Τιμής ένεκεν Αγ. Βαλεντίνου


Όχι δεν χακάρανε τον λογαριασμό μου! Γνωρίζω απόλυτα και τι τίτλο έβαλα στην ανάρτηση αλλά και τι cover φωτογραφία ετοίμασα! Τιμής ένεκεν Αγ. Βαλεντίνου λοιπόν, γιατί μερικές φορές η ομορφιά είναι τόση που δεν μπορείς να αντισταθείς!


Δεν θα σας πω ψέμματα, όταν ξεκινούσα την παρούσα ανάρτηση μόνο τον Αγ. Βαλεντίνο δεν είχα στο μυαλό. Αντιθέτως μάλιστα σκεφτόμουν όλη την φρενίτιδα που έχει ήδη ξεκινήσει να καταλαμβάνει το διαδίκτυο, με σήμα κατατεθέν τις καρδούλες και αναρώτιομουν πως θα την σκαπουλάρω και φέτος. Η παρούσα ανάρτηση ξεκίνησε με την σκέψη να σάς δείξω ιδέες για διακόσμηση με γυάλινες καμπάνες και πως εγώ πήρα μία βάση που, αφότου έσπασε η γυάλινη καμπάνα της και πέρασε ένα δύο αποτυχημένα diy, κατέληξε μαύρου χρώματος. 


Και πως αυτή η βάση συνάντησε την αγάπη μου για τα βρύα (γνωρίζω πως ανήκω στην μειοψηφία σε τούτο) και με το καπάκι της γυάλας κατέληξε μαζί με κάτι βιβλία πάνω στον μπουφέ.

Τα βρύα μαζεμένα έξω από το Άσυλο, είχαν σταμπαριστεί εδώ και μέρες και παρόλες τις προήγουμενες αποτυχημένες προσπάθειες σε terrarium, μού άρεσαν τόσο τα λιλιπούτεια παχύφυτά τους που έπρεπε να δοκιμάσω μία ακόμα φορά -γαϊδουρινό πείσμα γαρ-, φέρνοντάς τα μέσα μαζί με το χώμα για περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης. 


Δεν ήταν πως δεν είχα δει τα μικροσκοπικά μανιταράκια δίπλα στην υπόλοιπη μίνι βλάστηση. Αλλά μερικές φορές ο φακός σε κάνει να βλέπεις τα πράγματα στην πραγματική τους δόξα. Έτσι λοιπόν, αφού καθαρίστηκαν από ξυλαράκια και πήραν την θέση τους στην βάση, ήρθε η ώρα της φωτογράφισης. Και ο φακός έδειξε αυτό:


Πόσο περισσότερο έρωτα χρειάζεται κανείς; Και για να καταλάβετε τη σωστή διάσταση των πραγμάτων, ο μεγάλος στα δεξία της κάτωθι φωτογραφίας είναι μία μπαταρία ΑΑ


Έτσι λοιπόν, αυτή είναι η ανάρτηση του Ασύλου τιμής ένεκεν Αγ. Βαλεντίνου. Χωρίς ροζουλιά, χωρίς αρκουδάκια με καρδούλες αλλά με πολύ, πολύ έρωτα! 

Κι όπως έλεγε και ο αείμνηστος: "love is all that I can give to you, love is more than just a game for two, two in love can make it, take my heart and please don't break it, love was made for me and you". 


Την χιονισμένη καλησπέρα μου

Σχόλια

  1. Έτσι μπράβο βρε κορίτσι, αυτός είναι έρωτας !!!!!
    Ο άλλος κάθε τέτοια εποχή (μου τη δίνει) δεν τον πάω καθόλου ....
    Τα βρύα εάν τα αφήσεις λίγο ξεσκέπαστα και σε σκοτεινό μέρος ίσως αποξηρανθούν .... τώρα βέβαια εσύ θα βρίσκεις εύκολα εκεί φρέσκα κάθε φορά, οπότε ξέχνα το !!!!
    Τα μανιταράκι τι γλυκό χρώμα !!!!!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου για την γιορτή Ράνια μου!
      Όσο για το τερράριουμ και τα βρύα, είχα δοκιμάσει στο παρελθόν σκεπαστά σε ήλιο, χάλασαν, σκεπαστά σε σκιά, πάλι χάλασαν! Για να δούμε τώρα μία σκεπαστά και μία ξεσκέπαστα, μπας και πετύχει!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, είχα τα κατάλληλα μοντέλα για την φωτογράφηση ;)

      Διαγραφή
  3. Τί όμορφα που είναι τα μανιταράκια!! Και αγαπημένα φαίνονται!! Ετοιμάζονται να το γιορτάσουν!! χα χα!! Φιλάκια και καλό απόγευμα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζευγαράκι ερωτευμένο στο φουλ Αθηνά!
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  4. Όσο σκέφτομαι τον έρωτα που τους έχεις, τόσο αυτά έρχονται σε αντίθεση με τον οργανισμό σου,συγνώμη φιλενάδα,αλλά δε λέω ότι γελάω,ένα μικρό μικρούλικο μειδίασμα σκάει στην άκρη των χειλιών για τον ανεκπλήρωτο αυτό έρωτα.'Οπως λέμε το πνεύμα πρόθυμο ,η σαρξ ασθενής...έτσι...ο νους σου είναι σ'αυτά,το σώμα σου όμως αντιδράει.
    Η αγάπη για τα βρύα κατανοητή,έχω μπόλικα στο εξοχικό ,αλλά όσο κι αν προσπάθησα να τα μεταφέρω σε στεφάνι δεν...
    Θέλουν πολλή υγρασία νομίζω.
    Να πω για τη φωτογράφιση και για όλη την ιδέα.Πάντα είναι αυτό το διαφορετικό που δεν ξέρουμε από πού θα το εμπνευστείς για την ανάρτηση που θ'ανεβάσεις.Όλη η πρωτοτυπία και η μοναδικότητα έχουν θρονιαστεί για τα καλά στο Άσυλο και κλέβουν την παράσταση στην υλοποίηση κάθε ιδέας σου.
    Και ο φακός!...αχ,αυτός ο φακός σου είναι ο μεγάλος έρωτας για μένα.Φωτογραφίες που σε κάνουν να μην ξεκολλάς από την οθόνη.
    Μετά από τα - σαν ερωτευμένο ζευγαράκι πλάι -πλάι μανιταράκια σου ,ένα θα σου τονίσω:ο έρωτας φέτος ξαπόστασε για λίγο από το φτερωτό του ταξίδι στο Άσυλο.Και του χρόνου!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κάτι τέτοιες ευκαιρίες που δεν μπορείς να τις προσπεράσεις Αλεκάκι! Δεν ήταν προγραμματισμένο αλλά ακριβώς για αυτό είναι τόσο όμορφο!!! Και το ότι συνέπεσε με την γιορτή του Αγ. Βαλεντίνου, βόλεψε πολύ ;)
      Τουλάχιστον αφού δεν μπορώ να τα απολαύσω γευστικά, τα απολαμβάνω οπτικά, κάτι είναι κι αυτό!!
      Φιλιά πολλά και ευχαριστώ πολύ για το τόσο όμορφο σχόλιό σου.

      Διαγραφή
  5. ο έρωτας βρίσκεται παντού!!!! Απίθανα τα μανιταράκια, γούτσου, γούτσου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ελευθερία!!! Το λες κι εσύ το "γούτσου, γούτσου" :D
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  6. Ζηλευωωωω θελω και εγω μανιταρακια!!! Οσο για τον Φρανκυ ειμαι συμφωνη 100%!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις σκεφτεί να πλέξεις μερικά ;) Όσο για το τραγούδι, αυτή την φορά είναι Νατ.

      Διαγραφή
  7. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απίστευτα!!!Δλδ αυτές οι δύο θαυμαστές δημιουργίες είναι σε έναν μαγικό μικρόκοσμο μέσα στο σπίτι σου; Απ το αγκάθι βγαίνει τριαντάφυλλο λένε...και εδώ από τα βρυα γεννήθηκε ζωή!!! Ένας έρωτας σε όλο του το μεγαλείο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Ίριδά μου :) Υπάρχει απίστευτη ζωή που προσπερνάμε λόγω μεγέθους! Κι όντως το ζευγαράκι είναι άκρως ερωτευμένο! Την καλημέρα μου. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Τι γλύκούλια! Και τι σουπερ μηχανή έχεις που καταφέρνει και τα δείχνει! Όταν βρείς το πως σου πετυχαίνει ενα terrarium σε παρακαλώ μοιράσου το μαζί μας γιατι τυχαίνει και εμένα να μ'αρέσουν αυτά τα μικροσκοπικά κηπάκια και πολύ τα ζηλεύω αλλά δεν τα έχω πετύχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν η κατάλληλη ευκαιρία για να δοκιμάσω το macro της μηχανής! Αν καταφέρω να το κάνω να επιβιώσει θα σου πω, γιατί με τον διαδεδομένο τρόπο (χώμα, άνθρακας κτλ) κι εμένα δεν μου πέτυχε ποτέ!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  10. Για μια στιγμή δίστασα να πατήσω στην ανάρτηση, έχει γούστο, λέω, να αρχίσει κι η Δήμητρα τα καρδουλολοκοκκινολούτρινα και λοιπά χαζοεφηβικά επίκαιρα, πάει χάλασε ο κόσμος... Όμως τίποτα λιγότερο από ότι περιμέναμε από εσένα, αυτή είναι ανάρτηση αντάξια ενό; μεγάλου έρωτα που ανθίζει στην καρδια του χειμώνα!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Νίκη έλεγα να δεις που θα νομίσουν από τον τίτλο πως θα είναι ανάρτηση με καρδούλες και αρκουδάκια!
      Ευτυχώς, όπως βλέπεις, ο κόσμος είναι στην θέση του ;)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφο! Και η βάση και το τοσοδούλικο τοπίο της! Εγώ πάντως μοιράζομαι μαζί σου την αγάπη για τα βρύα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι υπέροχα;; Ένας ολόκληρος μικρόκοσμος κρύβεται στα βρύα :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Μαγεία! Οι φωτογραφίες σου είναι μαγεία! Αγαπώ forest decor βρύα λειχήνες κορμούς δέντρων μανιτάρια και απο κάτω να τρέχουν ανέμελα κοντοπίθαρα ξωτικά σαν τα δικά σου! Αγαπώ τα μανιτάρια μινιατούρες σου! Happy Mushroomtines!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είσαι ο άνθρωπός μου Σοφάκι!!! Το έχω παρατηρήσει πάντως, έχεις σκηνοθετική ματιά κορίτσι!!
      Ωραίο και το μότο!! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
    2. Τέτοια λέγε μου κι άντε να με μαζέψεις ύστερα! Καλό Σκ!

      Διαγραφή
  13. Ένας μικρόκοσμος γεμάτος μαγεία....φανταστικό Δήμητρα μου την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτικός ο μικρόκηπος σου !!! Οι φωτογραφίες απίστευτες !!! Άπειρα μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Άρη, ευχαριστώ! Ο μικρόκοσμος είναι απίστευτα όμορφος.

      Διαγραφή
  15. ΕΧΩ ΠΑΘΕΙ ΠΛΑ-ΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Τι λες τώρα?????? Όλα μαζί και ένα προς ένα ξεχωριστά !!!!
    Τι να πω? Για την φοβερή μαύρη βάση, για το καταπληκτικό μικρόκοσμο που έφτιαξες ή για τα ΟΝΕΙΡΕΜΕΝΑ τοσο δα μανιταράκια???????????????
    Δεν μπορούσε να είναι καλύτερη η ανάρτησή σου για φέτος!!!!!!!!!!!

    Δήμητρα νομίζω έχω από εποχής ρινόκερου, νάνων και φάλαινας να ενθουσιαστώ τόσο πολύ με μια ανάρτησή σου!!!!
    Χίλια μπράβο ρε Δήμητρα !!!! Οι φωτογραφίες επαγγελματικές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, καιρό είχα να διαβάσω τέτοιο σχόλιο σου Χρυσαυγή!
      Ήμουν σίγουρη πως εσύ θα εκτιμήσεις το ερωτευμένο ζευγάρι :))
      Όσο για τις φωτογραφίες, ας είναι καλά και τα μοντέλα αλλά και η κάμερά μας!!!
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  16. Τελικά η μαγεια αυτης της μέρας ειναι οτι απλά βλέπουμε τα πραγματα με άλλο μάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το συγκεκριμένο ζευγάρι, όποια μέρα και να το δεις, μόνο έρωτα φωνάζει :D
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  17. Kαλησπέρα Δημητρά μου!!
    Είναι απίστευτο τί αποτύπωσε ο φωτογραφικός σου φακός!
    Ανάμεσα στόν όμορφο καί εντυπωσιακό μικρόκηπο,ξεφύτωσαν αυτά τά μικροσκοπικά καί πανέμορφα μανιταράκια!
    Καταπληκτική κατασκευή αλλά καί οι φωτογραφίες σου όλες,εξαιρετικές!Μπράβο σου!!
    Καλό βράδυ!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου! Είχα τα κατάλληλα μοντέλα για την φωτογράφηση και ήταν μία πρώτης τάξεως ευκαιρία να παίξω και λίγο με το macro :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  18. Μα τι όμορφα που είναι!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Έτσι είναι ο "έρωτας"φυτρώνει εκεί που δεν το περιμένεις!! Υπέροχα απλά Δημητρά μου!Υπέροχα, υπέροχα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριολεκτικά Λιλιάκι!!!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  20. Χιόνια! Τυχεροί που είστε! Ωραίο το πρότζεκτ (όπως πάντα) αλλά οι φωτογραφίες με τα μανιτάρια απόλυτα επιτυχημένες!!! Την καλημέρα μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιόνια και κρύο Χριστίνα :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  21. Από τον τίτλο δεν περίμενα μία τέτοια ανάρτηση!! Μπράβο για την ευχάριστη έκπληξη!!! :)
    Καλημερούδια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και είναι ολίγον τι παραπλανητικός, νομίζω πως είναι 100% ταιριαστός Αλεξάνδρα :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  22. Τι να πρωτοσχολιάσω. Μου αρεσει τόσο πολυ.....πως το διατηρείς; Το ψεκάζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ευαγγελία! Μέχρι στιγμής λίγο νεράκι του ρίχνω και δεν το έχω συνεχώς σκεπασμένο! Για να δούμε αν θα πετύχει το πείραμα :)

      Διαγραφή
  23. Η ομορφιά βρίσκεται παντού! (και την ξετρυπώνεις!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Χριστίνα, αρκεί να έχουμε ανοιχτά τα μάτια να την δούμε :)

      Διαγραφή
  24. Ο μικρός σου κηπάκος είναι κουκλίστικος!
    Και τα μανιτάρια πραγματική αγάπη!!
    Καλησπέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως ερωτευμένο ζευγάρι Laura :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  25. Αυτό το terarium θέλω να το φτιάξω από το φθινόπωρο! Τελικά μια το ένα μια το άλλο, έσπασε η γυάλα! Χαχα! Υπέροχο το δικό σου πάντως!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, δεν πειράζει, γούρι!!! :)
      Τερράριουμ μπορείς εξάλλου να φτιάξεις και σε βαζάκια που έχεις στην κουζίνα!

      Διαγραφή
  26. Να και μια διαφορετική ανάρτηση για την επικείμενη μέρα του Αγ. Βαλεντίνου! Τέλειες οι φωτο Δήμητρα μου, λάτρεψαν τα αγκαλιασμενα, μινιόν μανιτάρια! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι τυπική ΑγιοΒαλεντίνικη ανάρτηση Μαρία μου αλλά σίγουρα ξεχειλίζει από έρωτα ;)
      Την καλημέρα μου. Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. amazing decore
    follow forf ollow?

    hope you too visit my Blog <3
    http://miss-amelyrose.blogspot.de/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αχου τι όμορφα ολα!!! Τα έκανες παλι τα θαυματάκια σου & στη διακοσμηση & στη φωτογράφιση :)
    Τον Άγιο τον αφήνω ασχολίαστο καθώς με βρίσκεις σύμφωνη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας είναι καλά το μαύρο χρώμα και η ομορφιά της Φύσης σε μικροσκοπικές διαστάσεις Ανναστέλλα :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  29. Πώς το έκανες αυτό;;;;; Πώς τα μάζεψες ρε συ, και δεν θέλουν οξυγόνο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ένα μεταλλικό φαράσι ;) Όσο για το οξυγόνο και τα ξεσκεπάζω για να φύγει η πολύ υγρασία αλλά και το καπάκι δεν εφαρμόζει σαν βεντούζα, οπότε περνάει!
      Πολλές καλημέρες Χριστινάκι!

      Διαγραφή
  30. Συνέχισε να πρωτοτυπείς!
    Κάνει τους άλλους να ανησυχούν!
    Υπέροχη ανάρτηση και φανταστικές φωτογραφίες!Φτου φτου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, λες Βάσω;;
      Δεν ήταν σε καμία περίπτωση σκοπός μου ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Πανέμορφα τα βρύα και το terrarium, Δήμητρα !!! Και πραγματικά εξαιρετικές οι φωτογραφίες !!! Άκρως ερωτική και ξεχειλίζει από αγάπη η ανάρτηση σου κι ας μην έχει καρδούλες και ροζούλια !!! Καθαρή έμπνευση και πρωτοτυπία !!! Καλή σου μέρα και μια υπέροχη Τσικνοπέμπτη !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήρθε στην κατάλληλη στιγμή αυτή η ευκαιρία Ιωάννα μου και δεν μπορούσα να την προσπεράσω!!
      Καλό τσίκνισμα!!! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  32. Καλά εγω κόλλησα με τα βρυα και τις λειχήνες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι κι αυτά πανέμορφα, ειδικά αν σκεφτείς πως είναι μικρά παχύφυτα :D

      Διαγραφή
  33. Όλα εν σοφία εποίησε! Πρωτότυπος τρόπος έκφρασης του έρωτα μέσα από όμορφες εικόνες. Καλημέρα και καλή Τσικνοπέμπτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Χριστίνα. Είναι απίστευτο πόση ομορφιά προσπερνάμε λόγω μεγέθους!
      Καλό τσίκνισμα :)

      Διαγραφή
  34. Οι φωτογραφίες με τα μανιταράκια είναι μαγικές!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Very beautiful decoration!
    And how wonderful to see those little mushrooms between the moss! Magnificent photos!
    Happy Valentine's day!
    Greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Κάτσε δλδ για να καταλάβω. Φυτρώσανε μανιταράκια στην συνθεσή σου από μόνα τους ή εσυ τα εβαλες; Αν έγινε το πρώτο καταλαβαίνω την χαρά σου και τον έρωτά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν ήδη εκεί όταν σήκωσα τα βρύα με το χώμα Μαργαρίτα. Απλώς, λόγω μεγέθους, δεν είχα προσέξει πως είναι αγκαλιασμένα :) Καλή Κυριακή :*

      Διαγραφή
  37. Πάρα πολύ όμορφο αποτέλεσμα! Συγχαρητηρια Δημητρακιιι
    Καλό ξημέρωμα!
    Σε φιλώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα εύσημα στην φύση Αριάδνη. Εγώ απλώς τα έβαλα σε μία βάση και τα φωτογράφησα :)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  38. Μα τι έρωτας είναι αυτός. Εκπληκτικά τα μανιταράκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκρως ερωτευμένο το ζευγαράκι :) Καλή Κυριακή Ελένη!

      Διαγραφή
  39. Tι να πρωτο πω Δήμητρα! Μπράβο για την απίθανη ιδέα!!! Μπράβο για την υπέροχη σύνθεση!!! Μπράβο για τις καταπληκτικές φωτογραφίες!!! Τι φανταστικός μικρόκοσμος που πολλές φορές τον έχουμε στα πόδια μας και τον προσπερνάμε αδιάφορα. Τι μαγευτικός κόσμος! Όταν είδα τις φωτογραφίες σου μου ήρθαν στο νου σκηνές παραμυθιών με μικροσκοπικά ξωτικά, πανέμορφες νεράιδες, ερωτευμένα βασιλόπουλα και βασιλοπούλες και ποιός ξέρει ίσως οι μικροί κοντοπίθαροι ζουν κάπου εκεί κοντά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ με σκηνοθετική ματιά Θάλεια και βλέπω πως δεν έχεις ξεχάσει ακόμα τους κοντοπίθαρους :))
      Είναι όντως ένας ολόκληρος θαυμαστός κόσμος στα πόδια μας! Καλή Κυριακή. Φιλιά!

      Διαγραφή
  40. Μπραβο !Εισαι μια κηπουρος με επιμονη & φαντασια μακαρι να ακολουθουσα το παραδειγμα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, όχι εγώ Γεωργία, η Φύση :) Εγώ απλώς τα μάζεψα και τα έβαλα σε μία βάση!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  41. Λατρεύω κι εγώ τα βρύα και έχω πολλά αποξηραμένα που χρησιμοποιώ στις κατασκευές μου, αλλά δεν έχω επιχειρήσει να τα διατηρήσω φρέσκα. Τί όμορφα που είναι μέσα στην γυάλα τους. Τα δε μανιταράκια, σκέτη γλύκα!!!!!!
    Υπέροχη η ανάρτησή σου, Δήμητρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! και καταπληκτικές οι μάκρο φωτογραφίες σου!!!!
    Καλό ξημέρωμα και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να δω αν θα πετύχει αυτή την φορά το πείραμα Μαρί Αν γιατί όσες φορές στο παρελθόν προσπάθησα να διατηρήσω φρέσκα βρύα, ήταν πλήρης η αποτυχία. Μέχρι στιγμής πάντως φαίνεται να είναι οκ! Σ' ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια για τις φωτογραφίες. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  42. Με έκανες να δω τα βρύα με άλλο μάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι Δέσποινα γιατί κρύβουν υπέροχους μικρόκοσμους :)

      Διαγραφή
  43. Η νέα φωτογραφική μηχανή νομίζω θα ξεδιπλώσει πολλά ταλέντα σου Δήμητρα!
    Μα μύησες σε έναν υπέροχο μαγικό μικρόκοσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Κατερίνα. Όσο για την μηχανή και τις φωτογραφίες, έχω ακόμα πολύ δρόμο μπροστά μου :)
      Καλά Κούλουμα!

      Διαγραφή
  44. Αυτά τα κοντινά πλάνα είναι καταπληκτικά!!!!!!!!!!!!!!!
    Μπράβο σου!! πολύ ωραίες φωτογραφίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Πέπη. Το ερωτευμένο ζευγαράκι ήταν άριστο μοντέλο :)
      Καλά Κούλουμα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις