Παρασκευή, 1 Μαΐου 2015

Πανεύκολη τέχνη για τον τοίχο


Αν μπορείτε να σκίσετε χαρτί και να μουτζουρώσετε μπογιά, τότε μπορείτε πανεύκολα να ετοιμάσετε έναν πίνακα με τοπία βουνών για να διακοσμήσετε τους τοίχους σας. Σε οποιοδήποτε χρώμα και οποιαδήποτε διάσταση! Σάς κέντρισα το ενδιαφέρον;


Όλα ξεκίνησαν από την μπογιά που περίσσεψε από τα σουβέρ. Μην θέλοντας να την πετάξω και μη μπορώντας να την ξαναβάλω στο δοχείο, αποφάσισα να την αξιοποιήσω και πιστέψτε με όταν λέω πως αυτός ο πίνακας χρειάζεται μόνο δύο "ικανότητες": να μπορείτε να σκίζετε χαρτί και να μπορείτε να μουτζουρώνετε μπογιά!


Τα υλικά, δεν θα μπορούσαν να είναι πιο απλά:
Λευκό χαρτόνι
Ακρυλικό χρώμα ή χρώμα νερού
Λίγο νερό
Ένα πινέλο
Κόλλα

Όσο για τη δημιουργική διαδικασία; Πανεύκολη!


Σκίζετε το χαρτόνι με το χέρι, δίνοντάς του την μορφή βουνοκορφών (1). Χρωματίζετε το βουνό του προσκήνιου (2). Προσθέτετε νερό και χρωματίζετε κι όλα τα υπόλοιπα "βουνά". Η πρόσθεση νερού για να αραιωθεί το χρώμα και να γίνει πιο ανοιχτόχρωμο θα πρέπει να γίνεται διαδοχικά για κάθε βουνό (3). Επιμένετε με το χρώμα στην γραμμή σκισίματος για να δημιουργηθεί η ψευδαίσθηση πλαγιάς (όταν σκίζετε το χαρτόνι θα δείτε πως διαχωρίζονται τα επίπεδα χαρτιού που το δημιουργούν- ακριβώς αυτά τα επίπεδα εμποτίζονται με το χρώμα και πέρνουν μία πιο σκουρόχρωμη απόχρωση) (4). Αφού στεγνώσουν όλα τα βουνά σας, τα τοποθετείτε παίζοντας με τη διάταξη (5). Μόλις βρείτε αυτή που σάς αρέσει, αρχίζετε να τα κολλάτε, ξεκινώντας από το βουνό που είναι πιο πίσω (6). 


Έτοιμο! Με ελάχιστο κόστος, σε λίγο παραπάνω από 30 λεπτά και με αξιοποίηση χαρτονιών που είχαν λερωθεί και ήταν ακατάλληλα για άλλη χρήση. Εγώ έφτιαξα τον πίνακά μου σε διαβαθμίσεις του μαύρου, γιατί αυτό το χρώμα ήθελα να τελειώσω, εσείς όμως μπορείτε να το κάνετε με οποιοδήποτε χρώμα επιθυμείτε και φυσικά σε οποιαδήποτε διάσταση θέλετε!



Πως σάς φαίνεται; Δεν είναι πανεύκολο; Εσείς σε τι χρώμα θα το φτιάχνατε;

Την καλημέρα μου κι ευχές για μία υπέροχη Πρωτομαγιά!


74 σχόλια:

  1. ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ!!!!! Ειμαι σιγουρη οτι ακομα και αυτο ομως σκ@τ@ θα το κανω αν το προσπαθησω! Ρε παιδι μου να μην πηγαινει το χερι μου καθολου στη ζωγραφικη??? Ντιπ για ντιπ ομως!!! Προσπαθω απο χτες να φτιαξω κατι που εχει και λιγη ζωγραφικη και το χαλαω!!! Γκρρρ μπορει να στο δωσω να το φτιαξεις εσυ τελικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα διαφωνώ οριζοντίως, καθέτως, διαγωνίως & κυκλικώς Μάρω!!! Το συγκεκριμένο δεν χρειάζεται να πιάνει καθόλου το χέρι στην ζωγραφική καθώς δεν έχει καθόλου ζωγραφική! Μόνο πασάλλειμα χρώματος που αυτό οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει!!!! Δώσε του μία ευκαιρία και θα ξαφνιαστείς ευχάριστα! Καλό μήνα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  2. Καλό!
    Τωρα που ειναι τις μόδας το ombre, θα το εκανα στο αγαπημενο μου χρωμα αντιγραφοντας το δικός σου γκρι-ντεγκραντάρισμα ;)

    Καλή Πρωτομαγιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ακόμα της μόδας το ombre; Σούπερ! Και εύκολο και μοδάτο λοιπόν ;)
      Καλό μήνα!

      Διαγραφή
  3. Πολύ καλό!!! Αν το βάλεις σε shadow box και βάλεις κάποιο μικροαντικείμενο για αποστάτη ανάμεσα απο τα φύλλα θα γίνει τρελό 3d project! Μπορντώ καφέ θα το έφτιαχνα για να κάνει και καλά ρεαλιστικό... Καλή Πρωτομαγιά Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σούπερ ιδέα Σοφία! Η ταινία διπλής όψης με το αφρολέξ ενδιάμεσα νομίζω πως θα είναι ό,τι πρέπει!!! Και σε διαβαθμίσεις του γκριζομπλέ πάντως θα έδειχνε εξίσου όμορφο και ρεαλιστικό ;) Καλό μήνα να έχουμε!

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλό και πολύ έξυπνη ιδέα!!!!!
    Καλό μήνα και καλή Πρωτομαγιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Στέλλα, σ' ευχαριστώ πολύ!
      Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  5. Ε πράγματι αυτό και εύκολο είναι και γρήγορο και με σχεδόν μηδαμινό κόστος! Ευχαριστούμε για την ιδέα Δήμητρα μου και καλή Πρωτομαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 3 σε 1 Χριστίνα!!! Κι αν βάλεις και το ombre που έλεγε παραπάνω η Beauty και την ανακύκλωση παλιού χαρτονιού και τις δυνατότητες τόσο σε χρώμα όσο και σε μέγεθος, αυξάνονται οι αριθμοί ;) Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  6. Πολύ καλή ιδέα και εύκολη!!!!!!
    Το αποτέλεσμα εντυπωσιακό!!!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ρένα, να 'σαι καλά! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε.
      Καλημέρα & καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  7. αααα τελικά είμαι καλλιτέχνης και δεν το ήξερα!!! ξέρεις πόσα χαρτιά έχω μουτζουρώσει και σκίσει εγώ με την ταλιμπανούλα παρέα?!?!?!? σε ευχαριστώ που μου άνοιξες τα μάτια, μένει να μας αναγνωρίσει και το κοινό τώρα σαν οικογένεια καλλιτεχνική!

    (Πέρα από την πλάκα, κάτι τόσο απλό έδωσε τόσο όμορφο αποτέλεσμα, εντυπωσιακοτατο!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα εμ καιρός δεν ήταν Μάχη;;;; Ορίστε που τώρα θα έχετε και δικαιολογία πως φτιάχνετε τέχνη ;))
      Καλό μήνα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Όχι μονο ευκολο και με λίγο κόστος άλλα και ωραίο αποτέλεσμα έτσι οπώς το βλέπω. Τα χρωματα που θα προτιμούσα είναι το λευκό σ'ολες του τις χρωματικές διαβαθμίσεις...θα ταίριαζε στο δικο μου περιβαλλον...ωραία και εξυπνη ιδέα...καλό μήνα και φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό είναι ένα από τα ωραία αυτή της ιδέας Μαρία μου. Μπορεί να γίνει σε ότι χρώμα θέλουμε και σε όποιο μέγεθος επιθυμούμε :)) Την καλημέρα μου & καλό μήνα. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  9. Πολυ ομορφο Δημητρα και πολυ πρωτότυπο! Επίσης, πολυ του γούστου μου! Πόλλα φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Σωτήρια! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε. Ίσως αξίζει να το δοκιμάσεις με τα μικρά σου :)
      Καλό μήνα. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  10. Τέλεια ιδέα και πολύ εύκολη! Λέω να το δοκιμάσω σε πράσινο-καφέ για το γραφείο μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη & τα καλά σου λόγια! Ελπίζω αν το δοκιμάσεις να μάς δείξεις τα αποτέλεσματα :)
      Την καλημέρα μου & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  11. Καταπληκτικό!
    μπράβο δήμητρα (ελπίζω να μου επιτρεπεις τον ενικό), ακόμα ενα πολύ ωραίο DIY.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'΄ευχαριστώ πολύ maza! Όσο για τον ενικό, εννοείται :))
      Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  12. Καταπληκτική ιδέα Δήμητρα!!!Θά τό έκανα σέ αποχρώσεις τού μπλέ,νά θυμίζει κύματα,παραλίες καί Καλοκαιράκι!!!
    Καλή Πρωτομαγιά!!Καλό μήνα!!!Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία Δήμητρα μου! Ίσως αν έσκιζες το χαρτί σε κυμματοειδή μορφή, να θύμιζε όντως θάλασσα :D
      Φιλιά πολλά & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  13. Μμμμ!!! Θα μου άρεσε πολύ και σε παστέλ για το παιδικό δωμάτιο!!!! Που το σκαρφίστηκες θηριακι; Μπράβοοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα την μπογιά, είχα και το χαρτόνι που είχε λερωθεί οπότε σκέφτηκα να τα συνδυάσω και να τα αξιοποιήσω Ίριδά μου! Σε ροζουλί τόνους θα ταίριαζε πολύ στο δωμάτιο της μικρούλας σου :) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Υπέροχη τεχνική και πολύ απλή! Όπως ακριβώς μου είπες... σκίζεις και μουτζουρώνεις. Το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό και μου αρέσει πολύ το μαύρο - γκρι που επέλεξες αν και προσπαθώ να το φανταστώ και με άλλα χρώματα. Αυτή σου την αναρτηση θα τη θυμάμαι (όχι ότι δεν θυμάμαι κι άλλες...) μιας και ήταν αφορμή να συναντηθούμε ;) Χάρηκα πολύ που σε γνώρισα Δήμητρα. Πολλά φιλιά και θα τα λέμε...
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες, όπως στο είπα Νίκη! Μόνο σκίσιμο και μουτζούρωμα :))
      Κι εμείς χαρήκαμε πολύ που σάς γνωρίσαμε!!! Κι ελπίζουμε να το επαναλάβουμε σύντομα και με καλύτερη οργάνωση (βλ. Μπατζάβαλη- Καλύβια) χαχαχαχαχαχαχα
      Φιλιά πολλά & χαιρετίσματα στον σύζυγο!

      Διαγραφή
  15. Καλό μήνα !Υπέροχη τεχνική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ! Να ΄σαι καλά :))
      Την καλημέρα μου & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  16. Ε, ενταξει, αυτο το κανω κι εγω! Οντως!!
    Ειναι φανταστικο Δημητρα!!!! Δεν θα εκανα τιποτα διαφορετικο απ'οσα εκανες εσυ γιατι απλουστατα οπως φανταζεσαι το μαυρο κι εγω θα προτιμουσα.
    Καλη Πρωτομαγια και καλο μηνα ευχομαι!! Σε φιλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όσο το έφτιαχνα, σε σκεφτόμουν! Αναρωτιόμουν αν θα καθήσει καλά λόγω μαύρου χρώματος και εποχής που όλοι θέλουμε παραπάνω χρώμα αλλά έλεγα από μέσα μου πως τουλάχιστον εσύ θα το εκτιμήσεις!!!! χαχαχαχαχα
      Φιλιά πολλά πολλά :**

      Διαγραφή
  17. Πανέμορφο Δήμητρα !! Εξαιρετική φωτογραφίες και παρουσίαση. Δεν ξέρω αν θα επέλεγα άλλο χρώμα, το γκρι που έβαλες εσύ μου φαίνεται ιδανικό !!
    Καλημέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Άρη για τα καλά σου λόγια! Εμένα θα μού άρεσε και ένα πολύ ανοιχτό παλ κοραλί για φόντο ουρανού αλλά δεν είχα τα κατάλληλα χρώματα για να το φτιάξω :)) Την καλημέρα μου & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  18. Εγώ θα το έκανα πολύχρωμο.... ίσως κάτι με λουλούδια..... πάντως πολύ ωραία και προπαντός εύκολη ιδέα!!!!! Καλό μήνα κι από δω!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με λουλούδια; Αδυνατώ να το φανταστώ Χριστινάκι! Πρέπει να μάς το δείξεις αν το φτιάξεις :))
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  19. Καλό και χαρούμενο μήνα Δήμητρα !!!1 Πράγματι μια πολύ έξυπνη ιδέα που σίγουρα θα χρησιμοποιήσω στις mixed media δημιουργίες μου !!! Εξαιρετικό σαν backround πίνακα στις πρασινομπλέ αποχρώσεις !!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι τέλεια ιδέα Νικόλ! Δεν το είχα φανταστεί ως φόντο αλλά σίγουρα του ταιριάζει πολύ!!! Χαίρομαι που σού άρεσε. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  20. Από.. μακριά μοιάζει να έγινε με μολύβι!! Πολύ απλή και όμορφη ιδέα για στολισμό και αξιοποίηση της μπογιάς!

    Καλό Μάιο!
    Μπιζού**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Πανδώρα. Κι όντως είναι ό,τι πρέπει για λερωμένα χαρτόνια και μπογιά που έχει ξεμείνει!
      Καλημέρα & καλό μήνα! :*

      Διαγραφή
  21. Πάρα πολύ ωραίο! AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αριάδνη! Καλό μήνα. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  22. Γεια σου Δημητρα μου! Θα το προσπαθησω, αλλα δεν σου υπόσχομαι και πολλά!
    Καλό μήνα με υγεία και ανθρώπους που αγαπάμε και μας αγαπούν.
    Πολλά Φιλιά
    Καλό Σαββατοκύριακο :) !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλα, δεν θέλω ηττοπάθειες!!! Είμαι σίγουρη που θα βγει μια χαρά!!!!
      Φιλιά πολλά Αριάδνη μου. Καλό μήνα να έχουμε :**

      Διαγραφή
  23. Ποσο υπέροχο ... Θα το δοκιμάσω σίγουρα οταν διακόσμησω το δωματιο μου ... Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μοιραστείς και μαζί μας τη δική σου εκδοχή :) Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  24. Υπεροχότατο!!!
    Προσωπικά θα επέλεγα τις ίδιες αποχρώσεις!Είναι ιδανικές!
    Γεια στα χεράκια σου για ακόμη μία φορά!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Βάσω! Χαίρομαι που συμφωνούμε και στις αποχρώσεις ;)
      Φιλιά πολλά & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  25. Αυτό το κόλπο είναι καταπληκτικό και για να σχηματίσει κανείς κύματα...Στις αποχρώσεις του μπλε λοιπόν θα το έφτιαχνα και σε shadow box για να προσθέσω υλικά από θάλασσα.Ιδέα φοβερή!!!Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Αλεκάκι!!! Να αναμένουμε λοιπόν την σχετική ανάρτηση με την ανάλογη δημιουργία;; :D
      Καλό μήνα & φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Τέλειο diy !!! Είναι από τα αγαπημένα μου abstract θέματα και μ' αυτό τον τρόπο γίνεται πανεύκολα !!! Μπράβο σου Δήμητρα !!! Καλή σου μέρα ... καλή βδομάδα ... καλό μήνα ... ☺ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ιωάννα!!! Είναι όντως πανεύκολο και με πολύ ωραία αποτελέσματα. Χαίρομαι που σού άρεσε. Καλό μήνα & φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  27. Και ωραίο το κάδρο και τρισδιάστατο και εύκολο να το φτιάξεις. Από μόνη μου δεν θα το είχα σκεφτεί όμως! Ευχαριστούμε για την ιδέα. Τώρα σε τι χρώμα θα το έφτιαχνα; Νομίζω ότι οι αποχρώσεις που έβαλες του πάνε καλύτερα, αλλά ίσως να δοκίμαζα και αποχρώσεις του κίτρινου-κόκκινου, κάτι σαν φθινοπωρινό τοπίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Ελευθερία και εγώ σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Ωραίο συνδυασμό χρωμάτων επέλεξες! Την καλημέρα μου & καλό μήνα :)

      Διαγραφή
  28. Εύκολο, γρήγορο και καλόγουστο! Μπράβο Δήμητρα, είναι μια καταπληκτική ιδέα αυτή!!!
    Τα βουνά θα τα έφτιαχνα κι εγώ στο ίδιο χρώμα και θα άλλαζα το χρώμα του φόντου και θα χρησιμοποιούσα κάτι σε γαλάζιο του ουρανού!!
    Καλό μήνα και καλή εβδομάδα Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Αλεξάνδρα! Μαζί σου και για το φόντο. Εγώ θα το ήθελα σε παλ κοραλί αλλά ούτε το ανάλογο χαρτόνι ούτε τα απαραίτητα χρώματα είχα, οπότε το άφησα λευκό! Καλό μήνα να έχουμε. Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  29. Είναι πραγματικά πανέμορφο και πολύ εύκολο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Πωλίνα για τα καλά σου λόγια :) Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  30. Καλή εβδομάδα Δημητρούλα και καλό μήνα!! Πολύ έξυπνη και δημιουργική ιδέα!! Και απολύτου του γούστου μου (ξέρεις εσύ..χα χα !!) !! Φιλιά, την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσε Αθηνά! Τα γούστα μας ταιριάζουν σε πολλά ;)
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  31. Είναι πολύ όμορφο Δήμητρα και φαίνεται εύκολο,ευχαριστούμε για τις ιδέες!!Τώρα τι χρώμα θα το έβαφα,ανάλογα που θα το έβαζα,ποιο χρώμα θα ταίριαζε,πάντως μου αρέσει και το μαύρο!!Καλημέρα,καλό μήνα Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Ιωάννα! Πάντως με ξάφνιασες! Θα περίμενα να το προτιμούσες σε πιο έντονους χρωματισμούς, δεδομένης της αγάπης σου για τα χρώματα :) Καλημέρα & καλό μήνα!

      Διαγραφή
  32. Μου αρέσει η τεχνική και η σκέψη βεβαίως αλλά και το ότι είναι στους τόνους του γκρίζου και του μαύρου! Εντυπωσιακό το αποτέλεσμα!!Καλή εβδομάδα Δημητρούλα μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Λιλιάκι! Για τόσο απλή διαδικασία, όντως το αποτέλεσμα είναι αναπάντεχα εντυπωσιακό :))
      Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  33. οχι μονο απλο, αλλα και υπεροχο! και σου δινει και την αισθηση 3D! μπραβο δημητρα...μου βρηκες ιδεα απασχολησης της κορης μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και παιχνίδι και δημιουργία πίνακα για τη διακόσμηση του τοίχου, 2 σε 1 Ζηνάκι! Σ' ευχαριστώ πολύ!!!

      Διαγραφή
  34. Απλό στην εκτέλεση αλλά πάρα πολύ εντυπωσιακό και τα χρώματα που διάλεξες μου αρέσουν πάρα πολύ!! Μπράβο Δήμητρα και ευχαριστώ για την ιδέα!! Η φωτογράφιση τέλεια όπως πάντα!! Φιλιά και καλό μήνα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Θάλεια μου! Χαίρομαι που σού άρεσε. Όσο για τα χρώματα, ήταν μονόδρομος για μένα αλλά φυσικά γίνεται σε οποιαδήποτε απόχρωση :)) Φιλιά πολλά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  35. Ω ναι! Ωραίο και στιλάτο όπως πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Φοβερή σύλληψη Δήμητρα! Πραγματικά εύκολο και πολύ πρωτότυπο! Τα χρώματα που διάλεξες με τις αποχρώσεις του γκρι είναι ακριβώς στα γούστα μου! Να είσαι καλά να μας γεμίζεις έξυπνες ιδέες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερινάκ!!! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε και ζητώ συγγνώμη για την καθυστέρηση στην απάντηση. Φιλιά!

      Διαγραφή
  37. Είχα ένα παλιό κάδρο και δεν ήξερα τι να το κανω..Τώρα πια δεν υπάρχει αχ γιατί τώρα :((( πανεύκολο και τόσο όμορφο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει :)) Κράτα το στα υπόψη για όταν έρθει στα χέρια σου ένα άλλο κάδρο που δεν θα χρειάζεσαι!

      Διαγραφή