Κυριακή, 18 Ιανουαρίου 2015

Πλάσματα παραμυθιών


Το τελευταίο διάστημα είναι αρκετά φορτωμένο. Επιλογές, αποφάσεις, οργανωτικά θέματα για ένα όνειρο που αρχίζει να υλοποιείται σιγά σιγά, όλα ανάμεικτα με την βασική εργασία και καθημερινότητα. Και κάπου εκεί ανάμεσα, η ανάγκη να ξαναπιάσω στο χέρι τα μαρκαδοράκια μου, η πιο συγκεκριμένα έναν μόνο λεπτό μαύρο μαρκαδόρο.



Ένα μαρκαδοράκι μαύρο λοιπόν και Α3 χαρτιά ζωγραφικής για πλάσματα που μοιάζουν να έχουν ξεπηδήσει από τις σελίδες ενός παραμυθιού.




Ο Mr. Kounelos, που δεν αποχωρίζεται ποτέ το κασκώλ του, ψάχνει πάντα για ενδιαφέρουσες υποθέσεις και φυσικά για κανένα καρότο!





Μία κουκουβάγια δεν θα μπορούσε να λείπει ποτέ!



Ενώ η αδυναμία μου στα ελάφια και ταράνδους νομίζω πως σάς είναι γνωστή. Μία αξιολάτρευτη ελαφίνα λοιπόν, μετά συνοδείας λουλουδιών!



Ένα ειλικρινές ευχαριστώ σε όλους εσάς που με τα καλά σας λόγια με ενθαρρύνατε, ίσως και εν αγνοία σας, να αναπτύξω τη δημιουργικότητά μου και να πειραματιστώ. Μαθαίνω ακόμα αλλά το ταξίδι είναι σίγουρα συναρπαστικό!

Την καλημέρα μου

81 σχόλια:

  1. Δήμητρα μου έχεις πολύ ταλαντούχο χέρι !! Μπράβο σου πραγματικά...Μου άρεσαν όλα!! Βέβαια ένα αντίστοιχο κόλλημα με τους ταράνδους έχω και εγώ!! Καλή συνέχεια και όλα θα πάνε καλά σε ό,τι και αν κάνεις είμαι σίγουρη!!!Φιλιά καλό υπόλοιπο Κυριακής!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Αθηνά μου. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Το έχω καταλάβει πως μοιραζόμαστε την ίδια αγάπη για τους τάρανδους και τα ελάφια! Καλό βράδυ! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  2. Πολλές φορές σου είπαμε ν'ασχοληθείς με το σχέδιο ,αλλά δεν ξέρω γιατί δεν το αποφάσιζες(?)
    Θα ήθελα,φυσικά,να δω και σχέδια με τα παράξενα λουλούδια που θυμίζουν κινεζικά υφάσματα και ταπετσαρίες.
    Ποιος ξέρει...ίσως κάποια στιγμή μια ταπετσαρία ''decorasylum'' να κοσμεί τους τοίχους των σπιτιών μας.
    Εύχομαι ένα ευχάριστο ταξίδι προς την πραγματοποίηση του ονείρου σου.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μού το 'χεις πει Αλεκάκι, μού το 'χεις πει! Σιγά σιγά όλα θα γίνουν. Θέληση να υπάρχει!!!
      Σ΄ ευχαριστώ για τις ευχές σου. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  3. Γειά σου Δημητρα μου! Είναι τόσο γλυκά αυτά τα πλάσματα του δάσους! Αποπνέουν μια αύρα χαράς και παιδικότητας! Έχεις πραγματικά χάρισμα στα χέρια!!! Εύχομαι ολόψυχα να είναι πάντα όλα όπως τα επιθυμείς!!!! Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ειρήνη για τα πάντα καλά σου λόγια!!! Χαίρομαι πολύ που σού βγάζουν τέτοια συναισθήματα!
      Καλό βράδυ & φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Είναι όλα υπερόχα και το ταλέντο σου ξεχειλίζει!!! Με πας πολλά χρόνια πίσω.. Σταμάτησα να ζωγραφίζω το 2004 .. πάει τόσος καιρός που δεν τολμάω να ξαναπιάσω μολύβι. Μην αφήσεις το σχέδιο ποτέ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα & καλή εβδομάδα!
      Αντιμετωπιζω το ίδιο "πρόβλημα" με σένα κατά καιρούς, ανα τριετία περίπου, οπότε σε καταλαβαίνω... Επειδη καθε φορα που ξαναπιάνω μολυβια και πινέλα στα χέρια μου είναι μαγικά, σε ικετεύω να "τολμήσεις να ξαναπιάσεις μολύβι", είναι λυτρωτικό!

      Διαγραφή
    2. +beh1nd είναι ψυχολογικό το θέμα της ζωγραφικής σε μένα.. μεγάλη ιστορία, ίσως τη γράψω στη σελίδα μου, Συμφωνώ απόλυτα ότι είναι λυτρωτικό... αλλά πολλές φορές ο φυλακισμένος αρνείται την ελευθερία του γιατί δεν ξέρει να την διαχειριστεί...Είναι μέχρι να πάρει την πρώτη ανάσα.. Πάω να εξερευνήσω τη σελίδα σας κορίτσια!!!

      Διαγραφή
    3. Εγώ κορίτσια πάντα την σχέση με τη δημιουργιά την βιώνω ως ανάγκη. Μπορεί να μην πιάνω μολύβι στα χέρια για μήνες, αλλά όταν θα μού έρχεται η διάθεση "πρέπει" να πιάσω γιατί διαφορετικά δεν έχω ησυχία. Για αυτό Ιριδά μου δεν χρειάζεται να πιέζεσαι. Όταν έρθει η στιγμή να ξαναπιάσεις τα μολύβια σου, νομίζω πως δεν θα μπορείς να αντισταθείς! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  5. Μακάρι νά ήξερα έστω καί λίγο ζωγραφική Δήμητρά μου!!
    Μέ ξετρέλαναν οι ζωγραφικές σου δημιουργίες!!
    Μού άρεσαν πολύ όλα τά ζωάκια τού δάσους!!
    Μά περισσότερο τό ελάφι!!!Σκέτη γλύκα!!!Μπράβο σου!!
    Τό έχης!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Δήμητρά μου, έχεις άλλα ταλέντα εσύ και μάλιστα είναι και πολλά!!!!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν :)
      Καλό βράδυ & φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα, όντως το έχεις το θέμα!! Keep on then!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Cathy! Σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  7. Ζωγραφιζεις...μαγικα!!
    Οπως μαγικα ειναι και τα πλασματα που μας εδειξες. Δεν χορταινω να βλεπω τις δημιουργιες σου!!
    Τι αλλο να πω; Τα ξερεις!!!

    Περιμενω να ακουσω νεοτερα για τα σχεδια που ετοιμαζεις.

    Υ.Γ. Την Ινα, την ελαφινα πολυ την λατρεψα!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χρυσαυγή!!! Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι όταν κάποιος βλέπει με τα μάτια μου :))
      Πολύ μού άρεσε και το όνομα της ελαφίνας!!!!!
      Όσο για τα νεότερα, θα τα πούμε ;)
      Καλό βράδυ!

      Διαγραφή
  8. Η ελαφίνα σου είναι γλυκύτατη αλλά με τον κούνελο και την κουκουβάγια υπάρχουν ισχυροί δεσμοί! Δεν ξέρω αν είναι μέρος των σχεδίων σου αλλά εγώ θα σε ενθαρρύνω να γράψεις ένα παιδικό βιβλίο! Και δεύτερο και τρίτο! Και σε κάποιο απο αυτά να πρωταγωνιστούν και οι κοντοπίθαροι σε σκίτσο ή φωτογραφία (επιτρέπω να διαλέξεις εσύ)! Καλή επιτυχία σε ότι και αν κάνεις που την θεωρώ σίγουρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθένας με τις αδυναμίες του Σοφία!!! Με την κουκουβάγια το περίμενα, με τον Mr Kounelos με εκπλήσεις ευχάριστα :) Βιβλία δεν υπάρχουν στα άμεσα σχέδια και μού φαίνεται ανεξερεύνητη γη...όχι πως φοβάμαι τα "ταξίδια" ;)Βλέπω πως οι κοντοπίθαροι δεν έχουν ξεχαστεί ακόμα χεχεχεχεχε. Σ' ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσει το προσωπικό σου στυλ Δήμητρα μου! Είναι ξεχωριστό!Συνέχισε...έχω την εντύπωση πως θα δούμε πολλά όμορφα πράγματα από σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λίλιά μου! Πάντα έχεις έναν καλό λόγο να γράψεις! Φιλιά & καλημέρες :**

      Διαγραφή
  10. Ομορφα και με ευαισθησία τα σχέδια σου Δήμητρα!!!!!!
    Καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Ρένα! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Και συνεχίζεις να εκπλήσσεις ευχάριστα! Έχεις μοναδικό ταλέντο! Είναι τόσο υπέροχα που νιώθω οτι έχουν προσωπικότητα! Η κυρία ελαφίνα για μένα υπερέχει! Συνέχισε έτσι Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νατάσα! Κι εγώ νομίζω πως πίσω από τις γραμμές και τις βούλες που τα συντελούν, φαίνεται ο παιχνιδιάρικος χαρακτήρας τους :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  12. Στην περίπτωση σου Δήμητρα μου δεν χρειάζεσαι ενθάρρυση με το ταλέντο που έχεις αλλά υποστήριξη στη μελλοντική σου δουλειά..Εύχομαι να πάνε όλα καλά... θαύμασα όλα αυτά τα αγαπημένα σκίτσα που έκανες...την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία! Πάντα υπάρχει ενθάρρυνση και υποστήριξη στα σχόλιά σου και σ' ευχαριστώ πολύ για αυτό :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  13. Τι όμορφες οι ζωγραφιές σου!Μπράβο!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αριάδνη! Μαθαίνω ακόμα, μαθαίνω :D

      Διαγραφή
  14. πολυ ομορφα!! Εχεις φοβερο χερι!! Μπραβο Δημητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελπίδα. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  15. Εκπληκτικά !!! Και ωραίος ο τρόπος που μας παρουσιάζεις, με καθαρές και στυλάτες φωτογραφίες...Άρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Άρη. Χαίρομαι που σού άρεσαν τόσο τα σκίτσα όσο και οι φωτογραφίες! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  16. Ωραία η κουκουβαγια, αλλα εχω αδυναμια στο ελαφακι και στο κουνελάκι. Εργα τεχνης για ακομη μια φορα, εγω ουτε ενα ανθρωπακι δεν μπορω να ζωγραφισω!
    Καλό ξημέρωμα και μια ακόμα καλύτερη εβδομάδα
    Φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μας έχουμε τις αδυναμίες μας Αριάδνη :)) Πολύ πάντως νομίζουν πως δεν μπορούν να ζωγραφίσουν, ίσως όμως είναι γιατί δεν το έχουν δοκιμάσει!!!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  17. Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ελένη! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  18. Πανέμορφααααα ειδικά το ελαφάκι!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαίρη!! Την καλημέρα μου :))

      Διαγραφή
  19. Πολύ ιδιαίτερη η ζωγραφική σου κορίτσι μου !!!
    Συνέχισε δυναμικά !!!
    Καλή εβδομάδα, τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια μου! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια.
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  20. Ολα αυτα με ενα μαρκαδοράκι; Μήπως θα έπρεπε να ασχοληθείς επαγγελματικά; Το χεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό προσπαθώ να οργανώσω αυτές τις μέρες Ευαγγελία :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  21. Τα λάτρεψα όλα, αλλά "κόλλησα" να χαζεύω ιδιαιτερα την κουκουβάγια...
    Ανυπομονώ να δω τι καλά θα ανεβάσεις στο etsy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και κάτι ακόμα: τα σχέδιά σου θα ήταν, νομίζω, τέλεια για εικονογράφηση παιδικών βιβλίων!

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα. Η αλήθεια είναι πως πριν το δω γραμμένο στα σχόλια δεν το είχα σκεφτεί πως είναι κατάλληλα και για παιδικό βιβλίο!! Όσο για την κουκουβάγια, καθένας με τις αδυναμίες του :D Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  22. Τα έργα σου πέραν του ότι είναι απίστευτα ωραία, είναι και μοναδικά διότι φέρνουν κάτι από εσένα, δηλ. είναι αναγνωρίσιμα!
    Καλή επιτυχία Δήμητρα!! Εύχομαι το όνειρα σου να γίνει σύντομα πραγματικότητα (ότι θα γίνει είναι σιγουράκι!!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα. Χαίρομαι που σιγά σιγά αναπτύσσω ένα προσωπικό στυλ και τα καλά σου λόγια είναι μεγάλη ενθάρρυνση για μένα! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  23. Φτιάχνω ένα βρεφικό δωμάτιο για 2 αδελφάκια. Επειδή είναι αγόρι - κορίτσι και θέλαμε κάτι ουδέτερο, χρησιμοποιήσαμε την φιγούρα του ελέφαντα, σας θεματικό στοιχείο. Σίγουρα θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω και μια σειρά από τα όμορφα σχεδιά σου για να τοποθετήσουμε στον τοίχο. Πόσο άλλο θα συντονιστούμε εμείς οι 2, μου λες??? Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ περισσότερο από όσο μπορείς να φανταστείς Βάλια!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου!
      Μόλις οργανωθώ σίγουρα θα μιλήσουμε :D Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  24. Καλή εβδομάδα, ορίστε, η κουκουβάγια αυτή είναι ονειρεμένη...
    Αλλά εχω να πω ότι ο Κούνελος κλέβει καρδιές πραγματικά.... Εξαιρετικά τα σχέδια σου και επίσης είναι πολύ σημαντικό το πόσο ωραία τα "δένεις" με την διακόσμηση στις φωτογραφίες σου... Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι κουκουβάγιες είχαν την τιμητική τους!!! :D
      Όσο για τον κο Κούνελο, είναι μεγάλος χαρακτήρας!!! Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα καλά σας λόγια. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  25. Μα τι φαντασία είναι αυτή! Είναι πολύ πρωτότυπα και σε κάνουν α μη τι άλλο να χαμογελάς!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαργαρίτα μου! Πάντα με έναν καλό λόγο!!!!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  26. Μόνη σου τα έκανες όλα αυτά?!!!!!!!!!!!!
    Η λέξη καταπληκτικά είναι πολύ μικρή για να τα χαρακτηρίσει!!
    Το ελαφάκι ξεχωρίζω!!
    Καλή εβδομάδα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Laura! Ευχαριστώ πολύ πολύ για το όμορφο σχόλιο!
      Πολλές καλημέρες & φιλιά :*
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  27. Είναι πραγματικά πολύ όμορφα όλα άλλωστε τότε με τα φτερά είχαμε όλοι συμφωνήσει να πιάσεις τα μολύβια. Βλέπω και ένα βαζάκι υγρού χρυσού κάπου στην 1η φωτό; Χμμμμ και κάτι άλλο ετοιμάζεις! Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με πείσατε Χριστίνα (βαράτε με κι ας κλαίω χεχεχεχε). Πως φαίνεται πάντως βρε παιδί μου ο crafter-diyer... το μάτι αμέσως στο βαζάκι με το υγρό χρυσό ;)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!!!

      Διαγραφή
  28. Μπράβο ,Δήμητρα!!!!Κολλήσαμε λίγο παραπάνω με την πανέμορφη ελαφίνα!!!!Φιλιά,να έχεις μια πολύ όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!! Χαίρομαι πολύ που σάς άρεσε η ελαφίνα :))
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  29. Τι να πω συγχαρητήρια. Μπορείς και κάνεις θαύματα με ένα μαρκαδοράκι. Μπράβο και πάλι Δήμητρα να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη για τα καλά σου λόγια :D
      Καλή εβδομάδα να έχουμε! Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  30. Την εικονοράφηση την ξεκίνησες. Σκέψου και το παραμύθι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ φιλενάδα αν δεν δεις το όνομά μου σε κάποιο βιβλίο δεν θα ηρεμήσεις!!!!!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  31. τα βλέπουμε εδώ με τη δική μου Δημητρούλα (5 ετών) και έχουμε ενθουσιαστεί! Είναι πολύ όμορφα, πραγματικά θα θέλαμε να τα δούμε και στις σελίδες ενός παραμυθιού...ποτέ δεν ξέρεις! Νομίζω ότι αν το βάλεις στόχο θα το καταφέρεις. Εξάλλου και με το γράψιμο έχεις ταλέντο. Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου φαίνεται Ελευθερία πως με την συνονόματη, πέραν του ίδιου ονόματος, μοιραζόμαστε και το ίδιο γούστο!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Καλή εβδομάδα να έχουμε. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  32. wow! όλα υπέροχα!
    αλλά εγώ ξεχώρισα τον Mr. Kounelos! φαίνεται τρελό τυπάκι και πρέπει να ναι και τρομερή προσωπικότητα! το βλέπω στα μάτια του σου λέω! θα κάναμε καλή παρέα!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κος Κούνελος είναι όντως μεγάλος χαρακτήρας!!! Που να τον δεις με το μονόγυαλο και το ημίψηλό του ;))
      Πολλές καλημέρες & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  33. Πήγα να πω φοβερό ο Κούνελος...
    μετα ειδα και τα αλλα δυό!!!!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μάλλον έχασε ο κος Κούνελος χεχεχεχε
      Καλησπέρα!

      Διαγραφή
  34. Είναι όλα τους φανταστικά, Δήμητρα μου !!! Και σου εύχομαι από καρδιάς να προχωρήσει και ν' ανθίσει αυτό το νέο σου εγχείρημα, γιατί έχεις μια ποιότητα και μια αισθητική που ξεχωρίζει !!! Καλή σου μέρα και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ πολύ ταλέντο φυσικά ...☺ !!!

      Διαγραφή
    2. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!!!
      Την καλησπέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  35. καταπληκτικα!!!! δεν εχω να πω τιποτα αλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Είναι πάρα πολύ ωραία σχέδια, αξίζει να τα κορνιζάρεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Χριστίνα. Όσο για το κορνιζάρισμα, ελπίζω να το κάνουν άλλοι ;)

      Διαγραφή
  37. Καταπληκτικά Δήμητρα!!! Υπέροχα, γλυκούλικα και πολύ πολύ εκφραστικά τα ζωάκια!!! Εχεις φοβερό ταλέντο στο σχέδιο!!! Και συμφωνώ με τη Σοφία ότι κάποια στιγμή θα άξιζε να κάνεις ένα παραμύθι, και θα ήταν υπέροχο να είναι μέσα και οι απίθανοι κοντοπίθαροι που σίγουρα δεν έχουν ξεχαστεί. Α μην το ξεχάσω, μου άρεσε πολύ και το κλαδί με τα πον πον. Δείχνει υπέροχο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Θάλεια, σ΄ ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια! Όσο για το παραμύθι, ίσως κάποια στιγμή, στο μακρυνό μέλλον ;) Οι κοντοπίθαροι βλέπω είναι σταθερή αξία χεχεχεχεχεχε
      Φιλιά πολλά & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  38. Κόλλησα με τον Mr. Kounelos!! Μου βγάζει κάτι πολύ πονηρό χιχι! Κάτι μας κρύβει ο κύριος! Όλο αταξίες!!
    Μπράβο Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή