Καλά Κούλουμα με νικητή στο giveaway


Ο καιρός έξω μπορεί να είναι βροχερός, αλλά η τύχη χαμογέλασε για το giveaway του Decor Asylum κι έχουμε νικητή!

Σας ευχαριστώ πολύ όλους για την τόσο θερμή σας ανταπόκριση στο giveaway. 914 entries, τόσα σχόλια με καλά λόγια, ειλικρινά ήταν πέραν από κάθε προσδοκία μου.


Συγχαρητήρια Wendy! Congratulations Wendy! I have already sent you an e-mail for all the necessary details. 

Και πάλι, σάς ευχαριστώ όλους για τη συμμετοχή σας. Κι αν δεν νικήσατε σε αυτό το giveaway, καλή καρδιά. Θα υπάρξουν εξάλλου κι άλλα στο μέλλον.

Καλά Κούλουμα σε όλους, ακόμα και υπό την συνοδεία της βροχής!

Την καλημέρα μου.

30 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ για το σχόλιο Ίριδα. Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή
  2. Αναμεσα σε τοσες συμμετοχες πραγματικα ειναι τυχερη!!!
    Να το χαρεις Wendy!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Congrats, Wendy!
    Καλή Σαρακοστή, Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επίσης Δέσποινα. Καλή Σαρακοστή να έχουμε. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Συγχαρητήρια στη νικήτρια! Καλή Σαρακοστή!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγχαρητήρια στη νικήτρια & καλή Σαρακοστή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο στην τυχερή!
    Καλή Σαρακοστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα τι τύχη, πραγματικά !!!!!
    Θα το χαρεί σίγουρα !!!!!
    Καλά κούλουμα !!! Φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Συγχαρητήρια στη νικήτρια! Καλή Σαρακοστή Δημητρά μου!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο της!! Απίθανο δώρο, εύχομαι να το χαρεί!!Καλή Σαρακοστή Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ το εύχομαι Λιλιά μου. Φιλιά & καλή Σαρακοστή!

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια στην τυχερή!!!!
    Καλή Σαρακοστή!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπραβο της ;)

    Ελπίζω να ξετιναξες τον ταραμά και τη λαγάνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Συγχαρητήρια στην τυχερή!!!Καλή Σαρακοστή Δήμητρα,να περνάτε πάντα καλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή Σαρακοστή να έχουμε!!
    Πάντα τύχη σε όλους!
    Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Συγχαρητήρια στην τυχερή! Μια άψογη προσθήκη στη διακόσμηση της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή