Πέμπτη, 8 Ιανουαρίου 2015

2015 εκτυπώσιμο ημερολόγιο


Αφού η πρώτη ανάρτηση της χρονιάς είχε να κάνει με δώρα προς εμένα, σκέφτηκα η σημερινή να είναι ένα δωράκι προς εσάς με ένα δωρεάν εκτυπώσιμο ημερολόγιο για το 2015!


Σε μοντέρνο στυλ και κυρίως αποχρώσεις του μαύρου και πινελιές μόνο χρώματος, έτσι ώστε ακόμα κι αν δεν διαθέτετε έγχρωμο εκτυπωτή να μπορέσετε να το εκτυπώσετε.


Εκτυπώστε τα 12 φύλλα του και ενώστε τα με ένα κομμάτι κορδόνι ή, όπως εγώ, χρησιμοποιήστε μία κρεμάστρα παντελονιών και κρεμάστε το στον τοίχο.





Ελπίζω να σάς αρέσει και να σάς συνοδεύσει καθ'όλο το 2015! 

Κατεβάστε το εδώ: Decor Asylum 2015 free printable calendar

Την καλημέρα μου!








Το εκτυπώσιμο ημερολόγιο είναι μόνο για προσωπική χρήση και απαγορεύεται τόσο η αναδημοσίευσή του χωρίς σύνδεσμο προς το Decor Asylum όσο και η προώθηση του για εμπορικούς λόγους. Ευχαριστώ.

81 σχόλια:

  1. Δήμητρά μου καλημέρα!! Τί τέλειο!! Θα το κατεβάσω άμεσα να το έχω στη δουλειά να μου φτιάχνει το κέφι! Σε ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αθηνά! Χαίρομαι που σού άρεσε κι ελπίζω να σε συντροφεύει όλο το 2015 :) Φιλιά :*

      Διαγραφή
  2. Εξαιρετικό blog !! Αλλά και το printable ημερολόγιο πολύ ωραία πρόταση. Πάω να δω και τα παλιότερα posts σου !! ;Άρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και τα καλά σου λόγια Άρη! Ελπίζω το ημερολόγιο να φανεί χρήσιμο. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  3. Τέλειο !!! και ταιριάζει στο γκρι μου γραφείο, φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Βάλια! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Είναι πάρα πολύ ωραίο! Ευχαριστούμε!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Κωνσταντίνα! Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πω, πω,πω!!! Ευχαριστούμε πολύ!!!
    Από παιδί λάτρευα τα ημερολόγια! Ποτέ δεν μου φτάνει μόνο ένα!!!
    Έχω τσέπης, τσάντας, ημερολόγιο-βιβλίο, ημερολόγιο - σεντόνι, ημερήσιο, εβδομαδιαίο, μηνιαίο, συνοπτικό, αναλυτικό, ηλεκτρονικό...αυτά. Τοίχου δεν έχω! θα βάλω το δικό σου σε κορνίζα και θα το αλλάζω κάθε μήνα!! :)
    κι όχι δεν έχω "θέμα"...να μην ξέρω ανά πάσα στιγμή τη μέρα πέφτει 25η Μαρτίου; Πάσχα;, 1η Μαΐου; 28η Οκτωβρίου, Χριστούγεννα;;;;;; ε;;;
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα να μην έχεις τοίχου;;;;;; Ντροπή!!!! Χαχαχαχαχαχαχαχα
      Πάντως πολύ χαίρομαι που και σού έλειπε ένα και που μία μικρή συμπάθεια στα ημερολόγια την έχεις, ώστε να κατεβάσεις και να χρησιμοποιείς κι αυτό του Ασύλου ;)
      Πολλές καλημέρες & φιλιά Αλεξάνδρα;;;;

      Διαγραφή
  6. Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Χριστίνα! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  7. Α τέλεια το περίμενα :P Ευχαριστούμε κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχε ευχαρίστησή μου Λιλιάκι! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  8. Εντάξει...είναι εκπληκτικό...εννοείται πως θα το τυπώσω και θα το πάρω μαζί μου στην ξενιτιά να μου κάνει παρέα στο μεταπτυχιακό μου!! :)
    Τα φιλιά μου!!! :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Ειρήνη και καλή επιτυχία στο νέο αυτό ξεκίνημα της ζωής σου!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Υπέροχο Δήμητρα! Ευχαριστούμε πολύ για το δωράκι σου που αντικατοπτρίζει νομίζω κ πλήρως την προσωπικότητα κ το στύλ σου! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Βέρα! Όλοι μας φτιάχνουμε σύμφωνα με το γούστο μας, οπότε χαίρομαι που σού άρεσε :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  10. Τί έγινε με τα ημερολόγια σήμερα;
    Κι εγώ έφτιαξα και έκανα ανάρτηση!
    Μου άρεσε όμως πολύ η ιδέα με την κρεμάστρα!
    Θα το κάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι οι μέρες βλέπεις!!!
      Θα περάσω να δω και το δικό σου! Η ιδέα της κρεμάστρας σώζει σε τέτοιες περιπτώσεις.
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσει πολύ το σικάτο αυτό ημερολόγιο.. και τη συμπτωση έχω μόνο μια κ μοναδική τέτοια κρεμάστρα σπίτι, μόλις βρήκε τον σκοπό της εεε;; Φιλάκια πολλά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι έτοιμη! Ξεκίνα την εκτύπωση πριν κλέψει την κρεμάστρα κανένα παντελόνι ;)
      Φιλιά & καλημέρες!

      Διαγραφή
  12. Νταξει εγραψες παλι!!! Ή να πω ζωγραφισες? Με γεια και το νεο λογκο πολυ σικατο και Ασυλατο επισης!!! Ευχαριστουμε πολυ για το υπεροχο δωρο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Μάρω! Όσο για το λόγκο, έπρεπε να φύγουν τα Χριστουγεννιάτικα ;) Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Πολύ ωραία δουλειά Δήμητρα και πολύ Ασυλάτο όπως σωστά παρατήρησε η προλαλήσασα! Μίνιμαλ κομψό και ασυνήθιστο! Το ακριβώς αντίθετο απο το δικό μου :P Και πολύ ωραία ιδέα να προτείνεις και τρόπους να κρεμαστεί! Pinterest Material και εκεί θα πάει θριαμβευτικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μ΄ αρέσει ο όρος "ασυλάτο" χαχαχαχα Όσο για τα ημερολόγια καθένα έχει τη δική του χάρη!!! Αλοίμονο αν φτιάχναμε όλοι τα ίδια πράγματα ;) Σ' ευχαριστώ πολύ για το πιν Σοφία! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  14. Λιτό, κομψό, τέλειο...ευχαριστούμε για το δωράκι. Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Ελένη, ελπίζω να φανεί χρήσιμο :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  15. Σε χαίρομαι πάρα πολύ Δημητρούλα μου γιατί εισαι ανεξάντλητη! Ιδεάρα και φοβερά μοτίβα! Μπράβο κοριτσάρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, αυτό κι αν είναι κομπλιμέντο Χριστίνα!!!!!
      Όσο για τα μοτίβα, ας είναι καλά το Illustrator! Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  16. Πολύ όμορφο!Ευχαριστούμε.AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Αριάδνη! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  17. Έχω βρεί ήδη τη μελλοντική του θέση και θα χρησιμοποιηθεί σκοινάκι για την ένωση του! Ευχαριστούμε για το δωράκι! Μου άρεσε πολύ πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Νατάσα! ελπίζω να σου κάνει παρέα όλο το 2015! Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  18. υπεροχο! μου αρεσει πολυ! και η ιδεα με την κρεμαστρα, απαιχτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ φιλενάδα! Ελπίζω να φανεί χρήσιμο! Φιλιά

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Δήμητρα!!Πολύ όμορφο καί σικάτο τό ημερολόγιό σου!
    Μπράβο!!!Σέ ευχαριστούμε!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Δήμητρα! Χαίρομαι που σού άρεσε! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ελπίδα! Καλή Χρονιά να έχουμε :)

      Διαγραφή
  21. Πολύ όμορφο το ημερολόγιο Δήμητρα, τα γεωμετρικά σχήματα
    στις εικόνες του κάθε μήνα είναι ομολογουμένως εντυπωσιακά!
    Καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ :) Χαίρομαι που σού άρεσε κι ελπίζω να φανεί χρήσιμο!
      Καλή χρονιά να έχουμε. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  22. Σούπερ! Και μέρες τώρα ψάχνω ένα για τη δουλειά! Το δικό σου ταιριάζει τέλεια στο γραφείο μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Χρύσα! Ελπίζω όντως να φανεί χρήσιμο!

      Διαγραφή
  23. Πολύ μοντέρνο, ότι πρέπει για χώρο εργασίας! Thanksssss Δήμητρα νασαι καλά να μας φτιάξεις και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Χριστίνα! Καλά να είμαστε να φτιάχνουμε κάθε χρόνο. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  24. Πραγματικά αξίζει τον κόπο να το κατβάσουμε Δήμητρα μου,μας έκανες ένα ωραίο ,ομαδικό πρωτοχρονιάτικο δώρο φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μαρία μου! Ελπίζω να φανεί χρήσιμο! Καλό Σαββατοκύριακο :**

      Διαγραφή
  25. Εκανες εξαιρετική δουλειά, Δήμητρα, μπράβο!!
    Ευχαριστούμε πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Νίκη. Χαίρομαι που σού άρεσε :)
      Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  26. Τι όμορφο που είναι!!
    Και ταιριάζει παντού!!
    Καλά να περνάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού αρέσει Laura. Ελπίζω να το βρεις χρήσιμο.
      Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  27. Φανταστικο!!!!!!!!!!!
    Λιτο, κομψο, μοντερνο!!
    Νομιζω οτι παει σχεδον παντου. Το ειδα απο την πρωτη στιγμη και το λατρεψα. Οσο για την κρεμαστρα παντελονιων, οκ...το ανεβαζει επιπεδο!! Χαχαχαχαχα

    Καλη χρονια λοιπον. Να φερει γουρι σε οποιον το χρησιμοποιησει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ευκαιρια να αρχισεις μια παραδοση με αυτο το ημερολογιο καθε χρονο!!! :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γουρλίδικο δεν ξέρω αν θα είναι, χρήσιμο σίγουρα. Τώρα αν αρέσει κιόλας όσο σε σένα, ακόμα καλύτερα ;)
      Είδες τι σου κάνει μία ταπεινή κρεμάστρα παντελονιών;;; χεχεχεχεχε Πολύ μού άρεσε η ιδέα της παράδοσης!!!!
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  29. Tres chic et tres moderne!!!!!Μπράβο Δήμητρα, πολύ πολύ ωραίο το ημερολόγιό σου!!
    Ευχαριστούμε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί μποκού Μαρί Αν!! Ευχαρίστησή μου!
      Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  30. ΑΑΑΑ πάρα πολύ μου αρέσει θα το κάνω με την κρεμάστρα εγώ, Ευχαριστούμε πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πολύ χαίρομαι :))
      Καλή συνέχεια & καλό Σαββατοκύριακο Τούλα!

      Διαγραφή
  31. Δήμητρα, Χρόνια Πολλά και Καλή, Άκρως δημιουργική και Ευτυχισμένη Χρονιά! Ευχαριστούμε για το υπέροχο ημερολόγιο, καταπληκτική η ιδέα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Κατερίνα. Τις ευχές μου για ένα υπέροχο 2015!!
      Όσο για το ημερολόγιο χαίρομαι που σού άρεσε :) Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  32. Πάρα πολύ καλή ιδέα!! Τέλειο το ημερολόγιο!
    Απλό, λιτό με μινιμαλ χαρακτηρα!

    Καλή Χρόνια Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'΄ευχαριστώ πολύ Μαίρη! Ελπίζω να σού φανεί χρήσιμο.
      Τις ευχές μου για ένα υπέροχο 2015!
      Καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
  33. Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Στέλλα! Καλή συνέχεια & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  34. Παρα πολύ ωραιο και μου αρεσει ο πρωτοτυπος τροπος που το κρεμμασες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά κορίτσι! Όσο για την κρεμάστρα, ας είναι καλά ο μπαμπάς χεχεχεχε

      Διαγραφή
  35. Πολύ ωραίο και πολύ μοντέρνο το ημερολόγιο Δήμητρα!! Καταπληκτική και πρωτότυπη η ιδέα με την κρεμάστρα!! Σε ευχαριστούμε πολύ, φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Θάλεια! Χαίρομαι που σού άρεσε κι ελπίζω να σου φανεί χρήσιμο! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  36. Πολύ ιδιαιτερο ημερολόγιο.Ευχαριστούμε πολύ!Καλή χρονια με υγεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου :) Καλή χρονιά να έχουμε! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  37. Δε θα μπορούσα να περιμένω κάτι λιγότερο από σένα!
    Υπέροχο!Προσωπικά θα το βαλω στο σαλόνι γιατί ταιριάζει γάντι!Ασε που δε μου πάει καρδιά να βάλω ούτε κυκλακι πάνω του!
    Σε ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα όλα κι όλα Βάσω!! Να του βάλεις κυκλάκια, Χ και τετραγωνάκια κατα το δοκούν! Το θέμα είναι να το χρησιμοποιήσεις (και να το λιώσεις) ;) Είναι κι αυτό ένδειξη αγάπης!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  38. Α,για το γραφείο είναι ό,τι πρέπει.Να'σαι καλά που μας σκέφτεσαι !Καλη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου φιλενάδα!! Ελπίζω να σού φανεί χρήσιμο.
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  39. Υπέροχη ιδέα, υπέροχο και το blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και την επίσκεψή σου!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  40. Nice Δήμητρα! Λιτό και μοντέρνο! Ευχαριστούμε πολύ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Κατερίνα. Ελπίζω να φανεί χρήσιμο! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  41. υπεροχο το ημερολογιο σου Δημητρα μου και ευχαρστουμε για το μοναδικο σου δωρο jμολις το τυπωσα για μενα το ζητησαν ταυτογχρονα και οι τρεις μου κορες χιλια φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Marilise!! Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι όταν κάποιος χρησιμοποιεί τα εκτυπώσιμα του Ασύλου! Ελπίζω να σάς συντροφεύει όλο το 2015! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή