Δευτέρα, 15 Ιουνίου 2015

Μεγάλα φυτά στη διακόσμηση


Ίσως η νέα αγαπημένη ιδέα να οφείλεται στην άνοδο της θερμοκρασίας - που αρχίζει να φτάνει σε επικίνδυνα για την ψυχική μου υγεία επίπεδα- ή στο γεγονός πως οι μεγάλες πράσινες υπάρξεις δίνουν έναν αέρα εξωτικό στο χώρο. 






Όπως και να έχει, στην προκειμένη το μέγεθος όντως μετράει - στα φύλλα εννοείται!-  και τα φυτά είναι πάντα μία καλοδεχούμενη προσθήκη σε έναν χώρο.

Πως σάς φαίνονται; Έχετε κάποιο φυτό με μεγάλα φύλλα να μού προτείνετε;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.... άντε και καλό καλοκαίρι....








φωτογραφία cover: Decor Asylum

54 σχόλια:

  1. Χαχαχαχαχααχαχαχαχ το μέγεθος όντως μετράει ,φιλενάδα μου καλή,και όχι μόνο στα φύλλα!!!!!!!!!!!!!!!
    Εσύ μας δείχνεις φυτά κι εγώ βλέπω τις γλάστρες και κατεβάζω ιδέες για diy.H αλήθεια είναι ότι μια εξωτική νότα τη δίνουν αυτά τα μεγαθήρια ,αρκεί να έχεις τον άπλετο χώρο στο σπίτι.Εγώ θα αρκεστώ στα παχύφυτα και τα ξερά κλαδιά ,αλλά δε θα έλεγα όχι σε ταπετσαρία τοίχου που θα απεικονίζει φύλλα φτέρης ή μπανανιάς.
    Πάντως μ'έφτιαξες για το ξεκίνημα της εβδομάδας,Σ'ευχαριστώ.Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμ τι θα ελεγες εσυ καμαρι μου????

      Διαγραφή
    2. Όπως πρέπει σε βρίσκω φιλενάδα γιατί ένα diy για μοντέρνα γλάστρα είναι άκρως καλοδεχούμενο ;)
      Πάντως είσαι σταθερή στις αξίες σου στις φλόραλ ταπετσαρίες!!! Χαίρομαι που σού άρεσε η ανάρτηση. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσουν!! Αρκεί να μην θέλουν πολλή περιποίηση γιατί την έβαψαν!! Μήπως να παραμείνω στα αγαπημένα και ανθεκτικά παχύφυτα;;; χμμμμ !! Καλή εβδομάδα Δημητρούλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια πως μερικά φυτά είναι άκρως δύστροπα! Όσο για τα παχύφυτα είναι κλασσική αξία, τουλάχιστον για μένα ;) Καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχα φυτά δίνουν στο χώρο μια υπέροχη αίσθηση!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Σοφία! Δίνουν άλλον αέρα. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  4. οσο και αν λατρευω τα φυτα...δεν τα παω καλα μαζι τους! ασε που το σπιτι μου δεν εχει και τρελο φως αλλα εχει και δυο ζιζανια , οποτε προς το παρων τα ξεχναμε! υπεροχες προτασεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο και κάποιο φυτούλι θα αντέξει στα χέρια σου Ζηνάκι! Όσο για τα ζιζάνια... εεε που θα πάνε, θα μεγαλώσουν κι αυτά χεχεχεχε Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Θυμάμαι όταν είχα μετακομίσει στο σπιτάκι μου στα μέσα του 2011 είχα ένα μεγάλο φυτό σε μια γωνιά περίπου όπως αυτά στις φωτο σου Δήμητρα μου ... ωραίες εποχές για το σπιτάκι μου.. ήταν στις δόξες της η διακόσμηση του τότε. Μετά ήρθε η μικρή το 2012 και πήγαν όλα βόλτα. Όπως ο δίσκος που έκανα το ΣΚ και μάλλον θα επισκεφθεί τη μαμά μου σύντομα. Μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες που επέλεξες και μάλιστα τη μια την είχα κάνει pin ακριβώς επειδή μου άρεσαν τα φυτά!!!
    Τωρα σπίτι εχω μικρά γλαστράκια και 3 μεγάλες γλάστρες με ροδίτη, σεφλέρα και ένα αλλό που δεν το θυμάμαι.. ολα στο μπαλκόνι γιατί η μικρή παέι και χώνει τα χέρια στο χώμα.. ζιζάνιο σου λέωωω!!!!

    Σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επαφή με την φύση Ίριδά μου, αυτό μάλλον επιδιώκει η μικρούλα σου χεχεχεχε. Θα ψάξω τα φυτά που αναφέρεις γιατί γενικότερα ψάχνομαι για μία μεγάλη πρασινάδα εντός του σαλονιού ;) Όσο για τις δόξες στη διακόσμηση, μία μικρή ανάπαυλα είναι μόνο και μετά θα διακοσμησείς παρέα με την πριγκήπισα ;) Φιλιά!

      Διαγραφή
  6. Πολύ μου αρέσουν τα μεγάλα φυτά στο σπίτι. Τώρα όμως δεν έχω κανένα. Μόνο στον κήπο. Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ μία από τα ίδια Χριστίνα αλλά θέλω να το αλλάξω αυτό! Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  7. Μου αρέσουν τα φυτά, εσωτερικού ή εξωτερικού χώρου, την θέλουμε αυτή την ανάσα πρασίνου στις πόλεις. Αρκεί όμως να μην θέλουν πολύ περιποίηση, οπότε επιλέγω και με αυτό το κριτήριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να καταφέρω να βρω την χρυσή τομή Ελευθερία με ένα φυτό που και έχει μεγάλα φύλλα και που δεν είναι πολύ δύστροπο στην περιποίηση :) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  8. Αλλάζουν πραγματικά την ποιότητα του χώρου !!! Από τις αγαπημένες μου προτάσεις, είχα έναν φίκο για πολλά χρόνια και τώρα τον μετακόμισα στην βεράντα γιατί μεγάλωσε πολύ. Τώρα θέλω να υιοθετήσω ένα καινούργιο φυτό για να δωσει ζωή στο σαλόνι μου, φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ήξερα πως ο φίκος επιβιώνει κι εσωτερικά, αν εννοείς φυσικά αυτόν με τα σχεδόν μελιτζανί φύλλα. Έχω έναν τεράστιο σε μία εξίσου τεράστια γλάστρα στο μπαλκόνι και τελευταία μου φαίνεται πως έχει παραστριμωχθεί και θέλει ακόμα περισσότερο χώρο .... Μαζί σου για την υιοθέτηση πράσινων υπάρξεων ;)) Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  9. Μ'αρέσουν να τα βλέπω σε άλλους! Επίσης σε ιατρεία, γραφεία κλπ. Όχι σε εμένα...με τρομάζουν! Ωραίες οι προτάσεις σου Δήμητρα! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χμμμ αν και δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να σε τρομάζουν τα μεγάλα φυτά, το σέβομαι απόλυτα. Δεν μπορούμε όλοι εξάλλου να έχουμε τα ίδια γούστα :D Την καλημέρα μου Νατάσα!

      Διαγραφή
  10. Παλιά είχα πολλά φυτά εσωτερικού χώρου, αλλά ήθελαν πολλή περιποίηση, κι εγώ τότε είχα τα παιδιά μικρά και ο διαθέσιμος ελεύθερος χρόνος μου ήταν μηδαμινός.
    Ομως μ' αρέσει πάρα πολύ να τα βλέπω μέσα σε σπίτια!
    Φιλιά, καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως, με εξαίρεση ίσως τα παχύφυτα, όλα τα υπόλοιπα δεν είναι να τα παραμελείς. Αλλά δίνουν τόση φρεσκάδα που σίγουρα αξίζουν :)) Πολλά φιλιά Έλενα. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφα τα μεγάλα φυτά κάποτε είχα κι εγώ!
    Καλή βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να αποκτήσεις ξανά αν το θελήσεις κάποτε Ρένα :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  12. Τα φυτά αλλάζουν πολύ το χώρο!!!
    Καλή βδομάδα!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου Στέλλα!! Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  13. Δεν την παλευω την ζεστη... θα θελα παρα πολύ να χωθώ μεσα στο φυτό της τελευταίας φωτογραφιες μπας και δροσιστώ!

    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμπάσχουμε Μπιούτι, συμπάσχουμε!!!! Κι εγώ σαν ανάσες δροσιάς τα βλέπω :) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  14. Μου αρέσουν απίστευτα !!! Οτιδήποτε σε πράσινο που να μην θέλει πολύ περιποίηση!!! Έχουμε τον φικο της προτελευταίας φωτογραφίας σχεδόν δέκα χρόνια και δεν παθαίνει τίποτα !!! Και μεσα και στο μπαλκόνι μεγαλώνει απτόητος!!! Τον συστήνω ανεπιφύλακτα !!! Πολύ ωραία ανάρτηση Δήμητρα !!! Καλή σου βδομάδα!!! Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα ξέρεις μήπως Ιωάννα μου ποιο είναι ακριβώς το όνομα του συγκεκριμένου φίκου;;; Είναι τόσοι πολλοί που άντε να βγάλεις άκρη. Χαίρομαι πάντως που είναι ανθεκτικός, πολύ θετικό για την προσθήκη σε έναν χώρο!!!! Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  15. Έχουν πολύ ενδιαφέρον tα μεγάλα φυτά, τελευταία είναι έντονη η μόδα (αν και στην Ελλάδα δεν έχει έρθει) ένας χώρος με industrial αισθητική στο κέλυφος να γεμίζει από φυτά, σχεδόν σαν θερμοκήπιο . Δίνοντας το statement του urban green. Στο εξωτερικό, καφέ, loft και ξενοδοχεία δείχνουν να ακολουθούν αυτό το στυλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην Ελλάδα είμαστε πάντα ένα δυο χρόνια πίσω, είναι αλήθεια. Όσο για το στυλ που περιγράφεις, είναι τέλειο ως εναλλακτικό μοντέρνο conservatory σε ένα βιομηχανικού στυλ σπιτικό (αχ αχ). Μέχρι τότε, ένα πολύ μεγάλο φυτό αρκεί (κι ας έχει αρχίσει να βγαίνει από την μόδα πέρα από τον Ατλαντικό).... ;) Καλημέρα!

      Διαγραφή
  16. Φυσικά και μετράει το μέγεθος! Και ναι ακόμα μιλάμε για φυτά χαχα Υπέροχα και εντυπωσιακά Δήμητρά μου!Δεν έχω τόσα μέσα στο σπίτι γιατί έχω υπερβολικά πολλά στον κήπο μου!! Καλό βράδυ και καλή εβδομάδα:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα. Μόνο για φυτά :P Εγώ Λιλιάκι, όπως κατάλαβες, θέλω και μέσα στο Άσυλο! Πολλές καλημέρες :))

      Διαγραφή
  17. Oh yes!!!
    Μ'αρεσεις!!!!!! Για να ζητας εσυ να σου προτεινουμε φυτο, κατι παιζει στο μυαλουδακι σου κι ανυπομονω να το δω στην οθονη μου!! Να γινω τωρα η τραγικα ξενερωτη της παρεας και να σου πω οτι το πρωτο πραγμα που σκεφτηκα βλεποντας αυτα τα τελεια φυτα ειναι το ποση αραγε σκονη θα μαζευουν τα φυλλα τους;; χαχαχαχαχα Οκ... Μην πυροβολειτε τον πιανιστα. Μια κουβεντα ειπα η καψερη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα. Πως με καταλαβαίνεις, πως με καταλαβαίνεις!!!! Ψάχνομαι, είναι αλήθεια, για ένα μεγάλο φυτό για το Άσυλο!!!! Και τσουπ εσύ να μού το "χαλάσεις" με το θέμα σκόνη. Ντροπή και πτου σου!!!! :PP
      Σίγουρα θα μαζεύει είναι αλήθεια!!!! Αλλά ποσώς με ενδιαφέρει. Και πάλι πάντως πτου σουυυυυ!
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  18. Τέλεια, Δημητρούλα!!! Δίνουν άλλη αίσθηση στο χώρο και σίγουρα μια νότα δροσιάς!!!
    Φιλιά πολλά, κοριτσάκι! Καλή σου εβδομάδα! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι τα βλέπω κι εγώ κορίτσια, με την καταραμένη ζέστη των τελευταίων ημερών, ως νότες δροσιές...ακόμα κι αν είναι απλώς μία αυταπάτη :)) Πολλά φιλιά. Καλημέρα!

      Διαγραφή
  19. Μου αρεσει πολυ να υπάρχουν φυτά στο εσωτερικό του σπιτιού. Εγω εχω κεντια, σπαθίφυλο και μια μικρή δράκαινα. Ίσως η κεντια να ταιριάζει στο χώρο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ευαγγελία. Θα φάξω να δω για την κέντια!!! Ελπίζω να μην είναι πολύ δύστροπη :)
      Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  20. Πραγματικά δίνουν αίσθηση δροσιάς! Και εγώ θέλω να χωθω όλη κάτω από το φυτό μπας και δροσιστω! Τώρα βέβαια μου έρχονται κι άλλες εικόνες στο μυαλό, σχετικές με διακοπές, διακοπές και διακοπές! Πολλά φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια Σωτηρία πως έχουν εξωτικό αέρα οπότε οι συνειρμοί με διακοπές δεν αποφεύγονται :)) Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  21. Όσο περισσότερο πράσινο τόσο το καλύτερο! Αρκεί να έχεις χώρο βέβαια.. Το δικό μας το έρημο το σπίτι ουτε για φίκο δεν έιναι φοβούμαι. Μπανανιά θα πώ εγώ αν και δεν ξέρω καθόλου πως συμπεριφέρεται σε εσωτερικό χώρο. Απο φύλλο πάντως σκίζει.. Την καλησπέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα με την μπανανιά Σοφάκι αλλά πολύ φοβάμαι πως δεν κάνει για εντός. Τουλάχιστον εγώ δεν την έχω δει πουθενά μέσα σε σπίτι, μόνο έξω! Την καλημέρα μου :))

      Διαγραφή
  22. χαχαχ... είσαι μέσα στο μυαλό μου! Σκεφτόμουν το θέμα των μεγάλων φυτών εσωτερικού χώρου και μάλιστα είπα να στο στείλω σαν θέμα... αλλά εννοείται πως το ξέχασα. Δήμητρα, τα λατρεύω τα φυτά!!! Είχα 7-8 γλάστρες μέσα στο σαλόνι μου, μικρές και μεγάλες. Μια τεράστια Σανσεβιέρια που έφτανε σχεδόν το ύψος μου. Λατρεμένη! Μάλιστα έιχε πάρει η μαμά μου για τον εαυτό της και για μένα και η δική μου θέριεψε - είμαι πολύ περήφανη! χαχαχα Όμως στις καλοκαιρινές διακοπές έπρεπε να τις μετακομίζω όλες στο πατρικό μου, γιατί κοντά στις γλάστρες της μαμάς μου θα έβρισκαν λίγο νεράκι και οι δικές μου. Έπειτα ήρθε η Αγνή και οι γλάστρες μου είχαν γίνει ένας προσβάσιμος κήπος για να σκαλίζει. Έτσι, με την τελευταία καλοκαιρινή τους μετακόμιση έμειναν μόνιμα στη μαμά μου :((( Πάντως ομορφαίνουν τόσο πολύ το χώρο... σε χαλαρώνουν. Δίνουν μια άλλη αισθητική και μια ηρεμία στο σπίτι! Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα, διαβάζουμε και σκέψεις Νίκη μου!!!!! Η σανσιβέρια πολύ "αρχιτεκτονική" και εύγε που χαιρόταν τόσο πολύ τις φροντίδες σου και θέριεψε!!! Αλλά καταλαβαίνω πως αυτό το πήγαινε-φέρε δεν ήταν καθόλου βολικό. Που θα πάει θα μεγαλώσει η Αγνή και θα φροντίζετε πλέον παρέα τις γλάστρες σας :)) Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  23. Υπεροχα τα φυτά ...δεν είναι μόνο ωραία δίνουν και οξυγόνο !!!!
    στο σπιτι μου παντός δεν λείπουν τα φυτά !!!!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς. Και με ομορφιά και με πρακτικό χαρακτήρα!! Πολλές καλημέρες :**

      Διαγραφή
  24. Τρελαινομαι!!! Μαλλον θα το επιχειρησω κιολας! Το πρωτο που δειχνεις στο καλαθι τρωει την φορμαλδευδη για πρωινο και καθαριζει την ατμοσφαιρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις όνομα βρε φιλενάδα;;; Εννοώ στα Ελληνικά γιατί είναι πανέμορφο!!!
      Με το φυσικό ξύλο που έχεις πάντως, νομίζω πως θα δείχνει υ-π-έ-ρ-ο-χ-α!

      Διαγραφή
  25. πάντα μου άρεσαν οι γλάστρες μέσα στο σπίτι! δίνουν πραγματικά μια εξωτική νότα! και ειδικά με τις πιο μοντέρνες γλάστρες είναι άψογες επιλογές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Υπέροχα φυτά,φωτογραφίες Δήμητρα με εξωτικές πινελιές!!Εμένα με ξέρεις με τα φυτά...πριν λίγο καιρό είχα πάρει ένα δυόσμο,να στολίζει το παράθυρο της κουζίνας και να νοστιμίζει τα φαγητά μας,αλλά δεν τα "κατάφερε"στα χέρια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δε φτάνει που σκοτώνω τα μικρά εσύ θες να με κάνεις εγκληματία με τα μεγάλα! Πραγματικά φαίνονται πανέμορφα σε κάθε χώρο και έχουν και πολλά περιβαντολογικά καλά, αλλά δεν το τολμάω μέχρι να σιγουρευτώ ότι θα αλλάξει το κάρμα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Υπέροχα τα φυτά που δείχνεις Δήμητρα!! Μου άρεσαν ιδιαίτερα τα καλάθια, που δίνουν έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα στη διακόσμηση. Εγω με τη Γεωργία πήραμε πριν δυο εβδομάδες μια Αράλια, Φυτώνιες και κάποια παχύφυτα για το σαλόνι. Η Γεωργία ανακάλυψε πρόσφατα το φενγκ σουι και αποφάνθηκε ότι μας είναι απαραίτητα. Τα διάλεξε η ίδια και τα φροντίζει μόνη της, δεν με αφήνει ούτε να τα αγγίξω, γιατί εγώ ότι φυτά εσωτερικού χώρου έπαιρνα παλιά, τα εξολόθρευα αμέσως. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Γεια σου κοριτσάρα!!

    Έχω καιρό να επικοινωνήσω και σκέφτηκα να στείλω ένα μήνυμα καλοκαιρινό με την ευχή να έχεις ένα εξαιρετικά δροσερό και δημιουργικό καλοκαίρι!

    Μπιζού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή