Διακόσμηση με χιούμορ


Τάδε έφη η Μητέρα στην λοιπή οικογένεια μόλις χτύπησε το κουδούνι της εξώπορτας! Και τώρα φανταστείτε να είστε εσείς ο επισκέπτης!
Και αφού έχετε πατήσει το κουδούνι, κοιτάζετε κάτω και βλέπετε αυτό:


Σκάτε ένα ξινισμένο συγκρατημένο χαμόγελο ενώ το μυαλό σας τρέχει κατοστάρι και αναρωτιέται αν εννοούν την αφεντιά σας! Μετά τις πολλαπλές διαβεβαιώσεις του εγώ σας, τόσο για την Αυτού Υπεροχότητά σας όσο και για την ψυχική υγεία των οικοδεσπότων σας, παίρνετε βαθιές ανάσες κι αφού χαιρετάτε την Μητέρα μπαίνετε μέσα. 

Ανακούφιση! Όλα μοιάζουν νορμάλ! Μία λάθος επιλογή στο πατάκι ήταν σκέφτεστε, τίποτα παραπάνω. Θα φάμε, θα πιούμε κι όλα καλά. Και τότε το μάτι σας πέφτει σε αυτό

αλλά και σε αυτό:


Κάπου εκεί ο ιδρώτας αρχίζει να κάνει την εμφάνισή του ενώ προσπαθείτε να καταλάβετε αν το άτομο που έχετε μπροστά σας και σας προσκαλεί χαμογελαστά να καθίσετε στον καναπέ είναι στην πραγματικότητα ο ψυχασθενής δολοφόνος με την τσάπα! 

Εξάλλου το λένε και τα μαξιλαράκια  στον καναπέ!

1  |  2

Πλέον οι σειρήνες στο μυαλό σας παίζουν την Ενάτη του Μπετόβεν αλλά πάνω που πάτε να το σκάσετε από το κοντινότερο παράθυρο, η Μητέρα σάς ενημερώνει πως η σούπα σερβιρίστηκε!



Ζητάτε συγγνώμη και οδηγίες προς την τουαλέτα αλλά ούτε εκεί τα πράγματα είναι καλύτερα!


Πλέον δεν χωρά αμφισβήτηση. Ακόμα και οι κάλτσες αυτού του παράξενου σπιτικού κρέμονται ύποπτα!


Ζητάτε και πάλι συγγνώμη ενώ ψεύδεστε ασυστόλως για το πως ξεχάσατε αναμμένο τον θερμοσίφωνα και φεύγετε κακήν κακώς! Σταυροκοπιέστε και αυτοφαπιάζεστε! Θα έπρεπε εξάλλου να το είχατε καταλάβει πως πηγαίνατε σε ένα σπίτι με χιούμορ, όταν σάς είχαν κάνει δώρο αυτό:


Τι λέτε; Δεν είναι απαραίτητο και στη διακόσμηση; 

Την καλησπέρα μου & καλή μεθεόρτια επάνοδο!






Μαξιλαράκι φωτογραφίας cover: πηγή

70 σχόλια:

  1. Ααααα θελω τη κουταλααααααααα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίστευτες καί πρωτότυπες ιδέες Δήμητρά μου!!!
    Χρόνια πολλά!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χιούμορ είναι παντού απαραίτητο :))
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα Δήμητρα. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  3. Χαχαχα! Με εστειλες! Είσαι φοβερή που ξετρυπωσες τέτοιες φωτο κι εφτιαξες a whole story!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι τέλειες;;; Χεχεχε Πολλές καλημέρες & καλή εβδομάδα Σωτήρία :)

      Διαγραφή
  4. Κουτάλα τέρας του Λόχ-νες και βούρτσα τουαλέτας πλοκάμι τα θέλω κολασμένα!!! Οι ποντικόπορτες θεϊκές! Το πατάκι No shit you again το χρειάζομαι όπως η άβυσσος το φως όπως τα όνειρα ο φτωχός, κι ο κουρασμένος στρατιώτης την ειρήνη αλήθεια λέω! Χριστός ανέστη, χρόνια πολλά άιντε και καλό καλοκαίρι τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, πραγματικά το θέλεις πολύ το πατάκι Σοφία!!!! Καλημέρα & καλή εβδομάδα. Και κάνε και λίγο κράτει, αν αρχίσουμε από τώρα τα καλά καλοκαίρια, καήκαμε!!!!

      Διαγραφή
  5. Χαχα τι ωραία ιστορία έπλασες!Αχ η μικρή πορτούλα μου άρεσε πολύ!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πόρτα της νεράϊδας είναι μεγάλο χιτ του συγκεκριμένου σπιτικού :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Χαχαχαχα και η διακόσμηση το χρειάζετε και εμείς επίσης!!Γέλασα τόσο πολύ Δήμητρά μου με την καλόγουστη ιστορία σου!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε Λιλιάκι!!! Παντού είναι τελικά απαραίτητο! Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Η Αυτού Υπεροχοτητα μου θα έκανε πάρτι σε αυτό το τρελό σπίτο!!!! Γιουπι ιιιιιι!!!! Όποιος τα σκέφτηκε και τα έφτιαξε να μου τον φιλήσεις! Τυπακι τρελό λέμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η Αυτού Υπεροχοτητα μου θα έκανε πάρτι σε αυτό το τρελό σπίτο!!!! Γιουπι ιιιιιι!!!! Όποιος τα σκέφτηκε και τα έφτιαξε να μου τον φιλήσεις! Τυπακι τρελό λέμε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά θα έκανε Ίρις γιατί η Υπεροχότητά σου δεν είναι καθόλου σοβαροφανής ;) Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου. Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  9. Χαχαχαχα, απίστευτη ανάρτηση Δήμητρα!!! Θέλω επειγόντως το χαλάκι, τις ποντικότρυπες και το πλοκάμι!!! Το τελευταίο καδράκι μας ταιριάζει με την Γεωργία απόλυτα!!! Χρόνια πολλά!!! Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες Θάλεια!! Οι ποντικότρυπες γίνονται και με decal ;)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Το συγκεκριμένο χαλάκι εισόδου το έχουν (χωρίς πλάκα) στο σπίτι τους ο αδερφός του άντρα μου και η γυναίκα του...
    Θα έπαιρνα χωρίς δεύτερη σκέψη το μαξιλαράκι στην πρώτη φωτογραφία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακούγονται άκρως ενδιαφέρον ζευγάρι Χρύσα και μόνο από την επιλογή του χαλιού!! Όσο για μαξιλάρι, μαζί σου κι εγώ! Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  11. τέλειο post !!!! Η κουτάλα τέρας δεν υπάρχει !!!
    Ευχαριστούμε Δήμητρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά για όλους εσάς που το κύριο πεδίο δράσης είναι η κουζίνα, η κουτάλα είναι ό,τι πρέπει Άρη!
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  12. χρειάζεται παντού το γέλιο ακόμη και στη διακόσμηση! Χρόνια πολλά Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ελευθερία. Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  13. Αυτό το χαλάκι με το "not you again" κάποια στιγμή το είχα βρει στο γνωστό πολυκατάστημα. Όλοι γελούσαν. Ύστερα μια μέρα απλά δεν το ξαναβρήκα. Είναι ωραίο να προσαρμόζουμε το χιούμορ ακόμα και στη διακόσμηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω δει πουθενά γιατί αν το έβλεπα Πωλίνα σίγουρα θα έμπαινε στην εξώπορτα του Ασύλου ;)
      Πολλές καλημέρες & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  14. Την κουτάλα ήθελα κι εγώ, αλλά από ότι βλέπω την έχουν καπαρώσει ήδη χα χα χααα
    Φοβερή ανάρτησή, δεν το συζητώ!
    Φιλάκια, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι δυστυχώς είναι out of stock από την εταιρεία αλλά την έχω δει και στο ebay ;)
      Ευχαριστώ πολύ Έλενα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  15. χαχαχαχαχαχα Δήμητρα, τι ανακάλυψη!!! Απολαυστική ανάρτηση και όλα τα αντικείμενα, υπέροχα!!! Λατρέψαμε το χαλάκι, αλλά και την κουτάλα!!! Εύγε, κορίτσι!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχουν τόσα αντικείμενα που με τα βίας κατάφερα να αποφύγω ανάρτηση σεντόνι κορίτσια. Χαίρομαι πάντως που σάς άρεσαν. Φιλιά πολλά. Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  16. Χριστός Ανέστη κορίτσι μου!!!! Να είσαι γερή κι ευτυχισμένη!
    Πράγματι πολύ πλάκα έχουν όλα αυτά, μ αρέσουν πολύ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Χριστινάκι!!!!
      Το χιούμορ απαραίτητο ακόμα κι εδώ. Φιλιά! Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  17. Εγώ πάλι θα πέρναγα υπέροχα σε ένα τέτοιο σπίτι! όχι μόνο οι οικοδεσποτες θα είχαν χιούμορ αλλά θα αυτοσαρκάζονταν κιολας!
    υ.γ. η κουτάλα και το πιγκάλ υπάρχουν άραγε εδώ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μάχη καθώς δεν είναι δυνατό άνθρωπος που έχει χιούμορ να μην αυτοσαρκάζεται κιόλας. Εδώ δεν τα έχω δει. Η κουτάλα υπάρχει και στο ebay. Το πιγκάλ είναι concept product!

      Διαγραφή
  18. καλα τι καταπληκτικτες ιδεες ειναι αυτες? λατρεψα την κουταλα και την ποντικοτρυπα!!!! θελω και εγω!!!! χαχαχαχα

    απαραιτητο δε θα πει τιποτα! αν δε γελαμε και εστω και λιγο, χαθηκαμε!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη Ζηνάκι πως εσύ ειδικά θα τις εκτιμούσες πολύ!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  19. Αχαχαχαχαααα!!! Πέθανα στο γέλιο αλλά δεν θα ήθελα να το επισκεφτώ αυτό το σπίτι!!! Ειδικά αυτό το χταπόδι και το χαλάκι!!! Χρόνια πολλά κορίτσι... να περνάς καλά!!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι Κική μου πολύ θα το ήθελα γιατί τα σπίτια μας δεν έχουν χιούμορ!! Καλή εβδομάδα να έχουμε. Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  20. Ναι, ναι!!!!!!!!!!!! Αυτά μου αρέσουν!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τρελαίνομαι να μπαίνω σε ένα σπίτι και εκεί που δεν το περιμένω να βλέπω κάτι εντελώς άκυρο!!!!!!!!!!! Αυτό θα πει χαρακτήρας και προσωπικότητα στη διακόσμηση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Δεν έχω καλύτερο γιατι όλα μου αρέσουν!!!!!

    Ωραία ανάρτηση, ότι πρέπει μετά τη σοβαρότητα / σοβαροφάνεια του Πασχα!!!
    Φιλιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειάζεται να πω πως συμφωνώ 100% μαζί σου;; Δεν χρειάζεται!!!
      Καιρός ήταν να γελάσουμε και λίγο. Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  21. Καθένα είναι ξεχωριστό και με χιούμορ,ειδικά αυτή η μικρή άσπρη πορτούλα....τι να είναι μέσα άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η μία κρύβει ποντικούλη, η άλλη σύμφωνα με την ιδιοκτήτρια νεράιδα :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  22. Θα συμφωνήσω με την Χρυσαυγή... και σε μένα αρέσει το αναπάντεχο και όταν συνοδεύεται και από χιουμοριστική διάθεση τι καλύτερο! Πανέξυπνα όλα, σου φτιάχνουν το κέφι. Ευχαριστούμε για τις ιδέες Δήμητρα και καλή σου ημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν είναι τέλειο να βλέπεις κάτι τέτοιο εκεί που δεν το περιμένεις;;; Σου δίνει άλλη αίσθηση για τους κατοίκους του σπιτιού! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα Χριστίνα!

      Διαγραφή
  23. Είναι τέλεια όλα ... !!! Πολύ ωραίες προτάσεις όχι μόνο για το δικό μας σπίτι, αλλά και για δώρα !!! Και δείχνουν πολύ ωραία όλα μαζί ... χαχαχα !!! Χρόνια πολλά Δήμητρα !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λϊγο παρακινδυνευμένα δώρα Ιωάννα εκτός και αν γνωρίζουμε πολύ καλά τον παραλήπτη χεχεχεχεχε
      Την καλημέρα. Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Χα, χα!!! Που τα βρήκες όλα αυτά???? Και η κουτάλα και η ουρά και τα πατάκια και η κορνίζα!!!! Όλα ένα κι ένα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά είναι μόνο λίγα από όσα υπάρχουν Χριστίνα! Χαίρομαι που σού άρεσαν. Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  25. Humor has to be everywhere, also in our home :-).
    the blue spoon is fantastic :-)
    Greeitngs, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Exactly my point Vanessa!
      Nessie is quite the cutie. Have a great day & week!

      Διαγραφή
  26. Καλά τα έβαζα χαλαρά όλα. Πολύ μου αρέσουν από το χαλί μέχρι το ξεβουλωτήρι! χαχαχαχα
    Φιλιά
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χεχεχεχε πολύ χαίρομαι Μαργαρίτα!!
      Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  27. Αν μη τι άλλο λίγο χιούμορ χρειάζεται στην ζωή μας! Απίθανες ιδέες! Το... αξεσουάρ στο μπάνιο θα ταν λατρεμένο για τους γιους μου! Σου έχω και ένα βραβείο: http://fairywo-mom.blogspot.gr/2015/04/liebster-awards.html#links
    Φιλιά και καλό βράδυ Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ναι, σίγουρα το πλοκάμι θα γίνονταν αγαπημένο αξεσουάρ/παιχνίδι για αγόρια ;))
      Σ' ευχαριστώ πολύ και για το βραβείο! Την καλημέρα μου & καλό μήνα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  28. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φυσικά και χρειάζεται στα πάντα χιούμορ!! Το χαλάκι δεν θα το έβαζα γιατί δεν ξέρω αν εκτιμούν όλοι το καλό σαρκαστικό χιούμορ και δεν θέλω να βρίζει κάποιος με το που μπαίνει σπίτι μου!! Όλα τα άλλα ναι!!! Το καδράκι με τις κάλτσες είναι στα προσεχώς diy projects μου!! Πολλά φιλιά και καλό ΣΚ Δημητρούλα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι Αθηνά μου νομίζω πως όποιος μπαίνει στο σπίτι μου πρέπει και να με δέχεται όπως είμαι. Αν δεν του αρέσει, ας πάει αλλού επίσκεψη χεχεχεχεχεχε Αναμένω το diy με τις μονές κάλτσες (μόνιμο φαινόμενο στο Άσυλο!)
      Φιλιά πολλά. Καλή εβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  30. Πολύ πρωτότυπες ιδέες και με πολύ χιούμορ!!!!!
    Καλό σ/κ!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι απαραίτητο και στη διακόσμηση ;)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα Στέλλα!

      Διαγραφή
  31. Πρωτα απ όλ αεινια απαραίτητο στην καθημερινή ζωη ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Νιόπαντρη, είχα φτιάξει μια ποντικότρυπα στη πόρτα της τουαλέτας μας!! Την είχα για τόοοοοσο γλυκούλα πινελιά!!
    Όταν την πρόσεξαν τα πεθερικά μου όμως, με κοίταζαν με μισό μάτι!!!!χαχαχαχαχα
    Τότε, τους είχα πει, πως θα μας κάνει παρέα μέχρι να αποκτήσουμε μωράκι!! Εντάξει, τους έστειλα τους ανθρώπους, αλλά από τότε, ότι φτιάχνω κατα καιρούς, το κοιτάζουν με θαυμασμό και μου λένε απλά "έ, εσύ έχεις φαντασία"!!!!χαχαχαχα

    Το χιούμορ χρειάζεται στην ζωή μας και η ανάρτησή σου αυτή είναι τροφή για σκέψη και πράξη!!!!

    Καλημέρα Δημητρούλα μου, φιλάκια πολλά!! :)*****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα είδες όμως πως με τον καιρό είδαν τα πράγματα με την ματιά σου!!!!!
      Δεν παίζεσαι Ελένη μου!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  33. χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα καλά είναι απίθανα όλα!!!
    ειδικά η κουτάλα και το χταπόδι στη λεκάνη χαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε μα, αρκετά πια με την σοβαροφάνεια παντού ;))
      Καιρός να γελάμε και με τη διακόσμηση του σπιτιού μας!!!

      Διαγραφή
  34. Μία ποντικότρυπα στα diy μου ,παρακαλώ! Στο πατάκι το μήνυμα εξαίσιο...κάπου είχα δει ένα ακόμη που έγραφε:''The-Neighbours-Have-Better-Stuff-'' χαχααχαχ για τους κλέφτες χαχαχαχχα.
    Πολύ ωραία ανάρτηση με δόση χιούμορ που εγώ τουλάχιστον το χρειαζόμουν πολύ τις τελευταίες μέρες.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως η δική σου diy ποντικότρυπα θα είναι μία μικρογραφία εισόδου σε παλάτι!!!!
      Το έχω δει το πατάκι που λες, δεν παίζεται!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  35. Πάρα πολύ ωραίες ιδέες, εννοείται γέλασα πολύ! Ναι, τελικά και η διακόσμηση θέλει χιούμορ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Δέσποινα :) Παντού είναι απαραίτητο! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  36. Τέλεια τέλεια! Και πάνω που ψάχνω ιδέες να γράψω σε κάτι λευκά μαξιλάρια! Θα ψηφίσω χιούμορ μου φαίνεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πάνω στην κατάλληλη στιγμή. Αναμένω να δω τα μαξιλάρια σου Κατερίνα! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή