Παρασκευή, 24 Απριλίου 2015

DIY το δωμάτιο


Όταν η διαδικτυακή κοινότητα Cut out + Keep με προσκάλεσε να συμμετέχω στην νέα της σειρά DIY the room, με diy projects για να συνθέσεις τους χώρους μία προσωπικότητας, πραγματικής ή φανταστικής, ήξερα αμέσως την αίσθηση ποιου διαμερίσματος  ήθελα να προσπαθήσω να "αναδημιουργήσω", diy φυσικά!

Ο λόγος για το διαμέρισμα της οδού Karl Gustavgatan 24B στην Στοκχόλμη που σάς είχα δείξει πέρσι. Χώροι γεμάτοι ζωή και χρώμα σε ένα άσπρο φόντο.


Αν λοιπόν σάς τραβάει η ανάλαφρη και πολύχρωμη διάθεσή του, ενσωματώστε την στον χώρο σας με τα ακόλουθα diy


1. Το γραφείο είναι νομίζω απλή υπόθεση! Δύο πόδια, βαμμένα άσπρα και μία επιφάνεια κι έτοιμο! Για έξτρα ιδέες, δείτε και το diy γραφείο του Ασύλου!
2. Πάρτε ιδέες για χειροποίητα μαξιλάρια από το BHG
3. Ένα καλάθι -και δύο- είναι πάντα χρήσιμα, όπως αυτό από το Lovely etc
4. Έντονο χρώμα παντού. Είτε σε κασπώ από το Best friends for frosting είτε σε συνδυασμό με ντελικάτη πορσελάνη από το Shop sweet things
5. Υπάρχει πιο βασικό από το κρεβάτι σε ένα υπνοδωμάτιο; Δημιουργήστε αυτό το εντυπωσιακό κεφάλι από το The thinking closet
6. Σπιτικό με άδειους τοίχους δεν λογίζεται. Δοκιμάστε να λιώσετε κραγιόνια όπως το Glorious treats  ή παίξτε με τον αφρό και τα ακρυλικά χρώματα όπως έκανα εγώ για απρόβλεπτη marble art.

Αυτά για την ώρα. Μείνετε συντονισμένοι για την ανάρτηση στο Cut out + Keep στις 24 Μαϊου για ακόμα περισσότερα diy.

Πως σάς φαίνεται; Θα φτιάχνατε κάποιο από αυτά; Εσείς για ποια προσωπικότητα θα θέλατε να φτιάξετε ένα board;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.



47 σχόλια:

  1. Καταρχήν να σου πω ότι μου άνοιξες νέους ορίζοντες με τους συνδέσμους που έβαλες! κατά δεύτερον ξέρω ότι αυτή η ανάρτηση κρύβει πολύ δουλειά από πίσω, πολύ ψαχούλεμα και γι αυτο ΜΠΡΑΒΟ! προσωπικά δεν μου αρέσουν οι τόσο λευκοί χώροι ιδίως για χειμώνα μου κάνουν κάπως ψυχροί, αλλά εντυπωσιάστηκα με τα χρώματα στα αξεσουάρ!περιμένω με αγωνία το δικό σου ποστ για την συμμετοχή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς λόγω αυτού του ψαχουλέματος προέκυψε αυτή η ανάρτηση Μάχη κι όντως μού έφαγε αρκετή ώρα. Όσο για το λευκό κι εγώ παλιότερα το ίδιο με εσένα ήμουν αλλά πλέον το θεωρώ το καλύτερο χρώμα για κάποιον που θέλει να αλλάζει συνέχεια χρωματικούς συνδυασμούς (γκούχου γκούχου). Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  2. Είναι πανέμορφο! Λατρεύω τα έντονα χρώματα.
    Συγχαρητήρια για την συνεργασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως γεμάτο ζωντάνια και χαρά. Χαίρομαι που σού άρεσε Σοφία :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Ομορφες επιλογές με έντονα χαρούμενα χρώματα!!
    Φιλιά, καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι, γεμάτο χαρά & ζωή Έλενα.
      Καλή εβδομάδα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  4. Οτάν ο καμβάς είναι λευκός ολά επιτρέπονται.Το βρίσκω πολύ ωραίο με έντονα χρωματα χαρούμενα και φωτεινά.θα μπορουσα άνετα να ζήσω σ'ενα τέτοιον περιβάλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι, δεν υπάρχει καλύτερο φόντο για να παιχνίδια με το χρώμα. Χαίρομαι που σού άρεσε Μαρία.
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  5. Ναι το θυμάμαι αυτό το σπίτι, μου άρεσαν πολύ τα χρώματα του και τώρα που το ξαναβλέπω και αφού βιώνω εποχές αγάπης στα χρώματα μου αρέσει πιο πολύ. Όλα τα diy που έδειξες πολύ όμορφα και εύκολα πραγματοποιήσιμα. Να προσθέσω κι εγώ ένα; Το φωτιστικό του καθιστικού...είναι πανεύκολο στην εκτέλεση και σίγουρα θα δείχνει όμορφο στον κατάλληλο χώρο. Πολλά συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου Δήμητρα μου στην πρόσκληση-πρόκληση του Cut out + Keep!!!! Καλό ηλιόλουστο Σαββατοκύριακο εύχομαι :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλοι μας νομίζω έχουμε μπει πλέον για τα καλά σε ανοιξιάτικη διάθεση κι αναζητούμε χρώμα παντού :) Όσο για το φωτιστικό, δεν ξέρω. Σίγουρα το κομμάτι με τα καπέλα είναι εύκολο, τι γίνεται από κει και πέρα όμως με την βάση και πως όλο αυτό θα κρέμεται από το ταβάνι, μάλλον χρειάζομαι κάποιον με ηλεκτρολογικές γνώσεις χεχεχεχε. Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  6. Όλα τα diy θα τα φτιάχναμε Δήμητρα! Μας έδωσες πολλές ιδέες και σ' ευχαριστούμε γι' αυτό!! Η πρόσκληση ή καλύτερα πρόκλησή σου εξίσου ενδιαφέρουσα, οψόμεθα!!!... ;-)
    Καλό σου Σαββατοκύριακο, φίλη, φιλιά πολλά!!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σάς άρεσαν κορίτσια. Αν φτιάξετε κάποιο από αυτά, ελπίζω να το μοιραστείτε μαζί μας :)
      Την καλημέρα μου. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία πρόταση Δήμητρα !!!
    Λευκός καμβάς με πολύχρωμες πινελιές !! Νομίζω ο λόγος που αρέσει αυτή η αισθητική στους Σουηδούς είναι και γιατί μαγνητίζει το φως.
    Καλό σκ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα οι επιλογές έχουν να κάνουν και με το κλίμα. Εμένα πάλι μ' αρέσει το λευκό γιατί με την τρέλα που με δέρνει και τα αλλάζω όλα κάθε τρεις και λίγο, μόνο το λευκό τα δέχεται :)) Καλή εβδομάδα Άρη!

      Διαγραφή
  8. Συχαρητήρια Δήμητρά μου για την συμμετοχή σου!Το θυμάμαι και εγώ το σπίτι αυτό. Το λευκό είναι πάντα το καταλληλότερο για να παίξουμε με χρώματα υπέροχα. Έκανες πολύ δουλειά με τους συνδέσμους και τις λύσεις που μας βρήκες και είναι όλα εύκολα και όμορφα. Σε ευχαριστούμε πολύ! Καλό Σ/Κ:**

    Αν είχα χρόνο, θα τα έφτιαχνα όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λιλιάκι!! Όσο για το λευκό τι να πω; Πως κάθομαι και χαζεύω το Άσυλο και το φαντάζομαι με κάτασπρους τοίχους;;; Χεχεχε Μετά βέβαια σκέφτομαι και τη δουλειά που αυτό απαιτεί κι επιστρέφω στην πραγματικότητα!!!! Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  9. Δημητρούλα συγχαρητήρια!! Όπως κατάλαβες έχω πάθει πλάκα με το εν λόγω διαμέρισμα!! Απίστευτο, τέλειο και άλλα τέτοια!! Οι χρωματικές πινελιές είναι απολύτως του γούστου μου!! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αθηνά! Είναι όντως ένα διαμέρισμα με πολύ νεανική διάθεση. Καλημέρα & καλή εβδομάδα :**

      Διαγραφή
  10. Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή! Είναι εξαιρετικές προτάσεις όλα! Και ενώ φροντίζω να βάφω τοίχους δεν είχα σκεφτεί ποτέ τα τόσα χρώματα σε λευκό τοίχο. Δείχνει υπέροχο και το αλλάζεις πολύ πιο εύκολα! Μπράβο Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πλέον Νατάσα το θεωρώ το μοναδικό χρώμα για διάφορα, από τοίχους μέχρι πιατικά. Σού δίνει τόση ελευθερία κινήσεων που είναι δύσκολο να μην το λατρέψεις :)) Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα

      Διαγραφή
  11. Εμένα με ξέρεις,δώσε μου χρώμα!!Υπέροχο σπίτι,μοντέρνο,και το λευκό στους τοίχους φέρνει ισορροπία με τόσα χρώματα!!Όσο για το καλάθι από κοτετσόσυρμα μου αρέσει πολύ(από τότε που μας έδειξες το στεφάνι από κοτετσόσυρμα θέλω κάποια στιγμή να κάνω κάτι με κοτετσόσυρμα)!!Καλό ΣΚ Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη πως θα το εκτιμούσες Ιωάννα. Κι όλοι πλέον νομίζω πως θέλουμε λίγο παραπάνω χρώμα λόγω Άνοιξης. Όσο για το καλάθι, αν βρω που έχω καταχωνιάσει το υπόλοιπο κοτετσόσυρμα κι εγώ θέλω να το δοκιμάσω! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  12. Ω τέλεια Δήμητρα! Συγχαρητήρια και εις ανώτερα! Σε αναμονή του post σου λοιπον.. Αυτό wallart με τις λιωμένες κηρομπογιές είνα καταπληκτικό! Θα το έφτιαχνα με τρέλα! Και μου άρεσαν και οι πορσελάνες με τις φλούο προσθήκες! Και θα συμφωνήσω με τη χριστίνα για το φωτιστικό. Board για προσωπικότητα έ..χμ...Amy winehouse θα πω που πολύ την αγαπώ! Και το Look της και η μουσική της και η ζωή της προσφέρει υλικό για δεκάδες board θεωρώ. Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι πορσελάνες με το φούξια νομίζω πως είναι καταπληκτικές!!! Όσο για τις λιωμένες κηρομπογιές, δεν νομίζω πως θα σε δυσκολέψει καθόλου!!! Τώρα για την μακαρίτισσα, τι να πω.. Σίγουρα είχε μοναδικό στυλ αλλά γενικότερα σπάζομαι με τις φάτσες που δείχνουν πως έχει καεί ο εγκέφαλος από τα πολλά ναρκωτικά. Για αυτό και γενικότερα αποφεύγω να βλέπω βίντεο κλιπ! Η χαρά του M tv είμαι χαχαχαχαχαχα Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  13. Υπέροχος συνδιασμός άσπρο με χρώματα !!!!!
    Συγχαρητήρια για τη συμμετοχή σου !!!!
    Φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Ράνια μου! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :-*

      Διαγραφή
  14. Πολλά μπράβο Δήμητρα μου, περιμένω και εγώ το ποστ! Το λευκό το αγαπώ αλλά δεν θα τολμούσα να το εκθειασω σπίτι μου γιατι είμαι τσαπατσουλα και θέλει πολύ προσοχή και καθαριότητα.. με τη μικρη μου αυτό μόνο εύκολο δεν είναι οπότε το αφήνω για μελλοντικά που θα μεγαλώσει!!! Το χρώμα από την άλλη το αναδεικνύει τόσο!!! Υπέροχο το σπίτι που μας έδειξε!!! Σε φιλώ και καλό Σκ να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα δεν είναι και το πιο εύκολο χρώμα σε ότι αφορά τις απροσεξίες Ίριδά μου αλλά είναι ο πιο όμορφος καμβάς για να παίξεις με όλα τα υπόλοιπα χρώματα :)) Κάτσε να μεγαλώσει λίγο η πριγκίπισσα σου και το δοκιμάζεις. Φιλιά πολλά. Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  15. Συγχαρητήρια!!Πολύ καλή η συμμετοχή σου Δημητρά μου!!
    Λατρεύω τό λευκό χρώμα,δίνει πολύ φώς στόν χώρο,αλλά μού αρέσουν πολύ τά έντονα χρώματα ,σπάνε τήν μονοτονία!
    Καλό Σ/Κ!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Δήμητρα. Και όντως είναι ένας χώρος που αναπνέει και είναι τόσο ζωντανός.
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αριάδνη, χαίρομαι που σού άρεσε. Πολλά φιλιά :**

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!!! Πολύ όμορφες προτάσεις diy!!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλλα. Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  18. Δήμητρα όπως πάντα σου βγάζω το καπέλο! Και ναι θέλω ν'αλλάξω το δωμάτιο μου τώρα!!!
    Φιλάκιαααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι σε μένα Μαράκι. Σε αυτούς που ανακαίνισαν το διαμέρισμα ;))
      Πολλά φιλιά :**

      Διαγραφή
  19. το προσκεφαλι στο κρεββατι απλα λατρεια!!!! αν ειχα δικο μου σπιτι θα το εκανα ανετα...γιατι τωρα δυστυχως δεν χωραει! οσο για τις πινελιες χρωματος...λατρευω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν αμφέβαλλα καθόλου Ζηνάκι πως θα λάτρευες τα έντονα, γεμάτα ζωή, χρωμάτά του.
      Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  20. Μου αρέσει γενικά το λευκό φόντο γιατί παίζεις μετά με ότι χρώματα θέλεις. Τα μαξιλάρια πάντως είναι τρέλλα!!!!! Καλημέρα Δήμητρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Χριστίνα και το λέω συνέχεια: στο δικό μας σπίτι, μόνο άσπροι τοίχοι :))
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  21. Υπέροχη επιλογή Δήμητρα το συγκεκριμένο διαμέρισμα!!! Δεν μου άρεσαν οι άσπροι τοίχοι γιατί τους έχω βαρεθεί από το δικό μου σπίτι αλλά μου άλλαξες γνώμη. Φαίνονται υπέροχοι αν προστεθεί λίγο χρώμα που το λατρεύω,όπως στις φωτογραφίες! Εκανες σπουδαία δουλειά σε αυτή την ανάρτηση και μου έδωσες ένα σωρό ιδέες!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι που θέλω πολύ να βάψω τους δικούς μου λευκούς αλλά σκέφτομαι όλη τη δουλειά που θέλουν;;; Τυχερή είσαι Θάλεια, πολύ τυχερή. Έχεις τον καλύτερο καμβά για να αναδείξεις και να προσθέσεις όποιο χρώμα επιθυμείς!!! Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση. Φιλιά & καλή Πρωτομαγιά!

      Διαγραφή
  22. Τελικά είναι πολύ ωραίο το λευκό δωμάτιο όταν χρωματίζεται από τα αντικείμενα!
    Σουπερ το διαμέρισμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μένα εδώ και καιρό το λευκό είναι μονόδρομος για διάφορα αντικείμενα! Το παίρνεις μία φορά και ξεγνοιάζεις για πάντα με τι θα το συνδυάσεις :)) Καλή Πρωτομαγιά Πέπη :)

      Διαγραφή
  23. χαχα δε σε πιστεύω!! Το συγκεκριμένο διαμέρισμα το έχω κρατήσει στο αρχείο μου και είναι το αγαπημένο μου από όλα τα σουηδικά σπιτάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία Χριστινάκι να δοκιμάσεις μερικά από τα diy ;)

      Διαγραφή
  24. Συγχαρητήρια Δήμητρα! Κόλλησα με το συρμάτινο καλάθι! Θα αρχίσω να ψάχνω για τα υλικά! Πολύ μου άρεσε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή