DIY τεράστια λουλούδια

diy giant paper flowers with sequins

Η βροχή έξω πέφτει για τα καλά από εχτές το απόγευμα. Οπότε αν είστε το ακριβώς αντίθετο από εμένα και ονειρεύεστε την Άνοιξη, ξορκίζοντας την μουντάδα του χειμώνα και την μικρή θλίψη που τυχόν αυτή σάς φέρνει, η σημερινή ανάρτηση είναι για εσάς, με ένα εύκολο diy για τεράστια λουλούδια από χαρτόνι.

Παρόμοια λουλούδια φιγουράρουν καιρό τώρα σε διάφορες σελίδες και καθώς ένα ρολό από χαρτόνια είχε δεχθεί αρκετές επιθέσεις απροσεξίας, σκέφτηκα να το αξιοποιήσω και να τα φτιάξω πριν τσαλακωθεί για τα καλά και καταλήξει στα σκουπίδια. Ας δούμε λοιπόν πόσο εύκολο είναι να φέρετε λίγη υποψία Άνοιξης μέσα στον χειμώνα!

Υλικά:

Χαρτόνι
Μολύβι
Ψαλίδι
Κόλλα
Πούλιες
Χοντρός μαρκαδόρος ή άλλο κυλινδρικό εργαλείο

giant paper flower materials

Η διαδικασία απλούστατη!

Κόβουμε τα πέταλα σε 4 διαφορετικά μεγέθη. Μην τρελαίνεστε με templates. Η Φύση δεν λειτουργεί με ακρίβεια χιλιοστών στα λουλούδια. Σχεδιάστε τα πέταλα με το χερι για πιο φυσικό αποτέλεσμα. Εγώ έκοψα 6 μεγάλα, 5 λιγότερο μεγάλα, 5 μεσαία και 5 μικρά αλλά μπορείτε να παίξετε με τον αριθμό των πετάλων, φροντίζοντας όμως το σύνολό τους να είναι μονός αριθμός. Με τον μαρκαδόρο τυλίγουμε την βάση κάθε πέταλου προκειμένου να του δώσουμε μία ελαφρά καμπυλότητα. Κολλάμε πρώτα τα μεγαλύτερα πέταλα μεταξύ τους, προσέχοντας κάθε προηγούμενο πέταλο να καλύπτει ελαφρώς το επόμενο. Συνεχίζουμε έτσι με όλα τα πέταλα. Όταν ολοκληρωθεί το λουλούδι μας, βάζουμε στο κέντρο λίγη κόλλα και κολλάμε πούλιες. Εγώ φυσικά πήγα με χρυσές - για να μην ξεχνιόμαστε- αλλά εσείς μπορείτε να κάνετε ό,τι συνδυασμό θέλετε! 

διακοσμητικά λουλούδια από χαρτόνι

Έτοιμα!


Δεν είναι πανέμορφα; Όπου και να τοποθετηθούν ξεχωρίζουν λόγω μεγέθους, ενώ καθώς είναι φτιαγμένα από χαρτόνι είναι πολύ ελαφριά και μπορούν να μπουν επιτοίχια πολύ εύκολα. Ειδικά δε, με τις Αποκριές που έρχονται, νομίζω πως θα έκαναν μία πρώτης τάξεως προσθήκη σε ένα πάρτυ μασκέ με θέμα την φαντασία.


Πως σάς φαίνονται; Θα τα φτιάχνατε; Που θα τα τοποθετούσατε;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.


78 σχόλια:

  1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι μοναδικά!!! Εννοείται θα τα έφτιαχνα.. και θα τα έβαζα δίπλα δίπλα με τα λευκά κεριά μου σε ένα ξύλινο δίσκο για να τα αναδειξω!!!! Στην Αθήνα έβρεχε πολύ χθες τη νύχτα και σήμερα τουλάχιστον εδώ που είμαι εγω ψιχαλίζει ελαφρά! Να έχεις ένα υπέροχο ΣΚ και φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία σύνθεση προτείνεις Ίριδα!!! Μία αδυναμία στους δίσκους την έχομεν εξάλλου ;)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  3. Πάλι μας τα χάλασε ο καιρός!!
    Ευτυχώς τα πανέμορφα λουλούδια σου είναι ιδανικά να μας φτιάξουν την διάθεση!
    Καλό, χαμογελαστό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα ο καιρός ήταν μία χαρά Έλενα ;)
      Κι ακόμα περισσότερο δημιουργώντας αυτά τα λουλούδια υπό τον ήχο της βροχής!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Είναι πολύ όμορφα τα χαρτονένια λουλούδια σου Δήμητρα,μας φέρνεις λίγη ατμόσφαιρα απο την ομορφιά της Άνοιξης.Αν αποφάσιζα να τα φτιαξω θα τα τοποθετούσα,σ'ενα απλό γυάλινο διαφανές βάζο ή θα τα αφηνα απλά όπως είναι σε κάποιο σημείο του τραπεζιού.Τα βρίσκω υπέροχα.Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως τούς ταιριάζουν πολύ οι λιτές προτάσεις σου Μαρία μου!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  5. Πραγματικά πανέμορφα και σίγουρα σε 'οποιο χρώμα ταιριάζει στον δικό μας χώρο!Είτε στο βάζο είτε στον τοίχο θα κάνουν την διαφορά!! Καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Τζίνα, μπορεί κανείς να τα φτιάξει σε ότι χρώμα ή χρωματικό συνδυασμό επιθυμεί!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ πολύ όμορφα !!! Και η απάντηση στις ερωτήσεις σου ειναι ναι & ναι !!!φιλιά καλό ΣΚ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Αθηνά. Την καλημέρα μου. Καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  7. Απλά κουκλίστικα!
    Καλό Σαββατοκύριακο
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί Αριάδνη! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  8. Πανέμορφα τά λουλούδια σου Δημητρούλα μου καί πολύ εντυπωσιακά!!
    Θά τά στόλιζα σέ ένα γυάλινο βάζο επάνω στό μεγάλο τραπέζι,νά μού θυμίζουν τήν Ανοιξη πού ανυπομονώ νά έρθει!!
    Δέν μού πάει ο Χειμώνας καί ο βροχερός καιρός!!!Καλό Σ/Κ!!Καλά νά περάσεις!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ παιδί του ζεστού καιρού Δήμητρα ε;; :)
      Στο δρόμο είναι κι αυτή (δυστυχώς για μένα που λατρεύω τον χειμώνα). Μέχρι τότε, χάρτινα τεράστια λουλούδια ;)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  9. Πολύ εντυπωσιακά!!
    Τα λουλούδια της άνοιξης στα χρώματα του χειμώνα!
    Φιλιά Δημητρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου άρεσε το "τα λουλούδια της άνοιξης στα χρώματα του χειμώνα" Νίκη!!!! Ωραίος τίτλος για την ανάρτηση ;)
      Καλή εβδομάδα, την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Ωραία είναι !!! Θα τα έφτιαχνα και με γκοφρέ χαρτί, και ίσως διχρωμία π.χ. κίτρινο - πορτοκαλί .. Άλλη ιδέα είναι με λίγο παπιέ μασέ για πιο κοκαλωμένο αποτέλεσμα Δεν ξέρω, αλλά και έτσι μου αρέσουν !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το γκοφρέ χαρτί νομίζω πως θα έδειχναν τέλεια αν έβαζε κανείς πολλές στρώσεις από πέταλα. Όσο για το παπιέ μασέ, υποθέτω πως θα έδειχναν πολύ μοντέρνα! Ωραίες ιδέες πάντως!!!!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Δημητρα οποτε μπαινω στο μπλογκ σου θελω να παω τα παιδια σε μια απο τις γιαγιαδες και να πειραματιστω!!! καταπληκτικα τα λελουδα και ποσο ευκολα στην κατασκευη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μάχη!! Ελπίζω να βρεις χρόνο για δημιουργικές ενασχολήσεις, ξελαμπικάρει το μυαλό!!!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  12. Παρουσιάζεις πολύ εύκολη την κατασκευή τους! Είναι όντως?? Αν ναι εννοείται θα τα φτιάξω γιατί είναι πανέμορφα, δεν χρειάζεται ταλέντο στη ζωγραφική και πάνω απ'ολα δεν χρειάζεται ακρίβεια!!! Η θέση τους λογικά θα είναι κολλημένα στον τοίχο! Αν τα πετύχω θα κάνω και για το παιδικό και θα κολλήσω πολύχρωμα κουμπάκια! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως τόσο εύκολα Νατάσα. Δοκίμασε τα και θα δεις!!! Πολύ ωραία και η ιδέα με τα κουμπιά στο κέντρο!
      Καλές δημιουργίες και καλή εβδομάδα. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  13. Αγαπητή είναι πανέμορφα !!!!!
    Έχω παρόμοια και τα έχω σε ένα γυάλινο βάζο γιατί είναι γαρύφαλλα και διάφορα χρώματα. Είναι κι αυτά πολύ ωραία.
    Τα δικά σου όμως μου αρέσουν που είναι άσπρα !!
    Τα φιλιά μου !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απίστευτο Ράνια το πως το απλό χαρτί με λίγες κινήσεις μεταμορφώνεται!!!
      Πολύ θα ήθελα να δω τα γαρύφαλλά σου!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  14. Είναι πανέμορφα Δήμητρα!!! Σίγουρα θα τα φτιάξουμε! Μια πρώτη ιδέα τοποθέτησης είναι σε υπνοδωμάτιο, που απαγορεύονται τα αληθινά... Η επιλογή των χρωμάτων εξαιρετική!!! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως και στο υπνοδωμάτιο ταιριάζουν μια χαρά. Εγώ τα φαντάζομαι μπόλικα λουλούδια, διαφορετικών μεγεθών, κολλημένα το ένα δίπλα στον άλλο πάνω από το κρεβάτι! Καλές δημιουργίες όπου κι όπως τελικά τα τοποθετήσετε ;)
      Καλή εβδομάδα και φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Ωωωωω!!!!! Τόσο απλά και όμορφα! θα τα χρησιμοποιούσα σίγουρα για να στολίσω ένα αμπαλάζ δώρου! Καλό ξημέρωμα Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία ιδέα για το αμπαλάζ Χριστίνα!!! Σίγουρα θα έκανε ένα απλό κουτί να δείχνει πολύ εντυπωσιακό!!!
      Καλή εβδομάδα! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. Είναι πανέμορφα!!!! Για προσωρινή διακόσμηση σίγουρα θα τα χρησιμοποιούσα.... εκτός αν έφτιαχνα κάτι που θα έμπαινε σε τζάμι.... τώρα τρέχει η φαντασία μου! Καλημέρα!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Χριστίνα και χαίρομαι επίσης που στάθηκαν αφετηρία για περισσότερες και περαιτέρω δημιουργικές σκέψεις ;)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. Θα συμφωνήσω με την Christina Andromeda σχετικά με την διακόσμηση σε υπνοδωμάτιο μιας και η χρωματική τους παλέτα λευκό/γκρι είναι ήρεμη θα βοηθούσαν πολύ σε ένα ήρεμο σικάτο περιβάλλον. Είναι πολύ κομψά και αρκετά εύκολα στην κατασκευή τους... Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έγραψα και παραπάνω εγώ στο υπνοδωμάτιο τα φαντάζομαι στον τοίχο :) Όσο για τα χρώματα, αυτά είναι καθαρά προσωπική επιλογή του καθενός και σίγουρα με το τι ταιριάζει στον χώρο του. Χαίρομαι που σού άρεσα Χριστίνα.
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  18. Τι όμορφα λουλουδάκια που έκανες!!
    Και την άνοιξη με πιο ζωηρά χρώματα!!
    Θα έβαζα ένα στην τραπεζαρία ξαπλωμένο ή πολλά σε βάζο!
    Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Laura μπορεί να τα φτιάξει κανείς σε χρώματα ανάλογα με την εποχή! Ή να ξεκινήσει με λευκά και με νερομπογιές να χρωματίσει σταδιακά τις άκρες των πετάλων ;)
      Ωραία ιδέα για την τραπεζαρία θα ήταν ένα μίνι ράνερ από αυτά! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  19. Τι όμορφα!!! Μα τι ερώτηση!!Φυσικά και θα τα έφτιαχνα! Θα τα στόλιζα στη κρεβατοκάμαρα και επίσης θα τα έδινα και ως δώρο σε φίλες που ξέρω ότι θα τα εκτιμούσαν!
    Καλό απόγευμα Κυριακής Δημητρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ όλες οι ρομαντικές εδώ μού είστε :)) Ευαίσθητα πλάσματα μου εσείς που βλέπετε λέλουδα και τα φαντάζεστε στο υπνοδωμάτιο ;) Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν Λιλιάκι!
      Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  20. Γειά σου Δημητρα μου! Τα φαντάζομαι στον τοίχο πάνω από το τζάκι μου μόλις αρχισει να γίνεται άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία ιδέα Ειρήνη μου και μην σου πω πως θα την εφαρμόσω κιόλας στην ανοιξιάτικη παρέμβαση στο τζάκι του Ασύλου!!!! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  21. Καταπληκτικά Δήμητρα μου!!!φαινονται απίστευτα εύκολα και μπορούν να μεταμορφώσουν πολλές γωνιές του σπιτιού μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως τόσο εύκολα όσο φαίνονται ;) Και σίγουρα μπορούν να βρουν πολλές θέσεις σε ένα σπίτι!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  22. Καλησπέρα Δήμητρα!!!!
    Τα λουλούδια σου μου έφεραν την άνοιξη στην οθόνη ! Και ξέρεις καλά πόσο πολύ ανυπομονώ!
    Στην αρχή είπα "μπα, δεν μπορεί η Δήμητρα να έγινε τόσο ρομαντική". Επειτα σκέφτηκα ότι ένα diy μπορεί να σου αλλάξει όντως το μυαλό και μπροστά στην πρόκληση αυτή να ξεχάσεις την ορθολογική σου σκέψη και να αρχίσεις να ασχολείσαι για λίγη ώρα με λουλούδια, μελισσάκια και καρδούλες! Γκουχ γκούχ!! Οκ, μην το παρακάνω κιόλας με τις καρδούλες, αλλά μέχρι τις μελισσούλες νομίζω ότι μπορείς να φτάσεις!!! χαχαχαχαχα

    Πραγματικά όμως και πέρα από την πλάκα είναι φανταστικά. Μου αρέσει πολύ το γκρι (που από το κινητό που είδα την ανάρτηση το έβλεπα μαύρο). Του πάει τόσο πολύ το χρυσό μέσα και το κάνεις να φαίνεται τόσο εύκολο στην διαδικασία παρασκευής του.

    Λοιπόν ναι!! Είναι υπέροχα και ελπίζω και σε άλλα ανοιξιάτικα θέματα προσεχώς!!

    Φιλιααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχα άρχισες να το χοντραίνεις Χρυσαυγή!!!!! Είπαμε λέλουδα αλλά όχι και καρδούλες και στρουμπουλά αγγελάκια με τόξα στο χέρι!!!!! Όχι τίποτα άλλο δηλ. αλλά θα σάς ανησυχήσω αν ξεκινώ να φτιάχνω τέτοια, γιατί σίγουρα θα με νομίζετε άρρωστη!!!!!!

      Ήμουν σίγουρη πάντως πως θα εκτιμούσες την αναφορά στην Άνοιξη ;) Πιάσε χαρτόνια και ξεκίνα!!!!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  23. Πολύ ωραία σου βγήκαν!!!
    Δεν θα τα έφτιαχνα με την προοπτική να τα βάλω πάνω σε κάποια επιφάνεια,
    αλλά η ιδέα σου να κρεμαστούν επάνω στο τοίχο μου φαίνεται πολύ ελκυστική!!!
    Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο το σκέφτομαι Αλεξάνδρα, τόσο νομίζω πως κολλημένα αρκετά από αυτά σε διαφορετικά μεγέθη στον τοίχο, θα δείχνουν πολύ εντυπωσιακά!!!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα & Καλή εβδομάδα!
    Είναι υπέροχα τα λουλούδια σου!!! Ειδικά η "γύρη" εντυπωσιακή!!!
    Εννοείται ότι θα τα φτιάχναμε... Αν είναι και πολύ πολύ μεγάλα, ωραία θα ήταν και σε ένα δίσκο χαμηλά, στο πάτωμα, ίσως κάτω από κάποιο έπιπλο εισόδου...
    Ή θα ήταν κι όμορφα περασμένα με λεπτή κλωστη, σαν κάθετη γιρλάντα, κρεμασμένα από την οροφή ή το κουρτινόξυλο!!!
    Πανέμορφα, εύγε once again!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μ'αρέσουν αυτές οι επιδαπέδιες διακοσμήσεις! Ας είναι καλά το Τέρας της οικογενείας που με έχει κάνει να τις ξεχάσω για τα καλά!!! Πολύ ωραία η ιδέα και για κρέμασμα από το κουρτινόξυλο κορίτσια!!!
      Την καλησπέρα μου :)

      Διαγραφή
  25. Πανέμορφα... θα κάτσω να τα φτιαξω!
    Θα τα κολλησω στον τοιχο... νομιζω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μάς τα δείξεις, να μάς τα δείξεις!!!!! Σίγουρα θα φτιάξεις μία σούπερ σύνθεση!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  26. Καλέ το ρωτάς? Μόνο πανέμορφα?.. εντυπωσιακότατα!
    και γίνονται και τόσο εύκολα απ ότι καταλαβαίνω. Θα τα έφτιαχνα.. βεβαίως!
    μη σου πω ότι μ΄αρέσουν πάρα πολύ έτσι πάνω στο ξύλο που τα βλέπω.
    2 λουλούδια κολλημένα σε ένα ωραίο κομμάτι ξύλου! θα το κρέμαγα ευχαρίστως στον τοίχο μου!

    παρεμπιπτόντως ωραιότατο και το ξύλο που χρησιμοποίησες για background.. (τάδε έφη η κολλημένη food blogger, σκεφτόμενη πόσο ωραία θα ταίριαζε αυτό το background στο κέικ που σκέφτεται να φωτογραφίσει.. haha )

    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, γελάω με όσα γράφεις για το ξύλο γιατί έγινε από περισσευούμενα κομμάτια πατώματος, ακριβώς για αυτόν τον σκοπό!!!!! Ε ρε κολλήματα που τα έχουμε εμείς οι bloggers!!!!
      Πολλές καλησπέρες :)

      Διαγραφή
  27. εγω και τα χαρτια σε κατασκευες (αν εξαιρεσεις τις γιρλαντες κ τις καρτες) εχουμε παρει διαζυγιο! τα λουλουδια φαινονται εκπληκτικα...λες να τα δοκιμασω? αλλιως θα σου τηλ για παραγγελια!!!!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί έτσι Ζηνάκι;;; Τόσα και τόσα φτιάχνεις, το απλό χαρτόνι γιατί το έχεις στην απ'έξω;;
      Να δοκιμάσεις! Μην σου πω και για την γωνιά της μικρής σου ;)
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  28. Κλέβω ιδέα ,θα τα κολλήσω πάνω σε καμβά και θα τα προωθήσω σ'εκείνον τον έρημο γυμνό τοίχο του υπνοδωματίου μου που ακόμα δεν εδέησα να τον μετατρέψω σε wall gallery.Ένα από τα λουλούδια θα μου άρεσε και στον μπουφέ μου με potpourri.Eυχαριστώ!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να δω τη δημιουργία σου Αλεκάκι!!! Εκείνο το faux τζάκι το πήγες τελικά στο υπνοδωμάτιο;;;; (καθένας με τα κολλήματά του χεχεχεχεχεχε). Καλές δημιουργίες φιλενάδα. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
    2. Όχι ακόμη ,πάλι κάνω ανακατατάξεις,Ο Φωτάρας... (θηρίο! αγρίεψ) ,''φτάνει,πια'', μου φωνάζει... ,''άστα σε μια μεριά τα πράγματα'' , χαχαχαχααχαχ, ''τα ζάλισες μια από δω και μια από κει''

      Διαγραφή
    3. Όχι ακόμη ,πάλι κάνω ανακατατάξεις,Ο Φωτάρας... (θηρίο! αγρίεψ) ,''φτάνει,πια'', μου φωνάζει... ,''άστα σε μια μεριά τα πράγματα'' , χαχαχαχααχαχ, ''τα ζάλισες μια από δω και μια από κει''

      Διαγραφή
    4. Να πεις στον Φωτάρα να ηρεμήσει και να σε αφήσει να μεγαλουργήσεις!!!!!!

      Διαγραφή
  29. Δήμητρα, δημιούργησες πάλι. Πανέμορφα έγιναν τα λουλούδια σου και πόσο απλά και εύκολα! Μπράβο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νίκη μου! Υπάρχουν τόσα σχέδια στο διαδίκτυο που είναι πραγματικά παιχνιδάκι να πάρεις απλό χαρτόνι και να φτιάξεις κάτι όμορφο :)
      Την καλησπέρα μου. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  30. Ωραία ιδέα και για τον τοίχο του τζακιού, την άνοιξη! Ειδικά σε παστελ χρώματα, αν ταιριάζουν στον χώρο κάποιου, θα είναι πολύ εντυπωσιακά!
    Θα δοκιμάσω να φτιάξω ένα, και αν βλέπεται, θα προχωρήσω σε επιτοίχια κατασκευή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γιατί να μην βλέπεται περικαλώ;;; Έλα και δεν θέλω ηττοπάθειες! Είμαι σίγουρη πως θα βγει σούπερ και θα έχεις μία πρώτης τάξεως δημιουργία για τον τοίχο!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  31. Πολύ όμορφα και εντυπωσιακά Δήμητρά μου τα λουλούδια και το χρυσό τους πηγαίνει πολύ!! Θα ταίριαζαν πολύ στο δωμάτιο της κόρης μου που το αλλάζουμε στα χρώματα του λευκού κι του σκούρου καφέ. Ευτυχώς είναι και εύκολα στην κατασκευή. Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Θάλεια! Σίγουρα θα ταίριαζαν πολύ στο υπνοδωμάτιο μίας δεσπονίδος!!! Καλές λουλουδο-δημιουργίες λοιπόν!
      Φιλιά :-*

      Διαγραφή
  32. Πολύ όμορφα Δήμητρα! Μου αρέσει και ο συνδυασμός που έκανες με το λευκό και το γκρι! Τον προτιμώ από τα πολλά χρώματα και κάνει και μια γέφυρα μεταξύ χειμώνα και άνοιξης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι βλέπεις στην φάση των ουδέτερων αυτό το διάστημα Κατερίνα, εξού και οι χρωματικές επιλογές ;)
      Καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  33. Μύρισε Άνοιξη!!!!
    Εννοείται ότι θα τα δοκίμαζα! Ειδικά στο λευκό - γκρι που επέλεξες.
    Επίσης νομίζω ότι θα ταίριαζαν γάντι σε αμπαλάζ κουτιού!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί Βάσω μου αν και αρκετά καθυστερημένα!!!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  34. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Έφτιαξα τα λουλούδια σου και απλά είναι υπέροχα. Ευχαριστώ για την έμπνευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πολύ χαίρομαι Πωλίνα! Σ' ευχαριστώ πολύ! :D

      Διαγραφή
  36. These flowers are so pretty! What a cool DIY project. :)

    http://www.kathrineeldridge.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Kathrine! They are also very easy to make :)
      Have a great weekend!

      Διαγραφή
  37. You are very talented! I love what you do!

    http://soalicepl.blogspot.fr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή