Παρασκευή, 12 Δεκεμβρίου 2014

DIY Χριστουγεννιάτικα στολίδια


Κάθε δέντρο που σέβεται τον εαυτό του έχει και μερικά χειροποίητα στολίδια! Κι ακόμα και αν οι χειροτεχνίες δεν είναι το φόρτε σας, μετά τα παιχνιδιάρικα σκουφάκια της Σοφίας από το Paraligo, δεν θα έχετε καμία δικαιολογία!

Δεν υπάρχει καλύτερο πράγμα απ’ το να περνάς τα Χριστούγεννα με φίλους και με μεγάλη μου χαρά και καμάρι διαπίστωσα ότι το Άσυλο με συγκαταλέγει σ’ αυτούς!

Με μια κατασκευή- ανακύκλωση από αυτές που συνηθίζω, φτωχή σε υλικά αλλά όχι σε δημιουργικότητα και γούστο (ελπίζω), απαντώ  λοιπόν στην εξαιρετικά τιμητική πρόσκληση της Δήμητρας και σας προτείνω να φτιάξετε diy στολίδια για το Χριστουγεννιάτικό δέντρο.

Μάλλινοι σκούφοι μινιατούρες  χωρίς πλέξιμο. Νο-knit σκουφάκια-στολίδια για το δέντρο!


Υλικά και εργαλεία:
1. Μαλλί για πλέξιμο
2. Ρολά από χαρτί τουαλέτας
3. Ψαλίδι
4. Χάρακας

Οδηγίες


Κόψτε από ένα ρολό,ένα δακτύλιο  πάχους 1cmπερίπου.
Κόψτε από το μάλλινο νήμα αρκετά  κομμάτια μήκους 22cm.


Διπλώστε ένα κομμάτι κλώστης στη μέση και δέστε το πάνω  στο δακτύλιο περνώντας το ένα άκρο μέσα από το άλλο.
Δέστε το επόμενο κομμάτι κλωστής  δίπλα και κοντά στο πρώτο και συνεχίστε μέχρι να καλύψετε όλη την επιφάνεια του δακτυλίου.


Κόψτε ένα μεγαλύτερο κομμάτι νήματος μήκους 30-35cm και περιδέστε με  αυτό όλα τα κρόσσια που κρέμονται από τον δακτύλιο σε ύψος 2cm περίπου από το τέλος τους.


Δέστε τις δύο άκρες του νήματος περίδεσης (πως τα μιλάω τα Ελληνικά η άτιμη) σε κόμπο για να μπορείτε από εκεί να  κρεμάσετε το στολίδι σας και τέλος ψαλιδίστε λίγο το περίσσευμα από τα κρόσσια για να δημιουργήσετε μια ομοιόμορφη φούντα.



Tips:

Όσο πιο χοντρό το νήμα σας τόσο πιο γρήγορα θα φτιάξετε τα σκουφάκια σας. Εγώ διάλεξα αυτό το στραφταλιστό μαλλάκι (γιατί το θέλω εγώ το γλαμουράτο το Χριστούγεννο),  το οποίο ήταν ιδιαίτερα λεπτό και μου το σπασε λίγο το νεύρο.
100 gr. Νήματος (μια κούκλα μαλλιού)  με μπόλικη σπατάλη λόγω πειραματισμών με τα μήκη μου έβγαλαν 4 σκουφάκια. Το πόσο νήμα θα χρειαστείτε έχει να κάνει με το μαλλί που θα επιλέξετε (όγκος-βάρος).
Όσο πιο πυκνά δέσετε τις κλωστές πάνω στο χαρτόνι  τόσο πιο αφράτοι και πλούσιοι θα γίνουν οι σκούφοι σας. 

Καλή επιτυχία και καλές γιορτές!

Σοφία

--------
Σοφία τα στολίδια σου είναι από τα πιο παιχνιδιάρικα που έχω δει και τα απλά υλικά με το υπέροχο αποτέλεσμα, τα κάνουν ακόμα πιο ξεχωριστά!

Την Σοφία μπορείτε να την βρείτε στον ιστότοπό της Paraligo καθώς και το Youtube & το Facebook.

Την καλημέρα μου 


50 σχόλια:

  1. Δήμητρά μου σε παρακολουθώ κατά πόδας και αυτή η ανάρτησή σου είναι τέλεια, αλλά......για πολύ ζεν τύπους !Πάντως το αποτέλεσμα είναι αξιοθαύμαστο, γεια στα χέρια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζεν σκουφοστολίδια;;; Χαχαχαχα :) Σ' ευχαριστώ πολύ Πινελιά αλλά όλα τα εύσημα πάνε στην Σοφία από το Παραλίγο, όχι σε μένα :) Την καλημέρα μου!!!

      Διαγραφή
  2. Τέλειοοοοο!!!!!!!!! Μου φαίνεται θα φτιάξω κι εγώ!!!!!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλές δημιουργίες Κωνσταντίνα :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Τι λαμπερά σκουφιά!!!
    Πολύ καλή επιλογή το στραφταλιστό λευκό νήμα!! Πολύ υπομονή όμως για να γίνουν, γι' αυτό...στα υπ' όψιν για του χρόνου!!!
    Γειά στα χέρια σου Σοφία!!

    Οι φιλοξενούμενοί σου Δήμητρα είναι ένας κι ένας!!!
    Καλημέρα & φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγη λάμψη είναι πάντα απαραίτητη Ελένη μου, ακόμα και σε σκουφοστολίδια ;)
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για τους φιλοξενούμενους της σειράς.
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το αποτέλεσμα Σοφία! Και με κόκκινο στραφταλιστό νήμα νομίζω ότι θα μου ταίριαζε:)

    Φιλιά και στις δυο σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό το στραφταλιστό νήμα, θα κάψει καρδιές!!!! Χεχεχεχεχεχε
      Καλημέρα Μαργαρίτα :*

      Διαγραφή
  5. Όλο ευχάριστες εκπλήξεις ξεπηδούν μέσα απο το ωραίο blog της Δήμητρα.Και εσυ Σοφία μου επάξια το στόλισες με τα χαριτωμένα χριστουγεννιάτικα σκουφάκια σου....να έχετε ένα καλό απόγευμα και οι δύο σας...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστούγεννα χωρίς εκπλήξεις δεν γίνονται Μαρία μου! Και είναι όμορφο να βλέπεις το στυλ κάθε φιλοξενούμενης για τις φετινές γιορτές! Καλό Σαββατοκύριακο. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  6. Ουάου!!!!!!!!!!!!!!!!
    Δεν έχω λόγια!
    Τα στραφταλιζέ σκουφιά σου θα δίνουν ξεχωριστή γκλαμουριά στο χριστουγεννιάτικο δέντρο!!
    Μην σου πω πως κι εγώ η άσχετη θα δοκιμάσω να τα φτιάξω!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι κάνει το νήμα;; Ακόμα και τα σκουφιά γίνονται γκλαμουράτα Έλενα!
      Χαίρμαι που σού άρεσαν! Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή
  7. Και παιχνιδιάρικα και γκλαμουράτα και εύκολα!!!! Μπράβο βρε Σοφία μου και μπράβο και στην Δήμητρα για την φιλοξενία της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο παιχνίδι επιβάλλεται τα Χριστούγεννα! Χρόνια Πολλά στο μπλογκ σου κι από εδώ. Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  8. Όμορφη και έυκολη κατασκευή!Μπράβο Σοφία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Η λέξη στραφταλιζέ έγινε viral! Τρελαίνομαι! :-) Ευχαριστώ πολύ Δήμητρα για την πρόσκληση και τη φιλοξενία και όλες τις γλυκύτατες σχολιάζουσες για τα καλά τους λόγια! Έχω πάρει κανά δυο πόντους ύψος σήμερα απ' το καμάρι κι εδω που τα λέμε τους χρειαζόμουν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, γλωσσοπλάστη μου εσυ!!!! Ευχαρίστησή μου Σοφάκι!!! Καλές γιορτές να έχουμε και καλά σκουφοπαίχνιδα :)

      Διαγραφή
  10. Καλέ Σοφία Παραλίγο ... τι όμορφο στολίδι !!!!!
    Σε παραδέχομαι έγραψες !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες δόξες Ράνια το ρολό και το νήμα;; :)
      Καλό Σαββατοκύριακο!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ γλαμουράτα τά σκουφάκια σου Δημητρούλα μου!!
    Καί δείχνουν τόσο όμορφα στό Χριστουγεννιάτικο δεντράκι!!!
    Τό στραφταλιζέ νήμα δέν τό ήξερα!!!Ειναι πολύ όμορφο!!
    Καλό Σ/Κ!!Καλά νά περάσεις!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ συνονόματη! Τα σκουφάκια της Σοφίας είναι όντως μέσα στην γκλαμουριά με το νήμα τους :)
      Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  12. Βρε Σοφία μου έμπνευση είχες με αυτή τη κατασκευή!! Και δεν έχω δει κάτι παρόμοιο! Μπράβο σου! Φιλιά κορίτσια μου^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ Λίλια είχα ξαναδεί τέτοιο στολίδι! Και μάλιστα με βάση το ρολό ;)
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Και εμένα αυτή η λέξη στραφταλιζέ με τρέλανε!!!! :))) Έγραψες Σοφία!! Θα συμφωνήσω Δήμητρα, τα σκουφάκια είναι πολύ παιχνιδιάρικα και σίγουρα μπορούν να χρησιμοποιηθούν και μετά τα Χριστουγέννα! Είναι χουχουλιάρικα!!! ;) Φιλιά και στις δύο, καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπω Ελεάνα η λέξη να καθιερώνεται!!!! χαχαχαχαχαχα
      Κι όντως, μπορούν να μείνουν μέρος της διακόσμηση και μετά τις γιορτές. Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  14. Ουάου!!! Νομίζω ότι έχει μείνει λίγος χώρος στο δέντρο που (επιτέλους) στόλισα! Είναι ιδανικός για αυτή την πανεύκολη κατασκευή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, άμα έχεις ακόμα λίγο χώρο, βουρ στα σκουφάκια Χρύσα!!!
      Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  15. Θα ήταν λίγο άδικο νομίζω να μην αναφερθεί ότι αυτά τα χαριτωμένα σκουφάκια 'κυκλοφορούν' στο ιντερνετ εδώ και κάμποσα χρόνια με αντίστοιχα tutorials! Η Σοφία όμως πράγματι τους έδωσε γκλαμουριά με το στραφταλιζέ νήμα της και τα έκανε πολύ όμορφα στολιδάκια για το χριστουγεννιάτικο δέντρο!
    Φιλάκια και καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να σου πω Μαρί-Αν, εγώ πρώτη φορά τα βλέπω στο tutorial της Σοφίας! Ίσως γιατί μόλις πρόσφατα έπιασα νήμα στα χέρια μου και ποτέ πριν δεν είχα ενδιαφερθεί για παρόμοιες χειροτεχνίες. Οπότε σίγουρα θα υπάρχουν κι άλλοι σαν κι εμένα :) Εξάλλου όπως λες κι εσύ, το στραφταλιστό νήμα της Σοφίας, τους έδωσε και την τσαχπινιά της λάμψης που χρειάζονται τα Χριστούγεννα!
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  16. ενταξει...εντυπωσιαστηκα! τι υπεροχα στολιδια Σοφακι??? και το μαλλακι που επελεξες, τα κανει ακομα πιο ομορφα! μπραβο! μου αρεσουν τρελα!!!!

    Μπραβο κοριτσια για την παρουσιαση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως το νήμα που επέλεξε η Σοφία Ζηνάκι νομίζω πως θα αφήσει εποχή λόγω ονόματος και εμφάνισης!!!
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα! Πολύ όμορφο!! Ενα απο τα πιο πρότυπα στολίδια! Υπέροχη ιδέα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως θα άξιζε να τούς δίνατε μία ευκαιρία στα δημιουργικά εργαστήριά σας Ειρήνη μου!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  18. Τα σκουφάκια σου σκίζουν!!!
    Για τους μικρούς σου φίλους βάλε κι ένα σοκολατάκι από μέσα! ;)
    Καλή Κυριακή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως φαίνεται ο άνθρωπος που αγαπά τα γλυκά! χαχαχαχαχαχα
      Και για τους μεγάλους να βάλει!!! Γιατί δηλ. οι μεγάλοι δεν έχουν ψυχή;;; χεχεχε
      Τώρα βέβαια δεν ξέρω πως θα βγει από εκεί μέσα το σοκολατάκι χωρίς να καταστραφεί το σκουφάκι..... :)

      Διαγραφή
  19. Χα χα πολυ παιχνιδιαρικα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Είναι τέλεια ,γλυκούλια και ομορφότατα στολιδάκια για να δώσει ο καθένας λάμψη στο δέντρο του.Προσωπικά θα τα ήθελα για γιρλάντα στο ψεύτικο τζάκι μου.Μπράβο,Σοφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως θα ταίριαζαν γάντι ως γιρλάντα στο faux τζάκι σου Αλεκάκι!!!! Κι όντως, με διαφορετικό νήμα έχεις και διαφορετικό στυλ ;)
      Πολλές καλημέρες!!!

      Διαγραφή
  21. Τι αφράτοι και γκλαμουράτοι σκούφοι είναι αυτοί! Απλά τέλειοι!! Μπράβο κορίτσια! Και του χρόνου να είσαστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι σκούφοι της Σοφίας είναι για όλον τον χειμώνα!!! Καλές γιορτές να έχουμε Κατερίνα!!! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  22. Τα σκουφάκια απίθανα, παιχνιδιάρικα γλυκούλικα!!!!! Μπράβο Σοφία μου, Τέλεια ιδέα!!! Μόλις τα είδα απογοητεύτηκα πολύ, γιατί νόμισα ότι είναι πλεκτά και δεν έχω ιδέα από πλέξιμο. Μόλις κατάλαβα ότι μπορώ να τα φτιάξω και εγώ ενθουσιάστηκα! Η επιλογή του νήματος τους δίνει μια πολυτέλεια και λάμψη! Πολλά φιλιά Σοφία και Δήμητρα και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς η Σοφία μάς σκέφτηκε κι εμάς που δεν ξέρουμε να πλέκουμε Θάλεια και ετοίμασε πλεκτά στολίδια άνευ πλεξίματος :) Και το στραφταλιστό νήμα τούς έδωσε και την γκλαμουριά που επιβάλλεται αυτές τις μέρες!
      Πολλές καλημέρες :**

      Διαγραφή
  23. καταπληκτικά και τέλεια η επιλογή του συγκεκριμένου νήματος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και χειροποίητοι και άνευ πλεξίματος και με τη δόση γκλαμουριάς λόγω νήματος, όλα τα έχουν τα σκουφιά της Σοφίας!
      Την καλημέρα μου Δήμητρα :)

      Διαγραφή