Λίγη άνοιξη


Μπορεί ο καιρός να θυμίζει χειμώνα αλλά η άνοιξη είναι σίγουρα προ των πυλών κι ακόμα κι εγώ, δηλωμένη φανατική των κρύων μηνών, είμαι έτοιμη για λίγη δόση χρώματος. 


Και ποιος καλύτερος τρόπος από τα λουλούδια; Έτσι λοιπόν χαζεύοντας στο διαδίκτυο, σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας μερικές εικόνες που φωνάζουν χρώμα. Έτσι απλά για λίγη δόση άνοιξης.

Ποιος χρειάζεται βάζα;

Think outside the box λένε οι Αγγλόφωνοι κι εγώ θα πω think outside the bottle! Αν μπορεί να κρατήσει νερό, είναι μία χαρά βάζο!



Faux αλλά όμορφα

Μπορεί να τα σνομπάρουμε για τα βάζα, αλλά με τα παρακάτω diy νομίζω πως έχουν βρει τον δρόμο της εξιλέωσης!



Κλαδιά με φαντασία

Αν το μόνο που βρίσκετε ακόμα είναι ξερά κλαδιά, βγάλτε τα χρώματα και βάψτε τα. Σίγουρα δίνουν μία ανοιξιάτικη νότα χωρίς λουλούδια, ενώ μόλις τα άνθη είναι διαθέσιμα, θα κάνουν όμορφα ζευγάρια.



Πως σάς φαίνονται; Έχετε αρχίσει να σκέφτεστε την άνοιξη ή ακόμα κρατιέστε στα χειμωνιάτικά σας;

Την καλημέρα μου.

Σχόλια

  1. Ναι ναι ναι στα πολυχρωμα κλαδια!!!!!! Καλημερες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο απλά μα τόσο χαρωπά συνάμα! Καλημέρα Μάρω!

      Διαγραφή
  2. Μπα,ακόμα τα χειμωνιάτικα φοράει το σπίτι,αλλά δεν θα έλεγα όχι στα χρωματιστά κλαδάκια ή σε μικρά λουλουδάκια μέσα σε κονσερβοκούτια ή σε ένα ανθισμένο κλαδί αμυγδαλιάς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το Άσυλο στα χειμωνιάτικα του είναι ακόμα Ιωάννα αλλά δεν το βλέπω να παραμένει για πολύ :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Εγώ τη σκέφτομαι πολύ Δήμητρα! Ανυπομονώ να έρθει, είναι η εποχή μου! Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραία η άνοιξη βρε Χριστινάκι, το μόνο που με χαλάει είναι πως ακολουθείται από το καλοκαίρι :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  4. Η αληθεια ειναι οτι ο χιονιας ριμαξε λιγο τις αμυγδαλιες και δεν τις χαρηκαμε τόσο πολύ. Μα δεν ειναι υπεροχο να στολίζεις το χειμωνιατικο σπίτι με λουλουδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς! Κι εμάς την αμυγδαλιά την ταρακούνησε λίγο ο χιονιάς αλλά σήμερα την είδα πως άρχισε να φουντώνει :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  5. Μύρισε άνοιξη.. ανυπομονώ και εγώ να έρθει... Ωραίες προτάσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Έφη και καλώς όρισες στο Άσυλο.
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  6. Η αλήθεια Δήμητρα είναι ότι το κρύο και οι βροχές εδώ στην Αττική τις τελευταίες μέρες μας τάραξαν και καλά κρατούν! Οπότε πράγματι λίγο ανοιξιάτικο χρώμα στη τόση μουντάδα είναι απαραίτητο!Να ανθίσει ο χώρος του σπιτιού επιτέλους!Αγαπημένη μου η ιδέα με τα στολισμένα γράμματα!!Υπέροχο! Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως λίγη δόση χρώματος νομίζω πως αρχίζει να γίνεται απαραίτητη Βέρα! Όσο για τα γράμματα, τέλεια diy για να αξιοποιήσει κανείς ψεύτικα λουλούδια. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  7. την θέλαμε αυτή τη μυρωδιά Άνοιξης μετά από τόση μουντίλα! Μου άρεσαν πολύ τα κονσερβοκούτια ως βάζα και τα χρωματιστά κλαδιά! Πολύ ωραία πινελιά για το σπίτι μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά σιγά θα την θέλουμε ακόμα περισσότερο Ελευθερία! Όσο για τα κονσερβοκούτια και τα κλαδιά και ανέξοδα diy και με αρκετή δόση χρώματος. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  8. Δημητρούλα μας φώτισες την γκριζοκίτρινη ημέρα μας με τα χρώματα και τα λουλούδια!! Πού θα πάει θα έρθει και αυτή η άνοιξη τελοσπάντων!! Φιλιά πολλά!! (Αμυγδαλιές στα κανάτια τα σπάνε btw) !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέφτηκα πως όλοι μας χρειαζόμασταν μία δόση χρώματος και άνοιξης Αθηνά. Ειδικά με τον καιρό που μία θυμίζει άνοιξη και μία βαρύ χειμώνα. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  9. Καλή Σαρακοστή Δημητρα! Μου αρέσουν πολύ τα πολύχρωμα κλαδιά!!! Και οι ανθισμένες Αμυγδαλιές είναι τόσο όμορφες!! Με κουρασε πιά αυτός ο καιρός!! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως έχει κουράσει πολλούς Ειρήνη μου! Όσο για τα πολύχρωμα κλαδιά, σίγουρα μπορείς να τα δοκιμάσεις στο εργαστήρι με τα παιδάκια σου :) Την καλημέρα μου. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  10. Wonderful ideas! Flowers can bring that Spring feeling in the house!
    Those branches in different colours are fantastic and also the cans with the white flowers, and the combination af pink and soft blue is also very beautiful.... yes I want Spring!!
    Greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Oh yes they can. Especially after a harsh winter (for Greek standards) and a lot of rain these last days!
      Have a great day Vanessa!

      Διαγραφή
  11. Και εγώ πως και πως την περιμένω μπας και φτιάξει λίγο η διάθεση. Βοηθάνε πολύ τα λουλούδια και πολύ ωραίες οι ιδέες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από διάθεση δεν με χαλάει ο χειμώνας αλλά το σπίτι νομίζω πως αρχίζει να ζητάει λίγο χρώμα :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Μου αρεσουν τα κλαδιά !!! αλλά πιστέυω τα λουλουδένια γράμματα είναι τα καλύετρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα γράμματα είναι ό,τι πρέπει για τα λιλιπούτεια δωμάτιά σου Βάλια!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  13. Τα χρωματισμένα κλαδάκια τα έχω κάνει και εγώ και είναι καταπληκτικά!! Καλή Σαρακοστή κοριτσάκι μου και καλώς να μας έρθει και η Άνοιξη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαμμένα με σπρέυ έχω δοκιμάσει Λίλιά μου αλλά έτσι πολύχρωμα όχι και νομίζω πως δεν πρέπει να το παραλείψω :)
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  14. Τα λουλουδογράμματα και τα κλαδιά θα τα φτιάξω! Τέλος! Καλώς να ορίσει η Άνοιξη και την περιμένω πως και πως! Σ' ευχαριστώ που με βάζεις στο κλίμα Δήμητρα! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τότε περιμένουμε τις σχετικές αναρτήσεις με τα ανάλογα diy Σοφία! Τα κλαδιά έχουν μπει και στη δική μου λίστα :)
      Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφες όλες οι εικόνες. Εμένα μου αρέσει πολύ να βάζω σε ένα μεγάλο μπολ με νερό-μερικές φορές χρωματισμένο-ένα ανθισμένο τριαντάφυλλο (think minimal). Πότε θα έρθει η άνοιξη?!?! Ανυπομονώ, γιατί σε εμάς θα αργήσει ακόμα πολύ. Αν δεν βγει ο Απρίλης μας κάνει πείσματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερικές φορές ένα μόνο άνθος είναι υπεραρκετό Νίκη! Όσο για την Άνοιξη, έρχεται, μην ανησυχείς :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  16. Νομίζω ότι όλοι έχουμε ανάγκη από ανοιξιάτικες εικόνες πλέον, μετά από έναν τόσο κρύο χειμώνα -αν υποθέσουμε ότι πέρασε.
    Πολύ όμορφες ιδέες! Ευχαριστούμε Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό σκέφτηκα κι εγώ Νίκη και είπα να κάνω αυτή την ανάρτηση. Έχει αρχίζει να το ζητάει το σπίτι από μόνο του :)
      Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Μύρισε Ανοιξη μέ τίς υπέροχες ιδέες σου καί φωτογραφίες Δημητρούλα μου!!
    Δέν τόν μπορώ τόν φετεινό Χειμώνα!!Καί σήμερα βρέχει!!
    Μού άρεσαν πολύ τά χρωματιστά κλαδάκια!!!
    Καλή Σαρακοστή!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ευχαριστήθηκες την ανάρτηση συνονόματη.
      Όλοι μας τελικά θέλαμε μία μικρή δόση Άνοιξης!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  18. Τι όμορφες ανοιξιάτικες προτάσεις !!!!!!
    Τα χρωματιστά κλαράκια απίθανα, πολύ μου αρέσουν !!!!
    Καλή Σαρακοστή !!! Σε φιλώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμένα έχουν μπει στη λίστα προς δοκιμή Ράνια μου!
      Καλή Σαρακοστή. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  19. Επιτελους Δημητρα!!! Επιτελους αρχισες να μιλας τη γλωσσα μου. Ανοιξη!!!
    Τελειες συνθεσεις με χρωμα και κυριως στιλ.
    Οι επιλογες μου ειναι ξεκαθαρα η πρωτη και η τριτη συλλογη με συνθεσεις!!!
    Οι κονσερβες και τα υπολοιπα σχετικα δηλαδη οπως και τα κλαδια.

    Αντε, μου εφτιαξες το κεφι μεσα απο τις κουβερτες που με πλακωσαν.. Χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα. Άργησα εε;;;
      Κάλλιο αργά παρά ποτέ Χρυσαυγή!!! Ήμουν σίγουρη πως τα λουλουδάτα γράμματα δεν θα άγγιζαν ευαίσθητες χορδές μαζί σου :D
      Όσο για τα κονσερβοκούτια και τα κλαδιά, πιάσε πινέλα και χρώμα!!!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
    2. Ενα ενα!!!
      Μετα το θερμομετρο θα πιασω πινελο. Χαχαχαχαχα
      Χαιρομαι που συμφωνουμε στα περι κατηγοριων!!!

      Διαγραφή
    3. Χαχαχαχα
      Υποθέτω πως με το θερμόμετρο στην μασχάλη δυσκολεύει λίγο η υπόθεση πινέλο!!!
      Περαστικά!!! (μα ακόμα;;;)

      Διαγραφή
  20. Αυτά τα κλαδιά με χρώμα είναι υπέροχα ,Δήμητρα!!!!!!!Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά τα πολύχρωμα είναι όντως τόσο χαρούμενα! Την καλημέρα μου κορίτσια.

      Διαγραφή
  21. Δεν τη σκέφτομαι τη κυρία, ακόμη. Αλλά τα βαμμένα κλαδάκια τα σκέφτομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι την σκέφτομαι αλλά μόνο διακοσμητικά :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  22. Τι ωραία θέμα !! Τι φωτογραφίες είναι αυτές !! Γεμάτες ανοιξιάτικη έμπνευση !!! Ευχαριστούμε Δήμητρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Άρη. Όλοι νομίζω τις είχαμε ανάγκη :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  23. Τα κλαδάκια είναι τέλεια! Θα φτιάξω κι εγώ! Να σαι καλά Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλο χιτ τελικά τα κλαδάκια :))
      Μαζί σου Χριστινάκι!

      Διαγραφή
  24. Τα κλαδία με χρωματα "τα σπάνε"! Είναι απίστευτα ομορφα όλα αλλά ειδικα τα κλαδιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως κι αν σκεφτείς είναι κάτι τόσο απλό :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  25. Εξω ψιλοβρέχει μα εσύ μας έφερες τον ήλιο ολόλαμπρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός δεν ήταν Τζίνα; :)
      Πολλές ηλιόλουστες καλημέρες!

      Διαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Φώτισες το πρωινό μου Δημήτρα.. πίνω το καφεδάκι μου και χάζεψα!!! Όλα τα board μου φάνηκαν όμορφα.. αν διάλεγα ένα όμως αυτό με τις αμυγδαλιές είναι So bright μη σου πω Like a diamond χαχα!!! Καλημέρα και πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάντως σήμερα έκοψα μερικά κλαδάκια από την αμυγδαλιά μας με μπουμπουκάκια επάνω και τα έβαλα σε ένα βάζο. Για να δούμε, θα ανοίξουν;;
      Πάντως κάτι γίνεται Ίριδά μου με τα σχόλιά σου..τον τελευταίο καιρό μου τα εμφανίζει διπλά!
      Πολλές καλημέρες & φιλιά :*

      Διαγραφή
    2. Μάλλον φταίει το ταμπλετ μου, όταν πατάω δημοσίευση δεν το περνά με τη μια και εγώ νομίζω ότι δεν το δέχτηκε και το ξαναπατάω... Θα έχω το νου μου!!!
      Εμείς δεν έχουμε αμυγδαλιές αλλά κάπου θα βρω καμιά να της κλέψω δύο μπουμπούκια!!!!

      Διαγραφή
  28. όπου μπαίνει η άνοιξη γεμίζει χρώμα και ευωδία,οπότε όλες αυτές οι εκδοχές μου αρέσουν Δήμητρα μου ....τα φιλιά και μια καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρικά που και που σκάει μύτη αλλά ξανακρύβεται γρήγορα Μαρία μου. Τουλάχιστον μπορούμε να γεμίσουμε το σπίτι με τα χρώματά της. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  29. 'Ανοιξη! Άντε να ανοίξει το μάτι μας ... αρκετά δεινοπαθήσαμε με τον φετινό χειμώνα!!! Ανοιξιάτικες καλημέρες λοιπόν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα. Εγώ παρόλο που τον καταχάρηκα και τον χαίρομαι ακόμα τον χειμώνα, ομολογώ πως έχω αρχίσει να αναζητώ λίγο περισσότερο χρώμα στο Άσυλο! Την καλημέρα μου Χριστίνα :)

      Διαγραφή
  30. Την αμυγδαλιά μπορώ να την έχω παρακαλώ???
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πανέμορφη Μαράκι.
      Φιλιά πολλά :)

      Διαγραφή
  31. Αγαπω την ανοιξη και τρελαινομαι για βαζα!!!Τελεια αναρτηση Δημητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγη υπομονή ακόμα Σοφία και φτάνει η εποχή για να συνδυάσεις τις αγάπες σου :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  32. Εγώ μια φορά θέλω Άνοιξη!!!Έλεος φέτος!!!
    Ψηφίζω κονσέρβες (ήδη έχω χαρακώσει τα χέρια μου για τις προσεχείς κατασκευές) & +12 points στα πολύχρωμα κλαδιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω να αναμένουμε δηλ. σχετικές αναρτήσεις με ανάλογα diy Βάσω;;; Ανυπομονώ να δω τι καλό δημιουργήσεις πάλι :)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  33. Τι έγινε βρε παιδια μπαίνει η άνοιξη;;; Που είναι;;; Μόνο εδω σε σενα τη βλέπω Δημητρά μου για αρχή! Κατι ειναι κι αυτό!
    Καλό ξημέρωμα!
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που και που σκάει για λίγο μύτη Αριάδνη. Που θα πάει όμως; Σίγουρα θα έρθει :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  34. Πολύ όμορφα όλα Δήμητρα, αλλά τα χρωματιστά κλαδάκια με τρέλαναν ... Σκεφτόμουν να κάνω ένα diy αυτές τις μέρες με κλαδάκια βουτηγμένα ως τη μέση σε λευκή μπογιά και τώρα βλέπω ότι σε διάφορα χρώματα είναι ακόμη καλύτερα !!! Τέλειες χρωματικές επιλογές !!! Καλό σου βράδυ !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πολύχρωμα κλαδάκια τελικά νομίζω πως κέρδισαν τις εντυπώσεις στους περισσότερους Ιώάννα! Κι εγώ τα έχω βάλει στην λίστα! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  35. τι τελεια τα τενεκεδακια!!! και εχω πολλα σπιτι. υπεροχη ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Λίγη... ομως! Γιατι εγω θελω ακομη λίγο κρυουλάκι ;)

    Πανεμορφες ιδεες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε μην έχεις παράπονο, ακόμα μια χαρά μάς κρατάει ο χειμώνας. Ας τον απολαύσουμε όσο διαρκεί ακόμα :)

      Διαγραφή
  37. Το "ποιος χρειάζεται βάζα", είναι πανέμορφο και οικονομικότατο!
    Η ιδέα με τα γράμματα και τα λουλούδια μ' άρεσε ιδιαίτερα!
    Ακόμα καλά κρατούν τα χειμωνιάτικα αν και ο καιρός έχει αρχίσει να καλυτερεύει!
    Καλησπέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καιρός μπορεί να κάνει τα δικά του Laura αλλά όπως και να έχει έχουν αρχίσει να ξεφυτρώνουν επιθυμίες λίγο παραπάνω χρώματος. Στη διακόσμηση, έξω ας συνεχίσει να βρέχει :D
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  38. Ούτε καν έχω μπει σε mood άνοιξης, αλλά οι φωτογραφίες σου είναι ξεσηκωτικές! Μου αρέσει πολύ αυτό το απαλό ροζ!
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ συμβαδίζεις με τον καιρό Μαργαρίτα και ο καιρός μόνο χειμώνα θυμίζει. Βουρ στο τζάκι :D
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  39. "Θα ναι σαν να μπαίνει η άνοιξη".. lalala!
    τα κονσερβοκούτια φοβερά! υιοθετείται η ιδέα.
    Xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα
      Κάπως έτσι. Τουλάχιστον διακοσμητικά ;)
      Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  40. Θέλω,θέλω,θέλω...Λίγη άνοιξη μου χρειάζεται μετά τους τρελούς ανέμους(Βαρδάρης, για!)και τις καταρρακτώδεις βροχές του Βορρά.Ε,το χρώμα ήταν και είναι πάντα αδυναμία μου,οπότε τα λουλουδάτα γράμματα είναι κάτι που πολύ θα ήθελα να έχω.
    Προς το παρόν φτιάχνω λουλούδια πον-πον με τη δική σου μέθοδο ,αλλά όλο και κάποιο κλαδί θα πέσει θύμα της μπογιάς μου σε σπρέι.Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Πολύ μου άρεσαν τα πολύχρωμα κλαδιά! Τέλεια ιδέα! Θα βγω να μαζέψω για να το επιτηρήσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις