Δευτέρα, 5 Ιανουαρίου 2015

Για μία χαρούμενη χρονιά


Η πρώτη ανάρτηση της νέας χρονιάς πρέπει να είναι γεμάτη χαρά, χαμόγελα και αισιοδοξία. Τι καλύτερο λοιπόν από μερικά από τα δώρα που έλαβα, τόσο από τον μυστικό Άι Βασίλη μου, όσο κι από άλλα γιορτινά ξωτικά;


Σίγουρα γνωρίζετε το παιχνίδι του Secret Santa που οργάνωσαν οι Ζήνα και Τζια. Ο δικός μου λοιπόν Άι Βασίλης δεν ήταν άλλος από την Βάσω του i-messy


Η Βάσω έχοντας πιάσει ακριβώς τον παλμό μου, ετοίμασε δύο δώρα ακριβώς στο γούστο μου και σε ένα άκρως προσεκτικά αμπαλαρισμένο πακέτο βρήκα μία βαμβακερή μαύρη τσάντα με μία από τις αγαπημένες μου φράσεις


καθώς κι ένα κόσμημα σε αγαπημένες αποχρώσεις και υλικό!



Βάσω ούτε αν γνωριζόμασταν από κοντά θα μπορούσες να μού είχες ετοιμάσει καλύτερα δώρα! Χίλια ευχαριστώ για το μεράκι και την σκέψη που έβαλες στα δώρα σου αλλά και τις ευχές σου! Πραγματικά ελπίζω η δική μου παραλήπτρια του Secret Santa πακέτου μου να έχει ενθουσιαστεί τόσο όπως εγώ ανοίγοντάς το! Ζήνα και Τζια ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία να συμμετέχω στο παιχνίδι σας και πολλά συγχαρητήρια για την άρτια οργάνωσή του!

Την φετινή γιορτινή περίοδο όμως, πέραν από τον Secret Santa μου, υπήρξαν κι άλλα ξωτικά που πήγαν στο ταχυδρομείο με πακέτα με προορισμό το Άσυλο! Η Άλεξ του the round button μού έστειλε μία συλλογή από τα καταπληκτικά illustration prints της 


και η Νίκη από το Ονειροποιείο πακετάρισε το τυχερό μου γούρι με μικρές σοκολάτες και ένα ακόμα μικρό γουράκι του 2015 για μία έξτρα γλυκιά χρονιά!


Εγώ σάς εύχομαι μία χρονιά γεμάτη υγεία, χαρά και αισιοδοξία με το πιο μυρωδάτο δώρο, αυτό της  της Αλέκας του Aleka Craftaholic (χίλια ευχαριστώ φιλενάδα!) δια χειρός Λίλιας - Spoon stories.


Την καλημέρα μου, καλή εβδομάδα & καλή χρονιά!


78 σχόλια:

  1. Ξεκίνησε τέλεια η χρονιά με τόσα όμορφα δωράκια και καλούς φίλους που σε σκέφτηκαν! Είναι όλα ένα και ένα! Ευχές να συνεχίσει υπέροχα! Καλημέρα, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Νατάσα, το καλύτερο ξεκίνημα!
      Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  2. Πω πω δώραααααααααα!
    Εξαιρετικά όλα!!! Η μαύρη τσάντα με την ιδιαίτερη φράση είναι άπαιχτη όπως και το κόσμημα!
    Δεν θα μπορούσα όμως να μην σχολιάσω και τα στολίδια - μπισκότα της τελευταίας φωτογραφίας μιας και η Λίλια πάντα φτιάχνει εξαιρετικά πράγματα και δημιουργίες!!!

    Πάντα όμορφα δώρα σου εύχομαι να παίρνεις όλη την χρονιά!!!

    Καλημέρα Δήμητρα και ναι.........it's cold outside!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρυσαυγή! Η φράση της τσάντας είναι άπαιχτη!
      Όσο για το δώρο της Αλέκας, ήξερε καλά πως η Λίλια δεν απογοητεύει με τις δημιουργίες της.
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Καλή Χρονιά Δημητρα! Να είσαι καλά! Σε φιλώ γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Ειρήνη μου, με υγεία, χαρά & δημιουργία!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  4. Καλή εβδομάδα Δήμητρα! Πολύ όμορφα τα δώρα σου φτιαγμένα με πολύ μεράκι!! Πάντα τέτοια ! Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως τα κορίτσια έβαλαν πολύ φροντίδα στην δημιουργία τους Αθηνά!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  5. Καλή χρονιά Δήμητρα μακάρι να λαβαίνεις πάντα δώρα φτιαγμένα με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Χρυσόσκονη. Πάντα με υγεία & χαρά! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  6. Όλα απίθανα με τόσο γούστο!! Καλή χρονιά Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Ελένη! Όντως τα δωράκια όλα ένα κι ένα :)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  7. Καλή χρονιά Δήμητρα!!!Να είναι η νέα χρονιά γεμάτη με πολλά,πολλά (υλικά ή μη) δώρα από αγαπημένα πρόσωπα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Ιωάννα και πολύχρονη κιόλας για την γιορτή σου!
      Μακάρι το 2015 να είναι μία υπέροχη χρονιά.

      Διαγραφή
  8. Πολυ όμορφα δώρα! Καλή χρονιά Δήμητρα, πάντα με τόσο όμορφα δώρα (και όχι μόνο υλικά)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα! Καλή χρονιά να έχουμε. Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  9. Καλώς σε βρήκα Δήμητρα. Σου εύχομαι η νέα χρονιά να είναι απλόχερη στα δώρα της!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες Ελένη! Σ' ευχαριστώ πολύ! Τις ευχές μου για ένα υπέροχο 2015!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά Δήμητρα!!!
    Πολύ περιποιημένα και όμορφα τα δώρα που έλαβες τόσο από την secret Santa σου τη Βάσω όσο και από τα υπόλοιπα κορίτσια!!! Μπράβο τους!!!
    Σου εύχομαι να τα ευχαριστηθείς στο έπαρκο και ο καινούργιος χρόνος να είναι όλος γεμάτος με ευχάριστες εκπλήξεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Χρονιά Αλεξάνδρα! Όντως τα δωράκια ετοιμάστηκαν με πολύ φροντίδα και μεράκι!
      Μακάρι το 2015 να είναι μία υπέροχη χρονιά! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  11. Εύχομαι η νέα χρονιά να σου δώσει ακόμα περισσότερα δώρα και φίλες γιατί είσαι ένα καλό και πρόθυμο πλάσμα που αξίζει την αγάπη που σου δείχνουν.
    Φιλιά Δημητρούλα και ευχαριστώ για την αναφορά<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λιλιά μου! Καλή Χρονιά να έχουμε με υγεία, χαρά και δημιουργικότητα!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  12. Καλή χρονιά!
    Με πολλή πολλή Αγάπη, Υγεία, Φως & φυσικά... δημιουργική έμπνευση!!!
    ; )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να'σαι καλά Δόξα και καλώς όρισες στο Άσυλο :)
      Τις ευχές μου για ένα υπέροχο 2015!

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά και καλή χρονιά και πάλι. Μόνο όμορφες εκπλήξεις εύχομαι να σου επιφυλάσσει το 2015 από παλιούς ή καινούργιους φίλους! Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Χριστίνα! Μακάρι το 2015 να συνεχίσει τόσο δυναμικά όσο ξεκίνησε! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  14. Δήμητρα να είσαι καλά και πάντα γεμάτο το σπιτικό σου με δώρα και όμορφες ευχές! Καλή χρονιά κι από τα Ανθομελάκια και πάντα με υγεία και όμορφες στιγμές!!! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Τις ευχές μου για ένα 2015 γεμάτο μόνο χαρές και γέλια!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Δημητρούλα μου!!Καλή καί χαρούμενη χρονιά γεμάτη μέ όμορφες δημιουργίες!!
    Πανέμορφα τά δωράκια σου!!Νά τά χαρείς!!Καλή εβδομάδα!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου! Καλή χρονιά να έχουμε, γεμάτη χαρά, υγεία και δημιουργικότητα!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Τις ευχές μου για ένα χαρούμενο 2015!

      Διαγραφή
  17. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΔΩΡΑ!!! ΝΑ ΤΑ ΧΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΧΑΡΕΣ ΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΕΝΟΣ ΔΩΡΟΥ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Τζίνα, να 'σαι καλά! Τις ευχές μου για μία χρονιά γεμάτη χαρά, αγάπη και δημιουργία!

      Διαγραφή
  18. Καλή εβδομάδα, καλή χρονιά, καλορίζικα τα δώρα! Καταπληκτική ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα! Τις ευχές μου για ένα υπέροχα δημιουργικό 2015!

      Διαγραφή
  19. Τι όμορφα δώρα! Καλή χρονιά!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αριάδνη! Καλή χρονιά να έχουμε!

      Διαγραφή
  20. Τι όμορφο ξεκίνημα! Φανταστικά τα δώρα σου, πάντα τέτοια!
    Καλή χρονιά Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρύσα! Ότι πρέπει ήταν αυτή η ανάρτηση για να πάει καλά η χρονιά!
      Τις ευχές μου για ένα υπέροχο 2015!

      Διαγραφή
  21. Με γεια και με χαρά τα υπέροχα δωράκια σου!
    Να τα χαρείς όλα!!
    Και να είναι η νέα χρονιά γεμάτη ευχάριστες εκπλήξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Έλενα, σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία, χαρά και δημιουργία!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  22. Καλή Χρονιά να έχεις Δήμητρα να χαρείς τα όμορφα δώρα σου με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη! Τις ευχές μου για μία χρονιά γεμάτη μόνο χαρές και δημιουργία :)

      Διαγραφή
  23. Πω πω ενα-κι-ενα τα δώρα έτσι?!? Τα αξίζεις ομως, να τα λέμε κι αυτα!!!
    Καλή χρονιά, με υγεία και όρεξη για δημιουργία και κυρίως με καλή διάθεση όπως αυτή των γιορτινών ημερών!
    Τα καλύτερα σου ευχόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Τα δώρα είναι όντως όλα υπέροχα :)
      Τις ευχές μου για ένα 2015 γεμάτο χαρούμενες εκπλήξεις και υπέροχες δημιουργίες!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  24. Πρέπει να είσαι πολύ ευχαριστημένη που βρέθηκαν τόσοι φίλοι απο το διαδίκτυο να σου κάνουν τόσο όμορφα δώρα,Δήμητρα μου,και περισσότερο καθώς βλέπω ότι είναι χειροποίητα.Καλή χρονιά και ο χρόνος να κυλήσει με όμορφες φιλίες και πολλά δωράκια... φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Μαρία μου, το λαμβάνεις ένα δώρο που είναι χειροποίητο και μάλιστα από ανθρώπους που δεν έχεις συναντήσει στην πραγματική ζωή είναι απίστευτο ως συναίσθημα! Πολλές ευχές για ένα καταπληκτικό 2015! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  25. Καλή και όμορφη χρονιά Δημητρούλα! Πάντα ομορφιές στη ζωή σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα! Τις ευχές μου για ένα υπέροχο 2015 :)

      Διαγραφή
  26. Ωωωω! Πολλά δωράκια τι ωραία! Χρόνια πολλά καλή χρονιά Δήμητρα και με γειά τη τσάντα που τα σπάει όμως! Μπράβο στη Βάσω που έγραψε και στη Λίλια με τα μπισκοτάκια της τα οποία έχω ερωτευτεί και στα άλλα δυο κορίτσια για τις φανταστικές δημιουργίες τους και πιο πολύ για την υπέροχη χειρονομία! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία! Όντως όλα τα δώρα είναι ένα κι ένα και δείχνουν την φροντίδα και το μεράκι των κοριτσιών που τα ετοίμασαν! Πολλές ευχές για ένα 2015 γεμάτο μόνο χαρές και ευχάριστες εκπλήξεις! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  27. Τι όμορφα δώρα,Δήμητρα!!!Ευχόμαστε η χρονιά σου να συνεχιστεί τόσο όμορφες στιγμές!!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια. Να είστε καλά και να έχετε μία καταπληκτική χρονιά! Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  28. οχι πες μου...δεν ειναι υπεροχο να λαμβανεις δωρακια και ειδικα απο ατομα που δεν ξερεις απο κοντα???? εγω το λατρευω αυτο!!! και ολα τα δωρακια σου κουκλιτσα ειναι καταπληκτικα!!!! να τα χαρεις όλα και να λαβεις κ αλλα περισσοτερα. μονο αγαπη να λαμβανεις φιλεναδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις απόλυτο δίκιο Ζηνάκι! Φανερώνουν ακόμα μεγαλύτερη γενναιοδωρία :)
      Πολλές ευχές για μία καταπληκτική χρονιά για σένα και την οικογένεια σου! Μόνο χαρές και γέλια!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  29. καλή χρονια γεματη υγεια, αγάπη και όμορφες στιγμες! ζηλεψα με τα δωρακια σας η αληθεια ειναι αχαχχαχαχα! να τα χαρείτε όπως ποθείτε! καλο ξημερωμα!
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου! Πολλές ευχές το 2015 να είναι γεμάτο χαρμόσυνα δώρα για σένα και τους δικούς σου!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  30. Καλημέρα και Καλή Χρονιά!!! Εύχομαι φέτος να είναι η χρονιά σου και να πετύχεις όλους τους φετινούς σου στόχους με υγεία και ευτυχία!
    Ελπίζω να πέρασες όπως ήθελες και να ξεκουράστηκες!
    Όμορφα και ξεχωριστά δωράκια βλέπω! Μπράβο στα κορίτσια!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Μαργαρίτα και πολλές ευχές για μία υπέροχη χρονιά για σένα και την οικογένειά σου!
      Τα δώρα όλα ένα κι ένα! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  31. Kαλη χρονια να εχουμε! (φοβερο το moto της τσαντας...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και φοβερό και άκρως αληθινό χεχεχεχεχεχε
      Τα prints σου αλλά και η συσκευασία τους πανέμορφα!!! Χίλια ευχαριστώ και πάλι που με σκέφτηκες!!!!
      Πολλές ευχές για ένα υπέροχα δημιουργικό 2015 Άλεξ!

      Διαγραφή
  32. Καλή Χρονιά Δήμητρα!
    Υγεία, χαρά, αισιοδοξία και δημιουργία!
    Χαίρομαι πολύ που σου άρεσαν και κατάφερα αγγίξω την αισθητική σου!Για να είμαι ειλικρινής στην αρχή αγχώθηκα, αλλά στην πορεία ευχαριστήθηκα μέχρι εκεί που δε φτάνει τη διαδικασία ετοιμασίας του πακέτου σου!
    Εύχομαι να χαρείς όλα τα δωράκια σου και του χρόνου να λάβεις ακόμη περισσότερα!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βάσω χίλια ευχαριστώ για τα πανέμορφα δώρα σου! Όπως έγραψα, ούτε από κοντά να με γνώριζες!!! Άξια, άξια ΑγιοΒασιλίνα :))
      Πολλές ευχές για ένα 2015 που θα φέρει μόνο όσα επιθυμείς και ονειρεύεσαι! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  33. Καλημέρα και από εδώ Δήμητρα μου!
    Το πρώτο γουράκι του λάτρεψα το ομολογώ!
    Βασικά όλα ήταν πανέμορφα!
    Καλή χρονιά να έχεις κοπέλα μου!

    Από το καφεδάκι της Ζίνας έρχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Μάρθα, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Τις ευχές μου για ένα υπέροχο 2015!!

      Διαγραφή
  34. Όλα τα δώρα είναι υπέροχα!Το πακέτο σου ξεχωρίζει! :)
    Να τα χαρείς!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Laura!
      Καλή συνέχεια & καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  35. Πολύ όμορφη αυτή η ιδέα, την ξαναείδα στο μπλογκ της Χριστίνας που έλαβε ένα ζευγάρι πανέμορφα σκουλαρίκια σε σχήμα νότες, ομολογώ οτι ζήλεψα λίγο οπότε του χρόνου μη με ξεχάσετε....Φιλιά πολλά σε όλες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας ελπίσουμε Τούλα πως η Ζίνα και η Τζια του χρόνου θα ξαναοργανώσουν το παιχνίδι :)
      Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη. Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  36. Καλή χρονιά με Υγεια και πολλά μα παραααααααα πολλά δωρα ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και κανένα δυο κεφτεδάκια ;)
      Πολλές ευχές για ένα υπέροχο & δημιουργικό 2015!

      Διαγραφή
  37. Καλή χρονιά Δήμητρά μου, χαρούμενη, δημιουργική, με υγεία και αγάπη!! Τα δώρα όλα υπέροχα!! Μπράβο στα κορίτσια για τις δημιουργίες τους!! Να τα χαρείς και ο καινούριος χρόνος να σου φέρει ότι επιθυμείς!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Θάλεια μου! Πολλές ευχές για ένα υπέροχο 2015 γεμάτο υγεία, χαρά και δημιουργία!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  38. Υπέροχα τα δώρακια σου, από όλα τα κορίτσια. Τα illustration prints τηςάλεξ καταπληκτικά, δεν τα έχω ξαναδει και πραγματικά τα λάτρεψα. Σου εύχομαι να λαμβάνεις πάντα όμορφα και ξεχωριστά δώρα. Το αξίζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Νίκη, όλα τα δώρα είναι ένα κι ένα. Όσο για τη δουλειά της Άλεξ, μπες στο ιστολόγιό της και δεν θα απογοητεύεις :) Σ' ευχαριστώ για την όμορφη ευχή σου! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  39. Τέλεια τα δωράκια σου Δήμητρα από χρυσοχέρες blogger της παρέας!
    Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κατερίνα. Όντως υπάρχει πολύ ταλέντο και μεράκι στην μπλογκόσφαιρά μας!
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή