Τρίτη, 21 Απριλίου 2015

Το DA του Ασύλου


Όταν κάποιος σου λέει: "είμαι σίγουρη πως θα σού αρέσει" , η περιέργεια για ένα δώρο πολλαπλασιάζεται. Πόσο μάλλον όταν αυτό το δώρο έχει ετοιμαστεί από ένα άτομο που δεν σε έχει συναντήσει ποτέ από κοντά. Μπορείτε λοιπόν να φανταστείτε την χαρά μου όταν η δήλωση αυτή επαληθεύτηκε πολλάκις από την ώρα που άνοιξα το περιτύλιγμα!


Ο λόγος φυσικά για την μυστική κουνελίτσα μου στο Secret Bunny του Ef Zin, που δεν ήταν άλλη από την Νίκη του MommyWiki. Για μέρες - αναμένοντας τον ήλιο για την φωτογράφηση- με έτρωγε η περιέργεια, καθώς όσο και να το ζούλαγα δεν μπορούσα να μαντέψω τι έκρυβε μέσα του.  Κι όταν επιτέλους το άνοιξα βρήκα αυτά:


Ένα χειροποίητο περιτύλιγμα, μία χειροποίητη κάρτα και, ω ναι!, το χειροποίητο logo του Decor Asylum. Όπως με ενημέρωνε στην κάρτα η Νίκη, το δώρο μου ήταν οικογενειακή υπόθεση: ο σύζυγος ανέλαβε την ξύλινη κατασκευή του λογοτύπου, η κορούλα της βοήθησε στην κάρτα και το περιτύλιγμα, ενώ η Νίκη ανέλαβε το βάψιμο, το πακετάρισμα και την αποστολή! Νομίζω πως όλοι θα συμφωνήσετε μαζί μου πως αυτό έκανε το δώρο χίλιες φορές πιο ξεχωριστό!! 




Δεν χορταίνω να το κοιτάζω και δεν σάς κρύβω πως νοιώθω πιο "απτή" την ενασχόλησή μου με το blogging αλλά και το Etsy!


Νίκη χίλια ευχαριστώ! Ευχαριστώ για την σκέψη να φτιαχτεί κάτι τόσο προσωπικό αλλά και ευχαριστώ που το δώρο μου έγινε οικογενειακή υπόθεση για εσάς! Να είσαι σίγουρη πως πάντα θα έχει μία περίοπτη θέση στο Άσυλο!

Την Νίκη, μαζί με την Μαργαρίτα, μπορείτε να τις βρείτε στο ιστολόγιό τους MommyWiki.gr, στο facebook , στο Google+ και φυσικά στο Bloglovin'

Πως σάς φαίνεται; Δεν έχω δίκιο να έχω ξετρελαθεί μαζί του;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα


84 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Μάχη! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  2. Δίκιο έχεις να ξετρελαίνεσαι, έβαλαν το χεράκι τους οικογενειακώς για ένα τόσο όμορφο και προσωποποιημένο δώρο! Να το χαρείς Δήμητρα, μπράβο και στη Νίκη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Ελευθερία. Σ' ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  3. Τι τρυφερή σκέψη να φτιάξει κάτι τόσο προσωπικό! Και τι όμορφο το αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Χριστίνα, πραγματικά αναπάντεχο δώρο! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  4. Έπαθα την πλάκα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Δεν έχω λόγια για την προσφορά αυτών των ανθρώπων, το μεράκι τους, την εξαιρετική τεχνική του συζύγου και κυρίως την πανέξυπνη ιδέα!!!!!!!!!!!!! Νομίζω είναι από τα καλύτερα δώρα diy που έχω δει ποτέ όσο γυρίζω στα ιστολόγια ..... με εξαίρεση βεβαίως τον δικό μου ρινόκερο!! χεχεχε Απλά αυτό έχει και το κάτι παραπάνω που εκτός από όμορφο είναι και η ιδέα που το απογειώνει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Δημητρα είσαι πολύ τυχερή και Νίκη χίλια μπράβο για το σύνολο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Πως μου αρέσει να βλέπω τέτοιες όμορφες χειρονομίες δε λέγεται!!!!

    Φιλια πολλαααααααααααααααααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι πολλές αξίες και ικανότητες μπήκαν στο παιχνίδι για να ετοιμαστεί το δώρο μου Χρυσαυγή κι αυτό, πέραν από την ομορφιά του βεβαίως βεβαίως, το κάνει ακόμα πιο ξεχωριστό!!
      Γελάω πάντως με τη διευκρίνισή σου περί ρινοκέρου χεχεχεχεχε
      Πολλά φιλιά. Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  5. ανεπαναληπτο!!!!!!! πραγματικα υπεροχο δωρο και η καρτα καταπληκτικη! Μπραβο Νικη και οικογενεια!!!!

    Δημητρουλα να το χαρεις! να το χεις να το καμαρωνεις!!!!!

    Σας ευχαριστω και τις δυο για τη συμμετοχη σας! Και στο επομενο με το καλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ζηνάκι τόσο για τα καλά σου λόγια όσο και για το παιχνιδάκι. Και του χρόνου :)

      Διαγραφή
  6. Πράγματι είναι υπέροχο Δήμητρα,όχι μόνο ως κατασκευή!!!Είναι τόσο ιδιαίτερο,δείχνει τόση αγάπη και ενδιαφέρον των αποστολέων του δώρου!!!Μεγιά Δήμητρα και πάντα να λαμβάνεις τόσο ξεχωριστά δώρα,φτιαγμένα με αγάπη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα. Με έχετε κακομάθει με τα όμορφα χειροποίητα δωράκια σας :))
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Καλημέρα!!! Νίκη συγχαρητηρια για το υπέροχο προσεγμένο δώρο σου.. Ειλικρινά ήταν μια απίστευτη ιδέα και είναι εκπληκτικό που στην ιδέα αυτή συμμετείχε όλη η οικογένεια!!! Δήμητρα μου να το χαρείς μπράβο!!! Καλημέρα να έχεις, φιλιά πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ίριδά μου. Το δώρο της Νίκης προσεγμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :**

      Διαγραφή
  8. Φανταστική δουλεια! Να το βλεπεις και να καμαρωνεις! Μπράβο στη Νικη και σε όλη την οικογένεια της! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σωτηρία! Όντως δεν χορταίνω να το κοιτάζω :)) Καλημέρα :**

      Διαγραφή
  9. Είναι οτι πιο ωραίο έχω δει Δήμητρα μου...κατάθεση ψυχής στο δώρο σου.Μπράβο σ'οσους ασχολήθηκαν μ'αυτο....την καλημέρα μου και παντα τέτοια όμορφα και ξεχωριστά δώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δείχνει πόση σκέψη δόθηκε για να ετοιμαστεί Μαρία μου και είναι τόσο προσωπικό, που είναι αδύνατον να μην το θεωρώ άκρως ξεχωριστό! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  10. Πολυ ωραιο το logo... πόσο ομορφα το στολισες με την πασχαλια!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η οικογένεια της Νίκης έκανε καταπληκτική δουλειά! Όσο για την πασχαλιά, τι κρίμα που δεν κρατά και πολύ στο νερό...

      Διαγραφή
  11. Έχουν πει τόσα πολλά οι προλαλήσασες τι να πω εγώ... είναι όμορφο, μοντέρνο, έξυπνο, χρηστικό και διακοσμητικό. Μπράβο Νίκη μου και για την ιδέα και για την εκτέλεση σε σένα, στο σύζυγο και στη κορούλα! Δήμητρα μου να χαίρεσαι, που το χαίρεσαι είναι σίγουρο, αυτό το τόσο πρωτότυπο και προσωπικό δώρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά δεν περίμενα με τίποτα ένα τόσο προσωπικό δώρο Χριστίνα. Άσε που το χαζεύω συνέχεια! Η Νίκη μετά οικογενείας έκαναν καταπληκτική δουλειά! Σ' ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  12. Τέλειο το δωράκι σου Δήμητρα!!! Μπράβο και στην Νίκη για την δημιουργία!!!
    Φιλάκιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο στη Νίκη! Βάλανε οικογενειακώς το ταλέντο και το μεράκι τους και το αποτέλεσμα είναι ένα καταπληκτικό δωράκι όλο αγάπη και μάλιστα από άτομα που δεν έχεις συναντήσει καν! Έπαθα πλάκα με το λογότυπο! Να το χαρείς Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ακριβώς για αυτό μου έκανε εντύπωση η δήλωση της Νίκης πως σίγουρα θα μού αρέσει :)) Και πόσο δίκιο είχε.
      Ευχαριστώ πολύ Νατάσα. Καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Μπράβο βρε Νίκη!! Έκανες το θαύμα σου!Έξυπνο δώρο και μέσα στη καρδιά του Ασύλου!Δημητρούλα μου φαντάζομαι την χαρά σου όταν το είδες!Πάντα τέτοια βρε κορίτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες Λιλιάκι. Ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά :))
      Ευχαριστώ πολύ. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Δήμητρα, έχω κοκκινίσει και συνάμα έχω ένα χαμόγελο μέχρι τα αφτιά... Περίμενα με τόση αγωνία την ανάρτηση αυτή.
    Χαίρομαι τόσο πολύ που σου άρεσε!
    Χαίρομαι τόσο πολύ που το έβγαλες τόσο όμορφες φωτογραφίες (πάντα βέβαια το κάνεις!)...
    Χαίρομαι τόσο πολύ για τα καλά σου λόγια - και όλων σας βέβαια. Με τιμούν ιδιαίτερα!
    Όταν μας έστειλε μήνυμα η Ζήνα να συμμετέχουμε στο Secret Bunny, δέχτηκα με χαρά και άρχισα να κάνω σχέδια για το τί θα ετοιμάσω ως μυστικό κουνελάκι. Όταν ήρθε το δεύτερο μήνυμα με τα στοιχεία του δικού μου παραλήπτη (και είδα το όνομά σου)... τα σχέδια άλλαξαν. Το δώρο που είχα σκεφτεί δεν μου ταίριαζε… κάτι δεν κολλούσε. Σε γνωρίζω μέσα από το Decorasylum, τα σχόλιά σου στο MommyWiki και τα ιντερνετικά καφεδάκια μας στη Ζήνα κι όμως είναι σαν να σε ξέρω. Έπρεπε λοιπόν να βρω το δωράκι σου… ένα δώρο για σένα. Μετά από 2-3 μέρες μου έρχεται η ιδέα. Την δείχνω στον άντρα μου να μου πει αν μπορεί να μου κόψει το logo σου σε λεπτό ξύλο και συμφωνεί και με την ιδέα και με την υλοποίηση… Τα υπόλοιπα (περιτύλιγμα και κάρτα) έγιναν σε ώρες διασκέδασης με την Αγνή μου και καλλιτεχνικού οίστρου! Χαχαχα
    Χάρηκα πολύ Δήμητρα που σου αρέσει. Είσαι αξιέπαινη για το Decorasylum και για όσα δημιουργείς. Κάθε φορά ανεβάζεις τον πήχη και σε χαίρομαι γι’ αυτό. Εύχομαι να είσαι πάντα τόσο δημιουργική και εμπνευσμένη.
    Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη να μην κοκκινίζεις καθόλου! Το δώρο σου είναι πραγματικά υπέροχο. Σου έχω πει πόσο θαυμάζω τις ξύλινες δημιουργίες του συζύγου σου. Ποτέ δεν περίμενα πως θα έχω στην κατοχή μου μία, πόσο μάλιστα σε κάτι τόσο προσωπικό!!! Το γεγονός δε, πως έγινε οικογενειακή υπόθεση το κάνει ακόμα πιο ξεχωριστό! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ κι εσένα και την Αγνή και τον σύζυγο, και για την σκέψη και για την άψογη υλοποίηση! Κι ένα μεγάλο ευχαριστώ τόσο για τα καλά σου λόγια αλλά και την συνεχή υποστήριξη.
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Καταπληκτικό!!!! Χρυσοχέρα η Νίκη, Δήμητρα! Με γεια και του χρόνου, να είστε και οι δύο καλά!!! Καλό μεσημέρι!... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματικά είναι μία οικογένεια με πολύ μεράκι και δεξιοτεχνία! Ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  17. Έχεις απόλυτο δίκιο που έχεις ξετρελαθεί! Είναι υπέροχο! Μπράβο στη Νίκη και στην κορούλα και στον άντρα της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι είναι υπέροχο. Την καλημέρα μου Δέσποινα :)

      Διαγραφή
  18. Είναι πανέμορφο, πανέξυπνο και με τόση αγάπη!!!!!!!!!!
    Χίλια μπράβο στην Νίκη για την υπέροχη ιδέα που είχε!!!!!

    Και του χρόνου να είσαστε καλά κορίτσια!!!
    Δήμητρά μου να το χαρείς!!
    Φιλιά πολλά :)********

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ιδέα της Νίκης πραγματικά υπέροχη και αναπάντεχη Ελένη μου! Όσο για την εκτέλεση, ό,τι και να πω θα είναι λίγο!
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα καλά σου λόγια.
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :**

      Διαγραφή
  19. Είχες δίκιο! Είναι όντως φανταστικό!!! Μπράβο Νίκη, καταπληκτική δουλειά και χαίρομαι πάρα πολύ που έμπλεξες όλη τη φαμίλια στη κατασκευή!!!! Και του χρόνου κορίτσια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ από ένα άτομο περίμενα δώρο και τελικά κατέληξα να λαμβάνω από τρία :))
      Καλά να είμαστε και να είσαι και εσύ εντός παιχνιδιού του χρόνου!

      Διαγραφή
  20. Έχεις απόλυτο δίκιο που ξετρελάθηκες .... είναι καταπληκτικό το δώρο !!!!!
    Ε ..... σίγουρα θα το χαρείς !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χαίρομαι ήδη Ράνια μου καθώς το έχω βάλει στο σαλόνι και το χαζεύω καθημερινά :))
      Σ" ευχαριστώ πολύ. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Είναι πανέμορφο τό δωράκι σου Δήμητρά μου!!
    Μπράβο και στην Νίκη !!Καταπληκτική δημιουργία!!!
    Καλό βράδυ!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως υπέροχο Δήμητρα! Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Φιλιά πολλά. Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  22. Έχω ιδιαίτερη αδυναμία στις κατασκευές με πρώτη ύλη το ξύλο ,οπότε θα πω ένα μεγάλο ''ΜΠΡΑΒΟ'' στον κατασκευαστή κι ένα ακόμη στην Νίκη για τη σύλληψη της ιδέας.(Μου θύμισε το diy με το πρώτο σου λογότυπο -τις χρωματιστές κηλίδες - για τον τοίχο της κουζίνας σου που ακόμη σου το στέλνω).Να η ευκαιρία!Θα έχεις το ΄΄πριν'' και το ''μετά''.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Αλεκάκι ό,τι και να πιάσεις στα χέρια σου το μεταμορφώνεις και μην ξεχνάς πως έχω ήδη δείγματα της υπέροχης δουλειάς σου με πρώτη ύλη το ξύλο!!!
      Φιλιά & καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  23. Πανέμορφο δωράκι, πολύ ιδιαίτερο, πολύ προσεγμένο!
    Να το χαρείς!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έλενα, να 'σαι καλά!
      Φιλιά. Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  24. Μπράβο στη Νίκη !! Είναι πραγματικά υπέροχο!! Και του χρόνου κορίτσια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Αθηνά!!!! Τώρα πάλι τα Χριστούγεννα :))
      Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  25. Πανέμορφο !!!! Χίλια μπράβο στη Νίκη !!! Υπέροχο το παιχνίδι σας Δήμητρα !!
    Και του χρόνου !!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως την επόμενη φορά που θα παίξουμε Άρη, να είναι καιρός να μπει και ένας άντρας στην παρέα ;)
      Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  26. υπεροχο το δωρο!! μπραβο στη Νικη και τον ταλαντουχο συζυγο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως όλη η οικογένεια αξίζει πολλά μπράβο!!
      Καλημέρα Ελπίδα :)

      Διαγραφή
  27. Χαχα το logo είναι τόσο καλοφτιαγμένο που για ώρα δεν το έβλεπα νόμιζα οτι είναι προσθήκη στη φωτογραφία! Εξαιρετική δουλειά! Μπράβο στην Νίκη και την οικογένεια της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω ναι!!! Φαίνεται με την μία πόσο μεράκι και φροντίδα έχει δοθεί για να ετοιμαστεί Σοφία!
      Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  28. Πανέμορφα όλα !!! Ειδικά το μονόγραμμα είναι εξαιρετικό !!! Μπράβο και στη Νίκη και στον σύζυγο !!! Πολλά φιλιά !!! Καλή σου μέρα Δήμητρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι το δώράκι μου είναι για πολλά, πολλά μπράβο Ιωάννα. Χαίρομαι που σού άρεσε.
      Καλημέρα :*

      Διαγραφή
  29. Φανταστικό το δώρο σου Δήμητρα!Πιο μοναδικό και "δικό σου" δε γίνεται!
    Πολλά Συγχαρητήρια στη δημιουργική ομάδα!
    Και του χρόνου κορίτσια!
    Μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φαίνεται πως με έχετε καταλάβει αρκετά καλά σε θέματα γούστου Βάσω!!!
      Και του χρόνου (Xmas) καλά να είμαστε να ξαναπαίξουμε!
      Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  30. Υπέροχο!!! Είσαι πολύ τυχερή που έλαβες τέτοιο δώρο και δικαίως τόσο ενθουσιασμένη!!!
    Και πολλά μπράβο στην άξια οικογένεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάρα πολύ τυχερή κορίτσια αλλά γενικότερα η όλη εμπειρία είναι πολύ ωραία για όλους όσους συμμετέχουν :))
      Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  31. Πολύ ωραίο το δώρο σου, τεχνικά άρτιο και τόσο κομψό!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι πολύ τυχερή που έλαβα τέτοιο δώρο Αριάδνη! Καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  32. Είναι πολύ ξεχωριστό το δώρο σου Δήμητρα!!!!
    Μου αρέσει όταν κάποιος σκέφτεται και επιμελείται έτσι ένα δώρο!!!!
    Να είσαι καλά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως ακριβώς τα λες Ρένα. Ανοίγεις το περιτύλιγμα και βλέπεις την σκέψη και την φροντίδα που έδωσε κάποιος για να σε χαροποιήσει κι αυτό ακριβώς το κάνει ακόμα πιο ξεχωριστό.
      Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο :)

      Διαγραφή
  33. Και του χρόνου κορίτσια!!Υπέροχο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Τζίνα! Καλά να είμαστε.
      Καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  34. How great is that logo, it looks fantastic!!
    greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Indeed it does. Niki and her family prepared it with great care and it looks amazing!
      Thank you Vanessa.

      Διαγραφή
  35. Να το χαρείς το δωράκι σου, είναι πανέμορφο!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Στέλλα, σ' ευχαριστώ πολύ. Καλημέρα & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  36. Μπράβο στην οικογένεια και σε σένα για την καταπληκτική παρουσίαση!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Πανέμορφο!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καταπληκτικό το δώρο σου Δήμητρα!!! Μπράβο στη Νίκη και σε όλη την οικογένεια για την σκέψη και την υλοποίηση ενός τόσο μοναδικού και ιδιαίτερου δώρου!!! Η κάρτα και το περιτύλιγμα είναι και αυτά φανταστικά, φτιαγμένα με μεράκι και αγάπη!!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο το πακέτο ήταν πολύ προσεγμένο Θάλεια μου!! Από το περιτύλιγμα μέχρι το λογότυπο φαίνονταν η φροντίδα που έβαλε η Νίκη με την οικογένειά της! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  39. Πανέμορφο ρο δώρο της Νίκης! Το ζήλεψα όσο δεν πάει! Από τα πιο όμορφα του παιχνιδιού ομολογώ! Τα θερμά μου συγχαρητήρια στον ταλαντούχο δημιουργό! Να το χαρείς και του χρόνου να είμαστε καλά να ξαναπαίξουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Κατερίνα! Το σχόλιο σου σημαίνει πολλά δεδομένων των επαφών σου με την τέχνη του ξύλου :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή