Νταμιτζάνες στη διακόσμηση


Μετά από μία απουσία αρκετών ημερών, 24ώρα όπου οι 24 ώρες απλώς δεν αρκούσαν και διάφορα τελειωμένα και ημιτελή projects (περισσότερα σε επόμενες αναρτήσεις), επανέρχομαι με ένα, κατά τη δική μου γνώμη, υπέροχο θέμα: τις νταμιτζάνες, οι οποίες, αφού αποσύρθηκαν από την ευρεία χρήση τους, μπήκαν στη διακόσμηση.


Και πραγματικά τι να μην λατρέψει κανείς στα υπερμεγέθη αυτά γυάλινα δοχεία; Με το πανέμορφο οργανικό σχήμα τους, σίγουρα δεν χρειάζονται πολλά για να αναδειχθούν. Ως βάζα, ένα κλαδί είναι αρκετό!



Σαν φωτιστικά, κλέβουν τις εντυπώσεις,


takecourage blog demijohn table lamp diy
home bunch  |  take courage (δείτε το diy)

ενώ ακόμα και σκέτες, δεν χορταίνεις τις καμπύλες τους!


Πως σάς φαίνονται; Έχετε κάποια νταμιτζάνα στη δική σας διακόσμηση; Θα θέλατε να έχετε;

Την καλημέρα μου







Φωτογραφία cover: MarieClaire Maison

77 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο θέμα έθιξες! ξέρεις πόσο καιρό θέλω να βρω μια και να φτιάξω λαμπατέρ? δεν βρισκω ομως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ που βρήκα και έφυγα από το κατάστημα ξεχνώντας να την πάρω;;; Κλαψ! Μία αναζήτηση στο διαδίκτυο θα βοηθήσει. Εγώ πάντως είχα βρει στο γνωστό κατάστημα με εργαλεία! Καλημέρα & καλό τριήμερο :)

      Διαγραφή
  2. ειχα δυο σε διαφανο και πρασινο χρωμα στο παλιο μου σπιτι. στη μια ειχα βαλει λυγαριες και τις ειχα στολισμενες όλο το χρονο και στη δευτετη που ειχε πιο φαρδυ στομιο ειχα βαλει ψειρες λεντακια ατιμελητα...τα μισα μεσα και τα υπολοιπα απεξω και το λατρευα! τωρα δεν εχω οποτε πρεπει να το διορθωσω αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά αυτό με τις ψείρες led πρέπει να έδειχνε τέλειο φιλενάδα!!!! Να το διορθώσεις και να το επαναλάβεις. Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  3. Καλημέρα Δήμητρα,
    Είναι πολύ ωραίες. Δίνουν την αίσθηση εξοχής !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο συνειρμός με αμπελώνες υποθέτω πως δεν αποφεύγεται Άρη. Όχι πως μάς χαλάει αυτό ;)
      Καλημέρα & καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  4. Δεν έχουμε και θέλουμε!!!! (δεν το ξέραμε ότι θέλαμε, αλλά τώρα που τις είδαμε...χαχαχαχα)
    Τέλειες φαντάζονται στα μάτια μου!!!
    Καλή συνέχεια Δήμητρα!!!! (και καλό τριήμερο, αν δε σε "δω"...:))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, το παθαίνω κι εγώ αυτό Αλεξάνδρα!!!! Βλέπω κάτι που δεν ήξερα/είχα φανταστεί έτσι και μετά κολλάω!!
      Πολλές καλημέρες & καλό τριήμερο :))

      Διαγραφή
  5. Τέλειες είναι!! Φυσικά και ταιριάζουν στο σπίτι μου!! Σκέφτομαι που να μπορώ να βρώ τέτοιες..... Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ναι Αθηνά! Νομίζω πως θα ταίριαζαν χάρμα ;) Εγώ είχα βρει στη γνωστή αλυσίδα με εργαλεία αλλά τις βρίσκω και διαδικτυακά σε καταστήματα με είδη οινοποιίας! Καλημέρα & πολλά φιλιά :**

      Διαγραφή
    2. Α θα πάω να ψάξω !!! Να σου στείλω καμμία ;;; : )

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίες ιδέες!!! Δεν έχω η αλήθεια είναι αλλά φαίνονται τόσο όμορφες!!! Έρχομαι απο το καφεδακι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν έχουν υπέροχες καμπύλες Δέσποινα;;; Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη & το σχόλιο :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  7. Εξαιρετικές ιδέες!!! Με πόσο απλά πράγματα μπορούμε τελικά να διακοσμήσουμε τον χώρο μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά όταν έχουν τέτοιο υπέροχο σχήμα Μάρθα, δεν χρειάζονται πολλά ;) Καλημέρα & καλό τριήμερο!

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφες ιδέες Δημητρούλα!!! Η μία καλύτερη από την άλλη!!!... Πού θα μπορούσαμε να βρούμε όμως?...
    Αν ξέρεις, πες μας
    Φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σάς άρεσαν κορίτσια. Εγώ είχα βρει στη γνωστή αλυσίδα με εργαλεία (καλυμμένες με πλαστικό δίχτυ που αφαιρείται όμως) αλλά τις βρίσκω και στο ίντερνετ σε καταστήματα με είδη οινοποιίας. Καλό τριήμερο. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  9. Δεν έχω και θα ήθελα να έχω αλλά θα πρέπει να περιμένω γιατι τωρα τις βλέπω σαν... εύθραστες! (ειδικά για παιδικά χεράκια!) Είναι όντως πολύ ωραία ιδέα και μπορω να σκεφτώ πολλά σημεία που θα μπορουσα να την ενσωματώσω! Ευχαριστουμε για την έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και συνήθως το γυαλί τους είναι πιο χοντρό, δεν ξέρω αν θα επιβίωναν από παιδικά χεράκια γεμάτα περιέργεια Ντίνα :)) Πάντως όντως, μπαίνουν σε χίλια δυο σημεία. Την καλημέρα μου & ευχές για ένα όμορφο τριήμερο!

      Διαγραφή
  10. Φοβήθηκα ότι δεν θα σε ξαναδώ στην παρέα!!!!! Πολυ ωραία ανάρτηση. Δεν έχω νταμιτζάνα αλλά δεν θα με χάλαγε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα δεν εγκαταλείπω έτσι εύκολα Χριστινάκι :))
      Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση! Πολλές καλημέρες & καλό τριήμερο.

      Διαγραφή
  11. Και πάλι εδώ με τις ιδέες σου Δήμητρα μου !! Και βέβαια θα ήθελα να βρώ μια τέτοια νταμιτζάνα με ωραίο χρώμα !!!
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Νικόλ μου! Εγώ είχα βρει σε διάφανο γυαλί αλλά εύκολα βάφονται με λίγη αραιωμένη ατλακόλ ( η Αλέκα νομίζω είχε κάνει κάποια σχετική ανάρτηση). Φιλιά πολλά & καλό τριήμερο :**

      Διαγραφή
  12. Δεν έχω, αλλά πολύ θα ήθελα και ακόμα περισσότερο τώρα με τις όμορφες εικόνες που μας δείχνεις Δήμητρα!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε εγώ έχω Θάλεια μου κι εγώ θα ήθελα 1-2 πολύ :)) Καλό μήνα! Φιλιά!

      Διαγραφή
  13. Έχω και εγώ και τις φυλάω σαν κόρη οφθαλμού Δήμητρά μου! Είναι τόσο όμορφες και στολίζονται με τόσους διαφορετικούς τρόπους!
    Καλώς ήρθες στη παρέα μας πάλι :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς πρέπει να φυλάγονται Λίλια καθώς είναι υπέροχες!!! Ελπίζω να τις ξαναπετύχω στο δρόμο μου, αυτή τη φορά δεν θα τις αφήσω!
      Σ' ευχαριστώ και για το καλωσόρισμα αλλά δεν έλειψα ποτέ :) Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  14. Αχ Δήμητρα μου, τις θυμάμαι από μικρή που τις γέμιζε ο παππούς τσίπουρο! !! Επλεκε και μόνος του ψάθες και τις έντυνε μέχρι τη μέση για να μην του σπάσουν. Δυστυχώς δεν έχω πια ούτε τον λατρεμένο μου ούτε τις νταμιτζανες του που θα της έβαζα σίγουρα σπίτι μου ακόμα και αν δεν ταίριαζαν... Μου άρεσαν τόσο οι φωτογραφίες σου.. !!!! Ελπίζω να ξεμπερδέψεις γρήγορα από κάθε πρόβλημα! !!! Σε φιλώ! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι κρίμα!!! Αν ξαναβρεθεί καμιά στο διάβα σου Ίριδα μην την αφήσεις!!!! Και με ένα απλό κλαδάκι δείχνουν υπέροχες. Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση. Καλό μήνα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  15. Τι όμορφες που είναι για οποιαδήποτε χρήση Δήμητρα μου.Ενθουσιάστηκα με τα φωτιστικά στην κουζίνα αλλά και σαν βάζα ακόμα ωραιότερα....την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαρία! Ότι και να κάνεις με αυτές, ακόμα και σκέτες να τις βάλεις, δείχνουν υπέροχες με τις πανέμορφες καμπύλες τους :) Την καλημέρα μου & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  16. Σαν βάζα και σκέτες τις λάτρεψα! Σαν φωτιστικά τις φοβήθηκα λίγο..Υπέροχες ιδέες Δήμητρα! Φιλιά πολλά περιμένουμε τα υπόλοιπα projects

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χααχαχαχα, είναι αλήθεια πως σαν φωτιστικά θέλει σίγουρη δουλειά το θέμα γιατί δεν είναι και ελαφριές. Φιλιά πολλά Νατάσα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  17. Έχω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Φέτος με τις κατακλυσμιαίες βροχές ,το ρέμα φούσκωσε και τα πήρε όλα στο διάβα του.Μαζί με τις λάσπες και τις καλαμιές μου'φερε και μια νταμιτζάνα .
    Βέβαια εγώ θέλω μια σαν αυτές της πρώτης εικόνας ,αλλά και πάλι ευχαριστημένη είμαι.
    Πολύ την ευχαριστήθηκα την ανάρτηση σήμερα.Με ξεσήκωσες!
    Να πάρω τα παλιατζίδικα σβάρνα μήπως βρω καμιά από δαύτες;Μπορεί...
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερούλα!!!!!!!!!!!!!!
      Εδώ γμτ η βροχή μόνο λάσπη φέρνει χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Πωλούνται και καινούργιες κι αν εφαρμόσει κανείς την τεχνική σου για βαμμένο γυαλί θα δείχνουν σούπερ ;)
      Καλό μήνα φιλενάδα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Πολυ ωραία ιδέα Δημητρα! Τελικά αν κάποιος έχει γούστο ακόμα και η ταπεινή νταμιτζανα διακοσμεί υπέροχα το χώρο! Τώρα που το σκέφτομαι νομιζω οτι έχει μια η πεθερά μου και θα την σουφρωσω!!! Φιλιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βουρ στην πεθερά Σωτηρία!!! Έχουν τέτοιες καμπύλες που ακόμα και σκέτες δείχνουν υπέροχες! Καλές διακοσμήσεις με την νταμιτζάνα και καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  19. Όλες οι φωτογραφίες είναι πανέμορφες και θα μπορούσα να τις κοιτάω για μέρες !!! Και οι νταμιτζάνες τέλειες !!! Την επόμενη φορά που θα πάω στο χωριό, θα ξεκινήσω έρευνα στην αποθήκη ... ☺ !!! Υπέροχη ανάρτηση Δήμητρα !!! Πολλά φιλιά !!! Καλή συνέχεια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεταξύ μας Ιωάννα μου, εγώ ευχαρίστως θα έπαιρνα το καθιστικό της 2ης φωτογραφίας και την κουζίνα, όπως ακριβώς είναι χεχεχεχεχε Η εξερεύνηση της αποθήκης νομίζω πως επιβάλλεται ;) Καλό μήνα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  20. Είναι καταπληκτικές !!!!! Μ αρέσουν πάρα πολύ !!!!!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση Ράνια μου! Φιλιά πολλά & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  21. Τέτοια δεν έχω αλλά τις λατρεύω!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τα υπέροχα παζάρια που επισκέπτεσαι Αριάδνη, δεν μπορεί, κάποια στιγμή θα πετύχεις καμία ;)
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  22. Δήμητρα, είναι καταπληκτικές! Πολύ την χάρηκα αυτήν την ανάρτηση. Κάπου είχαμε κάνει μια κουβέντα για νταμιτζάνες - δεν θυμάμαι και πολλά. Να σου πω την αλήθεια μου, δεν μου πολυαρέσουν σαν φωτιστικά στο ταβάνι, τις προτιμώ επίγειες στολισμένες ή και σκέτες. Έχω και εγώ 2 στο σπίτι στο νησί. Τις βρήκα στην αποθήκη οπότε τις πήρα, τις έπλυνα (θα σας πω και το μυστικό για το πλύσιμο) και τις φύλαξα γιατί θα ραγίσει η ψυχή μου να ακούσω κανένα μπαμ από την Αγνή. Και ψηλά δεν μου πάνε γιατί είναι περίπου 50 εκ ύψους... έχει και σεισμούς στο νησί, οπότε ασ' το.
    Το μυστικό για το πλύσιμο είναι να βάλεις ελάχιστο σαπούνι, λίγο νερό και ρύζι ή άμμο από τη θάλασσα. Το στριφογυρίζεις κουνώντας τη και έτοιμη - Η νταμιτζάνα πεντακάθαρη!!! Τα φιλιά μου
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερούλα!!! Με το που θα μεγαλώσει η Αγνή θα έχεις σούπερ επιδαπέδια βάζα!!! Ευχαριστούμε πολύ και για το κόλπο του πλυσίματος. Δεν θα το είχα σκεφτεί ποτέ το ρύζι ή την άμμο!!! Αν βρω καμία παλιά σίγουρα θα το δοκιμάσω!
      Φιλιά πολλά & καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  23. nice post as always :)
    Kisses :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Καλημέρα Δημητρούλα μου!!!Δέν έχω καί μού αρέσουν πάρα πολυ!!!Πού μπορώ νά βρώ?
    Πανέμορφες οι εικόνες πού μάς έδειξες!!Καλό τριήμερο!!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τις παλιές, μόνο σε παλαιοπωλεία Δήμητρα μου! Καινούργιες βρίσκεις και στο διαδίκτυο, ενώ εγώ είχα βρει και στο γνωστό πολυκατάστημα με εργαλεία (και ξέχασα αφού τελειώσαμε τα υπόλοιπα ψώνια να περάσω να πάρω 1-2 πριν πάμε στο ταμείο...κλαψ!) Φιλιά πολλά & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  25. Πολυ ομορφες, δυσκολα τις βρισκεις πια.
    Η πρωτη φωτογραφια μ αρεσει πολυ και για την τσιμεντενια σκάλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι παλιές σίγουρα δεν είναι πλέον εύκολο να βρεθούν! Καινούργιες όμως υπάρχουν :)
      Όσο για την φωτογραφία, άκρως Μεσογειακή! Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  26. Έχω, έχω & είμαι μάλλον τυχερή!!!!!!
    Είμαι σε φάση διακόσμησης αυτό τον καιρό και θα σας τις δείξω οσονούπω!! ;)
    Μακάρι να τις είχα στα χρώματα της πρώτης φωτογραφίας...ενώ στην δεύτερη, βρίσκω το στυλ μου!!

    Καλημέρα Δήμητρά μου!!!
    Φιλιά!! :**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισχύει!!!!!!! χαχαχαχαχα
      Ανυπομονώ να δω πως θα τις διακοσμήσεις Ελένη μου. Είμαι σίγουρη πως θα δείχνουν πανέμορφες!!!
      Καλό μήνα. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  27. Έχω μία και τη λατρεύω! Έχει αποσυρθεί για λίγα χρόνια λόγω παιδιών αλλά δεν θα αργήσει να ξαναμπέι στο σπίτι <3
    Φιλιά Δήμητρά μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ τυχερή Ελένη μου!!! Με το καλό να ξαναμπεί στο σπιτικό σας και να μείνει εκεί για πολλά πολλά χρόνια!
      Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  28. Καλησπέρα!
    Είναι πανέμορφες οι νταμιτζάνες! Εγώ ξετρύπωσα μερικές, από τα τσίπουρα του παππού στο χωριό, και θα τις ετοιμάσω το καλοκαίρι.
    Καλό τριήμερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσύ τυχερούλα Αγγελική!!!! Με το καλό να τις διακοσμήσεις και να τις απολαμβάνεις :)
      Την καλημέρα μου & ευχές για καλό μήνα!

      Διαγραφή
  29. Έψαχνα για αρκετό καιρό 2-3 με το σχήμα σαν της πρώτης σου φωτογραφίας. Δεν βρήκα και το παράτησα το θέμα νταμιτζάνας..... Σου στέλνω τα φιλιά μου και σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο τριήμερο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοιες βίνταζ μόνο σε παλαιοπωλεία, online & offline, Ελένη. Ποτέ δεν ξέρεις όμως, ίσως κάποια στιγμή να βρεις καμιά στο δρόμο σου :)
      Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Πανέμορφες εικόνες, όλες θυμίζουν dream homes. Δεν εχω νταμιτζάνα κ δεν την είχα στα υπόψιν....τώρα ομως με εχεις ξεσηκώσει. Να σου ζητήσω κ μια χάρη;μη χάνεσαι.....μας λείπεις .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σας ξεσηκώνομαι κι εγώ Ευαγγελία :D Μακάρι να βρούμε και οι δυο μας!!!
      Την καλημέρα μου & καλό μήνα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  31. Πολύ μου αρέσουν Δήμητρα! Δυστυχώς η έλλειψη χώρου δεν μου επιτρέπει την τέλεια, τεράστια, επιδαπέδια νταμιτζάνα που ονειρεύομαι! Έμεινα να χαζεύω τις φωτογραφίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε στην όμορφη σκάλα σου με ένα δύο κλαδάκια Κατερίνα;;; Την καλημέρα μου & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  32. Έχουμε μια όμορφη, πράσινη γυάλα στην βεράντα της μαμάς μου. Αν θυμάμαι καλά ήταν για ... λάδι ... θα της ξαναρωτήσω... όμορφες οι προτάσεις σου. Εχω χαθει αλλά δεν σε ξεχνω !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχερούλα!!! Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση Βάλια!! Όσο για τα τρεχάματα, όλοι μας τα έχουμε. Καλά να περνάς & ευχές για έναν όμορφο μήνα!!

      Διαγραφή
  33. ποσο ωραιες!!! ειδικα στη δευτερη φωτο με το δεντρακι ειναι μαγεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Άλεξ! Αφού έχω μία μεγάλη γυάλα με χριστουγεννιάτικα φωτάκια μέσα και την άδειασα κι έβαλα ένα μεγάλο κλαδί μπας και μετριάσω την έλλειψη νταμιτζάνας χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  34. Καταπληκτική ιδέα! Τόσο απλές αλλά τόσο όμορφες! Αυτές στο φωτιστικό φοβερές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Τζίνα :) Χαίρομαι που σού άρεσαν. Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  35. Η πρώτη φωτό είναι δικιά σου εε? έχεις τόσες πολλές?? τυχερή!! :)
    είναι πανέμορφες! τέτοιου τύπου γυάλινες αγόρασες από το 'γνωστό πολυκατάστημα με εργαλεία ' ή είναι από ψάξιμο σε παλαιοπωλεία, online κλπ κλπ?
    πάντως όπως και να τις χρησιμοποιήσεις.. (όπως τα λες) οι καμπύλες τους είναι υπέροχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Που τέτοια τύχη ;;;; κλαψ!!!!! Είχα βρεί στο κατάστημα αλλά έκανα την βλακεία και είπα να τίς πάρω όταν επιστρέφαμε και πάλι στο ισόγειο (με την λογική να μην τις κουβαλάμε σε όλο το κατάστημα) και κλασσικά μετά την γύρα και την κούραση να ξεχάσω να τις πάρω όταν φτάσαμε στο ταμείο!!!! γκκρρρρρ!

      Διαγραφή
  36. Δεν έχω ή μήπως έχω;Δηλαδή μήπως έχει η μαμά μου σε καμιά αποθήκη,γιατί έχουμε το "κουσούρι"τίποτα να μην πετάμε,οπότε μπορεί και να υπάρχει κάτι.Πρέπει να ψάξω.Υπέροχες ιδέες Δήμητρα,καλό μήνα!!!!Καλό δημιουργικό,ξεκούραστο και ανανεωτικό καλοκαίρι να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ψάξεις οπωσδήποτε Ιωάννα!!! Κι ελπίζω το ψάξιμο να αποφέρει καρπούς γιατί είναι πραγματικά πανέμορφες! Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  37. Απαντήσεις
    1. Μωρέ και μία διάφανη να έβρισκα δεν θα με χάλαγε καθόλου Αριάδνη μου! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  38. Πανέμορφες!! Πολύ ωραία η νέα τους χρήση!!!!
    Καλό μήνα!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως! Ειδικά αν είναι και πραγματικές βίνταζ ακόμα καλύτερα :) Καλημέρα και καλή εβδομάδα Κική!

      Διαγραφή