Πέμπτη, 4 Ιουνίου 2015

Για το παιδικό δωμάτιο


Ξέρω πως έχει περάσει καιρός από το τελευταίο diy που σάς έδειξα. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως πίσω από την οθόνη του υπολογιστή και εκτός διαδικτύου έμεινα άπραγη. Αντιθέτως, όλος ο ελεύθερος χρόνος των τελευταίων εβδομάδων αφιερώθηκε σε δημιουργίες για μικρούς φίλους.


Η αρχή έγινε με το καδράκι που ετοίμασα για την βάπτιση του πρίγκηπα της Ζήνας, μία δημιουργία που πραγματικά είχα λατρέψει. Παίρνοντας αυτή την ιδέα ως βάση, μία γλυκύτατη μαμά μού εμπιστεύθηκε - γιατί δεν υπάρχει πιο κατάλληλο ρήμα όταν κάποιος σου στέλνει φωτογραφία του παιδιού του αλλά και σου δίνει το ελεύθερο να υλοποιήσεις μία ιδέα- μία custom made παραγγελία με θέμα τον μικρούλη της αλλά και το αγαπημένο του βιβλίο. Έτσι η φάλαινα έγινε λιονταράκι και ο μικρούλης ταξιδεύει στον ουρανό γεμάτος χαρά. 


Σειρά είχαν μία ιδέα της Χρυσαυγής όπου ένας τολμηρός ελεφαντάκος όχι μόνο δεν σταματά να ονειρεύεται αλλά και πετάει ανάμεσα στα σύννεφα αλλά και ο αγαπημένος μου αρκούδος που εξοπλίστηκε με αξεσουάρ γλυκά σαν μέλι. Και ποιο άλλο χρώμα θα μπορούσα να διαλέξω, παρά το λατρεμένο μου μεντί σε δύο αποχρώσεις; 



Η τελευταία δημιουργία τελείωσε μόλις εχτές και προορίζεται για μία μικρούλα που βαπτίζεται την Κυριακή! Ήθελα κάτι παραμυθένιο και κουκλίστικο, οπότε οι αγαπημένες μου σημύδες συνάντησαν τα εξίσου λατρεμένα ζωάκια του δάσους και μαζί με ένα πουδρέ σομόν φόντο έκαναν ένα πίνακα που, αν μη τι άλλο, νομίζω πως είναι γεμάτος τρυφερότητα.


Με αυτά τα καδράκια πέρασαν όλες οι ελεύθερες ώρες και διάφορα diy έμειναν στην άκρη, μισοτελειωμένα ή απλώς σημειωμένα στο μυαλό μου. Εξάλλου απολάμβανα τόσο πολύ τη δημιουργία τους που δεν μπορούσα να ασχοληθώ με τίποτα άλλο! Τα σχέδια για τις επόμενες μέρες είναι λίγη ξεκούραση και μετά βουρ για τα επόμενα ή/και τα μισοτελειωμένα ;)

Πως σάς φαίνονται; Θα τα βάζατε στο δωμάτιο των δικών σας μικρούληδων; 

Την καλημέρα μου.

76 σχόλια:

  1. Ο πίνακας με τα ζωάκια βλέπω οτι πάει καταπληκτικά στο δωμάτιο του πιτσιφρικιού!! Οι λεπτομέρειες στα ζωάκια είναι απίστευτες!!Καταπληκτική δουλειά Δήμητρα! Επίσης λάτρεψα και το τολμηρό ελεφαντάκι και το μεντι του πήγε πολύ! Να τα χαρούν τα πιτσιρίκια με υγεία! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Νατάσα! Κάθε ζωάκι φτιάχτηκε με πολύ αγάπη και χαίρομαι που αυτό φαίνεται :) Όσο για το μεντί, κλασσικό αγαπημένο! Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  2. Δημητρα στο έχω ξαναμπεί, εχεις πολυ ταλέντο κορίτσι μου! Μου αρέσουν πολυ όλα τα καδρακια! Ξεχωρισα αυτό με το λιοντάρι και το αγοράκι! Πολλά φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Σωτηρία, σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια! Το λιονταράκι όντως έγινε υπέροχο και το καλύτερο είναι πως το λάτρεψε εξίσου και η μαμά που το παράγγειλε κι αυτό κάνει μεγαλύτερη την χαρά :D Καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  3. Εννοείται θα τα έβαζα!!! Δήμητρα, όλα είναι υπέροχα, πανέμορφα. Μπράβο μπράβο και πάλι μπράβο. Τι να πρωτοθαυμάσω... τις λεπτομέρειες, τα μηνυματάκια, τα χρώματα, τη φαντασία που πλημυρίζει κάθε σύνθεση... Πραγματικά έχω εντυπωσιαστεί! Είσαι τόσο εμπνευσμένη και ταλαντούχα που απλά άσ' το να σε οδηγήσει. Νομίζω θα κάνουν θραύση στο μαγαζάκι σου.Είναι μοναδικά, ξεχωριστά και τόσο ιδιαίτερα. Τα φιλιά μου
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου χίλια ευχαριστώ για την συνεχή ενθάρρυνση!! Η αλήθεια είναι πως όλα φτιάχτηκαν μετά από αρκετή σκέψη, δοκιμές κι αλλαγές μέχρι να έχουν την τελική τους μορφή και χαίρομαι που αυτό περνάει και μέσα από τις φωτογραφίες. Καλό Σαββατοκύριακο. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  4. Είναι πανέμορφα και λατρεύω τα χρώματα τους!! Και τώρα που το λες, πρέπει κάποια στιγμή να στρωθώ να φτιάξω το δωμάτιο της μικρής μου, που από θέμα διακόσμησης είναι ένα χάος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Μάρθα! Τα χρώματα μπορεί να μην είναι 100% "παιδικά" αλλά νομίζω πως δίνουν την αίσθηση της αθωότητας ενός παιδιού :) Καλές διακοσμητικές περιπέτειες στο δωμάτιο της μικρής σου! Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.

      Διαγραφή
  5. Δημητρούλα έχω ήδη στο δωμάτιο της κόρης μου τις πανέμορφες δημιουργίες σου!!! Να δω πότε θα αξιωθώ να τις φωτογραφήσω!! Πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά για τον αρκούδο πεθαίνω!!

      Διαγραφή
    2. Χαίρομαι πολύ Αθηνά που σού άρεσαν τόσο ώστε να τις συμπεριλάβεις στο δωμάτιο της μικρούλας σου :)
      Όσο για τον αρκούδο... sweet as honey ;)

      Διαγραφή
  6. Είναι φανταστικές οι δημιουργίες σου Δήμητρα και εξελίσσονται με πολύ όμορφο τρόπο!!!! Τα ζωάκια είναι το ένα πιο αξιαγάπητο από το άλλο και τα χρώματα που χρησιμοποιείς βγάζουν μια απίστευτη γλυκύτητα!!!! Τυχερα όλα τα παιδάκια που θα τα αποκτήσουν !!! Ένα μεγάλο μπράβο και αναμένουμε τη συνέχεια!!!! Πολλά φιλιά!!!! Καλό απόγευμα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ιωάννα! Όσο φτιάχνω μαθαίνω και πειραματίζομαι. Εξάλλου είναι τόσο διασκεδαστικό που είναι πραγματικά εθιστικό. Κάθε φορά και λίγο παραπάνω και κομμάτι παραπέρα :)) Καλό Σαββατοκύριακο. Φιλια!

      Διαγραφή
  7. Καλά, είναι απίθανα τα καδράκια, τα λάτρεψα !!!!
    Φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ράνια μου! Καλό Σαββατοκύριακο :*

      Διαγραφή
  8. Δήμητρα μου η ομορφιά της ψυχής σου καθρεπτιστηκε άψογα στα πανέμορφα καδρακια!!!! Σε ένα μικρό παράθυρο κατάφερες να χωρέσει η φύση, τα ζώα , τα χρώματα αλλά το σπουδαιότερο είναι τα όνειρα!!! Κάτι που τα παιδιά καταλάβαινουν αμέσως χωρίς επεξήγηση γιατί ονειρεύονται ως το άπειρο με τη φαντασία τους!!!! Εσύ λοιπόν τους την πρόσφερες απλόχερα!!!!! Είναι πανέμορφααα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Ίριδα για τα τόσο καλά σου λόγια!! Χαίρομαι πολύ που δίνουν τέτοια αίσθηση ;D Την καλημέρα μου κι ευχές για μία υπέροχη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  9. Δήμητρα στο έχω ξαναπεί, το ταλέντο σου είναι αστείρευτο!! Τα κάδρα σου έχουν μια φρεσκάδα και μια γλυκύτητα μοναδική και είναι ότι πρέπει για παιδικά όνειρα!! Τα ζωάκια είναι αξιολάτρευτα!! Τα χρώματα είναι πανέμορφα!! Εκανες καταπληκτική δουλειά!! Τα παιδάκια θα τα λατρέψουν όπως και οι μεγάλοι!! Φιλάκια πολλά και καλή συνέχεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρω αν είναι αστείρευτο Θάλεια αλλά όσο ασχολούμαι ελπίζω τουλάχιστον να αναπτύσσω την την τεχνική μου :))
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τα ενθαρρυντικά σου λόγια. Φιλιά & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Tο τελευταίο το σωμόν είναι απίστευτα όμορφο! Ίσως επειδή λατρεύω τις σημύδες σου...Αλλά πιστεύω ότι και αυτό που έφτιαξες για τον μικρό της Ζήνας θα πρέπει να το χάρηκε πολύ και η ίδια της.Τελικά ,αυτά που φτιάχνεις για τα μικρά είναι καταπληκτικές δημιουργίες!!!!!!!!!!!!!!'
    Φιλιά και καλή συνέχεια σε ό,τι κι αν μας ετοιμάζεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αρχή έγινε με το καδράκι της Ζήνας Αλεκάκι.Ετοιμάζω κι ένα ακόμα που νομίζω πως σε σένα ειδικά θα αρέσει πολύ! Φιλιά πολλά κι ευχαριστώ για την συνεχή υποστήριξή σου :)

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Αριάδνη! Ευχαριστώ πολύ πολύ :)

      Διαγραφή
  12. πανεμορφα!!! το ιπταμενο λιονταρι απλα το λατρεψα!! μπραβο Δημητρα!! εισαι φοβερη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ιπτάμενο λιονταράκι ήταν ιδέα μίας μαμάς και πραγματικά λάτρεψα όλη τη διαδικασία του custom made Ελπίδα :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  13. Πέρασες δημιουργικά το χρόνο σου Δημητρά μου , οπως πάντα! Δεν ξέρω ποιό να διαλέξω!Αυτό που έχω να πω είναι ότι θα στολίσουν τα παιδικά δωμάτια υπέροχα!!
    Καλό βράδυ κοριτσάκι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δημιουργικά κι άκρως ευχάριστα Λιλιάκι! Γιατί είναι πραγματική απόλαυση να παίρνεις κομμάτια ξύλου και μπάλσας και να φτιάχνεις κόσμους της φαντασίας :D Σ' ευχαριστώ πολύ! Καλή εβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφα και ξεχωριστά!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, να ΄σαι καλά :) Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  15. Κάθε ανάρτησή σου και μία έκπληξη!
    Μοναδικές οι δημιουργίες σου, ιδανικές να συντροφεύουν τους λιλιπούτειους παραλήπτες χωρίς υπερβολή μία ζωή!
    Ένα μεγάλο μπράβο για την καταπληκτική δουλειά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν Βάσω καθώς εκτιμώ πολύ το γούστο σου!!! Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
      Την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Είναι υπέροχα Δήμητρα και τα χρώματα και τα σχέδια!!!Μου αρέσει και το ότι είναι τρισδιάστατα και όχι επίπεδα!Στο είχα πει και την προηγούμενη φορά,άνετα μπαίνουν στο παιδικό δωμάτιο και όχι μόνο!Και το σομόν πολύ,πολύ ρομαντικό!!Καλό βράδυ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ Ιωάννα νομίζω πως το τρισδιάτατο τα κάνει πιο ξεχωριστά. Όσο για τα χρώματα, είναι αυτά που στα δικά μου μάτια δίνουν τις νότες της παιδικής αθωότητας :)) Την καλημέρα μου κι ευχές για μία όμορφη εβδομάδα!

      Διαγραφή
  17. Εισαι μια αστειρευτη πηγη εμπνευσης και δημιουργηκοτητας! Εισαι το κατι αλλο. Πιανεις ξυλο και το μεταμορφωνεις σε εργο τεχνης!!
    Χιλια μπραβο για ολα ανεξαιρετως!!!!!! Οκ, να πω λοιπον κι εγω πως τα αγαπημενα μου ειναι το ελαφακι με τις σημιδες και το ελεφαντακι!!!!
    Σε φιλω και καληνυχτιζω με ομορφες εικονες στα ματια μου!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρυσαυγή. Όχι μόνο για την συνεχή υποστήριξη αλλά και για την σκέψη και τις ιδέες σου!!!!
      Χαίρομαι που το ελεφαντάκι πήρε "σάρκα και οστά" μέσα από μία δική σου ιδέα!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  18. Ειναι πανέμορφα. Τόσο ιδιαίτερα, με προσοχή στις λεπτομέρειες. Ειναι πολυ τυχεροί οι παραλήπτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Ευαγγελία! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια σου :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  19. Αποτυπωσες την ομορφιά του παιδικού ονείρου αλλά και του ιδιαίτερα ξεχωριστού ταλέντου σου Δήμητρα μου.στα καδρακια που τόσο περίτεχνα τα εφτιαξες.Όλα είναι τόσο ωραία και γιαυτό θα κάνω pin τα φιλια μου και καλό σ/κο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Μαρία μου! Αν μη τι άλλο, προσπαθώ όχι μόνο να αναπτύξω την τεχνική μου αλλά και να μείνω πιστή στο δικό μου στυλ! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  20. Πανέμορφες συνθέσεις... και για το δωμάτιο των μεγάλων, ε?!

    Να εχεις ενα ομορφο τελείωμα της εβδομαδας :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για το δωμάτιο κάθε παιδιού ανεξαρτήτως ηλικίας ;)
      Καλημέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  21. Εννοείται πως θα τα έβαζα στο δωμάτιο των κοριτσιών μου! Αν και το τελευταίο ειναι πιο πολυ "κοριτσιστικο" μου αρεσει πάρα πολυ και το μεντι σαν χρωμα! ΅Είναι υπέροχα μπραβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεμένα και τα δύο χρώματα Ντίνα! Όσο για το τελευταίο, αφού προορίζονταν για μία μικρούλα ήθελε την δόση του πουδρέ σομόν :) Σ' ευχαριστώ πολύ! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  22. Χαίρομαι που σε "γνωρίζω" διαδικτυακά.
    Πάρα πολύ όμορφα όλα τα καρδάκια! Ιδιαίτερα και μοναδικά. Ξεχώρισα αυτό με τον ελεφαντούλη! Μου αρέσει και το χρώμα της μέντας πολύ!

    Ασπασία
    (www.mylovablebaby.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ασπασία και καλώς όρισες! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου!
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  23. ειναι παρα πολυ ομορφα και πολυ ιδιαιτερα! σε ταξιδευουν! μπραβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ :)
      Καλή εβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  24. Τι υπεροχες δημιουργιες!!! Ερχομαι απο τον καφε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γειά σου Δέσποινα! Σ' ευχαριστώ τόσο για την επίσκεψη όσο και για το σχόλιο :)
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  25. το ειχα δει το πινακακι με τη φαλαινιτσα στην αναρτηση σου, αλλα οταν ανοιξα το δωρο ήταν ακομα πιο καταπληκτικο! εντυπωσιαστηκα!!!!!! το εχουμε ηδη στολισει και ειναι σα να ηταν το κομματι που ελειπε παντα απο το δωματιο! ανεπαναλητο φιλεναδα, το λατρεψα και εγω και τα παιδια!!!! και ειμαι παρα πολλή υπερηφανη που ειναι χειροποιητο απο εσενα!!!!! χιλια ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Ζηνάκι!!! Δεν ξέρεις πόσο χαίρομαι που σού άρεσε ακόμα περισσότερο από κοντά! Ελπίζω να κατάφερα να συνδυάσω το γούστο μου με το γούστο σου και να είναι στο δωμάτιο των παιδιών για πολλά πολλά χρόνια :) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  26. Μία λέξη: ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ!!!
    Μπράβο Δημητρούλα, έκανες υπέροχη δουλειά!...
    Πολλά φιλιά, φίλη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάς ευχαριστώ πολύ πολύ κορίτσια! Χαίρομαι πολύ που σάς άρεσαν :))
      Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Στο κομοδίνο μου έχω ένα μικρό βιβλιαράκι (εικονογραφημένο παραμύθι), της αγαπημένης μου Beatrix Potter και πολλές φορές το ξεφυλλίζω και χάνομαι μέσα στις παραμυθένιες εικόνες που δημιούργησε με τον δικό της τρόπο και με τα υπέροχα μικρά ζωάκια που ζούν ευτυχισμένα μέσα σε αυτές!!
    Τα παραμύθια, είναι φτιαγμένα από ανθρώπους με όνειρα και που ξέρουν να αγαπούν και να εκτιμούν και απευθύνονται σε όλες τις ηλικίες, που ακόμα κρατούν την ομορφιά της παιδικότητάς τους!!
    Πόσο μάλλον, όταν τα παραμύθια είναι μικρά έργα τέχνης, που ξεπηδούν μέσα από την ανάγκη του δημιουργού να αποτυπώσουν τον εσωτερικό τους κόσμο και να μας χαρίσουν λίγη από την μαγεία της ψυχής τους.
    Αυτό ακριβώς ένιωσα από την πρώτη στιγμή που αντίκρισα τα καδράκια σου!! Το όνειρο...
    Το ένα είναι καλύτερο από το άλλο και όλα μαζί, ένα υπέροχο παραμύθι που ψάχνει την αλήθεια μεσα από τα μάτια του παραλήπτη του!!
    Το μπράβο, είναι λίγο για όλη αυτή την ομορφιά που μας χαρίζεις!!
    Ελπίζοντας να παίρνεις δύναμη από αυτά τα ίσως πολλάκις επαναλαμβανόμενα λόγια, εύχομαι να συνεχίσεις και να φτάσεις εκεί που έχεις ονειρευτεί!!♥

    Μαζί με τον θαυμασμό μου, σου στέλνω πολλά-πολλά φιλιά!! :)


    Υ.Γ. "Το καδράκι με τις σημύδες και τα ζωάκια στο υπέροχο ροζ πουδρέ φόντο, το ερωτεύτηκα"!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ό,τι και να γράψω μετά από αυτό το σχόλιο Ελένη μου θα είναι λίγο!
      Θα αρκεστώ σε ένα ευχαριστώ γιατί πραγματικά ήταν τα σχόλιά σας που μού έδωσαν το σπρώξιμο για να ξεκινήσω όλο αυτό το ταξίδι και είναι σχόλια σαν το παραπάνω που με κάνουν να συνεχίζω, τόσο όσον αφορά τις δημιουργίες για φίλους και το shop όσο και τα diy του ιστολογίου!
      Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  28. Είναι πανέμορφα όλα! Έχω κι εγώ μεγάλη αδυναμία στο χρώμα της μέντας, και αυτό με το ελεφαντακι είναι το αγαπημένο μου!
    Μπράβο σου ταλαντουχο κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεμένο το μεντί Χρύσα, δεν μπορούσε να λείψει από τα εν λόγω καδράκια :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  29. Μόνο στο δωμάτιο μικρούληδων;;; Αυτά "στέκονται" άνετα σε όλο το σπίτι πιστεύω!!
    Ότι είναι τέλεια δεν χρειάζεται να στο πω, το φωνάζουν τα ίδια!! :)
    Μπράβο Δήμητρα, συνέχισε την καλή δουλειά!!!
    Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι για χώρους παιδιών κάθε ηλικίας Αλεξάνδρα γιατί λίγο ως πολύ, όλοι κρύβουμε τον παιδικό μας εαυτό μέσα μας σαν άλλα δαχτυλίδια στον κορμό ενός δέντρου :)
      Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  30. Τα θαυμασα και στο instagram!! Ειναι υπεροχα!!!!!!!Μπραβο Δημητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ. Να 'σαι καλά! Ευχές για μία υπέροχη εβδομάδα. Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  31. Πανέμορφα όλα Δήμητρα !! Η αισθητική και το ταλέντο σου πραγματικά ξεχωρίζει !!
    Αξιόλογα και τα γραπτά μηνυματάκια που περιλαμβάνεις στις δημιουργίες σου, έχουν πάντα κάτι αισιόδοξο και δυναμωτικό :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Άρη! Χαίρομαι πολύ που έχουν την "σφραγίδα" μου :))
      Όσο για τα μηνύματα, "επιβάλλονται" όταν προορίζονται για παιδιά με όλη την ζωή τους μπροστά! Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  32. Ουάου είναι πολύ ευρηματικά και φτιαγμένα με πολύ μεράκι!!!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλλα. Είναι αλήθεια πως πέρασα αρκετές ώρες πάνω τους αλλά ήταν πραγματικά απολαυστικό! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  33. Εντάξει Δήμητρα τι να πω. Πάλι τα ίδια; Αμαν έχω καταντήσει γραφική!
    Πανέξυπνη ιδέα και πολύ όμορφη!
    Μπράβο!
    Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Μαργαρίτα μου! Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια!!!
      Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  34. Αν είχα παιδιά θα σου ανέθετα τη διακόσμηση των δωματίων τους Δήμητρα! Πολύ πολύ όμορφα, πολύ καλόγουστα, πολύ πρωτότυπα! Πολλά πολλά μπράβο για όλα αυτά που κάνεις κάθες φορά και καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα Δεν σου κρύβω Σοφάκι πως πολλές φορές αναρωτιέμαι πως εγώ, που δεν έχω παιδιά, δημιουργώ σκηνές για παιδιά!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  35. Πολύ όμορφα και προσωποποιημένα τα καδράκια σου για παιδικό δωμάτιο! Χρωματικά και λόγω του ότι είμαι μια κοριτσομάνα νομίζω το τελευταίο μας ταιριάζει καλυτερα, αλλά και το μεντί είναι υπέροχο. Όχι ένα όλα τα θέλω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λατρεμένα και τα δύο χρώματα Ελευθερία και τουλάχιστον στα δικά μου μάτια είναι μία δόση ανανέωσης από τα καθιερωμένα ροζ και γαλάζια! Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο σχόλιο! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  36. Είναι όλα πολύ όμορφα, Δήμητρά μου!Έχεις πολλή φαντασία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Δέσποινα! Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ :) Καλή εβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  37. Πανέμορφα Δήμητρα! Διανύεις μια απίστευτη καλλιτεχνική περίοδο! Συνέχισε έτσι να μας γεμίζεις εκπλήξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Καλημέρα. Ονομάζομαι Ευαγγελία .Πρώτον καταπληκτική η δουλειά σου. Μια ερώτηση μόνο το κόψιμο στα σχέδια με τι το κάνεις με τον πυρογράφο ή με κάποιο άλλο εργαλείο? Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Τα σχέδια τα κόβω στο χέρι με κοπίδι και μετά τα τρίβω με γυαλόχαρτο.

      Διαγραφή