Coffee break and chat #48


Με τον καιρό να "ξυρίζει" έξω, το καφεδάκι σήμερις σερβίρεται εκτάκτως στο Άσυλο. Πέραν των βουτημάτων, παρέχονται και κασκώλ για επιπλέον χουχούλιασμα. Ελάτε λοιπόν με τις αναρτήσεις σας για το link party μετά κουβέντας! 

Μετά τον καφέ στης Βάσως του i-messy, ο καφές ήρθε και πάλι στο Άσυλο. Για όποιον νέο στην παρέα, οι "κανόνες"  του παιχνιδιού της Ζήνας του Ef Zin είναι απλοί:

- Το παιχνίδι αυτό είναι ένα παρτάκι για κουβέντα και όλοι είναι ευπρόσδεκτοι, ακόμα  και αν δεν είναι blogger. Απλά χρησιμοποίησε ένα άλλο social link που θα ήθελες να μοιραστείς μαζι μας.
- Παρακάλω θα θέλαμε να δούμε το σχόλιο σου στη σημερινή ερώτηση. Άλλωστε το σημαντικό στο πάρτυ αυτό είναι να συζητήσουμε και όχι απλά να αφήσουμε ενα λινκ.
- Μπορούμε να σχολιάζουμε τις ιστορίες των υπολοίπων...είναι κουτσομπολίστικο πάρτυ αυτό, θυμάσαι;
- Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τους άλλους. Όμως θα ήταν ευχάριστο να ρίξουμε μια ματιά στα υπόλοιπα blogs...και ποιος ξέρει...μπορεί να βρούμε κάτι να μας αρέσει!
- Εαν θέλεις να φιλοξενήσεις τον καφε στο "σπιτι" σου, απλά στείλε ενα email στο ef.zin.creations@gmail.com
- Τέλος, ένας πίνακας στο pinterest έχει δημιουργηθεί Coffee Break and Chat και όλες οι αναρτήσεις από το πάρτυ θα καρφιτσώνονται εκεί. Εαν το επιθυμείς μπορείς να το ακολουθήσεις.

Όσο για την σημερινή ερώτηση



Μία Μόνα Λίζα; Η ενάτη του Μπετόβεν; Ο Ερμής του Πραξιτέλη; Το όνειρο θερινής νυκτός του Σαίξπηρ; Ο Πόλεμος των Άστρων του Λούκας; Ποιο έργο τέχνης είστε; 

Και φυσικά, μην ξεχάσετε να πατήσετε το μπλε κουμπί για την ανάρτησή σας, με ελεύθερο πάντα θέμα. 





Την καλημέρα μου από εδώ και τα λέμε στα σχόλια!







Φωτογραφία cover: Now...

Σχόλια

  1. Καλημέρα !! Δύσκολη ερώτηση !!! Πρέπει να σκεφτώ και να επανέλθω :-) :-) :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλή μας μέρα!!!
    Αν εντάξουμε τα κομμάτια της jazz μουσικής στα έργα τέχνης θα ήμουν το ''Feeling Good'' της Nina Simone

    https://www.youtube.com/watch?v=LR1bWhdoIXM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου βρε Αλέκα! Full αισιοδοξία! Πάντα έτσι!

      Διαγραφή
    2. Υπέροχο κομμάτι Αλεκάκι! Η προσωποποίηση της θηλυκότητας!!!!

      Διαγραφή
    3. Τέλεια επιλογή !!! Λατρεύω Nina Simone !!!

      Διαγραφή
    4. Το λατρεύω, τέλεια επιλογή!!

      Διαγραφή
  3. Εύκολη ερώτηση! Είμαι έργο τέχνης! Τζάμπα να πάει το όνομα μου! Καλό μεσημέρι από την ηλιόλουστη Θεσσαλονίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλειο Ζωγραφιά! Μας αποστόμωσες όλες!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχα, σωστή Ζωγραφία! Όνομα και πράμα ;)

      Διαγραφή
    3. Αφού είσαι Σαλονικιά είσαι ζωγραφιά!!!

      Διαγραφή
    4. Τι τυχερή, εγώ δεν μπορώ να αποφασίσω ακόμα,(είμαι και μετριόφρων..)

      Διαγραφή
    5. @spoonstories άτιμο πράγμα η μετριοφροσύνη! Άφησε την στην άκρη κ πιάσε την αυτογνωσία! Κάτι σαν "Είμαι μια θεά κ το ξέρω!"

      Διαγραφή
    6. Χαχαχαχα από το στόμα μου το πήρες!!

      Διαγραφή
  4. Εύκολο (ειδικά για αυτήν την περίοδο της ζωής μου) Η Guernica του Πικάσο !! (μα τί μετριοφροσύνη, τί ταπεινότητα χα χα!!) Θα επανέλθω το απόγευμα με την ανάρτησή μου! Φιλιά σε όλους και Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε άκρως εμπόλεμη κατάσταση σε βρίσκω Αθηνά μου! Καλά κουράγια!

      Διαγραφή
    2. Αουυτς Αθηνά! Όπως λέει και η Κατερίνα, καλό κουράγιο!!!!

      Διαγραφή
    3. Εντάξει είμαι παιδιά απλά είμαι πολύ της αφηρημένης τέχνης !! Και λατρεύω Πικάσο!

      Διαγραφή
    4. Πολύ αιμοβόρα μας βγηκες χα χα!

      Διαγραφή
    5. Υπάρχουν πιο μακάβρια πιο κάτω χεχεχεχε

      Διαγραφή
    6. Ωραίο, λίγο μπερδεμένο βέβαια!

      Διαγραφή
  5. Και για μένα είναι εύκολη η απάντηση. Η γυναικεία φιγούρα στις δημιουργίες του Ιταλού καλλιτέχνη Pierro Fornasetti. Ο ίδιος ο καλλιτέχνης έχει πει πως είναι σοπράνο που έζησε τον 19ο αιώνα και δεν ξέρει τι τον τράβηξε στο πρόσωπο της και δημιούργησε 500 περίπου διαφορετικές εκδοχές του προσώπου της στα έργα του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έμαθα και κάτι Χριστίνα μου! Thanks! Ο όρος γυναίκα και οι πολλές εκδοχές του!

      Διαγραφή
    2. Υπέροχη η κυρία! Ωραία επιλογή Χριστίνα!!!! Είχα σκεφτεί κιόλας να κάνω ανάρτηση με διάφορα διακοσμητικά που την φιγουράρουν ;)

      Διαγραφή
    3. Κι εγώ Δήμητρα έχω σκεφτεί πολλές φορές πως να μεταφέρω κάποιες από αυτές τις μορφές σε λευκά πιάτα... Μου αρέσουν τόσο πολύ!

      Διαγραφή
    4. στο στοιχείο σου Χριστινάκι! Πάντα με αναφορά στη διακόσμηση ε;;;χεχε

      Διαγραφή
    5. Μα είναι τόσο ανεξήγητο για μένα...δεν την γνώρισε φυσικά έζησαν σε διαφορετικούς αιώνες κι όμως την αποθανάτισε με τόσες μορφές και στήριξε ένα ολόκληρο έργο πάνω της

      Διαγραφή
    6. Καλλιτεχνικές εμμονές! χεχεχεχεχε

      Διαγραφή
    7. Φοβερός ο Fornasetti !!! Θέλω κι εγώ ... καρέκλα θα είναι, πιάτο θα είναι ... κερί !!! Είναι όλα τέλεια !!!

      Διαγραφή
    8. Οκ με έκανες να αρχίσω το googl-άρισμα για να μάθω παραπάνω για αυτό!

      Διαγραφή
  6. Τέλεια ερώτηση Δήμητρα! Με την ανακατωσούρα που έχω στο κεφάλι μου αυτή την περίοδο θα διαλέξω το μουσείο Guggenheim! Είναι γεμάτο έργα τέχνης! Βέβαια επιλέγω το κτίριο και όχι το περιεχόμενο μιας και θεωρώ την αρχιτεκτονική μια από τις σπουδαιότερες μορφές τέχνης! Σας προκαλώ να ρίξετε μια ματιά στο έργο του Frank Gehry και να νιώσετε τον πονοκέφαλο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα,ένα σου λέω,έριξα μία και ζαλίστηκα.Τί σε τυραννά παιδί μου;

      Διαγραφή
    2. Από ότι διάβασα στην απάντηση σου παρακάτω είμαστε στην ίδια φάση! Δε με φτάνει η μέρα και από τα πολλά που έχω στο κεφάλι μου όλα αποκτούν τη μορφή του μουσείου Guggenheim!!

      Διαγραφή
    3. Τελικά όντως τα ετερώνυμα έλκονται Κατερινάκι! Θα σε περίμενα για κάτι πολύ πιο ίσιο και "απόλυτο" :)

      Διαγραφή
    4. Μα παραείνα ζαλισμένα βρε κορίτσι,τις βαθειές ανάσες θα στις στείλω σε 'σενα!

      Διαγραφή
    5. Ακριβώς έτσι είμαι Δήμητρα στα φυσιολογικά μου! Ίσια και απόλυτη και άκρως συμμετρική οπότε καταλαβαίνεις τον προβληματισμό μου! Δύσκολη εποχή για να αποφασίσεις να κάνεις νέα επαγγελματικά βήματα! Δεν μένει τίποτα απόλυτα ίσιο χιχι!

      Διαγραφή
    6. Δύσκολοι καιροί για πολλά Κατερίνα! Αλλά δεν σε φοβάμαι! Ένα λογικό μυαλό πάντα βρίσκει λύσεις και διεξόδους!!!

      Διαγραφή
    7. Τι έπαθες Κατερίνα μου;;;; Ούτε εγώ σε φοβάμαι εσύ θα βρεις τις λύσεις που σου ταιριάζουν

      Διαγραφή
    8. Χαχαχαα πήρες όλα τα έργα τέχνης μαζί!

      Διαγραφή
    9. Κατερίνα μου θα τα καταφέρεις σε όλα θα δεις.Το Guggenheim μπορεί να φαίνεται μπερδεμένο αλλά έχει φοβερή συμμετρία και τάξη και είναι στιβαρό. Δείχνει να μπορεί να ανταπεξέρθει στα πάντα.

      Διαγραφή
  7. Επιστροφή μετά από τόσο καιρό,και τσουπ σε πολύ βαθιά ερώτηση.
    Το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό είναι Νταλί,και μάλιστα το
    The Persistence of Memory.Ή δεν με φτάνει ο χρόνος,ή κυλά αργά,
    ή δεν θυμάμαι τι έχω να κάνω,ή θυμάμαι και φρικάρω,ή βρίσκομαι εκτός τόπου
    και χρόνου και νιώθω 35 τελευταία!Ταιριάζει και στην τρέλα :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αγαπημένος ο τρελάρας Μαίρη!!!! Βαθειές ανάσες, βαθειές ανάσες!!!!

      Διαγραφή
    2. Μου 'ρθε τώρα έμπνευση να βάλουμε πίνακα του στο σαλόνι,γιατί πολύ άδειο το κόβω!
      Στις ανάσες τα πάμε μια χαρούλα,για την ακρίβεια τα παρατάω όλα και μετά τα βρίσκω διπλά :P

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχα, τώρα θυμήθηκες κι εσύ να βάλεις πίνακα; Πάνω σε όλη την αναμπουμπούλα;; Δεν είναι περίεργο που πας να σκάσεις με όλα όσα έχεις στο μυαλό!

      Διαγραφή
    4. Tώρα το σκέφτηκα,άσε πότε τελικά θα βρεθεί και θα κρεμαστεί!
      Δεν είναι ότι πάω να σκάσω,αλλά αυτές οι 24 ώρες βρε παιδί μου,πολύ λίγες!

      Διαγραφή
    5. χα κι εγώ δε τα πάω καθόλου καλά με τον χρόνο, αυτός τρέχει γρήγορα εγώ πάω αργά.. Έξοχη επιλογή!

      Διαγραφή
    6. @Μαίρη: ε μα! αυτή είναι αντιμετώπιση!!!

      @Χριστίνα: ασυμβίβαστο ζευγάρι!

      Διαγραφή
    7. Τρομερή επιλογή! Οι μνήμες δεν ξεκολλούν εύκολα από το μυαλό και ο χρόνος μας κυνηγά αμείλικτα και καταδυναστεύει τη ζωή μας!

      Διαγραφή
  8. Τώρα μπήκα και ελπίζω να βρω κάποια εδώ!... Πάλι καθυστερημένη! Είστε καλά, κορίτσια όμορφα?... Για να απαντήσω στη σημερινή ερώτηση θα πω ευθαρσώς πως θα ήθελα να ήμουν η Αφροδίτη της Μήλου, αλλά με δύο χεράκια... (όλα δικά μου τα θέλω)!!! Και μια που πίνουμε καφέ, κέρασα και μια "ιστορία του καφενέ" σήμερα...
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα εσύ είσαι του κλασσικού ;) Η απόλυτη φιγούρα της ομορφιάς!

      Διαγραφή
    2. Ε, άμα είναι να αποχωριστώ την ομορφάδα μου να πάω σε κάτι κλασσικό!!! ;-Ρ

      Διαγραφή
    3. Κλασσικό και υπέροχο κορίτσια! Αα και άκρως διαχρονικό οπότε θα είσαστε μια χαρά!

      Διαγραφή
    4. Σωστή!!! Εξάλλου είναι και διαχρονική επιλογή!

      Διαγραφή
    5. Κι εγώ κλασικούρα διάλεξα.. τι να κάνουμε η αγάπη για το κάλλος είναι αξεπέραστη!

      Διαγραφή
    6. Χα χα ήταν η αμέσως επόμενη επιλογή μου !! (φυσικά με χέρια!!)

      Διαγραφή
    7. Μ' αρέσει που και οι δυο σας διευκρίνιζετε πως θα θέλατε και τα δυο χέρια χαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    8. Ωραία επιλογή (και με χέρια,χαχα)

      Διαγραφή
  9. Θά διαλέξω πίνακα τού Johannes Vermeer,Ολλανδού ζωγράφου,πού θαύμασα ένα αντίγραφο τού πίνακα, όταν ήμουν στήν Ολαανδία το ,‘Girl with a Pearl Earring,καί είχα εντυπωσιαστεί!Καλό απόγευμα Δήμητρά μου!!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ψάξε στο διαδίκτυο συνονόματη, την αστεία εκδοχή του πίνακα του κοριτσιού με χαρακτήρα από τους Σίμσον, ήμουν έτοιμη να την βάλω ως cover φωτογραφία χεχεχεχεχεχε

      Διαγραφή
    2. Χα χαααααα!!Αλήθεια??Αυτό μού ήρθε στό μυαλό σχετικά μέ τήν ερώτησή σου!!!!
      Πάω νά τό googlάρω!!!Φιλάκια!!

      Διαγραφή
    3. Θά τρελαθώ!!!!Η MARGE τό σκουλαρίκι τό αντικατέστησε μέ κολιέ!!!
      Χά χαααα!!!Καλό!!!!

      Διαγραφή
    4. Δεν μπορείς να πεις, είχε έμπνευση ο "καλλιτέχνης" αλλά και το "μοντέλο" αστέρι χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    5. Και πολύ ωραία και η μεταφορά στον κινηματογράφο!

      Διαγραφή
    6. Τι ομορφος πινακας... και μου αρεσουν οι πέρλες (άσχετο χα χα)!

      Διαγραφή
    7. Αμέσως εσένα το μάτι σου στο κόσμημα :p

      Διαγραφή
    8. Εμ τι να κάνω, ενα χούι εχω κι εγω σαν άνθρωπος ;)

      Διαγραφή
  10. Καλησπέρα κορίτσια! Πολύ δύσκολη ερώτηση για μένα. Δεν ξέρω αν με αντιπροσωπεύει κάποιο έργο τέχνης, ξέρω όμως ότι με αντιπροσωπεύει πλήρως το τραγούδι I did it my way του Elvis Presley, γιατί στη ζωή μου μπορώ να πω ότι όλες τις επιλογές μου τις έκανα μόνη μου και τις σωστές και τις λάθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαμάτο κομμάτι (αν και το προτιμώ από τον Σινάτρα) και πολύ υγιής στάση!!! Μ'αρέσεις Θάλεια!!!

      Διαγραφή
    2. Φοβερό Θάλεια! Δήμητρα ρίξε μια ματιά και σε αυτή την εκδοχή: www.youtube.com/watch?v=lSH0xGvOXZw
      (από ότι θυμάμαι τα μουσικά μας γούστα είναι κοντά!)

      Διαγραφή
    3. Με διχάζεις Κατερίνα!!! Οπαδός του metal αλλά με κολλήματα πως ορισμένα κομμάτια είναι κλασσικά και οποιαδήποτε διασκευή τους φλερτάρει με ιεροσυλία!!! Πάντως ο τύπος έχει καλή φωνή, δεν τους γνώριζα, θα βάλω να ακούσω κι άλλα κομμάτια/διασκευές τους!

      Διαγραφή
    4. Γιατί καλέ τα μέταλλα δεν ακούνε άλλη μουσική;; Μαζί σου Θάλεια κι εγώ!

      Διαγραφή
    5. Ποιος είπε πως δεν ακούνε;; Ακούνε και παρακούνε απλώς οι διασκευές διάσημων κομματιών είναι επικίνδυνα μονοπάτια!

      Διαγραφή
    6. Το τραγούδι αυτό το αγαπώ, κάθε φορά που το ακούω δακρύζω! Υπέροχη επιλογή......

      Διαγραφή
    7. Κορίτσια όποιος και να το τραγουδά μου αρέσει και κολλάω με τα λόγια.

      Διαγραφή
    8. Έτσι!!! Να τραγουδίσουμε και λίγο!! Φοβερό τραγούδι...αθάνατε Elvis...

      Διαγραφή
  11. Hello,
    (I hope the google translation was good, sothat I give you a right answer to your question)
    I don't know how to choose just one work, but I have always liked the paintings of Monet. They are so romantic and peaceful. "De klaprozen in Argenteuil" is a very beautiful work. When I look at it I see meself walking through the fields on a beautiful day.
    What a great idea to share all those fantastic creations from other bloggers, on pinterest and on your blog!
    greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. The question Vanessa is "if you were a piece of art, which piece would you be?" :)
      In any case, I think that Monet really represents your romantic side!

      Διαγραφή
  12. Θα ήμουν ένα γυαλάκι της θάλασσας που το έχει λειάνει το κύμα, το αλάτι και η άμμος. Κι ας μην είναι διάσημο έργο τέχνης, για μένει είναι έργο της φύσης!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι υπέροχη απάντηση Αριάδνη! Κι άκρως αντιπροσωπευτική όσων αγαπάς!

      Διαγραφή
    2. Θέλεις διακοπούλες ε; Πολύ ρομαντική επιλογή!

      Διαγραφή
    3. Πραγματικά απάντηση ονειροπόλου ανθρώπου με πνεύμα που ταξιδεύει

      Διαγραφή
    4. Νομίζω πως έδωσες την τέλεια απάντηση...

      Διαγραφή
  13. This is a very beautiful picture! Everything essential in it!
    All my best
    Elisabeth

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Στο πολύ πολύ χαλαρό θα ήμουν ο Ερμής του Πραξιτέλη γιατί είμαι τόσο ερωτευμένη με τη συγκεκριμένη φιγούρα που δεν μπορώ να ξεκολλήσω τα μάτια μου από πάνω του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, γελάω με την απάντηση της Χριστίνας (Μακρή)!
      Ε ρε καρδιές που θα έκλεβε το ομορφόπαιδο!!!

      Διαγραφή
    2. Ωραιο αγόρι... αλλά τον ειχε φάει ο ποδαρόδρομος και οι μετακινησεις χι χι!

      Διαγραφή
    3. χαχαχαχαχαχαχα δεν πειράζει, ήταν ιπτάμενος (για gentleman δεν ξέρω!)

      Διαγραφή
  15. Στο τσακίρ κέφι θα ήμουν ο smoking skeleton και τις καθημερινές ο time of the old women.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και λίγο μακάβρια, τουλάχιστον είναι των κλασσικών!
      Να μάς έλεγες και ποιος είσαι :p

      Διαγραφή
    2. Φοβερές απαντήσεις αλλά συμφωνώ με την Δήμητρα και εγώ θα ήθελα να ξέρω :P

      Διαγραφή
    3. Δεν είναι μακάβρια. Είναι αληθινά. Νομίζω ότι απάντησα στην ερώτηση "ποιός είσαι" με τους πίνακες που επέλεξα. Αυτή δεν ήταν η ερώτηση; Ή κατάλαβα λάθος και έπρεπε να απαντήσω στην ερώτηση "ποιό έργο θα ήθελες να είσαι";

      Διαγραφή
    4. Τα "αληθινά" & "μακάβρια" δεν αλληλοεξαιρούνται. Πολύ σωστά κατάλαβες την ερώτηση. Το "ποιος είσαι" πήγαινε στο "Ανώνυμος" καθώς στο καφεδάκι, όλοι συζητάμε σαν παρέα :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  16. Όμορφη ερώτηση! Όλα τα παραπάνω έργα είναι μοναδικά στο είδος τους! Συμφωνώ με την Thalia Tzellou και το μαγευτικό
    " I Did It My Way" αλλά με την σαγηνευτική φωνή του Frank Sinatra, όμως επειδή αγαπώ ιδιαίτερα και τα γλυπτά θα παραβλέψω την "Αφροδίτη της Μήλου" και την "Νίκη της Σαμοθράκη" που κοσμούν περήφανα το Μουσείο του Λούβρου και θα επιλέξω ένα άλλο έργο που με συγκίνησε όταν επισκέφτηκα το μουσείο : “Έρως και Ψυχή” του Ιταλού γλύπτη Antonio Canova!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου Κάθριν για το τραγούδι από τον Φρανκ! Όσο για την επιλογή, βλέπω κι εσύ της κλασσικής γλυπτικής :)

      Διαγραφή
  17. Μα τι ομορφη κφετερια!
    Ε μα αυτη η ερωτηση μου θυμιζει το παιχνιδι: αν ησουν λολουδι, αν ήσουν, παπουτσι... δεν μπορω να απαντησω εγω.
    Αλλα μπορω να πω για τους αλλους χι χι ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για πες, για πες! Εγώ δηλ. τι έργο θα ήμουν; :p

      Διαγραφή
    2. Μ αρεσει πολύ ο Καντίνσκης... και η Ταμαρα η Λέμπιτσκα. Μου αρεσει και η pop art, όμως. Και tη γιαπωνέζικη τεχνοτροπία την βρίσκω cool!
      Ειμαι λίγο αναποφάσιστη.

      Διαγραφή
    3. Τουρλού τουρλού με έβγαλες Beauty χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. Λοιπόν το βρήκα... νομιζω οτι είσαι Escher!

      Διαγραφή
  18. Τέλεια ερώτηση Δήμητρα !!! Μόνο το DecorAsylum θα μπορούσε να την κάνει !!! Και φανταστικές όλες οι απαντήσεις !!! Όσο για μένα, μάλλον με πίνακα του Miro θα έμοιαζα!!! Από τους αγαπημένους μου "Woman, bird and star" ... Αυτό για τη μέρα...!!! Tη νύχτα θα μεταμορφωνόμουν σε "Lavender Mist" του Jackson Pollock!!! Πιο αφηρημένο δεν γίνεται ...!!! Καλό βράδυ σε όλους !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το πρώτο δεν το περίμενα! Πάντως πολύ μου αρέσει που ανάλογα με την θέση του ηλίου και των άστρων, δίνεις και διαφορετικό έργο ;) Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Τι Metallica καλέ... για εργο τεχνης λέμε!

      Διαγραφή
    3. Η μουσική δηλ. δεν είναι τέχνη;;

      Διαγραφή
  19. Άργησα να απαντήσω στην ίδια μου την ερώτηση αλλά η απάντηση δεν ήταν εύκολη για μένα!

    Metallica - Nothing Else Matters (Live S&M 1999)

    Το συγκεκριμένο κομμάτι στην συγκεκριμένη εκτέλεση! Γιατί είναι μέταλο, γιατί έχει απίστευτο συναίσθημα και ευαισθησία και μία ολόκληρη συμφωνική ορχηστρά! Γιατί δεν περιορίζεται στα στενά όρια του επιτρεπτού και δείχνει πως τα ετερόκλητα μερικές φορές δίνουν υπέροχο αποτέλεσμα, αν πάρεις το ρίσκο και τα δοκιμάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την ανατροπή μας την κράτησες για το τέλος Δήμητρα !!! Απάντηση έκπληξη !!! Αλλά και πολύ αγαπημένο κομμάτι και για όλους τους λόγους που αναφέρεις !!! Πάντως, εγώ θα διάλεγα για σένα και το άσυλο μια αφηρημένη minimal αφηρημένη σύνθεση με πολύ χρυσό και λευκό και ίσως λίγο μαύρο !!! Luxury λιτότητα !!! Δες εδώ http://www.mymodernmet.com/profiles/blogs/richard-wright-gold-leaf-wall-painting-tate !!! Καλό βράδυ !!! Φιλιά πολλά !!!

      Διαγραφή
    2. Ήθελε σκέψη η ερώτηση μου Ιωάννα! Δεν μπορώ να πω πως το έργο που διάλεξες με αντιπροσωπεύει όμως :) Πολύ χρυσό για τα δικά μου γούστα! Μάλλον είμαι του πιο λιτού!

      Διαγραφή
    3. Tώρα τι να σχολιάσω γι'αυτή την απάντηση;
      Ό,τι ξύπνησες ΤΙΣ ΜΝΗΜΕΣ;
      Το συγκεκριμένο άλμπουμ όταν το αγόρασα,τυχαία τότε στα Metropolis το άκουγα για καμιά βδομάδα σε loop και ευτυχώς ήταν διπλό!
      Και μετά από 3 και κάτι χρόνια τελικά το έφερα μαζί με τα υπόλοιπα εδώ στο σπίτι και είναι στο σαλόνι.
      ΜΝΗΜΕΣ ρε Δήμητρα,οϊμέ κάποτε ήμουν ένα κοριτσάκι κι εγώ χαχαχα
      Υποκλίνομαι.

      Διαγραφή
    4. Εμένα πάντως παρόλο που Δημητρούλα μου δεν σε ξέρω από κοντά, μου κάνει πολύ για σένα... για όλους τους λόγους που είπες και για κάποιους ακόμα που δεν μπορώ να εξηγήσω...

      Διαγραφή
    5. @Μαιρη και τι θα έδινα για να ήμουν σε αυτό το κονσέρτο!!!

      @Λίλια: άργησα λίγο μέχρι να βρω την απάντηση αλλά νομίζω πως βρήκα το πιο αντιπροσωπευτικό :)

      Διαγραφή
  20. Νομίζω πως θα ήμουν το starry night του Van Gogh!
    Καλό μας βράδυ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ του κλασσικού Laura! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
    2. Το λατρεύω!!!Πολύ καλή επιλογή και θα σε κρέμαγα στον τοίχο μου, χιχιχ

      Διαγραφή
  21. Kαλημέρα!Μιας και είμαι λάτρης του χρώματος θα διάλεγα οπωσδήποτε κάποιον πίνακα τoυ Μiro και επειδή έχω μια αδυναμία στο μπλε χρώμα θα ήμουν σίγουρα κάτι από την μπλε σειρά του όπως ο πίνακας bleu II, ο οποίος κοσμεί και έναν τοίχο του σπιτιού μου ( ε αντίγραφο βεβαίως βεβαίως!)
    Φιλιά σε όλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα συνονόματη! Πολύ δυνατό πίνακα διάλεξες!

      Διαγραφή
    2. Μοντέρνα τέχνη? Δεν είναι πολύ στα δικά μου γούστα αλλά ο συγκεκριμένος πίνακας έχει το κάτι ....

      Διαγραφή
  22. Καλημέρα κορίτσια!!! Ο καφές συνεχίζεται, βλέπω!!! Τέλεια!... Πώς είστε από χθες?...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρες! Χαιρόμαστε (πληθυντικός μεγαλοπρέπειας) που είναι Παρασκευή και έρχεται 3ήμερο :D

      Διαγραφή
    2. Πως να είμαστε? Εδώ ψάχνουμε να δούμε τη έργο τέχνης είμαστε και όπως κατάλαβες κουτσομπολεύω όλους τους άλλους γιατί εγώ δεν ξέρω ακόμα, χιχιχι

      Διαγραφή
  23. ηρθα!!!! Με μια μερα καθυστερηση. αλλα καλλιο αργα παρα ποτε! φιλεναδα χιλια ευχαριστω που φιλοξενησες τον καφε!!!!

    τωρα για εργο τεχνης??? σορρυ κιολας...αλλα εργο τεχνης ειμαι απο μονη μου!!! χαχαχαχαχα

    οκ ...σοβαρα τωρα... μαλλον το Αμελι! το λατρευω αυτο το εργο και απο αποψη ιστοριας και χιουμορ και φωτογραφιας και μερους και μουσικης και... οκ...καταλαβατε...αυτο θα ημουν, γιατι ειμαι γλυκια σαν την Αμελι (οποτε θελω), αγαπησιαρικη (οποτε θελω), ενδιαφερομαι για τους φιλους και αγαπημενους και να ταξιδευω μακρυα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία ταινία Ζήνα!!! Είσαι ρομαντικούλα!... ;-)

      Διαγραφή
    2. Δεν την έχω δει την ταινία (ξέρω, ξέρω απαράδεκτη!) Έχει τσαγανό;;; Πολύ μελό μου ακούγεται!

      Διαγραφή
    3. Καλημέρα.. ούτε εγώ την έχω δει την ταινία..;; όλο μπροστά μου τη βρίσκω.. μάλλον πρέπει να τη δω...εε;;

      Διαγραφή
    4. Και τσαγανό και ρομαντισμό Δήμητρα!!! Δεν είναι μελό κατά τη γνώμη μου...

      Διαγραφή
    5. Να τη δεις Ίριδα, νομίζω θα σου αρέσει!...

      Διαγραφή
    6. Να κανονίσουμε Ίριδα να την δούμε παρέα!

      Διαγραφή
    7. Μου βγάζει πολύ γλύκα αυτή η ταινία...

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα σε όλες σας αν και αρκετά καθυστερημένα!!! εξαίσια ερώτηση!λοιπόν,αν ήμουν γλυπτό θα θελα να μουν μια καρυάτιδα, αν ημουν τραγούδι θα θελα αν κ λατρευω τη ροκ κ άλλα είδη,θα ημουν αμανές ανατολίτικος, αν ήμουν ποίημα θα μουν το παράπονο του Ελύτη κ τέλος,αν ημουν εργο τέχνης σαν μια σύνθεση θα θελα να ανήκω στην Καπέλα Σιξτίνα, μια οποιαδήποτε μικρή μορφούλα,απλά να μαι μέρος αυτού του θαύματος του Μιχαήλ Αγγέλου... Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Συγνώμη,γιατί δεν έχω κάποια πρόσφατη ανάρτηση να βάλω για να συμμετάσχω,αλλά η ερώτηση ήταν... πειρασμος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έπιασες όλα τα είδη τέχνης Βέρα!!!
      Όσο για την ανάρτηση, δεν πειράζει, μπορείς να βάλεις και κάποια πιο παλιά :)

      Διαγραφή
  26. Καλημέρα και αργοπορημένη ... το θέμα καίει όμως.. !!!! Λοιπόν το έργο τέχνης που θα ήθελα να είμαι είναι η Madame X του John Singer Sargent (American, 1856–1925).
    πληροφορίες για το πορτρέτο εδώ : http://en.wikipedia.org/wiki/Portrait_of_Madame_X
    Λατρεύω αυτόν τον πίνακα ... η Βιργινία Αμελί ήταν μια ντίβα της εποχής της και λάτρευε να το δείχνει... Η σιγουριά της πηγάζει από την ομορφιά της και μ' αρέσει ο τρόπος που την αιχμαλώτισε ο John !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίος πίνακας Ίριδα! Μπήκα και τον είδα μόλις τώρα, δεν τον ήξερα!... Μ' αρέσει η επιλογή σου!

      Διαγραφή
    2. και το φόρεμα της κόλαση!!!! ευχαριστώ κορίτσια!!!

      Διαγραφή
    3. Ούτε εγώ τον ήξερα! Πραγματική ντίβα ;)

      Διαγραφή
    4. Νταξ' με εστειλες... λατρευω αυτο το φορεμα!

      Διαγραφή
  27. Με έπιασες απροετοίμαστη και βάφω και τα μαλλιά μου!!Θα επανέλθω !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοιπόν Δήμητρά μου ήταν πολύ ψαγμένη ερώτηση τελικά...Σου βγάζω το καπέλο γιατί κάθομαι εδώ και διαβάζω τις απολαυστικές απαντήσεις φίλων , (που δεν ξέρω από κοντά , αλλά για κάποιες έχω κάποια εικόνα) και καταλαβαίνω από αυτά που είπαν κομμάτια της σκέψης τους και της ψυχής τους.
      Επίσης κατάλαβα πως εγώ δεν μπορώ να δώσω μια απάντηση γιατί δεν μπορώ να βάλω κάπου τον εαυτό μου και αυτό είναι όντως ένα κομμάτι της δικής μου προσωπικότητας.
      Αλλά για να μην ξεχωρίσω τον εαυτό μου, θα σου πω κάτι που είχε πει για μένα μια μεγάλη μου αγάπη και είχε πέσει πολύ κοντά... Ότι η ταινία Chocolat με την Juliette Binoche είναι ότι ποιο κοντινό είχε δει στη δική μου ψυχοσύνθεση, τρόπου σκέψης... και ελευθερία πνεύματος ...
      Φιλιά και Καλή Σαρακοστή<3

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι που σού άρεσε η ερώτηση Λιλιάκι! Κι εγώ παιδεύτηκα με τη δική μου απάντηση!
      Δυστυχώς δεν έχω δει την ταινία που λες! Με την πρώτη ευκαιρία πάντως θα την ψάξω και σίγουρα θα σε έχω στο μυαλό μου :)

      Διαγραφή
    3. Φιλιά γλυκιά μου και να την δεις τη ταινία. Είναι διαφορετική.

      Διαγραφή
    4. Τι χρώμα τα εκανες?
      Ειχα καταναλωσει τονους σοκολάτας βλέποντας την ταιναι αυτή. (δεν το θεωρω και πολύ καλό αυτό χα χα)

      Διαγραφή
  28. Για Αφροδίτη της Μήλου με κόβω τροφαντη τροφαντη!
    Καλό Σαββατοκύριακο, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με χέρια ή χωρίς? Γιατί οι φίλες του e-periodiko mas official, πάνω το ξεκαθάρισαν ότι είναι Αφροδίτη της Μήλου αλλά με τα 2 χεράκια της, χιχιχ

      Διαγραφή
  29. Καλημερούδια και από μένα.
    Έργο τέχνης ε? Μα βρίσκομαι στη ζωή, υπάρχω ήδη μέσα σε ένα έργο τέχνης. Κοιτάζω γύρω μου και θαυμάζω τα πάντα... από το καθάριο φως του ουρανού που όσο σκοτεινό και αν είναι αρκετές φορές, μπορεί σε κλάσματα δευτερολέπτου να αλλάξει τόσα χρώματα, από το πράσινο της φύσης που με τις πολύχρωμες πινελιές αλλάζει από εποχή σε εποχή και μαγνητίζει όλων τα βλέμματα, τα χρώματα του νερού που αλλάζουν κάθε δυό και τρεις με τη βοήθεια των ωρών του 24ώρου.Καλό τριήμερο κοπελιές με φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Ελένη. Εσύ όμως σε αυτή την τέχνη που αποκαλείς ζωής, ποιο έργο θα ήσουν; :)
      καλά κούλουμα!

      Διαγραφή
    2. Θα ήθελα να ήμουν ένα σύννεφο, να βρισκόμουν όπου ήθελα ανά πάσα ώρα.... να ταξίδευα διαρκώς...

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις