Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015

Η ανατομία ενός δώρου


Πολλά πράγματα εκ πρώτης όψεως δεν μαρτυρούν το ταξίδι που διανύουν μέχρι να φτάσουν στον προορισμό τους και δεν είναι λίγες οι φορές που η θεωρία απέχει έτη φωτός από την πράξη. Αυτό είναι το μάθημα που μαθαίνω τον τελευταίο καιρό και με αφορμή ένα δώρο σκέφτηκα να μοιραστώ μαζί σας. 

Ο λόγος για τις πρώτες μου επαφές με την τέχνη της κεραμικής. Είναι αλήθεια πως πρέπει να "τριφτείς" με κάτι για να κατανοήσεις τη δουλειά που απαιτεί. 

Αν με είχε ρωτήσει κάποιος δύο μήνες πριν πως φτιάχνεται ένα μικρό χειροποίητο κεραμικό διακοσμητικό, σε καμία περίπτωση δεν θα τού είχα πει πως πρέπει, αφού δοθεί το σχήμα με τα χέρια σε μία λάσπη που αντιδρά στο παραμικρό άγγιγμα,


να περιμένει υπομονετικά (χα!) να στεγνώσει χωρίς να την βιάζεις, πριν μπει στον φούρνο και ψηθεί στους 1050 βαθμούς -διαδικασία που παίρνει μερικά 24ώρα-,


να περαστεί το γυαλί, στην προκειμένη με πινελάκι, πριν ξαναμπεί στον φούρνο για ακόμα μέρικά 24ώρα,


ώστε επιτέλους να κρατήσει στα χέρια του το τελικό προϊόν και αντικρίσει πως όλα τα ματ και σχεδόν αδιάφορα στην αρχική τους κατάσταση γυαλιά, μετατράπηκαν σε μικρές εκρήξεις χρώματος και χαμόγελων.




Ένα τέτοιο λοιπόν διακοσμητικό, ένα μικρό πουλάκι σε πολύ απαλό γαλάζιο-μεντί με χρυσό λοφίο, σίγουρα εκ πρώτης όψεως δεν μαρτυρά το ταξίδι της δημιουργίας του αλλά σίγουρα κουβαλά επάνω του πολύ φροντίδα και προσπάθεια. Και με αυτή την σκέψη, σε μία φωλιά μέσα σε ένα diy κουτί από ανακυκλωμένο χαρτόνι και διακοσμημένο με ζωγραφιστά λουλούδια, θα ταξιδέψει ως το δικό μου δώρο στο Μυστικό Κουνέλι της Ζήνας του Ef Zin.


Σίγουρα έχω ακόμα πολλά, πάρα πολλά, μαθήματα να μάθω, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς πως, σε πλήρη αρμονία με το πεισματάρικο εγώ μου, αυτοδιδάσκομαι  με δάσκαλο τα σωστά και τα λάθη μου. Αλλά αυτό κάνει το ταξίδι ακόμα πιο συναρπαστικό και τα κεραμικά μου πολύ πιο προσωπικά. 
Δεν νομίζετε;

Την καλημέρα μου.


77 σχόλια:

  1. Καλημέρα Δήμητρα! Η αλήθεια είναι πως δεν φανταζόμουν τη δουλειά που έχει ένα κεραμικό διακοσμητικό! Από τη στιγμή που απαιτεί τόση δουλειά και βάζεις ένα κομμάτι του εαυτού σου τόσο που το αγαπάς, πώς να μην είναι αξιοθαύμαστο το αποτέλεσμα?? Να το χαρεί όποιος το παραλάβει!! Είναι εξαιρετικά όλα μα πιο πολύ το πουλάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ την φανταζόμουν Νατάσα αλλά τελικά κάποια πράγματα δεν μαρτυρούν εκ πρώτης όψεως το πραγματικό τους ταξίδι! Και ναι, τελικά είναι πολύ προσωπική υπόθεση η κεραμική. Την καλημέρα μου. Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  2. Πανέμορφη δημοσίευση!
    Πόσο μ'αρέσει να βλέπω τις δημιουργίες να "πλάθονται" (εδώ κυριολεκτικα!) βήμα-βήμα!
    Και πόσο όμορφη συσκευασία! Φέρνω εικόνα στο νου μου την έκφραση της τυχερής που θα λάβει τέτοιο πακετάκι....
    Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία ανάρτηση που για να ολοκληρωθεί χρειάστηκαν αρκετές μέρες κυριολεκτικά Χριστίνα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  3. ουτε εγώ είχα καταλάβει ότι απαιτεί τόσο κόπο και χρόνο
    μετανιώνω για όλα αυτά τα κεραμικά που έχω κατά καιρούς πετάξει και είναι πολλααααααααα
    πάντως τα δικά σου σίγουρα δεν θα τα πέταγα! μα τι γούστο! τι φινέτσα! μπράβο Δημητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα είμαι σίγουρη Μάχη μου πως έχεις κρατήσει όλα αυτά που έχουν αξία για εσένα. Όσο για τα υπόλοιπα, εε τι να κάνουμε... δεν μπορούμε να τα κρατάμε πάντα όλα.
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια για τα δικά μου κεραμικά :) Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  4. Πες μου αλήθεια πόσες πιθανότητες έχω να είσαι το μυστικό μου κουνέλι, ενώ είμαι το δικό σου;;;;;; Τι τέλειο δώρο και τι πανέμορφο το κουτί του!!! Μπράβο σου Δήμητρα, για τις νέες σου δημιουργίες. Έμαθα για όλη αυτή τη διαδικασία των κεραμικών σε ένα εργαστήριο κεραμικών στη Σύρο. Ο ιδιοκτήτης μας είχε δείξει τους φούρνους και την όλη διαδικασία και από τότε τα λάτρεψα. Όσο για το ότι αυτοδιδάσκεσαι και έχεις δάσκαλο τα σωστά και τα λάθη σου... νομίζω ότι αυτό είναι το πιο ορθό και σωστό, και αυτό είναι που αποδεικνύει και την αγάπη και το μεράκι σου γιαυτό που κάνεις... Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα δεν μπορώ να αποκαλύψω τίποτα Νίκη μου!!!! Ο καιρός θα τα αποκαλύψει όλα :))
      Έλα μου που εγώ δεν τα είχα δει από πριν (ξεροκέφαλη πάντα!!) και έπεσα στα βαθειά με την πρώτη. Ειλικρινά με τίποτα δεν περίμενα μία τέτοια διαδικασία. Όσο για τον δάσκαλό μου, είπαμε, ξεροκέφαλη!!!!
      Φιλιά πολλά!!!

      Διαγραφή
  5. Ποια θα είναι η τυχερή αναρωτιόμαστε Δήμητρα, που θα λάβει αυτό το τόσο όμορφο δώρο, απ' την ψυχή σου και τα χεράκια σου!!! Να είσαι καλά και να δημιουργείς πάντα ομορφιά γύρω σου!
    Τα φιλιά μας
    Μ. - Ο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάς ευχαριστώ πολύ πολύ κορίτισια για τα καλά σας λόγια! Ελπίζω η παραλήπτρια να χαρεί με το μυστικό κουνέλι της :)) Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  6. Αλήθεια Δήμητρα μόνη σου έχεις μάθει την τέχνη της κεραμικής ;; Μέσα σε δύο μήνες ;; Κατάλαβα σωστά ;; Και φτιάχνεις αυτά τα υπέροχα αντικείμενα??!!! Φούρνο έχεις αγοράσει δικό σου ?? Πολλές ερωτήσεις ! Έχω ενθουσιαστεί :-) 1000 μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ναι Άρη. Είμαι τόσο ξεροκέφαλη χεχεχεχεχεχε
      Δεν μπορώ να πω πως την έχω μάθει, την μαθαίνω και θα την μαθαίνω για πολύ καιρό :)
      Φούρνο όχι δεν έχω δικό μου. Τα ψήνω σε μία τοπική επιχείρηση που φτιάχνει τα κεραμικά κεσεδάκια του γιαουρτιού!!!
      Σ' ευχαριστώ πολύ για το αυθόρμητο σχόλιο :) Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  7. Η δημιουργία αλλά και η τέχνη θέλει τον δικό της τρόπο και κόπο ,είναι κατάθεση ψυχής του κάθε δημιουργού και ιδιαίτερα με το χώμα (πηλός)Η δημιουργία με το χώμα αρχίζει με την αίσθηση της αφής και ικανοποιεί μια πρωταρχική ανάγκη του ανθρώπου.Τα βρίσκω εξαιρετικά όμορφα όλα τα στοιχεία και σίγουρα όποιος τα παραλάβει θα χαρεί πολύ...πάνε στο pinterest...τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες Μαρία μου. Δεν είναι τυχαίο εξάλλου πως είναι από τις αρχαιότερες των τεχνών. Σ' ευχαριστώ πολύ για την φιλοσοφική ματιά στην ανάρτηση και τα καλά σου λόγια. Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  8. Καλά είναι απλά Τ Ε Λ Ε Ι Α ...Τυχερή η παραλήπτρια!! Φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αθηνά μου. Σ' ευχαριστώ πολύ.
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!!

      Διαγραφή
  9. Νομίζω ότι ο παραλήπτης του δώρου θα το καταχαρεί!
    Είναι πολύ όμορφο το συναίσθημα του να δημιουργούμε κάτι προσφέροντας "κομμάτι" από τον εαυτό μας, όσος κόπος κι αν απαιτείται!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ελπίζω Έλενά μου γιατί όντως τα χειροποίητα δώρα έχουν κομμάτι του δημιουργού τους :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  10. Τι όμορφα πραγματάκια φτιάχνεις βρε Δήμητρα! Οι κουκουβάγιες είναι η αδυναμία μου αλλά και τα μανιταράκια και τα πτηνά είναι τρέλα! Συγχαρητήρια και πάλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Σοφία, σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  11. Αχ τι τυχερή που θα είναι Δημητρά μου όποια το λάβει!! Την ζηλεύωωωωω χαχαχα
    Η κεραμική είναι μεγάλη αγάπη...έκανα 2 χρόνια στο μουσείο Σύχρονης κεραμικής τέχνης και σταμάτησα λόγο οικονομικών προβλημάτων. Έχω άλλα 2 ακόμα για να τελειώσω αλλά ως τότε...

    Φιλιααά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω Λιλιάκι να της αρέσει!!! Εσύ είσαι πολύ μπροστά, μακάρι να καταφέρεις να τελειώσεις και τα υπόλοιπα δύο χρόνια που σου μένουν. Εγώ παλεύω μόνη μου :))
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
    2. Μπορεί να τα κάνεις μόνη σου αλλά είναι τέλεια! Αυτή είναι και η γοητεία της τέχνης! Καλή Μεγαλοβδομάδα και σε ευχαριστώ για όλα:**

      Διαγραφή
  12. Πάντα ήθελα να μάθω να φτιάχνω με πηλό!Αλλά πόσος χρόνος να υπάρχει σε ένα 24ωρο?AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Αριάδνη μου. Έχεις ήδη τόσες δημιουργικές ασχολίες!!

      Διαγραφή
  13. Wow!!!!Eχω ενθουσιαστεί μέ τίς κεραμικές δημιουγίες σου Δημητρά μου!!
    Είναι όλα πανέμορφα ,καί ποιό πολύ οι κουκουβάγιες μέ ξετρέλαναν!!Εξαιρετικό καί τό αμπαλάζ πού επιμελήθηκες τόσο ωραία!!
    Τυχερή η παραλήπτρια!!!Καλό μήνα!!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ συνονόματη! Οι κουκουβάγιες είναι κι εμένα από τα αγαπημένα μου :) Χαίρομαι που σού άρεσαν.
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου. Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  14. Καλά είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!!! Η διαδικασια φαίνεται μαγική! Πολύ χαίρομαι που στραφηκες και εκει μου είπε ενα πουλακι οτι το αποφασισες σημερα που ειμασταν βολτα! Να σε πω. Ποτε θα ανεβασεις στο μαγαζι τα μανιταρακια????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η διαδικασία είναι ό,τι πρέπει για να μάθει ένα ανυπόμονο άτομο υπομονή Μάρω!!!
      Θέλω κι εγώ βόλτα με σένα και το πουλάκι!! χαχαχαχαχαχαχα
      Τα μανιταράκια δεν θα ανέβουν στο μαγαζί καθώς δεν μου πέτυχαν ακριβώς όπως τα θέλω. Θα δημιουργηθούν νέα για το shop!

      Διαγραφή
  15. Ο πηλός είναι μαγικό υλικό, αρχέγονο και η κεραμική μια τέχνη που μας μαγεύει με τις δυνατότητές της!
    Ξεκινησες ένα υπέροχο ταξίδι και σίγουρα θα είναι συναρπαστικο!
    Τα ψήνεις και σε καμίνι; Εγω μόνο με αυτοξηραινόμενο πηλό έχω δοκιμάσει να κάνω κάποια πράγματα, αλλά μου έχει τύχει να βρεθώ σε εργαστήριο την ώρα που ανοίγουν το φούρνο...
    Καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι Νίκη μου. Υπομονή θέλει και δημιουργούνται θαύματα με αυτό το φυσικό υλικό.
      Ναι, τα ψήνω σε φούρνο στους 1050 βαθμούς δύο φορές, μία για να ψηθεί ο πηλός και μία για το γυάλωμα.
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου! Καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  16. τι πανέμορφα!!! και πραγματικά ποσος κοπος και πόση διαδικασια για να γινουν έτσι!! μπραβο Δήμητρα!! είναι καταπληκτικα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως η δημιουργία τους δεν είναι και τόσο απλή Ελπίδα αλλά μόλις τα αντικρίζεις έτοιμα, ξεχνάς όλη την υπομονή που χρειάστηκαν :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  17. Τι ωραία και δημιουργική διαδικασία!
    Θα σταθώ και στην ιδιαίτερη συσκευασία που επίμαχες, μιας και έχω τρέλα με κάτι τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η συσκευασία ήταν το έξτρα για το μυστικό κουνέλι Χρύσα :) Χαίρομαι που σού άρεσε!
      Την καλημέρα μου. Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  18. Παρα πολύ ωραια τα κεραμικά σου!
    Φoβερη η συσκευασια :)
    Βravo!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ κορίτσι, να 'σαι καλά. Μαθαίνω, που θα μου πάει!!!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  19. Εγώ σε καταλαβαίνω Δημητρούλα μου γιατί έχω κάνει κεραμική και είναι πολύ μπελαλίδικο πράμα. Δε με λες σε ποιανού το φούρνο τα έψησες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπάσχουσα Χριστινάκι!!! Τα ψήνω σε μία τοπική επιχείρηση που φτιάχνει κεραμικά κεσεδάκια για γιαούρτι :))

      Διαγραφή
  20. Αν και δύσκολη, χρονοβόρα και μπελαλίδικη, η όλη διαδικασία, είναι μαγική!!
    Όσο σκέφτομαι οτι με λίγο "χώμα και νερό" ξεπηδούν τόσο χαριτωμένα πλάσματα, τόσο εκτιμώ περισσότερο την τέχνη και την τεχνική τους!
    Τα καινούργια σου "κομμάτια" είναι απλά, κατανοητά πλασμένα με την φροντίδα των χεριών και της ψυχής σου, με καλούπι την φαντασία σου και μόνο!!
    Έχω ξετρελαθεί με τα σχήματά τους και τα χρώματα που με παραπέμπουν στην παραδοσιακή τέχνη του Μεξικού!!!
    Το μεράκι σου και η αγάπη σου σε ότι κάνεις είναι διάχυτο Δήμητρά μου, οπότε τι να πώ και για το αμπαλάζ που ετοίμασες;
    Μπράβο και πάλι μπράβο!!!!!

    Καλοτάξιδη!!! ;))
    Φιλιά πολλά-πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασα να αναφέρω πως αγάπησα τα παχύφυτα!!!!!!!! Είναι τέλεια!!!!

      Διαγραφή
    2. Το πιο δύσκολο για μένα είναι το θέμα της υπομονής Ελένη μου. Δεν φημίζομαι καθόλου για αυτή και η αναμονή που χρειάζονται είναι αλήθεια πως με φέρνει λίγο στα όριά μου. Βλέπεις στην περίπτωσή μου, δεν μαθαίνω απλώς να φτιάχνω κεραμικά, μαθαίνω να μην είμαι και τόσο ανυπόμονη!!!
      Χαίρομαι τόσο πολύ που "βλέπεις" τόσα σε αυτά! Δεν σου κρύβω πως όταν πρωτοδιάβασα το σχόλιό σου, αναρωτιόμουν τι εννοούσες όταν έγραφες για τα παχύφυτα!! Αλλά αυτή είναι η ομορφιά της τέχνης και όντως μπορεί να τα δεις κι έτσι :D
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα συνεχώς ενθαρρυντικά σου λόγια, σημαίνουν πολλά για μένα!!
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
    3. Ti δεν είναι παχύφυτα;;;
      Κοράλλια είναι;;;;;χαχαχαχαχαχαχα
      Όπως και να 'χει εξακολουθούν να μου αρέσουν Δήμητρά μου!!! :))

      Μάθε να κάνεις υπομονή ΚΑΙ με τους θαυμαστές σου!!!!!!!χαχαχαχαχαχαχα

      Φιλάκια κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  21. Δήμητρα, σου εύχομαι σύντομα και με έναν τροχό κεραμικής!!!
    Το δωράκι σου προσεγμένο από την αρχή έως και την τελευταία του λεπτομέρεια!! Μπράβο!!
    Λεπτομέρειες για τον φούρνο (που,πως κλπ) θέλω να μάθω κι εγώ!!!!! :))))
    Καλό μήνα να έχεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, απέχω ακόμα πολύ από έναν τροχό Αλεξάνδρα, σ' ευχαριστώ πάντως για την ευχή σου!!!
      Όσο για τις λεπτομέρειες του φούρνου, τα αντικείμενα ψήνονται 2 φορές στους 1050 βαθμούς. Την πρώτη φορά αφού έχει στεγνώσει φυσικά ο πηλός, ψήνονται για να στεγνώσει τελείως και να σταθεροποιηθεί και τη δεύτερη αφού είναι ψημένα, τους περνάω το γυαλί (σε υγρή μορφή) και ξαναμπαίνουν στον φούρνο για να ψηθεί και το γυαλί και να γίνει....γυαλιστερό. Ο φούρνος είναι μία τοπική επιχείρηση που φτιάχνει κεσεδάκια γιαουρτιού.
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  22. Κατι ήξερα από την τεχνική αφου σε ενα μαγαζι κεραμικών ειχαν συμφωνησει να αναλαβουν εκεινοι την υαλοποιηση σε καποια αντικειμενα που θα εφτιαχνα. Να το κανω μονη μου ούτε λόγος. Εγω αυτο που δεν μπορω ειναι να περιμένω..... Εχει σημασία για το αποτελεσμα αλλα δεν ειναι συμβατο με μένα. Ομως το πραγματικά χειροποιητο γι αυτο αξίζει. Γιατι εχει μακρυ ταξίδι για να σου δειξει την ομορφιά του. Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο καθώς μαζί με την τεχνική της κεραμικής, μαθαίνεις και την τεχνική της υπομονής. Και για μένα αυτό είναι από τα δυσκολότερα σημεία αλλά το θεωρώ κι ως άσκηση αυτοβελτίωσης μπας και μάθω να είμαι λιγότερο ανυπόμονη!!!
      Δυστυχώς, όπως ξέρεις, με τον πηλό δεν υπάρχει τρόπος να βιάσεις τη διαδικασία γιατί θα πληρωθεί το τίμημα στον φούρνο!! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  23. Είναι υπέροχο όμως που ο κόπος και ολόκληρη αυτή η διαδικασία συμβάλουν σε ένα άρτιο αποτέλεσμα.. Η προσωπική εργασία σε κάτι χειροποίητο ανταμείβεται μόνο με αποδοχή, αναγνώριση, εκτίμηση και θαυμασμό... το κόστος το αφήνω τελευταίο γιατί η αγάπη σου και η θέληση σου να τα δημιουργήσεις ξέρω ότι δεν σε απασχολεί!!!! Εγώ προσωπικά σε θαυμάζω γι αυτα και όχι μόνο!!!! Ένα γλυκό φιλί στέλνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω σε ευχαριστώ πολύ πολύ Ίριδά μου! Έχεις απόλυτο δίκιο, ο πηλός έχει τον τρόπο του και δεν μπορείς ούτε να τον παρακάμψεις, ούτε να τον βιάσεις. Απλώς τον αποδέχεσαι και κάνεις υπομονή για να έχεις το αποτέλεσμα που θέλεις. Όσο για την αναγνώριση και την εκτίμηση, η βασικότερη είναι αυτή που προέρχεται από τον ίδιο μας τον εαυτό, όταν βλέπεις πως όλες οι μέρες αναμονής απέδωσαν! Να φανταστείς, εγώ σε κάθε στάδιο που πήγαινα να τα πάρω από τον φούρνο η πρώτη ερώτηση που έκανα ήταν : έμεινε τίποτα ή έγιναν όλα κομμάτια;;; Και κάθε φορά που τα έβλεπα σώα είχα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά!!!
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  24. Wow, what a beautiful collection, you create such fantastic things!
    And also the package is very special!
    Greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much Vanessa for your kind words :)
      Have a great week! And Happy Easter for yesterday!!

      Διαγραφή
  25. Και εγώ σαν όλες τις υπόλοιπες αδύνατον να φανταστώ πόσο χρονοβόρα διαδικασία είναι. Το αποτέλεσμα όμως είναι εξαιρετικό. Είναι πολύ όμορφα, μπράβο Δήμητρα. Ψήνονται στους 1050??!! Τι φούρνος είναι αυτός;;;; Η αδαής θα κάνω την ερώτηση... γυαλίζουν έτσι από μόνα τους ή τα περνάς με κάτι; Σταματάω τις απορίες για να συμπληρώσω πως εκτός από το όμορφο δώρο που ετοίμασες η συσκευασία είναι εξίσου προσεγμένη. Μπράβο και πάλι μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα, χαίρομαι που σού άρεσαν :)
      Ο φούρνος είναι φούρνος κεραμικής (όχι ο φούρνος του σπιτιού μας) εξού και τέτοιες θερμοκρασίες. Όσο για το γυάλισμα, είναι υγρό γυαλί που περνιέται αφού έχουν ψηθεί την 1η φορά (φωτό με ματ χρώματα) το οποίο μόλις ψήνεται έρχεται και γίνεται έτσι γυαλισμένο :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  26. Πολύ όμορφες οι κεραμικές σου δημιουργίες!!!
    Η Ζήνα είναι πολύ τυχερή για το όμορφο δωράκι!!!
    Καλό σ/κ!!!
    Καλό Πάσχα σε σένα και στην οικογένειά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ ευχαριστώ πολύ Στέλλα! Χαίρομαι που σού άρεσαν.
      Η Ζήνα είναι η διοργανώτρια του μυστικού κουνελιού, η αποδέκτης του δώρου μου είναι ακόμα...μυστική :)
      Καλή εβδομάδα και Καλή Ανάσταση!

      Διαγραφή
  27. Πω πω, μοναδικά όλα όσα φτιάχνεις Δήμητρα!!!!!!! Πανέμορφα και με την προσωπική σου σφραγίδα!!! Και τι χρώματα, έχω ξετρελαθεί!!! Δεν είχα ιδέα για όλη αυτή την διαδικασία που απαιτείται! Δύσκολη και χρονοβόρα! Καλά... ακόμη και το κουτί είναι φανταστικό με το δικό σου μοναδικό στυλ!!! Πολύ τυχερή όποια πάρει το δώρο σου!!! Φιλάκια πολλά και πάλι μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάντα με έναν καλό λόγια Θάλεια. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ!! Είναι όντως χρονοβόρα διαδικασία αλλά νομίζω πως αξίζει πολύ. Χαίρομαι που σού άρεσε και το κουτάκι. Ελπίζω η παραλήπτρια να χαρεί :))
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  28. δεν είχα ιδέα ότι απαιτεί τόσο χρόνο και κόπο (και άπειρη υπομονή μάλλον!) η συγκεκριμένη τεχνική.
    Είναι πανέμορφα όμως, και πιστεύω αξίζουν την αναμονή.
    Το δωράκι υπέροχο, και προσεγμένο μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό για την υπομονή ξαναπες το!!!
      Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν. Ελπίζω να έχει την ίδια αντίδραση και η παραλήπτρια :))
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  29. και παλι το απογειωσες το δωρο!!!! μονο τα χαρονακια μεσα που δε ζωγραφισες!!! τυχερη η κουνελιτσα σου και εμεις που απολαμβανουμε οφθαλμολουτρα με τετοιες δημιουργιες! μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ζηνάκι για τα καλά σου λόγια!! Ελπίζω να αρέσει και στην κουνελίτσα μου!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  30. Πολυ όμορφη η όλη διαδικασία! Ποιος να το φανταζόταν τέτοιο ταξίδι! Αχ και να ήμουν η παραληπτρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ :))
      Μακρύ το ταξίδι αλλά αρκεί. Όσο για την κουνελίτσα μου, είναι ακόμα μυστική!!!!

      Διαγραφή
  31. Τι όμορφος ο δρόμος της δημιουργίας!!!Τόσο απαλά χρώματα μεταμορφόνονται σε τόσο έντονα;Όλα υπέροχα,αλλά εκτός τις πουά κουκουβάγιες,υπέροχα είναι και τα μανιταράκια Δήμητρα,ενώ ας μη μιλήσουμε για το περιτύλιγμα που είναι μία ξεχωριστή δημιουργία από μόνη της!!!Καλή εβδομάδα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα για τα καλά σου λόγια. Ναι, τα αρχικά παλ γυαλιά μεταμορφώνονται σε έντονα γυαλιστερά μόλις ψηθούν :D Όσο για την συσκευασία, άξιζε τον λίγο παραπάνω κόπο για την μυστική κουνελίτσα!! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  32. Πανέμορφα όλα Δήμητρα μου !!!! Όσο περνάει ο καιρός γίνονται ακόμη πιο όμορφες οι δημιουργίες σου και αποκτούν ένα μοναδικό προσωπικό στίγμα!!! Και η συσκευασία ένα μικρό έργο τέχνης όπως πάντα !!! Φοβερή !!! Πολύ τυχερός ο παραλήπτης-τρια !!! Όλοι θα θέλαμε να ήμασταν στη θέση του !!! Καλή Μ. Εβδομάδα !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ιωάννα, σ' ευχαριστώ πολύ!!! Μαθαίνω όσο περνάει ο καιρός και που θα μού πάει, θα τα φέρω εκεί που επιθυμώ :)) Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  33. Δεν ξέρω για την διαδικασία Δήμητρα μου πάντως όλα αυτά που φτιάχνεις είναι υπέροχα! Τυχερή αυτή που θα το πάρει!
    Φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Μαράκι!! Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  34. Λατρεύω τα κεραμικά και ενθουσιάστηκα πολυ με τις δημιουργίες σου. Λες οτι δεν έχεις υπομονή, αλλά οι φωτό δείχνουν το αντίθετο. Ελπιζω να μας δείξεις και άλλες τέτοιες ομορφιές στην πορεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακόμα είμαι μωρό μαθητούδι Μάριαν και το προσπαθώ! Σ' ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια :))
      Όσο για την υπομονή, είναι και αυτή μέρος της μάθησης, είτε μ'αρέσει, είτε όχι! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  35. First I want to congrats to you for your lovely and super cute design of your blog...love it...and also for your photos...really beautiful! Second...your crafts are really precious and adorable!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you so much girls for your kind words! Both the blog and my creations are a constant work in progress :)
      Have a great day!

      Διαγραφή
  36. Στους 1050 βαθμούς wow! Πολύ πολύπλοκη διαδικασία αλλά από ότι φαίνεται αξίζει ο κόπος!
    Μου άνοιξες ένα καινούργιο μαγικό κόσμο Δήμητρα! Keep up the goo work!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει γιατί πέραν της κεραμικής, μαθαίνεται και η υπομονή! Τουλάχιστον στη δική μου περίπτωση :))
      Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  37. Πολύ ωραίο το πουλάκι! Καλή αρχή στην καινούρια σου ασχολία!
    Το περιτύλιγμα μου αρέσει πάρα πολύ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή