Ο δικός μου [αρακάς]


Με την σφουγγαρίστρα στο χέρι και τις επόμενες ώρες καταδικασμένες στο καθάρισμα, σκέφτεσαι τον αρακά!  Όχι έναν όποιο κι όποιο αρακά, ούτε κάποιον μαγειρευτό αλλά τον αρακά της αλήθειας. Και σε μία ακόμα σιωπηλή διαπραγμάτευση με τον εαυτό σου, από αυτές που είναι χαμένες από χέρι καθώς άπαξ και σου μπει η ιδέα είναι γνωστή η κατάληξη, λες "μωρέ μπας και να το κάνω;" 



Κι όπως μπορείτε να μαντέψετε, το έκανα. Η  φωτογραφική σεταρίστηκε σε άσπρο-μαύρο και το Άσυλο φωτογραφίστηκε γυμνό. Κι όταν λέω γυμνό εννοώ όπως ήταν, όπως το ζούμε αυτές τις μέρες, όπως είναι ένα σπιτικό που δεν έχει στηθεί για φωτογράφιση. Γιατί καλές οι όμορφες φωτογραφίες αλλά ας είμαστε ειλικρινείς, κανείς δεν ζει σε μία κολλαριστή σελίδα περιοδικού! Αντιθέτως!

Η τραπεζαρία είναι πάντα μία πρώτης τάξεως επιφάνεια για όλα τα τρέχοντα και μελλοντικά project, νέα διακοσμητικά που θέλεις να εντάξεις στην ανοιξιάτικη διακόσμηση, το νόουτμπουκ και φυσικά την χειμωνιάτικη ακόμα διακόσμηση,




η ζωή έχει πάντα κρυφές δόσεις χιούμορ, ειδικά όταν φωτογραφίζεις την κάρτα μνήμης της φωτογραφικής σου!!!,


το τραπεζάκι του σαλονιού μαρτυρεί τι δεν αποχωρίζεσαι και είναι φυσικά κι αυτό με τα χειμωνιάτικά του [είπε κανείς τίποτα για Πάσχα;;;],


οι καρέκλες είναι τόσο μα τόσο χρήσιμες ως κρεμάστρες για μπλούζες και ζακέτες,


τα μικρά τραπεζάκια προσφέρουν προστασία στα diy σου από τα χαρούμενα τρεξίματα του τετράποδου μέλους της οικογενείας [δεν σχολιάζω άλλο την χειμωνιάτικη και πάλι διακόσμηση]


ενώ εσύ δεν μπορείς παρά να ανεβάσεις την ένταση όταν η playlist του youtube φτάνει σε αγαπημένο κομμάτι. 


Τον αρακά πάντως εξακολουθείς να τον σιχαίνεσαι. Τον μαγειρευτό! Γιατί τον άλλον, τον αρακά της Χρυσαυγής, τον έχεις πλέον συνδυάσει το μυαλό σου με το keeping it real, που λέμε και στα Ελληνικά, και είναι τόσο μα τόσο απελευθερωτικός.

Τι λες; Θα έδινες στον αρακά μία ευκαιρία και στο δικό σου ιστολόγιο;

Καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε και μία πέρα για πέρα αληθινή καλημέρα!



Σχόλια

  1. Λοιπόν, το ότι η ανάρτησή μου θα προκαλούσε "τροφή για σκέψη" και μάλιστα τόσο γόνιμη δεν το φανταζόμουν.
    Το πήρες το πράγμα και το πήγες δέκα βήματα πιο πέρα Δήμητρα. Γιατί εγώ η μικρομεσαία food blogger θεωρώ πως είναι κάποιου είδους (μεγάλη δηλαδή) υπέρβαση για εσάς τους blogger της διακόσμησης το να παρουσιάσετε τη γυμνή αλήθεια του σπιτιού σας, έτσι όπως τη ζούμε όλοι, χωρίς να απομονώνετε τις ιλουστρασιόν και περιποιημένες γωνιές για να προβάλλετε!
    Γι΄αυτό και μόνο θα πω συγχαρητήρια και πάλι μπράβο σου!!!!!!! Για τη σκέψη και την υλοποίησή της, πάντα με φινέτσα και στιλ. Γιατί το να χρησιμοποιήσεις ασπρόμαυρο φίλτρο για τις φωτογραφίες τέτοιου είδους ήταν φανταστική ιδέα και πολύ κομψή δεδομένων των συνθηκών (μπουκάλια, αποτσίγαρα, σφουγκαρίστρες κλπ)!!

    Κι έλεγα, όταν κατέβαινα τις φωτογραφίες ..."θα δώ ή δεν θα δω τασάκι με αποτσίγαρα"? Και τελικά είδα. Ήταν το χαρακτηριστικό σημείο που θα μου έδειχνε αν πραγματικά τα έχεις φωτογραφίσει ΟΛΑ έτσι όπως είναι! χαχαχαχαχαχχαχααχα Για μια ακόμη φορά δεν με απογοήτευσες!! χαχαχαχαχα

    Φιλιά πολλά!!!!!!!!!!!
    Καλό υπόλοιπο ΣΚ!!!!!
    ...κι ευχαριστώ, ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ανάρτησή σου ήταν αντάξια του ονόματος του ιστολογίου σου Χρυσαυγή! Πραγματική τροφή για σκέψη και για φωτογράφιση!!
      Μεγάλη υπέρβαση δεν την θεωρώ, καθώς θα ήταν τουλάχιστον αφελές εκ μέρους μου να προσπαθήσω να ωραιοποιήσω καταστάσεις. Εξάλλου δεν είναι τυχαίο πως το αποκαλώ Άσυλο ;)
      Το ασπρόμαυρο ήταν μονόδρομος σε τέτοια ανάρτηση!!! Όσο για τα αποτσίγαρα, μα ήταν δυνατόν να λείπουν;;; χεχεχεχεχε
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :*

      Υ.Γ. Βουρ στο "κίνημα του αρακά" που λέει και η Ελένη παρακάτω...

      Διαγραφή
    2. χαχαχαχαχαχαχαα Μα τα αποτσίγαρα είναι αυτά που έδωσαν το στίγμα του πόσο βαθειά έβαλες το μαχαίρι στο κόκκαλο!!!!!!! χαχαχαχαχαχχαχχαχχαχχαχαχαχαχααα

      Όσο για το κίνημα του αρακά το είδα και γέλασα πολύ!!!!!!!!!!!! Σε καλό μας!! χαχαχαχαχαχχααχααα


      Αντε, καλή εβδομάδα !

      Διαγραφή
    3. Αχ αυτό το μαχαίρι στο κόκκαλο... πλέον μόνο με πολιτική το έχω συνδυάσει χαχαχαχαχα
      Πολλές καλημέρες Αρχιστράτηγε :p

      Διαγραφή
  2. Ντάξει πήγα και διάβασα τον αρακά της Χρυσαυγής αφού διάβασα και είδα τον δικό σου. Όπως είπα και εκεί με έχετε αφήσει παγωτό. Ξέρεις, αν δεν σε είχα δει από κοντά θα έγραφα πολλά ακόμα, αλλά είχα την τύχη να δω την αλήθεια σου από πρώτο χέρι. Πι Ες: δλδ τωρα θα γεμισεις το σπιτι με πασχαλινη διακοσμηση? σου παει η καρδια να αποχωριστεις το woodland οχι πες μου σου παει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παγωτό; Μα γιατί; Αληθινοί άνθρωποι είμαστε με αληθινά σπίτια και αληθινή ανακατωσούρα :D
      Κι όχι, δεν μου πάει καθόλου καρδιά να αφήσω τα woodland μου και να γεμίσω τον τόπο με αυγά και πουλάκια... σε σημείο που μέχρι και υποσυνείδητα διέγραψα από την μνήμη μου που στα κομμάτια καταχώνιασα τα ανοιξιάτικα κι έχω δύο μέρες τώρα που τα ψάχνω και δεν τα βρίσκω χαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Να σε δώ με κλωσσόπουλα κίτρινα και αυγά και τι στον κόσμο!!!!
      χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Φυσικα και ειμαστε αληθινοι ανθρωποι απλα καποιοι ειναι πιο αληθινοί απο τους αλλους! Ξερεις εδω στη μπλογκοσφαιρα κυκλοφορει και λερα, οποτε ειναι ομορφο να ξεχωριζεις τους αληθινους! Ασε το woodland και την ανοιξη λεμε!

      Διαγραφή
    4. @Χρυσαυγή.. πλάκα πλάκα βρήκα σε ένα συρτάρι καταχωνιασμένο ένα κίτρινο κλωσσόπουλο χαχαχαχαχαχαχαχα είναι και βίνταζ, λες να το βάλω;;;;;

      Διαγραφή
    5. @Ακαμάτρα δεν βοηθάς την κατάσταση με την επιμονή στα περί woodland!!!

      Διαγραφή
  3. Όσο και να αφαιρέσεις το χρώμα εγώ βλέπω ένα χώρο γεμάτο δημιουργία και ζωή που μακράν απέχει απο το άσπρο μαύρο! Και μη με προκαλείτε κι εσύ και η Χρυσαυγή γιατί θα μετακινήσω την μηχανή απο το κάδρο την ώρα που γυρίζω video και εκεί να δείς τι θα πει γυμνή αλήθεια με την κουζίνα πασπαλισμένη σαν κουραμπιέ με τα αλεύρια απ' τα νιόκι, το γέμισμα απο το πούφ να χει φτάσει μέχρι την κρεβατοκάμαρα και να χει κολήσει σε οτιδήποτε υφασμάτινο έχει συναντήσει στο δρόμο του και τη Λεύτω να μαγειρεύει με την παντούφλα την πρόστυχη στο πόδι.... Καλό Σαββατοκύριακο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε "προκαλώ" Σοφάκι!!! Εξάλλου στο έγραψα και στα σχόλια της τελευταίας σου συνταγής πόσο όμορφο είναι να βλέπεις μία αληθινή κουζίνα, έναν χώρο τόσο γνώριμο σε όλους μας κι όχι μοντέρνους πάγκους από τσιμέντο και εστίες με 15 γκριλ ενσωματωμένα! Δίνει άλλη αυθεντικότητα στο φαγητό που παρουσιάζεις :))
      Η παντούφλα η πρόστυχη...θεϊκή ατάκα!!!! χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  4. Αυτές οι δύο αναρτήσεις πρέπει να πάνε παρέα. Πήγα κι εγώ στης Χρυσαυγής για να καταλάβω από που προέκυψε όλη αυτή η "αναστάτωση". Πολύ καλά κάνατε κορίτσια, χρειάζεται αυτή η δόση αλήθειας, γιατί η καθημερινότητα είναι για όλους καθημερινότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να έρθουν κι άλλες αναρτήσεις να προστεθούν σε αυτή την παρέα Ελευθερία γιατί όλα έχουν ένα όριο και καλό είναι που και που να ξαναβρίσκουμε την επαφή με την πραγματικότητα :) Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  5. Φοβερή ανάρτηση... λάτρεψα τις φωτό σου Δήμητρα!! Κακά τα ψέματα η καθημερινότητα δεν έχει και πολύ μεγάλη σχέση με τις στημένες φωτογραφίσεις!!!! :)
    Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Κική. Χαίρομαι που σού άρεσε γιατί όντως η καθημερινότητα είναι μεγάλη δύναμη!!!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  6. Μ άρεσε η φωτογράφιση της καθημερινότητας !!!!!
    Κάπως έτσι φαντάζομαι είμαστε όλοι !!!!!
    Αλλά κι ο αρακάς τέλειος κορίτσια, ωραία μας τα είπατε !!!!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ένα διάλειμμα Ράνια μου γιατί ωραία τα...ωραία αλλά ακόμα πιο ωραία τα ωραία αληθινά :)
      Πως αλλιώς να ήμασταν εξάλλου;;
      Την καλημέρα μου. Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. Το άσπρο-μαύρο συνειρμικά με παραπέμπει σε κάθε τι αλληλενδετο... Έτσι και ο καθένας μας και κάθε τι στη ζωή..... είναι άνω-κάτω+τακτοποιημενο, όμορφο-άσχημο, αληθινό-ψεύτικο, ήρεμο-ταραγμένο, με έμπνευση-χωρίς έμπνευση, καλό-κακό, χαρούμενο-πικραμένο, γευστικό-αγευστο... και ότι θέλουμε προσθέτουμε! Η ουσία είναι να μην δέχεσαι μόνο το ένα σκέλος και να απορρίπτεις το άλλο!!!! Όποιος το κάνει θα απογοητευτεί οικτρά...

    Χαίρομαι που είδα και αυτή την άποψη του ασύλου αν και δεν απέχει πολύ από αυτό που είχα στο νου μου, για ένα φυσιολογικό ανθρώπινο σπίτι,, δεν αγαπάμε μόνο την συμμετρία αλλά και το αντίθετο της!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μού άρεσε αυτή σου η προσέγγιση Ίριδα παρόλο που δεν ήταν ο λόγος που επέλεξα το ασπρόμαυρο για τις φωτογραφίες :D
      Έτσι ακριβώς όπως τα λες είναι, απλώς μερικές φορές το "μαύρο" θέλει θάρρος να το αποδεκτείς και να το μοιραστείς!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  8. Εγώ θα δώσω μια ευκαιρία στον αρακά σίγουρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πολύ χαίρομαι! Το "κίνημα του αρακά" που το βάπτισε και η Ελένη :D

      Διαγραφή
  9. Μού άρεσε η ασπρόμαυρη φωτογράφιση από τό Ασυλο καί από τήν καθημερινότητά σου Δημητρούλα μου!!!
    Περιμένω νά δώ τί καλό μάς ετοιμάζεις νά μάς παρουσίασης!!!Τέλειος ο αρακάς!!!
    Καλή Κυριακή!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά συνονόματη. Η καθημερινότητα έχει κι αυτή τις ομορφιές της :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Τι πιο φυσικό απο το να είναι ένα σπίτι στην καθημερινότητα του, σε μια τέτοια φάση;Μου αρέσει και σίγουρα πρέπει να είναι κάποιος απελευθερωμένος απο τα πρέπει και συμβατικές καταστάσεις για να αισθάνεται ο ίδιος άνετα στον δικό του χώρο...φιλάκια και την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Μαρία μου. Εξάλλου αν στο ίδιο μας το σπίτι δεν μπορούμε να αισθανθούμε άνετα... βράστα!!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  11. Για να έχεις κολλαριστό σπίτι σαν τα περιοδικά πρέπει να έχεις και κάποιον να συμμαζεύει όοοοοολη την ώρα. Όταν κερδίσω το τζόκερ κάτι μπορεί να γίνει μέχρι τότε...Excuse the mess, we live here!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και η ολίγον τι ψυχαναγκαστική ιδιοσυγκρασία μου τσιρίζει συχνά πυκνά, προσπαθώ να με μάθω την ατάκα που γράφεις Μαράκι!
      Φιλιά :*

      Διαγραφή
  12. Εμένα πάντως αυτή η ευχάριστη ανεμελιά και ανακατωσούρα του σπιτιού σου μου άρεσε! Πολλά γλυκά φιλιά Δημητρά μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λιλιά μου! Όντως έχει μία αίσθηση ανεμελιάς όλη αυτή η ανακατωσούρα :D
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Κοριτσια δωσατε με εκπληκτικο τροπο την καθημερινότητα. Με ιδιαιτερες πινελιες που την κανουν ανθρωπινη και γοητευτικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα θα μπορούσε να είναι τίποτα άλλο πέρα από ανθρώπινη;; :D
      Πολλές καλημέρες. Καλή εβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  14. Εκτός του ότι οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες είναι "τέχνη", οι φωτογραφίες της τραπεζαρίας Δήμητρα, μοιάζουν να είναι κάποιας εικαστικού!!!...καταλαβαίνεις...
    Με τις υπόλοιπες τώρα, χαίρομαι που όλες έχουμε τελικά κάτι κοινό στο "αληθινό" μας σπίτι...
    Επικροτώ το γεγονός οτι έκανες την καθημερινότητά σου "Κίνημα του Αρακά".
    Με εμπνευστή την Χρυσαυγή και εσένα επί των γενικών καθηκόντων, κάτι μου λέει πως τα πλήθη (μπλόγκερς) θα ενωθούν σε έναν πρωτόγνωρο χώρο...αυτόν της αλήθειας μας!!!! Βρε λές;;;;;;;;;;;;;;;;
    Είμαι και εγώ αρακάς!!!

    Μπράβο Δήμητρα!!
    Μας έβαλες τα γυαλιά άλλη μια φορά!!!!
    Respect!!!

    Υ.Γ. Είστε αχτύπητο δίδυμο με την Χρυσαυγή...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου με το "κίνημα του αρακά" έγινες δικαιωματικά η νονά του όλου εγχειρήματος!!!!
      Μακάρι περισσότερες από εμάς να δείξουμε λίγο περισσότερη αλήθεια, έτσι για αλλαγή. Χώρος για τα όμορφα και τακτοποιημένα θα υπάρχει πάντα άλλωστε.
      Πολύ θα χαιρόμουν να έβλεπα και τον δικό σου αρακά :))
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  15. Κοριτσάκι μου αχ βαχ!! Νομίζεις ότι αυτό είναι το χειρότερο που μπορεί να πάθε το σπιτάκι σου ε;;; Περίμενε για το δικό σου μικρό ανθρώπινο καλικατζαράκι σας που μπορεί να κάνει ανάστα το σπίτι σε χρόνο dt!! Μια χαρά είσαι !! Θα σου στείλω φωτό του δικού μας να καταλάβεις!! χα χα!! Πολύ πολύ ωραία πράγματα μας ετοιμάζεις!! Αδημονούμε!! Πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για ένα Mr. Monk άτομο όπως η αφεντιά μου Αθηνά το Άσυλο χτύπησε πάτο στο θέμα τακτοποίηση!!!! χαχαχαχα
      Και μην μου λες για καλικαντζαράκια.... είναι από τις θεωρητικές συζητήσεις με τον Γεώργιο που καταλήγει πάντα με εμένα να δηλώνω πως είτε θα τα κρύψω όλα είτε θα τα καρφώσω στην θέση τους χαχαχαχα
      Καλή εβδομάδα & φιλιά πολλά :**

      Υ.Γ. Μην μου την στείλεις, κάνε την ανάρτηση :D

      Διαγραφή
  16. Δήμητρα το σπίτι σου είναι τέλειο είτε είναι έγχρωμο ή ασπρόμαυρο, τακτοποιημένο για blog post ή καθημερινό και ατακτοποίητο!!! Όλες οι υπέροχες επιλογές που έχεις κάνει στα έπιπλα και στη διακόσμηση δεν μπορούν να κρυφτούν πίσω από λίγη ακαταστασία!!! Και οι bw φώτο σου εστιάζουν υπέροχα στα αντικείμενα ανεξάρτητα από το αν είναι στη σωστή τους θέση!!! Όσο για τον αρακά, αυτό είναι το μεγάλο πλεονέκτημα του blogging ότι είναι ειλικρινές στις περισσότερες περιπτώσεις και γίνεται με πολύ μεγάλη αγάπη !!! Καλό σου βράδυ και μια υπέροχη βδομάδα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ, παρόλο που σε υπερευχαριστώ για τα καλά σου λόγια για το Άσυλο Ιωάννα μου, επέτρεψε μου να διαφωνήσω στην αλήθεια του blogging. Τουλάχιστον στο κομμάτι που αφορά ιστολόγια που ασχολούνται με τη διακόσμηση. Θα μου πεις το μάτι έλκεται από τα όμορφα αλλά καλό είναι που και που, ανάμεσα στα όμορφα και στημένα, να δείχνουμε και τα "άσχημα" κι ακατάστατα :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  17. Μολις καταβροχθησα μπανανα με μερέντα απο πάνω... τι ελεγες για τον αρακα?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως τον τίμησες με την επιλογή του ρήματος "καταβρόχθισα" ;)))
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Τώρα νιώθω πολύ καλύτερα γιατί το δικό μου σπιτικό φαντάζει ακριβώς έτσι και αισθάνομαι πολύ άχρηστη χαχαχα (τον τελευταίο καιρό προοδεύω) Δεν χρησιμοποιώ καθόλου το σαλόνι για να μην το πατσαβουρεύω! Εγώ πάλι τον αρακά τον λατρεύω λέμε! Πεθαίνω!
    Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άχρηστη;;; Τα παραλές Χριστινάκι!!! Όσο για το σαλόνι, μην ακούω τέτοια. Κάθε δωμάτιο του σπιτιού είναι για να το ζούμε, όχι για να το θαυμάζουμε από μακρυά. Πως αλλιώς άλλωστε θα αποκτήσει την προσωπική μας σφραγίδα;;; χεχεχεχε Καλή εβδομάδα κορίτσι!

      Διαγραφή
  19. Καλημέρα! Λοιπόν εγω εστιάζω στα πρότζεκτ που βρίσκονται σε εξέλιξη, τα άλλα δε μου κάνουν εντύπωση. Καρέκλες -κρεμάστρες και ξεχασμένα κουκουνάρια στα τραπεζάκια έχουμε κι εμείς... τι μας πέρασες; Ανοιξη δε φαίνεται πουθενα, μόνο κρυο και χιόνι κι από διάθεση άστα να πάνε...
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ κι εγώ σε αυτά εστίαζα κι εστιάζω Νίκη τον τελευταίο καιρό και σε λίγο θα το φωνάζω το "βομβαρδισμένο Άσυλο" καπώς κάθε διαθέσιμη και επίπεδη επιφάνεια (πλην του καναπέ) έχει καταληφθεί!!!!
      Που θα πάει, θα έρθει και η Άνοιξη!! Καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  20. καλέ μια χαρα είναι το σπίτι σου! το δικό ΄μου είναι έτσι στα καλύτερα του! κάτσε να ρθουν μικροί ταλιμπάν στο άσυλο και εκεί ΄θα καταλάβεις ακαταστασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, όπως είπα και στην Αθηνά παραπάνω Μάχη μου, θα τα καρφώσω όλα!!! Είπαμε κάνω μικρά βήματα ενάντια στον Mr. Monk μέσα μου αλλά πόση αυτοβελτίωση πια;;;;; χαχαχαχαχαχα
      Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  21. E ναι γιατί τι μας πέρασες; Όλες κάπως έτσι είμαστε! Ένα σημείο φωτεινό και καθαρό για τις φωτογραφίες και πέρα από αυτό η καθημερινότητα. Στην Αμερική απ ότι βλέπω είναι πολύ διαδεδομένες τέτοιου είδους αναρτήσεις και μάλιστα έχουν κάνει σειρά ολόκληρη στα blogs τους, το Behind the scenes. Καλημέρα & καλή εβδομάδα Δήμητρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μεγάλη δύναμη η καθημερινότητα Χριστίνα!!! Πάντως μου κάνει εντύπωση που λες πως είναι διαδεδομένες τέτοιες αναρτήσεις εις τας Αμέρικας γιατί θα περίμενα να έβλεπα τις κόπιες τους και στα εγχώρια. Με τον καιρό θα μού πεις, θα γίνει κι αυτό :) Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  22. Not perfection is important, the most important thing is to be in a place where you can relax, create, be yourself and enjoy all the little things.
    The black&white pictures are great!
    Wishing you a happy week,
    greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. I couldn't agree more with you Vanessa! If we cannot relax in our own home and enjoy even the chaotic everyday life, then where can we?
      Have a great day :)

      Διαγραφή
  23. Τι όμορφη ανάρτηση και της Χρυσαυγής και η δική σου Δήμητρα!!!Εμ έτσι είναι όλα τα σπίτια,το τακτοποιημένο υπάρχει λίγα λεπτά,ενώ το απόλυτα τακτοποιημένο μπορεί και καθόλου...όμως το σπίτι είναι για να το χαιρόμαστε και εμείς για να χαιρόμαστε τη ζωή!!!Οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες είναι υπέροχες,καλλιτεχνικές και δείχνουν υπέροχο τον δικό σου "αρακα"!!!Ωραία ιδέα για ανάρτηση,ενώ πολύ όμορφα είναι και τα τρισδιάστατα αστέρια στον τοίχο!!!Καλημέρα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θα πω πως δεν χαίρομαι πολύ όταν το σπίτι είναι τακτοποιημένο Ιωάννα. Αντιθέτως, είναι κάτι που με ηρεμεί πολύ. Από την άλλη, σίγουρα κανείς δεν μπορεί να είναι συνεχώς με ένα ξεσκονόπανο στο χέρι όλη την ώρα, όσο κι αν θα το ήθελε η Mr. Monk πλευρά μου...χεχεχεχε Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  24. Πιστεύω ότι ο δικός μου αρακάς έχει ήδη γίνει γνωστός σε πολλές από σας, και με τις αποτυχίες μου που έχω δημοσιοποιήσει και τελευταία με το δωμάτιο-εργαστήρι και το τασάκι με τ'αποτσίγαρα σχεδόν σε κάθε φωτογραφία να είναι σε πρώτο πλάνο.
    Παρ'όλο το ασπρόμαυρο ξεχώρισα την υπέροχη πολυγωνική φρουτιέρα και τα πουλάκια στην τραπεζαρία,όπως και την κουβέρτα με το print αγελάδας στον καναπέ του σαλονιού.
    Το καρφί με την κλωστή που κρέμεται μπορεί να γεννήσει πολλές ιδέες σαν έργο τέχνης που χτυπά τα κατεστημένα στη διακόσμηση.Και τώρα που το λέω ,μάλλον θα δοκιμάσω να φτιάξω ένα από πηλό.Χαχαχαχααχαχαχαχ πάλι εμπνέεις , φιλενάδα ακόμα και μέσα στην ανακατωσούρα του Ασύλου.Φιλάκια!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειλικρινά δεν θυμάμαι να έχω δει πουθενά τα αποτσίγαρά σου Αλεκάκι! Μάλλον εστιάζω σε όσα δημιουργείς και μπλοκάρω τα "έξτρα" χεχεχεχε Τώρα το καρφί με την κλωστή, μην το παρακάνουμε!! Ένα καρφί που περιμένει έναν πίνακα είναι, εσύ το πήγες πολύ μακρυά το θέμα. Αναρωτιέμαι τι σκέφτηκες πάλι! Φιλιά & καλημέρα :*

      Διαγραφή
    2. Τα αποτσίγαρα είναι στις φωτό από το συμμάζεμα του δωματίου-εργαστηρίου

      Διαγραφή
    3. Το καρφί το ξεκίνησα σήμερα.Θα δούμε αν θα πετύχει η κατασκευή.Στην τελική του μορφή θέλω να δείχνει έτσι:http://wanelo.com/p/2078147/halloween-primitive-bowl-fillers-railroad-spikes-industrial-decor-rusty-hand-forged-supplies

      Διαγραφή
  25. πρεπει να ομολογησω το εξης... οταν σας περιμενα με τον γεωργιο για καφε ειχα τρελη αγωνια οχι γιατι θα σας γνωριζα μονο (παντα το παθαινω αυτο) αλλα γιατι οσο και αν λατρευω το σπιτι μου δεν το θεωρω ούτε προτυπο τελειου design και διακοσμησης ουτε τακτοποιημενο. και πως να ειναι αλλωστε? με δυο μικρα να τα βαζουν όλα στη μεση, ψιχουλα στο πατωμα και ας εχεις μολις σκουπισει και δαχτυλιες στα τζαμια? και φυσικα παντου μα παντου παιχνιδια και ρουχα και .... οταν ηρθατε ειδα απλα δυο πολυ απλους ανθρωπους που ηταν σαν να τους ηξερα απο παλια και χαρηκα! γιατι αυτο ειχα υποψην μου, μια απλη κοπελα, τελειομανη (σαν και εμενα) που ειναι και ταλεντο με τις δημιουργιες της. γι αυτο και λατρεψα και αυτη σου την αναρτηση. γιατι (ω ναι) στην καθημερινοτητα μας ετσι ειμαστε ολες...απλα πρεπει να το παραδεχτουμε!

    και ο δικος σου αρακας και της Χρυσαυγης ηταν απλα τελοιοι! ο δικος μου αντι για αρακας ειναι τηγανητα αυγα...ακομα πιο προχειρα!

    φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ζηνάκι σε καμία περίπτωση δεν περίμενα ένα σπίτι βγαλμένο από περιοδικό! Όχι γιατί το σπιτικό σου είναι άσχημο (ακριβώς το αντίθετο, είναι τόσο μα τόσο ζεστό) , ούτε γιατί δεν το 'χεις με τη διακόσμηση αλλά γιατί είστε μία αληθινή οικογένεια. Άσε που σε ένα σπίτι "στημένο" μάλλον άβολα θα ένοιωθα καθώς δεν επιτρέπουν ούτε καν να αναπνεύσεις μπας και κουνηθεί κάτι χιλιοστά από την θέση του!!!
      Όσο για το άγχος... άστο, δεν το σχολιάζω εδώ!
      Άντε δείξε κι εσύ τα τηγανητά σου αυγά, να κάνουμε το κίνημα που έλεγε κι από πάνω η Ελένη ;)
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Very nice photos :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  27. Φανταστική ανάρτηση Δήμητρα! Ομολογώ το ocd μου χτύπησε κόκκινο αλλά έτσι είναι η πραγματική ζωή!
    Η καλλιτεχνική σου αύρα βγαίνει σε κάθε πλευρά του σπιτιού! Αυτό το γεωμετρικό μπολ είναι καταπληκτικό!
    Μην αλλάξεις τίποτα (μόνο στοίχισε λίγο τα τηλεκοντρόλ στο τραπεζάκι!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω διαβάσει το σχόλιό σου εδώ και ώρες Κατερίνα και γελάω συνέχεια με την πρόταση μέσα στην παρένθεση!!!!!!
      Βλέπεις όταν επέλεγα τις φωτογραφίες για την ανάρτηση, η πρώτη σκέψη ήταν να πάω να τα στοιχίσω και να ξαναβγάλω την φωτο του τραπεζιού. Τελικά νίκησε ο "αρακάς"!!!! Τότε, γιατί τώρα είναι στοιχισμένα χεχεχεχεχεχεχεχε

      Διαγραφή
  28. Πολύ μου άρεσε που μετέτρεψες τον αρακά ως ένα σύμβολο της καθημερινής πραγματικότητας!
    Όπως επίσης και η πρώτη φώτο, μετουσιώνεται σε εικόνα και εξακολουθεί να πείθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός δεν ήταν Μίνα; Ας είναι καλά ο αρακάς της Χρυσαυγής!!!
      Όσο για το καρφί, είναι από τα σημεία που τα βλέπεις καθημερινά, σε ενοχλούν αφάνταστα όταν τα προσέχεις αλλά κινδυνεύεις σε λίγο να τα συνηθίσεις ως έχουν ;)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  29. Πω πω πω χάλι... Καλά τις 5 από τις 7 μέρες της εβδομάδας έτσι και χειρότερα είναι το σπίτι μου:p
    Το γούστο όμως φαίνεται παιδί μου ακόμη και αν τα τηλεκοντρολ είναι πεταμένα πάνω στο τραπέζι δίπλα σε αποτσίγαρα.
    Να σε ρωτήσω κάτι άσχετο από την ανάρτηση. Αυτά τα αστέρια πίσω απο την σφουγγαρίστρα, που μου χες προτείνει και να φτιάξω, που στο καλό είναι η ανάρτηση;;;; Είχες ανάρτηση με DIY έτσι δεν είναι;
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με τον καλό λόγο Μαργαρίτα :**
      Όσο για τα αστέρια, δεν είχα κάνει κάποια ανάρτηση για αυτά. Απλώς, καθώς ήταν μέρος της Χριστουγεννιάτικης (γκούχου, γκούχου) διακόσμησης του Ασύλου, όλο και σε κάποια φωτογραφία θα τα είχες πετύχει!
      Χρησιμοποίησα τις οδηγίες που μπορείς να βρεις εδώ: http://annekata.com/2010/11/tutorial-super-simple-paper-stars/
      Γίνονται πολύ όμορφα αν και το ανάπτυγμα έχει κάποια ψιλοθεματάκια, καθώς η επιφάνεια των δύο μισών που κάνουν το αστέρι και πρέπει να βάλεις την κόλλα είναι πολύ πολύ μικρή. Με λίγο παίδεμα πάντως, γίνεται :)

      Διαγραφή
    2. Τέλεια, ευχαριστώ!!! Το έψαχνα και εγώ αλλά έβαζα και την λέξη origami στην αναζήτηση και μου εβγαζε κάτι πράγματα, πανδύσκολα!

      Διαγραφή
  30. Εξαιρετικό ! Δεν είχα σκεφτεί ποτέ ότι θα μπορούσε κάποιος να φωτογραφίσει interiors σε άσπρο - μαύρο. Το αποτέλεσμα, ειδικά σε κάποιες φωτογραφίες είναι πολύ δυνατό.
    Και βέβαια θα τιμήσουμε τον αρακά της Χρυσαυγής :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σου πω την αλήθεια μου Άρη, τώρα που το έγραψες και το σκέφτηκα, όντως δεν είναι συνηθισμένο το α/μ σε τέτοιες φωτογραφίες αλλά στην δική μου περίπτωση το θεώρησα μονόδρομο. Πάντως όσοι γνωρίζουν από φωτογραφία (και σε καμία περίπτωση δεν βάζω τον εαυτό μου μέσα) νομίζω πως μπορούν να φωτογραφήσουν τα πάντα σε α/μ με υπέροχα αποτελέσματα.
      Ανυπομονώ για τον δικό σου αρακά :)

      Διαγραφή
  31. Δήμητρα λάτρεψα την ανάρτησή σου γιατί είναι πολύ ανθρώπινη. Για μένα είναι αδύνατον να είναι ένα σπίτι άψογο όταν κατοικείται . Όλο και κάποιο ρούχο θα είναι ακουμπισμένο σε καρέκλα, αντικείμενα εδώ κι εκεί. Ειδικά όσες ασχολούμαστε με χειροτεχνίες που στο καλό να μπουν τόσα υλικά. Το ζήτημα για μένα είναι να χαιρόμαστε το σπίτι μας και να αισθανόμαστε άνετα. Πάντως πως φαίνεται η καλλιτεχνική φλέβα! Τέλειες οι ασπρόμαυρες φωτογραφίες, λες και είναι επαγγελματικές! Φιλάκια πολλά!!!
    Υ.Γ. Τα κουκουνάρια τα έχω κι εγώ ακόμη. Με τέτοιο κρύο δεν μου πάει και να τα μαζέψω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, αυτό για τις χειροτεχνίες ξαναπές το Θάλεια μου!!! Έχω ξεκινήσει κεραμική στον πάγκο της κουζίνας (φοβερή έμπνευση την είχα!!) και μπορείς να καταλάβεις πως είχε γίνει μετά όλος ο χώρος... και γω δεν θυμάμαι πόση ώρα καθάριζα πηλό από κάθε πιθανή σχισμή που μπορείς να φανταστείς!!!!
      Αλλά έτσι είναι ένα σπίτι, όπως λες κι εσύ, για να το χαιρόμαστε και να ζει μαζί μας την ζωή που κάνουμε :))
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Φιλιά!
      Υ.Γ. Τα κουκουνάρια τα μάζεμα επιτέλους προχτές!!!

      Διαγραφή
  32. Ένα έχω να πω, λατρεύω το ασπρόμαυρο και το σπιτι σου ειναι ενας παραδεισος! Τελος!
    Φιλιά πολλά, καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Αριάδνη μου!
      Φιλιά :**

      Διαγραφή
  33. Λοιπον παντα μου άρεσε ο αρακάς άλλα ο δικός σου είναι το κάτι άλλο! Εύγε Δημητρα! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!!! Είπα να δείξω και λίγο το χάος, δεν κάνει κακό ;)
      Καλή εβδομάδα. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  34. Ακόμη και σε έκδοση αρακά το Άσυλο παραμένει elegant! Δε χάνει το χαρακτήρα του και η αυθεντικοτητα του ξεχωρίζει ακόμη και στην ασπρόμαυρη "γυμνή" εκδοχή του! Απολαυστική η ανάρτηση σου!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Βάσω μου! Το θέμα είναι να παραμένουμε αληθινοί!
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  35. Δήμητρα εγώ δέχτηκα την πρό(σ)κληση και σου καταθέτω τον δικό μου "Αρακά" στο http://topaiziko.blogspot.gr/2015/04/topaiziko-behind-scenes.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πολύ χαίρομαι Αντωνία!!! Έρχομαι να δω!!! Την καλημέρα μου από εδώ.

      Διαγραφή
  36. Άλλος ένας απολαυστικός αρακάς! Ξεκίνησα να σας διαβάζω απο την Αντωνία και ευχαριστήθηκα αυθεντικές αναρτήσεις. Να ειστε καλά και καλή Ανάσταση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μάριαν, να 'σαι καλά :)) Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή
  37. Διαβάζοντας το παιζικό της Αντωνίας Βρήκα το κίνημα και λέω να το τιμήσω, Είναι πολύ διασκεδαστικό και η αλήθεια της καθημερινότητάς μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ορίστε και ο δικός μου αρακάς λοιπόν. http://crochetandcook.blogspot.gr/2015/04/blog-post.html Καλή ανάγνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες Πωλίνα, διασκεδαστικό & αληθινό. Σ' ευχαριστώ που τον τίμησες :) Καλό απόγευμα!

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις