Διακόσμηση με χαρακτήρα


Οι λεπτομέρειες πάντα κάνουν τη διαφορά και πολλές φορές είναι  μικρά αντικείμενα κι απλά diy που δίνουν χαρακτήρα σε έναν χώρο και τη διακόσμησή του. Και όταν λέω χαρακτήρα, το εννοώ κυριολεκτικά & μεταφορικά, καθώς είναι ο γραφικός χαρακτήρας το βασικό "υλικό" στην μεταμόρφωση απλών αντικείμενων σε άκρως προσωπικά.


Ένα diy τόσο απλό που πραγματικά δεν χρειάζεται καν αναλυτικές οδηγίες. Το μόνο σημείο είναι πως "γράφετε" χωρίς καν να το σκεφτείτε για ένα φυσικό αποτέλεσμα!


Όσο το υγρό φύλλο χρυσού δεν έχει στεγνώσει για τα καλά, τυχόν διορθώσεις γίνονται πανεύκολα είτε σκουπίζοντάς το είτε ξύνοντας το ελαφρώς. Μόλις στεγνώσει είναι αρκετά σταθερό (χρειάστηκε να τρίψω ένα σημείο για περίπου 5 λεπτά με την σκληρή μεριά ενός σφουγγαριού πιάτων για να αφαιρέσω ένα σημείο μετά την πάροδο 3 ημερών). 


Κι αν η δημιουργία σας προορίζεται για "εσωτερική κατανάλωση" ή για πολύ δικό σας άνθρωπο, γιατί να μην δοκιμάσετε κάτι έξω από τα συνηθισμένα, όπως π.χ. μία φράση που χρησιμοποιείται συχνά. 


Εγώ αυτό έκανα κι ακόμα περιμένω τον Γεώργιο να το παρατηρήσει!!



Δεν κάνουν τέλεια προσωποποιημένα δωράκια; Εσείς ποια λέξη ή φράση θα γράφατε; 

Την καλημέρα μου & τσιριμπιμ τσιριμπομ καλή εβδομάδα!


70 σχόλια:

  1. einai καταπληκτικα!!!! και τα λατρεψα γιατι ειναι ακρως προσωποποιημενα...ποια λεξη θα εβαζα??? Smile!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα Ζηνάκι περίμενα κάτι πολύ πιο πικάντικο από εσένα!!!!!

      Διαγραφή
  2. χαχαχχαχαχαχαχαχχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    ΕΙΣΑΙ ΑΠΑΙΧΤΗ ΛΕΜΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Μπράβο σου!!!!!!!!!!!! Εκτος από το τέλειο και πανέμορφο diy μου άρεσε που το πήγες (όπως πάντα δηλαδή) ένα βήμα παραπέρα και το έκανες τσιριμπίμ το θέμα!!!!
    Τι να πω βρε Δήμητρα? Κάνεις πάντα μα πάντα τη διαφορά!

    Επιπλέον σημειώσεις:
    - Η φωτογράφισή σου είναι εκπληκτική! Ειδικά η πρώτη φωτογραφία μου αρέσει πολύ έτσι όπως την έχεις καδράρει.
    - Με τις φωτογραφίες σου μου υπενθύμισες ότι δεν έχω φτιάξει ακόμα το κυροπήγιο με τους σωλίνες κάτι το οποίο το έχω σημειωμένο για να το κάνω άμεσα και όπως πάντα το έχω αναβάλλει.. Είναι υπερτέλειο. Για μια ακόμη φορά!!

    Την καλημέρα μου με πολύ πολύ κέφι μετά την ανάρτηση σου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α, και ποιά λέξη θα έβαζα????
      Οκ, θα το πω.
      "Ντέγια". Είναι για εντελώς εσωτερική κατανάλωση. Μια λέξη που έχω φτιάξει εγώ για τις μικρές και είναι ο πλυθηντικός του "ντεϊ"... όπως λέμε " ο γαϊδαράκος ντέι".

      Εγινα αρκετά ρεζίλι ή να πω κι άλλα??????????????????????????????????????????????

      χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    2. Όταν είδα την ανάρτησή σου με τις θεϊκές φράουλες (στα πόσα ενθουσιώδη σχόλια είμαστε πια;; έχω χάσει το μέτρημα!!!!) δεν πίστευα πως έβλεπα το δισκάκι "μου" σε ρόλο βάσης χαχαχαχαχαχαχαχα
      Ταιριάζουνε τα γούστα μας στη διακόσμηση Χρυσαυγή μου. Απλώς εγώ προτίμησα να πάω τα δισκάκια στο ντεκόρ κι όχι στο φαγητό ;))
      Πολύ μ'αρέσει πάντως που φτιάχνετε δικές σας λέξεις!!! Ρεζίλι;; Γιατί;;; Ρεζίλι γίνονται οι σοβαροφανείς κι εμείς δεν είμαστε από δαύτους!!!!
      Χαίρομαι που σού έφτιαξα το κέφι. Φιλιά πολλά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Χαχαχαχαχ! Τσιριμπιμ, τσιριμπομ... πόσο καιρό είχα να το ακούσω, το έλεγε ένας φίλος παλιά! Αυτές οι μικρές πινελιές, οι σχεδόν ανέξοδες είναι που κάνουν ένα σπίτι, σπίτι μας και τα αντικείμενα δικά μας! Excellent idea my friend! Η λέξη που λέω συχνά στον Mr είναι "Συγκεντρώωωωωσου"! γιατί φέρνει λίγο σε τρελό επιστήμονα με την καλή έννοια. Επεξεργάζεται πολλά μαζί την ίδια στιγμή και μας κάνει και τρέχουμε. Φιλιά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το λέμε συνέχεια στο Άσυλο Χριστίνα, ακόμα και στο άσχετο, απλώς όταν θέλουμε να ακούσουμε ο ένας την φωνή του άλλου :)) Και είναι τόσο χαρούμενο!!! Συμφωνώ απόλυτα με όσα γράφεις περί πινελιών. Όσο για το "συγκεντρώωωωωσου" μήπως είναι ώρα για ένα χειροποίητο δωράκι στον Mr.; Την καλημέρα μου :))

      Διαγραφή
  4. Καλημέρα Δημητρούλα και καλή εβδομάδα!! Τέλεια τα προσωποιημένα δωράκια!! Ο γραφικός χαρακτήρας λέει νομίζω πολλά για έναν άνθρωπο (και το λέω εγώ που ο γραφικός μου χαρακτήρας είναι σε παρακμή, σνιφ!) Το τσιριμπίμ τσιριμπόμ το λέω και εγώ χα χα!! Τι φράση θα διάλεγα ε;; Μάλλον κάποια πολύ αγαπησιάρικη όπως Σε αγαπώ και τέτοια (τί γλυκανάλατο πλάσμα είμαι Θεέ μου!! ). Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα λέει Αθηνά για τους επιστήμονες που ξέρουν να τον "διαβάζουν" Αλλά εδώ το θέμα δεν είναι η καλλιγραφία αλλά για αντικείμενα 100% προσωποποιημένα με τον γραφικό μας χαρακτήρα, οπότε να μην ακούω για παρακμές ;))
      Όντως πάντως είσαι πολύ αγαπησιάρικο πλάσμα χαχαχαχαχαχα
      Τα φιλιά μου & την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Εγώ επειδή γενικά είμαι πολυλογού, υποθέτω θα διάλεγα μια φράση μακρυνάρι που αμφιβάλλω αν θα χωρούσε στο δισκάκι χα χα χαα !
    Πολύ όμορφη και έξυπνη η ιδέα σου!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαα Δοκίμασε τότε σε κανονικό δίσκο Έλενα!!!!!!
      Χαίρομαι που σού άρεσε! Φιλιά πολλά και καλημέρα :**

      Διαγραφή
  6. Κορυφή!!!
    Αν τύχει και πέσει στα χέρια μου υγρό φύλλο χρυσού θα φτιάξω ένα ανάλογο πιατάκι (μη σου πω και δίσκο) για το χωλ, επιλέγοντας το No Mercy!
    Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πωπω, πολύ αυστηρή σε βρίσκω βρε Βάσω!!!! Αν κι εδώ που τα λέμε επιβάλλεται ώρες ώρες και με συγκεκριμένα άτομα & καταστάσεις!!! Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  7. 'Οχι Δήμητρά μου, δεν χρειάζεται ανάλυση το συγκεκριμένο diy για να το καταλάβουμε!!
    (Ψυχ)ανάλυση χρειάζεται μετά, όταν δούμε τι γράψαμε!!!!!!!!!!!!χαχαχαχαχαχαχαχα
    Τώρα που το σκέφτομαι, υπάρχει μια λέξη, που τους τελευταίους μήνες "παίζει" πολύ στο σπίτι, σε εκνευριστικό βαθμό!!
    "Ισχύει"!!!Ναι, ισχύει αυτό που σου λέω, αλλά και η λέξη είναι "ισχύει"!!!
    Π.χ. Εγώ: "Ακόμα δεν μάζεψες τα ρούχα σου"!! Κόρη:"Ισχύει"!! με έμφαση στο "σχ"!!
    Πάλι εγώ: "Βρε Β. άργησες να με πάρεις τηλ." Η άλλη κόρη:"Ισχύει"!!!
    Η κόρη:"Μαμάαααααααααααα τελείωσαν τα κορν φλέικς"!! ΕΓΩ: "ΙΣΧΥΕΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ" Ε, μα!!!!!!
    Τώρα για δωράκι δεν θα τους το έδινα, αλλά το κατιτίς τους, το θέλουν!!!!!!χαχαχαχαχαχα

    Μου έφτιαξες την μέρα Δήμητρα!!!
    Να είσαι καλά να δημιουργείς τόσο έξυπνα posts!!!!
    ....εννοείτε, "ισχύει"!!!!!

    Φιλιάααααααααααααααααα :))))))))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα καλα ξηγηθηκες με τα κορν φλειξ!!!!!!!

      Διαγραφή
    2. "Ισχύει", Χρυσαυγή μου!!!!!!!!χαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Κάλα αυτό το ισχυει είναι κορυφη! Ποιος ξερει τι έχουμε να ακούσουμε απο τα παιδιά μας!

      Διαγραφή
    4. Χαχαχαχαχαχαχαχα, ορίστε Ελένη μου, diy 2 σε 1: και διακοσμητικό και ψυχαναλυτικό!!! χαχαχαχαχα
      Ισχύει;;!! Χαχαχαχαχα Που το κόλλησαν αυτό τα κορίτσια σου;;; Δεν ξέρω γιατί αλλά μου θύμισες τα μαθητικά μου χρόνια με τον εκνευριστικό αποχαιρετισμό "τσάγια". Χτυπούσε το κουδούνι και άκουγες ένα ολόκληρο σχολείο να "τσαγιάζεται"!!!! Χαχαχαχαχα Πολύ σωστή πάντως σε βρίσκω με τα κορν φλέικς ;))
      Φιλιά πολλά και καλημέρα :**

      Διαγραφή
  8. Χαχαχα είσαι απίθανη Δήμητρα! Εντελώς προσωπικά δώρα και τεστ προσωπικότητας ταυτόχρονα χαχα Λοιπόν εγώ θα έγραφα "μη μασάς,πάμε για άλλα" χαχαχα
    Σε φιλώ τσιριμπίμ τσιριμπόμ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι με τσαγανό Λιλιάκι!!!!! Τώρα τι προσωπικότητα με βγάζει το "τσιριμπίμ τσιριμπόμ" .... μάλλον τρελοκομείο θα έλεγα χαχαχαχαχαχαχα Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Καλή εβδομάδα τσιριμπίμ τσιριμπόμ lol :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θα έγραφα I LOVE THE SEA! Μάλλον θέλω να καλοκαιριάσει. Για άλλη μια φορά συγχαρητήρια για την εμφάνιση στο Poppytalk!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άκρως αληθινή & αντιπροσωπευτική η επιλογή σου Αριάδνη! Σ' ευχαριστώ πολύ :))
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  11. Μου αρέσουν αυτά τα εύκολα και οικονομικά! Θα έγραφα love ή life ή makelife....Καλή εβδομάδα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν χρειάζεται να είναι δύσκολα κι ακριβά Ελευθερία ;) Ωραία ιδέα πάντως και για το λογότυπο/όνομα του ιστολογίου! Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. That is a great and beautiful idea! I like the gold colour, it looks fantastic!
    Greetings, Vanessa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. White & gold is my favorite color combination Vanessa!!
      Thank you so much :)

      Διαγραφή
  13. Πόσο υπέροχα απλό! Το βαζάκι αυτό με το φύλλο χρυσού τι κόστος έχει; Βγαίνει και σε ασημί;Ρωτάει η άσχετη...
    Καταπληκτικό είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε! Το βαζάκι είναι γύρω στα 10 ευρώ αλλά έχει απίστευτη καλυπτικότητα. Το έχω χρησιμοποιήσει πόσες και πόσες φορές και ακόμα είναι σχεδόν γεμάτο! Από όσο είδα, η ίδια εταιρεία βγάζει και σε ασημί :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  14. Τσιριμπίμ τσιριμπόμ? Χαχαχαχά!!! Προσκυκυνώ! Το δικό μου θα έγραφε σίγουρα "Μπαρμπουτσαλα"! Πέραν του γλαφυρού είναι όντως ωραία ιδέα! Την καλησπέρα μου Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα έχω καιρό να την ακούσω αυτή την λέξη!!!
      Σ' ευχαριστώ Σοφία. Την καλημέρα μου :))

      Διαγραφή
  15. Ψηφίζω τσιριμπίμ τσιριμπόμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χεχεχεχε δικός μου άνθρωπος εσύ Αριάδνη! Σμουτς :**

      Διαγραφή
  16. Παρα πολυ ωραίο δωράκι Δημητρα! Μάλλον κάτι αισιόδοξο θα έγραφα πχ "daddy cool" λέω να το φτιαξω για το γραφείο του καλού μου! Υγρό φύλλο χρυσού που θα βρω και ποσο κοστίζει? Φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ενθαρρυντική η επιλογή σου Σωτηρία!! Υγρό φύλλο χρυσού μπορείς να βρεις σε καταστήματα με είδη χόμπυ & ντεκουπάζ και κοστίζει γύρω στα 10 ευρώ. Καλές δημιουργίες :)) Φιλιά!

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφα δωράκια καί πολύ προτότυπα Δήμητρά μου!!
    Καταπληκτική η ιδέα σου!!Μπράβο!!Θά έγραφα....Be Happy!
    Καλή εβδομάδα!!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δήμητρα!!
      Και τι πιο λιτό και όμορφο από την επιλογή σου :))
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  18. Τέλεια Δήμητρα!!! Αν μας πεις πού θα βρούμε υγρό φύλλο χρυσού, θα σου λέγαμε πως θα γράφαμε "smile" και "sunshine"...
    Φιλιά πολλά, κούκλα!!! Καλή εβδομάδα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία λέξη το sunshine που επιλέξατε κορίτσια!!! Υγρό φύλλο χρυσού μπορείτε να βρείτε στα καταστήματα με είδη χόμπυ & ντεκουπάζ :)) Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  19. λοιπόν μου αρέσουν πάρα πολύ και τα λευκά πιατάκια που χρησιμοποίησες αλλά και η όλη εικαστική σου παρέμβαση πάνω σε αυτά εννοείται!
    Η ατάκα φοβερή!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις άδικο πως και σκέτα ήταν πολύ όμορφα αλλά έλα που και μία εμμονή με τον συνδυασμό λευκού & χρυσού έχομεν αλλά και πως τα ήθελα για ντεκόρ κι όχι για την κουζίνα ;))
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  20. "πλάκα μου κάνεις!!" ή ένα "ορεντουβαρ" χαχαχαχαχα θα εγραφα εγω..χαχαχαχα... Φοβερο Δημητρα!! Μπραβο ρε κοριτσι!! καλη εβδομαδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχ ψηφίζω "ορεντουβάρ" χαχαχχαχαχαχαχα Θεϊκό!!!!!!!!
      Να 'σαι καλά Ελπίδα. Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  21. τσιριμπιμ τσιριμπομ...έσκισε!!!! Καλημέρα

    http://www.stylencritics.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σόνια! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  22. Τέλεια ιδέα για δώρο!!! Κι έχεις τόσες πολλές επιλογές που πραγματικά κάτι τόσο απλό μεταμορφώνεται! Φιλάκιαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Μαράκι και φέρνει και κάτι τόσο προσωπικό όπως ο γραφικός μας χαρακτήρας.
      Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  23. Υγρό φύλλο χρυσού... ομολογώ δεν ήξερα ότι υπάρχει - μου αρέσει το Άσυλο γιατί μαθαίνω!!!! Το έφτιαξες εκπληκτικό και καταπληκτική η ιδέα της προσωποποίησης αντικειμένων. Τι θα έγραφα.... (?) Τώρα που το σκέφτομαι θα το έφτιαχνα για την είσοδο του σπιτιού για να μπαίνουν κλειδιά, ψηλά κτλ... και θα έγραφα αυτές τις λέξεις..."Κλειδιά", "Ψηλά ή χοντρά και ότι άλλο έχετε ευχαρίστηση!!!" Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δεύτερο Νίκη μου, το δεύτερο!!!!!!! Κι εγώ το Hello δίπλα στην είσοδο το έχω για να βάζουμε τα κλειδιά αλλά η δική σου πρόταση/φράση μου φαίνεται πολύ καλύτερη!!
      Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  24. Γουστόζικα πιατάκια για προσωπικά δωράκια!! Μου αρέσει πολύ σαν ιδέα Δήμητρα!!
    Τι θα έγραφα εγώ, δεν το λέω γιατί θα με περνούσατε για μουλάρα (εδώ το σκέφτομαι εγώ αυτό...ότι είμαι χαχαχα)
    Τέσπα, αναγκαστικά θα έγραφα κάτι κοινωνικά αποδεκτό (?), όπως: "Σούζι... και τρως και ψεύδεσαι"...:)))))
    Καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις τι γέλιο έριξα όταν πρωτοδιάβασα το σχόλιό σου Αλεξάνδρα!!!
      Νομίζω πως πέτυχες ΤΗΝ φράση!!!! Αχ ο αθάνατος παλιός Ελληνικός κινηματογράφος!!!!
      Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  25. χαχαχα γιουμουρτζου μου εσυ! Εγω θα εβαζα καποιον αλλο να γραψει μια φραση που λεει συνεχεια ο εναμιση ετων ανιψιος μου: το νου σσσουυυυυυ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και γιατί κάποιον άλλον περικαλώ;;; Εντωμεταξύ αυτό το "γιουμουρτζου" τι σημαίνει;;; Δεν μου ακούγεται για καλό χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
  26. Χάχα Δήμητρα μου, θα έγραφα κάνε δίαιτα!!!!! Εξαιρετική ανάρτηση, διακοσμητικού και ψυχαναλυτικου περιεχομένου..., σε βλέπω να μας κάνεις ψυχοθεραπεία.... Μπράβο όχι 1 αλλά 100 .... για την ιδέα αλλα και για την παρουσίαση οπτικά και λεκτικά!! Πολλά φιλιά στέλνω !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το φέρομεν το όνομα -Άσυλο- ασκόπως φίλτατη κυρία μου!! Τώρα πως κάποιες από εμάς είμαστε πράγματι τρελές για δέσιμο είναι λεπτομέρεια χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα Φιλιά πολλά Ίριδά μου, σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια!

      Διαγραφή
  27. Καταπληκτική ιδέα Δήμητρα!!!! :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλλα, χαίρομαι που σού άρεσε :)) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  28. Καταπληκτικό βρε Δήμητρα !! Όλα !! Και η φράση που έγραψες και το στυλ που πέτυχες :-) Για άλλη μία φορά δεν έχω λόγια. Καλημέρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Άρη, σ' ευχαριστώ πολύ. Όσο για την φράση, νομίζω πως και τα σχόλια έχουν άπαιχτες επιλογές :)
      Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  29. Πολύ ωραία η ιδέα σου και για δώρο!!! Αυτό με το φύλο χρυσού πρέπει κάποια στιγμή να το δοκιμάσω, όλο το σκέφτομαι και όλο στην σκέψη μένει.. Καλά διάβασα καταπληκτικές ατάκες στα σχόλια!!
    Αν έγραφα κάτι θα ήταν στην αδερφή μου... Γεια σου κοκκάλω!! χαχαχαχαχα ατάκα που την λέμε συνέχεια μεταξύ μας στο τηλέφωνο για το ποια έχει μεγαλώσει!! :))) Καλημέρα Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως τα σχόλια έχουν άπαιχτες φράσεις Ελεάνα!!! Και είναι ακριβώς τέτοιες φράσεις σαν κι αυτή που αναφέρεις που νομίζω πως κάνουν τέτοια δώρα τόσο μα τόσο προσωπικά και εξαιρετικά :))
      Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  30. Καλά absolutely τέλεια ιδέα!!!!!! Εγώ θα έφτιαχνα ένα πιατάκι "απολεσθέντα είδη" για τον Μανώλη που όλο χάνει τα κλειδιά, τα γυαλιά και το κινητό μέσα στο σπίτι!!!!! Χριστίνα μήπως είδες το κινητό μου? Χριστίνα μήπως είδες τα γυαλιά μου? Χριστίνα που είναι τα κλειδιά? Μήπως να γράψω "τα βρήκα" ή "ότι έχασες εδώ" ή "μην ψάχνεσαι άλλο".............. κάτι πιο αστείο? Μήπως να του γράψω απλά: "για σένα που τα 'χεις χαμένα" και να δω και γω πότε θα το προσέξει???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα ωραία ιδέα Χριστινάκι!!!!! Ο Γεώργιος πάντως ακόμα δεν έχει δει το "τσιριμπίμ τσιριμπόμ" παρόλο που κάθε βράδυ κάθεται δίπλα του!!! Είναι πραγματικά να απορείς κανείς!!! Χαχαχαχαχαχαα

      Διαγραφή
    2. Ξαναδιαβάζοντας τα λόγια μου σκέφτομαι πως ακούγομαι σκληρή αλλά βρε παιδί μου .........και δεν μπορώ να πω πως χαρακτηρίζομαι για τη δική μου παρατηριτικότηα αλλά μήπως αυτοί ξεπερνάνε λίγο τα όρια?????

      Διαγραφή
  31. Χαχαχχαα γελάω μόνη μου με το τσιριμπίμ τσιριμπόμ. Είχα καιρό να το ακούσω. Πιστεύω θα έγραφα "Χαμογέλα". Είναι το μότο μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο μότο Πωλίνα!!!! Τσιριμπίμ τσιριμπόμ, βεβαίως βεβαίως ;)

      Διαγραφή
  32. τσιριμπιμ τσιριμπομ εξαισιο !!!!!!!! Εγω παλι θα εγραφα ......... μαμαααααααα !!! γιατι μονο αυτο ακουω παντου το πιατακι θα ειχε ολα τα χρειαζουμενα , κερματα , κλειδια , και κουφετακια τσιχλας ..... σε φιλω ψυχή μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Υπέροχο Δήμητρα! Για δωράκι και όχι μόνο! Αν με βάλεις βέβαια να γράψω χωρίς να σκέφτομαι πάει την κάτσαμε! Θα κάνω εγώ κλασσικά το προσχέδιο μου με μολυβάκι να είμαι σίγουρη! Πολλά μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Καταπληκτικά Δήμητρα!!! Με ξετρελαίνει η κομψότητα του λευκού με το χρυσό !!! Ακόμα χαμογελάω με το τσιριμπιμ τσιριμπομ, είχα χρόνια να το ακούσω. Εγώ θα έγραφα "όλα καλά" γιατί είναι η μόνιμη απάντηση της κόρης μου τον τελευταίο καιρό όταν τη ρωτάω πως πήγε στο σχολείο ή στις εξόδους της. Φιλάκια πολλά και πάλι μπράβο για τις υπέροχες δημιουργίες σου!!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή