Παρασκευή, 19 Δεκεμβρίου 2014

diy σπιτάκια από χαρτόνι


Σάς έχω μιλήσει για την καινούργια μου εμμονή; Περιλαμβάνει χάρακες και μετρήσεις, ένα βασικό αξίωμα της γεωμετρίας και φυσικά έχει να κάνει με τη διακόσμηση! Και αν σάς μπέρδεψα με την τελευταία πρόταση, ας το θέσω διαφορετικά: diy σπιτάκια από χαρτόνι. 

Πρώτα όμως ας ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα, γιατί ο όρος "ανάπτυγμα" μπορεί να τρομάξει μερικούς μερικούς! Τα μόνα που χρειάζονται για να φτιάξει κανείς δικά του αναπτύγματα για αυτά τα σπιτάκια είναι πρώτον το αξίωμα  πως "δύο σημεία ορίζουν τη θέση μίας ευθείας", δεύτερον η ικανότητα να μετράει με τον χάρακα και τρίτον να κόβει με κοπίδι. Απλό έτσι δεν είναι;; Και αυτό το λέει άτομο που επέλεξε δέσμη με βασικό κριτήριο της έλλειψη γεωμετρίας από τα μαθήματα!!!


Τώρα θα μου πείτε γιατί να πονοκεφαλιάσετε  προσπαθώντας να υπολογίσετε δικά σας αναπτύγματα όταν στο διαδίκτυο υπάρχουν τόσα και τόσα που μπορείτε απλώς να κατεβάσετε και να κόψετε, χωρίς μετρήσεις και χωρίς χάρακες. Η μόνη δελεαστική απάντηση που μπορώ να σάς δώσω είναι πως αν τούς δώσετε μία ευκαιρία, θα δείτε και πως δεν είναι τόσο τρομαχτικά τελικά αλλά και πως μπορείτε ορμώμενοι από ένα βασικό ανάπτυγμα, όπως αυτό που θα σάς παρουσιάσω, να φτιάξετε μετά δικά σας σχέδια. Εγώ τουλάχιστον αυτό επέλεξα να κάνω αντί να κατεβάσω ένα (να λείπουν παρακαλώ οι σκέψεις περί μαζοχισμού!) και σάς το  ετοίμασα και σε pdf αρχείο για τους δικούς σας πειραματισμούς. (Επειδή το Google κάνει νάζια με το pfd, όπως μου λέτε, ανέβασα και ένα png αρχείο του αναπτύγματος, το οποίο μπορείτε να βρείτε εδώ: png αρχείο )

 Έτοιμοι;


Επππ! Τα μάτια στο παραπάνω ανάπτυγμα παρακαλώ! Ξεχάστε τις γραμμές και τις διακεκομμένες και παραβλέψτε για την ώρα τις γκριζαρισμένες περιοχές. Τέσσερα σημεία είναι αυτά που αξίζουν προσοχή: α, β, γ & δ. Και αυτά τα 4 είναι που μάς δίνουν ένα βασικό σπιτάκι, όπως τα δύο δεξιά στην κάτωθι φωτογραφία. Το αριστερό έγινε αλλάζοντας μόνο την τιμή δ!


Το πως θα κόψετε τα παράθυρα, αν θα βάλετε φεγγίτη ή αν η πόρτα θα κοπεί ή θα μείνει μισάνοιχτη είναι καθαρά προσωπική σας επιλογή! Εγώ πάντως τα έχω λατρέψει! Και σταμάτησα επιτέλους να τα χαζεύω χρόνια τώρα σε διάφορα sites, τα έφτιαξα χωρίς copy paste αλλά πολύ πιο εύκολα από όσο είχα αρχικά φανταστεί (κι αυτός είναι ο κυριότερος λόγος για μένα που αξίζει να δώσετε στα δικά σας αναπτύγματα μία ευκαιρία) και σήμερα το πρωί, τα έβγαλα και έξω για μία μίνι φωτογράφηση στην φύση.



Ενώ το βράδυ, με ένα ρεσώ με μπαταρία μέσα,  μάς κρατούν συντροφιά δίπλα στον καναπέ και μοιάζουν σαν σπιτάκια γεμάτα ζωή!


Πως σάς φαίνονται; Εσάς σάς τρομάζει ακόμα ο όρος ανάπτυγμα;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!


58 σχόλια:

  1. Βρε θηριάκι, δεν σταματάς εσύ. Λοιπόν μόλις τα είδα θυμήθηκα πως έχω παρόμοια, σε διχρωμία όμως σκούρο γκρι με λευκό, μεταλλικά για ρεσώ. Τι θα σε κάνω πες μου. Προσωπικά επειδή δεν μου αρέσει η φάτνη θα τα στόλιζα και κάτω από το δέντρο... όσο για το ανάπτυγμα 5 χρόνια στο Πολυτεχνείο, καταλαβαίνεις ... Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δει μεταλλικά σαν αυτά που περιγράφεις Βάλια μου και είναι πανέμορφα!!! Και κάτω από το δέντρο και σε τραπεζάκι και σε μια γωνιά, όπου κι αν τα βάλεις δείχνουν όμορφα! Έσύ πάντως θα τα έχεις φάει τα αναπτύγματα με τα κουτάλι οπότε το παραπάνω θα το κάνεις με κλειστά μάτια! Καλημέρα :**

      Διαγραφή
  2. Εντάξει Δήμητρα, τρέχω Πλαίσιο να αγοράσω χαρτόνια... Είναι απλά τ ε λ ε ι α ! Και η λεπτομέρεια ότι το μηχανικό μολύβι έχει ίδιο χρώμα με το κοπίδι!! Είσαι απίστευτη μπράβο!! Ευχαρστούμε για το σχέδιο! Τα φιλιά μου και ευχές για καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χααχαχα, το μολύβι με το κοπίδι απλώς έτυχε Αθηνά κι αν δεν το έλεγες δεν θα το πρόσεχα καν!!!! Καλές σπιτοδημιουργίες και καλή Κυριακή. Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Θα κλάψω. .! Απλά γιατί ψάχνω να βρω μέρος στο μικρό μου σπίτι να τα εκθειασω κ δεν εχω... Κλααψ! Τέλειαααα είναι !!! Ευχαριστώ που τα μοιραστικες !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο και κάποια γωνίτσα θα βρεθεί για να δεχτεί ένα σπιτάκι :) Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  4. Αχ τα αγαπώ αυτά τα σπιτάκια! Θα φτιάξω ολόκληρο χωριό! Πειράζει εγώ να τα σχεδιάσω σε θεοπάρδαλα χαρτιά και να τα κάνω σαν γύφτικο χωριό? Καταπληκτικά Δήμητρα και άξια που έκατσες και τα σχεδίασες μόνη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα φτιάξεις Σοφία σε όποια χρώματα αγαπάς. Το θέμα είναι να προσαρμόζουμε πράγματα στα γούστα μας εξάλλου κι αν η ψυχή σου τραβά παρδαλό, τότε φτιάξτα όσο πιο παρδαλά γίνονται!!!! :)
      Καλή Κυριακή.

      Διαγραφή
  5. Πολύ ,πολύ όμορφα!!! Και φωτισμένα ακόμα πιο όμορφα!!!
    Μπράβο Δήμητρα!! Πρέπει να σου στείλω κάπως κάποια που έχω κάνει εγώ. Θα το φροντίσω κάπως!!
    Σου εύχομαι να περάσεις ζεστά, χουχουλιάρικα και υπέροχα Χριστούγεννα!! χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Άννα! Πολύ θα ήθελα να δω και τα δικά σου σπιτάκια :)
      Ευχές για Χαρούμενα Χριστούγεννα! Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  6. Τι καλά!! Μου θύμησες όταν έκανα μακέτες θεάτρου στη σχολή μου!! Το κρατάω Δημητρούλα μου γιατί σίγουρα θα το χρειαστώ στο μέλλον! Πάντως τα εκτέλεσες άψογα!!Συγχαρητήρια:**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιλιάκι για σένα που έχεις ασχοληθεί με μακέτες αυτά δεν θα είναι τίποτα!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  7. Tι τέλειο! Υποκλίνομαι για άλλη μια φορά!
    Τα τυπώνω άμεσα γιατί τα είδαν τα παιδιά μου και άρχισαν να ονειρεύονται πολιτείες ολόκληρες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου κολλάει το pdf, δεν αφήνει να ανοίξει το google drive λέγοντας ότι "αντιβαίνει στους κανονισμούς". Μήπως ειναι κλειδωμένο;

      Διαγραφή
    2. Το Γοογλε τις προηγούμενες μέρες έκανε κάποια νάζια και το ανέβασα και σε μορφή εικόνας Χριστίνα, σ΄ ευχαριστώ που με ενημέρωσες! Νομίζω πως τώρα έχει διορθωθεί το πρόβλημα για όποιον ενδιαφέρεται να το κατεβάσει :)
      Καλές πολιτοδημιουργίες με τα μικρά σου. Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. και με ανάπτυγμα παρακαλώ!!! Είσαι τέλεια Δήμητρα!!!
    Μη σου πω ότι δεν ανοίγεις καμία τρύπα και το φτιάχνεις συσκευασία για δωράκι!!!
    Σούπερ ιδέα, σούπερ εκτέλεση, σούπερ παρουσίαση!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα για τα καλά σου λόγια ! Ωραία και η συσκευασία δώρου που λες, αρκεί να προστεθεί στο ανάπτυγμα και ο πάτος. Καλή συνέχεια :))

      Διαγραφή
  9. Σούπερ μονοκατοικίες και με σχέδιο, όχι αυθαίρετες! Εύκολη κατασκευή που φυσικά με το σχέδιο γίνεται ακόμα πιο εύκολη... Το καλύτερο μου όταν φωτίζονται! Μπράβο Δήμητρα μου για το σχέδιο και για την εκτέλεση και φυσικά ευχαριστούμε για την παραχώρηση του σχεδίου... Καλό ΣΚ :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. To πόσες φορές επαναλαμβάνεται η λέξη "σχέδιο" το είδα μετά :( sorry για την επανάληψη ...

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχα, πολύ μού άρεσε το "όχι αυθαίρετες" Χριστίνα!!! Όντως το βράδυ με τα ρεσώ μοιάζουν πολύ "ζωντανά" Λίγη υπομονή με το κοπίδι θέλει μόνο και μετά μπορείς να φτιάξεις ότι μέγεθος θέλεις. Καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφο αλλά δεν μπορώ να ανοίξω το αρχείο. Μου βγάζει αυτό!
    We're sorry. You can't access this item because it is in violation of our Terms of Service.
    AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αριάδνη. Το πρόβλημα έχει διορθωθεί πλέον αλλά για παν ενδεχόμενο, το έχω ανεβάσει και ως αρχείο εικόνας. Τώρα γιατί ένα ανάπτυγμα χάρτινου σπιτιού μπορεί να έχει θέμα με τους κανονισμούς του Γοογλε....

      Διαγραφή
  11. Τί όμορφα πού είναι τά σπτάκια σου Δημητρούλα μου!!Καί φωτισμένα φαίνονται παραμυθένια!!!
    Είσαι πολυτάλαντη!!!Εκτύπωσα νά φτιάξω καί εγώ,κάποια σπιτάκια πού είδα στό ίντερνετ,αλλά δέν έχω κοπίδι πού χρείαζεται νά κοπούν τά παράθυρα καί οι πόρτες!
    Εχης καμμία ιδέα?Μέ τό ψαλιδάκι μού βγήκαν χάλια!Καλό Σ/Κ!!Καλά νά περάσεις!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Δήμητρα! Σ' ευχαριστώ πολύ, χαίρομαι που σού άρεσαν! Όσον αφορά το κόψιμο των ανοιγμάτων, ειλικρινά νομίζω πως το κοπίδι είναι η καλύτερη επιλογή. Με το ψαλιδάκι που λες, το μόνο που μπορώ να σκεφτώ είναι μία μικρή τομή στο κέντρο κάθε ανοίγματος για να περάσει το ψαλιδάκι και μετά κόψιμο περιμετρικά (δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις τι εννοώ) αλλά και πάλι αυτό θα βολέψει μόνο για μεγάλα σπιτάκια με μεγάλα ανοίγματα. Ίσως και ένα ξυραφάκι να έκανε τη δουλειά αλλά παραείναι επικίνδυνο!!! Φιλιά:*

      Διαγραφή
  12. Η γεωμετρία μου άρεσε, με την άλγεβρα ήμουν τσακωμένη... οπουδήποτε τα φωτογράφισες, Δήμητρα, δείχνουν πανέμορφα! Μέσα, έξω, με φως, δίχως φως! Το τρίγωνο κι αυτό δικό σου; Μου θύμισε ένα που είχα φτιάξει (ώρες ατέλειωτες γι' αυτό δε ξεχνιέται) στο μάθημα των τεχνικών με χρυσό χαρτόνι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το αντίθετο από εμένα Δήμητρα! Έξω δίπλα στα αγριόχορτα μού άρεσαν πολύ γιατί δίνουν την αίσθηση μικρού χωρίου αλλά φυσικά ήταν μόνο για την φωτογράφηση. Σε ποιο τρίγωνο αναφέρεσαι; Στο αστέρι; Αυτό είναι ένα ανάπτυγμα που βρήκα στο ίντερνετ όπου φτιάχνεις δύο μισά τετράκτινα αστέρια και τα κολλάς μεταξύ τους αλλά, αν δεν κάνω εγώ κάτι λάθος, έχει ένα μικρό θέμα ως σχεδιασμός καθώς τα σημεία που εφάπτονται τα δύο μισά είναι τόσο μικροσκοπικά που παιδεύεσαι να κολλήσουν (χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν βγαίνουν πολύ όμορφα ούτε πως δεν έφτιαξα καμιά δεκαριά από δαύτα...χεχεχεχε)

      Διαγραφή
    2. Τρίγωνο έγραψα;! Ναι στο αστέρι αναφερόμουν. Εκείνο που θυμάμαι, ήταν με πυραμίδες για ακτίνες που τις κολλούσαμε σε μια πολυεδρική βάση. Κι αυτό ήταν το δύσκολο γιατί δε μπορούσες να το πιέσεις από την εσωτερική πλευρά της βάσης ώστε να κολλήσει σωστά και διαρκώς ξεκολλούσαν οι ακτίνες...

      Διαγραφή
  13. τελεια!!! ελπιζω να προλαβω να τα κάνω.. πολλα φιλια Δήμητρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελπίδα μου! Δεν υπάρχει λόγος βιασύνης, εξάλλου άνετα κάθονται στη διακόσμηση και μετά τις γιορτές ;) Καλή συνέχεια και πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Ο όρος ανάπτυγμα είναι λίγο τρομακτικός,γιατί ότι δεν έχουμε ασχοληθεί μας "τρομάζει"!Θα ήθελα να φτιάξω κάτι δικό μου,όπως και κάποια εκτύπωση,αλλά θέλει ψάξιμο,χρόνο και ποτέ δε βρίσκω,μπορεί το 2015,ποιος ξέρει;Πάντως τα σπιτάκια σου είναι τέλεια Δήμητρα και θα κάνω ένα copy-paste μέχρι να δημιουργήσω κάτι δικό μου!Ευχαριστούμε για την παρακίνηση της δημιουργίας και την συνεχή έμπνευση Δήμητρα!!!Καλό ΠΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ έτσι νόμιζα Ιωάννα! Άκουγα ανάπτυγμα και σκεφτόμουν "μακρυάααα". Αλλά, όπως και τόσα άλλα στη ζωή, το μόνο που χρειάζεται είναι να το αφιερώσει κανείς λίγο χρόνο για να το κατανοήσει και μετά βλέπει πως δεν είναι και τόσο τρομερό τελικά! Χαίρομαι πολύ που έπιασες το "ζουμί" της ανάρτησης κι ελπίζω να βρεις τον χρόνο για να ασχοληθείς με όσα θέλεις! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  15. Και δύο μήνες να είχαμε για τα χριστούγεννα άλλα τόσα καινούρια πράγματα θα μας ετοίμαζες!!!
    Δεν ξέρω τι ρεσώ έβαλες πάντως έχει και ηλεκτρονικά!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, Μα υπάρχει λόγος να σταματήσουμε να δημιουργούμε επειδή έφτασαν τα Χριστούγεννα;; Αν και μία παύση να κρατήσουν αυτές οι μέρες καμιά εβδομάδα πολύ θα βόλευε :)
      Αν με το "ηλεκτρονικά" εννοείς της μπαταρίας, αυτά έχω βάλει. Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  16. Προχωρούσε, προχωρούσε η ανάρτηση κι έλεγα, δε μπορεί να μη σκέφτηκε να βάλει ένα ρεσό μέσα, και τσουπ να το στο τέλος!
    Εμένα μου αρέσουν πολύ, όπως μου άρεσε κι η γεωμετρία και τα μαθηματικά εν γένει, μολονότι τριτοδεσμίτισσα (=διχασμένη προσωπικότητα). Τώρα έχω και κολλητή αρχιτέκτονα, οπότε θα κάνει ένα δωράκι στη φιλενάδα της, δε θα κάνει;
    Κουκλίστικα είναι!!
    Φιλιά Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάς τα άφησα φωτισμένα το βράδυ για επίλογο με γκράντε έξοδο χεχεχεχεχεχε ;)
      Όχι και διχασμένη, αντιθέτως πολυπλευρική!!! Τώρα με κολλητή αρχιτέκτονα Νίκη μου, μήπως να άφηνες τα χαρτόνια και να ζητούσες κάτι με σκυρόδεμα ή ξύλο τέλος πάντων;;; χαχαχαχαχαχα
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. ηταν που σου εφταιγε που μιλουσα με τον Γεωργιο , οι των θετικων επιστημων! αναπτυγμα να δεις!!!! χαχαχαχα

    τελεια τα εκανες! ζωγραφισες και πάλι κουκλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η πρώτη φράση του Ζηνάκι, σαν να ακούω τον Γεώργιο να μιλά! χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Ευχαριστώ πολύ! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  18. Ενταξεθ, ειναι για χαζεμα!!!!!!!
    Δεν εχω λογια για την αρτιοτητα και την ομορφια τους. Σιγουρα δεν θα τα εφτιαχνα μιας και πραγματι με τρομαζουν αλλα τα θαυμαζω απεριοριστα!
    Η εξωτερικη φωτογραφιση σκιζει!! Αλλα περισσοτερο μου αρεσουν φωτισμενα μες στο σκοταδι!
    Μπραβο σου Δημητρα!!
    Αντε να δουμε τι θα δουμε του χρονου απο σενα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μην σε τρομάζουν καθόλου Χρυσαυγή!!! Εξάλλου χαρτόνι είναι, στην τελική αν δεν βγει με την πρώτη, υπάρχει και δεύτερη και τρίτη!!! Είναι πραγματικά από αυτά τα πράγματα που μόνο "εξωτερικά" φαίνονται τρομακτικά και μόλις καταπιαστείς μαζί τους βλέπεις πως είναι άκρως λογικά :)
      Εγώ προτίμησα την εξωτερική φωτογράφηση αλλά φυσικά δεν μπορούσαν να μείνουν εκεί. Πάντως το βράδυ μοιάζουν παραμυθένια!
      Καλημέρα!

      Διαγραφή
  19. Είσαι υπέροχη!!! Είναι πανέμορφα σπιτάκια γεμάτη λάμψη και ζωή!!!
    Πολύ σ'ευχαριστούμε Δημητρούλα για το αρχείο!!! Σίγουρα θα φτιάξω και θα βάλω και φωτάκι όπως μας προτείνεις!!
    Εύχομαι το 2015 να σου δώσει ανεξάντλητη δημιουργικότητα και ατέλειωτη ευφορία:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρα! Καλές σπιτοδημιουργίες και ευχές για καλές γιορτές γεμάτες χαρά, γέλιο και υγεία!
      Καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
  20. Πανέμορφα τα σπιτάκια Δήμητρα!!! Μου άρεσε πολύ το μαύρο και λευκό χρώμα που επέλεξες, όπως και το σχέδιό τους!!! Και την ημέρα αλλά και το βράδυ φωτισμένα δείχνουν απίθανα!! Μόνο μην με ρωτάς για γεωμετρία και μαθηματικά. Ήταν ο εφιάλτης μου στο σχολείο. Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός να πάρεις το αίμα σου πίσω Θάλεια, από ώρες και ώρες μαθημάτων που δεν αγαπούσες στο σχολείο ;)
      Δώσε τους μία ευκαιρία και θα δεις πως τελικά μόνο φαντάζουν δύσκολα, δεν είναι!
      Καλή Κυριακή και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Καταπληκτικά σπιτάκια. Και πολύ ωραία η ιδέα για το φως από μέσα. Να σαι καλά Δήμητρα. Πάντα δημιουργική. Καλή Κυριακή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα, χαίρομαι που σού άρεσαν :)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  22. όλες οι δημιουργίες με χάρακα και μέτρημα φέρνουν ένα ωραίο ,τέλειο αποτέλεσμα θα έλεγα με λίγη περισσότερη προσοχή για του αρχάριους...έφτιαξες όμορφα φωτισμένα σπιτάκια,Δήμητρα μου...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τίποτα Μαρία. Στην αρχή μπορεί να δυσκολευτεί λίγο κανείς αλλά μετά ο χάρακας πετάει πάνω στο χαρτόνι :) Καλή συνέχεια. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα Δήμητρα!!
    Λίγο αργοπορημένη...αλλά ήρθα να σου πω πόσο πολύ λάτρεψα τα σπιτάκια σου και ιδιαίτερα στην φωτογραφία επάνω στο τσιμεντένιο πεζούλι!!Πολύ βιομηχανικό!!!! Τέλεια είναι εκεί, αλλά κινδυνεύουν σαν... το χιόνι!!!
    Ίσως μια μέρα φτιάξω και εγώ, μόνο που είχα στο μυαλό μου να είναι ζωγραφιστά κ.τ.λ. (πολύ κακή μαθήτρια στην τριγωνομετρία και τα σχετικά!!!!!χαχαχαχαχαχαχα)

    Καλημέρα και καλή συνέχεια σε ότι φτιάξεις!!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη! Και εμένα μου άρεσαν πολύ έξω στην φύση, αλλά όπως είναι φυσικό, στήθηκαν εκεί μόνο για την φωτογράφηση :))
      Μπορείς να κάνεις ό,τι φανταστείς πάνω στα σπιτάκια, είτε ζωγραφίζοντας είτε προσθέτωντας άλλες λεπτομέρειες από χαρτόνι κι άλλα υλικά!
      Καλά να περνάς & καλή εβδομάδα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  24. Τα σπιτάκια σου είναι τέλεια!!! Στην αρχή... με τρόμαξες λίγο με την γεωμετρία!!! χαχαχα Μετά που είδα το pdf μς το σχέδιο ηρέμησα!!! Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χααχαχαχαχα, στην αρχή έλεγα να μην το βάλω καθόλου το pdf αλλά μετά σκέφτηκα μην σάς παρατρομάξω με το ανάπτυγμα μόνο :))
      Καλή εβδομάδα Στέλλα! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  25. Τέλειο κυρία μου το ανάπτυγμα σας και με ολόσωστα μετρήματα! Καλή δουλειά και δεν τίθεται θέμα μαζοχισμού, αλλά δημιουργικότητας. Πρόκειται για μικρόβιο το οποίο δεν έχει εμβόλιο και καλά κάνει που δεν έχει δηλαδή γιατί κάπως έτσι βλέπουμε εμείς ωραία πράγματα! Καλές γιορτές να έχεις Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ :)) Χαίρομαι όταν βρίσκω άτομα που δεν προτιμούν πάντα την εύκολη λύση!!!
      Καλά να περνάς! Καλά Χριστούγεννα πάντα με υγεία & χαρά!

      Διαγραφή
  26. Αχχ μου θύμισες τα παιδικά μου χρόνια! Έφτιαχνα σπιτάκια από χαρτόνι τις ώρες που ήμουν κλεισμένη στο δωμάτιο μου (αντί να διαβάζω)!! Αρκετά πιο μικρά βέβαια αλλά είχαν πλάκα! Το γραφείο μου ήταν όλο σημάδια από το κοπίδι!
    Τα δικά σου έγιναν απλά τέλεια! Με τα παράθυρα τους και τους φεγγίτες τους! Πως φαίνεται ο άνθρωπος που έχει καλλιτεχνική φλέβα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατά βάθος είμαστε ακόμα παιδιά Κατερίνα χεχεχεχεχεχε
      Εγώ ευτυχώς γλύτωσα τις επιφάνειες με ένα κομμάτι χοντρό κόντρα πλακέ! Όσο για τα παράθυρα, προσαρμόζονται ανάλογα με το γούστο :)
      Χρόνια Πολλά & Καλή Χρονιά!

      Διαγραφή
  27. Πολύ όμορφα Δήμητρα! Και θα μπορούσαν άνετα να μείνουν όλο τον χρόνο!
    Well done my girl! :p

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ :))
      Κάπου θα βρουν κι αυτά την θέση τους μετά τη γιορτινή περίοδο!
      Χρόνια Πολλά & Καλή Χρονιά!

      Διαγραφή
  28. Πωπω υπέροχη ιδεά! Ζήλεψα λίγο!
    Την άνοιξη είχα φτιάξει κάτι παρόμοιο για ένα project στη σχολή αλλά είχα χρησιμοποιήσει διαφορετικό υλικό!
    Πόσο τα είχα αγαπήσει αυτά τα σπιτάκια! Τι μου θύμισες!

    Πολλά φιλιά!
    Αντζελίνα - http://www.just-angelina.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή