DIY κουκουβάγιες


Στο Άσυλο λατρεύουμε τις κουκουβάγιες! Προσωπικά τις θεωρώ από τα ομορφότερα πλάσματα του πλανήτη. Έτσι λοιπόν δεν θα μπορούσαν να λείπουν από την Χριστουγεννιάτικη διακόσμησή μας. DIY φυσικά!


Η ιδέα για τη δημιουργία τους ήρθε από αυτά εδώ τα στολίδια. Υπέροχα, τέλεια για το δέντρο αλλά δυστυχώς διαθέσιμα μόνο στα φυσικά καταστήματα, που ως γνωστόν αποτελούν λόγο αύξησης της αρτηριακής πίεσης του Γεώργιου σε επικίνδυνα επίπεδα! Αφού λοιπόν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό, έρχεται το βουνό στον Μωάμεθ! 


Εγώ χρησιμοποίησα μαρκαδοράκια αλλά μπορείτε να βάψετε τα μάτια τους και με ακρυλικά χρώματα. Το δε σύρμα, είναι απαραίτητο μόνο στην περίπτωση που θέλετε οι κουκουβάγιες σας να είναι κρεμαστά στολίδια.


Διαδικασία:

1. Πλάθουμε τον πηλό σε μία μπάλα.
2. Κρατώντας την μπάλα ανάμεσα στον δείκτη και τον αντιχείρα, πιέζουμε με τον αντίχειρα του άλλου χεριού για να δημιουργηθούν δύο βαθουλώματα που στην ουσία θα είναι τα μάτια
3. Τσίμπάμε ελαφρώς ανάμεσα στα δύο βαθουλώματα-μάτια για να ανασηκωθεί ο πηλός και να δημιουργηθεί η μύτη.
4. Αφήνουμε να στεγνώσει καλά και βάφουμε τα μάτια και την μύτη. 

Για την περίπτωση που θέλουμε η κουκουβάγια μας να είναι κρεμαστή, ακολουθούμε ακριβώς τα βήματα 1 έως & 3. Κατόπιν περνάμε το σύρμα πρώτα από τα δεξία προς τα αριστέρα και αντίστροφα για να δημιουργηθεί ένα αυλάκι όπου θα περάσουμε το κορδονάκι. Μην προσπαθήσετε να ανοίξετε το αυλάκι με την μία γιατί σχεδόν σίγουρα θα σάς κοπεί ο πηλός. Αντιθέτως κάντε το σταδιακά από τις δυό πλευρές, προσπαθώντας να συναντηθούν τα ανοίγματα στην μέση.

Τα αυτάκια γίνονται πολύ απλά τσιμπώντας λίγο τον πηλό προκειμένου να ανασηκωθεί. Οποιεσδήποτε ατέλειες μπορούν να διορθωθούν βρέχοντας λίγο τον πηλό και πιέζοντας πολύ απαλά. Αν θέλετε μπορείτε επίσης αφότου στεγνώσουν τελείως να τα τρίψετε με λεπτό γυαλόχαρτο (εγώ δεν το έκανα).



Μπορεί να μην έχουν την τελειότητα της σφαίρας των αγοραστών στολιδιών αλλά νομίζω πως ακόμα και οι ατέλειές τους συμβάλουν στον χαρακτήρα τους. Ο Γεώργιος λέει πως έχουν κάτι το αρχαιοελληνικό! Εσείς τι νομίζετε;

Την καλημέρα μου!


88 σχόλια:

  1. Εγω νομίζω οτι χρειαζομαι κανα δυο για τη συλλογη μου! Αυτο νομιζω εγω! Ειναι φανταστικες Δημητρουλα! Καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξεκινήσει η κουκουβαγιο-οικογένεια!!!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ Μάρω! Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  2. Άκρως μίνιμαλ, μοντέρνες και γλυκούλικες οι κουκουβαγιες σου!! Σίγουρα έχουν ένα αρχαιοελληνικό στυλ, ειδικά λόγω της υφής τους (καλά έκανες και δεν τις έτριψες! Το ξεπέρασες το πολυκατάστημα κατα πολύ! Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κάθυ! Κι εγώ νομίζω πως το τρίψιμο μάλλον θα τις "έβλαπτε" παρά θα τις διόρθωνε!
      Όσο για το μίνιμαλ, μετά από χρόνια χρυσού και γκλίτερ, αποφάσισα να χαμηλώσω λίγο τους τόνους :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Καταπληκτικές και πανεύκολες οι κουκουβάγιες Δήμητρα! Και προσωπικά μου αρέσουν περισσότερο από τις έτοιμες, έχουν αυτό το ακατέργαστο που ζητάει η φυσική διακόσμηση σαν τη δική σου! Μπράβο για την ιδέα και την υλοποίηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως οι ατέλειες τούς δίνουν περισσότερο χαρακτήρα και ταίριαξαν μία χαρά με τα υπόλοιπα ακατέργαστα στολίδια του Ασύλου! Κι όντως είναι πανεύκολες! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  4. Κουκουβάγιες!!!! Αρέσουν του μικρού μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απολύτως με τον μικρό σου Ειρήνη :D
      Είναι υπέροχα πλάσματα!

      Διαγραφή
  5. Είναι πολύ ωραίες!!! Τέλειες με τις ατέλειες!!!!
    Αγαπώ κι εγώ τις κουκουβάγιες πάρα πολύ.
    Εύκολα τα παρουσιάζεις, αλλά μου φαίνονται βουνό και πάλι..
    Παρ΄όλα αυτά, νιώθω πως αν κάποιος κάτσει θα τις καταφέρει.
    Τα βαμμένα ματάκια τους μου αρέσουν πολύ. Είναι τρις χαριτωμένες Δήμητρα!!
    Μπράβο σου !!!!!!!!!!!! Μόνο αυτές οι δύο είναι ή έχεις φτιάξει και άλλες?
    Ανυπομονώ να δω το δέντρο ολόκληρο από κοντά!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, εμείς τα δύο συμφωνούμε σε αρκετά -μη φαγώσιμα χαχαχαχαχα- πράγματα!!!!
      Είναι εύκολο Χρυσαυγή!!! Σού έχω κρατήσει και πηλό για να το δεις και στην πράξη ;)
      Αρχικά έκανα 4 συν άλλες 4 που ετοιμάστηκαν για τις ανάγκες του tutorial. Δεν ήξερα πως θα έβγαιναν γιατί πήγαινα δοκιμάζοντας βλέπεις :)
      Όσο για το δέντρο, 3 μέρες + σήμερα!!!!!!!
      Φιλιά :**

      Διαγραφή
  6. Τα αγόρια μας έχουν γερή κραση, μην τα φοβάσαι, τόσα έχουν αντέξει! Χα,χα!
    Στις κουκουβάγιες τωρα, προσωπικά μου αρεσουν πιο πολύ οι χειροποίητες με την αδρή επιφάνεια παρά οι αψογες και γυαλιστερές αγοραστές. Επίσης είναι ωραία κατασκευή και για το παζάρι του σχολείου μας που πλησιάζει, ελπίζω να προλάβω.
    Φιλιά!

    υγ: Εψαξα σε όλη την Τρίπολη για γκρι τσόχα, δε βρήκα πουθενα και πήρα τρία αγοραστά καλικατζαράκια... (3,5 € το ένα... κλαψ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, μα είναι επιβεβαιωμένο με πιεσόμετρο Νίκη μου χαχαχαχαχα
      Όσο για τις κουκουβάγιες, ελπίζω να τις φτιάξεις. Γίνονται εύκολα και τα αποτελέσματα είναι πολύ χαριτωμένα, σίγουρα θα αξίζουν μία θέση στο μπαζάρ!
      Όλη η Τρίπολη δεν είχε γκρι τσόχα;; Μήπως την έψαχνες σε καταστήματα με είδη craft; Η τσόχα που πήρα εγώ ήταν από κατάστημα με μοκέτες, όχι τσόχα χειροτεχνίας. Για ρώτησε πάλι κι αν δεν βρεις, στείλε μου email, όλο και κάτι θα βρεθεί να γίνει ;)
      Χρόνια Πολλά και για την εορτή σου (στην περίπτωση που το Νίκη δεν είναι υποκοριστικό). Πάντα υγιής και ευτυχισμένη!
      Πολλά φιλιά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Και ότι έφτιαξα νέο Χριστουγεννοboard στο Pinterest! Θεές! Τις αγαπώ κα τις θελώ και θα τις φτιάξω! Μάλλον λίγο πιο παρδαλές γιατί μια τάση στο funky kits την έχω και γιατί να αποτελέσουν εξαίρεση οι κουκουβάγιες μου! Καταπληκτικές Δήμητρα Ευχαριστούμε για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ανυπομονώ να δω τις παρδαλοκουκουβάγιες σου Σοφία!!! Άμα τις φτιάξεις στείλε φωτογραφίες!!!
      Πολλές καλημέρες & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
    2. Την παρδάλω θέλω να τη δω κι εγώ για να φτιάξω.Αναμένω,φιλάκια!

      Διαγραφή
    3. Είδες εσύ παρδαλό Αλεκάκι και χάρηκες :PPP

      Διαγραφή
  8. Σοφές και ωραίες σαν τις κουκουβάγιες σου και οι 2 γνώμες και η δική σου και του Γεωργίου !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι λίγοι σβόλοι πηλού Ράνια μου να μάς έδιναν και τόση δα σοφία :))
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Κι ό,τι έψαχνα κατασκευές με κουκουβάγιες.
    Μου το κόλλησες το μικρόβιο...
    Και είχα μια στάση αναμονής.
    Voila λοιπόν. Δικαιώθηκα και πάω για... ξεπατικωτούρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ καλά σου έκανα!!!
      Περιμένω φωτογραφίες, πριν έρθω να τις δω και live!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Απίθανες είναι!!!
    Το δέντρο σου απέκτησε και σοφία λοιπόν!!
    Άνετα τις κρατάς και μετά τις γιορτές!
    Καλό υπόλοιπο Κυριακής!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δέντρο φέτος έχει αποκτήσει διάφορα ζωάκια! Για σοφία δεν ξέρω γιατί ήδη υπήρχαν και άλλες κουκουβάγιες, αλλά τουλάχιστον για την ώρα στέκεται κι αντιστέκεται στα χαρωπά κουνίσματα μίας φουντωτής ουράς!!!!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα Αλεξάνδρα :)

      Διαγραφή
  11. Πολύ όμορφες οι κουκουβάγιες σου, μας έδωσες ωραία ιδέα. Νομίζω πως οι "μικρές ατέλεις" είναι αυτές που τις κάνουν να ξεχωρίζουν και θα τις προτιμούσα από τις αγοραστές. Δεν το συζητώ έφυγε για pinterest!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη για τα καλά σου λόγια. Νομίζω πως αξίζουν μία προσπάθεια γιατί φτιάχνονται εύκολα και ακόμα και με τις ατέλειες του χειροποίητου είναι τρισχαριτωμένες :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  12. Το περίμενα αυτό το DIY Δήμητρά μου! Είναι πολύ όμορφες!Και όσο για τις ατέλειες θα συμφωνήσω πως όσο πιο πολλές τόσο πιο αυθεντικό και χειροποίητο δείχνει! Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω η αναμονή να σε δικαιώσε Λιλιάκι!!! Χαίρομαι που σού άρεσαν. Όσο για τις ατέλειες, είναι όπως το δει κανείς. Κι εγώ νομίζω πως όντως τούς δίνουν χαρακτήρα.
      Πολλά φιλιά και καλημέρες :**

      Διαγραφή
  13. Ομολογώ ότι έχουν κάτι το αρχαιοελληνικό. Ομολογώ επίσης ότι αν και σοφό πτηνό δεν το συμπαθώ καθόλου. Απόφευγα σαν τρελή να βγάλω προσκλητήριο με αυτό το θέμα, αλλά τι να κάνω που μου ζητάνε κουκουβάγιες....:)) Πρέπει όμως να σου πω ότι η κατασκευή σου μου άρεσε, εύκολα υλικά και γρήγορο αποτέλεσμα. Οι κουκουβάγιες σου βγήκαν σούπερ αλλά είπαμε, έχω κάτι με το συγκεκριμένο πτηνό :)) Καλό απόγευμα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απολύτως σεβαστό κι αποδεκτό! Δεν γίνεται σε όλους να αρέσουν τα ίδια πράγματα γιατί ο κόσμος θα ήταν τόσο βαρετός! Σ' ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια, παρ' όλη την αντιπάθεια σου για τις κουκουβάγιες :D
      Πολλές καλημέρες & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  14. Πάρα πολύ όμορφα στα αλήθεια!Και εύκολα!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριάδνη!!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  15. Μού αρέσουν πολύ οι κουκουβάγιες Δημητρούλα!!!
    Καί οι δικές σου είναι απίστευτα όμορφες!!!Υπέροχη καί εύκολη η ιδέα σου!!
    Ευχαριστούμε γιά τό DIY !Θά προσπαθήσω νά τίς φτιάξω!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου για τις κουκουβάγιες συνονόματη!!
      Δοκίμασε να τις φτιάξεις, όπως είδες, ετοιμάζονται πανεύκολα! Κι άμα τις ετοιμάσεις στείλε μου φωτογραφίες να τις χαζέψω κι εγώ :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :**

      Διαγραφή
  16. Προτιμω τις δικες σου κουκουβαγιες!!! τελειες!!! Μπραβο Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ελπίδα μου! Σ' ευχαριστώ πολύ!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Δήμητρα! Μπράβο τέλειες! Εγώ είδα από κοντά τις εν λόγω και έχω να πω ότι οι δικές σου είναι πιο nordic style (mat, πιο φυσικό χρώμα κλπ) και φυσικά καλύτερες!

    Φιλικά
    Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αθηνά! Σ' ευχαριστώ πολύ :) Εγώ πάντως αν πήγαινα στο κατάστημα, σίγουρα θα έφευγα και με μερικά ζευγάρια από τις έτοιμες ;)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  18. Σου είχαμε πει ότι περιμένουμε να μας δείξεις πώς τις έκανες και να ξέρεις ότι θα τις αντιγράψουμε ,στο λέμε ευθαρσώς και χωρίς ντροπές!!!!!!Όχι για χριστουγεννιάτικα στολίδια(που μας άρεσαν πολύ βεβαίως βεβαίως) αλλά για να τις βάλουμε στο δωμάτιο των κοριτσιών μιας που το ένα κορίτσι μας έχει κόλλημα μ' αυτές σε κάθε τους μορφή!!!Φιλιά ,να έχεις μια πολύ όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τιμή μου και χαρά μου κορίτσια!!! Ανυπομονώ να δω τις κουκουβάγιες σας! Κι όντως δεν χρειάζεται να περιοριστούν στην γιορτινή περίοδο! Σίγουρα η μικρή σας θα τις λατρέψεις!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  19. Περίεργα όμορφες οι κουκουβάγιες, βέβαια η κατασκευή σου για μένα είναι ασύγκριτα ομορφότερη από αυτή των γνωστών καταστημάτων! Καλή εβδομάδα Δήμητρα :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Χριστίνα για τα καλά σου λόγια! Όπως έγραψα και παραπάνω, εγώ αν πήγαινα στο κατάστημα, σίγουρα θα έπαιρνα κι από τις έτοιμες χεχεχεχεχε :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  20. Μας αρέσουν οι μικρες σοφές σου κουκουβάγιες!!! Όλο το δεντρακι σου φυσάει, αχ βρε Δήμητρα μου φτιάχνεις την διάθεση με τις ωραίες σου δημιουργίες!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάλια μου, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για το όμορφο σχόλιο! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε το αντισυμβατικό δεντράκι!
      Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα :**

      Διαγραφή
  21. Απλά , πανέμορφα!!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, να 'σαι καλά :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  22. Πανέμορφες κουκουβάγιες!Καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ :) Χαίρομαι που σού άρεσαν!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  23. Είναι απερίγραπτα τέλειες οι μικρές φίλες σου.
    Έρχομαι και ξανάρχομαι, γιατί μου αρέσει πολύ η πρώτη φωτογραφία και ο τρόπος που έστησες το σκηνικό...
    Πόσο τυχαίο μπορεί να είναι το όλο στήσιμο, βάση και φόντο;;
    Το βλέμμα μου χωρίς να το θέλω πέφτει συνέχεια στα λευκά άνθη που "βγαίνουν" πάνω από τον κάθετο κορμό και αυτό είναι που τελικά κάνει τη διαφορά. Μου θυμίζει έντονα ένα κιονόκρανο που προσπαθεί να δώσει δύναμη και λάμψη στις μικρές κουκουβάγιες και στα δικά μου μάτια φαντάζει απίστευτα Ελληνικό σκηνικό!!
    Υπέροχη δουλειά Δήμητρα!!
    Σε όσους αρέσουν οι κουκουβάγιες, κατάφερες να νιώσουν τη συγκίνηση και τη δύναμη που εκπέμπουν τα πλάσματα αυτά.
    Μπορεί να φαίνεται ποιητικό αυτό που έγραψα, αλλά πίστεψέ με βγαίνει αβίαστα & με αυθορμητισμό!! :))
    Καλημέρα Δήμητρα και να έχεις πάντα τέτοιες εμπνεύσεις να μοιράζεσαι!!

    Φιλιά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι και να γράψω ως απάντηση Ελένη στο σχόλιό σου μού φαίνεται θα είναι λίγο!!!

      Θα είμαι όμως ειλικρινής! Σε καμία περίπτωση δεν εμβάθυνα τόσο όταν τις έβαζα μπροστά στο βάζο-κορμό για φωτογράφηση :) Απλώς θεώρησα πως θα έδειχναν όμορφες σε ένα φυσικό φόντο, ενώ τα κρινάκια παραείναι λατρεμένα ώστε να ήταν εκτός πλάνου :)) Η δε βάση-κορμός μπήκε και για έξτρα φυσικό υλικό αλλά και για έξτρα ύψος! Απλώς είναι μάλλον από τις φωτογραφίες που τα mechanics του σκηνικού λειτουργούν υπέρ του αντικειμένου εστίασης. Ελπίζω να μην στο χάλασα.......

      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια! Όντως οι κουκουβάγιες είναι από τα πιο όμορφα πλάσματα αυτού του πλανήτη!

      Πολλά φιλιά & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  24. Δήμητρα φοβερά όμορφες οι κουκουβάγιες!!! Καμία σύγκριση με τα έτοιμα στολίδια. Αυτές είναι απείρως καλύτερες και πραγματικά θυμίζουν αρχαία Ελλάδα!! Μπορούν να στολίζουν το σπίτι όλο τον χρόνο και όχι μόνο στις γιορτές. Εκτός από τις κουκουβάγιες ξετρελάθηκα και με το σκηνικό, ειδικά τον κορμό με τα λευκά λουλούδια!! Υπέροχη δουλειά Δήμητρα!!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Θάλεια μου!!! Κι όντως, ναι, δεν είναι μόνο για τις γιορτές αλλά μπορούν να παραμείνουν όλο τον χρόνο :)) Όσο για τον κορμό, είναι στην ουσία ένα απλό κυλινδρικό βάζο το οποίο έχω ντύσει με φλοιό από κούτσουρο :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  25. Πανέμορφες! Λατρεύω τις κουκουβάγιες, και οι δικές σου είναι υπέροχες, minimal και χαριτωμένες ταυτοχρονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πως να μην λατρεύεις αυτά τα υπέροχα πλάσματα;! Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα!!!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  26. Η προσωπική σου πινελιά ξεχωρίζει με την απλή και όμορφη κατασκευή ....επειδή μου άρεσαν τόσο πολύ πάνε για pin την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  27. Είναι υπέροχες οι κουκουβαγίτσες σου!!!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαράκι!
      Ευχαριστώ πολύ! Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  28. Εγώ λέω ότι δεν έχουν να ζηλέψουν τίποτε από αυτές του εμπορίου!
    Είναι χάρμα οφθαλμών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαργαρίτα :)
      Τουλάχιστον αυτές είναι μοναδικές εξ 'ορισμού!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  29. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Άλεξ!! Χαίρομαι που σού άρεσαν :)
      Την καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  30. Είναι τέλειες οι κουκουβαγίτσες Δήμητρα (καμία σχέση με του ikea,που μάλλον είναι κακόγουστες έτσι γυαλιστερές)!!!Κρίμα να μην δω την ανάρτηση σου χθες,που έφτιαξα με τον Φραγκίσκο στολίδια από πηλό.Δεν πειράζει την επόμενη φορά!Καλημέρα,καλή εβδομάδα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου είχα πει για Σάββατο Ιωάννα αλλά τελικά η πραγματική ζωή και κάτι μπριζόλες στα κάρβουνα με καλή παρέα δεν με άφησαν να μπω και να δημοσιεύσω την ανάρτηση :) Δεν πειράζει όμως, σίγουρα θα περάσατε τέλεια με το μπισκοτάκι σου φτιάχνοντας στολίδια! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  31. Παρα πολύ ωραιες, μπραβο στο Ασυλο!

    ΕΙχα δει κουκουβάγια πριν πολλααααα χρονια στην Ικαρία. Πολύ ομορφες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως υπέροχα πτηνά. Είχαμε πέρσι στο Άσυλο αλλά μάλλον ενοχλήθηκαν που πήγαινα και τις κοίταζα συνέχεια και έφυγαν!

      Διαγραφή
  32. οταν τις ειχα πρωτοδει, μου ειχαν φανει βουνο! τωρα, τις δειχνεις να ειναι ευκολες!!! να το προσπαθησω λες???? μου εχει μεινει πηλος! βεβαια σαν και εσενα με τιποτα δε θα τις πετυχω....

    τελειες!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι καθόλου δύσκολες Ζηνάκι!!! Σίγουρα θα τις πετύχεις μια χαρά :)

      Διαγραφή
  33. Είναι πολύ όμορφες!! Της αληθινές της είδα στο κατάστημα που αναφέρεσαι χθες.Έχω δει άσπρη κουκουβάγια από κοντά και είναι πανέμορφη!!! Μου έδωσες ιδέα!! Η φιλενάδα μου, μου ζήτησε να φτιάξω ότι θέλω στα μικρά για το καινούργιο τους δωμάτιο στο νέο τους σπίτι και ο μικρός τρελαίνεται για κουκουβάγιες!! ;) Καλή εβδομάδα Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσπρη δεν έχω δει και μου ακούγεται πολύ ΧαρυΠοτερ-ο-κατάσταση! Σούπερ!!! Ο μικρός σίγουρα θα ξετρελαθεί αν τού τις ετοιμάσεις Ελεάνα! Καλές δημιουργίες :)

      Διαγραφή
  34. Τι γλυκούλες που είναι οι κουκουβάγιες σου!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλέ, τί όμορφες που τις έφτιαξες!!! Είναι τόσο γλυκούλες!!!!!!!!!!!
    Καλή συνέχεια και καλό ξημέρωμα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρί-Αν, σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  36. πόσο μα πόσο αγαπάμε Das και πόσο μα πόσο αγαπάμε τις κουκουβάγιες (ομοιοπαθούσες) και πόσο μα πόσο καλύτερες ειναι οι δικές σου από τις "ετοιματζίδικες"?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιάστε πηλό !!!. Εξάλλου το 'χετε με το χειροποίητο, δεν σάς φοβάμαι σε κάτι τέτοια, σίγουρα θα γίνουν σούπερ ;)

      Διαγραφή
  37. Πολύ ωραιο tutorial, βγήκαν φοβερές οι κουκουβάγιες. Επειδή δεν ασχολούμαι ιδιαίτερα με το crafting τα τελευταία χρόνια έχω χάσει επαφή με το τι υλικό εχει βγει στην αγορά και πρώτη φορά είδα τον αυτόσκληρούμενο πηλο.
    Θα ψάξω να βρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, να 'σαι καλά! Ο αυτοσκληρούμενος πηλός βολεύει πολύ για μικρά αντικείμενα!
      Καλές δημιουργίες αν αποφασίσεις να ασχοληθείς εκ νέου με τις χειροτεχνίες.

      Διαγραφή
  38. Τώρα βλέπω τα κουκουβαγάκια σου και σκέφτομαι τι άλλο θα μπορούσε να κάνει κάποια από μας για να σε προλάβει σε diy και ιδέες.Ακόμη μια φορά μας έχεις κάνει να παραμιλάμε.Και ΝΑΙ,έχει δίκιο ο Γιώργος για το αρχαιοελληνικό της όψης τους.
    Μπράβο, φιλενάδα μου,είσαι άξια λόγου!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως υπερβάλλεις Αλεκάκι!!! Όχι δηλ. πως δεν είμαι και σούπερ-ντούπερ-γουάου!!!! :p χεχεχεχεχεχε
      Χαίρομαι που σού άρεσαν φιλενάδα!! Όπως είδες είναι πολύ εύκολο να ετοιμαστούν :)
      Φιλιά πολλά:*

      Διαγραφή
  39. Πανέμορφες Δήμητρα! Όπως είναι τις παίρνω και φεύγω! Καλλιτεχνικό χέρι! Πιέζει, τσιμπάει και βγαίνει κουκουβάγια! Χίλια μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Κατερίνα για τα καλά σου λόγια :))
      Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  40. θα το κανωωωωωωωωωωωω.....να μη σου πω οτι θα βαλω τα κοριτσιαα....ναιιιιιιιι..στη λιστα για το ΣΚ....γιουπιιιιιιιιιιιιιιι............ή μαλλον κουκου βαααααααααααααααα............λατρευω τις κουκουβαγιες μη με ρωτησεις γιατι.....δεν ξερω....χοοχοχοο αντε 9 κ σημεραααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, να το κάνεις! Γιατί οι κουκουβάγιες είναι υπέροχα πλάσματα κι αυτές οι diy γίνονται πανεύκολα :)
      Καλές γιορτές!

      Διαγραφή
  41. μα τι όμορφες που είναι! γλυκύτατες! αυτή με το μαύρο περίγραμμα στο εξωτερικό των ματιών μου άρεσε ακόμα περισσότερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρα! Όπως είδες φτιάχνονται πολύ εύκολα!
      Καλή συνέχεια

      Διαγραφή
  42. They are so very cute and i also love owls. They seem to be a popular motif for a long time now.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. They are adorable creatures so it's no wonder they are so popular :)
      Thank you for your comment and visit Lesley. All the best for 2015!

      Διαγραφή