Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015

Διακοσμητικά πυρογραφίας


Ένα από τα εργαλεία που άρχισα να χρησιμοποιώ πρόσφατα  είναι ο πυρογράφος και πραγματικά έχω ερωτευθεί  τα αποτελέσματα που δίνει.  Και φυσικά, επειδή εδώ είναι Άσυλο, ξεχάστε τις παραδοσιάκες πυρογραφίες με σπιτάκια, λιβάδια και σκηνές ζαχαρωτών!


Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ σπάνια  διαβάζω το εγχειρίδιο χρήσης (RTFM που λέει συχνά και ο Γεώργιος) και η ενασχόλησή μου με την πυρογραφία, δεν αποτελεί εξαίρεση. 

Όλα ξεκινούν με ένα γενικό προσχέδιο με μολύβι,


σειρά έχει το πρώτο περίγραμμα με τον πυρογράφο,


και κατόπιν όλη η απόλαυση, το γέμισμα δηλ. και η διακόσμηση του σχεδίου.


Αλλά επειδή, όπως ήδη είπα εδώ είναι Άσυλο, το παιχνίδι συνεχίζεται με κόψιμο και γυαλόχαρτο για την τελική εμφάνιση. Δεν ξέρω αν αυτή είναι η ενδεδειγμένη διαδικασία, είναι όμως η δική μου διαδικασία.

Με τον ίδιο τρόπο έφτιαξα τα στολίδια που σάς είχα δείξει στο Χριστουγεννιάτικο δέντρο του Ασύλου αλλά και τα ακόλουθα διακοσμητικά.



Αυτά κι άλλα πολλά θα μπορείτε σύντομα να τα βρίσκετε στο shop του Decor Asylum στο Etsy, μείνετε λοιπόν συντονισμένοι!


Πως σάς φαίνονται; Έχετε δοκιμάσει ποτέ πυρογραφία; Θα θέλατε να δοκιμασέτε;

Την καλημέρα μου

91 σχόλια:

  1. ουάααου!!!!!! Καταπληκτικά!! βρήκα ποιά θα είναι η επόμενη αγορά μου...ένας πυρογράφος!!!!!!!! Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!!
    ΦΙλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις έναν Κωνσταντίνα, σίγουρα θα χαίρεσαι να τον χρησιμοποιείς! Πολλές καλημέρες & φιλιά :*

      Διαγραφή
  2. δεν έχω λόγια!!! καταπληκτικά όλα και οι κουκουβάγιες ερωτεύσιμες!!!
    Καλημέρα και καλή Κυριακή!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ειρήνη, σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Έχω κάνει με πυρογράφο και ξέρω πόσο μπορεί να σε ενθουσιάσει μια τέτοια κατασκευή!! Καιρός ήταν να ξεκινήσεις στο Etsy Δημητρά μου με τόσα όμορφα πράγματα που φτιάχνεις!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή και να περνάς όμορφα:**

    ΣΥ: Η θυμωμένη κουκουβάγια είναι πολύ φάτσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για την ενθάρρυνση Λιλιά μου! Το σκεφτόμουν καιρό και είπα τελικά να πάρω την απόφαση :)
      Η θυμωμένη κουκουβάγια είναι και μένα η αγαπημένη μου.
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  4. Μου είχαν αρέσει και τα χριστουγεννιάτικα στολίδια ποu είχες κάνει αλλά και οι νέες δημιουργίες είναι πολύ ωραίες! Ειδικά οι κουκουβάγιες λατρεμένες! Πρόσφατα απέκτησα έναν πυρογράφο (δώρο Χριστουγέννων) και περιμένω την έμπνευση να ρθει για να τον χρησιμοποιήσω! Πολύ καλή σκέψη το Etsy shop Δήμητρα γιατί πολλά απο τα πράγματα που φτιάχνεις θα γίνονταν μεγάλο Hit αγοραστικά! Καλές δουλειές λοιπόν και αναμένουμε εναγωνίως να δούμε βιτρίνα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Σοφία να είναι όπως τα λες γιατί εγώ από πλευράς μου τα φτιάχνω με πολύ αγάπη :)
      Καλές δημιουργίες με τον πυρογράφο. Να δεις που θα κολλήσεις!!! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  5. Δεν είχα ιδέα τί είναι πυρογραφία...θέλω να μάθω κ γω!!!
    Shop στο etsy!!!! Περιμένω τα εγκαίνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έρθει πυρογράφος στα χέρια σου, μην διστάσεις, είναι άκρως εθιστικό το αποτέλεσμα!
      Όσο για το shop, θα υπάρξει σχετική ανάρτηση. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  6. Επιτέλους!!!
    Χαίρομαι πολύ πολύ για την απόφαση! Νομίζω βέβαια ότι με τέτοιο ταλέντο ήταν μονόδρομος ;-)
    Υπέροχα τα διακοσμητικά!Προσωπικά με κέρδισε η πυρογραφια με τους κορμούς!
    Εύγε και πάλι Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ με φάγανε οι δυο γνωστές κυρίες, μ' έτρωγε και ο Γεώργιος, Βάσω, τι να κάνω... το πήρα απόφαση. Βαράτε με κι ας κλαίω ένα πράμα δηλ. χεχεχεχε
      Σ' ευχαριστώ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια! Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Δήμητρα! Ουάου έχω να πω... μου έβαλες και άλλες ιδέες στο ήδη φορτωμένο κεφαλάκι μου! Πυρογράφος ουάου! Όχι βέβαια ότι δε θα κάνω σίγουρα επίσκεψη στο etsy κατάστημά σου !! Ξετρελάθηκα με την φάλαινα για το δωμάτιο της Πηνελόπης! Καλή Κυριακή ! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν τόσο Αθηνά. Είναι αλήθεια πως ο πυρογράφος δίνει πολύ ξεχωριστά αποτελέσματα!!!
      Πάντως με "έπιασες" αμέσως γιατί και εγώ την φάλαινα για παιδικό δωμάτιο την προορίζω :))
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. Αααααχ πιο vintage δεν γίνονται, είναι όλα πανέμορφα!!! Ούτε και εγώ είχα ιδέα τι είναι η πυρογραφια, μπράβο Δήμητρα το αποτέλεσμα είναι εξαιρετικό... δεν ξέρω αλλά μου δίνουν μια αίσθηση από άλλους καιρούς...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ :D Η αίσθηση είναι μάλλον συνδυασμός του σχεδίου και του αποτελέσματος που δίνει ο πυρογράφος! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  9. Πςςςςςςςς τι λες τώρα! Ναι έφαγα τώρα κόλλημα κι εγώ! Τέλος θα πάρω πυρογράφο! Γεια σου βρε Δήμητρα με τα ωραία σου!!!! Φιλούρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις, είναι εθιστικός ;) Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Τί νά πώ Δημητρούλα μου!!Είναι όλα πάρα πολύ όμορφα!!!Αλλά καί οι κουκουβάγιες σου,καταπληκτικές!
    Δέν έχω πυρογράφο,ούτε ξέρω αυτήν τήν τεχνική!!!Μέ τό καλό τό Etsy shop!!!Καλό απόγευμα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου! Μία αδυναμία στις κουκουβάγιες την έχομεν ;)
      Αν βρεθεί στα χέρια σου πυρογράφος, δοκίμασε. Σίγουρα θα ενθουσιαστείς!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  11. Πρόσφατα πήρα πυρογράφο με διάφορες μύτες από το Lidl, και τώρα που είδα τα σχέδιά σου ανυπομονώ να το δοκιμάσω! Πολύ όμορφα, και καλή επιτυχία με το shop!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον δοκιμάσεις Αριάδνη, σίγουρα δεν θα απογοητευθείς! Καλές δημιουργίες λοιπόν & σ' ευχαριστώ για τις ευχές!
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  12. Υπέροχα είναι Δήμητρα μου ειδικά αυτό με την καρδιά σούπερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χρυσόσκονη. Σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Μπράβο Δήμητρα, πολύ όμορφες δημιουργίες!!!
    Έχω φτιάξει μερικά σχέδια με πυρογράφο και σκέφτομαι να τον ξαναχρησιμοποιήσω σύντομα!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλλα! Να τον χρησιμοποιήσεις και να μάς δείξεις τις δημιουργίες σου :D
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχα και πολύ γλυκά!!
    Δίνουν πολύ ζεστή πινελιά στο χώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαίρη. Όντως η πυρογραφία, λόγω του ξύλου, έχει άλλη αίσθηση.
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  15. Τέλειες οι κατασκευές σου με τον πυρογράφο Δήμητρα!! Δεν ξέρω αν είναι αυτή η σωστή διαδικασία, αλλά γιατί να μην είναι αφού στο αποτέλεσμα είναι σούπερ!!! Πυρογράφο αγόρασα παραμονή Χριστουγέννων κι έχω κάνει μία απόπειρα την οποία ενσωμάτωσα σε μία κατασκευή, μάλιστα έχω προγραμματίσει την ανάρτηση αυτής της κατασκευής για αύριο!
    Καλές δημιουργίες σου εύχομαι με το νέο εργαλείο!!! Το "έχεις" από όλες τις απόψεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτής της λογικής είμαι κι εγώ Αλεξάνδρα χεχεχεχε
      Την είδα τη δημιουργία σου και το κασπώ αλλά και η όλη σύνθεση βγήκε σούπερ!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  16. Αυτά είναι, να έχεις την διάθεση αλλά και την ικανότητα για πιο προχωρημένες ιδέες Δήμητρα μου.Τέλεια είναι και σου εύχομαι καλό ξεκίνημα στο etsy...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Δήμητρα!!!!!!!!!!
    Πολύ χαίρομαι που αποφάσισες να δώσεις στο ευρύ κοινό τις δημιουργίες σου!!!
    Περιμένω με ανυπομονισία να δω τον καινούριο σου χώρο όπου θα εκθέτεις όλα όσα με τόσο ταλέντο φτιάχνεις!!!
    Μια πολύ καλή αρχή για το 2015!!

    Οσο για τα διακοσμητικά που έφτιαξες, είναι πανέμορφα!! Όλα ανεξαιρέτως και τα ζώα και τα..... Αγιοβαλεντινιάτικα... !
    Θα δείξω μεγαλύτερη προτίμηση στη φάλαινα και μετά στις κουκουβάγιες! Όσο για τον πυρογράφο, ναι, έχω δουλέψει πριν 10 περίπου χρόνια με αυτόν! Μου άρεσε πολύ!!!!!!!!!! Δυστυχώς όμως δεν τον έχω, καθώς ήταν δανεικός.

    Καλό σου βράδυ!!!!!!!!!!!!
    ;Eγραψε πάλι ο Γεώργιος με το RTFM !!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε ναι, πήρα επιτέλους την μεγάλη απόφαση χεχεχεχε
      Κι εγώ χαίρομαι Χρυσαυγή κι ας έχω ψιλοαγχωθεί με όλα όσα πρέπει να γίνουν :)
      Ήμουν πάντως σίγουρη πως εσύ ειδικά θα εκτιμούσες την φάλαινα, αν και θα περίμενα να πήγαινε περισσότερο το μάτι σου στην τσαμπουκαλεμένη μικρή κουκουβάγια!!!!
      Όσο για τον πυρογράφο, αν βρεθεί η ευκαιρία, πάρε ένα. Σίγουρα δεν θα τον αφήσεις αναξιοποίητο!
      Πολλές καλημέρες!

      Υ.Γ. Ο Γεώργιος τιμά το επάγγελμά του χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  18. Πυρογραφία δεν έχω δοκιμάσει αλλά τα δικά σου διακοσμητικά είναι τέλεια!!! Όλα και η καρδιά και τα ζώα!!!!!! Χαίρομαι που θα τα διαθέτεις στο Etsy!!! Καλή αρχή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κική! Αν ποτέ έχεις την ευκαιρία, αξίζει να δοκιμάσεις την πυρογράφια!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  19. Τι άλλο θα γνωρίσω μέσα απο το Άσυλο?? Δεν παίζονται! Μπράβο Δήμητρα! Πραγματικά ενδιαφέρον τι μπορεί να κάνει κανείς! Καλή και δυναμική αρχή στο Εtsy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ, άδικα νομίζεις πως το ονόμασα Άσυλο;; χαχαχαχαχα
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Νατάσα για τα καλά σου λόγια!
      Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  20. Απαντήσεις
    1. όχι που θα διαφωνούσαμε εμείςςςςς

      Διαγραφή
    2. Εγώ να πω πως χαίρομαι πολύ που συμφωνείτε;;;; Θα το πω! Χαίρομαι πολύ! χεχεχεχεχε
      Φιλιά και στις τρεις σας!

      Διαγραφή
  21. To δώρο μου για τα Χριστούγεννα ήταν ένας πυρογράφος (με 11 μύτες ,παρακαλώ! ) Δεν τον χρησιμοποίησα ακόμη(πού χρόνος;)
    Τα σχέδιά σου όπως πάντα υπέροχα αλλά η φαλαινίτσα μου'κλεψε την καρδιά.
    Καλές επιτυχίες στο νέο σου κατάστημα και καλά έκανες να μοιραστείς με τον κόσμο το ταλέντο σου.Εύχομαι τα καλύτερα...και κάτσε και να σε ξεματιάξω λίγο ,γιατί καμιά φορά ...δεν ξέρεις...! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό να βρεις τον χρόνο να αξιοποιήσεις το δωράκι σου Αλέκα. Δεν σε φοβάμαι εσένα, σίγουρα πάλι θα δημιουργήσεις ομορφιές!!!
      Σ' ευχαριστώ και για τις ευχές για το shop αλλά και το ξεμάτιασμα ;))
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  22. Εντάξει αγαπάμε την φάλαινα, αγαπάμε ότι δεν κινείσαι by-the-book, αγαπάμε γενικά!
    Τέλεια είναι, καλές δουλειές να ευχηθούμε στο shop!! Congrats!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα καλά σας λόγια και τις ευχές σας!
      Σε λίγο θα τα λέμε κι από το Etsy! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  23. δεν ήξερα καν τι ειναι η πυρογραφία! Καλή η κουκουβάγια, αλλα η φάλαινα και το αι λόβ γιου δεν παίζονται!
    Καλό ξημέρωμα, καλή εβδομάδα
    Φιλί γλυκό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Αριάδνη μου! Εγώ μία αδυναμία στις κουκουβάγιες την έχω γενικότερα αλλά αγαπώ όλα όσα φτιάχνω :)
      Πολλές καλημέρες και φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Μπράβο Δήμητρα, είναι πανέμορφα !!!!!
    Καλή επιτυχία στο κατάστημα και καλή εβδομάδα !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ράνια για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  25. Πανέμορφα και μοναδικά!
    Εύχομαι καλές δημιουργίες και καλή επιτυχία στο "μαγαζί"! Ανυπομονώ να δω περισσότερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χριστίνα. Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια και την ενθάρρυνση!
      Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή
  26. ...ανοίγοντας τον υπολογιστή, μετά από αρκετές μέρες απουσίας μου και βλέποντας αυτή την ανάρτησή σου, ενθουσιάστηκα τόσο πολύ!!!!!!
    Μπράβο για την πολύ όμορφη δουλειά σου με τον πυρογράφο και ένα μεγαλύτερο μπράβο για το εγχείρημά σου στο πολυπόθητο Etsy!!!!!!!!!!!!
    Πραγματικά το αξίζεις με τόσο ταλέντο και εύχομαι όχι μόνο καλές δουλειές, αλλά μέσα από την διαδικασία αυτή, να ξεδιπλωθεί και να υλοποιηθεί, όλη η φαντασία και η ευρηματικότητά σου!!!!!!!!
    Καλή επιτυχία Δήμητρα!!!!
    Θα είμαστε δίπλα σου και φυσικά...συντονισμένοι!!!!!!!!!!!!!♥♥

    Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα να έχουμε!!!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου τα σχόλια σου είναι πάντα γεμάτα τόση ζεστασιά και το παραπάνω δεν αποτελεί εξαίρεση!!!
      Ευχαριστώ πολύ πολύ που πάντα έχεις έναν (και δύο και τρεις) καλό λόγο να γράψεις. Είναι πραγματική ενθάρρυνση!!!
      Δημιουργούμε πάντα με βάση την αγάπη και ελπίζω αυτό να φανεί και στο shop!
      Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου :**

      Διαγραφή
  27. Είναι πολύ όμορφα και ιδιαίτερα, Δήμητρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Δέσποινα, σ' ευχαριστώ πολύ :))
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  28. Καλά είναι όλα υπέροχα!Καλό ξεκίνημα στο Etsy!Eίμαι σίγουρη ότι θα είναι πολύ δυναμικό και πετυχημένο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρα για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  29. πωπω εντυπωσιαστηκα με τον πυρογραφο! φαντάζομαι ποσες αμέτρητες χρήσεις και πράγματα μπορείς να φτιάξεις! καταπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Μάχη, ο πυρογράφος είναι εξαιρετικό εργαλείο! Αν βρεθεί ποτέ ένας στα χέρια σου, αξίζει να δοκιμάσεις!!!
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  30. Etsy μπράβο Δήμητρα!!! Πολύ ωραίο νέο, με την έναρξη της νέας χρονιάς μια νέα ιδέα βλέπω να υλοποιείται!
    Να μου το θυμηθείτε παιδιά.. Η Δήμητρα έχει πολλά ακόμα να μας δείξει, καλά να είναι!
    Τα φιλιά μου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαργαρίτα για την συνεχή υποστήριξη και ενθάρρυνση!!!
      Ελπίζω να σταθώ αντάξια των προσδοκιών σου :))
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  31. Ένα ακόμη ταλέντο σου ξεδιπλώνεται!!!Πολύ ωραία τα έργα σου!!
    Πυρογραφία δεν έχω δοκιμάσει άλλα πιστεύω θα μου άρεσε!!
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Laura, σ' ευχαριστώ!
      Αν βρεις ποτέ πυρογράφο, δοκίμασε! Σίγουρα θα εθιστείς με τα αποτελέσματά του!!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  32. Μπράβο Δήμητρα πολύ καλή δουλειά. Αναμένουμε να τα δούμε και στο etsy. Καλό σου απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη!
      Κι εγώ ανυπομονώ να τελειώσω όλες τις εκκρεμότητες και να ανοίξω το shop :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  33. Καλή αρχή Δήμητρα μου στο αγαπημένο μου Etsy!!! Μια και μια οι δημιουργίες σου! Να μας ειδοποιήσεις έτσι;;;;
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για τα καλά σου λόγια! Ελπίζω το shop να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες :))
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :**

      Διαγραφή
  34. Πολύ όμορφα, πολύ καλλιτεχνικά όλα! Καλή επιτυχία εύχομαι και στο διαδικτυακό σου καινούργιο βήμα και καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χριστίνα, σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα καλά σου λόγια!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  35. Μου αρέσει πολύ που μας προτείνεις συνεχώς να πειραματιστούμε με καινούργια πράγματα! Είναι πολύ εντυπωσιακό το σχέδιο με τον πυροργράφο! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα δεν πρέπει να δοκιμάζουμε συνέχεια καινούργιες εμπειρίες;; :) Χαίρομαι που σού άρεσαν Ειρήνη μου. Πολλές καλημέρες :**

      Διαγραφή
  36. Τέλεια τα έργα σου, Δήμητρα!!!!! Και συμφωνώ απόλυτα με τον τρόπο που τα δουλεύεις !!!!
    Τώρα είμαι στα καρφιά να δοκιμάσω κι εγώ τον πυρογράφο που είχα αγοράσει πριν από...τρία χρόνια, αλλά που ποτέ δεν έχω χρησιμοποιήσει μέχρι τώρα!!!!! Wish me good luck...χαχαχα!!!!
    Καλή εβδομάδα, καλή συνέχεια και καλή επιτυχία στο Etsy!!!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τον δοκιμάσεις Μαρί Αν, σίγουρα θα κολλήσεις με τα αποτελέσματά του. Όσο για την τύχη, δεν νομίζω να την χρειάζεσαι, έχεις χέρι εσύ :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  37. Καλή χρονιά με ευχάριστα νέα, τι πιο όμορφο! Πολύ χαίρομαι και πραγματικά αναμένω με μεγάλο ενθουσιασμό να μπω στο μαγαζάκι σου. Δεν φαντάζομαι να σε άγχωσα;;;; Απλά Δήμητρα κάνε αυτό που ξέρεις να κάνεις τόσο καλά και σταθερά. Δημιούργησε και άσε τη φαντασία σου να κινήσει το μυαλό και τα χέρια σου. Είμαι σίγουρη ότι θα κυλίσει υπέροχα το όλο σου εγχείρημα. Μπράβο σου για την απόφαση! Όσο για τον πυρογράφο... απλά έγραψες. Εξαιρετικό εργαλείο - λίγο μόνο προσοχή γιατί καίει... (RTFM!!!) Πανέμορφες οι δημιουργίες σου. Λάτρεψα τους κορμούς. Εννοείται πως μένω συντονισμένη και δεν χάνω βήμα σου... Πολλά φιλιά, καλή αρχή και καλές δημιουργίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη, ότι και να γράψω μετά τα τόσα καλά και ενθαρρυντικά σου λόγια θα είναι λίγο, πολύ λίγο!
      Κι εσύ και η Μαργαρίτα στηρίξατε το Decor Asylum από τα πρώτα βήματά του και το σχόλιό σου μόνο χαρά και κουράγιο μπορεί να μού δώσει!!! Ελπίζω το shop να είναι αντάξιο των προσδοκιών σου.
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  38. φιλεναδα εκανες τις σημιδες με πυρογραφο???? ζωγραφισες λεμε!!!! μπραβο ακι ευγε! ειναι εκπληκτικα, τα λατρευω!!!!!! και με το καλο να ξεκινησεις στο etsy και οπουδηποτε αλλου! ειμαι σιγουρη ότι θα σκισεις!

    Α!!! εγκαινεια με φαγητα κτλ θα εχεις?????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες;;; Υπέκυψα τελικά στις πιέσεις σας χαχαχαχαχαχαχα (βαράτε με κι ας κλαίω!)
      Σ' ευχαριστώ πολύ Ζηνάκι για την ενθάρρυνση, την προτροπή και τη όλη βοήθειά σου!!!

      Όσο για τα εγκαίνια, (πάλι στο φαγητό μου το γύρισες!), έλα εσύ προς τα δώθε κι όλο και κάτι θα κάνουμε ;)

      Διαγραφή
  39. Πανέμορφα όλα τους, Δήμητρα !!! Εξαιρετικό το αποτέλεσμα και τέλεια θεματολογία !!! Και σ'ευχαριστώ πολύ για τα τέλεια δωράκια του Secret Santa !!! Είμαι πολύ τυχερή που έχω ήδη μια πυρογραφία σου ... ☺ !!! Με το καλό και στο etsy ... σίγουρα θα έχουν πολύ θετική ανταπόκριση !!! Καλή σου μέρα και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σού άρεσαν τα δωράκια. Η καρτούλα ήταν από τις πρώτες επαφές με τον πυρογράφο, οπότε ελπίζω να μην σε χάλασαν πολύ οι όποιες ατέλειες!!!
      Σ' ευχαριστώ και για τις ευχές για το etsy! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  40. Και ξύλο και ζωγραφισμένα από εσένα και όμορφες,αγαπημένες κουκουβάγιες(και όχι μόνο)!!!!Υπέροχα Δήμητρα,καλή αρχή στο etsy(απορώ πως δεν είχες ασχοληθεί νωρίτερα),είναι σίγουρο πως θα σκίσεις με τόσο ταλέντο,έμπνευση και στυλ!!!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα για τις ευχές σου και τα καλά σου λόγια :) Οι πυρογραφίες είναι σε ξύλο μπάλσα, που είναι πολύ εύπλαστο και μαλακό και μπορώ να του δίνω τα σχέδια που θέλω! Χαίρομαι που σού άρεσαν! Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  41. Δημητρούλα τί υπέροχα πραγματάκια έφτιαξες! Εγώ επειδή πεθαίνω για ξύλο -και γενικά για όλες τις φυσικές πρώτες ύλες-σαν διακοσμητικό, σίγουρα θα σου κάνω ποδαρικό στο μαγαζάκι σου!
    Πριν κάποιους μήνες είχε βγάλει το lidl έναν πυρογράφο και ήθελα πολυ να πειραματιστώ αλλά δεν τον πρόλαβα και μετά δεν το έψαξα περαιτέρω. Βέβαια δεν έχω ιδέα πώς γίνεται η όλη διαδικασία, εκτός απο τις οδηγίες σου! Φαντάζομαι θα θέλει κόψιμο και τρίψιμο με γυαλόχαρτο μετά ε;
    Περιμένουμε κι αλλες δημιουργίες και φυσικά το μαγαζάκι σου! Φιλιά!
    Κική
    Hugs&Softies

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κική για τα καλά σου λόγια :)) Χαίρομαι που σού άρεσαν!
      Πυρογράφους μπορείς να βρεις και σε καταστήματα με είδη χόμπυ, δεν είναι ακριβό εργαλείο. Αν δοκιμάσεις, σίγουρα θα κολλήσεις!!!
      Δεν ξέρω αν η δική μου διαδικασία, όπως γράφω, είναι σωστή. Εγώ απλώς το κάνω έτσι γιατί με έχει βολέψει. Μπορείς να μην το κόψεις και να το αφήσεις σαν καδράκι αλλά νομίζω πως τουλάχιστον οι κουκουβάγιες δείχνουν καλύτερα έτσι. Εξάλλου το ξύλο μπάλσα στο οποίο είναι φτιαγμένες είναι πολύ μαλακό και το φινίρισμα με γυαλόχαρτο αρκετά εύκολο.
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  42. Δήμητρα είναι όλα υπέροχα!
    Πολύ σοφή απόφαση να ανοίξεις το μαγαζάκι σου στο etsy για να μοιραστείς το ταλέντο και τις φοβερές δημιουργίες σου. Είναι σίγουρο πως θα σκίσει!
    Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Εύη! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την επίσκεψη!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  43. Πωπω έχω να πιάσω πυρογράφο από τότε που ήμουν προσκοπάκι!
    Θυμάμαι λάτρευα τη μυρωδιά που έβγαζε το ξύλο όταν καιγόταν!
    Δήμητρα εύχομαι κάθε επιτυχία για το νέο σου κατάστημα! Ειλικρινά ανυπομονώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως είναι πολύ χαρακτηριστική η μυρωδιά Κατερίνα!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Την καλησπέρα μου!

      Διαγραφή
  44. Πω πω Δήμητρα, υπέροχα όλα!!! Θα σκίσει το μαγαζάκι στο etsy με τέτοια καταπληκτικά πράγματα που φτιάχνεις!!! Έχεις μοναδικό ταλέντο και φαντασία!!! Εγώ πάλι δεν έχω πιάσει ποτέ πυρογράφο στα χέρια μου. Σου εύχομαι κάθε επιτυχία, με το καλό να ξεκινήσεις στο etsy! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια Θάλεια! Κάθε αρχή και δύσκολη οπότε ο καιρός θα δείξει. Το μόνο σίγουρο είναι πως με το shop θα έχω περισσότερες ευκαιρίες να απολαμβάνω τη διαδικασία της δημιουργίας!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  45. Πολύ γουστόζικα τα διακοσμητικά σου Δήμητρα!!!!!
    Καλή επιτυχία!!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ρένα για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή