Καράφες νερού & κρασιού


Η σημερινή ανάρτηση είναι λίγο διαφορετική. Δεν έχει να κάνει ούτε με diy, ούτε δημιουργίες. Φλερτάρει λίγο με τη διακόσμηση αλλά δεν εστιάζει εκεί. Στην σημερινή ανάρτηση, περί έρωτος ο λόγος.


Κι αν η παραπάνω εισαγωγή σάς έχει προδιαθέσει για φωτογραφίες εμού και του Γεωργίου, ας διορθώσω τις προσδοκίες σας: η ανάρτηση έχει να κάνει με καράφες! Βλέπετε είμαι το είδος του ανθρώπου που, πέραν του Γεώργιου και του Τέρατος, ερωτεύομαι και αντικείμενα! Έτσι, όταν λίγο πριν τις γιορτές, στο τμήμα των πιατικών μεγάλου πολυκαταστήματος γνωστό περισσότερο για είδη μαστορέματος, είδα αυτές τις καράφες ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά!

Θέλετε η λιτή μα και συνάμα "ευθεία" προσέγγισή τους, 




θέλετε η ξεκάθαρη "θέση" τους συνδυασμένη με όμορφες καμπύλες,




εγώ τα ερωτεύθηκα με την πρώτη ματιά και ήξερα πως άξιζαν μία θέση στο τραπέζι μας. Έτσι αφού έκαναν το καθήκον τους στα γιορτινά τραπεζώματα, φιγουράρουν μέχρι την επόμενη μάζωξη στην τραπεζαρία.



Εσείς ερωτεύεστε αντικείμενα; Ποιο είναι το αντικείμενο που ερωτευθήκατε τελευταία;

Την καλημέρα μου

74 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Δήμητρα, εννοείται ότι ερωτεύομαι αντικείμενα (λάθος το ξέρω αλλά το κάνω), με πιο πρόσφατο ένα χαλάκι (!?). Praktiker οι καράφες; Είναι τέλειες! !!!! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί λάθος;; Τα πάθη είναι για να τα απολαμβάνουμε ;)
      Πως με πιάνεις πάντως, πολυκατάστημα με είδη μαστορέματος έγραψα εγώ, αμέσως το βρήκες!!!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  2. από αντικείμενο-ερωτες, άλλο πράγμα! τον τελευταίο καιρό φλερτάρω με παπλωματοθήκες και άλλα λευκά είδη, θα δούμε τι ανταπόκριση θα έχει ο έρωτάς μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως είναι η κατάλληλη περίοδος για να ανθίσει ο έρωτάς σας Άλεξ ;)

      Διαγραφή
  3. Λοιπόν..... Τα περισσότερα άψυχα αντικείμενα που εχω ερωτευτεί ειναι βιβλία (μη με πει κανείς φυτό Χαχαχαχα!) Η μεγαλύτερη ξεκούραση για μένα είναι να κοιμηθούν όλοι και να κάτσω έστω για 10 λεπτά να διαβάσω! Δεν είμαι τόσο πλούσια ώστε να αγοράζω συνέχεια, τα δανείζομαι από τη Βικαιλέα Δημοτική βιβλιοθήκη! Μπορώ να μπω μεσα σε αυτό το κτίριο και να χάσω τη αίσθηση του χρόνου πραγματικά!!!!!!!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τους καλύτερους έρωτες έχεις Ειρήνη μου! Και σιγά να μην σε πει κανείς φυτό για αυτή την υπέροχη συνήθεια!!! Πάντως καταλαβαίνω την απόλαυσή σου γιατί κι εγώ πρέπει να διαβάσω για να κοιμηθώ! Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  4. Πως και δεν τις έβαψες? Εγώ προσπαθώ να ειμαι γενικότερα ερωτευμένη με το σπίτι μου οπότε επιλέγω πολύ προσεκτικά ότι αντικείμενο μπαίνει μέσα.... τελευταίο απόκτημα μια οικογενειακή μας φωτογραφία σε καμβά που θα μπει πάνω από το κρεβάτι. Όταν τη σκέφτομαι έχω μονίμως ένα χαμόγελο.... Από τις γιορτές έχω κρατήσει ένα μπουκάλι το οποίο σκέφτομαι να βάψω με το χρώμα της χρονιάς..... ξέρεις εκείνο το ma...κάτι. Δεν μπορώ να θυμηθώ τώρα. Αν το κάνω και βγει καλό θα το μοιραστώ μαζί σας!!! Φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, εντάξει είπαμε πως έχουμε μία στενή σχέση με το χρώμα σε σπρέι αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό Χριστίνα!!! Πολύ σωστή σε βρίσκω πάντως σε τακτική! Με γεια και ο καινούργιος φωτο-καμβάς! Αναμένω το μαρσάλα μπουκάλι σου. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Αν ερωτεύομαι λέει?? Εγώ μιλάω και σε αντικείμενα..άστα προχωρημένη κατάσταση!
    Με γεια σου Δημητρούλα μου! Τις στόλισες πολύ όμορφα και αν με το καιρό "περάσει" ο έρωτας, τις γεμίζεις και με κρασί για κανένα γλέντι!
    Φιλιά πολλά:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα όντως Λιλιάκι εσύ έχεις ανέβει επίπεδο!!!! Ελπίζω μόνο να μην σου απαντάνε :p
      Ακριβώς αυτό σκοπεύω πάντως να κάνω με τις καράφες ;)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. Ότι λιτό απλό και με διαφάνεια είναι στις προτιμήσεις μου στη διακόσμηση του χώρου .Υπέροχες οι καράφες σου Όσο για τον τελευταίο μου έρωτα είναι ένας δίσκος που σύντομα θα τον φιγουράρω και εγω στο blog μου....καλησπερούδια Δήμητρα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ανυπομονώ να δω τον δίσκο σου Μαρία μου γιατί μία αδυναμία στους δίσκους την έχομεν!!!!
      Όσο για το λιτό, μοιάζουμε πολύ. Πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Δήμητρά μου!!Αξιοποίησες τόσο όμορφα τίς γυάλινες καράφες!!
    Καί δένουν υπέροχα στό σαλόνι σου!!Μού άρεσαν πολύ τά πόν πόν στά κλαριά!!
    Ποιό αντεικείμενο ερωτεύτηκα?Ενα ξύλινο κουτάκι-μπαουλάκι πού έφτιαξα μέσα στίς γιορτές!
    Τό έχω πάντα επάνω στό τραπεζάκι τού σαλονιού μου!!
    Καλό βράδυ!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο δικός σου ο έρωτας Δήμητρα είναι διπλός! Και όμορφο αντικείμενο αλλά και φτιαγμένο από τα χέρια σου, είναι να μην το ερωτευθείς;;; :))
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Α κατά καιρούς ερωτεύομαι διάφορα! Τα μπουκάλια είναι έρωτας που κρατάει χρόνια, έχω συλλογή με λευκά και χρωματιστά παλιά και καινούργια! Καλό βράδυ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δική μας κι εσύ!! χαχαχαχαχα Να μάς την δείξεις κάποια στιγμή τη συλλογή σου, σίγουρα θα είναι πολύ ενδιαφέρουσα!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  9. Βερι ναις κοριτσακι!!!! Χμμμ δεν μπορω να πω οτι ερωτευομαι αντικειμενα, οχι. Αλλα η αληθεια ειναι οτι αγαπαω μερικα, οπως πχ το τραπεζακι του σαλονιου μου που θαυμασες τις προαλλες που ειναι μια (απο τις πολλες) κατασκευες του μπαμπα απο ξυλο 100+ ετων απο το χωριο στη Κρητη. Ναι αυτο το αγαπω, οπως και το κρεβατι μου που το σχεδιασα οπως ακριβως το ηθελα και το εφτιαξε παλι ο μπαμπας... Μου βγαινει βεβαια ενα καρδιοχτυπι οταν βλεπω τις διακοσμησεις σου, λες να ειναι ερωτας? Δεν αποκλειεται ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι γίνεται με εσάς τις Κρητικές βρε κοπελιά;; Εσένα ο μπαμπάς σου, της άλλης ο ξάδελφος. Μήπως να το κοιτάζατε για καμιά επιχείρηση με μοναδικά ξύλινα χειροποίητα έπιπλα;;
      Το τραπεζάκι σου πάντως όντως τα σπάει και τώρα θέλω να δω και το κρεβάτι!!!!! Όσο για το καρδιοχτύπι, το Άσυλο σάς ευχαριστεί για το κομπλιμάν! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  10. Ουυυ αν ερωτεύομαι λέει!!!! Κούπες κατά κύριο λόγο αλλά και πολλά άλλα που μέχρι να τα συναντήσω ούτε που θα φανταζόμουν οτι θα τα αγαπούσα! Τα μπουκάλια είναι όντως ερωτεύσιμα και νομίζω οτι μπορώ να συμμεριστώ τον ενθουσιασμό σου για αυτά! Μου δωσες ιδέα για post Δήμητρα! Καλό βράδυ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κούπες εε;; Να μάς κάνεις παρουσίαση της συλλογής σου Σοφία!!! Πάντως αυτό το "μέχρι να τα συναντήσω ούτε που θα φανταζόμουν ότι θα τα αγαπούσα" ξανάπές το!!!!! Αναμένω την ανάρτηση. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  11. Οτι ειναι διαφανο γυάλινο το ερωτευομαι ... λυπάμαι να πετάξω τα μπουκαλάκια απο τις κολόνιες και τα αρώματα που μου τελειώνουν συλλογή σου λεω.... Δήμητρα..πολύ όμορφα διακόσμησες τις καράφες σου...καλως σε βρήκα ... φιλάκιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα μπουκαλάκια από αρώματα είναι συχνά μικρά αριστουργήματα οπότε καταλαβαίνω τον έρωτά σου Ρούλα! Καλώς όρισες & καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
  12. Φυσικά, γι'αυτό είμαστε γεμάτοι με άπειρα μικροπράγματα και δε χωράμε να περάσουμε!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Απίθανες οι καράφες !!!!!
    Όσο για έρωτα μη σου τα λέω...... δεν ξέρω αν υπάρχει κάτι που να μην το ερωτεύομαι χιχι !!!
    Όσο για καράφες και μπουκάλια του λικέρ αρκετάαααα !!!!
    Και οι δικές σου "δένουν" πολύ ωραία !!!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου πολύ αισιόδοξη η προσέγγισή σου γιατί σίγουρα θα είσαι περιτριγυρισμένη από αντικείμενα που σου χαρίζουν χαμόγελα!!! Κι όντως υπάρχουν μπουκάλια του λικέρ άκρως ερωτεύσιμα!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  14. ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ! ΤΟΣΟ ΑΠΛΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Τζίνα, σ' ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  15. Μεγάλη αγάπη και συλλογή από καράφες και μπουκάλια και γυάλινα γενικώς!!!
    Καλό ξημέρωμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται Νικόλ πως τα μπουκάλια γενικότερα έχουν πολλούς οπαδούς :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  16. Πολυ ωραιες! Και καλοφωτογραφημενες!!
    Με γειες λοιπον!!
    Κατα καιρους κι εγω τρωω κολληματα. Αυτη την περιοδο οχι με κατι συγκεκριμενο αλλα παντα με ειδη που αφορουν το μπλογκ πχ πιατα, κουπες, ποτηρια κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χρυσαυγή!!!
      Εεε εντάξει, δικαιολογήσε!! Η δουλειά θέλει και τα κατάλληλα "εργαλεία" ;)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  17. Πολύ ωραία φιγουράρουν οι ερωτεύσιμες καράφες σου!! Μπράβο Δήμητρα! Θα δοκιμάσω να κάνω το ίδιο με κάποιες που έχω και μαραζώνουν και θα σου πω αν πέτυχε το project. Σε νιώθω με τον έρωτα! Έχω και γω με ρούχα και υλικά για την κουζίνα! Καλημέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το δοκιμάσεις Νατάσα, σίγουρα θα είναι πετυχημένο. Ειδικά την Άνοιξη γίνονται πρώτης τάξεως βάζα για μία σύνθεση στην τραπεζαρία ;) Όσο για τους έρωτές σου, αναγκαίοι για τις κουζινικές σου δημιουργίες ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  18. πλακα μου κανεις??? ερωτευομαι τοσα πολλα και συχνα που το σπιτι μου εχει γινει αχταρμας! χαχαχαχα

    υπεροχες οι καραφες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, σιγά τον αχταρμά! Πάντως έτσι πρέπει, να επιλέγουμε αντικείμενα που μάς δίνουν χαρά!
      Φιλιά:*

      Διαγραφή
  19. Πραγματικά πολύ ωραία μπουκάλια, ειδικά αυτό που είναι κάπως μπροστά στη φωτό φαίνεται να το βρήκες σε παλαιοπωλείο , αλλά μας λες σε πολυκατάστημα. Άρα θα είναι και οικονομικό...Μπράβο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκρως οικονομικά Άρη και μάλιστα από μαγαζί που δεν τού το 'χεις για τέτοια είδη ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  20. Ταίριασαν πολύ ωραία τα μπουκάλια!!
    Φυσικά και ερωτεύομαι!!
    Πιο πρόσφατος έρωτας είναι αυτός με κεριά!!
    Καλό απόγευμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ατμοσφαιρικότατος ο έρωτάς σου Laura! Και ομορφιά την ημέρα και υπέροχος φωτισμός το βράδυ ;)
      Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή
  21. Μεγάαααλος έρωτας τα σεντόνια, τα ριχτάρια και οι κουρτίνες. Κρατάει χρόνια αυτή η κολόνια. Υπέροχη η ιδέα και το αποτέλεσμά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο μ'αρέσει αυτή η ποικιλία στους έρωτες!! Εγώ ποτέ δεν έδωσα τόση σημασία σε αυτά που αναφέρεις, αν και τα όμορφα σίγουρα με κάνουν να τα κοιτάξω λίγο παραπάνω! Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο Πωλίνα. Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  22. Πολύ ωραία ιδέα Δήμητρα!!! Από τον καφέ της Ζήνας, έρχομαι σήμερα. Καλό απόγευμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι! Καλή συνέχεια :)

      Διαγραφή
  23. Φυσικά και ερωτεύομαι αντικείμενα.. να ας πούμε το σπίτι σου το έχω ερωτευτεί όλο... !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα!! Αν ποτέ βρεθείς στα μέρη μας Ίριδα να περάσεις να γνωρίσεις τον "έρωτά" σου κι από κοντά ;)
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  24. Απαντήσεις
    1. Ακριβώς τα συναισθήματά μου για αυτές!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  25. Those bottles are very beautiful, I also love the combination of the glass with the pine cones! And the little fluffs ons the branches are so lovely, fantastic decoration Dimitra!
    Greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Pinecones were- and still- are a big things for us this winter Vanessa! As for the pom pons I also find them lovely on the braches. Thank you for your kind words! Take care.

      Διαγραφή
  26. Καλησπέρα Δήμητρα. Πολύ ωραίες οι καράφες σου. Καταλαβαίνω τον έρωτα σου. Εγώ έχω χρόνιο έρωτα με μεταλλικά κουτιά και κουτάκια όλων των ειδών αλλά φέτος απέκτησα και καινούργιο. Βάζα όλων των μεγεθών ( αυτά για τα γλυκά και τις μαρμελάδες) μόνο που τα χρησιμοποιώ και για αλλους χίλιους λόγους. Καλό σου απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα Ελένη πρέπει να μάς παρουσιάσεις την συλλογή σου!!!! Τα μεταλλικά κουτιά πάντα τα έβρισκα άκρως γοητευτικά, ειδικά τα παλιά είναι λες και κρύβουν ιστορίες και ιστορίες μέσα τους! Να μάς δείξεις πως χρησιμοποιείς και τα βάζα για τις μαρμελάδες. Έφερε ένα μεγάλο τις προάλλες ο Γιώργος και πάλι καλά που το ανέφερες γιατί το είχα ξεχάσει :)
      Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  27. Συγνώμη αλλά μόνο τις καράφες δεν πρόσεξα στην τελευταία φωτογραφία!!! Το σπίτι σου είναι υπέροχο και φαίνεται τόσο ζεστό με τα χρώματα που έχεις επιλέξει!!! Υπέροχο!!! Έρχομαι από το καφέ της Ζήνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το προσπαθώ Αναστασία, το προσπαθώ! Το τι έχει τραβήξει το Άσυλο από μένα (και θα τραβάει ακόμα) δεν λέγεται χεχεχεχε Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και το όμορφο σχόλιο. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  28. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλλα. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  29. χαχαχαχα κι εγώ έχω τέτοιους έρωτες και ναι λατρεύω κι εγώ τα γυάλινα δοχεία! Οι φωτογραφίες σου όπως πάντα έτοιμες για περιοδικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά όλες μας μού φαίνεται ερωτευόμαστε και αντικείμενα Χριστινάκι!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Μαθαίνω ακόμα :) Καλή συνέχεια!

      Διαγραφή
  30. Παρά πολύ ομορφες Δήμητρα και έδεσαν πολύ αρμονικά με την υπόλοιπη διακόσμηση!!! Κι εμένα με πιάνουν ανά διαστήματα κάτι ερωτο-κολλήματα ... !!! Και μου αρέσει να πλαισιώνουν τον χώρο πράγματα με ιδιαίτερο δέσιμο και ιστορία...!!! Καλό σου βράδυ και πολλά φιλια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το αντικείμενο έχει ιστορία σίγουρα έχει άλλη αξία Ιωάννα! Πάντως και τα καινούργια, αποκτούν ιστορία μαζί μας ;)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  31. Φυσικά και με πιάνει έρωτας με κάποια αντικείμενα και ξέρεις τι γίνεται μετά....πρέπει να τα αποκτήσω!!!
    Καράφες δεν έχω παρα μόνο μια που ήταν μέσα το κρασί του γάμου η οποία είναι κάπου κρυμμένη. Δεν είχα σκεφτεί ποτέ να την βγάλω ως διακοσμητικό στοιχείο. Θα το επεξεργαστώ:)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτοί οι ανεκπλήρωτοι έρωτες χεχεχεχεχεχε
      Σε καταλαβαίνω Μαργαρίτα! Για αυτό μερικές φορές το διαδίκτυο βοηθάει. Το βλέπεις, το ξαναβλέπεις και συνεχίζεις να το βλέπεις μέχρι που είτε το βαριέσαι είτε κάνεις την θυσία ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  32. Είναι πολύ ιδιαιτερα γι αυτό και τα ερωτευθηκες. Οσο για το αν ερωτευομαι εγω; Μαλλον ναι αφου δυσκολα θα αποχωριστώ κατι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάλλον έχεις δίκιο αλλά όπως λέγεται beauty is in the eye of the beholder ;)
      Εσύ πάντως φαίνεται να τρέφεις αγάπη κι όχι μόνο έρωτα για τα αντικείμενά σου!
      Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  33. Εχεις δίκιο Δήμητρα για τις καράφες, είναι πολύ όμορφες και τις ανέδειξες τέλεια με τις φωτογραφίες σου!! Θα ξαναπώ και για τα κλαδιά με τα πον πον, υπέροχα!! Και εγώ ενθουσιάζομαι με αντικείμενα, συνήθως παλιά. Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Θάλεια και οι καράφες αλλά και τα κλαδιά με τις χνουδόμπαλες :))
      Vintage αντικείμενα ε;; Ωραίοι έρωτες! Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλιά!

      Διαγραφή
  34. Τι ερωτεύομαι; Ό,τι πιο αχρηστίλα υπάρχει στον πλανήτη Γη.Μόλις δω σκουπιδαριό ,να'σου με και φλερτάρω με τον κάδο.Μεγάλοι έρωτες τα άχρηστα ,τα σπασμένα,τα φθαρμένα, τα ''του πεταματού'' αντικείμενα.
    Ο μεγαλύτερος μου έρωτας 3 vintage κουκλάκια σε στυλ Τομ Σώγιερ.Ειδικά το ένα είναι αξιολάτρευτο.
    Τις καράφες σου τις φαντάζομαι από τώρα για καλοκαιρινή διακόσμηση...μηνύματα μέσα στις καράφες με την άμμο και τα βότσαλα να τις μισοσκεπάζουν...ή πιασμένες σε δίχτυα(καλά το'χασα η γυναίκα,ακόμα άνοιξη δεν ήρθε! )
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την οποία όμως φιλενάδα μεταμορφώνεις με το μεράκι σου σε μικρά αριστουργήματα!!!!!
      Όσο για τις πιο ζεστές εικόνες της φαντασίας σου, αφιερωμένη η σημερινή ανάρτηση του Ασύλου!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  35. Έρωτας για διάφορα αντικείμενα, διαφόρων μεγεθών. Σε λίγο δεν θα μπορώ να κινούμαι μέσα στο σπίτι, οπότε σε καταλαβαίνω.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ξαναπές το Ελένη!!! Ευτυχώς που εμένα κατά καιρούς με πιάνει μια μανία και τα μαζεύω όλα σε κούτες γιατί διαφορετικά τσαντίρι το βλέπω το Άσυλο ;)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  36. Πραγματικά υπέροχες Δήμητρα! Ο τελευταίος μου έρωτας είναι με ένα φυτό! Ξεκίνησε από βολβός και τώρα προσπαθεί να ανοίξει! Για να δούμε θα τα καταφέρει να επιζήσει και να ανθίσει στα άχρηστα χέρια μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω υπέροχος ο έρωτάς σου Κατερίνα. Ειδικά αν το έχεις από "μωρό" και το βλέπεις να μεγαλώνει σιγά σιγά μπροστά στα μάτια σου!!! Δεν θέλω πάντως ηττοπάθειες. Αν ήδη έχει κάνει το άνοιγμά του, σημαίνει πως απολαμβάνει μία χαρά τις φροντίδες σου ;)

      Διαγραφή