Giveaway- Χειροποίητο σπιτάκι


Τον τελευταίο καιρό, οι 24 ώρες της ημέρας δεν φαίνονται αρκετές για να προλάβω όσα θέλω. Δουλειά, σπίτι, blog, shop, Τέρας, φως ημέρας (τα μάτια μου έχουν ξεκινήσει επανάσταση στις ώρες που περνώ ζωγραφίζοντας με τεχνητό φωτισμό), χρόνος για μένα και το Γεώργιο, ύπνο, ουφφ αγχώθηκα και μόνο που τα έγραψα! Κάπου εκεί ανάμεσα πάντως βρέθηκε και η διάθεση αλλά και ο ήλιος για την απαραίτητη φωτογράφηση και σήμερα σας έχω δωράκι με giveaway ένα χειροποίητο σπιτάκι!


Ένα δωράκι για να σάς ευχαριστήσω για τα τόσα καλά σας λόγια και τις ευχές σας στην ανάρτηση για το shop του Ασύλου στο Etsy.


Ένα χειροποίητο σπιτάκι, φτιαγμένο από τα χεράκια μου, χωρίς καλούπια, και διακοσμημένο με υγρό φύλλο χρυσού. Άσπρο και χρυσό λοιπόν, για να μην ξεχνάμε και τις εμμονές μας!

Για να το διεκδικήσετε, αφήστε το σχόλιό σας και ακολουθείστε τα λοιπά βήματα του rafflecopter για έξτρα πιθανότητες. Το giveaway θα τρέξει για δύο εβδομάδες και ο τυχερός θα ανακοινωθεί στις 23/2/2015!

a Rafflecopter giveaway



Καλή επιτυχία & πάλι ευχαριστώ!

Την καλημέρα μου







P.S This Giveaway is also sponsored by  kerdiseto , ediagonismoisaveandwinlikekaikerdise and by e-contest

Σχόλια

  1. Υπέροχο το σπιτάκι σου Δήμητρα!!! Σήμερα ήρθαμε από τον καφέ της Ζήνας!!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Καλή επιτυχία! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο, κομψό και λιτό το σπιτάκι σου Δημητρούλα μου! Ταιριάζει παντού και είναι στόλισμα πραγματικά. Καλή επιτυχία σου εύχομαι ξανά σε κάθε σου προσπάθεια. Μάτς Μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λιλιάκι! Χαίρομαι που σού άρεσε :) Καλή επιτυχία.
      Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  3. Πολύ χαριτωμένο και έχει και χρυσό! Καλή επιτυχία και πάλι Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμμονές είναι αυτές, ξεχνιούνται;; χεχεχε
      Ευχαριστώ Χριστίνα. Καλή επιτυχία. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  4. Εντάξει,με φύλλο χρυσού είναι κάτι παραπάνω από σπιτάκι,είναι βιλίτσα! Φιλάκια κι ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, όπως το βλέπει κανείς φιλενάδα!
      Καλή επιτυχία. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  5. Mine mine mine mine mine mine!!!!!!!! Δεν εχω προλάβει να παω απο τα ελτα αλλα ειμαι σιγουρη οτι θα ταιριαξει απολυτα με την κουκουβαγια μου!!! Ευχαριστω και για τις υπεροχες ευχες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα; Άντε και το έχω άγχος :p
      Καλή επιτυχία Μάρω, όντως ταιριάζουν μούρλια τα δυο τους ;) Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Τρέλα είναι τό σπιτάκι σου Δημητρά μου!!!!Πανέμορφο!!!Σέ ευχαριστούμε κούκλα!!!
    Καλό βράδυ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρά μου! Καλή επιτυχία.
      Καλή Κυριακή. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  7. Εγώ είμαι ήδη τυχερή, αφού σήμερα παρέλαβα μια από τις δημιουργίες σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η δημιουργία μου είναι τυχερή που βρήκε τόσο φιλόξενο σπιτικό Ίριδά μου!
      Φιλιά πολλά & καλή επιτυχία :*

      Διαγραφή
  8. Ω!!! Ευχαριστούμε!!! Όντως κάνεις αξιοθαύμαστη διαχείριση χρόνου κρίνοντας απο το τη συνέπεια των αναρτήσεων σου! Άξια Δήμητρα! Μη μασάς μπορείς! Αυτό το Ραφλοκόπτερο πάντα με μπερδεύει βρε παιδί μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Σοφία! Όσο για τον χρόνο, κάνω ό,τι μπορώ :)
      Καλή επιτυχία & καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  9. So beautiful, this little house, the white with the golden colours is great!
    And it will find a home soon, it's a very beautiful give-away!
    Nice evening,
    greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I love white and gold so I thought to giveaway something of my personal taste Vanessa!
      Good luck with the giveaway!
      Take care!

      Διαγραφή
  10. Είναι πανέμορφο το σπιτάκι σου!
    Σου εύχομαι να έχεις πάντα χρόνο να δημιουργείς και να μοιράζεσαι τη χαρά σου.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Άννα. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
      Καλή Κυριακή & καλή επιτυχία :)

      Διαγραφή
  11. Μ' αρέσει που είναι λιτό μεν, αλλά εντυπωσιακό και κομψό δε!!!
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έλενα! Καλή επιτυχία & καλή Κυριακή. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  12. Το σπιτάκι σου είναι πάρα πολύ ωραίο και μίνιμαλ!!!!!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Φωτείνη :)
      Καλή επιτυχία στην κλήρωση και καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο το σπιτάκι σου και έχεις δίκιο πολλές φορές οι 24 ώρες της ημέρας είναι λίγες αλλά σιγά σιγά επανερχόμαστε σε πρόγραμμα και όλα βρίσκουν την θέση τους μέσα στις ώρες της ημέρας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Νάσια! Είναι μέχρι να μπουν όλα στον ρυθμό τους!
      Καλή επιτυχία & καλή Κυριακή :)

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. :)
      Καλή επιτυχία Ελπίδα! Καλό υπόλοιπο Κυριακής!

      Διαγραφή
  15. Μα τι πανέμορφο!Καλές δουλειές! ariadnesky(at)hotmail(dot)com AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριάδνη! Καλή επιτυχία με την κλήρωση. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. Έλα καλή μου τύχη βάλε τα δυνατά σου να κερδίσω:))))
    Ευχαριστούμε Δήμητρα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Μαργαρίτα!!
      Καλή επιτυχία. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Ευχαριστούμε για το δωράκι Δήμητρα, οι δημιουργίες σου είναι πάντα ιδιαίτερα καλογουστες και φροντισμενες στην κάθε τους λεπτομέρεια! Γι' αυτό θα ήθελα πολύ ένα έργο σου στο σαλόνι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Χρύσα! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Καλή επιτυχία & καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  18. Ειναι καταπληκτικο, οπως ολα αυτα που φτιαχνεις!!
    Εμ.. Τα χρυσα χερια, χρυσα σπιτια φτιαχνουν!!!!
    Ευχομαι απο καρδιας οτι καλυτερο για το νεο σου εγχειρημα!!!

    Φιλια παρα πολλα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χρυσαυγή μου!
      Καλή επιτυχία στην κλήρωση. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  19. Εύχομαι και πάλι κάθε επιτυχία στο νέο σου ξεκίνημα Δήμητρα , οι κατασκευές σου έχουν κομψότητα και στυλ και θα αγαπηθούν !!! Το σπιτάκι εξαιρετικο και φίνο !!!
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Νικόλ, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και καλή επιτυχία στην κλήρωση!
      Φιλιά πολλά & καλή Κυριακή!

      Διαγραφή
  20. πανεμορφο το δωρακι-σπιτακι!!!!!πολλα συγχαρητηρια για τα ομορφα πραγματα που κανεις και σου ευχομαι καλη επιτυχια στο νεο σου ξεκινημα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου!
      Καλή επιτυχία στην κλήρωση :)

      Διαγραφή
  21. Αυτά τα minimal σπιτάκια είναι τόσο τέλεια και τόσο chic, όπως και όλα όσα φτιάχνεις, Δήμητρα !!! Πραγματικά τυχερός/ή όποιος/α το αποκτήσει !!! Καλό σου βράδυ και πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ιωάννα μου. Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα πάντα καλά σου λόγια. Καλή επιτυχία στην κλήρωση.
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  22. Απλό και όμορφο το σπιτάκι σου και του πάει πολύ και η χρυσή εμμονή σου !!!!
    Φιλάκια !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς οι εμμονές μου Ράνια μου περιορίζονται στα λιτά :)
      Καλή επιτυχία στην κλήρωση. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα Δήμητρα!! Με χαρά συμμετέχω ! Λευκό με χρυσό σούπερ διαγωνισμός!! Εννοείται ότι δεν φτάνουν απλά οι 24 ώρες!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Αθηνά! Χαρά μου που συμμετέχεις! Καλή επιτυχία στην κλήρωση. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ ΔΩΡΟ !!!!!!!!!!!!!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ !!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου! Καλή επιτυχία στην κλήρωση!!

      Διαγραφή
  25. Υπεροχο σπιτακι!καταπληκτικό διακοσμητικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια! Ειμαι η Θεοδωρα Δ. !ολα ειναι καταπληκτικα!πολυ ωραια δουλεια!

      Διαγραφή
    2. Γεια σου Θεοδώρα! Σ΄ ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Καλή επιτυχία στην κλήρωση. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  26. Πανέμορφο, όπως και όλες σου οι δημιουργίες! Το shop στο etsy είναι μια κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πανέμορφο, όπως και όλες σου οι δημιουργίες! Το shop στο etsy είναι μια κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι!!! Να ΄σαι καλά. Καλή επιτυχία στην κλήρωση. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  28. Ευχαριστούμε πολύ Δήμητρα!!
    Να σου ευχηθώ ξανά καλή επιτυχία,
    αλλά και σε όλους μας εδώ καλή επιτυχία στη διεκδίκηση!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Αλεξάνδρα!
      Καλή επιτυχία με την κλήρωση & ευχαριστώ για τις ευχές.
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  29. Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Ρούλα! Καλή επιτυχία με την κλήρωση :)

      Διαγραφή
  30. Κομψοτέχνισες πάλι!!!Απλό κι υπέροχο!
    Έχω νιώσει παλαιότερα αυτό που λες για τις 24 ώρες!
    Αν και ακούγεται δύσκολο, διακοπές χρειάζονται.Καλό Σαββατοκύριακο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Laura, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Αυτό με τις διακοπές, ξαναπές το!!!!
      Καλή επιτυχία. Φιλιά

      Διαγραφή
  31. Απλά πανέμορφο! Συνέχισε την ευφάνταστη και καλαίσθητη δημιουργια!
    τοσο γενναιόδωρη! Μπράβο σου!
    Δώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δώρα για τα καλά σου λόγια. Καλή επιτυχία στην κλήρωση :)

      Διαγραφή
  32. Πολύ όμορφο! Καλή επιτυχία στο νέο σου ξεκίνημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Βέρα, ευχαριστώ πολύ! Καλή επιτυχία στην κλήρωση!

      Διαγραφή
  33. πολύ όμορφο!ευχαριστούμε!
    fb:Flora Ger

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. φιλεναδα καλη αρχη με το μαγαζακι, σιδεροκεφαλη και πάντα υπεροχες δημιουργίες!!!! όλα καταπληκτικα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για όλα Ζηνάκι! Καλή επιτυχία & φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  35. Καλημέρα Δημητρα! Είναι πολύ ωραίο το σπιτάκι! Μπορεί όμορφα να διακοσμήσει το χώρο!! Ανοιξιάτικο στολίδι δίπλα σε ενα βάζο με Φρέζιες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μου άρεσε το σκηνικό που φαντάστηκες Ειρήνη μου! Καλή επιτυχία στην κλήρωση. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  36. Ευχαριστούμε πολύ και καλή μας επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. είναι πολύ όμορφο όπως όλα όσα φτιάχνεις!
    afroditiNt

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Μαράκι! Καλή επιτυχία. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  39. Ευχαριστούμε πολύ Δήμητρα! Είναι υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Κατερίνα. Καλή επιτυχία στην κλήρωση. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  40. Παρα πολύ ομορφο Δημητρα! Μου αρέσει που είναι τόσο όμορφα φτιαγμένο ακόμα και χωρίς καλούπια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ :) Καλή επιτυχία εύχομαι στην κλήρωση! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  41. Πολύ κομψό και χρώματα που λατρεύω Δήμητρα μου....φιλάκια και καλό σ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Μαρία μου! Καλή επιτυχία στην κλήρωση και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  42. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :) Καλή επιτυχία στην κλήρωση. Φιλιά!

      Διαγραφή
  43. Είναι πολύ όμορφο και θα ταίριαζε τέλεια στο σπίτι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή επιτυχία στην κλήρωση!

      Διαγραφή
  44. Ευχαριστούμε για το πανέμορφο δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Tέλειο το δωράκι σου!!!!!! Καλό ΣΚ!! ΦΙλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Κωνσταντίνα! Καλή επιτυχία στην κλήρωση. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  46. Καλησπέρα. Είμαι η Δάφνη. Παρακολουθώ το blog σου και μου αρέσει πολύ. Πολύ καλή η κατασκευή σου. Καλή επιτυχία σε όλους
    dafni1011@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δάφνη για τα καλά σου λόγια :)
      Καλή επιτυχία στην κλήρωση!

      Διαγραφή
  47. Τα λατρεύω αυτά τα κεραμικά σπιτάκια!
    ViKom184@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Πανέμορφο και ιδιαίτερο,ευχαριστούμε πολύ!
    charatsiari.maria@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Μαρία! Καλή επιτυχία στην κλήρωση.

      Διαγραφή
  49. πολυ ομορφο.....The Aeraki,aeraki81@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Εξαιρετικό !! Συγχαρητήρια που προσπαθείς να τα προλάβεις όλα !!! Είναι δύσκολο, το ξέρω, αλλά αξίζει !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως Άρη, δύσκολο αλλά και συναμά δημιουργικό! Καλή επιτυχία στην κλήρωση :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  51. Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου :) Καλή επιτυχία στην κλήρωση!

      Διαγραφή
  52. Δημητρούλα είναι πανέμορφο και εξαιρετικά καλόγουστο το δωράκι φτιαγμένο από τα χεράκια σου!! Μας τρέλανες λέμε!!!
    Όσον αφορά στον πολύτιμο χρόνο της καθημερινότητάς μας, πραγματικά καταλαβαίνω πολύ καλά τι εννοείς και έχω ήδη στείλει αίτημα στον Ύψιστο να μας κάνει τη μέρα με 36 ώρες μπας κ προλαβαίνουμε κατιτίς παραπάνω να αποτελειώσουμε:)))
    Φιλιά πολλά και καλή μας επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απάντηση στην αίτησή σου πήρες συνονόματη ή και εκεί έχει πέσει γραφειοκρατία;;; χεχεχεχε
      Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε και σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλή επιτυχία στην κλήρωση :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  53. ομορφουλικο που είναι!!!!!! και ταιριαζει παντου!!!
    sporos78 [at] otenet [dot] gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κατ! Καλή επιτυχία στην κλήρωση :)

      Διαγραφή
  54. ΑΓΟΡΙΤΣΑ ΒΑΛΟΜΑΝΔΡΑ
    FB erri valom
    errieta3@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Πολύ ωραιο το σπιτάκι κυρία Δήμητρα. Ευχαριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου αλλά άστο το "κυρία" :))
      Καλή επιτυχία στην κλήρωση!

      Διαγραφή
  56. Καλόγουστο το σπιτάκι που δημιούργησες Δήμητρα! Έχουμε καιρό να τα πούμε και δε γνώριζα για το shop στο Etsy! Συγχαρητήρια! Σ'ευχαριστούμε για τον όμορφο διαγωνισμό! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ :))
      Όσο για το διαγωνισμό, ευχαρίστησή μου! Καλή επιτυχία στην κλήρωση! Φιλιά

      Διαγραφή
  57. Χαριτωμένο και καλόγουστο το σπιτάκι σου. Εξαιρετική επιλογή για giveaway καθώς ταιριάζει παντού και με όλα. Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελένη. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλή επιτυχία στην κλήρωση :)

      Διαγραφή
  58. Όμορφο, χαριτωμένο, φωτεινό, εξαιρετικό! Όπως και κάθε δημιούργημα σου! Εμείς ευχαριστούμε Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύη Νατάσα για τα καλά σου λόγια. Καλή επιτυχία στην κλήρωση! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  59. Aληθινο κομψοτεχνημα!!!Ευχαριστουμε για την ευκαιρια!!!Καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλή επιτυχία στην κλήρωση :)

      Διαγραφή
  60. είναι πάρα πολύ ωραίο και εντυπωσιακό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Νάνσυ! Καλή επιτυχία στην κλήρωση!

      Διαγραφή
  61. Πολύ ωραίο δώρο!!!!!!!!!!!!!! ευχαριστουμε πολύ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Βίβιαν! Καλή επιτυχία στην κλήρωση :)

      Διαγραφή
  62. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Γκαστόν! Καλή επιτυχία στην κλήρωση :)

      Διαγραφή
  63. Καλή αρχή και από δω!
    Υπέροχο το σπιτάκι όπως και οι υπόλοιπες δημιουργίες σου!
    Ευχαριστούμε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ για όλα Βάσω!
      Καλή επιτυχία στην κλήρωση και πολλά φιλιά :*

      Διαγραφή
  64. Λιτή πολυτέλεια!!!! Για μιά ακόμα φορά θα σου ευχηθώ να σου πάνε όλα όπως τα θες. Σου στέλνω πολλά, πολλά φιλιά!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ελένη! Σ' ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου :)
      Καλή επιτυχία στην κλήρωση! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  65. Πανέμορφο το σπιτάκι σου ,Δήμητρα,λιτό αλλά εντυπωσιακό!!!!Καλό βράδυ,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια :) Καλή επιτυχία στην κλήρωση! Τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  66. Πάρα πολύ όμορφο σπιτάκι, και μόνο που είναι από τα χεράκια σου είναι μοναδικό!
    Όσο για το χρόνο... άστα, απελπιστικά μικρές οι μέρες, δε φτάνουν με τίποτα οι ώρες...
    Φιλιά, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Νίκη μου, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
      Καλή επιτυχία εύχομαι στην κλήρωση. Φιλιά πολλά:*

      Υ.Γ. Το 'στρωσε;; :D

      Διαγραφή
  67. so cute!!! και το θέλω πολύ στο σπιτάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. πολύ ωραίο μπράβο
    katsanevakiaik@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Καλή επιτυχία στην κλήρωση!

      Διαγραφή
  70. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :) Καλή επιτυχία στην κλήρωση!

      Διαγραφή
  71. Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου :) Καλή επιτυχία στην κλήρωση Στέλλα!

      Διαγραφή
  72. Μικρό το 24ωρο, πόσο δίκιο έχεις!!!Το σπιτάκι σου κομψό και όμορφο!!! Για να δούμε ποια ή ποιος θα είναι ο τυχερός!!!Καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κική για τα καλά σου λόγια!Καλή επιτυχία στην κλήρωση! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  73. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ! Καλή επιτυχία στην κλήρωση!

      Διαγραφή
  74. πολυ ωραιο bravo! gkalpis84@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Γιώργο! Καλή επιτυχία στην κλήρωση!

      Διαγραφή
  75. Εννοείται ότι το θέλω κι εγώ! Προλαβαίνω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φυσικά και προλαβαίνεις Ελευθερία! Μέχρι τις 22/2 θα τρέχει το giveaway! Καλή επιτυχία στην κλήρωση!

      Διαγραφή
  76. αχ αυτός ο ήλιος, τόσο απαραίτητος για τις φωτογραφήσεις!
    υπέροχο το σπιτάκι!
    σ' ευχαριστούμε για τον διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο κι αν λατρεύω την συννεφιά, πρέπει να παραδεχτώ πως είναι απαραίτητος για τις φωτογραφίες :)
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλή επιτυχία :)

      Διαγραφή
  77. Τέλειο το σπιτάκι,απλό,λαμπερό,τσαχπίνικο(βλέπε πουά) και φιλόξενο!!!Ευχαριστούμε!!!Καλή εβδομάδα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Ιωάννα! Ευχαρίστησή μου το giveaway! Καλή επιτυχία. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  78. ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟ. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΡΑΚΙ. ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :)
      Καλή επιτυχία στην κλήρωση!

      Διαγραφή
  79. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :) Καλή επιτυχία στην κλήρωση!

      Διαγραφή
  80. Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, είσαι είσαι!
      Καλή επττυχία Άλεξ. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  81. Το μεγαλείο της απλότητας!!!!! Πανέμορφο ο σπιτάκι και υπέροχη η φωτογράφιση!!!!
    Καλημέραααα!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κική για τα καλά σου λόγια ! Καλή επιτυχία στην κλήρωση! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  82. Καταπληκτικό το σπιτάκι σου Δήμητρα, όπως φυσικά και όλες σου οι δημιουργίες!!! Το χρυσό του πάει πάρα πολύ!!! Το μαγαζάκι σου στο etsy είναι απίθανο και τα έργα σου είναι το ένα καλύτερο απ' το άλλο!!! Καλή συνέχεια, φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Θάλεια. Ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Καλή επιτυχία! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  83. Σε ευχαριστούμε πολύ . Είναι πολύ όμορφο δώρο! Και το σημαντικότερο φτιαγμένο από σένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ :) Καλή επιτυχία στην κλήρωση!
      Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  84. Απαντήσεις
    1. Καλή επιτυχία στην κλήρωση! Την καλησπέρα μου.

      Διαγραφή
  85. πολυ ωραιο δωράκι!!
    athinaphys@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ειναι υπεροχοοοοο ! μακαριιιιι evitabak2012@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις