Σουβέρ faux αχάτη


Όταν είδα μία τεχνική στο διαδίκτυο για το πως να ζωγραφίζεις αχάτες, ήξερα αμέσως τι θα ήθελα να δοκιμάσω να φτιάξω. 


Ο λόγος φυσικά για τα κοσμήματα του σπιτιού, τους αχάτες που σάς είχα δείξει πέρσι και ειδικότερα τα σουβέρ. Γίνονται πολύ εύκολα, με πολύ λίγα υλικά και φυσικά καθένα είναι τελείως διαφορετικό. 


Θα χρειαστείτε:
Σουβέρ μονόχρωμα (αν δεν έχετε βάψτε τα με ακρυλικό χρώμα όπως έκανα εγώ)
Ακρυλικό χρώμα της αρεσκείας σας
Σκισμένα στο χέρι κομματάκια χαρτονιού
Ένα- δύο πινέλα 
Βερνίκι ή αραιωμένη ατλακόλ
Προαιρετικά υγρό φύλλο χρυσού


Περνάμε όλη την επιφάνεια με ελαφρώς αραιωμένο ακρυλικό χρώμα (1).  Με ένα κομματάκι χαρτόνι αρχίζουμε να αφαιρούμε το χρώμα, πιέζοντας σταθερά και κουνώντας ελαφρώς το χαρτόνι (2). Μόλις έχουμε κάνει τον πρώτο "κύκλο", συνεχίζουμε ακολουθώντας τις καμπύλες μέχρι να καλυφθεί όλο το σουβέρ (3). Αν θέλουμε, περνάμε με ένα πινελάκι ορισμένα σημεία με υγρό φύλλο χρυσού ή άλλο χρώμα της αρεσκείας μας (4). Αφήνουμε να στεγνώσουν καλά και περνάμε ένα δύο χέρια βερνίκι αδιαβροχοποίησης ή αραιωμένης ατλακόλ. Περιμένουμε να στεγνώσουν κι απολαμβάνουμε.


Βέβαια, αν έχουμε προμηθευτεί και κανένα νέο αξεσουάρ (δισκάκια για σούσι έλεγαν- δισκάκια διακόσμησης έβλεπα εγώ) βρίσκουμε και την αφορμή για να παίξουμε με το ντεκόρ του τραπεζιού του σαλονιού - όχι πως θα το άφηνα- αλλά και του σαλονιού γενικότερα, φέρνοντας τα δύο asian καθίσματα από την αφάνεια στο προσκήνιο! 




Πως σάς φαίνονται; Θα τα δοκιμάζατε ή δεν είστε οπαδοί των σουβέρ;

Την καλημέρα μου

Σχόλια

  1. Έχω πάρα πολλά σουβέρ,ξέρεις απο διάφορα ποτά σου δίνουν και δώρο.Άλλα είναι γυάλινα και άλλα σε πλαστικό θα έλεγα.Η τεχνική που χρησιμοποίησες την βρίσκω εξαιρετικά καλή και εύκολη όπως την διαβάζω.Τώρα δεν ξέρω στην εφαρμογή της απο τα δικά μου χέρια πως θα βγεί. Άν το αποφασίσω θα σου ζητήσω την γνώμη σου για το αποτέλεσμα Δήμητρα μου,Έχεις δημιουργήσει ένα πολύ φιλόξενο περιβάλλον στο καθιστικό σου...φιλάκια και μια καλημέρα κρητικιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη πως αν το δοκιμάσεις, μία χαρά θα σου βγει Μαρία μου! Εξάλλου, όπως φαίνεται, δεν είναι καθόλου δύσκολη η διαδικασία!!!! Τόσα και τόσα έχεις κάνεις, αυτό θα φοβηθείς; :)) Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  2. Δημητρα μου φαίνονται φανταστικά και τόσο απλα να γίνουν, οποτε θα τα δοκιμασω σίγουρα! Πολλά φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις Σωτηρία!! Αναμένω εντυπώσεις και φυσικά να τα μοιραστείς μαζί μας :) Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Είναι φανταστικά! Λατρεύω τους αχάτες! Οσο για το σπίτι είναι απλά υπέροχο. Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου σε ότι αφορά τους αχάτες Σοφία :) Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  4. Δήμητρα φαίνονται φανταστικά τα σουβέρ!! Και τόσο εύκολη τεχνική όπως μας τη δείχνεις!! Και όλη η διακόσμηση του τραπεζιού ταιριαστή και υπέροχη όπως και όλο το σαλόνι σου!! Πάρα πολύ όμορφα όλα, σαν από σελίδες περιοδικού!! Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Θάλεια. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Για σένα, με τις ικανότητές σου στην ζωγραφική, είναι ευκολάκι :)) Την καλημέρα μου & φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. ανεπαναληπτα!!!! φαινονται σαν πραγματικες πετρες! μπραβο Δημητρα! υπεροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ζηνάκι! Χαίρομαι που σού άρεσαν. Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. υπεροχα! είμαι οπαδος των σουβερ και πολυ μάλιστα! Δε νομιζω βεβαια πως θα τα καταφερνα οπως τα εχεις φτιαξει εσυ! και η γενικότερη διακόσμηση σου ειναι καταπληκτικη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου για τα σουβέρ Ντίνα. Πάντως είναι πανεύκολα, οπότε δεν νομίζω να σε δυσκολέψουν καθόλου :))
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία η ιδέα σου και το αποτέλεσμα εξαιρετικό Δήμητρα!!
    Δείχνουν όμορφα και ιδιαίτερα!!
    Οπαδός των σουβέρ δεν είμαι, αλλά αν ήμουν θα το δοκίμαζα σίγουρα!! :)
    Καλή συνέχεια να έχεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αλεξάνδρα. Χαίρομαι που σού άρεσαν. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  8. Δημητρούλα μου είναι τέλεια, τέλεια, τέλεια!!!Πολύ ενδιαφέρουσα τεχνική αλλά και η εκτέλεση που έκανες άψογη! Νομίζω πως το Άσυλο έγινε ακόμα πιο όμορφο!Τα σουβερ μου αρέσουν αλλά και να μην μου άρεσαν τώρα που είδα αυτό θα τα λάτρευα! Καλό απόγευμα και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Λιλιάκι!! Είναι όντως ενδιαφέρουσα τεχνική και όχι μόνο για σουβέρ ;))
      Καλή Πρωτομαγιά. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Είναι πανέμορφα!
    Εγώ έχω ένα κόλλημα με τα σουβέρ, ούτε ξέρω πόσα έχω, έχω φέρει και πολλά από διάφορα ταξίδια, καταλαβαίνεις πόσο πολύ μου άρεσαν τα πολύ ξεχωριστά δικά σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία συλλογή που πρέπει να έχεις Έλενα! Και τι ωραία ιδέα για συλλογή από ταξίδια :)) Χαίρομαι που σού άρεσαν. Φιλιά πολλά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  10. Δεν φανταζόμουν πόσο εύκολο είναι να γίνουν τα σουβέρ - και έχω κι εγώ πολλά! Πανέμορφα έγιναν, Δήμητρα, και ταίριαξαν απόλυτα με τον διάκοσμο του καθιστικού σου! Τα coffee-table books σε γκρί και μαύρο, απλά υπέροχα!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευκαιρία να ανανεώσεις Μαρί Αν κάποια που έχουν φθαρεί από την χρήση ;) Όσο για τα βιβλία, φαίνεται να μην λέω να αφήσω τα ουδέτερα χρώματα, οπότε και η χρήση τους! Σ' ευχαριστώ πολύ. Καλή Πρωτομαγιά!

      Διαγραφή
  11. Ωωωω! Ωραίαα!!!! Τα σουβέρ είναι καμβάς στον οποίο μπορεί να κανείς να οργιάσει. Θα δοκιμάσω να φτιάξω τους αχάτες σου σε καμιά μώβ απόχρωση γιατί το θέλω έγω το καρναβαλικό στοιχείο σε ότι κάνω... Πολύ ωραίο το tutorial και πολύ κατατοπιστικό! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως τα λες Σοφία, χίλια πράγματα μπορείς να κάνεις με τα σουβέρ!! Σε έντονο χρώμα, σίγουρα θα γίνουν πιο εντυπωσιακά! Την καλημέρα μου & καλή Πρωτομαγιά.

      Διαγραφή
  12. Έλααα...!!! Με τόσο απλά υλικά έγινε κάτι τόσο όμορφο.. μπράβο Δήμητρα!!! Τα φιλιά μου στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χρειάζονται περίπλοκα υλικά για ένα όμορφο αποτέλεσμα, έτσι δεν είναι; :D
      Φιλιά πολλά Ίριδα!

      Διαγραφή
  13. Κοιτα να δεις! Αχάτης από τα χεράκια μας!
    Πολύ μου αρέσει όλη η ατμόσφαιρα στο τραπέζι του σαλονιού! Εχει αρχίσει να μυρίζει καλοκαίρι ή είναι η ιδέα μου;

    Καλό βραδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνο... κι αφού δεν έβρισκα αχάτες εδώ, ευκαιρία για diy Νίκη ;)
      Όσο για το καλοκαίρι, μάλλον είναι προ πυλών και σήμερα σκεφτόμουν μήπως είναι καιρός να μαζευτούν και τα χαλιά! Καλή Πρωτομαγιά :)

      Διαγραφή
  14. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου!
      Καλή Πρωτομαγία :*

      Διαγραφή
  15. Εξαιρετική ιδέα !!!ποιος να μπορούσε να το φανταστεί !!!και οχι τίποτε άλλο φαίνεται πανευκολο οπως το παρουσιάζεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και είναι όντως πανεύκολο :)) Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε, ελπίζω να το δοκιμάσεις!
      Καλή Πρωτομαγιά. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. Δεν είμαι καθόλου οπαδός των σουβέρ,αλλά μου αρέσει πάρα πολύ το αποτέλεσμα εδώ με τους αχάτες!!Θα σκεφτώ σε κάτι άλλο να χρησιμοποιήσω την τεχνική ή απλά θα πω ότι λατρεύω τα σουβέρ και θα φτιάξω σουβέρ αχάτες!!Επίσης ωραία τα κεραμικά παπουτσάκια πάνω στο τραπεζάκι.Καλό βράδυ Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα μπορείς να εφαρμόσεις την τεχνική και σε οποιαδήποτε άλλη επιφάνεια Ιωάννα!! Όσο για τα παπουτσάκια είναι κοκκάλινα και είναι από τα αγαπημένα μου αντικείμενα στο Άσυλο :) Την καλημέρα μου & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  17. Καλημέρα Δήμητρα!!Τά σουβέρ σου είναι καταπληκτικά,καί εξαιρετικό τό αποτελέσμα!!
    Τέλεια η τεχνική πού χρησιμοποιήσες!!Μπράβο σου!!!Καλή Πρωτομαγιά!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για μία τόσο απλή τεχνική, το αποτέλεσμα είναι όντως πολύ ωραίο Δήμητρα μου!
      Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  18. Δήμητρα όπως πάντα το αποτέλεσμα είναι υπέροχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Πωλίνα! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  19. Ωωωω ναι χρησιμοποιούμε σουβέρ και βέβαια το σχέδιο του αχάτη είναι πάντα αγαπημένο. Άψογη τεχνική και εκτέλεση και βέβαια το αποτέλεσμα άκρως πετυχημένο. Και μέσα σε όλα και η χρυσή πινελιά! Χαχα... Καλημέρα Δήμητρα & καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει σαν τεχνική γιατί είναι πολύ απλή στην εφαρμογή και ό,τι χρώμα τραβά η καρδιά μας!! Όσο για το χρυσό... εε εμμονές είναι αυτές, να μην ξεχνιόμαστε χαχαχαχαχα Καλημέρα & καλό μήνα Χριστίνα!

      Διαγραφή
  20. Συνονόματη, συντοπίτισσα και ταλαντούχα! Τι άλλο να ζητήσω? Χάρηκα πολύ που βρήκα το μπλογκάκι σου, το οποίο φυσικά έχει άψογη αισθητική και τις προσωπικές σου πινελιές. Συγχαρητήρια πολλά και δηλώνω ότι πρέπει να βρεθούμε για καφέ καθότι φαν σου και σε πολύ κοντινή απόσταση!! Καλη πρωτομαγιά και καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ να δεις πόσο έχω χαρεί από την ώρα που διάβασα το σχόλιό σου Δήμητρα!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Σίγουρα θα βρεθούμε από κοντά :) Την καλημέρα μου & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  21. Καλημέρα Δημητρούλα μου!! Τέλεια έγιναν ! Και ταίριαξαν υπέροχα με το καθιστικό σου!! Εγώ πάλι που βλέπω και δισκάκι για σούσι και διακοσμητικό μαζί τί μου λες; χα χα !! πολλά φιλιά την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Αθηνά! Όσο για το δισκάκι, άμα το βαρεθώ στη διακόσμηση θα πάει για σερβίρισμα σασίμι, τώρα που έχουμε και την συνταγή από τα χεράκια σου ;) Καλή μήνα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  22. Πανέμορφα! 'οπως πανέμορφο και το άσυλο! θέλω να κλειστώ εκεί μέσα ανευ τέκνων ομως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να υποθέσω πως μαζί με τέκνα θα θυμίσει άσυλο από horror movie Μάχη;; χαχαχαχαχαχαχα Μην σκας, δεν θυμάσαι τον αρακά;;; ;) Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  23. Καλημέρα Δήμητρα ... έγιναν τέλεια !!!! Μου έδωσες ιδέα για το τριήμερο !!
    Καλή Πρωτομαγιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω υπέροχα Δώρα. Ελπίζω να μοιραστείς μαζί μας τις δημιουργίες σου :)
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  24. Έδεσαν πολύ ωραία με την διακόσμηση του ασύλου Δήμητρα. Ευχαριστούμε για την τεχνική που μας προτείνεις, είμαστε οπαδοί των σουβέρ και θα την δοκιμάσουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Ελευθερία! Ανυπομονώ να δω τι καλούδια θα δημιουργήσετε ;)
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  25. είναι πανέμορφα δήμητρα!!!
    Γειά στα χέρια σου! Πρόσφατα αγόρασα για πρώτη φορά στην ζωή μου σουβέρ, αλλά λέω να τα χρησιμοποιήσω λίγο και μετά να αρχίσω τις δοκιμές! Μην τα καταστρέψω ακόμα δεν τα πήρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μάρθα! Τα δικά μου ήταν παλιά, πολυκαιρισμένα και ήδη diy-ed μία φορά, οπότε δοκίμασα την τεχνική άνευ φόβου! Για τα δικά σου, καλύτερα να τα ευχαριστηθείς ως έχουν και μετά τους αλλάζεις τα φώτα ;)
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  26. Όταν είδα χθες τις φωτογραφίες έφαγα σκάλωμα αν τα δύο καθίσματα που βλέπω στο βάθος τα είχα δει αλλά δεν τα θυμάμαι ! Πρέπει να είναι καινούριο απόκτημα και πολύ καλά έκανες που τα ανέσυρες (δεν ξέρω κι εγώ από που) και τα έφερες στο σαλόνι σου! Ειναι καταπληκτικά!
    Όσο για τα σουβέρ, τα θαυμάζω πολύ ! Μου αρέσουν και τα βρίσκω εξαιρετικά σε εμφάνιση! Τα ταίριασες άψογα με το υπόλοιπο τραπέζι και ειδικά με το σούσι plate!!! Όσο για εκείνα τα μικροσκοπικά παπουτσάκια..........ααααααααχχχχχχ! Η απόλυτη λατρεία!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α!!! Και ναι, σουβέρ φυσικά χρησιμοποιώ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχαχαχα ααα καλά, μιλάμε για την απόλυτη αφάνεια Χρυσαυγή μου! Ειδικά μετά το σχόλιό σου, αντιλήφθηκα το πόσο κρυμμένα τα είχα! Ήταν αντικρυστά με την κεντρική είσοδο (το πιο χαμηλό επίπεδο στο σαλόνι) αλλά με τον καναπέ γυρισμένο με την πλάτη που να τα δεις! Παλιά είναι πάντως, φερμένα μαζί μου κατά τον επαναπατρισμό!!!
      Είδες πάντως τι σου κάνει ένα σούσι plate; Φαινόμενο πεταλούδας κανονικότατο χεχεχεχεχε
      Φιλιά πολλά πολλά & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  27. Πολύ ωραία και εύκολα φαίνονται, στην πράξη δεν ξέρω αν θα είναι τόσο εύκολο βέβαια, αλλά θα τα δοκίμαζα μου αρέσουν τα DIY σουβέρ. Βέβαια, τώρα στο σπίτι έχουμε ετοιματζίδικα αλλά είναι με πίνακες του Λοτρέκ και είναι υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι τόσο απλά όσο φαίνονται Δέσποινα :)) Πολύ αριτστίκ πάντως τα σουβέρ σας!! Την καλημέρα μου & καλό μήνα.

      Διαγραφή
  28. Εσένα βρε κορίτσι μου, πιάνουν τα χέρια σου και είσαι και ταλέντο απ' ότι πρόσεξα!
    Παρ' όλα αυτά φαίνονται πολύ όμορφα!
    Φιλιάαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν χρειάζεται Γεωργία να πιάνουν τα χέρια για να γίνουν ;) Αυτή είναι η ομορφιά τους!
      Σ'έυχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια! Καλό μήνα :**

      Διαγραφή
  29. Γειά στα χέρια σου!!!
    Φαίνονται σαν από αληθινό αχάτη με ψήγματα χρυσού μάλιστα!!
    Όμως εγώ ξετρελάθηκα με την όλη διακόσμηση του σαλονιού σου και έχω εντυπωσιαστεί!!!
    Αποπνέει αέρα φρέσκο, ανοιξιάτικο και το ροζ γαρυφαλλάκι επάνω στο πιατελάκι του σούσι, το κάνει πολύ ανατολίτικο το όλο σκηνικό.(θυμίζει ανθισμένη κερασιά στην Ιαπωνία)
    Καλά έκανες και πρόσθεσες τις περίτεχνες πολυθρόνες!!!
    Όλα τα έχεις συνδυάσει άψογα Δήμητρά μου!! Άμα έχεις γούστο παιδί μου....

    Καλημέρα και καλή Πρωτομαγιά σου εύχομαι!!
    Φιλάκια:)**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από εδώ το πάω, από εκεί το φέρνω, πάντα ενσωματώνω λίγη Ασία Ελένη μου. Βλέπεις έχει και άκρως ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Τα πολυθρονάκια, καθόμουν και τα κοίταζα κι αναρωτιόμουν τι σκεφτόμουν όταν τα έβαλα σε λιγότερο εμφανές σημείο. Πάντα ήταν από τα αγαπημένα μου έπιπλα!
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια. Εκτιμώ πολύ το γούστο σου :)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου. Καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  30. Πολύ όμορφα τα σουβέρ Δήμητρα!!Και φαίνονται πανεύκολα!!Γενικά όλη η διακόσμηση είναι πολύ ιδιαίτερη και ταιριαστή και οι καρεκλίτσες απορώ γιατί τόσο καιρό ήταν στην αφάνεια! Καλό τριήμερο και καλή Πρωτομαγιά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ απορώ Μαίρη για τα πολυθρονάκια! Μάλλον θα ήταν σε περίοδο που ήθελα αλλαγή από τα ασιατικά :))
      Όσο για τα σουβέρ, είναι όντως πανεύκολα! Την καλημέρα μου & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  31. Έχω κι εγώ πολλά σουβέρ αν και δεν είμαι φαν. Βέβαια η ιδέα που μας δίνεις είναι καταπληκτική όπως πάντα και ίσως κάποια στιγμή την εφαρμόσω κι εγώ. Φιλιά πολλά και καλή Πρωτομαγιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν τη δοκιμάσεις κάποια στιγμή Χριστίνα, πολύ θα ήθελα να δω τις δημιουργίες σου :))
      Την καλημέρα μου & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  32. Είναι υπέροχα και η τεχνική οπως την παρουσίασες ευκολη.
    Μαλλον θα την δοκιμάσω. Ισως ταιριάζει και σε πιο μεγάλες επιφάνειες.
    Καλη πρωτομαγιά και καλο μήνα Δήμητρα.
    Φιλιά
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα σε μεγάλη επιφάνεια θα είναι πολύ πιο εντυπωσιακό!
      Αν το δοκιμάσεις, περιμένω εντυπώσεις Μαρία!! Την καλημέρα μου & καλό μήνα :**

      Διαγραφή
  33. Είναι τόσο ομορφο το αποτέλεσμα. Για να το προστατευσεις περισσότερο θα σου έλεγα να του κάνεις υαλοποιηση. Θα μπορεις ακόμα και να το πλένεις αφοβα και θα δώσει μία λαμψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα αδιαβροχοποίησα με σχετικό βερνίκι. Υαλοποίηση πως; Εννοείς σε φούρνο; Τα συγκεκριμένα είναι από πεπιεσμένο χαρτί, οπότε δεν θα την βγάλουν καθαρή :D
      Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  34. Απίθανα τα σουβέρ και απ'ότι διάβασα αρκετά εύκολα στην κατασκευή τους. Κάποια στιγμή στο μέλλον θα την προσπαθήσω αυτήν την διαδικασία.... Καλό και ευλογημένο μήνα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελένη για τα καλά σου λόγια. Χαίρομαι που σού άρεσαν κι όντως είναι εύκολο να φτιαχτούν :) Την καλημέρα μου & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  35. έλα,βρε,κορίτσι,τι σκέφτηκες πάλι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Θα τα καταφέρουμε να τα φτιάξουμε εμείς ή θα γεμίσουμε μια μουτζούρα στην προσπάθεια για αχάτες;
    http://www.plaisio.gr/zwgrafiki-hobby/hobby/accessories/dot-Liquid-Glass-75ml-18009106.htm
    Είναι υγρό γυαλί για τα σουβέρ που σου αναφέρει η Parents Land Gr.Καλή επιτυχία!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν σε φοβάμαι καθόλου Αλεκάκι σε κάτι τέτοια. Είμαι σίγουρη πως αν τα δοκιμάσεις, μια χαρά θα βγουν! Όσο για το γυαλί που λες, εγώ νόμιζα πως αυτό είναι μόνο για μικρά κοσμήματα!! Δεν ήξερα πως κάνει και για τέτοιες εφαρμογές. Θα το έχω στα υπόψη. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  36. Ωραία κι αυτά! Οι τσαπανίζ οι πολυθρόνες στο βάθος όμως το κάτι άλλο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Very nice Δήμητρα! Έγιναν πολύ ιδιαίτερα και πρωτότυπα! Μου άρεσε πολύ επίσης το έπιπλο (μπουφές;) στο οποίο έχεις την τηλεόραση! Είναι πανέμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Παρα πολυ ομορφα και τα δικα σου σουβερ Δημητρα!!! Πρωτοτυπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις