DIY για τον chef της καρδιάς σας


Ξέρω πως στο Άσυλο δεν σάς φέρνω συχνά στην κουζίνα και δεν έχετε δει ούτε μία συνταγή σε αυτό το ιστολόγιο από τα χεράκια μου. Αυτό δεν σημαίνει ούτε πως δεν μαγειρεύω, ούτε πως δεν αγαπώ την μαγειρική. Αντιθέτως, μερικά από τα αγαπημένα μου ιστολόγια έχουν να κάνουν με την τέχνη της γαστρονομίας κι αυτή η ανάρτηση είναι αφιερωμένη σε αυτά αλλά και σε όλους εσάς που θα θέλατε να δείξετε την αγάπη σας στον σεφ της καρδιάς σας με ένα diy δώρο που σίγουρα δεν θα περάσει απαρατήρητο. 


Ο λόγος φυσικά για τα ξύλινα εργαλεία. 


Απλά, ξεκάθαρα κι άκρως βολικά με οτιδήποτε κατσαρολικό προτιμάτε. Με μία επένδυση όμως 10€, μπορείτε να τα μετατρέψετε σε χειροποίητα δώρα για τους λάτρεις της μαγειρικής. Πως; Με έναν πυρογράφο και πολύ απλά σχέδια που δεν χρειάζονται καθόλου ταλέντο στην ζωγραφική.


Ξεκινήστε με απλές γραμμές και σχεδιάστε ενδιάμεσα ότι μπορείτε να φανταστείτε. Δεν χρειάζονται περίτεχνα σχέδια, απλώς ποικιλία!


Το αποτέλεσμα σίγουρα θα ενθουσιάσει τόσο εσάς όσο και τον παραλήπτη και τα απλά ξύλινα εργαλεία δεν θα είναι ποτέ πια τα ίδια!




Πως σάς φαίνονται; Δεν θα έκαναν και ένα όμορφο δώρο για την οικοδέσποινα σε ένα νέο σπιτικό;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

68 σχόλια:

  1. Ναι!! Ναι!! Τέλεια είναι!!!
    Αααααυτά είναι δώρα για μας!! χαχαχα

    Η πρώτη φωτό με τη φρέσκια ρίγανη και το λεμόνι είναι υπέροχη!!

    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς οι σεφ σίγουρα τα εκτιμάτε :)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  2. So beautiful how it looks now, what a difference a design can do. Fantastic work!
    Wishing you a nice weekend,
    greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Simple motifs combined together give an unexpected beautiful result.
      Thank you for your kind words Vanessa :)

      Διαγραφή
  3. Τώρα αν πω ότι μου θυμίζουν Αφρική; Θα σε κουφάνω; Εννοείται είναι το καλύτερο δώρο για ένα αγαπημένο πρόσωπο που καταπιάνεται με την μαγειρική,!!Μου άρεσε σαν ιδέα τα ξύλινα εργαλεία, στην δική μου κουζίνα μόνο μεταλλικά και σιλικόνη έχω... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καθόλου. Όντως έχουν μία έθνικ αισθητική!!
      Καιρός να αποκτήσεις και μερικά ξύλινα ;) Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. ♪♫ه° ·.
    Passei para uma visita.
    Amei a ideia, a criatividade, e o designer agradável dos motivos pirografados.
    Tudo muito lindo!!!

    Bom fim de semana!
    Beijinhos do Brasilه✿ミ
    ♭♫ه° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τι όμορφα που έγιναν! Αχ έχω πάρει έναν πυρογράφο όπως έχω ξαναναφέρει σε σχόλιο ο οποίος διαμαρτύρεται κλεισμένος μέσα στο κουτάκι του. Μετά την ανάρτηση σου θα κλαίει γοερά Δήμητρα. Τα ξύλινα εργαλεία μαγειρικής είναι καταπληκτικός καμβάς για πυρογραφία. Μπαίνει στα to do. Ευχαριστούμε για την ιδέα και την ενθάρρυνση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός να τον βγάλεις από το κουτί σου Σοφία και να ξεκινήσεις τις δημιουργίες! Όπως είδες δεν χρειάζεται να είναι κάτι περίπλοκο για να γίνει όμορφο!!! Καλές πυρογραφίες λοιπόν & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  6. τι τέλεια που έγιναν!!!!!!! Πήρα κι εγώ πυρογράφο αλλά ακόμα δεν έχω επιχειρήσει να τον δοκιμάσω!! Μου βάζεις ιδέες!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ώρα να τον αξιοποιήσεις Κωνσταντίνα :)
      Χαίρομαι που σού άρεσαν. Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. εγώ έχω έναν σεφ στην καρδιά μου, τον μικρό μου αδερφό! Μόλις διάβασα τον τίτλο της ανάρτησης αυτόν σκέφτηκα και έσπευσα να μπω να δω. Πολύ ωραία έγιναν τα ξύλινα εργαλεία κουζίνας Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως ένα τέτοιο δωράκι, φτιαγμένο από τα χέρια σου, σίγουρα θα το εκτιμούσε!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα Ελευθερία :)

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία Δημητρούλα και με προσωπική σφραγίδα το δωράκι που προτείνεις!! Πρέπει να αγοράσω πυρογράφο τα είπαμε αυτά..!! Υ.Γ. Λάτρεψα και το ντεκόρ με το βάζο χαρτόκουτο γάλακτος!! Πολλά φιλιά και καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα τα χειροποίητα έχουν προσωπική σφραγίδα ;) Πάρε πυρογράφο!!
      Όσο για το βάζο κι εγώ μόλις το είδα το λάτρεψα και το πήρα! Ό,τι πρέπει για λίγα λουλούδια στην κουζίνα.
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  9. Εξαιρετική ιδέα! Ιδιαίτερο και μοναδικό αποτέλεσμα! Μου βάζεις και εμένα ιδέες! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε. Τα χειροποίητα δώρα έχουν εξάλλου άλλη χάρη :)
      Καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  10. Θα ήθελα πολύ να ήμουνα η παραλήπτρια,ενός τόσο όμορφου δώρου,αφού έχω το μεράκι της κουζίνας με την μαγειρική Δήμητρα μου...πολύ καλές και οι φωτο σου...την καλησπέρα μου και καλό σ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε σαν ιδέα Μαρία μου! Κι αν δεν στο δωρίσει κανείς, εύκολο είναι να τα φτιάξεις μόνη σου ;)
      Φιλιά & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Είναι καταπληκτικά τα ξύλινα εργαλεία Δημητρά μου,(από που τα πήρες?) και εσύ τα έκανες και μοναδικά! Τώρα παλεύω έναν ξύλινο δίσκο με πυρογραφία αλλά ευχαρίστως θα έφτιαχνα και τα δικά σου! Εκεί να δεις κέφια για μαγειρική που θα είχα, χαχα
    Πολλά φιλιά και Καλό Σαββατοκύριακο να έχεις :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζεσαι εσύ παρότρυνση για την μαγειρική Λιλιάκι ;) Πολύ θα ήθελα πάντως να δω τον δίσκο που ετοιμάζεις!
      Τα εργαλεία είναι από το tiger stores. Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  12. Δήμητρα εκπληκτικά !! Με πυρογράφο ??!! Πάρα πολύ ενδιαφέρον !!! Εξαιρετική και αυτή η ιδέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Άρη, σ' ευχαριστώ! Ο πυρογράφος είναι συνεχώς στην πρίζα το τελευταίο διάστημα στο Άσυλο ;)

      Διαγραφή
  13. Aaa,Τι ωραία ιδέα! Ο,τι πρέπει για το σεφ της καρδιάς μου!!!
    Μένει να κλέψω τον πυρογράφο της μάνας μου!!
    Μμμμ!Με έβαλες σε πειρασμό!
    Καλό και δημιουργικό υπόλοιπο σαβ/κυρ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία τέτοια κλοπή συγχωρείται χεχεχεχε
      Καλές δημιουργίες Κάθυ & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Καλά, είναι τέλεια!!
    Και δεν θα το πιστέψεις, εγώ που δεν έχω κανένα καλλιτεχνικό ταλέντο, έχω ασχοληθεί με την πυρογραφία.
    Κάναμε στα Καλλιτεχνικά, όταν πήγαινα σχολείο, πριν ...... γκούχου γκούχου .... κάποια χρόνια.
    Ωστόσο πολύ θα ήθελα κάποια στιγμή να μας δείξεις και κάποια συνταγή σου, είμαι σίγουρη ότι με τόσα ταλέντα που διαθέτεις, και στην μαγειρική θα έχεις μεράκι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί να μην το πιστέψω Έλενα;; Είμαι σίγουρη πως είσαι πολύ σκληρή με τον εαυτό σου ;)
      Όσο για συνταγές, τίς αφήνω σε εσάς που το γνωρίζετε πολύ καλά το άθλημα!
      Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  15. Ξέρεις κάτι τέτοια πάνε κατευθείαν για δωράκια. Τέλειες φωτογραφίες όπως πάντα! Φιλάκια ρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά το γουδοχέρι, σε ένα καλάθι με μερικά λάιμς, ένα σακουλάκι καστανή ζάχαρη κι ένα γλαστράκι μέντας είναι ό,τι πρέπει για καλοκαιρινό δωράκι για τους λάτρεις των μοχίτο...όπως η αφεντιά μου χεχεχεχε

      Διαγραφή
  16. Είναι πάρα πολύ όμορφα Δημητρά μου!!Υπέροχη ιδέα!!
    Καί πολύ πρωτότυπα δωράκια!!!Καλή Κυριακή!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Δήμητρα! Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφη ιδέα!!!!
    Καλή βδομάδα!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Στέλλα, σ' ευχαριστώ πολύ.
      Καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  18. Παρα πολύ οωραιο δωρο!
    Ακομη και για καποια οχι τοσο φανατική νοικοκυρά... θα στόλιζε την κουζίνα της ;)

    Να εχεις μια όμορφη Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί κορίτσι. Το καλό είναι πως επειδή είναι πυρογραφία δεν χάνουν και την πρακτική πλευρά τους ;)
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  19. Υπέροχα!!! Πάντα πρωτότυπη & δημιουργική!!!
    : )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δόξα :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  20. Είναι πανέμορφα και πολύ ιδιαίτερα Δήμητρα!!Τελικά ο πυρογράφος κάνει θαύματα!! Σίγουρα ο παραλήπτης θα ξετρελαθεί!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, ο πυρογράφος είναι από τα ωραιότερα εργαλεία Μαίρη! Φαντασία & μεράκι να υπάρχει :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  21. Καλημέρα, καλημέρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Φανταστική η ανάρτησή σου για μια ακομη φορά και αυτή τη φορά στο στοιχείο μου!!!!!!!!!!!
    Αμα σου πω τώρα ότι μου θυμίζουν ινδιάνικα σχέδια αυτά που σκάλισες με τον πυρογράφο τι θα μου πεις?
    Θα με πεις ανώμαλη?? Κι όμως, εμένα μου θυμίζουν ινδιάνικα!!!!!! χαχαχαχαα Και δεν το λέω φυσικά για κακό! Το αντίθετο!!!!!!

    Λοιπόν, αυτά τα εργαλεία είναι καταπληκτικά για δώρα σε ανθρώπους που θα τα εκτιμήσουν.
    Εννοείται πως δεν είναι για να κλειστούν σε κανένα συρτάρι κουζίνας με αλλα εργαλεία μαγειρικά, αλλά πρέπει να κοσμούν την κουζίνα σε σημείο περίοπτο!!

    Τέλος να πω για μια ακόμη φορά πόσο πολύ μου άρεσαν οι φωτογραφίες σου! Πεντακάθαρες και φρέσκιες με το λεμόνι να ειναι τόσο φωτογεννές και τη ρίγανη μέσα στο τέλειο αυτό πορσελάνινο χαρτοκούτι από γάλα (το λάτρεψα λέμε....) να δίνει χρώμα στο λευκό σου φόντο!
    Δήμητρα σκίζεις λέμε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Φιλιά πολλά και καλημέρες από το συννεφιασμένο παραθαλάσσιο μέρος μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε καιρός δεν ήταν να κάνω και μία ανάρτηση για εσάς τις σεφ;;; :D
      Δεν θα σε πω καθόλου ανώμαλη καθώς όντως έχουν έθνικ δόσεις. Ούτε θα το εκλάβανα για κακό. Γιατί άλλωστε;;;
      Αυτά τα δύο πάντως εγώ δεν τα έχω κλείσει σε κανένα συρτάρι. Είναι στην σαμπανιέρα μας, μαζί με τα υπόλοιπα κουζινικά εργαλεία ;))
      Όσο για το χαρτόκουτο-βάζο, κάτι λέγαμε για τα κεραμικά.....χεχεχεχε Είδες που υπάρχει πάντα και μία άλλη πλευρά ;)
      Καλή εβδομάδα & φιλιά πολλά!

      Υ.Γ. Μου λείψανε αυτά τα σχόλια σου!

      Διαγραφή
  22. Έγιναν τέλεια Δήμητρα!!!! Τα εντυσες με πολύ ωραία μοτίβα !!! Ότι πρέπει για ένα ξεχωριστό δώρο !!! Και οι φώτο υπέροχες!!! Καλό σου απόγευμα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου! Απλά τα μοτίβα αλλά οι ποικιλία κάνει όλη τη διαφορά :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε Φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Αποδεικνύεις για ακόμη μία φορά ότι με λίγο χρόνο, καλή διάθεση και πολύ φαντασία μπορεί να φτιάξει κανείς ιδιαίτερα και καλόγουστα αντικείμενα είτε για τον ίδιο είτε για δώρο!!
    Εύγε Δήμητρα!!! Καλή σου ημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Αλεξάνδρα. Μοναδικά χειροποίητα δώρα που σίγουρα δείχνουν πολύ περισσότερα από ένα αγοραστό αντικείμενο! Χαίρομαι που σού άρεσαν!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  24. φιλεναδα πολυ εθνικ εγιναν! καταπληκτικα!!! φυσικα και θα τα εκανα και δωρο και θα τα εκανα κ σε εμανα δωρο! χαχαχαχα

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Ζηνάκι! Αυτό το "σ'εμένα" ξαναπές το χεχεχεχεχε
      Καλή εβδομάδα! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  25. Πολύ ωραία λεπτομέρεια σε δύο τόσο απλά αντικείμενα. Τα κάνει να ξεχωρίζουν και να φαίνονται... είχα δει παρόμοια σε ένα μαγαζί στην Πλάκα και δεν τα πήρα! Ωραία τα έφτιαξες και ναι θα συμφωνήσω με την Ζίνα για τον έθνικ χαρακτήρα τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ξύλινα εργαλεία είναι ότι πρέπει για τέτοιες διακοσμήσεις Χριστίνα κι όντως αναδεικνύουν όμορφα απλά σχέδια!
      Στην Πλάκα εε;; Δεν ήξερα πως ήταν μέρος της λαϊκής μας χειροτεχνίας τέτοια αντικείμεvα :D
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  26. Οποιοδήποτε δώρο έχει την προσωπική μας σφραγίδα νομίζω πως έχει ανεκτίμητη αξία. Τώρα αν το αποτέλεσμα είναι τόσο όμορφο όπως σε αυτά τα ξύλινα εργαλεία, τόσο το καλύτερο. Έχω μια αδυναμία στα ξύλινα, οπότε νομίζω πως θα το δοκιμάσω κι ελπίζω να έχω ανάλογο αποτέλεσμα!! Ευχαριστούμε για την ιδέα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Χριστίνα, τα χειροποίητα δώρα έχουν άλλη αξία και είναι πολύ πιο προσωπικά.
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια & καλή επιτυχία στις δικές σου διακοσμήσεις :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  27. Και τα θεωρούσα τόσο άχαρα τα συγκεκριμένα εργαλεία! Πρέπει να βρω πυρογράφο επειγόντως! Φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες που τελικά εύκολα γίνονται ποθητά;; Πολλές καλημέρες Μαράκι.

      Διαγραφή
  28. Υπέροχα & με ιδιαίτερο χαρακτήρα! Για να είμαι ειλικρινής, δε θα επιχειρουσα να πιάσω στα χέρια μου πυρογραφο, αλλά θα τα επέλεγα σίγουρα για δώρο ή για μένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί όχι Βάσω;; Δεν σε φοβάμαι στα καλλιτεχνικά καθόλου! Σίγουρα μία χαρά θα γινόντουσαν ;)
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  29. Πολύ ομορφα ευγε!
    Καλό ξημερωμα
    Φιλια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριάδνη μου!
      Φιλιά & καλημέρα :*

      Διαγραφή
  30. Και έχει η μητέρα μου ένα ξύλινο γουδί, που έχει φτιαγμένα με πυρογράφο σχέδια σαν τα δικά σου!
    Πολύ ξεχωριστά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσάς ειδικά η πυρογραφία είναι οικογενειακό θέμα :D
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  31. Τα ξύλινα αξεσουάρ στην κουζίνα είναι πολύ όμορφα και εσύ Δήμητρα τα έκανες ακόμα πιο όμορφα,πιο ιδιαίτερα με τις προσωπικές σου πινελιές!!!Λες να πάρω πυρογράφο,εδώ και κάτι χρόνια θέλω να μεταμορφώσω δύο κουτάλες...καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ότι πρέπει ο πυρογράφος Ιωάννα. Ειδικά αν έχεις βάλει στο μάτι ξύλινες κουτάλες :)
      Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  32. Σε έβαλαν στο poppytalk μπράβο γλυκιά μου!Συγχαρητήρια!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Αριάδνη μου για τα ευχάριστα νέα :D

      Διαγραφή
  33. Τέλεια ιδέα Δήμητρα! Πολύ όμορφα και τα tribal σχέδια που επέλεξες!!
    Thanks για την έμπνευση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Κατερίνα! :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  34. Καταπληκτικά Δήμητρα!!! Μου αρέσουν τα ξύλινα εργαλεία στην κουζίνα αλλά εσύ τα απογείωσες!! Τέλεια τα σχέδια που διάλεξες να κάνεις και φοβερό το στήσιμο στις φωτογραφίες!!! Φιλάκιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια Θάλεια. Όσο για τα σχέδια, απλά αλλά συνδυασμένα μεταξύ τους, νομίζω πως δίνουν ένα όμορφο αποτέλεσμα. Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή