Θαλασσινό θέμα με νέα ματιά


Με αφορμή το email μίας αναγνώστριας, δύο αγαπημένα χρώματα και κάποια παλιά γραφικά ήρθαν να συναντήσουν τις λατρεμένες πινελιές χρυσού κι όλα μαζί να αποτελέσουν τη δική μου πρόταση στη θαλασσινή διακόσμηση. Με diy βεβαίως βεβαίως αλλά και ένα δωράκι για όλους εσάς που ετοιμάζετε κάτι θαλασσινό εντός του καλοκαιριού. 


Οι πρώτες εικόνες που έρχονται στο μυαλό όταν κάποιος μιλά για θαλασσινό θέμα στη διακόσμηση γάμου -ή αρραβώνων όπως στην προκειμένη- είναι στα χρώματα της άμμου και του μπλε-γαλάζιου. Μπεζ αποχρώσεις συνδυάζονται με λευκά και μπλε αξεσουάρ για ένα θέμα "πολύ Ελληνικό". Κι όσο αν το συγκεκριμένο είναι μία ασφαλής κι όμορφη επιλογή, εγώ προσωπικά βρίσκω πως έχει κουραστεί. 

Η δική μου λοιπόν πρόταση ακούει στον συνδυασμό aqua coral με πινελιές χρυσού. 



Κάτι σαν τα παρακάτω, με την προσθήκη όμως του θαλασσινού στοιχείου.





Το θαλασσινό στοχείο το έδωσαν τα γραφικά της Graphics Fairy που είχα χρησιμοποιήσει και στα εκτυπώσιμα "Καλοκαιρινή Κολλεξιόν". Έτσι αφού ετοιμάστηκαν τα δαχτυλίδια πετσέτας - η αφορμή της επικοινωνίας της αναγνώστριας- δεν μπόρεσα να σταματήσω εκεί και σάς έφτιαξα ένα ολόκληρο σετάκι, το οποίο και μπορείτε να κατεβάσετε σε κανονικό μέγεθος (2 σελίδες Α4)  εδώ.



Τα aqua coral καλύφθηκαν. Σειρά όμως είχαν οι πινελιές χρυσού κι εκεί  θυμήθηκα ένα παλιότερο diy του Ασύλου και πιο συγκεκριμένα τα Μεταλλικά Κοχύλια. Έτσι περάστηκαν με  υγρό φύλλο χρυσού και πριν αυτό στεγνώσει πασπαλίστηκαν με αρκετό χρυσό γκλίτερ για έξτρα λάμψη.



Ίσως να μην είναι από τα πιο διαδεδομένα χρώματα που μπορεί να βρει κανείς στο εμπόριο αλλά πραγματικά νομίζω πως με λίγο ψάξιμο για κοραλί και aqua αξεσουάρ, λίγο diy για τα χρυσά κοχύλια και μία δόση τόλμης για συνδυασμό παραδοσιακών λουλουδιών με παχύφυτα και κλαδάκια, μπορεί να πετύχει ένα υπέροχο κι άκρως ανανεωμένο look για το θαλασσινό θέμα.





Εσείς τι νομίζετε; Θα το τολμούσατε στο δικό σας δρώμενο;

Την καλημέρα μου. 


Σχόλια

  1. Φοβερή ιδέα, είσαι μέσα στο μυαλό μου και ό,τι έψαχνα για να στολίσω κάπως το τραπέζι για ένα παρτάκι που έχω στο μυαλό μου..Αν καταφέρω να κάνω ποτέ και τα δαχτυλίδια της πετσέτας θα κάνω και άλλο πάρτι!Και ενθουσιάστηκα και με τα μεταλλικά σου κοχύλια. τα θέλω όλα!!Καλό μεσημέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α πολύ χαίρομαι Ντίνα που θα σου φανεί χρήσιμο! Καλή διασκέδαση και καλή οργάνωση των πάρτυ :) Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  2. μου αρεσει αυτος ο συνδυασμος χρωματων γιατι και το κοραλι και το ua ειναι αγαπημενα. το χρυσο δε θα το ειχα τολμησει??? γιατι τωρα που το βλεπω μου αρεσει και αυτο! και αν και καλυψες το κοχυλι, ειναι πανεμορφο! οποτε , ναι, θα το τολμουσα! χαχαχαχα

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα με ξέρεις φιλενάδα, θεωρώ πως όλα σχεδόν τα χρώματα μπορούν να επωφεληθούν από μικρές δόσεις λάμψης και χρυσού ;) Χαίρομαι που σού άρεσε ο συνδυασμός. Φιλιά!

      Διαγραφή
  3. Είναι ονειρεμένα, πολύ ωραίοι συνδυασμοί που ξεφεύγουν από τα συνηθισμένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δέσποινα. Χαίρομαι που σού άρεσαν :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  4. Πολύ όμορφοι συνδυασμοί Δήμητρα που σίγουρα θα τους τολμούσα εάν παντρευομουν καλοκαίρι! Πολλά φιλιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πραγματικά ό,τι πρέπει για το καλοκαιράκι Σωτηρία! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :**

      Διαγραφή
  5. Με τέτοια εμπνευση που μας δίνεις βρε Δημητρούλα φυσικά και θα τολμούσα!Θα τολμούσα τα πάντα από ότι μας δείχνεις!! Καταπληκτικοί συνδιασμοί χρωμάτων!!
    Καλό απόγευμα :****

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Λιλιάκι! Άντε, μόνο ο γαμπρός έμεινε... τη διακόσμηση και τα λοιπά στα έχουμε ήδη έτοιμα χεχεχεχεχεχε ;) Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  6. Εάν ήμουν χρυσοχέρα σαν κι εσένα, κι εγώ θα το τολμούσα!
    Ιδιαίτερα όμορφα τα χρυσαφένια κοχυλάκια!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είδες Έλενα, δεν χρειάζεται και καμιά ειδική τεχνική, λίγο θάρρος μόνο και πειραματισμοί ;)
      Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Τα λάτρεψα τα χρώματα! Μοναδικός συνδυασμός και το κοχυλάκι πολύ εντυπωσιακό! Επίσης πρόσεξα οτι και σε τούρτα πηγαίνουν πολύ!! Υπέροχες προτάσεις Δήμητρα! Καλό καλοκαίρι...αν και βρέχει..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καθένας στο στοιχείο του Νατάσα με το μάτι σου να πέφτει αμέσως στην τούρτα χεχεχεχε Χαίρομαι που σού άρεσαν! Όσο για την βροχή, ας συνεχίσει, εγώ τουλάχιστον την απολαμβάνω! Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  8. Πολύ ιδιαίτεροι συνδιασμοί !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ράνια μου! Φιλιά & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  9. Η πρωτη φωτογραφια ειναι σχεδον ιδια με αυτη που χρησιμοποιησα για να πω στον ανθοπωλη τιθελω για το γαμο μου. Φυσικα ουτε κατα διανοια δεν εγινε ετσι τελικα αν και δεν με απογοητευσε το αποτελεσμα. Τρελαινομαι για τον συνδιασμο και επιτελους πρεπει να επενδυσω σε ενα εκτυπωτη για ολα αυτα τα υπεροχα που φτιαχνεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού σού άρεσε το αποτέλεσμα, αυτό μετράει!!!! Όσο για τα εκτυπώσιμα εδώ θα είναι να σε περιμένουν όταν με το καλό αποκτήσεις εκτυπωτή :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  10. Μας μάγεψες Δημητρούλα!!! Τι όμορες, δροσερές και πρωτότυπες προτάσεις!!! Είναι όνειρο!!!
    Πολλά φιλιά φίλη, ευχαριστούμε πολύ! ♥ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ κορίτσια. Χαίρομαι που σάς άρεσαν. Τα φιλιά μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  11. Δήμητρα το στυλ σου είναι πραγματικά μοναδικό !! Πολλά μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Άρη, ευχαριστώ πολύ! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  12. Εκπληκτική η πρόταση σου!! Μου αρέσει πολύ! να είναι είναι καλά η αναγνώστρια για την αφορμή!! Εάν έκανα σήμερα το γάμο μου, μάλλον για αυτό το συνδυασμό θα πήγαινα! Εύγε! Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ναι, κάτι τέτοιες αφορμές είναι ό,τι πρέπει για αναρτήσεις Αθηνά! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε τόσο. Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα Τζίνα.

      Διαγραφή
  14. Υπέροχος συνδυασμός Δήμητρα καλοκαιρινός,πολύχρωμος και glamorous(λόγω του χρυσού)!!(Και εμείς στο γάμο μας συνδυασμό ροζ-φούξια με γαλαζοπράσινο είχαμε,μου τον θύμισε ο συνδυασμός σου)Καλό ΠΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραίο συνδυασμό είχατε Ιωάννα! Όσο για το χρυσό, λίγες πινελιές ποτέ δεν βλάπτουν ;) Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  15. Πολύ όμορφα χρώματα και πολύ φρέσκα! Ιδανικός συνδυασμός για καλοκαιρινές γιορτινές στιγμές!
    Φέτος όλο λέω κάτι θαλασσινό να κάνω κι ο καιρός δε μ΄αφήνει. Μολις κάνει δυο μέρες ζέστη, τσουπ πάρε τρεις μέρες βροχή να΄χεις να πορεύεσαι... Μηπως έπρεπε να μην είχαμε σηκώσει τα χαλιά; Ευτυχώς πήγαμε μια θαλασσινη εκδρομούλα χθες και λίγο συνήλθαμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χααχαχαχαχα, εγώ πάντως Νίκη απολαμβάνω το μέχρι στιγμής "καλοκαίρι" και μακάρι να συνεχίζονταν έτσι μέχρι το φθινόπωρο!!!!! Θα έρθουν όμως και οι ζέστες, που θα πάει και θα κάνεις τα θαλασσινά σου :) Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Απλά υπέροχα!!!!Μπράβο Δήμητρα μου έχεις δίκιο το μπλέ έχει κορεστεί όσο αφορά το θαλασσινό θέμα ενώ το σομόν και το χρυσό είναιι σούπερ.Ελπίζω να το κάνω και εγώ σύντομα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός είναι Χρυσόσκονη να ξεφύγουμε από τα καθιερωμένα και να δοκιμάσουμε και νέες ιδέες! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε κι ελπίζω να σου φανεί χρήσιμη η ανάρτηση. Καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  17. Πραγματικά δεν έχω πιο ιδανικό καλοκαιρινό συνδυασμό χρωμάτων... Οι επιλογές σου είναι μία και μία, και το printable για άλλη μια φορά πολύ όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πολύ χαίρομαι που σού άρεσε τόσο Χρύσα! Όσο για τα εκτυπώσιμα, ελπίζω να σού φανούν χρήσιμα κάποια στιγμή :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  18. Αγαπώ αυτά τα χρώματα σε οτιδήποτε! Ρούχα κοσμήματα διακοσμητικά και γιατί όχι και για ένα δρώμενο όπως αυτά που αναφέρεις! Το εκτυπώσιμο απίθανο και πάει Pinterest! Ευχαριστούμε Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις καθόλου άδικο Σοφία και για τα ρούχα και για τα διακοσμητικά! Χαίρομαι που σού άρεσε το εκτυπώσιμο και ευχαριστώ πολύ για το pin! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  19. Πολύ όμορφος ο συνδυασμός που επέλεξες Δήμητρα! Το χρυσό δίνει το απαραίτητο glamour που χρειάζεται ένα event όπως ο γάμος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με ξαφνιάζεις Κατερινάκι. Σ' έχω κατατάξει στα πιο ουδέτερα, λιγότερο "κοριτσίστικα" χρώματα :) Όπως και να να έχει, χαίρομαι που σού άρεσε. Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  20. Συνδυασμοί που μαγνητίζουν το βλέμμα! Είναι σαν να σε αγκαλιάζουν τα ζεστά αυτά χρώματα.. ακριβώς επειδή δεν είναι συνηθισμένα είναι τόσο εντυπωσιακά... ευχαριστούμε και για τα πριντ ,, για ένα καλοκαιρινό πικ νικ ή πάρτυ είναι ΤΕΛΕΙΑ!!!! Φιλάκια πολλά και καλή εβδομάδα Δήμητρα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι κρίμα Ίριδά μου που με φως που έχει η χώρα μας, δεν τολμούμε περισσότερο και τέτοια χρώματα. Ελπίζω τα εκτυπώσιμα να στολίσουν κάποιο δικό σου πάρτυ ή πικ νικ που λες :) Καλημέρα και καλή εβδομάδα :**

      Διαγραφή
  21. Χρώματα και ιδέες για ένα συναρπαστικό σκηνικό Δήμητρα μου ,το έκανες να είναι τέλειο...χίλια μπράβο για όλη αυτή την προσπάθεια να μας δείξεις τι σημαίνει να έχεις την φαντασία και το ταίριασμα σ'ότι και αν κάνεις...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τα καλό σου λόγια. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν οι συνδυασμοί! Καλό Σαββατοκύριακο! Τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  22. Πολύ αγαπημένα χρώματα που ήδη έχω χρησιμοποιήσει σε πρόσφατο diy από δικά σου καλοκαιρινά εκτυπώσιμα .Το χρυσό βέβαια ...άλλη λάμψη !
    Ευχαριστούμε που μας σκέφτεσαι πάντα και μας χαρίζεις απλόχερα το ταλέντο σου .Φλιιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε με ξέρεις Αλεκάκι! Λίγο χρυσό ποτέ δεν βλάπτει χεχεχεχε
      Ευχαριστήσή μου φιλενάδα! Φιλιά πολλά1

      Διαγραφή
  23. Φυσικά! Θέλει και ρώτημα? Είναι ο καλύτερος συνδυασμός!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι Χριστινάκι! Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  24. Εντυπωσιακοί, πανέμορφοι συνδυασμοί χρωμάτων!!! Τα χρυσά κοχύλια τα λάτρεψα!!! Φιλάκια πολλά Δήμητρα και ευχαριστούμε πολύ για τις υπέροχες ιδέες που μας δίνεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστήσή μου Θάλεια! Ελπίζω να φανούν χρήσιμα μέσα στο καλοκαίρι :) Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφα χρώματα για την καλοκαιρινή διακόσμηση. Το χρυσό ανέδειξε τα κοχύλια και όλος ο συνδυασμός σε κάνει να νιώθεις μια χαλάρωση, όπως ακριβώς την έχουμε ανάγκη τώρα το καλοκαίρι. Τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίγο χρυσό πάντα βοηθά χεχεχεχε Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν οι συνδυασμοί Ελευθερία! Καλό Σαββατοκύριακο! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  26. ΤΙ ομορφα που δενει το χρυσό με το τυρκουάζ!
    Καλό καλοκαιρι ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα το καλό και το καλοκαίρι είναι οξύμωρο σχήμα για μένα χαχαχαχαχα

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις