Λουλούδια: ζωντανές ομορφιές


Υπάρχει καλύτερος τρόπος να γιορτάσει κανείς την αναγέννηση της Φύσης, βασικό συστατικό των εορταστικών ημερών μας, από μερικές γλάστρες με λουλούδια;

Πόσο μάλλον όταν αυτές οι ομορφιές αγοράστηκαν με χρήματα ξεχασμένα σε μία τσέπη- λατρεύω όταν γίνεται κάτι τέτοιο!- Έτσι λοιπόν όταν την Μεγάλη Τρίτη βρεθήκαμε με τον Γεώργιο σε μεγάλο πολυκατάστημα με εργαλεία, εγώ χώθηκα στο τμήμα φυτών κι εκείνος στο τμήμα κατσαβιδιών, βεβαίως βεβαίως και σήμερα το πρωί στήθηκαν στην πόρτα της κουζίνας για μία φωτογράφηση.

Πρώτα στην λίστα τα αγαπημένα μου γεράνια. Μάλιστα δεν το κούνησα ρούπι -είχα πάρει κι αγριόφατσα για παν ενδεχόμενο!- μέχρι να έρθει το έτερον ήμισυ να κουνήσουμε την μεγάλη ραφιέρα καθώς, εξυμνώντας τον Μέρφυ, υπήρχε μόνο ένα στο χρώμα που ήθελα (κοραλί), ήταν στο τελευταίο ράφι και μάλιστα στο πίσω μέρος! Όχι βέβαια πως πήρα μόνο ένα ;)



Σειρά είχαν τα γαρύφαλλα. Μαντέψτε σε τι χρώμα τα ήθελα πάλι! Ευτυχώς υπήρχαν δυο και σε εύκολα προσβάσιμο μέρος!


Κάπου στο 1ο γαρύφαλλο τελείωσαν τα χρήματα που βρέθηκαν ξεχασμένα στην τσέπη αλλά- γκούχου γκούχου- συνεχίζομεν! Συνεχίζομεν λέγω καθώς είναι δυνατό να κρατήσεις για λίγο την αναπνοή σου, αντικρίζοντας τέτοια ομορφιά;;



Και είναι με τα υπέροχα αυτά άνθη της ντάλιας που θα σάς ευχηθώ Καλό Πάσχα. Να περάσετε υπέροχα όπως κι όπου το γιορτάσετε!


Την καλημέρα μου

59 σχόλια:

  1. Όσο μεγαλώνω τόσο πιο πολύ εκτιμώ την ομορφιά της φύσης και φυσικά των λουλουδιών Δήμητρά μου...Υποκλίνομαι ταπεινά στον "καλλιτέχνη" που τα δημιούργησε μαζί με όλα τα υπόλοιπα πλάσματα της γης...Χρόνια Πολλά και Καλή Ανάσταση με υγεία μέσα από την καρδιά μου:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πως να μην τα εκτιμήσεις Λιλιά μου;; Είναι πραγματικά έργα τέχνης! Χρόνια Πολλά! Πολλά φιλιά & καλό απόγευμα :**

      Διαγραφή
  2. Πανεμορφα χρωματα... σου φτιαχνουν το κεφι αυτοστιγμης!
    Καλό Πάσχα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό Πάσχα Δήμητρα! Υπέροχες οι φωτογραφίες σου...
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Νίκη μου! Όσο για τις φωτογραφίες, είχα βλέπεις και τα κατάλληλα μοντέλα ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  4. Μα τι υπέροχα που είναι όλα! Η Ντάλια φοβερή!
    Επειδή πέρυσι τα γεράνια μου χάλασαν είπα να ρωτήσω τους ειδικούς. Πήγα λοιπόν φέτος σε ένα φυτώριο και τους ρώτησα τι μπορώ να βάλω στο βορινό μου σκιερό μπαλκόνι που να έχει χρώμα και η απάντηση ήταν τίποτα:(((( Μόνο πρασινάδες λέει:( Τι να τις κάνω τις πρασινάδες; Εγώ θέλω κόκκινα, φούξια, κίτρινα, μοβ, χρώματα!
    Ας αφήσω όμως την γκρίνια...
    Οι φωτογραφίες σου είναι ο καλύτερος τρόπος να μας ευχηθείς!
    Καλό Πάσχα Δήμητρα!
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν μπορεί!!! Όλο και κάποιο άνθος θα προτιμά την σκιά! Θα το ψάξω Μαργαρίτα, μην μου στεναχωριέσαι!!!!! Αν βρω κάτι θα επανέλθω ;)
      Χρόνια Πολλά. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  5. Πανέμορφα τα λουλούδια. Καλή Ανάσταση να έχουμε Δήμητρά και ότι επιθυμείς ο αναστημένος Κύριος να στο φέρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Χρυσόσκονη! Σ' ευχαριστώ πολύ :) Χρόνια Πολλά!

      Διαγραφή
  6. Μα πόση ομορφιά και χρώμα να χώρεσει μια ανάρτηση; Ήθελα αλήθεια να αγγίξω τα λουλούδια ένα ένα σε κάθε φωτογραφία! Δήμητρα με έκανες να ζήλεψω .... φεύγω τρεχωωω , που θα πάει θα ψάξω κάθε τσέπη κι εγώ !!! Χάχα!!! Καλή Ανάσταση να έχετε φίλη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, ελπίζω να βρήκες κι εσύ Ιριδά μου τίποτα ξεχασμένα και να τα επένδυσες σε άνθη!! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν :)) Φιλιά πολλά & Χρόνια Πολλά!!!

      Διαγραφή
  7. Τί όμορφα χρώματα !!!Υπέροχες οι φωτογραφίες σου Δήμητρα!!!
    Καλό Πάσχα καί καλή Ανάσταση!!!Καλά νά περάσεις!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρα, να 'σαι καλά!
      Χρόνια πολλά. Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Η ντάλια είναι εκτυφλωτική!!!! Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πανέμορφο λουλούδι! Χρόνια Πολλά Χριστίνα :) Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  9. Πανέμορφα χρωματα Δημητρα! Καλη Ανασταση και Καλό Πάσχα να έχετε! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ" ευχαριστώ πολύ Σωτηρία!!! Χρόνια Πολλά & καλό απόγευμα :**

      Διαγραφή
  10. Πόσο αναζωογονητικές και εκτυφλωτικές φωτογραφίες!!!!...κι αυτό το μπουμπούκι απ' το γεράνι...♥
    Μας έφτιαξες τη μέρα Δήμητρα!!

    Καλή Ανάσταση να έχετε κοριτσάκι μου!!
    Φιλιά πολλάαα :)**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί με αυτά πήρα και ένα ακόμα γεράνι μόνο με κλειστά μπουμπούκια και περιμένω πως και πως να σκάσουν να δω τι χρώμα είναι :D
      Χρόνια Πολλά Ελένη μου! Φιλιά :**

      Διαγραφή
  11. Φυσικά και έπρεπε να πάρεις το κοραλί! Είναι τελειο αφου!!!! Το ίδιο και τα υπολοιπα και οι φωτος σου επισης!!!! Μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως με καταλαβαίνεις :))
      Χρόνια Πολλά Μάρω. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  12. Τι φωτογραφιάρες έχεις βγάλει ρε Δήμητρα!!! Respect! Με γειά τα άνθη καλή Άνασταση και καλό Πάσχα με υγεία και χαρά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία! Είχα βλέπεις μοντέλα ΑΑ ;)
      Χρόνια Πολλά! Καλό απόγευμα.

      Διαγραφή
  13. Κάθε τέτοια εποχή αγοράζω και εγώ αυτά τα λουλούδια απλά γιατί είναι υπέροχα!!1 Αλλά και οι φωτογραφίες σου Δήμητρα είναι καταπληκτικές!!!!
    Καλή Ανάσταση !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γέμισε το μπαλκόνι ζωντάνια Νικόλ μου και κάθομαι και τα χαζεύω!!!
      Χρόνια Πολλά. Τα φιλιά μου :**

      Διαγραφή
  14. Υπέροχα όλα τα λουλούδια σου Δήμητρα!! Πως να αντισταθείς σε τόση ομορφιά!! Και οι φωτογραφίες σου είναι καταπληκτικές!! Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση με τους δικούς σου με υγεία και χαρά!!! Πολλά πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Θάλεια μου, σ' ευχαριστώ πολύ!! Είναι πραγματικά υπέροχα τα λουλούδια :))
      Χρόνια Πολλά σε σένα και στην όμορφη οικογένειά σου. Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή
  15. Ζήλεψα!! Κάθε χρόνο τέτοια εποχή γεμίζω κι εγώ τον κήπο χρώματα αλλά φέτος δεν μου έκανε κέφι με τέτοιο καιρό!
    Ίσως αύριο <3
    Καλή Ανάσταση Δήμητρα μου! Να περάσετε πολύ πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως φέτος μάς άργησε λιγάκι η Άνοιξη Ελένη μου αλλά πλέον είναι εδώ για τα καλά οπότε βουρ στο φυτώριο :D
      Χρόνια Πολλά. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  16. Wonderful flowers and what a fantastic colours!!
    Happy Easter!
    greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you Vanessa! Their colours are truly amazing!
      Have a great evening :)

      Διαγραφή
  17. Καλή Ανάσταση Δήμητρα, όμορφες οι εικόνες σου και αναζωογονητικές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Ελευθερία! Χρόνια πολλά :)

      Διαγραφή
  18. Υπέροχα χρώματα Δήμητρα! Κοίτα να δεις τι χάνω πηγαίνοντας και εγώ στα κατσαβίδια!!
    Καλή Ανάσταση εύχομαι! Να περάσετε υπέροχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα Εεε την επόμενη φορά κι εσύ πέρνα για λίγο και από το τμήμα των φυτών πριν χαθείς στα κατσαβίδια και τα εργαλεία ;)
      Χρόνια Πολλά!

      Διαγραφή
  19. Όχι μόνο υπέροχα τα χρώματα των φυτών σου αλλά και πολύ ωραίΕς οι φωτο τους Δήμητρα μου...καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαρία μου, σ'ευχαριστώ πολύ. Χρόνια Πολλά & καλό απόγευμα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  20. Πανέμορφα τα λουλούδια που αγόρασες Δήμητρα !!! ... Αυτό με τα ξεχασμένα λεφτά γιατί να μην συμβαίνει κάθε μέρα ... ☺ ??!!! Και τα φωτογράφησες τέλεια !!! Υπέροχα χρώματα, φως και λεπτομέρειες !!! Καλή Ανάσταση !!! Καλό Πάσχα !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα μου ντε! Τι καλά που θα ήταν να βρίσκαμε καθημερινά κι από λίγα ξεχασμένα χρήματα :))
      Από την άλλη, ίσως αν γινόταν καθημερινά να χάναμε και την χαρά!! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν οι φωτογραφίες! Χρόνια Πολλά. Φιλιά!

      Διαγραφή
  21. Υπέροχες φωτογραφίες, υπέροχα χρώματα. Μοσχοβόλησε όλος ο τόπος!!!! Καλή Ανάσταση να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Χριστίνα, σ' ευχαριστώ πολύ!!! Χρόνια Πολλά & καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  22. Δήμητρα τί φωτογραφίες είναι αυτές !!! Υπέροχες !!
    Ευχές για ένα πανέμορφο Πάσχα !!!
    Καλή Ανάσταση !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Άρη! Είχα βλέπεις πανέμορφα μοντέλα που δεν χρειάζονταν πολλά!
      Χρόνια Πολλά & καλό απόγευμα :)

      Διαγραφή
  23. Γέμισαν τα μάτια μας χρώμα ,Δήμητρα!!!!!
    Καλή Ανάσταση,να περάσεις ένα πολύ όμορφο Πάσχα!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια! Ελπίζω να περάσατε υπέροχα. Χρόνια Πολλά. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  24. Πολύ ωραίες φωτογραφίες!!!!!υπέροχα χρώματα !!!να εισαι καλά!!! ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ :)) Ελπίζω να ήταν ένα υπέροχο Πάσχα! Χρόνια Πολλά :)

      Διαγραφή
  25. Τι όμορφα λουλούδια!!! Και οι φωτογραφίες καταπληκτικές!!!
    Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα σε σένα και στην οικογένειά σου!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλλα μου! Χαίρομαι που σού άρεσαν. Ελπίζω να περάσατε όμορφα! Χρόνια Πολλά. Τα φιλιά μου :**

      Διαγραφή
  26. Καλή Ανάσταση και καλά να περάσεις Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αααααα, υπέροχες οι φωτογραφίες σου!!!!!!!!!!!!!!!! Γέμισαν τα μάτια μου ομορφιά και χρώματα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ" ευχαριστώ πολύ Κική!!! Χρόνια Πολλά, ελπίζω να είχατε ένα υπέροχο Πάσχα. Καλό απόγευμα :*

      Διαγραφή
  28. Mα πως να αντισταθείς σε τέτοια ομορφιά,σε τέτοια χρώματα;Χρόνια πολλά,Χριστός Ανέστη Δήμητρα!!!Ελπίζω να πέρασες τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ιωάννα! Υποκύπτεις στην ομορφιά τους :) Χρόνια Πολλά & του χρόνου, πάντα με υγεία! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  29. Γεράνια σε όλα σχεδόν τα χρώματα έχω κι εγώ.Να σκεφτείς κάποτε δεν τα εκτιμούσα καθόλου σα λουλούδια ,αλλά τώρα τα λατρεύω.Δεν παθαίνουν τίποτα και κάθε χρόνο με αποζημιώνουν με τα άνθη τους.Όσο για τις ντάλιες είχα πάρει σπόρο από παλιές ποικιλίες ντάλιας από ένα χωριό στα Γιάννενα,αλλά ο καλός μου ο Φωτούλης κάπου έβαλε το χεράκι του και τα εξαφάνισε.Κάποιες ντάλιες από βολβούς που είχα πάρει δεν μου άντεξαν για δεύτερη φορά.Η συγκεκριμένη στη φωτογραφία δείχνει φανταστική.Μάλλον θα το τολμήσω με τις ντάλιες φέτος μετά από αυτή τη φωτογράφιση.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήθελα καιρό τώρα ένα σε κοραλλί χρώμα γιατί είναι απλά υπέροχο Αλεκάκι! Ντάλια πρώτη φορά παίρνω και θα δούμε πως θα εξελιχθεί η συμβίωση. Πάντως για την ώρα όλα φαίνονται να πηγαίνουν καλά :)) Να το τολμήσεις, από κοντά είναι ακόμα πιο όμορφες. Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  30. Αχ τι ωραία που είναι! Κι εμείς κάναμε μία ανανέωση στα φυτά γιατί τα περισσότερα μας έκαψε η παγωνιά! Φιλάκια πολλά!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια Χριστινάκι!!! Είναι αλήθεια πως ο φετινός χειμώνας δεν ήταν και ότι καλύτερο για τα φυτούλια. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :**

      Διαγραφή