Μέντα με χρυσό


Εδώ και καιρό έχω προμηθευτεί υγρό φύλλο χρυσού. Ήταν όμως μόλις το Σαββατοκύριακο που μάς πέρασε όταν συνειδητοποίησα πως δεν το έχω χρησιμοποιήσει για κανένα diy στο Άσυλο. Όπως καταλαβαίνετε, βγήκαν αμέσως χρώματα και πινέλα και ένα παλιόκουτο δέχτηκε ένα φρεσκάρισμα. 


Κι όταν λέω παλιόκουτο, το εννοώ.

Τίποτα το ιδιαίτερο ούτε από άποψη σχεδίου ούτε από υλικό, βρίσκονταν σε ένα συρτάρι και κράταγε διάφορες σκόρπιες βίδες. Με άλλα λόγια, ιδανικό πειραματόζωο! Και για να μην ξεχνάμε και τις εμμονές μας, όλα ξεκίνησαν με μία βάση μεντί.


Και φυσικά κατόπιν σειρά είχε η ταινία και τα αγαπημένα μου τρίγωνα.


Κόλλα-βάφε-ξεκόλλα μερικές φορές, το πρώην παλιόκουτο ήταν έτοιμο.




Και φυσικά όχι για να ξαναγυρίσει στο συρτάρι για τις βίδες αλλά για την κονσόλα δίπλα στην είσοδο. 

Πως σάς φαίνεται; Εσείς ανανεώσατε κάτι μέσα στο Σαββατοκύριακο;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!


80 σχόλια:

  1. Λατρεμένος συνδυασμός χρωμάτων. Ειδικά το χρώμα της μέντας πολύ αγαπημένο!
    Το κουτί έγινε αγνώριστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα για τον συγκεκριμένο συνδυασμό Λίτσα. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  2. Μπράβο Δήμητρα, ότι πιάνεις, το κάνεις πανέμορφο!!! Το κουτάκι έγινα υπέροχο και το χρώμα του είναι από τα αγαπημένα μου!!! Το χρυσό δείχνει απίθανο!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να γράψω ότι σου έχω στείλει μήνυμα στη σελίδα σου στο facebook.

      Διαγραφή
    2. Και δικό μου αγαπημένο Θάλεια, οπότε ήταν ότι πρέπει για να δοκιμάσω το υγρό φύλλο χρυσού. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  3. Παρα πολυ ομορφος συνδυασμός χρωμάτων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε και συμφωνώ απόλυτα για τον συνδυασμό. Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  4. Τέλειος συνδυασμός χρωμάτων!!!!!! Μπράβο!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κωνσταντίνα! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  5. That box looks great now, the green is a very beautiful colour and the golden accents makes it very special!
    The decoration around it is also fantastic!
    Greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mint is one of my favorite colors and I love it combined with gold.
      Thank you Vanessa. Have a great day!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο έγινε Δήμητρα, λες και ξεπεταχτηκε από τη δεκαετία του 50 μου φαίνεται!!! Βγάλε τις βίδες και γέμισε το με καραμέλες!!!! Μμμμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mints in a mint box χεχεχεχεχε Πάντως όντως μία δόση βίνταζ την έχει, ειδικά πριν προσθέσω το χρυσό!
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  7. ΠΑΝΈΜΟΡΦΟ! Άλλαξε εντελώς όψη! Ταιριάζει με το φως του ήλιου, τις ανοιξιάτικες ήμερες που θα έρθουν! Σε φιλώ. Δημητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΠΑΝΈΜΟΡΦΟ! Άλλαξε εντελώς όψη! Ταιριάζει με το φως του ήλιου, τις ανοιξιάτικες ήμερες που θα έρθουν! Σε φιλώ. Δημητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επηρεάστηκα φαίνεται από την ηλιοφάνεια των τελευταίων ημερών Ειρήνη μου :) Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  9. Το παλιόκουτο μεταμορφώθηκε σε έργο τέχνης !!!!! Τι ωραίο που έγινε και τι τέλειος συνδιασμός χρωμάτων !!!!
    Μπράβο, έτσι ότι αγγίζεις να γίνεται χρυσό !!!!!!!!!!!
    Καλή σου εβδομάδα !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Τουλάχιστον πλέον του αξίζει μία θέση στην κονσόλα :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  10. Ξέρεις Δημητρά μου είναι μεγάλη υπόθεση να μπορείς να μεταμορφώνεις αντικείμενα που είναι ξεχασμένα σε μικρά έργα τέχνης χωρίς επιτήδευση!
    Απίθανα χρώματα σε ένα τέλεια ισορροπημένο περιβάλλον! Καλή σου εβδομάδα κοριτσάκι μου<3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ευχαριστώ πολύ Λιλιάκι για τα καλά σου λόγια! Μερικές φορές το να είναι τελείως "άσχημο" ένα αντικείμενο βοηθάει πολύ καθώς σε απελευθερώνει από το άγχος "κι αν δεν πετύχει...". Φιλιά :*

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφο τό vintage κουτάκι σου Δημητρά μου!!!
    Συνδύασες πολύ όμορφα τό χρώμα τής μέντας(αγαπημένο!!!) μέ τό χρυσό!!
    Θά σού πρότεινα νά τό γεμίσης μέ σοκολάτακια!!Χα χα!!
    Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα μείνει για πολύ ώρα γεμάτο Δήμητρά μου! χαχαχαχαχαχα Όλο θα περνάμε και θα παίρνουμε κι από ένα σοκολατάκι!!!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου

      Διαγραφή
  12. αυτό το γαλάζιο μου δίνει μια αίσθηση vintage και μαζί με το χρυσό γίνεται πολύ κομψό σαν αποτέλεσμα. Άριστη η μεταμόρφωση του κουτιού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως το μεντί βγάζει μία τέτοια αίσθηση Ελευθερία και μαζί με το χρυσό νομίζω πως είναι από τους ομορφότερους συνδυασμούς :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχο το κουτάκι Δήμητρα! Το μεντί πολύ το αγαπώ! Μου αρέσει πολύ και στους τοίχους. Το χρυσό του πάει πολύ. Αυτό που μου αρέσει όμως ακόμα περισσότερο είναι το χρυσο φτεροπούπουλο στο βάθος! Εμείς δεν ανανεώσαμε τίποτα απολύτως αλλά θα επανορθώσουμε άμεσα! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχο χρώμα για τοίχους, ρούχα, αξεσουάρ για τα πάντα. Και μαζί με το χρυσό όνειρο! Όσο για το φτεροπούπουλο, που το κατάλαβες βρε θηρίο πως είναι χρυσό;; :)
      Αναμένουμε τις ανανεώσεις σας!!! Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  14. πληρης μεταμορφωση! με λατρεμενα χρωματα, μινιμαλ αλλα υπεροχο! και εδεσε τελεια και με το φτεροπουλο σου! ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κονσόλα ως έχει, έχει γίνει αγαπημένο "μέρος" στο Άσυλο φιλενάδα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Τελείως διαφορετικό! Αγνωριστο! Καταπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σένιο το κουτάκι... του κουτιού που λέμε ;)

    Καλή σου εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. απίστευτο χρώμα!
    εντάξει μπορεί να μην έχω δεί ποτέ το σπίτι σου, αλλά πραγματικά πιστεύω πως θα το λάτρευα.
    Όλες αυτές οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν την διαφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα πως είναι όλες αυτές οι λεπτομέρειες που κάνουν ένα σπίτι σπιτικό αλλά και βοηθούν κάποιον να γνωρίσει καλύτερα τον ιδιοκτήτη :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  18. Όνειρο!!Υπέροχο χρώμα και η λεπτομέρεια του χρυσού του πάει πολύ!Χμμμ,έχω πολλά τέτοια κουτάκια!χοχοχο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιάσε χρώματα και πινέλα και ξεκίνα τις ανανεώσεις :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  19. Πέτυχες το πιο αγαπημένο μου χρώμα από όλα! Και ταιριάξει υπέροχα με τα υπόλοιπα της κονσόλας!
    Ταλεντάρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επηρεάστηκα από την ηλιοφάνεια Χρύσα και είπα να βάλω μία πινελιά χρώματος μετά από όλα τα ουδέτερα του φθινοπώρου-χειμώνα! Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  20. Πανέμορφο έγινε το κουτί σου με το μεντί χρώμα που του πέρασες και τις χρυσές λεπτομέρειες!!!!
    Υπέροχη βινιέτα δημιούργησες στην κονσόλα σου!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κονσόλα αφότου μπήκε εκεί, δίνει πολύ καλή επιφάνεια για διακοσμητικά παιχνίδια :)
      Χαίρομαι που σού άρεσε! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  21. Ἐγινε τἐλειο Δἠμητρἀ μου!! Πολλά φιλιἀ!!Μεντί αγαπώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Αθηνά! Μαζί σου για το μεντί. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  22. Κουκλίστικο! Το βλέπεις και σου φτιάχνει τη διάθεση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγώ είδες τι ανανέωσα. Αλλά αυτό το κουτί δεν παίζεται. Εσύ κι η Χριστίνα φτιάχνετε τα καλύτερα. Να δω πότε θα κάτσω να φτιάξω ένα.. Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάτσεις Χριστίνα, είμαι σίγουρη πως θα κολλήσεις με τις ανανεώσεις/μεταμορφώσεις ;)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  24. Απίστευτος ο συνδυασμός χρωμάτων αν και δεν πολυσυμπαθώ το χρυσό!
    Καλημέρα :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου άρεσε κι εσένα Μαράκι που δεν αγαπάς το χρυσό, τότε σίγουρα πέτυχε η ανανέωση ;)
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  25. πολυ ωραίος συνδυασμός χρωμάτων! αυτο το χρυσό πως δίνει μεγαλοπρέπεια σε όλα τα χρώματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο χρυσό πάει παντού ;)
      Πολλές καλημέρες Μάχη!

      Διαγραφή
  26. Μια σούπερ μεντί με πινελιές χρυσού μεταμόρφωση έκανες Δήμητρα μου....καιρός να ανοίγουμε τα χρώματα στους χώρους μας για να καλοσορίσουμε την Άνοιξη...τέλειο το κουτί....φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαρία μου! Σιγά σιγά θα μπουν και τα πιο χρωματιστά :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  27. Τον λατρευω αυτο τον συνδυασμό. Καταπληκτικη δουλεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ωωωω! Κι άλλο μεντί κουτί με χρυσό αυτή την φορά! Ε τον λατρεύουμε τον συνδυασμό και βλέπω πως όλα τα μεταλλικά χρώματα και το χρυσό που έβαλες εσύ και το χάλκινο που έβαλα εγώ του πάνε εξίσου πολύ! Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ναι! Εξάλλου το μεντί σε συνδυασμό με το χρυσό έχει ξεκινήσει να φιγουράρει πάνω από χρόνο στο Άσυλο (diy μαξιλάρια κτλ), οπότε μία ακόμα προσθήκη ήταν ότι έπρεπε, ειδικά όταν ο καιρός θύμιζε Άνοιξη όταν το έφτιαχνα! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  29. Αγνώριστο έγινε και πανέμορφο!!! Τέλειος ο συνδυασμός μεντί με χρυσό !!! Καλή σου μέρα Δήμητρα!!! Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Ιωάννα μου! Λατρεμένος ο συγκεκριμένος συνδυασμός! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  30. Ο συνδυασμός των χρωμάτων υπέροχος,τον είχες δοκιμάσει και στα μαξιλαράκια πέρυσι νομίζω,έφερε φρεσκάδα και την άνοιξη!!Εγώ το ΣΚ που ένοιωθα λίγο καλύτερα,γιατί με έχει βγάλει νοκ άουτ εδώ και εβδομάδες μία γρίπη,προσπάθησα να τελειώσω διάφορα ημιτελή πειράματα μου!Καλημέρα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ιώαννα. Στα μαξιλαράκια, στο κουτί για την τροφή του Τέρατος... Πόσο χαίρομαι όταν τα θυμάστε :D
      Περαστικά κι ευχές για γρήγορη ανάρρωση και φυσικά, καλούς δημιουργικούς πειραματισμούς!!!
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  31. Τέλεια μεταμόρφωση. Επιτέλους το ασήμαντο κουτάκι φόρεσε τα καλά του και βρήκε την θέση που του αξίζει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μετά την μεταμόρφωση, κρίμα θα ήταν να ξαναγύριζε στο συρτάρι :)
      Την καλημέρα μου Ελένη!

      Διαγραφή
  32. Κουκλίστικό! Μεντί απλά χρώμα αγαπημένο! τι άλλο να πω! Το σαβ/κυρ ξεκίνησα να ζωγραφίζω τους τοίχους του δωματίου που θα υποδεχτεί την πρώτη μου ανιψούλα και είμαι πολύ χαρούμενη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διπλή η χαρά σου! Και νέες δημιουργίες αλλά και νέα ανιψιά! Με το καλό :) Όσο για το μεντί, λατρεμένο και για μένα!
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  33. Ακόμη ένα κουτί μεταμορφώνεται σε αριστοτέχνημα.Το φτερό στο κάδρο εξαίσιο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Η διακόσμηση λιτή ,πανέμορφη,κάθομαι και την χαζεύω.Την επόμενη φορά που θα (αποπειραθώ να) διακοσμήσω ,θα ζητήσω πρώτα τις συμβουλές σου.Εμ,τι σ'έχω φιλενάδα;
    Φιλάκια <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σκληρή σε βρίσκω με τον εαυτό σου φιλενάδα! Θέμα πειραματισμού είναι στην τελική ;)
      Πάντως κι εμένα η κονσόλα εκεί που μπήκε, έγινε αγαπημένος χώρος για πειράματα στη διακόσμηση!
      Ό,τι χρειαστείς, εδώ είμαστε! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  34. Έχω ακριβώς ίδιο κουτί!Αλλά έτσι απλά βάφεται?Δεν τολμώ!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δική μου προσέγγιση είναι απλή Αριάδνη: αν δεν μου αρέσει ως έχει, το αλλάζω κι αν δεν πετύχει, δεν σκάω κιόλας αφού εξαρχής δεν μου άρεσε ;) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  35. Πολύ μου αρέσει το χρώμα της μέντας αλλά το χρυσό το αποθέωσε. Τον τελευταιο καιρό δεν εχω κάνει καμμία κατασκευή. Νιώθω πιεσμένη και ξέρω οτι για να κάνεις κατασκευές θέλει χρόνο και ηρεμία. Συντομα ομως πιστευω οτι θα ξεκινήσω και πάλι τις κατασκευες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι θέμα διάθεσης! Δεν υπάρχει λόγος να πιέζεις τον εαυτό σου να φτιάξει κάτι. Όταν νοιώσεις τη διάθεση, σίγουρα θα ξεκινήσεις και πάλι :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  36. Καλησπερα Δημητρα!!!!
    Αργησα παλι, αλλα πανω που μιλουσαμε χθες, μου χτυπησε η ιωση την πορτα. :(
    Οπως σου ειπα πολυ ωραια η μεταμορφωση του κουτιου. Υπεροχος και δροσερος συνδυασμος χρωματων. Νομιζω εχεις και κατι μαξιλαρια για τον καναπε σας που εχεις φτιαξει η ιδια και ειναι με αυτα τα χρωματα η κανω λαθος;;;
    Το δε φτερο απο πισω ειναι εξαιρετικο!!!!!

    Φιλια και καλο βραδυυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περαστικά σας!!!!!!
      Πόσο χαίρομαι που τα θυμάσαι! Όντως ναι, υπάρχουν και είναι τα ανοιξιάτικα του Ασύλου, οπότε καθώς ο καιρός θύμιζε Άνοιξη τους ετοίμασα κι ένα ταιριαστό κουτί ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  37. Δημητρα το μεντι τελικα εδεσε τελεια με το χρυσο! Εμπνευση ειχες! φιλακια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεμένος ο συγκεκριμένος συνδυασμός Μαίρη, οπότε ό,τι έπρεπε για πειραματισμούς με το υγρό φύλλο χρυσού :)
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  38. έγινε πάρα πολύ ωραίο! Κι εγώ έχω πάρει φύλλα χρυσού αλλά ακόμα δε βρήκα πειραματόκουτο!!!Ίσως να φοβάμαι και λίγο μην τα χαραμίσω άδικα, αλλά αν δε δοκιμάσω μάλλον θα μείνω με την απορία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Δέσποινα. Αν δεν δοκιμάσεις, τότε σίγουρα θα πάνε στράφι ;) Καλές δημιουργίες, ελπίζω να τις μοιραστείς μαζί μας στο ιστολόγιό σου :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  39. Δεν είναι μόνο το κουτί υπέροχο αλλά και ο τρόπος που το συνδύασες με τα υπόλοιπα διακοσμητικά!
    Καλό σου βράδυ !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Laura! Μία κονσόλα είναι ό,τι πρέπει για διακοσμητικά παιχνίδια :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  40. Πανέμορφο Δήμητρα! Τώρα εκεί τι έχει μέσα? Ελπίζω ακόμα βίδες!!
    Μπορεί να γίνει μία τέλεια κλειδοθήκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε όχι και βίδες βρε Κατερινάκι! χαχαχαχαχαχα
      Κρατάει ότι ψιλολόι φέρνει η καθημερινότητα :D

      Διαγραφή