
      Πρώτη φορά κερδίζω κάτι σε μπλογκοκλήρωση :D
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφες κάρτες !!!
    Και μ αρέσει το θέμα γιατί πάντα στέλνω χειροποίητες !!!
    Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν άλλη αξία οι χειροποίητες Ράνια μου! Κουβαλάνε πάνω τους μέρος του δημιουργού τους!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν. Καλό βράδυ :*

      Διαγραφή
  19. Πολύ ωραίες οι χριστουγεννιάτικες κάρτες της Μαρίας!!! Σίγουρα θα τις εκτιμήσουν όσοι τις λάβουν!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως και με το κάθε τι χειροποίητο Μαρί-Αν!
      Καλή συνέχεια & καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  20. Μέσα από τέτοιες κάρτες, βγαίνουν οι ωραιότερες ευχές των Χριστουγέννων!
    Λάτρεψα την πράσινη με το κορδελάκι αλλά και αυτή με τις μπάλες από κουμπιά!!
    Το χειροποίητο έχει άλλη αξία!! & του χρόνου!!

    Την καλημέρα μου κορίτσια :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ελένη μου! Το χειροποίητο δεν συγκρίνεται με το αγοραστό!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι καρτούλες. Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  21. Πολύ γλυκιές και πολύ όμορφες οι κάρτες της Μαρίας!!! Ειδικά η τελευταία είναι τέλεια !!! Καλή μέρα και στις δύο σας !!! Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η τελευταία νομίζω πως τα έχει όλα! Και τσαχπινιά και παιχνιδιάρικη διάθεση, ό,τι πρέπει για τα Χριστούγεννα Ιωάννα μου! Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  22. τελειααααααααα........χοχοοχοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πολύ ωραία και μινιμαλ ιδέα αυτή με τα κουμπάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι γενικότερα το στυλ της Μαρίας :)

      Διαγραφή
  24. Είναι πολύ καλύτερες απο τις έτοιμες! όλες μου άρεσαν αλλα πιο πολύ αυτη με τα κουδουνακια!!!!!!!!
    Φιλιά πολλά κορίτσια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Αριάδνη μου! Άλλη χάρη το χειροποίητο!
      Φιλιά :**

      Διαγραφή
  25. Καλημέρα Δήμητρα και Μαρία! Τέλειες όλες οι κάρτες και ειδικά αυτή με τα κουμπάκια!! Είναι πολύ εύκολη για να τη φτιάξουμε και το αποτέλεσμα είναι πολύ όμορφο και παιχνιδιάρικο! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύκολη και πολύ όμορφη, τι άλλο να ζητήσει κανείς;; :)
      Την καλημέρα μου Θάλεια! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Δίνει κατασκευαστικές ιδέες για δραστηριότητες με μικρά παιδιά.Pinάρονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Αλεκάκι. Είναι τέλεια για χειροτεχνίες με παιδιά! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζονται να είναι περίπλοκα, δεν νομίζεις;
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  28. Συμφωνώ ότι οι ευχετήριες κάρτες και μάλιστα οι χειροποίητες είναι αναπόσπαστο κομμάτι των γιορτών. Καλό θα είναι να το κρατήσουμε έτσι, στέλνοντας στους φίλους και συγγενείς κάρτες κάθε χρονιά. Τώρα την έχουμε κι εμείς την τρέλα μας με αυτά και μας έδωσε πολλές νέες ιδέες η Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως μία πολύ όμορφη συνήθεια που καλό είναι να παραμείνει εκτός υπολογιστή!
      Την καλημέρα μου Ελευθερία :)

      Διαγραφή
  29. Φέτος ομολογώ πως έστειλα και εγώ καρτούλες μετά από πολλά χρόνια και το απόλαυσα πολύ! Τέλειες η προτάσεις σας Μαρία και Δήμητρα! Και του χρόνου να είμαστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρω, το ξέρω! Ήμουν κι εγώ στις τυχερές παραλήπτριες :D
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα Κατερίνα!

      Διαγραφή
  30. πανέμορφες όλες, χαρά σ' αυτούς που θα τις λάβουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως να μην χαρεί κανείς όταν λάβει χειροποίητη κάρτα; :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή