Σάββατο, 28 Μαρτίου 2015

Λίγο χρώμα για την Άνοιξη


Έπειτα από αρκετό καιρό ο ήλιος έκανε την εμφάνισή του στον ουρανό και για την λιγοστή ώρα που ήταν διαθέσιμος, η φωτογραφική αποτύπωσε τις μικρές πινελιές χρώματος που φοράει το Άσυλο εδώ και αρκετές μέρες για να υποδεχθεί την Άνοιξη. Καιρός δεν ήταν;


Η φετινή αλλαγή σκηνικού ξεκίνησε από το τραπεζάκι του σαλονιού. Ο δίσκος γυαλίστηκε μετά από αρκετούς μήνες κι αν κάτι είναι χαρακτηρίζει αυτή τη περίοδο στη διάθεσή μου για διακόσμηση, είναι πρώτον το  χρώμα και δεύτερον τα λιγότερα αντικείμενα. 



Αν έχουμε βρεθεί στο Instagram, τότε ίσως να θυμάστε το aqua μεντί λαγουδάκι που ανάρτησα μία εβδομάδα πριν. Αν όχι, ελάτε να βρεθούμε κι από εκεί, κυκλοφορώ με το όνομα decorasylum (σάς εκπλήσω το ξέρω!). Μαζί με το δαντελωτό φανάρι είναι τα νέα αγαπημένα μου στο τραπεζάκι!

Σειρά είχε ο μπουφές, ο οποίος πέραν από το diy κηροπήγιο που σάς έδειξα στην προηγούμενη ανάρτηση, φιλοξενεί και το γεωμετρικό μπωλ, μία γεύση του οποίου είχατε πάρει σε ασπρόμαυρη εκδοχή στον αρακά μου. Αυτό που δεν φαινόταν τότε, είναι το υπέροχο χρώμα του! 



Ενώ παρέα στα παραπάνω κάνει ένα υπέροχο δώρο από την Αλέκα του Aleka Craftaholic. Ένας πανέμορφος χρυσός Moby Dick φτιαγμένος από τα χεράκια της!


Η τραπεζαρία αφού επιτέλους συγυρίστηκε, φόρεσε τα λευκά της, μαζί με ένα ακόμα υπέροχο δώρο από την Αλέκα, ένα πλεκτό καλαθάκι κουκουβάγια! Το Αλεκάκι φροντίζει για την προίκα μου καθώς μού έχει στείλει ένα σωρό καλούδια που θα δείτε και σε άλλες αναρτήσεις. Ευχαριστώ πολύ φιλενάδα!  Μ'αρέσει τόσο να το κοιτάζω που το έχω έτσι άδειο στην τραπεζαρία, πειράζει; (ρητορική η ερώτηση!) 



Κι επειδή Πάσχα έρχεται, έβγαλα και τα αλά μανικιούρ diy αυγουλάκια μου και μαζί με την πρώτη απόπειρα σε πραγματικά κεραμικά σπιτάκια -περισσότερα σε άλλη ανάρτηση- κοσμούν το τρόλευ- κονσόλα.



Για το τέλος σάς άφησα το τζάκι. Ο λόγος; Πως μία το κοιτάζω και μού αρέσει, μία το κοιτάζω και μού τη δίνει (προβλήματα που τα 'χω κι εγώ!) Τουλάχιστον βρήκα μία θέση για τα diy λουλούδια μου. 


Κάπου εδώ μάς τελείωσε και ο ήλιος αλλά και οι μέχρι τώρα Ανοιξιάτικες πινελιές. Σε αρκετά ιστολόγια έχω δει πως η Άνοιξη έχει μπει προ πολλού στη διακόσμηση.  Εσείς φορέσατε τα ανοιξιάτικά σας ή συμβαδίζετε ακόμα με τις διαθέσεις του καιρού;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.

90 σχόλια:

  1. Τα άλλαξες όλα μιλάμε ε; Τις εντυπώσεις μου τις έκλεψε το μπολ! Ασε που είναι και πρακτικό γιατί αερίζονται τα φρούτα και δε χαλάνε! Και του χρόνου Δημητρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε καιρός δεν ήταν Χριστινάκι;; Όσο για το μπωλ, ναι, αν και το μέγεθός του δεν είναι και για πολλά πολλά φρούτα :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  2. Αχ τι όμορφα που τα έχεις φτιάξει όλα. Αν για τους συγγραφείς λένε έχεις πένα εσύ σίγουρα έχεις χέρι!!! Πάω να σε βρω στο instagram

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ τι όμορφα που τα έχεις φτιάξει όλα. Αν για τους συγγραφείς λένε έχεις πένα εσύ σίγουρα έχεις χέρι!!! Πάω να σε βρω στο instagram

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Νική, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Βρεθήκαμε και στο instagram :)
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  4. Γεια σας κορίτσια! Έχει λίγα μολις λεπτά που σας βρήκα.
    Συγχαρητήρια για το feature στο curbly!

    Καλές χειροτεχνίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Πανδώρα. Σ' ευχαριστώ για την επίσκεψη και το σχόλιο :)
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Πω πω ομορφιές Δήμητρα!!! Αντε και του χρόνου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια. Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  6. τι ομορφα ολα... Τα χαζεψα και τα ξαναχαζεψα... Και του χρονου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελπίδα! Σ' ευχαριστώ. Καλή εβδομάδα να έχουμε!!

      Διαγραφή
  7. Πόλυ ωραία ανοιξιάτικη διακόσμηση στον χώρο σου Δήμητρα μου, ξεχωριστό Μέντι τρυφερό μικρο λαγουδακι και το πανέμορφο πλεκτό κουκουβάγια της Αλέκας....την καλησπέρα μου και πόλλα φιλία για τις όμορφες δημιουργίες σου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημέρα Μαρία μου! Όντως το λαγουδάκι το έχω αγαπήσει κι εγώ. Όπως και τα υπέροχα δώρα της Αλέκας :)
      Καλή εβδομάδα. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  8. Μπα κι εδώ πάνω ακόμα Νοέμβρης είναι και δεν βάλαμε τίποτα ανοιξιάτικο!Θα δείξει πώς θα φτιάξουμε διάθεση!Πολύ χάρηκα που είδα το κηροπήγιο στο newsletter του ftiaxto!Μπράβο κορίτσι!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι εχτές τα ίδια ήταν κι εδώ Αριάδνη. Σήμερα όμως είναι φουλ Ανοιξιάτικη μέρα :)
      Όσο για το ftiaxto κι εγώ χάρηκα πολύ!! Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Ριζικές αλλαγές!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μου αρέσει πολύ!!!!! Το χρώμα έτσι διάσπαρτο μέσα στο σπίτι δίνει λιγοστές αλλά εντονες εκρήξεις που είναι τόσο ωραίες όταν τις βλέπεις τόσο - όσο!!!!!!! Για μια ακόμα φορά έκανες πολύ ωραίες αλλαγές με τα ήδη υπάρχοντα πράγματά σου αλλά πάλι τα έκανες να δείχνουν τοσο διαφορετικά!!!
    Αχ, από το στόμα σου και στης Άνοιξης το αυτί! Αντε να έρθει να πάρει πόδι το σύννεφο και η βροχή!
    Όσο για το τζάκι, θα συμφωνήσω με την πλευρά της σκέψης σου που λέει ότι πρέπει κάτι λίγο να αλλάξει.. με εξαίρεση τα λουλούδια που είναι χάρμα μέσα στην κορνίζα! Και όχι.......δεν ανταποδίδω την κριτική για τα "μπιάξ" και τα "μπλιούξ" που έχεις πει για τα κέικ και τα φαγητά μου! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχχααχαχχααχαχαχα
    Σε πειράζωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!

    Φιλιααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βασική αρχή μου Χρυσαυγή είναι να ψωνίζω πρώτα μέσα στο Άσυλο, διαφορετικά σε λίγο θα χρειαστούμε και νέο Άσυλο για να βάλουμε τα ήδη υπάρχοντα!!!
      Πάντως η Άνοιξη που τόσο ποθείς, φαίνεται να έφτασε. Σήμερα έξω λάμπει ο ήλιος :))
      Όσο για το τζάκι, από την ώρα που διάβασα το σχόλιό σου γελάω κάθε φορά που το σκέφτομαι!!!!! Χαχαχαχαχαχαχα
      Ε μα! Καιρός ήταν!!! Με τα τόσα μπλιάξ και μπλιουξ μου!!! Χαχαχαχαχαχαχα
      Όντως κάτι θέλει, απλώς δεν έχω εντοπίσει ακόμα τι!
      Καλή εβδομάδα κορίτσι. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχαχαχαα
      Χαίρομαι που γελάς με το σχόλιό μου γιατί αυτός ήταν ο σκοπός!
      Αργησα λίγο να έρθω να δω τι μου απάντησες γιατί αυτές τις μέρες τρέχω λίγο με τις ετοιμασίες.
      Λοιπόν, η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο!!! χαχααχαχαχαχαχαχαχαχ
      Αλλη φορά θα το διπλοσκεφτείς πριν μου πεις μπλιαξ, ακούς εκει!!!!!!!!!!!!!!!! χαχαχαχααχαχαχαχαχαχαχαχαχ

      Όσο για το τζάκι, είμαι σίγουρη ότι θα το φέρεις στα μέτρα του! Σου έχω απόλυτη εμπιστοσύνη!!!!!!
      Περιμένω λοιπόν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Φιλιαααααααα

      Διαγραφή
  10. Αυτό το χρώμα το θέλουμε όλοι πια!! Ακόμα και αυτοί που είμαστε φανατικοί θαυμαστές του Χειμώνα, εσύ μπορείς να με καταλάβεις, δεν αντέχουμε άλλο την μουντίλα!! Έχω χάσει επεισόδια, από που να αρχίσω.. Χαρούμενη ατμόσφαιρα έφτιαξες, ξεχώρισα τα μικρά σπιτάκια σου! Πολύ ωραίο η κουκουβάγια της Αλέκας, ταίριαξε με τα υπόλοιπα αντικείμενα! Για το τέρας που λέγεται φάλαινα ότι και να πω είναι λίγο. :)) Από την πιο αστεία ανάρτηση που έγραψα με αφορμή την Αλέκα! Χαίρομαι που βρήκε τον χώρο της, γιατί που να την βολέψεις και τέτοια που είναι... χαχαχα το τέρας όχι η Αλέκα χαχαχα
    Τελευταία το έχω πάθει και εγώ αυτό με τα λίγα αντικείμενα στην διακόσμηση, τόσο που απορώ με εμένα! Αντε να έρθει η Άνοιξη να ισορροπήσουμε λίγο γιατι δεν μας βλέπω καλά!! :))) Πολλά Φιλιά Δήμητρα μου και Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Ελεάνα, καιρός ήταν και για λίγη αλλαγή σκηνικού, ακόμα και για εμάς τους χειμερινούς οπαδούς!!! Εξού και οι δόσεις χρώματος ;)
      Η φάλαινα της Αλέκας, νομίζω πως βρήκε μία χαρά την θάλασσά της στον μπουφέ, όχι πως δεν θα βολευόταν κι αλλού χεχεχεχε
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα, με την Άνοιξη επιτέλους εδώ :)

      Διαγραφή
  11. Δεν ξέρω τι να πρωτοχαζέψω Δήμητρά μου! Τις κατασκευές σου? Τα απίθανα δώρα που έχεις λάβει?Τα αυγουλάκια σου? Την κορνίζα και τα απίθανα λουλούδια σου?Η τον ήλιο που μπήκε κρυφά στο Άσυλο? Όλα συνθέτουν μια φανταστική ατμόσφαιρα! Καλό Σ/Κ κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λιλιάκι για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που σού άρεσαν τα Ανοιξιάτικα του Ασύλου :)
      Καλή εβδομάδα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  12. Επειδή το σπιτι πασχει απο διακοσμηση γιατι το εχω αφησει επιμελως ατημελητο και αδειο λογω της γνωστης μινιμαλ μανιας μου, δεν ξερεις ποσο φχαριστιεμαι να σε βλεπω να αλλαζεις διακοσμηση καθε εποχη (και ας εκλαψα οταν εφυγαν τα μανιταρακια σου και το woodland σου) και ποσο χαρουμενα τρίβω τα χέρια μου σαν αλλος Δρακουμελ που ΕΥΤΥΧΩΣ δεν χρειαζεται να υποφερω κανοντας το ιδιο και εγω! Ξερω ξερω χανω πολυ που εχω το ιδιο σπιτι all the time αλλα τουλαχιστον εχω να βλεπω το δικο σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό πάλι πρώτη φορά το βλέπω! Αφήνεις το σπίτι σου μίνιμαλ και χαζεύεις σπίτια διακοσμημένα χαχαχαχαχα Πρωτοτυπείς Μάρω, πρωτοτυπείς!!!!
      Πάντως βρε παιδί μου, δεν είναι και καταναγκαστικά έργα η διακόσμηση, κάθε άλλο ;)
      Πολλές καλημέρες!!!

      Διαγραφή
    2. Ειναι το πανουργο μου σχεδιο για να κανω λιγοτερες δουλειες (μαζεμα-πακεταρισμα κτλ) καθε που αλλαζει η εποχη και για να εχω λιγοτερα πραγματα να ξεσκονιζω!!! Σατανικο το ξερω, χαχαχα

      Διαγραφή
  13. Αχ τί όμορφα που τα έχεις φτιάξει Δήμητρά μου,μπράβο.Εμένα να σου πώ μου άρεσε πιο πολύ από όλα ο δίσκος σου και το περιεχόμενο του.Και εγώ παλεύω να μαζευτώ στο σπίτι αλλά με αυτόν τον καιρό δεν με βλέπω να σηκώνω τα χαλιά οπότε δεν ξέρω πώς θα δείχνουν τα πασχαλιάτικα με τα χαλιά κάτω.Πρώτη φορά που θα βάλω πασχαλιάτικα με χαλιά στρωμένα και μου φαίνεται κάπως αλλά αφού ο καιρός δεν το παίρνει απόφαση να ανοιξιάσει τί να κάνω;Καλό ΣΚ,φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς κάθε χρόνο με τα χαλιά στρωμένα στολίζουμε για το Πάσχα, οπότε δεν μου κάνει εντύπωση Χρυσόσκονη. Σίγουρα όμως, με τον ήλιο να λάμπει και την σκέψη πως σύντομα θα ξεστρώσουμε. Τι να κάνουμε; Φέτος τα έφερε λίγο διαφορετικά ο καιρός, ως προς την σκέψη τουλάχιστον :)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι πινελιές μου. Με το καλό και στα δικά σου στολίσματα :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  14. Έπαθα πλάκα με τα αυγά!!!! Wow και πάλι wow!!!! Τι όμορφα που τα στόλισες όλα Δήμητρα μου ♡♡♡ έφερες τη Άνοιξη στα μέτρα σου !!!!! Έχω εντυπωσιαστει!!!! Σε φιλώ και να πέρασεις ένα τέλειο Σκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα συγκεκριμένα αυγουλάκια είναι από τα αγαπημένα μου diy Ίριδα. Αφού να φανταστείς, πέρσι τα είχα αφήσει για μήνες μετά το Πάσχα :))
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα τόσο θερμά σου λόγια. Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Δημητρα! Ομορφιές.... Πολλές ομορφιές! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ειρήνη μου. Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Καλησπέρα Δήμητρα!!Πολύ όμορφη η Ανοιξιάτικη διακόσμηση τού Ασύλου!
    Ξετρελάθηκα μέ τό μπώλ καί τά αυγά!!!Νά χαρείς τά δωράκια σου!!Εξαιρετικά καί αυτά!
    Καλό Σ/Κ!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρα μου! Το μπωλ ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά :))
      Χαίρομαι που σού άρεσαν οι Ανοιξιάτικες νότες μου.
      Καλή εβδομάδα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  17. Τι όμορφα ανοιξιάτικα χρώματα !!!!!
    Τα αυγά απίθανα !!!!!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ράνια! Λίγα και καλά -ελπίζω- τα ανοιξιάτικά μου αλλά έτσι είναι η διάθεση αυτόν τον καιρό :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  18. Πολύ όμορφη η ανοιξιάτικη ανανέωσή σου!!!
    Καλό σ/κ!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλλα. Χαίρομαι που σού άρεσαν. Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  19. Πάω ακόμα με τη διάθεση του καιρού αλλά εσύ τα κατάφερες τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άργησα λίγο για τα δικά μου δεδομένα αλλά ήταν καιρός πια. Όχι πως προσωπικά με χαλάει η βροχή και η μουντάδα αλλά είχα βαρεθεί τα ίδια από τον Νοέμβριο ;)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  20. Η επιλογή σου να κρεμάσεις τα diy λουλούδια στο τοίχο είναι η καλύτερη που θα μπορούσε να γίνει μιας κι έτσι πιστεύω ότι αναδεικνύονται με τον καλύτερό τρόπο! Ωραία και η κορνίζα που τα πλαισιώνει. Διακριτική αλλά και ιδιαίτερη συνάμα!!
    Το δαντελωτό φανάρι είναι πραγματικά υπέροχο, όπως και το καλάθι - κουκουβάγια της Αλέκας!!
    Καλή Κυριακή σου εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα είναι πολύ καλύτερη θέση σε σχέση με κάτω από το μικρό τραπεζάκι στο σαλόνι Αλεξάνδρα ;)
      Όσο για την κορνίζα, σταθερή αξία του τζακιού. Το φανάρι νομίζω πως θα κάτσει αρκετό καιρό στη διακόσμηση. Όσο για τα δώρα της Αλέκας, ό,τι και να γράψω θα είναι λίγο.
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  21. Ξυπνησαμε παλι με βροχη και η αναρτηση σου μου εφτιαξε την διαθεση!
    Πολυ ομορφες οι ανοιξιατικες πινελιες σου, Δημητρα!
    Καλη Κυριακη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως το Σαββατοκύριακο ο καιρός επέμενε στα χειμωνιάτικά του αλλά σήμερα είναι φουλ Ανοιξιάτικος εδώ και υποθέτω και σε μεγάλο μέρος της χώρας. Καιρός του ήταν. Όπως και καιρός ήταν για λίγη ανοιξιάτικη ανανέωση στο Άσυλο.
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα Μαρί-Αν :)

      Διαγραφή
  22. Μου αρέσει πολύ το χρωμα της μέντας σε συνδυασμο με το ροζ. Αλλά και τα δωράκια της Αθηνας ερχονται σε απολυτη αρμονια με το σπιτι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μεντί είναι λατρεμένο χρώμα, το ροζ είναι τελευταία που το βλέπω πιο ζεστά :))
      Όσο για τα δώρα της Αλέκας, όντως είναι προσεκτικά επιλεγμένα και δημιουργημένα ώστε να ταιριάζουν στο Άσυλο.
      Πολλές καλημέρες! Καλή εβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα από την όμορφη Θεσσαλονίκη! Εδώ και μέρες σκέφτομαι πως ήρθε η στιγμή να ανανεώσω το σπίτι για την Άνοιξη όμως η βροχή και το κρυουλακι δεν με εμπνέουν καθόλου. Τώρα όμως που διάβασα την ανάρτηση σου Δήμητρα πήρα τα πάνω μου! Οι πινελιές σου όπως πάντα άκρως όμορφες και δημιουργικές! Καλή Κυριακή να έχουμε όλοι και καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Κάθριν, νομίζω πως, ανεξαρτήτως καιρού & θερμοκρασίας, είναι ώρα για λίγη ανανέωση στη διακόσμηση. Και σήμερα ο ήλιος και η ζεστή μέρα σίγουρα ευνοούν τις ανοιξιάτικες πινελιές :))
      Καλές διασκομητικές διαδρομές & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  24. Καλημέρα Δημητρούλα!! Τέλεια τέλεια τέλεια!! Εξαιρετικές οι χρωματικές πινελιές σου!! Ακόμα δεν εμπνεύομαι και τα έχω αφήσει με τα χειμωνιάτικά του το σπιτάκι μου...αλλά μάλλον πρέπει να το ανανεώσω μπας και το δει ο καιρός και δούμε μία μέρα με λίγο ήλιο!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου!! Σήμερα πάντως η ηλιόλουστη μέρα σίγουρα θα σε βοηθήσει στη διάθεση για άνοιξη και στη διακόσμηση του σπιτικού σου :))
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  25. Καλά ο λαγός είναι έρωτας! Τον αγαπώ! Για σένα λοιπόν ήταν η υπέροχη πλεκτή κουκουβάγια της Αλέκας τυχερούλα! Πολύ ωραίες οι ανοιξιάτικες πινελιές στο άσυλο. Στο δικό μου σπίτι η Άνοιξη περιορίζεται προς το παρόν στα μπαλκόνια όπου έχω φυτέψει οτι τα πάντα εκτός απ' τα πόδια μου... Εντός της οικίας λέω ν' αρχίσω να φυτέυω λαγούς και τα συναφή απο βδομάδα! Καλημερίζω και χαιρετώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα, για μένα :D
      Ααα θέλω φωτογραφίες από το ανοιξιάτικο μπαλκόνι σου Σοφία γιατί το δικό μας είναι ακόμα στα χειμωνιάτικά του!!!! Πάρε την φωτογραφική και ξεκίνα τις πόζες σε κάθε ναζιάρικο λέλουδο που έχεις φυτέψει!!!!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!
      Υ.Γ. Ο λαγός σ' ευχαριστεί για τα καλά λόγια χεχεχεχε

      Διαγραφή
  26. Η ανανέωση χρειαζόταν. Πως άλλωστε θα πάρουν σειρά τα καινούρια d.i.y.???? ;))
    Μου αρέσει η αφαιρετική σου διάθεση με έμφαση σε ιδιαίτερα σημεία με χρώμα! Σωστή!!!!!!!!
    Καλορίζικη η χειροποίητη κουκουβάγια της Αλέκας!!!! Η φωτογραφία της με φόντο την είσοδο είναι πολύ "zen"!!!
    Όσο για το τζάκι, δεν ξέρω πως το βλέπεις στο σύνολο, αλλά αυτό που δείχνεις είναι φανταστικό και μου αποπνέει ηρεμία και αρμονία!!
    Θα συμφωνήσω με την Ίρις, έφερες την άνοιξη στα μέτρα σου!!!! :)

    Να έχεις καλό υπόλοιπο Κυριακής Δημητρούλα μου!
    Φιλάκια:)**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως χρειαζόταν και είχε γίνει Ελένη μου αλλά με την μαυρίλα που επικρατούσε στον ουρανό, ξεπλένονταν κι όλα τα χρώματα. Ευτυχώς για τον λίγο ήλιο το Σάββατο το πρωί και για τις δικές σας αναρτήσεις με τα Ανοιξιάτικα!! Σήμερα πάντως δεν συγκρίνεται ο καιρός.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Το τζάκι δεν ξέρω τι θέλει. Θα το βρω όμως, που θα μού πάει :))
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Χρώματα κι αρώματα λένε για την άνοιξη! Ημερολογιακά είμαστε στην άνοιξη, ο καιρός πότε θα το καταλάβει. Όμορφα και χαρούμενα τα χρώματα που χρησιμοποίησες Δήμητρα, όμορφο και το δωράκι της Αλέκας, με γεια! Κι εγώ όπως έχω πει φέτος θέλω χρώμα γύρω μου, έτσι απλά δεν ξέρω γιατί. Το τζάκι νομίζω πως δεν θέλει κάτι παραπάνω όταν το κοιτάς σε συνδυασμό με τα χάρτινα λουλούδια σου. Καλή Κυριακή & καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους Χριστίνα σήμερα φαίνεται να το κατάλαβε κι ο καιρός! Όλοι νομίζω πως μετά τις τόσες πολλές μουντές μέρες του φετινού χειμώνα αναζητούμε χρώμα, σαν τις μέλισσες ένα πράμα χαχαχαχαχα Όσο για το τζάκι, δεν ξέρω... ακόμα δεν έχω αποφασίσει :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  28. Εξαιρετικές φωτογραφίες !! Συγκεκριμένα, τα σπιτάκια σου με το κορμό με τα λουλούδια είναι πανέμορφη !! Έκανα 2 φορές scroll up για να την ξαναδώ !!
    Καλή εβδομάδα Δήμητρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα σπιτάκια τα έχω αγαπήσει Άρη, παρόλο που δεν μού πέτυχαν και τόσο στο γυάλωμα :) Όσο για τα λουλούδια, αν μπορείς να το πιστέψεις, είναι τα ίδια που ήταν στο τραπεζάκι από τον Νοέμβριο για την woodland διακόσμηση. Κατά κάποιον τρόπο -άγνωστο σε μένα- η πλευρά τους που άγγιζε το δίσκο, παρόλο που ξεράθηκε διατήρησε το πράσινο χρώμα της και δεν μου έκανε καρδιά να τα πετάξω :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  29. Έκανες πάλι το θαύμα σου! Διακόσμησες εξαιρετικά τις αγαπημενες σου γωνιές, τέλος με τα χειμωνιάτικα. Κοντοστάθηκα στα αυγά που έκαναν μανικιούρ. Ωραία ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελευθερία για τα καλά σου λόγια :) Όσο για τα αυγά, είναι ένα τέλειο diy για αξιοποίηση όσων μανώ δεν φοράμε και πολύ στα νυχιά!!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  30. Πόσο μου αρεσει να χαζεύω τις φωτογραφίες σου δεν περιγράφεται....μου αρεσει που πάντα πρωτοτυπεις κ δεν εχεις σταθερό κ ´ακαμπτο στυλ. Μπράβο σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω, σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Ευαγγελία για το τόσο γλυκό σου σχόλιο!!! Μαθαίνω ακόμα στο θέμα φωτογραφία αλλά το προσπαθώ :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  31. Καλημέρα Δήμητρα!!!! Πανέμορφες ανοιξιάτικες πινελιές!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χριστίνα. Σ' ευχαριστώ πολύ :))
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  32. Το γαλαζοπράσινο χρώμα του λαγουδιού και του μπωλ είναι υπέροχο(επιδρομή στο tiger;) και πολύ αγαπημένο!!!Λάτρεψα το τζάκι,τα λουλούδια φαίνονται υπέροχα,ανοιξιάτικα,απλά και μοντέρνα!!!Όσο για τα καλούδια της Αλέκας,βρήκαν την θέση τους!!!Σε εμάς, αν και φοράμε ακόμα κάποια χειμωνιάτικα στοιχεία,ανακατεμένα με τις πασχαλινές πινελιές,δεν λείπει ποτέ το χρώμα!Κάθε εβδομάδα κάνω μικρές αλλαγές για να μην βαριόμαστε,ή μάλλον για να μην βαριέμαι,γιατί μόνο εγώ τις προσέχω,άντε και ο Φραγκισκάκος που και που.Καλή εβδομάδα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ιωάννα. Το ανακάλυψα τυχαία σε επίσκεψη αστραπή στην Αθήνα και σε ένα επίσης αστραπιαίο πέρασμα σε όλα τα καλούδια που έχει, πήρα 2-3 πραγματάκια :))
      Αφού πάντως τις προσέχει κι ο μικρούλης σου πάλι καλά. Ο Γεώργιος και όλο το σπίτι να άδειαζα ούτε που θα το καταλάβαινε. Απορώ!! Απορώ λέμε!!!
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  33. Outside there is no Spring feeling here, very cold and lots of rain. But you can create a Spring feeling inside. You did that great in your house, I like the beautiful coloured accents, and the bowl is fantastic too!! Also the other decoration is very beautiful!
    Great pictures!!
    Greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. It was the same for us here in Greece too, Vanessa, but in the last few days Spring is finally here.
      Thank you so much for your kind words. Have a great day!

      Διαγραφή
  34. το κουνελακι σου το λατρεψα οποτε θα στο κλεψω...θα παρω και εγω! μουχαχαχαχα

    αναλαφρη διακοσμηση, αλλα με τελεια χειροποιητα κομματια και σε εκπληκτικα χρωματα! τη λατρεψα φιλεναδα!!!!

    και ας ελπίσουμε ότι ο ηλιος ήρθε για να μεινει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να πάρεις, να πάρεις. Εγώ μετάνοιωσα που δεν πήρα και σε άλλα χρώματα!
      Ο ήλιος πάντως φαίνεται να έχει έρθει για τα καλά :)
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  35. Καλώς τη Άνοιξη κι ας άργησε!
    Λιτή διακόσμηση ψηφίζω για φέτος κι εγώ. Θα εξαφανιστούν όλα και θα μείνουν τα καλύτερα (ουπς, πάλι πολλά μένουν), τα πιο ξεχωριστά και ιδιαίτερα!!!. Το κουνελάκι σου πολύ όμορφο όπως και το πλεκτό καλαθάκι κουκουβάγια της Αλέκας. Εύγε Αλέκα! Για το τζάκι σου... θα σου πω ότι μας έχει συνηθίσει στα τέλεια... οπότε κοίτα το ακόμα γιατί μπορείς να το κάνει ακόμα καλύτερο! Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άργησε τόσο φέτος Νίκη μου που ακόμα κι εγώ μία φανατική του χειμώνα την καλωσόρισα!!!
      Σ' ευχαριστώ τόσο για τα πάντα καλά σου λόγια, όσο και για την ειλικρίνειά σου.
      Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  36. Πόσο μα πόσο μου αρέσει το mint με το φούξια και το λευκό και το χρυσό!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φανταστικός συνδυασμός!!!!!!!!!!!!!!
    Θέλω το σπίτι σου,πάει και τελείωσε!!χαχαχ!! (στο έχω πει εκατοντάδες φορές)
    Καλή μας Ανοιξη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνούμε απόλυτα στα χρώματα Βίκυ!!!
      Όσο για το Άσυλο, όποτε βρεθείς στα μέρη μας ευχαρίστως να σε φιλοξενήσουμε :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  37. Καλά μιλάμε ότι το ένα είναι καλύτερο από το άλλο!! Τέλεια διακοσμητικά!!!! Θαύματα κάνεις!!!
    Καλή άνοιξη λοιπόν και καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Κική για τα τόσο καλά σου λόγια. Το προσπαθώ :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  38. Μεγάλη επιτυχία το κουνελάκι! Τέλειο το χρώμα του και δίνει μια πολύ παιχνιδιάρικη νότα στο χώρο! Και οι φούξια πινελιές όμως, τόσο ταιριαστές!
    Εδώ και μέρες προσπαθώ να μπω κι εγώ στο mood της αλλαγής, έχω βάλει στόχο να το κάνω μέσα στην εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο κούνελος είναι όντως αξιαγάπητος. Όσο για τη διάθεση, νομίζω πως με τον ήλιο να λάμπει τις τελευταίες μέρες στον ουρανό και την θερμοκρασία να ανεβαίνει, εε σίγουρα δεν θα αργήσει και πολύ :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  39. Τρελαίνομαι με τα ανοιξιάτικα χρώματα μα πιο πολύ με το λαγουδάκι! Το ερωτεύτηκα! Τα έχεις διακοσμήσει όλα υπέροχα για ακόμα μια φορά Δήμητρα! Επίσης η πλεκτή κουκουβάγια είναι το κάτι άλλο! Να τα χαρείτε με μπόλικο ήλιο. Καλή Άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τρελαίνομαι με τα ανοιξιάτικα χρώματα μα πιο πολύ με το λαγουδάκι! Το ερωτεύτηκα! Τα έχεις διακοσμήσει όλα υπέροχα για ακόμα μια φορά Δήμητρα! Επίσης η πλεκτή κουκουβάγια είναι το κάτι άλλο! Να τα χαρείτε με μπόλικο ήλιο. Καλή Άνοιξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστούμε πολύ Νατάσα. Το πλεκτό καλαθάκι της Αλέκας είναι όντως πανέμορφο.
      Καλή Άνοιξη & πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  41. Το γεωμετρικό μπολ τα σπάει χωρίς να υστερούν τα υπόλοιπα σε ομορφιά! Καλημέρα και καλό μήνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω ναι, με το που το είδα, το άρπαξα Μαράκι! Φιλιά πολλά και καλημέρα :)

      Διαγραφή
  42. Όλα είναι πανέμορφα Δήμητρα !!! Τα συνδύασες υπέροχα και οι δημιουργίες σου είναι απλά απίστευτες !!! Δεν ξέρω τι πρωτοξεχωρίσω!!! Το γεωμετρικό μπολ, το κουνέλι, τα υπέροχα αυγά και τα πανέμορφα λευκά σπιτάκια .... δηλαδή όλα ....χαχαχα !!! Καλό σου απόγευμα και καλό μήνα !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα, σ' ευχαριστώ πολύ. Ήταν καιρός για αλλαγή γιατί δεν πήγαινε άλλο :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  43. Πολύ ομορφες φωτογραφιες!
    Μολις μου θυμισες οτι πρέπει να φτιαξω αυτα τα χαρτινα λουλουδακια. ΕΙχα πάρει χαρτι απο τοτε που ειχες κανει την ανάρτηση, αλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά κορίτσι!
      Ελπίζω πλέον να τα έχεις φτιάξει και να τα απολαμβάνεις ;)

      Διαγραφή
  44. Ουπς Δήμητρα, εδώ θυμάμαι ότι είχα αφήσει σχόλιο πριν μέρες αλλά δεν το βλέπω. Πάλι βγήκα από τη σελίδα χωρις να πατήσω Δημοσίευση. Το παθαίνω πολύ συχνά τελευταία. Λοιπόν ωραιότατη η ανανέωση!!! Μου αρέσει που συνδύασες τόσα χρώματα που φτιάχνουν την διάθεση! Φοβερό το φανάρι και το κουνελάκι καθώς και το γεωμετρικό μπωλ! Για τα δώρα της Αλέκας τι να πω... τέλεια! Καλά, ξετρελάθηκα με τον κορμό και τα λουλούδια και τα πήλινα σπιτάκια και μου άρεσε πολύ και η διακόσμηση του τζακιού και ειδικά τα λουλούδια με την κορνίζα! Μου αρέσει που χρησιμοποιείς πολύ το λευκό στην διακόσμηση! Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια! Α .... και πως στο καλό έφτιαξες τα αυγουλάκια; Είναι τέλεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Θάλεια! Κι εγώ το έχω πάθει μερικές φορές από κεκτημένη ταχύτητα :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Ήταν πράγματι καιρός για μία ανανέωση!!! Τα δώρα της Αλέκας όλα ένα κι ένα. Τα αυγουλάκια έχω βάλει τον σύνδεσμο στην ανάρτηση! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  45. Όλο ομορφιές Δήμητρα! Το aqua μεντί λαγουδάκι κλέβει την παράσταση όπως φυσικά και η πανέμορφες δημιουργίες της Αλέκας! Τώρα θέλουμε λίγο ήλιο και θα είμαστε μαι χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έφτασε και ο ήλιος Κατερίνα. Αργοπορημένος αλλά έφτασε! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή