Απόκριες 2015


Με αρκετές δουλειές τον τελευταίο καιρό, ούτε που πήρα είδηση πως εχτές ξεκίνησε το Τριώδιο. Όπως και πέρσυ λοιπόν, ώρα για τα καθιερωμένα εκτυπώσιμα για το αποκριάτικο πάρτυ σας.


Πολυχρωμία και τρίγωνα για φέτος με ένα μίνι πόστερ


το οποίο εκτυπώνεται σε σελίδα Α4 και μπορείτε να το κατεβάσετε ως pdf εδώ και φυσικά τις προσκλήσεις με το ίδιο στυλ, 2/Α4, τις οποίες μπορείτε να κατεβάσετε, επίσης ως pdf,  εδώ


Ελπίζω να σάς αρέσουν και να σάς φανούν χρήσιμα. Κι αν θέλετε λίγη παραπάνω ποικιλία, μην ξεχάσετε να κοιτάξετε και τα περσινά εκτυπώσιμα για τις Απόκριες.

Αλήθεια, σκοπεύετε να οργανώσετε κάποιο μασκέ πάρτυ; Έχετε βρει την φετινή σας στολή;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.








Υ.Γ. Σάς ευχαριστώ όλους θερμά για τις ευχές σας στην προηγούμενη ανάρτηση για το shop στο Etsy!

51 σχόλια:

  1. Ήρθαν και οι απόκριες! Προς το παρόν δεν έχω στο πρόγραμμα κάποιο πάρτυ μασκέ, εκτός από αυτό των παιδιών στο σχολείο που οργανώνουν κάθε χρόνο. Σκεφτόμαστε στολές από το grease για φέτος, να δούμε τι θα μας βγει στο τέλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθαν Ελευθερία. Πότε είχαμε Χριστούγεννα και τώρα ώρα για μασκάρεμα!
      Ωραίο το Grease για θέμα! Καλά μασκαρέματα :)
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  2. Είσαι η χαρά των φίλων των αποκριάτικων πάρτι!!!
    Προσωπικά δεν θα οργανώσω κάποιο, ούτε και θα ντυθώ τίποτα...
    θα βγω γυμνή!!! χαχαχα (πλάκα κάνω...)
    Καλό μήνα και πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα είμαι είμαι καθώς τα λατρεύω!!!
      Όσο για την αλά Εύα αμφίεση, είμαι σίγουρη πως θα κέρδιζε το βραβείο της δημοφιλέστερης στολής χεχεχεχεχε ;)
      Καλό μήνα Αλεξάνδρα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Πήγα στο πρώτο αποκριάτικο πάρτυ την Κυριακή που πέρασε. Πάλι καλά που ήταν παιδικό! Και αυτό το λέω γιατί, ενω η οικοδέσποινα είπε ότι θα είναι μασκέ για μικρούς και μεγάλους. Τελικά οι μόνο πραγματικά μασκαρεμένοι ήμασταν εγώ και ο άντρας μου! Οι υπόλοιποι φορούσαν καμιά στεκούλα με αυτάκια, κανα γυαλι αστείο και ως εκεί. Στην αρχή ντράπηκα να πω την αλήθεια μου:) Μετά όμως είδα ότι έχω πολύ πέραση στα τετράχρονα και πήρα τα πάνω μου:) χαχαχαχα
    Πάρτυ δεν προβλέπεται να κάνω φέτος, αλλά το ποστεράκι σου θα αντικαταστήσει τα προηγούμενα σου στην κορνίζα Decorasylum:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω πως μου την σπάνε κάτι τέτοιο ξενέρωτοι που θεωρούν τους εαυτούς τους πολύ "μεγάλους" και "σοβαρούς" για να μασκαρευτούν!!! Πολύ καλά κάνετε Μαργαρίτα! Είμαι σίγουρη πως αν είμασταν κι εμείς στο πάρτυ, οι 4 μας θα είμασταν οι μόνοι σοβαροί μασκαρεμένοι!!!!!
      Τιμή μου πάντως για την κορνίζα :)) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  4. Φιλενάδα εγώ θα χρησιμοποιήσω τη μάσκα σίγουρα,μια και φέτος σκέφτομαι να ντυθώ ή Οβελίξ ή παρδαλό κατσίκι.Πάντως το περσινό σου που σου βγήκε από λάθος,θα στολίσει την εξώπορτα του σπιτιού.Καλό Τριώδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σε δω Οβελίξ φιλενάδα με τις τρελές κοτσίδες και να μην μπορώ να ανασάνω από τα γέλια! Πάρε αγκαλιά και την Μελίνα ως νέα Ιντεφίξ και είσαι κομπλέ! Τον Φωτάρα τι θα τον ντύσεις; Αστερίξ; Γκεταφίξ; χαχαχαχαχαχαχα
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. Δήμητρά μου, πάρτι σίγουρα δεν θα κάνω,(μακάρι να έκανα δηλαδή), αλλά έχω σκοπό να πάω !! Μου αρέσουν πολύ και οι φετινές σου ιδέες!Χαρούμενα χρώματα που σε ξεσηκώνουν για γλέντι!
    Καλό μήνα κοριτσάκι μου και σε ευχαριστούμε για τις λύσεις που μας δίνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω εμείς ακόμα δεν έχουμε κάποια πρόσκληση σε πάρτυ μασκέ! Τυχερούλα, καλά μασκαρέματα!!!
      Χαίρομαι που σού άρεσαν τα φετινά!
      Καλό μήνα να έχουμε :**

      Διαγραφή
  6. Καλησπέρα Δημήτρά μου!!!Καλές Αποκριές!!Καταπλητική η ιδέα σου!!!
    Δέν θά κάνω πάρτυ αλλά ακόμα δέν έχω κάποια πρόσκληση!
    Παλιά ο κόσμος γλεντούσε τίς Αποκριές!
    Καλο μήνα!!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως παλιότερα οι Αποκριές ήταν υπόθεση και για μικρούς και για μεγάλους! Κρίμα που σιγά σιγά ξεθωριάζουν!
      Καλό μήνα να έχουμε! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  7. Πόσο όμορφο και χρήσιμο, Δήμητρα!!! Και τόσο εμπνευσμένο!!! Υπέροχη δουλειά, σ' ευχαριστούμε!!!
    Μ. - Ο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου κορίτσια! Χαίρομαι που σάς άρεσε και ελπίζω να φανούν χρήσιμα :)
      Καλό μήνα & καλημέρα!!

      Διαγραφή
  8. τι ομορφο!! αμεσως σε βαζει σε αποκριατικη διαθεση!! Ζητωωω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ οπαδός των αποκριών;; Πολύ χαίρομαι Ελπίδα :D
      Καλό μήνα! Φιλιά.

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Τώρα αν σου πω πως το πρώτο πράγμα που μού ήρθε στο μυαλό στην ερώτηση τι θα ντυθούμε ήταν "σούργελά" τι θα πεις;;;; χεχεχεχεχε
      Fusion cuisine αγαπητή μου! Σασίμι κεφτέ!!!!!

      Διαγραφή
    2. Α χα χα... σουργελα... ευκολάκι ;)

      Διαγραφή
  10. υπεροχα χρωματα εβαλες κουκλα!! τελεια γιατι δεν αντεχω τη μουνταδα αλλο!

    ευχαριστουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη φιλενάδα πως εσύ ειδικά θα εκτιμούσες τα έντονα χρώματα!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσει το μοτίβο σου, γιατί, ενώ είναι πολύχρωμο και τόσο χαρούμενο, είναι ταυτόχρονα λιτό και διακριτικό!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Χρύσα! Είπα φέτος να φτιάξω κάτι τελείως αντίθετο με τα περσινά :)
      Καλό μήνα & καλημέρα!

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χριστίνα, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  13. Ααα τώρα είδα και το e μαγαζάκι σου! Ε ναι έπρεπε!!!! Θα σκίσεις!

    Καλή αποκριά!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ Χριστίνα, να ΄σαι καλά!
      Καλό μήνα να έχουμε & καλές Αποκριές! Φιλιά

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφες Δήμητρα! Και πολύ διαφορετικές απο τις περσινές! Προς το παρόν δεν έχω σκοπό να διοργανώσω κάτι ελπίζω όμως όποιος το κάνει να με καλέσει (γιατί πολύ με αρέσουν τα μασκαρέματα) και εγώ θα του προτείνω τις προσκλήσεις σου! Ευχαριστούμε και Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Σοφία, τελείως διαφορετικές από τις περσινές για να έχομεν και ποικιλία και να καλύπτουμε διάφορα γούστα ;)
      Με το καλό να λάβεις πρόσκληση και με το καλό να μασκαρευτείς!
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  15. Πολυ ωραίο εκτυπωσιμο υλικό! Ευχαριστουμε! Μου βάζεις ιδέες για να διοργανωσω πάρτυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου :) Αν μπορείς πάντως να κάνεις το πάρτυ, οι Αποκριές ήταν πάντα καλή αφορμή για χαρούμενο ξεφάντωμα των ενηλίκων ;)
      Την καλημέρα μου & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  16. Θα ηθελα παρα πολύ να κάνω πάρτυ αλλά δεν το βλέπω. Πιο πολύ γιατι θα ήθελα να ντυθώ και να χορέψω. Που ξέρεις όμως. Νωρίς ειναι ακόμα. ΙΣως κατι να γίνει. Ευχαριστουμε για τη προσκληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως νωρίς είναι ακόμα οπότε δεν ξέρεις πότε μπορεί να φτάσει η πρόσκληση ;))
      Όπως και να έχει, καλές Αποκριές & καλό μήνα! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  17. Την Κυριακή έχουμε αποκριάτικο πάρτυ,βέβαια είναι παιδικό,αλλά θα φορέσω και εγώ την περούκα μου της ινδιάνας,ίσως και ένα φόρεμα που παραπέμπει σε ινδιάνα και θα συνοδέψω τον "αστυνόμο-Μίκυ" -Φραγκίσκο.Ευχαριστούμε για τις πολύχρωμες εκτυπώσεις Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και τα παιδικά πάρτυ μια χαρά μάς κάνουν Ιωάννα!!! Ελπίζω μόνοι οι υπόλοιποι γονείς να μην είναι σαν αυτούς στο πάρτυ που πήγε η Μαργαρίτα παραπάνω. Καλά μασκαρέματα και καλές Αποκριές να έχετε!
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  18. Ήρθαν κιόλας οι αποκριες; πω πω περνά ο καιρός!!! Τι θα ντυθουμε φέτος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είπα και στην Beauty παραπάνω, σούργελα Ίριδά μου, σούργελα!!!!
      Μα τι κρίμα να είμαστε όλες μακρυά, δεν θα ήταν μία υπέροχη αφορμή για να συναντηθούμε και να γνωριστούμε όλες από κοντά ένα αποκριάτικο πάρτυ;;;;

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Δήμητρα!! Ευχαριστούμε για τα εκτυπώσιμα!! Προς το παρόν κανονισμένο πάρτυ μασκέ έχει μόνο η Πηνελόπη! Θα δούμε τί θα γίνει με τους μεγάλους!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Αθηνά!!! Εγώ πάντως αν είχα παιδί και το πήγαινα σε πάρτυ μασκέ, κι εγώ μασκαρεμένη θα έσκαγα μύτη ;)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  20. Καλές απόκριες!!!
    Πολύ όμορφη η μάσκα και η πρόσκληση!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Στέλλα.
      Καλές αποκριές! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  21. Τι ωραίο σχέδιο που διάλεξες!!!
    Και σοβαρό και τρελιάρικο!!Τα 'χει όλα!!
    Περιμένουμε κι άλλα!!!
    Καλό μήνα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Laura!
      Χαίρομαι που σού άρεσε κι ελπίζω να βρω τον χρόνο να ετοιμάσω κι άλλα.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. What a great idea, those colour combinations are fantastic! Superb that we can download it!!
    The black and golden design from last year is also very beautiful!
    Have a nice day,
    greeitngs, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much Vanessa for your kind words!
      It's a Greek custom (like the Rio carnival) :)
      Have a great day!

      Διαγραφή
  23. Ωραίες ιδέες με χαρούμενα και φωτεινά χρώματα.Καλές απόκριες σ'όλους μας Δήμητρα...φιλάκια και την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέτος είπα να το πάω στο πιο χαρούμενο Μαρία μου!
      Καλές αποκριές να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Πιστή στο ραντεβού Δήμητρα! Πολύ χαρούμενα τα φετινά εκτυπώσιμα! Well done my dear!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπήρχε περίπτωση να σάς άφηνα χωρίς αποκριάτικο εκτυπώσιμο;; :)
      Έχει καθιερωθεί πλέον!!! Χαίρομαι που σού άρεσαν! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφα εκτυπώσιμα Δήμητρα, όπως και τα περσινά που τα είδα τώρα!!! Πολύ ωραίο σχέδιο και χρώματα!!! Θα μας χρειαστούν γιατί μάλλον η κόρη μου θα κάνει ένα αποκριάτικο πάρτυ για τις φίλες της. Καλές απόκριες, φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Θάλεια! Καλές προετοιμασίες για το πάρτυ! Αλήθεια τι θα ντυθείτε;; :D
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή