DIY κηροπήγιο


Ένα diy χάλκινο κηροπήγιο που φτιάχνεται σε λίγα λεπτά, κοστίζει ελάχιστα λεφτά αλλά έχει πολύ ύφος! Θέλει κανείς τίποτα παραπάνω;

Το Σάββατο βρεθήκαμε με τον Γεώργιο σε πολυκατάστημα με είδη ιδιοκατασκευής και σπιτιού. Κι ενώ το έτερον ήμισυ έκανε οφθαλμόλουτρο στα εργαλεία -σαν να βρίσκομαι εγώ σε κατάστημα με έπιπλα και διακοσμητικά ένα πράμα- εγώ σεργιάνιζα τους διαδρόμους αδιάφορα μέχρι που βρέθηκα στο τμήμα των υδραυλικών εξαρτημάτων. Εκεί η διάθεσή μου άλλαξε καθώς θυμήθηκα μία ανάρτηση του Ασύλου από το 2013, η εποχή του χαλκού, και τα γρανάζια του μυαλού μου άρχισαν να χαμογελούν!



Ο λόγος φυσικά για τις διάφορες κατασκευές από χαλκοσωλήνες και στην συγκεκριμένη περίπτωση ένα πανεύκολο κηροπήγιο που το έχω λατρέψει! 

Τα βήματα απλούστατα. Πρώτα αποφασίζετε με ποιον τρόπο θα ενώσετε τις γωνίες (προσοχή να έχετε επιλέξει γωνίες με αρσενική & θηλυκή πλευρά) 


Αφού αποφασίσετε το σχέδιο που σάς αρέσει, τοποθετείτε τα κεριά για να ελέγξετε την στατικότητα του κηροπηγίου. Αν όλα είναι οκ, το μόνο που μένει είναι να βάλετε λίγη χαρτοταινία στην άκρη κάθε γωνίας προκειμένου να την σφηνώσετε και να είναι σταθερές οι ενώσεις.  


Έτοιμο! 


Στην παραπάνω φωτογραφία είναι και με τις μούφες, τις οποίες τις πέρασα απλώς ως δαχτυλίδια πάνω από τα κεριά, αλλά νομίζω πως μου αρέσει καλύτερα χωρίς!



Σε 5 λεπτά και συνολικό κόστος 6,85€ ! Πως σάς φαίνεται; Θα βάζετε λίγη υδραυλική διακόσμηση στο σπίτι σας;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!


Σχόλια

  1. εννοειται και θα εβαζα!!! και ειδικα χαλκινες λεπτομερειες! καλα, ποσο τελειο???? και απλο και ευκολο και γρηγορο και ευελικτο και φτηνο! λατρευω τετοιες ιδεες!

    καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά είναι τα καλύτερα diy Ζηνάκι. Ούτε πολλά στάδια, ούτε εξειδικευμένα εργαλεία αλλά φουλ σε στυλ ;)
      Χαίρομαι που σού άρεσε τόσο. Φιλιά!

      Διαγραφή
  2. Εντάξει! είσαι πολύ μπροστά! θέλω μια βόλτα στο άσυλο ΤΩΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, όποτε με το καλό βρεθείς στα μέρη μας Μάχη, πολύ ευχαρίστως :)
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  3. Μου αρέσει πάρα πολύ το χρώμα του χαλκού και απορώ πως τελικά κρατήθηκα δεν πήρα ένα σπρέι με χάλκινο χρώμα,που βρέθηκε μπροστά μου(την επόμενη φορά δεν μου γλιτώνει)!!Επίσης μου αρέσει πάρα πολύ και η σύνθεση του κηροπήγιου,τα ζιγκ-ζακ,οπότε ψηφίζω ναι στην υδραυλική διακόσμηση!!!Καλημέρα,καλή εβδομάδα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά ο πραγματικός χαλκός Ιωάννα, όταν είναι φρεσκογυαλισμένος φέρνει και λίγο σε ροζ χρυσό και είναι απλά υπέροχος! Την επόμενη φορά λοιπόν, μην τα προσπεράσεις :)
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  4. Wow, that is só original, what a super idea!!!
    I also love the copper coloured book, and the combination with the white... very beautiful!
    Greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. These kind of candleholders have been around for quite some time Vanessa so I cannot take credit for the idea. I just showed my version of them. As for the book, it's an old leather bound notebook, a gift from a good friend.
      Have a great afternoon :)

      Διαγραφή
  5. Αυτό που βρίσκεις οτιδήποτε και το μεταμορφώνεις τόσο δημιουργικά πραγματικά είναι απίστευτο! Μπράβο βρε Δημητρα!!! Είναι υπέροχο!!! Φιλια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαράκι για τα καλά σου λόγια :) Καλό απόγευμα & φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  6. Ευρηματική Δήμητρα, είναι τόσο ωραίο και πρωτότυπο το κηροπήγιο σου,ΑΣΕ που είναι και οικονομικό....perfect!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα έχει Μαρία, τι άλλο να του ζητήσει κανείς; :))
      Χαίρομαι που σού άρεσε. Καλό απόγευμα. Φιλιά.

      Διαγραφή
  7. Σε βρίσκω πολύ προχώ και πρωτοτυποτάτη!
    Φιλάκια, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έλενα :)
      Καλό απόγευμα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Κλαίω από λαχτάρα, τρέμω από επιθυμία κι έχω χάσει τα λόγια μου από τη συγκίνηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Όχι απλά θα έβαζα υδραυλική διακόσμηση στο σπίτι μου, αλλά είναι κάτι που λατρεύω! Οι κατασκευές από σωλήνες!
    Εχω δει τραπέζια σαλονιού από σωλήνες, κουρτινόξυλα και ένα σωρό άλλα πράγματα και πάντα τα κοιτάζω με δέος! Να τώρα που μπορώ να κάνω κάτι μικρούτσικο κι εγώ για το δικό μου σπίτι! Παει, δεν πάει, ποσσώς με ενδιαφέρει!
    Εμένα μου αρέσει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Μου έφτιαξες την εβδομάδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να φτιάξεις ό,τι μπορείς να φανταστείς Χρυσαυγή με σωλήνες χαλκού! Και είτε φρεσκογυαλισμένοι είτε με την πατίνα του χρόνου, δείχνουν εξίσου υπέροχοι :)
      Ανυπομονώ να δω το δικό σου κηροπήγιο!!!! Βουρ στο μαγαζί με τα υδραυλικά!!!
      Φιλιά πολλά & καλημέρα.

      Διαγραφή
    2. ΑΡΓΗΣΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΦΤΙΑΞΑ!!!
      ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ! ΜΟΝΟ ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ "ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ" ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΕ ΜΑΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ!!!
      ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    3. .....ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΕΧΩ ΞΕΤΡΕΛΑΘΕΊ, ΕΤΣΙ??

      Διαγραφή
  9. Γουάου! Ναι θα το έβαζα! Πολύ στύλ! industrial design δε λέγεται που είναι και της μόδας;
    Όπως και να λέγεται μου αρέσει! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Κάθυ έχει πολύ βιομηχανική αίσθηση. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε.
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  10. Το βλέπω και σκέφτομαι πως μια γωνιά που θα φιλοξενεί κατασκευές από σωλήνες επιβάλετε στο σπίτι μου Δημητρούλα ! Το χρώμα του χαλκού πολύ αγαπημένο,μπράβο σου για την ιδέα και εκτέλεση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Λιλιάκι!!! Ελπίζω μόνο κάποια στιγμή να μοιραστείς μαζί σας και τις λοιπές δημιουργίες σου- πέραν των μαγειρικών ;)
      Φιλιά πολλά. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  11. Απλό και εντυπωσιακό!!!!!"Έγραψες " πάλι ,Δήμητρα!!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια :)
      Πολλά φιλιά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  12. Εκπληκτική ιδέα και βέβαια πολύ ωραία για μια διαφορετική !!! Ενθουσιάστηκα !!! Μπράβο σου !!
    Καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε να μην μένουμε στα ίδια και στα ίδια Νικόλ μου :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  13. Απλό και ντιζαΐνάτο!
    Μπράβο Δήμητρα, καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αλεξάνδρα. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  14. Είναι τόσο diy που πεθαίνωωωωωωωωωωωωωωωω!
    Από υδραυλικούς σωλήνες θέλω από πέρυσι να φτιάξω ένα κουρτινόξυλο στο ταβάνι για κουρτίνες στο κρεβάτι.Αν αξιωθώ, φέτος θα το παίξω Σάκης ο υδραυλικός!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα, δεν ήξερα πως υπήρχαν και βαθμίδες στο diy Αλεκάκι!
      Ανυπομονώ να δω το κουρτινόξυλό σου!!! Α! Μην ξεχάσεις και το faux τζάκι εε;;; (καθένας με τα κολλήματά του χεχεχε)
      Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  15. Ρωτάς;;;;;;;;;;;;;
    Είναι άψογο!!!!!
    Από το υλικό & το χρώμα έως το σχέδιό του, κάλλιστα θα έμπαινε σε βιτρίνα καταστήματος και με τσουχτερή τιμή!!
    Στο σπίτι μου δεν κολλάει, όμως αν μπορούσα να έχω γραφείο, σίγουρα θα βρισκόταν σε περίοπτη θέση:))
    Για άλλη μια φορά μπράβο σου και καλορίζικο!!!!

    Καλή σου εβδομάδα κουκλίτσα♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και το δερματόδετο βιβλίο δίπλα...έρωτας!!!!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε Ελένη μου!
      Κι όντως, δεν θα μού έκανε εντύπωση αν στην αγορά κάτι τέτοιο, που είναι φτιαγμένο από τόσο οικονομικά υλικά, να είχε τσουχτερή τιμή!
      Όσο για το βιβλίο είναι δώρο καλού φίλου και είναι ένα σημειωματάριο με μοναστηριακή παράσταση στο εξώφυλλό του :))
      Φιλιά πολλά & καλημέρα.

      Διαγραφή
  16. Θεικο και χρήσιμο για την περιπτωση πλημμύρας!!!! Χααχαχα πλακα κανω, ειναι πανεμορφο, minimal και industrial και αγαπω! Ναι ναι δεχομαι να το βαλω στο σπιτι μου Δημητρα μπορεις να μου το κρατας οταν θα ερθεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, αν περιμένεις από το κηροπήγιο Μάρω, σώθηκες. Κράτα καλύτερα και κανένα κουπί εύκαιρο!!
      Έκλεισε λοιπόν, όταν με καλέσεις θα έχω ξεγνοιάσει κι από το θέμα δώρου ;)
      Φιλιά1

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφο!Εμένα μου αρέσει με τις μούφες!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Αριάδνη. Κι ο Γεώργιος την ίδια άποψη με σένα έχει :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  18. Ο χαλκός είναι λατρεμένος μου και βέβαια μου αρέσουν πολύ !!!!!
    Πολύ ωραία ιδέα !!!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι υπέροχος; Όσο τα γυάλιζα μού θύμιζαν ροζ χρυσό, όχι πως με την οξείδωση δεν είναι εξίσου όμορφα.
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου Ράνια.

      Διαγραφή
  19. Wow!!Είσαι απίστευτη Δήμητρά μου!!!Τί καταπληκτική ιδέα!!
    Εύκολη ,εντυπωσιακή καί πολύ όμορφη κατασκευή!!!
    Μπράβο σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν παίρνώ τα εύσημα για την ιδέα Δήμητρά μου. Παρόμοια κηροπήγια κυκλοφορούν εδώ και χρόνια στο εξωτερικό, οπότε εγώ απλώς έδειξα τη δική μου εκδοχή και τον δικό μου τρόπο να τα ενώσω με την χαρτοταινία ;)
      Φιλιά πολλά. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  20. το είδα εγώ το έγκλημα πώς είχε οργανωθεί χιπστεράκι μου εσύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα έτσι, έτσι!
      Καλημέρες Χριστινάκι :*

      Διαγραφή
  21. Εντάξει, αυτό είναι τόσο εύκολο, που το κάνω κι εγώ! Και μου αρέσει τόσο ο χαλκός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά είναι τα diy που αγαπώ Χρύσα, εύκολα, γρήγορα, οικονομικά και με υπέροχα αποτελέσματα. Αν είναι να πρέπει να κατεβάσει κανείς βιβλία άλγεβρας για να βρει την εξίσωση και να δώσει ένα σκασμό λεφτά σε επαγγελματικό εξοπλισμό, άστο δεν λέει, πάει και παίρνει το έτοιμο ;)

      Διαγραφή
  22. Καλά απλά άψογο!!! Εύγε !! Εννοείται ότι το έβαζα (χαλαρά ) σπίτι μου!! Μπράβο Δημητρούλα μου!! Την καλημέρα μου και πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και από όσο έχω δει το σπίτι σου και το στυλ σου, νομίζω πως θα ταίριαζε πολύ Αθηνά μου!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  23. Super! Ο χαλκός είναι μαγεία! Και αν οξειδωθεί θα είναι ακόμα πιο όμορφος! Πολύ στυλάτο και το βασικότερο πολύ εύκολο και οικονομικό! Τα Diy που αγαπώ! Ευχαριστούμε που το μοιράστηκες μαζί μας Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είτε γυαλισμένος είτε μαυρισμένος είναι εξίσου όμορφος στα δικά μου μάτια Σοφία! Χαίρομαι που σού άρεσε και μαζί σου για τέτοια - εύκολα & οικονομικά- diy.
      Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  24. Χαχαχαχα, γελάω με το γεγονός ότι η καρδούλα σου φτερούγισε στο τμήμα με τα υδραυλικά......αχ κ να μπει κανένας άνδρας στα blog μας.....δε θελω να το σκέφτομαι....περα απο την πλάκα, ειναι φανταστικο κ μου άρεσε που διατηρήσες το χρώμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχε Εμ τι να κάνω Ευαγγελία; Η ταμπέλα του καταστήματος έλεγε πως είχε και διακοσμητικά αλλά με άφησαν αδιάφορη, τουλάχιστον βρήκα κάτι να κάνει την βόλτα στο συγκεκριμένο μαγαζί άκρως ενδιαφέρουσα και για μένα (πέραν του Γεώργιου που χάνεται στον κόσμο του όταν βλέπει εργαλεία).
      Όσο για τους άνδρες, να μπουν να εξιλεωθούμε χαχαχαχαχαχαχα
      Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  25. Α Δήμητρα είσαι καταπληκτική!!! Είναι φανταστικό με πολύ στυλ και μου αρέσει πολύ το χρώμα του χαλκού!! Πολύ εύκολο επίσης!! Οι φωτογραφίες απλά υπέροχες!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Θάλεια μου για τα πάντα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που σού άρεσε!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :**

      Διαγραφή
  26. Λατρεύουμε το χαλκό και ένα τόσο εύκολο diy είναι καλοδεχούμενο πέρα από το ότι είναι και όμορφο. Η εμμονή μου με την απόχρωση του χαλκού φέτος με έχει κάνει και εμένα να τα βλέπω όλα με χάλκινο βλέμμα :) Καλημέρα και καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο αληθινός χαλκός είναι πράγματι άλλο πράμα, είτε γυαλισμένος είτε μαυρισμένος. Σίγουρα θα ταίριαζε πολύ στις χάλκινες πινελιές σου Χριστίνα. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  27. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λίτσα :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  28. Που να το φανταζόμουν! Πολύ ωραίοι οι χαλκοσωλήνες που έγιναν κηροπήγιο και το ατού στην υπόθεση είναι η ευκολία της κατασκευής και το χαμηλό κόστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ελευθερία. Και οικονομικό & εύκολο & όμορφο, 3 σε 1 :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  29. Πολύ έξυπνη ιδέα και πολύ πρωτότυπη!!!
    Μπράβο!!
    Καλή βδομάδα!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Στέλλα.
      Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  30. Tέλειοοοοο!!Οικονομικότατο,πανέμορφο,πρωτότυπο!Γιατί να μην το έβαζα!??
    Φιλάκιααααααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα είναι θέμα γούστου Βίκυ :))
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  31. Είναι τέλειο, Δήμητρα !!! Απίστευτο diy concept και αποτέλεσμα !!! Και τόσο οικονομικό και εύκολο !!! Μου φαίνεται πρέπει να κάνω μια επίσκεψη σε χρώματα-υδραυλικά .... χαχαχα !!! Σε inox θα φαινόταν ωραίο ???!!! Πολλά φιλιά !!! Καλή σου μέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν υπάρχουν γωνίες τέτοιου στυλ σε ίνοξ Ιωάννα μου! Μία επίσκεψη σε ανάλογο κατάστημα θα σού λύσει την απορία. Εγώ χάλκινα είδα και κάποια άλλα μπρούτζινα εξαρτήματα, ίνοξ όμως όχι.
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  32. Αυτό το κηροπήγιο το λάτρεψα Δήμητρα!!! Όσες φορές και να το δω δεν το χορταίνω!!! Θα το φτιάξω κι εγώ! Φιλιά, Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να το κάνεις Μαρίνα, κοστίζει ελάχιστα, είναι πανεύκολο και πολύ όμορφο! Αναμένω την δική σου εκδοχή :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  33. Υπέροχο και πολύ όμορφη πρόταση και για δώρο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, ειδικά αν ο παραλήπτης είναι μηχανικός ;)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  34. Εμπνευσμένο, λειτουργικό και όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μίνα, χαίρομαι που σού άρεσε.
      Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  35. Τόσο εντυπωσιακό! Δεν έτυχε ποτέ να δω κάτι παρόμοιο.. Μπράβο Δήμητρα, ευχαριστώ για την όμορφη ιδέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσω πως θα ετοιμάσεις κάτι ανάλογο Ίριδα;; Ανυπομονώ να το δώ!
      Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  36. Ναιιιιιιιι!! Μα είναι τόσο πρωτότυπο, low cost και πολύ, μα πολύ εντυπωσιακό!! Μπράβο Δήμητρα για την ιδέα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Κική. Παίρνω τα εύσημα μόνο για την εκτέλεση :)
      Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  37. Μα τι ωραια ιδέα! Αυτό είναι που λένε "παίρνω το τίποτα και το κάνω κάτι"! Μπράβο Δημητρα! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ :) Είναι όντως πανεύκολο και πολύ όμορφο, δεδομένων των υλικών κατασκευής του ;)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  38. Ντάξει είναι τέλειο!
    Μου θύμισες που παλιά πήγαινα σε αντίστοιχα μαγαζιά και αγόραζα εξαρτήματα για να χρησιμοποιήσω σε κοσμήματα! Ευκαιρία να ξαναπάω!!

    Φιλιά
    Αντζελίνα - http://www.just-angelina.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι τόσο όμορφο να χρησιμοποιεί κανείς αντικείμενα σε νέες χρήσεις :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  39. Τι να πω!! Τα λόγια είναι περιττά για αυτή τη δημιουργία σου Δήμητρα!
    Είναι απλά τέλειο! Φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Κατερίνα!!! Νομίζω πως εσύ ειδικά αυτό το diy το έχεις για παιχνίδι ;)
      Καλημέρες!

      Διαγραφή
  40. Είναι απίστευτο!!! Δεν εχω ξαναδεί κάτι τόσο πρωτότυπο!!! Θα το φτιάξω αργότερα όταν μεγαλώσει ο Μανώλης γιατί σίγουρα θα μου το βουτήξει! Του αρέσουν πολύ τα εργαλεία και όλα τα σχετικά! Φιλιά! Πολλά! Πολλαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ειρήνη μου. Σ' ευχαριστώ. Να το δοκιμάσεις όποτε μπορέσεις γιατί μπορείς να φτιάξεις άπειρους συνδυασμούς με τις γωνίες. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :**

      Διαγραφή
  41. Απίθανο!! Λατρεύω τον χαλκό και πάντα ονειρευόμουν ένα τραπέζι με χάλκινα πόδια! Θα ξεκινήσω με το κηροπήγιο <3
    Επίσεις να σου πω ότι την ανάρτηση αυτή δεν την είχα δει και την είδα χαζέυοντας στο craftgawker! Φιλιά πολλά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά αρχή θα κάνεις Ελένη με το κηροπήγιο!!! Εγώ τώρα θέλω να φτιάξω ένα επιτραπέζιο φωτιστικό :D
      Αν ποτέ φτιάξεις πάντως τραπέζι με χάλκινα πόδια, ελπίζω να το μοιραστείς μαζί μας! Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  42. Τέλειο είναι!Γυαλιστερό και πολύ μίνιμαλ ταυτόχρονα!Μπράβο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις