DIY γεώδια


Στο Άσυλο, όπως βλέπετε, έχει ξεκινήσει μία νέα εμμονή, αυτή των γεωλογικών φαινομένων που δίνουν υπέροχα και λαμπερά πετρώματα. Κι αφού μία πρόσφατη επίσκεψη σε ένα κοντινό μουσείο φυσικής ιστορίας έληξε άδοξα, αποφάσισα να φτιάξω μόνη μου τις όμορφες αυτές πέτρες. Το καλύτερο; Το γεώδιο γίνεται με υλικά που υπάρχουν στην κουζίνα!


Η ανάρτηση αυτή είχε οργανωθεί τελείως διαφορετικά στο μυαλό μου! Πρωτομαγιά είχαμε κανονίσει με τον Γεώργιο να επισκεφθούμε το Μουσείο Κωτσιομύτη Φυσικής Ιστορίας στο Λυγουριό. Βλέπετε από τότε που διάβασα την σχετική ανάρτηση της Αριάδνης, είχα βάλει νοητική σημείωση να πάμε. Τώρα το γεγονός πως έχει περάσει πάνω από ένας χρόνος από τότε είναι λεπτομέρεια! Να πάμε λοιπόν, να δούμε τα εκθέματα και φυσικά να επιστρέψουμε με τα ανάλογα καλούδια από το πωλητήριο του μουσείου. Χα! Όπως μαντέψατε το μουσείο ήταν κλειστό, οπότε καταλήξαμε απλώς να φάμε στο Λυγουριό και μάλιστα πανάκριβα και με νέα νοητική σημείωση στο δικό μου μυαλό πως ίσως να κάναμε και καμιά επίσκεψη στο νοσοκομείο! Άλλες λεπτομέρειες αυτές! Η ανάρτηση λοιπόν αυτή θα είχε φωτογραφίες από το μουσείο και φυσικά τα γεώδια ενσωματωμένα στη διακόσμηση του Άσυλου. Θεωρητικά πάντα! 

Έλα όμως που  άντρα θέλω, τώρα τονε θέλω / γαϊδουρινό πείσμα / μην τάξεις σ' άγιο κερί και σε παιδί κουλούρι  κι όλα τα σχετικά κατά καιρούς ισχύουν για την αφεντιά μου! Αφού δεν κατάφερα να τα αγοράσω, έπρεπε να βρω τρόπο να τα φτιάξω! Το χρωματισμένο αλάτι δεν είναι κάτι καινούργιο, το μόνο λοιπόν που μού έμενε ήταν να βρω το τρόπο να δοθεί το σχήμα. Και τον βρήκα!

Μετά λοιπόν από αυτή την μεγάλη εισαγωγή, ας δούμε τι θα χρειαστούμε για να φτιάξουμε γεώδια στην κουζίνα!


Μία μπάλα από φελιζόλ
Χονδρό ή ημίχονδρο αλάτι
Χρώματα ζαχαροπλαστικής
Λευκή κόλλα χειροτεχνίας
Πινέλο
Ακρυλικό χρώμα μαύρο
Βερνίκι
Γκλίτερ

Η διαδικασία δεν είναι δύσκολη αλλά δημιουργεί αρκετή ακαταστασία, οπότε α) φορέστε γάντια μίας χρήσης -εκτός κι αν προσπαθήσετε να λανσάρετε μόδα πράσινων χεριών όπως κάποιοι κάποιοι, γκούχου γκούχου, ονόματα δεν λέμε- και β) στρώστε εφημερίδες στον πάγκο της κουζίνας!


Κόψτε την μπάλα στην μέση, αφαιρέστε ένα μεγάλο μέρος του κέντρου, κόψτε μία επίπεδη βάση και δημιουργήστε βαθουλώματα εξωτερικά κόβοντας κομμάτια του φελιζόλ με το χέρι προκειμένου να δώσετε την όψη πέτρας (1). Αναμείξτε το αλάτι με το χρώμα ζαχαροπλαστικής και την κόλλα (2). Βρέξτε ελαφρά το εσωτερικό του ημισφαίριου και πιέστε το χρωματισμένο αλάτι καλύπτοντας όλη την επιφάνεια, χωρίς όμως να παραγεμίσετε το κέντρο (3). Μην νομίσετε πως η κόλλα στο αλάτι θα δράσει ως κόλλα καθώς στην επαφή με το αλάτι χάνει την συγκολλητική ικανότητά της σε πολύ μεγάλο βαθμό και την χρησιμοποιούμε απλώς για να συγκρατεί προσωρινά τους κόκκους αλατιού. Παίξτε με τα χρώματα και δημιουργήσετε διαβαθμίσεις ή νέες αποχρώσεις. Το αλάτι δρα όπως το νερό στις νερομπογιές, όσο το προσθέτετε τόσο πιο ανοιχτόχρωμη γίνεται η απόχρωση (4). Απλώστε το νέο χρωματισμένο αλάτι όπως σάς αρέσει στο ημισφαίριο προσπαθώντας να κρατήσετε τις πιο ανοιχτόχρωμες αποχρώσεις στο κέντρο (5). Καλύψτε όλη την επιφάνεια με βερνίκι. Μην το απλώσετε με το πινέλο γιατί σίγουρα θα μετακινήσετε το αλάτι. Αντιθέτως στάξτε το επάνω κι όσο είναι ακόμα υγρό βάλτε που και που λίγο γκλίτερ. Αφήστε να στεγνώσει καλά -θέλει αρκετή ώρα-  κι επαναλάβετε την εφαρμογή βερνικιού όπου κι αν αυτό είναι απαραίτητο. (6). Η προσθήκη του αλατιού έχει αλλάξει το κέντρο βάρους, οπότε αν χρειάζεται κάντε τις απαραίτητες διορθώσεις στο κάτω μέρος ώστε να στέκεται καλά. Βάψτε εξωτερικά με μαύρο ακρυλικό χρώμα, ελαφρώς αραιωμένο με νερό ή χρώματα ζαχαροπλαστικής, φροντίζοντας να επικαλύψετε ελαφρώς τους κόκκους αλατιού που είναι κοντά στις άκρες για ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα. (7). 


Φυσικά μπορείτε να κάνετε την ίδια διαδικασία και άνευ μπάλας φελιζόλ πάνω σε μία πέτρα, ενώ ιδανικό θα είναι και το γκλίτερ ανάλογου χρώματος. 


Και ορίστε η συλλογή από diy γεώδια φτιαγμένα από τα χεράκια μου. Χαλάλι και η ακαταστασία και τα πράσινα χέρια για αρκετές ώρες! 



Πως σάς φαίνονται; Δεν γίνονται πολύ εντυπωσιακά δεδομένου πως είναι φτιαγμένα κυρίως από αλάτι;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα. 


108 σχόλια:

  1. Πραγματικά απίστευτο!
    Αμα έχει ταλέντο, βρε παιδί μου, ο άνθρωπος... Αλάτι πιάνει, γεώδια φτιάχνει!
    Μπράβο Δήμητρα, κάθε φορά οι ιδέες σου με τρελλαίνουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα για τα καλά σου λόγια!
      Το χρωματισμένο αλάτι κυκλοφορεί πολύ σε διάφορα sites του εξωτερικού με απλά πειράματα για παιδιά, εγώ απλώς το πήγα ένα βήμα παρακάτω! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  2. Αποκλείεται!!!! Δεν υπάρχει!!! Υπέροχο!!!
    ΟΚ η ιδέα είναι εξαιρετική!!! Συγχαρητήρια και για την σύλληψη αλλά και για την άψογη εκτέλεση!
    Απορία: Το αλάτι θα παραμείνει ως έχει ή υπάρχει περίπτωση με την πάροδο του χρόνου να αλλάζει, και μαζί με αυτό και τα χρώματα? Αν γίνει κάτι τέτοιο, θα είναι ακόμη πιο υπέροχο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!! Δυστυχώς δεν μπορώ να απαντήσω στην ερώτησή σας καθώς τα έχω μόνο από το Σαββατοκύριακο! Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα μπορούσε να αλλάξει το αλάτι με τον καιρό, ειδικά μετά από τόσο βερνίκι του έχει πάνω του αλλά ο χρόνος θα δείξει :)) Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. μα που πας και τα βρίσκεις αυτα;; τελειο! καταπληκτικό!! και με ξέρεις εμένα με το χοντρό αλάτι τι εμμονή έχω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο χρωμάτιζα το αλάτι σε είχα στο μυαλό μου Μάχη!!! Ευκαιρία να τα φτιάξεις μαζί με τα ζουζούνια σου ;)

      Διαγραφή
  4. Λυπάμαι που η επίσκεψή σας δεν κατέληξε έτσι όπως την είχατε φανταστεί αλλά από την άλλη αν είναι σε κάθε τέτοια μικροατυχία να κάνεις τέτοιες ομορφιές χαλάλι!!!! Κάποιος θα ξετρελλαθεί... ο τετράχρονος γιός μου που έχει έρωτα με τις πέτρες!!
    Φιλιά πολλά Δήμητρα μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το βάζω κάτω Ελένη, σίγουρα θα ξαναπροσπαθήσουμε να επισκεφθούμε το μουσείο! Όσο για τα δικά μου diy γεώδια, τι να πω.. πείσμα όσο δεν πάει :)) Καλές γεωλογικές δημιουργίες με τον μικρό σου. Καλημέρα :**

      Διαγραφή
  5. Τι πήγες και έφτιαξες βρε Δήμητρα και μας ξεσηκώνεις?... Μα είναι καταπληκτικά, υπέροχα!!! Δεν χορταίνουμε να τα κοιτάμε... χώρια που η Όλγα με κοιτά με νόημα, ξέροντας ότι με τρώει το χέρι μου να τα φτιάξω... Άντε να δούμε πώς θα τα καταφέρω!
    Καλό σου μεσημέρι, φίλη, καλή εβδομάδα!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπομονή Μαρίνα -για να στεγνώσει το βερνίκι και να κολλήσει το αλάτι- και μια χαρά θα τα καταφέρεις ;))) Σ' ευχαριστώ πολύ για τα πάντα καλά λόγια!! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. Χριστός Ανέστη! Θα αρέσουν στον Αντώνη!! ΣΊΓΟΥΡΑ!!!!!!! Φιλάκια!,, :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ειρήνη μου. Πολύ χαίρομαι :)) Φιλιά πολλά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  7. Τι έφτιαξες πάλι??
    Επαθα πλάκα!
    Τόσο απλά υλικά και τόσο εντυπωσιακό αποτέλεσμα!!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ εντυπωσιακό αν αναλογιστεί κανείς πως είναι απλώς χρωματισμένο αλάτι Έλενα ;)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. Δεν υπάρχεις βρε Δήμητρα!
    Οτι βάλεις στο μυαλό σου το καταφέρνεις! Πολυ εντυπωσιακά και τα χρώματα σου πέτυχαν τέλεια!
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχω, υπάρχω χεχεχεχε
      Να 'σαι καλά Μαργαρίτα!!! Άντε και με το καλό στο Τολό ;)

      Διαγραφή
  9. καταπληκτικα μα πως αλλιως να μου φαινονται? θέλω οπωσδηποτε να τα δοκιμασω! μπραβο για την υπεροχη ιδεα και εκτελεση! και το πιο απιθανο ειναι οτι γινονται με υλικα που εχουμε στο σπιτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις και να μοιραστείς μαζί μας το αποτέλεσμα Ντίνα! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  10. Πανέμορφα έγιναν τα γεώδια σου, Δήμητρα!!!!!!!!!!!!! Τί απίθανα χρώματα τους έδωσες!!!!
    Καταπληκτική ιδέα!!!! και τόσο διακοσμητικό το αποτέλεσμα!!!!
    Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαριάννα. Χαίρομαι που σού άρεσαν κι ως ιδέα αλλά κι ως αποτέλεσμα!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  11. Ε καλά δεν παίζεσαι!! Τι να πω τώρα! Το είδα πρώτα στο Instagram που με θάμπωσε από την ομορφιά του χωρίς να ξέρω τι είναι αλλά τώρα έπαθα πλάκα! Φτού σου κοριτσάκι μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λιλιάκι και για την καρδούλα στο IG αλλά και το όμορφο σχόλιό σου εδώ :))
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραίο, αν και δεν ξέρω τι ακριβώς είναι το γεώδιο μου άρεσε πάντως το χρώμα, ειδικά στο μωβ-λιλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίσως η αναφορά σε αυτά ως πέτρες-κρύσταλλοι να σού δώσει μία καλύτερη ιδέα Δέσποινα :))
      Όσο για το χρώμα, γίνονται σε ότι απόχρωση τραβά η καρδιά σου! Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
    2. Ναι, με βοήθησε πολύ η διευκρίνιση, Δήμητρα!Να μαθαίνουμε και κάτι!

      Διαγραφή
    3. Πάντα εκτιμώ τους ανθρώπους που δεν κάνουν πως τα ξέρουν όλα Δέσποινα κι αν μού έχει μείνει κάτι από τα μαθητικά μου χρόνια είναι μία φράση ενός καθηγητή: "ο έξυπνος άνθρωπος όταν δεν ξέρει ρωτάει, ο χαζός κάνει πως ξέρει" :))

      Διαγραφή
  13. Τι λες τωρα; Πώς το κάνες αυτο; Νομίζω δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από το αληθινό. Εγώ η άσχετη φαντάσου δεν ήξερα ότι λέγεται γεωδιο αυτό!!!! Χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε εντάξει, δεν έχει την λάμψη του αληθινού αλλά ούτε και τις πιέσεις του χεχεχεχε
      Πολλά φιλιά & καλημέρες Ίριδά μου!

      Διαγραφή
  14. Φανταστικά!!!!!!!!!!!!! Τόσο ωραία χρώματα!!!!
    Μπράβο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Πέπη! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  15. ΤΕΛΕΙΑΑΑ!!!
    Θα το δοκιμάσω κι εγώ!!!
    Καλή βδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπέροχα Στέλλα. Αναμένω εντυπώσεις. Καλημέρα :**

      Διαγραφή
  16. Μήπως θα έπρεπε να πάς αυτά στο μουσείο;...είναι τόσο τέλεια φτιαγμένα που με δυσκολία καταλαβαίνεις την διαφορά Ακόμα ένα μπράβο για τις τόσο δημιουργικές σου ιδέες Δήμητρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα πολύ φοβάμαι Μαρία μου πως δίπλα στα αυθεντικά και το χέρι της φύσης, τα δικά μου δεν πιάνουν και πολλά αλλά σε ευχαριστώ πολύ πολύ για τα πάντα καλά σου λόγια! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  17. Τι καταπληκτική ιδέα είναι αυτή !!!!! Έγιναν φοβερά και με χρώματα απίθανα σαν φυσικά !!!!
    Μπράβο σου !!!!!!! Καλό μήνα και καλή εβδομάδα !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν Ράνια μου! Σ' ευχαριστώ πολύ :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  18. Είναι πανέμορφα και με εντελώς άλλη τεχνική από αυτή που είχα εγώ δει σε κάποια ξένα μπλογκ. Με βάζεις άμεσα σε σκέψεις να τα κάνω αν και αυτή την εποχή δεν υπάρχει χρόνος. Λυπήθηκα που το μουσείο ήταν κλειστό. Έκλεισε οριστικά ή απλά για την Πρωτομαγιά?AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω κατά καιρούς δοκιμάσει διάφορα από τα πειράματα για παιδιά (βλ. grown your own crystals κτλ) αλλά νομίζω πως αυτή δίνει το πιο κοντινό αποτέλεσμα. Όσο για το μουσείο, δεν ξέρω. Στο site τους δεν έλεγαν τίποτα για αργίες, μόνο πως κάθε Δευτέρα είναι κλειστά! Ίσως πάλι όμως να λειτουργεί μόνο την τουριστική περίοδο...

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Δήμητρά μου!!!Δέν θά πίστευα πώς τά γεώδια πού έφτιαξες είναι από φελιζόλ καί αλάτι!
    Φανταστικά, καί τά τά χρώματα πανέμορφα!!!Μπράβο σου!!!Καλή εβδομάδα!!!Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρα μου! Όντως αν δεν δεις τη διαδικασία, δύσκολα μαντεύεις πως είναι από αλάτι :))
      Φιλιά πολλά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  20. ''Το μουσείο Ασύλου λειτουργεί καθημερινά από τις 10:00π.μ. -19:00μ.μ. Αργίες και Κυριακές κλειστά! Για ομαδικές επισκέψεις, παρακαλούμε να έρχεστε σε επικοινωνία με τους ιδιοκτήτες.''
    Αυτή τη φορά έχω μείνει τελείως άφωνη.Δηλαδή, με το τίποτα ,αν ο Θεός σ'ευλόγησε κι οι Μοίρες σου'χουν τάξει,φτιάχνεις -όχι,όχι,φτιάχνεις-δημιουργείς αριστουργήματα.Έχω ένα τέτοιο αληθινό ,θα το φωτογραφίσω και θα δεις ότι το δικό σου είναι πολύ καλύτερο από το πραγματικό.Σ υ γ χ α ρ η τ ή ρ ι α !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το τι γέλιο έχω ρίξει Αλεκάκι όταν πρωτοδιάβασα το σχόλιό σου δεν λέγεται!!!!!
      Εμείς πάντως τις αργίες θα είμαστε ανοικτά!!!! Μα να μην γράψουν τίποτα;;; Μόνο τις Δευτέρες έλεγαν πως δεν λειτουργούν. Τέλος πάντων, ευκαιρία για diy ;)
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ φιλενάδα για το τόσο ενθουσιώδες σχόλιο. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Είναι μαγικά! Μπράβο βρε Δήμητρα! Πολύ ωραία δημιουργία. Συγχαρητήρια. Pinterest material!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σοφία, να 'σαι καλά! Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  22. Είδες τι κάνει το κλειστό μουσείο !!! Θαυμάζω το ευρηματικό σου μυαλό και βέβαια μου άρεσαν πολύ !!!
    Να είσαι καλά Δήμητρά μου !!! Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γαϊδουρινό πείσμα Νικόλ μου, πείσμα!!!!! Τουλάχιστον από το να μουρμουρίζω, ξόδεψα πιο δημιουργικά τον χρόνο μου :))
      Φιλιά πολλά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  23. Τι λες τώρα.....δε σταματάς ποτε να με εκπλήσσεις. Πολυ χαίρομαι που υπάρχει το blog σου και βρίσκω πάντα τόσο όμορφες και πρωτότυπες ιδεες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω σ' ευχαριστώ πολύ Ευαγγελία για τα όμορφα λόγια σου! Ελπίζω και στο μέλλον οι αναρτήσεις μου να είναι αντάξιες των προσδοκιών σου :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  24. Δε θα το φανταζόμουν ποτέ!! Τόσο όμορφο αποτέλεσμα! Ένα εργαστήριο γεωφυσικής στο σπίτι σας. Εκπληκτική ιδέα Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι! Η αλήθεια είναι πως το έπαιζα και λίγο τρελή αλχημίστρια όσο τα έφτιαχνα χαχαχαχαχχα
      Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  25. οταν ειδα τη φωτο στην αρχη, το περασα για κανονικο πετρωμα και μαλιστα σχολιασα ποσο ομορφο χρωμα εχει. επρεπε να διαβασω την αναρτηση σου για να δω οτι το εκανες απο αλατι. υπεροχο! μπραβο Δημητρουλα!!!!!

    καμια φωτο με τα πρασινα χερια, δεν εχει????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί σκοπεύεις να λανσάρεις μόδα χρωματισμένων χεριών Ζηνάκι;;; :p
      Σ' ευχαριστώ πολύ φιλέναδα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Τι να γράψω!!!!!!!!!!!
    Τα έχουν πει όλα τα κορίτσια πιο πάνω!!!!!!!!!!!!!
    Έχω μείνει άφωνη να χαζεύω τα περίτεχνα πετρώματα που έφτιαξες και δεν μπορώ να πιστέψω πως είναι D.I.Y.!!!!!!!!!!!!!!
    Είσαι ιδιοφυία Δήμητρα!! Και οι φωτογραφίες σου, άξιες για φυλλάδιο μουσείου!!
    Ειλικρινά, δεν ξέρω τι άλλο να περιμένω από τα άξια χέρια σου!!
    Χίλια μπράβο και εύχομαι μια μέρα, να μπουν όλα όσα δημιουργείς σε ένα βιβλίο-τόμο, κι αυτό με την προσωπική σου επιμέλεια βεβαίως-βεβαίως!!!!!!!!!!!!!

    Θα συμφωνήσω με την Αλέκα...σε ευλόγησε ο Θεός...!!!

    Τα φιλιά μου και τον θαυμασμό μου!!
    Καλό μήνα Δημητρούλα μου :)*****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα, μετά από αυτό το σχόλιο, εγώ τι να γράψω Ελένη μου; Ό,τι και να απαντήσω θα είναι λίγο!!!
      Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για τα τόσο καλά σου λόγια. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν!
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  27. Καλά Δημητρα με εντυπωσιαζεις με την αστείρευτη φαντασία και δημιουργικότητα σου! Είναι πραγματικα φανταστικα! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σωτήρια, να 'σαι καλά!!!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  28. Πολύ όμορφα χρώματα!!!! Ιδέα και εκτέλεση φανταστική! Μπράβο Δήμητρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα. Χαίρομαι που σού άρεσαν. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  29. Σα να εχει τον βυθό της θαλασσας σπίτι σου!
    Αγαπημενα χρωματα ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φέρνουν και σε κοράλια;; χεχεχεχεχε
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  30. Απλά υποκλίνομαι! Χαρά στο κουράγιο και τον κόπο σου! Αυτό θα πει έμπνευση και φαντασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έχει πείσμα ο άνθρωπος.. ;)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  31. Wow, that is really amazing, so great that you can make this with those materials!!
    It's a fantastic idea. Wonderful creations!!
    Greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δήμητρα κάθε φορά μας εκπλήσεις με τα καταπληκτικά πράγματα που φτιάχνεις!! Εχω τόση ώρα που θαυμάζω με τη Γεωργία τα γεώδη από αλάτι και συμφωνούμε και οι δυο ότι είναι απείρως καλύτερα και ομορφότερα απ' τα αληθινά!! Τέλειο σχήμα, τέλειοι χρωματισμοί!! Μπράβο και πάλι μπράβο!! Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάς ευχαριστώ πολύ Θάλεια & Γεωργία!!! Σίγουρα τα αυθεντικά έχουν άλλη ομορφιά, αλλά για diy από απλό αλάτι μία χαρά όμορφα κι εντυπωσιακά έγιναν. Χαίρομαι πολύ που σάς άρεσαν. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου και στις δυο σας!

      Διαγραφή
  33. ΑΑΑΑεχω μεινει αφωνη μπραβο και παλι μπραβο!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ Κατρίνα :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  34. Εεε εντάξει, έχεις ανέβει πάρα πολλά level λέμε! Φαίνονται τόσο αληθινά! Μπράβο ρε Δημητρούλα! Είσαι απίστευτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνακι!! Το προσπαθώ, το προσπαθώ ;) Φιλιά!

      Διαγραφή
  35. Καταρχήν βρίσκω τραγικότατο το γεγονός ότι τα μουσεία είναι κλειστά τις αργίες! Αν δεν μπορεί να πάει ο κόσμος τις ημέρες που έχει ελεύθερο χρόνο, πότε θα πάει;;; Λες και είναι μπακάληδες!! (που αυτοί παίζει και να είναι ανοικτοί...!)
    Χμ είπα τη γνώμη για τα ωράρια των μουσείων, τώρα θα πω και για τα γεώδια!! Είναι υπέροχα Δήμητρα και ο τρόπος κατασκευής τους είναι ευφυέστατος!!! Το τυρκουάζ έγινε το αγαπημένο μου!! Μπράβο Δήμητρα!!
    Καλή σου ημέρα και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον να το έγραφαν Αλεξάνδρα να μην πηγαίνει και τζάμπα ο κόσμος εκτός κι αν είναι κοινή γνώση κι εγώ έχω μείνει στην απ' έξω! Τέλος πάντων, ευκαιρία τελικά για diy ήταν, οπότε δεν πειράζει!!!
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  36. Το έχουμε κάτα νου αυτό το μουσείο κι όλο λέμε να πάμ'ε μια που κάθε καλοκαίρι εκεί τριγυρνάμε' αλλά ως τώρα δεν τα έχουμε καταφερει. Λυπάμε που κι εσεις δε τα καταφερατε. Παντως το γεγονός ότι δεν πήρατε αναμνηστικά μάλλον σας βγήκε σε καλό έτσι; Πολύ εντυπωσιακοί οι γεωλιθοι και απολύτως ρεαλιστικοί. Μάλλον θα τους ταίριαζε πιο πολύ ασημόσκονη. Έχει πιο λεπτούς κόκους, και κάνει πολύ όμορφους ιριδισμούς. Από την άλλη ηλεκτρίζει και κολλάει παντού σε αηδιαστικό βαθμό και είναι και πιο ακριβή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμείς ελπίζουμε κάποια στιγμή να ξαναπάμε Νίκη! Πάντως, όντως, ευκαιρία για diy :) Και η ασημόσκονη θα του ταίριαζε αλλά και το γκλίτερ στους ίδιους χρωματισμούς με το "πέτρωμα" αλλά όταν τα θέλεις δεν βρίσκεις που τα έχεις καταχωνιάσει χεχεχεχεχε Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  37. Μην σου έρθει να τα φας μόνο, κάποιο βραδάκι! Γιατί να σου πω την αλήθεια, μου θυμίζουν εκείνο τον ωραίο θρυμματισμένο πάγο που οι φίλοι στην Αμερική περιχύνουν με κάποιο υγρό σιρόπι! (μα τι φαντασία!)

    Φιλιάααα ******

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα δεν νομίζω πως θα είναι και η ωραιότερη εμπειρία ;))
      Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  38. Τι θα γίνει με σένα.Πάνω που λέω τέλος δεν για σήμερα , τσουπ πάλι θεϊκό διακοσμητικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ανίατη η περίπτωσή μου Πωλίνα χαχαχαχαχαχα Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  39. Καλησπέρα Δημητρούλα μου!! Χίλια μπράβο!! Έγιναν εκπληκτικά!! Μου αρέσουν και πολύ τα χρώματα που προέκυψαν... Με φελιζόλ και αλάτι ε;;; με τίποτα δεν θα το καταλάβαινα!! Τα φιλιά μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες μεγαλεία το ταπεινό αλάτι Αθηνά;; Πραγματικά μεταμορφώνεται με λίγη δουλειά :) Χαίρομαι που σού άρεσαν. Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  40. καλησπέρα ...καλώς σε βρήκα..πολύ όμορφο το μπλογκ σου
    και η δημιουργιες σου ...
    καλό μηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Την καλημέρα μου & καλό μήνα :)

      Υ.Γ. Βλέπω στο προφίλ σου πως ασχολείσαι με χειροτεχνίες αλλά δεν βρίσκω πουθενά σύνδεσμο προς αυτό...

      Διαγραφή
  41. Πω ρε χαζομαρα που δεν πηγαμε μαζι οταν ειχαμε ερθει! Ηταν πολυ ομορφο το μουσειο και φυσικα μειναμε εκει με τις ωρες να μου εξηγει ο Νικος την γεωλογια και να του την μπαινω εγω με την χημεια!!! χαχα τελεια ηταν! Οσο για το πωλητηριο του μουσειου και τα γεωδια που διαθετει θα χαρεις να μαθεις οτι το δικο σου ειναι by far ανωτερο απο αυτα! Τι σύλληψη, τι ιδεα, τι υλοποιηση! Υποκλινομαι για ακομα μια φορα!!!! Κλαπ κλαπ κλαπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως, ούτε που το σκέφτηκα Μάρω!! Πολύ θα ήθελα να ήμουν σε μία γωνιά και να σάς έβλεπα χαχαχαχαχαχα
      Μην μου λες τέτοια πάντως, είχα μεγάλες ελπίδες για το πωλητήριο! Κλαψ!
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  42. Βλέπω μια υπέροχη φωτογραφία εξωφύλλου και διαβάζοντας παρακάτω ανακαλύπτω ότι είναι αλατάκι!!! Πόσο εμπνευσμένο Δήμητρα, μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ω ναι Ελευθερία, ταπεινό αλατάκι :)) Σ' ευχαριστώ πολύ. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  43. Έχω βαρεθεί να σχολιάζω ότι κάθε φορά ξεπερνάς τον εαυτό σου!
    Φ-Α-Ν-Τ-Α-Σ-Τ-Ι-Κ-Η εκτέλεση και Μ-Ο-Ν-Α-Δ-Ι-Κ-Ο αποτέλεσμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Βάσω, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  44. WOW!!! Νομίζω πως θα φτιάξω πάνω σε πέτρες.... στην αρχή νόμιζα πως ήταν πανάκριβα πετρώματα! Είσαι αστέρι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν τόσο ώστε να τα δοκιμάσεις Χριστινάκι & σ'ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  45. Τελικά εκείνη η μέρα ήταν όλο εκπλήξεις... χαχαχαχ Τα πετρώματα που έφτιαξες φαίνονται όντως σαν αληθινά. Τα χρώματά τους είναι μοναδικά. Μπράβο Δήμητρα.. έγραψες πάλι! Φοβάμαι να πω πως θα τα φτιάξω κι εγώ-κι ας έχω όλα τα υλικά - γιατί το έχω πει για διάφορα που έχεις φτιάξει και τελικά δεν κανω τίποτα. Το μόνο σίγουρο ότι θα μπεί σε νοητική σημείωση. Ποιος ξέρει, μπορεί σε ένα χρόνο να το έχω φτιάξει χαχαχαχ
    Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα όντως Νίκη. Τουλάχιστον κάποιες ήταν άκρως ευχάριστες ;)
      Όσο για τον χρόνο και τις νοητικές σημειώσεις... σαν κι εμάς με το Μουσείο!!! Καλή διάθεση να υπάρχει!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  46. Και εγώ στην αρχή νόμιζα πως είναι πετρώματα !! Απίστευτο !!! Δεν παίζεσαι Δήμητρα, μπράβο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρώματα από την κουζίνα μας Άρη ;) Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  47. Ούτε καν σου περνάει απ το μυαλό ότι είναι από αλάτι!! απίστευτη ιδέα και άψογη εκτέλεση!! θα προτιμήσω το λιλά που θα ταίριαζε και στο σπίτι μου αλλά και το μεντί είναι υπέροχο χρώμα!! πολλά μπράβο για όλο το concept!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαίρη για τα καλά σου λόγια! Χαίρομαι που σού άρεσαν :))
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  48. Με φελιζόλ και αλάτι λοιπόν. Τι να πω τώρα? Απίθανα έγιναν. Συγχαρητήρια τόσο για την ιδέα σου αλλά και για την υλοποίηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελένη, σ' ευχαριστώ πολύ! Ακόμα και το αλάτι μεταμορφώνεται με λίγη φροντίδα ;)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  49. Ανήσυχο πνεύμα,ποτέ δεν ησυχάζεις,αλλά φτιάχνεις υπέροχα πράγματα!!Αν και φαίνεται λίγο δύσκολο (ή μπα;),θα το έχω στα υπόψιν για μεταμόρφωση καμιάς πετρούλας!!Έρχεται το καλοκαίρι στο Άσυλο βλέπω..καλή Κυριακή Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πεισματάρικο πνεύμα πες καλύτερα Ιωάννα!!! Δύσκολο δεν είναι καθόλου. Υπομονή θέλει για να στεγνώσουν καλά όλες οι στρώσεις από βερνίκι και να μην το πειράζεις πριν στεγνώσουν...χεχεχε! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :))

      Διαγραφή
  50. Μόνο εσύ θα μπορούσες να φανταστείς και να δημιουργήσεις κάτι τέτοιο Δήμητρα! Χαλάλι τα πράσινα χέρια! Το πείσμα νίκησε και σε έβγαλε ασπροπρόσωπη! Πολύ όμορφη και η επιλογή των αποχρώσεων! Μοιάζει να πλησιάζει το καλοκαίρι ή μου φαίνεται?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκετά καθυστερημένη η απάντησή μου Κατερίνα και ζητώ συγγνώμη!!! Όντως χαλάλι ήταν τα πράσινα χέρια. Πλέον πάντως πλησιάζει χειμώνας :D

      Διαγραφή
  51. !!!!!!!!!!!!!!
    http://dollarstorecrafts.com/2015/05/tutorial-diy-geodes/#_a5y_p=3880839

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχω δει και κάποια στιγμή πρέπει να τα δοκιμάσω!!! Σ' ευχαριστώ για τον σύνδεσμο :)

      Διαγραφή
  52. Hi! I LOVE this tutorial! I'm currently trying to create my own! I want to make the larger green- blue one. Could you please tell me what size styrofoam ball you used. And also what colors and brand of paint you used. Thank You So Much! I can't wait to make my own. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Hello Megan! Thank you for your kind words.
      I used half of a 10cm styrofoam ball but the size is really up to you. The "paint" is regular food coloring, any brand will do. In order to get the light blue all you have to do is keep adding salt until you reach the desired hue. For the green, just a few drops into that light blue and voila ;) Just play around with different ratios of blue, yellow & salt until you find the colors you love. Happy crafting!

      Διαγραφή
  53. Ααααα!!!! Τί κόσμημα είν τούτο??? Τώρα θα με κάνεις να ανεβω στο παταρι να ψαξω για παλιες μπαλες χριστουγιεννατικες απο φελιζολ... Ρε τι επαθα η γυναικα βραδιατικα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Εκπληκτικό το αποτέλεσμα, ουααααου! Και άντε να το δει κάποιος και να σκεφτεί ότι είναι από αλάτι! Μπράβο Δήμητρα! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή