Διακοσμώντας μετά τις γιορτές


Συνήθως όταν ξεστολίζαμε το Άσυλο και το σπίτι έμενε χωρίς στολίδια, στεναχωριόμουν καθώς το ένοιωθα άδειο και δίχως λάμψη. Αντί για περισσότερο χώρο, εγώ έβλεπα κενά και γύμνια και σίγουρα δεν είμαι η μόνη που περνάει αυτή την φάση μετά τις γιορτές. Φέτος όμως τα πράγματα ήταν διαφορετικά.

Θέλετε το θέμα που επέλεξα για τον Χριστουγεννιάτικο στολισμό μ' ένα τζάκι υπερπαραγωγή- από άποψη αριθμού αντικείμενων επάνω του- για τις δικές μου συνήθεις επιλογές, θέλετε οι γιορτινές προετοιμασίες που ξεκίνησαν από τον Νοέμβριο, θέλετε ο παραπάνω χρόνος που πέρασα αυτές τις γιορτές στο σπίτι, ένοιωσα υπερπλήρης με τις γιορτινές καταστάσεις και ήμουν έτοιμη να δω το ξεστόλισμα ως μία καλοδεχούμενη αλλαγή.

Μία αλλαγή που θα ηρεμούσε την όλη αίσθηση του σπιτιού, που θα κατέβαζε τους τόνους και θα ξεκούραζε τα μάτια. Έτσι ανήμερα του Άι Γιαννιού, όλα μαζεύτηκαν, πακεταρίστηκαν και για πρώτη φορά στην ζωή μου δεν ένοιωσα την παραμικρή θλίψη. Άδειασα όλες τις επιφάνειες και κράτησα λίγα μόνο κομμάτια. Εξάλλου δεν ήταν δύσκολο τα φετινά γιορτινά μου να συνεχίσουν στην χειμωνιάτικη διακόσμηση του Ασύλου. 

Πρώτο, πρώτο το τζάκι. Άσπρο, μαύρο και ξύλο κάνουν ωραίο συνδυασμό, δεν νομίζετε;




Σειρά είχε ο μπουφές με τα αγαπημένα μου κουκουνάρια 



Ενώ η diy χρυσή κονσόλα παρέμεινε εκεί που είχε μπει προκειμένου να τοποθετηθεί το δέντρο- δίπλα στην είσοδο που χρησιμοποιούμε,  παρέα με μία εκ των δύο vintage μικρών πολυθρόνων  αλλά και του diy φωτιστικού (αλήθεια την θυμάστε αυτή την ανάρτηση-ωδή στις αποτυχημένες προσπάθειες και τις αναποδιές;) και μάς έχει βολέψει αφάνταστα στην καθημερινότητα -όπως άλλωστε μαρτυρούν και τα παπούτσια του Γεώργιου-!





Και το "κενό" που άφησε το δέντρο; Δεν υφίσταται στα μάτια μας, καθώς το χαμηλό τραπεζάκι και η άλλη πολυθρόνα το γεμίζουν τόσο-όσο, με την γυάλα να στολίζεται και πάλι με τα χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια (κάποια από αυτά, τα έβαλα μέσα σε μικρές λευκές μπάλες-στολίδια) εκτελώντας χρέη φωτιστικού για τις βραδιές μας και με υπέροχο μπορώ να πω φωτισμό.


Το μόνο που άφησα απείραχτο ήταν ο μεγάλος δίσκος στο τραπεζάκι του σαλονιού, ο οποίος εξακολουθεί να φοράει τα του Νοέμβρη και που ταιριάζουν μια χαρά για τον χειμώνα. 

Οι καιροί αλλάζουν, το ίδιο και εμείς και η μόνη εξήγηση για αυτή την αλλαγή στη διάθεση που μπορώ να δώσω είναι πως μεγαλώνω.  Δεν με χαλάει, αντιθέτως με απελευθερώνει. Γιατί πλέον ξέρω πως το πέρασμα των γιορτών δεν συνεπάγεται αναγκαστικά με μία μικρή θλίψη αλλά αντιθέτως με ελεύθερη αναπνοή. 

Εσείς πως νοιώθετε μετά το ξεστόλισμα των γιορτών; Σαν λείπουν τα γιορτινά ή θεωρείτε την αλλαγή καλοδεχούμενη;

Την καλημέρα μου

84 σχόλια:

  1. Μπουχουχουχουχου!!!!! Πάαααααανε τα Χριστούγεννα!!! Σνιφ Σνιφ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσω πως δεν συμμερίζεσαι την άποψή μου;;; Χαχαχαχαχα
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Δήμητρα, είμαι στην ίδια φάση του ξεστολίσματος.. τί κάνουμε τώρα; Εγώ βέβαια ένοιωσα μία θλίψη το ομολογώ...Το μαύρο με άσπρο είναι αγαπημένος μου συνδυασμός το έχεις καταλάβει νομίζω..Πολύ ωραίες και οι κουκουβάγιες! Την ιδέα με τα λαμπάκια βλέπω να την κλέβω...Φιλάκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το έχω καταλάβει, το έχω καταλάβει Αθηνά :)) Είμαι πάντως σίγουρη πως όλο και κάτι θα σκεφτείς ή θα δημιουργήσεις για να στολίσεις το χειμωνιάτικο σπιτικό σου!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  3. Εμένα μου αρέσει να ξεστολίζω γιατί μαζί με το χώρο ανανεώνομαι κι εγώ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ξεστόλισμα; Ποιο ξεστόλισμα; Ακόμη δεν ξεστόλισα, βαριέμαι τόσο πολύ την διαδικασία....
    Όσο γιαυτό που λες... θλίψη δεν νοιώθω όταν ξεστολίζω αλλά σίγουρα νοιώθω το σπίτι πιο άδειο και αυτό λόγω του δέντρου.
    Όταν λείπει το δέντρο, η γωνία όπου το βάζουμε μένει άδεια μέχρι τον επόμενο χρόνο γιατί ποτέ δεν αποφασίζω τι να βάλω εκεί. Τίποτα απ'ότι έχω δεν μπορεί να το ανταγωνιστεί!
    Από την άλλη αν είχα λεφτά για χάλασμα είμαι σίγουρη ότι όλο και κάποια ιδέα θα μου γεννιόταν!

    Μου άρεσαν πολύ τα χάρτινα αστέρια τα οποία τώρα μετά τις γιορτές, δεν ξέρω γιατί αλλά τα εκτιμώ περισσότερο!
    Όσο για την λάμπα... ξεχνιέται η ωδή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα;;; Πας για παγκόσμιο ρεκόρ Μαργαρίτα;;; χαχαχαχαχα
      Αφού σού αρέσουν τόσο τα αστέρια, σου έχω ιδέα. Φτιάξε μερικά σε χρώματα που σού αρέσουν και κρέμασέ τα από το ταβάνι στην γωνιά που μπαίνει το δέντρο σε άνισα μήκη. Το πουφ από κάτω και είσαι έτοιμη ;)
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  5. Πάντα μέσα στο πνεύμα! Φέτος η διάρκεια που το σπίτι μας ήταν γιορτινό ήταν ελάχιστη. Παρα-άργησα να στολίσω και μάνι-μάνι ξεστόλισα.Οπότε εκεί να δεις κενό. Υποσχέθηκα στον εαυτό μου, του χρόνου να στολίσω ακολουθώντας το χρόνο της Δήμητρας! Άσε που σκέφτομαι να στολίσω και τις απόκριες (κάτι που ποτέ δεν έκανα) για να βγάλω το άχτι μου. Τι λες; Θα δώσεις καμιά ιδέα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης, προτεινω να φτιάξεις κάτι που να φαίνονται στο blog όλες οι υπογραφές και τα διακριτικά που χρησιμοποιείς κατά καιρούς. Είναι πολύ όμορφα...

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχα υπάρχει και χρόνος Δήμητρας;;; Αχχ τι σού κάνουν οι κακές παρέες!!!!!!!
      Κάτι θα σκεφτούμε και για τις απόκριες, τι έτσι παραπονεμένες θα τις αφήσουμε;; ;)
      Όσο για τα γραφικά, σάμπως να έχεις δίκιο κουμπάρα!!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα Δήμητρα! Τόσο απλά που σε χαλαρώνουν. Μ' αρέσει πολύ που καταφέρνεις και περιορίζεις τη διακόσμηση σε συγκεκριμένα χρώματα λευκό-μαύρο και καφέ του ξύλου. Εγώ όσο κι αν το παλεύω, πάντα μου ξεφεύγει λίγο (εώς πολύ) χρώμα χαχα Αδιόρθωτη...
    Υπέροχα όλα!
    Καλή χρονιά με υγεία και χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στον αντίποδα από την χαρούμενα πολύχρωμη δική σου διακόσμηση Λίτσα :)) Είναι πως το νοιώθει κανείς. Κι εγώ, μην νομίζεις, εκεί που θα αρχίσει να σκάει μύτη η άνοιξη, θα αρχίσω να αναζητώ το χρώμα!
      Καλή χρονιά να έχουμε. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. ΠΩπωπω αλλαγες και στο μπλόγκ σου και στο προσωπικό σου χώρο! Μου αρεσει πολύ και το ξυλο, αλλά και ο συνδυασμός ασπρο-μαυρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι για να μην μένουμε στα ίδια και τα ίδια Αριάδνη μου ;) Χαίρομαι που σού άρεσαν οι συνδυασμοί! Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  8. Νομλίζω ότι το δικό σου σπίτι δεν θα δείχνει ποτέ ξεστόλιστο με τόσα όμορφα που φτιάχνεις!
    Η διακόσμηση με ξύλο μ' αρέσει τρελά!
    Οσο για μένα θα σου πω ότι με όση χαρά στολίζω, με άλλη τόση ξεστολίζω.
    Μόλις περάσουν οι γιορτές, θέλω να επανέλθω στην αγαπημένη ρουτίνα.
    Ισως γιατί κι εμείς στολίζουμε αρκετά νωρίς και έτσι έχουμε πλέον χορτάσει τα γιορτινά στολίσματα όταν αρχίζει το ξεστόλισμα.
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έλενα για τα καλά σου λόγια :)
      Φέτος και εμένα ακριβώς τέτοια ήταν τα συναισθήματα, ευκαιρία να ξεκουραστεί το μάτι!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  9. Ειιι γιατί άλλαξες το λογότυπό σου; :(

    Κανονικά θα έπρεπε όλο το χειμώνα να κρατάμε τα Χριστουγεννιάτικα! Μ αρέσει που κράτησες κάποια στοιχεία.
    Και φυσικά αναμένουμε και τις αποκριάτικες προτάσεις σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο το χειμώνα;;; Πολύ ανατρεπτική σε βρίσκω Χριστινάκι :D
      Για τις απόκριες...κάτι θα γίνει!
      Όσο για το λογότυπο, είπα να σοβαρευτώ! χεχεχεχεχε
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  10. Ανανεμενη διακόσμηση!!!
    Κι γω κράτησα αρκετά.Έτσι κάθε αλλαγή καλοδεχούμενη!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, για ανανέωση, ψωνίζοντας όμως μέσα στο σπίτι ;)
      Την καλημέρα μου Laura!

      Διαγραφή
  11. Καί εγώ ξεστόλισα αλλά κράτησα επάνω στό τζάκι όλα τά ξύλινα διακοσμιτικά!
    Μού αρέση πολύ έτσι όπως στόλισες τό σπίτι σου Δήμητρά μου!!!
    Καί έχω ξετρελαθεί μέ τίς κουκουβάγιες σου!!
    Περιμενω νά δώ τίς επόμενες προτάσεις σου!!
    Καλό βράδυ!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά Δήμητρά μου νομίζω πως δεν είμαστε λίγες αυτές που και λατρεύουμε τα Χριστούγεννα αλλά και υποδεχόμαστε με χαρά το πέρασμά τους, κρατώντας μόνο πινελιές από την γιορτινή διακόσμηση!!
      Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Δίνουν τόση ζεστασιά οι αποχρώσεις αυτές, που εγώ προσωπικά νομίζω ότι μαζι με το ξύλινο στοιχειο, δημιουργούν εναν αόρατο μαγικό κύκλο προστασίας!!! Μαρεσει τοσο πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το είχα σκεφτεί καθόλου έτσι Ίρις!! Πάντως δεν έχεις άδικο, είναι τόσο ήρεμοι οι τόνοι αυτών των συνδυασμών που πραγματικά σε χαλαρώνουν και νοιώθεις ασφαλής!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  13. Και εγώ φέτος ευχαριστήθηκα τα χριστουγεννιάτικα(αφού είχαμε το δέντρο σχεδόν 2 μήνες),οπότε το ΣΚ,που ξεστόλισα, ένιωσα πιο άνετα στον χώρο!Βέβαια κράτησα μερικές πινελιές από την χριστουγεννιάτικη διακόσμηση και σκέφτομαι διάφορα νέα πράγματα,σε δουλειά να βρισκόμαστε,να περνάει η ώρα!Τέλειο το Άσυλο,όπως πάντα Δήμητρα,μοντέρνο και vintage,ζεστό και φιλόξενο!!!Kαλό βράδυ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, νοιώθεις λες και υπάρχει περισσότερος χώρος να ανασάνεις Ιωάννα! Και η μετάβαση γίνεται εύκολη με τις μικρές πινελιές που αναφέρεις. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για το Άσυλο :)
      Την καλημέρα μου!!

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφο το σπίτι σας μετά τις γιορτές, ζεστό , χαλαρωτικό και με χαρά βλέπω κομμάτια της χριστουγεννιάτικης διακόσμησης να παραμένουν απολύτως ταιριαστά και μετα τις γιορτές.
    Εμείς ξεστολίσαμε του Άι- Γιαννιού με πολλή φούρια και χαρά, καθώς μετα είχαμε προγραμματίσει οικογενειακώς διήμερο στην Αθήνα, αλλά μας τα χάλασε το χιόνι, φοβηθήκαμε να ταξιδέψουμε. Το μόνο παρήγορο ότι έμειναν και τα σχολεία κλειστά και παρατάθηκαν οι διακοπές λίγο παραπάνω!
    Καλό βραδυ Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν εύκολη η μετάβαση Νίκη καθώς πολλά από τα φετινά Χριστουγεννιάτικα, είχαν περισσότερο χειμωνιάτικο χαρακτήρα παρά γιορτινό :) Κρίμα που δεν κάνατε το ταξιδάκι στην Αθήνα. Σίγουρα όμως ο καιρός θα σάς αντάμειψε με ένα υπέροχο τοπίο!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  15. καλοδεχούμενη η αλλαγή του ξεστολίσματος, πέρασε αυτό το κομμάτι και πάμε για άλλα τώρα. Είναι ωραίο όμως που κράτησες μερικά στοιχεία χειμωνιάτικης διακόσμησης. Ιδίως ο μεγάλος δίσκος στο τραπεζάκι του σαλονιού χαίρομαι που παρέμεινε, ήταν απίθανος και σίγουρα εξακολουθεί να ταιριάζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ελευθερία, ώρα για νέα!!! Ο μεγάλος δίσκος στο τραπεζάκι μάλλον θα παραμείνει εκεί αρκετά κι θα στολίζεται αναλόγως! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  16. Πολύ μου άρεσε η γυάλα με τα φωτάκια! Περίμενε και θα δεις!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αχ το χειρότερο μου να ξεστολίζω ...την ομορφιά των Χριστουγέννων δεν μπορώ να τη βρω πουθενά!
    Τώρα, μπορεί τα περισσότερα Χριστουγεννιάτικα στολίδια να έφυγαν αλλά εσύ βρήκες το τρόπο να έχεις το σπίτι σου υπέροχα στολισμένο!Τα ΑΜ στοιχεία είναι αδυναμία μου όπως και οι ξύλινες λεπτομέρειες Δημητρά μου!
    Φιλιά πολλά κοριτσάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω Λίλιά μου γιατί κι εγώ παλιότερα έτσι ήμουν. Φέτος όμως το είδα διαφορετικά. Είναι μάλλον και θέμα του πόσο απόλαυσε κανείς την γιορτινή περίοδο. Πάντως τα κουκουνάρια σου στο τζάκι, δεν βλέπω κάποιο λόγο να τα αφαιρέσεις. Έτσι θα έχεις κομμάτι των γιορτών ακόμα στο σπιτικό σου ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. Έχεις κάμερες Δημητούλα αλλιώς είσαι στο μυαλό μου!!
      Όντως, τα λευκά κουκουνάρια τα μάζεψα μεν αλλά τα αντικατέστησα με μη βαμμένα μαζί με ξερά κλαδιά και λευκά κεριά. Χιχιχι

      Διαγραφή
  18. Την αλλαγή την θεωρώ καλοδεχούμενη. Μ αρέσει πολύ που κράτησες αυτά τα κομμάτια γιατί ταιριάζουν μια χαρά για το Χειμώνα. Εξ άλλου είναι τόσο όμορφα γιατί να μην τα ευχαριστηθείς !!!!
    Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, στη δική μου περίπτωση ήταν εύκολο να κρατηθούν αρκετά "γιορτινά" κομμάτια Ράνια αλλά και να μην ήταν, όπως είπες κι εσύ, καλοδεχούμενη η αλλαγή του σκηνικού!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  19. Όπως πάντα ειναι τόσο καλαίσθητη η διακόσμηση σου... Οι κουκουβαγιες στο κλαδί τι ειναι.; Τυπωμένες, πηλός κάτι άλλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι σε καλά, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Οι κουκουβάγιες είναι πυρογραφία σε ξύλο μπάλσα. Μπορείς να δεις περισσότερα στην προηγούμενη ανάρτησή μου "πυρογραφία" :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  20. φετος ήταν η πρωτη φορα που και εγω ξεστολισα με χαρα! νομιζω ηρεμισε λιγο το ματι μου!!! βεβαια κρατησα κατι μικρες λεπτομερειες και φωτακια, αλλα και παλι ειναι πιο ηρεμο το περιβαλλον!
    Για αλλη μια φορα ζωγραφισες! τα αστερια, η λιτοτητα, οι λεπτομερειες...απλα υπεροχα! να ειστε καλα να το χαρειτε το σπιτακι σας φιλεναδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπάσχουμε Ζηνάκι, συμπάσχουμε!!!! Όντως ηρεμεί το μάτι και νοιώθεις πολύ πιο χαλαρά στον χώρο. Οι πινελιές είναι εξάλλου ότι πρέπει για την μετάβαση σε τελείως ανανεωμένα σκηνικά ;)
      Σ' ευχαριστούμε πολύ! Φιλιά :**

      Διαγραφή
  21. Εγω λέω να είμαστε πάντα καλά να στολίζουμε και να ξεστολίζουμε.Είναι κάπως εύθραστη η ύπαρξη μας,στον κόσμο όπότε είμαι σε ετοιμότητα και πάντα καλοδεχούμενα και τα μεν και τα δε.Εντύπωση μου έκανε η φωτο σου Δήμητρα με τα πον πον αύτα τα λατρεύω....υπέροχες εικόνες...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και έχεις απόλυτο δίκιο Μαρία μου! Η υγεία είναι το βασικότερο όλων και όλα τα άλλα έρχονται μετά από αυτήν, όπως εξάλλου και η διάθεση να ζούμε σε όμορφους χώρους!
      Τα πομ πομ είναι σταθερή αξία στο καπάκι της γυάλας.
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  22. Πόσο όμορφα!!! Μετριάζουν τον αποχωρισμό της χριστουγεννιάτικης διακόσμησης Δήμητρα, μπράβο!!! Αυτή τη φορά, έρχομαι από τον καφέ της Τούλας... http://lolmomsworld.blogspot.de

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέτος ο αποχωρισμός ήταν καλοδεχούμενος για εμάς αλλά όλοι νομίζω πως καταφέρνουν και βρίσκουν τρόπους να κρατούν μικρές πινελιές στην μεταβατική περίοδο. Έρχονται και οι Απόκριες, οπότε θα έχουμε ευκαιρίες σύντομα για ανανέωση ;) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  23. Δεν πρόλαβα να ξεστολίσω,δεν ήμουν και καθόλου στο σπίτι με το bazaar φέτος.Πάντως, επειδή στόλισα πολύ νωρίς, λόγω των υποχρεώσεων που ήξερα ότι δε θα μου άφηναν χρόνο ελεύθερο,κι επειδή τόσες πολλές! πολλές! πολλές! μέρες έβλεπα παντού ''Χριστούγεννα'',θα ξεκουραστεί κι εμένα το μάτι μου από το τόσο λαμπιόνι και γκλίτερ που αντίκρυσε όλο τον τελευταίο καιρό.Τις ίδιες κουκουβάγιες τις έχω κάνει decoupage σε ξύλο.Με τον πυρογράφο ,όμως, είναι το κάτι άλλο.
    Πρέπει, επιτέλους, να ξεκινήσω κι αυτά τα πον-πον για το χειμωνιάτικο στεφάνι μου.Αναβολή στην αναβολή...Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Αλεκάκι ένοιωσες τα Χριστούγεννα στο πετσί σου φέτος, οπότε σίγουρα αυτή η περίοδος είναι ότι πρέπει για να ξεκουραστεί και το μάτι αλλά και το πνεύμα από την υπερβολή των γιορτών!!!!
      Πιάσε επιτέλους τον πυρογράφο και ξεκίνα! Ανυπομονώ να δω το χειμωνιάτικο στεφάνι που λες!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  24. στην αρχη στεναχωρήθηκα αλλά μετα ένιωσα μια ηρεμία ίσως γιατι φέτος τα Χριστούγεννα δεν τα ευχαριστηθηκα και πολυ! και η μετα-γιορτινη σου διακόσμηση πάντως ειναι εξαιρετική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλύτερα να ανανεώνεις τον χώρο σου και να κοιτάς μπροστά Ντίνα! Εξάλλου έχουμε τόσες γιορτές που έρχονται που σίγουρα και ευκαιρία να τίς χαρείς θα έχεις άλλα και για νέες διακοσμητικές περιπέτειες :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  25. Κατάθλιψη κανονική παθαίνω Δήμητρα! Όντως το Χριστουγεννιάτικο decor σου διέθετε πολλά στοιχεία που είναι και post Christmas! Υπέροχο λοιπόν το μεθεόρτιο look του Ασύλου και καλή υπόλοιπη σεζόν του εύχομαι! Το περιπετιώδες φωτιστικό σου πρέπει να ήταν η πρώτη ανάρτηση του ασύλου που διάβασα Δήμητρα. Πώς περνάει ο καιρός....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τόσο πολύ Σοφία;;; Έλα δεν θέλω στεναχώριες. Έρχονται και Απόκριες εξάλλου που με τις πολύχρωμες καταστάσεις τους σίγουρα θα σου φτιάξουν τη διάθεση και θα σε εμπνεύσουν για νέες δημιουργίες! Όσο για το φωτιστικό από την κόλαση, αναρωτιέμαι πως δεν έχει καεί ακόμα με την τόση γκαντεμιά του χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  26. πολυ ομορφα το διακοσμησες!!
    απο link party lolmoms world

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Καίρη. Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιο!

      Διαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. Μία αδυναμία στις κουκουβάγιες την έχομεν ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Τώρα που τα περισσότερα έχουν μαζευτεί φαίνονται καλύτερα αυτά που απέμειναν και δίνουν αυτή την χειμωνιάτικη αίσθηση αλλά δημιουργούν και ζεστή ατμόσφαιρα. Είναι όλα πολύ ωραία και σοφά τοποθετημένα... Καλή χειμωνιάτικη συνέχεια Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο Χριστίνα. Όντως μετά την υπερβολή των γιορτών, το μάτι ξεκουράζεται και μπορεί να δει καλύτερα όλα τα στοιχεία που πριν χάνονταν ανάμεσα σε λαμπιόνια και στολίδια! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  29. Great blog ! Do you want to follow each other ?
    http://kasjaa.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Καλημέρα Δήμητρα!!!!!!!!!!!!!!
    Πεθαίνω για τα αστέρια σου αυτά! Το ξέρεις!!
    Είναι όνειρο το στόλισμα μετά τις γιορτές κατά τη γνώμη μου γιατί φεύγουν όλα τα περιττά στολίδια που έχουν μαζέψει ΤΗ σκόνη πάνω τους και επιτέλους το σπίτι μένει καθαρό και ανοιχτό στο μάτι. Ασε που αυτό είναι για μενα ο προάγγελος της άνοιξης που τόσο περιμένω!!!!!!!! Διπλή χαρά δηλαδή!

    Εκανες πάλι το θαύμα σου! Το τζάκι είναι καταπληκτικό όπως καθε φορά που το διακοσμείς!!

    *Βλέπω ότι ζει ακόμα και εκείνη η λαχανίδα... χεχεχε !!! Υπέροχη μαζί με τα υπόλοιπα!! :) :)

    Καλημέρααααααααα!
    Φιλιά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά εσύ Χρυσαυγή πρέπει να υποδέχεσαι με ανοιχτές αγκαλιές το πέρασμα των γιορτών ;))
      Τα αστέρια έμειναν εκεί που ήταν. Εξάλλου πάνε για τον χειμώνα, δεν πάνε;;;
      Αυτό πάντως με την σκόνη, δεν το γλυτώνουμε, γιορτές ή μη γιορτές η σκόνη πάντα κερδίζει!!!! Τώρα την αναφορά της Άνοιξης τι την ήθελες;;; Ε;;; Άσε να απολαύσουμε ακόμα λίγο τον χειμώνα χεχεχεχεχεχεχε
      Το λαχανάκι είναι ακμαιότατο και βρήκε και την θέση του στην κονσόλα.
      Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή
  31. Τα έχεις συνδυάσει τόσο όμορφα τα κουκουνάρια! Και τα αστέρια είναι πραγματικά υπέροχα!
    Καλημέρα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαράκι! Τα κουκουνάρια παίζουν πολύ στο Άσυλο τον φετεινό χειμώνα!
      Πολλές καλημέρες & φιλιά :*

      Διαγραφή
  32. Εντάξει. Αυτό δεν λέγεται ξεστόλισα! Αυτό λέγεται άλλαξα θέμα στολισμού. Είναι πραγματικά υπέροχο και ότι πρέπει για την εποχή. Τα φωτάκια είμαι απαραίτητα όλο τον χειμώνα όπως και τα αστέρια. Και αυτόν τον λευκό τάρανδο μάλλον τον αγάπησα..! Μπράβο Δήμητρα το έκανες πανέμορφο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, η αλήθεια είναι Νατάσα πως μία μικρήν αδυναμία στη διακόσμηση την έχομενη, οπότε ούτε μετά τις γιορτές θα μπορούσα να αφήσω το σπίτι αδειανό :)) Χαίρομαι που σού άρεσε και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  33. Πολύ ωραίος ο στολισμός σου!! Ιδιαίτερα τα αστέρια και οι κουκουβάγιες!!!
    Από το πάρτυ του lolmoms

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το σχόλιο! Χαίρομαι που σού άρεσαν :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  34. Διακόσμισες πολύ ωραία το σπίτι σου Δήμητρα. Ότι πρέπει για μετά τις γιορτές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ελένη, σ' ευχαριστώ πολύ! Ηρέμησε κάπως το μάτι μετά τις γιόρτες και χαλάρωσαν οι τόνοι!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  35. Ανανεωσεις βλέπω... πολύ ωραίο logo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω ναι, και στο πραγματικό και το διαδικτυακό Άσυλο ;)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  36. απίθανο!!!!!!!!!!!σαν εικόνες περιοδικού......
    από το πάρτυ έρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ευαγγελία. Σ' ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο αλλά και την επίσκεψη!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  37. Μας άρεσε φοβερά που χρησιμοποίησες στολίδια που είχες κάνει για τις γιορτές ,αλλά ταίριαξαν υπέροχα και στο ...μεθεόρτιο κλίμα!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ταίριαξαν γιατί είχαν περισσότερο χειμερινό χαρακτήρα! Χαίρομαι που σάς άρεσαν κορίτσια. Πολλές καλημέρες & φιλιά :**

      Διαγραφή
  38. Πολύ όμορφο! Αυτά τα φοβερά αστέρια που μπορώ να τα βρώ; Είναι σούπερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Φλώρα! Τα αστέρια είναι diy με χαρτόνι. Μπορείς να βρεις πολλά tutorials στο διαδίκτυο. Εγώ ακολούθησα αυτό: http://annekata.com/2010/11/tutorial-super-simple-paper-stars/
      Δεν μπορώ να πω πως είναι και το πιο σωστό (καθώς τα σημεία που εφάπτονται τα δύο μισά είναι πολύ μικρά και θα σε παιδέψουν λίγο στην κόλληση) αλλά σίγουρα βγαίνουν πολύ εντυπωσιακά! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  39. Αχχ τι να πω άδειασαν τα σπίτια μας μετά το ξε-στόλισμα αλλά άρχισα ξανά να απολαμβάνω την ήρεμη διακόσμηση!
    Πολύ μου άρεσαν οι επιλογές σου Δήμητρα! Κάπου είχα διαβάσει παλιότερα ότι άμα κρατάς ένα Χριστουγεννιάτικο διακοσμητικό όλο το χρόνο σου φέρνει καλή τύχη! Πιστεύω ότι έχεις πέσει μέσα και σε αυτό με τα λαμπάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως άδειασαν αλλά και όντως ηρέμησαν Κατερίνα!
      Όσο για το περί τύχης, μήπως ήταν σε ένα σχόλιο της Ελεάνας για την περσινή μεθεόρτια διακόσμηση του Ασύλου;; :D
      Όπως και να έχει, εγώ τα κρατώ γιατί δίνουν απίστευτα ατμοσφαιρικό φωτισμό ;) Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  40. Καλησπέρα Δήμητρα! Πάλι υπέροχα το στόλισες το σπίτι και χωρίς τα Χριστουγεννιάτικα! Σούπερ τα αστέρια!! Μου άρεσε που κράτησες κάποια από τα διακοσμητικά των γιορτών γιατί είναι υπέροχα για όλο τον χειμώνα! Διάβασα και την ανάρτηση που είχες κάνει για το υπέροχο φωτιστικό και έχω να πω ότι έκανες άψογη δουλειά παρ'όλες τις περιπέτειες! Εγώ ξεστόλισα μόλις το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, οπότε τα είχαμε βαρεθεί όλοι τα στολίδια και θέλαμε πιο απλά πράγματα. Κρατήσαμε όμως κι εμεις κάποια χριστουγεννιάτικα διακοσμητικά όπως κηροπήγια, και φυσικά πολλά κουκουνάρια. Πολύ ωραίο το καινούριο λογότυπο! Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα εσείς το κρατήσατε υπεραρκετά Θάλει, οπότε σίγουρα η αλλαγή στη διακόσμηση θα ήταν καλοδεχούμενη!!! Εγώ δεν μπορώ, όσο κι αν λατρεύω τα Χριστούγεννα, μόλις περάσουν οι γιορτές, τα ξεστολίζω όλα. Ευτυχώς φέτος η σχετική διακόσμηση ήταν πιο πολύ χειμερινή, οπότε αρκετά κομμάτια συνέχισαν την παρουσία τους! Όσο για την λάμπα, από τα πιο ανάποδα diy που έχω κάνει ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή