Τρίτη, 9 Ιουνίου 2015

Το παλιό παράθυρο


Η επιμονή μου να μην φέρω ακόμα έντονο χρώμα  καλά κρατεί και οι γήινοι τόνοι εξακολουθούν να κυριαρχούν στο Άσυλο παρόλο που έχουμε μπει πλέον στο καλοκαίρι. Ίσως αυτό να οφείλεται στο γεγονός πως με εδώ και καιρό στριφογυρίζει επίμονα στο μυαλό μου η ιδέα για μία οπτική "ελάφρυνση" όλου του σαλονιού, πράγμα που θεωρητικά ακούγεται πολύ δελεαστικό αλλά πρακτικά σημαίνει τρίψιμο όλων των μη μαύρων επίπλων για να φανεί το ξύλο.Ναι, ακόμα και του ασιατικού altar table και ναι είμαι τόσο τρέλη!


Σε μία προσπάθεια πάντως να μην κάνω ακόμα την μεγάλη βουτιά, είπα να ξεκινήσω με κάτι μικρότερο. Πρώτο "θύμα" λοιπόν, το κάτωθι ξύλινο παράθυρο που είχαμε βρει παρατημένο όταν πρωτομετακομίσαμε στο Άσυλο και το οποίο από τότε, βεβαίως βεβαίως, είχε καταχωρηθεί στο μυαλουδάκι μου ως "πράγματα προς δοκιμή"!


Ειλικρινά δεν ξέρω ποια ήταν τα επίπεδα αλκοόλ στο αίμα του ατόμου που αποφάσισε να το περάσει με βερνίκι. Πέραν του ότι είχε βάψει κι αρκετά από τα τζάμια, το οποίο, οκ, μπορεί να εξηγηθεί από απειρία/τσαπατσουλιά/ένα-μόνο-πινέλο-για-όποια-δουλειά-να-πρέπει-να-γίνει, είχε, σε μία κρίση καλλιτεχνικής μεγαλομανίας, αποφασίσει να περάσει και παραπάνω χέρια σε επιλεκτικά όμως μόνο σημεία. Το παράθυρο φυσικά κατέληξε να έχει τα κακά του τα χάλια και για αυτό προφανώς και δεν έφυγε μαζί με τους προηγούμενους ένοικους. 

Τρία χρόνια σχεδόν μετά, αποφάσισα η καλή σου να του δώσω μία δεύτερη ευκαιρία! Τι κι αν έκανα άνω κάτω όλο το Άσυλο ψάχνοντας για το τριβείο; Τι κι αν έψαξα κάθε μέρος 2 & τρεις φορές, λες και την πρώτη τα μάτια μου με εξαπάτησαν; Είχε πλυθεί εδώ και μέρες και περίμενε την μεταμόρφωση στο μπαλκόνι. Θα γίνονταν χειρονακτικά με τον παλιό τρόπο!


Χα! Όσοι με παρακολουθείτε και στο Instagram, ξέρετε πως αυτή η οδός δεν λειτούργησε. Ίσως να λειτουργούσε αν δεν είχα τίποτα άλλο να κάνω για τα επόμενα δύο χρόνια αλλά καθώς θα προτιμούσα να περνάω λίγο, τόσο δα, διαφορετικά τις επόμενες 730 ημέρες, μετά από καμία ώρα και ούσα καλυμμένη από την κορυφή έως τα νύχια σε σκόνη, αποφάσισα να περιμένω για τον Γεώργιο. Όχι για να τον βάλω να τρίβει αυτός για τα επόμενα δύο χρόνια αλλά για να βοηθήσει το μυαλό μου στα πρόθυρα Αλτζχάιμερ να εντοπίσει το τριβείο! Πράγμα που έγινε και μπορεί να γίνει κι αυτή η ανάρτηση!

Η αρχική σκέψη ήταν να φύγει τελείως το βερνίκι και να αποκαλυφθεί το ξύλο. Όσο έτριβα όμως κι άφηνα κάποια υπολείμματα εδώ κι εκεί, μού άρεσε σαν όψη. Μού έκανε πιο αρρενωπό (μην με ρωτήσετε γιατί, έτσι το βλέπω!) κι αποφάσισα να το αφήσω έτσι.  Μετά από δύο ακόμα καλά πλυσίματα, καθάρισμα των τζαμιών με ξύστρα κι ένα ακόμα καλό πλύσιμο, το παλιό παράθυρο έγινε "καινούργιο" και πλέον  βρίσκεται στο τζάκι



 Κι αν με ρωτάτε, νομίζω πως πολύ του πάει!


Και μάλλον θα του πηγαίνει και πολύ και σε άλλες εποχές (βλ. Χριστούγεννα γκούχου γκούχου)!


Πως σάς φαίνεται; Θα ενσωματώνατε ένα παλιό παράθυρο στη δική σας διακόσμηση;

Την καλημέρα μου.


75 σχόλια:

  1. Μα τι όμορφο!!! Βρε Αθηνούλα, ό,τι πιάνεις το μαγεύεις!!!
    Να είσαι καλά, χρυσοχέρα!!!
    Τα φιλιά μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα πάντα καλά σας λόγια!
      Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο στοιχείο στη διακόσμηση,νομίζω θα το τολμούσα αν έβρισκα παλιό παράθυρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν βρεις Δέσποινα, νομίζω πως αξίζει να δοκιμάσεις :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  3. Πωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!
    Πεθαίνωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!!!!!
    ΠΑΡΑΘΥΡΟ!!!!!!!!!!!!!!!!! Ότι πάντα γούσταρα να βρω περισσότερο από κάθε τι!!!!!!!!!! Και μου λες βρε Δήμητρα ότι δεν είχες βρει ποτέ τίποτα!!! Μα βρήκες το καλύτερο! Τι άλλο θες ??????????????????? Και μάλιστα στο σωστό μέγεθος! Ιδανικότατο!!!!!
    Το έκανες απίστευτο! Πραγματικά ξεχωριστό. Δεν θες να πάρεις τα μάτια σου από πάνω του! Μπράβο και συγχαρητήρια για το νέο σας απόκτημα! Τι να το κάνεις το χρώμα στο χώρο αν έχεις τέτοιο διαμάντι πάνω στο τζάκι??????
    Καταπληκτικό!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το χρώμα Χρυσαυγή μου μάλλον θα αργήσει να κάνει την εμφανισή του στο Άσυλο εκτός κι αν με πιάσει καμιά τρελή αλλαγή διάθεσης (δεν είναι ανήκουστο στην περίπτωσή μου...χεχεχεχε). Δεν ξέρω αν είναι το καλύτερο αλλά σίγουρα έγινε καλύτερο από ότι ήταν :) Πολλά φιλιά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  4. Πάρα πολύ ωραίο Δημητρούλα μου!! Και ταίριαξε γάντι με τζάκι, κηροπήγιο και στεφάνι!! Έχω ένα παντζούρι προς κατασκευή αλλά ο Γιάννης θέλει να το πετάξουμε....γκρρρρ... Φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε όχι και να το πετάξετε!!!! Να πεις στον Γιάννη να αφήσει το πατζούρι στην ησυχία του και στα χεράκια σου ;)
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Πολυ ωραίο Δημητρα! Και καλη δουλεια! Μου αρέσει πολυ όπως το βλέπω στη φωτο αλλα μάλλον δεν ταιριάζει και πολυ στο δικο μου σπίτι! Όταν όμως απόκτησβ εξοχικό (λέμε τώρα) θα το έχω στα υπόψη! Πολλά φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα αν θεωρείς πως θα είναι παράταιρο με την λοιπή διακόσμηση, δεν υπάρχει λόγος να το δοκιμάσεις Σωτηρία. Εξάλλου επιλέγουμε όσα μάς ταιριάζουν :) Σ' ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  6. καλα εισαι τρελη!!!! και εξηγω,...

    - εκατσες και ετριβες??? εχεις απειρο ελευθερο χρονο τελικα!
    - σε ειχα ικανη να περιμένεις τον Γεωργιο για να τον βαλεις να τριβει...τη γλυτωσε! χαχαχαχα
    - Χριστουγεννα απο τωρα? Ιουνιου εχουμε ακομα! ουτε διακοπες δενε χω παει! για ηρεμισε κυρια μου!!!!

    τελειο εγινε το παραθυρο και του ηρθε γαντι το τζακακι! και ανυπομωνω να το δω και με άλλου ειδους διακοσμηση! ευγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοπελιά,είδες που δεν ήθελες το παραθυράκι;Tέλος πάντων σου το χρωστάω εξάλλου, ως guest post με diy παρέμβαση.Εν ευθέτω χρόνω...Σμουτς!

      Διαγραφή
    2. Ήμουν σίγουρη πως θα σχολίαζες και την αναφορά στον Γεώργιο αλλά και στα Χριστούγεννα :PPPP
      Ευτυχώς ο καιρός είναι ακόμα με το μέρος μου και τον απολαμβάνω όσο μπορώ!!!! Εννοείται φυσικά πως ήδη ονειρεύομαι το φθινόπωρο.... Ευχαριστώ πολύ φιλενάδα! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  7. Μεγάλη τύχη να βρεις τέτοιο παράθυρο, ξέρεις πόσο καιρο ψάχνω? κοιτάω οικοδομές και ανακαινίσεις μπας και βρω τίποτα αλλά το μόνο που κατάφερα ήταν μια μπαλκονόπορτα, που να την βάλω τόσο μεγάλη στο μικρό μου σπιτάκι?? καταπληκτικό το έκανες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι μπαλκονόπορτες γίνονται τέλεια διακοσμητικά Μάχη, εντός κι εκτός σπιτιού αλλά προφανώς γνωρίζεις πολύ καλύτερα πόσο σε παίρνει στο σπίτι σου :) Πάντως μη νομίζεις, κι εδώ στην περιοχή δεν πετούν τίποτα!!! Μα τίποτα! Κι αυτό πάλι καλά που το είχαν αφήσει οι προηγούμενοι! Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  8. Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Λίτσα, ευχαριστώ πολύ :) Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  9. Αρρενωπό; Ναι, κάνει και λίγο αξυριστο αυτό το βερνίκι που έμεινε εδώ κι εκει! Χα,χα! Μαλλον κουβαλάμε μεγάλη τρέλα εδω μέσα, αλλά είναι ωραία τρέλα και δημιουργική!
    Τέλειο έγινε το παράθυρο, φυσικά και θα βάζαμε κάτι αναλογο στο σπίτι μας, βασικά το ζηλεύουμε αλλά το λέμε ευγενικά!
    Φιλιά, καλη συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα πολύ μού άρεσε το "αξύριστο" Νίκη!!!! Όσο για την τρέλα μας, αφού δεν πειράζουμε κανένα, μια χαρά είναι ;) Σ' ευχαριστώ πολύ! Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  10. Θα μου άρεσε πολύ να το ενσωμάτωνα αλλά έχω τόσο γεμάτους τους τοίχους μου με πίνακες που δεν έχω που να το βάλω! Πολύ όμορφο έγινε!
    Kathy by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κάθυ. Εμείς πάλι, λόγω των πολλών και μεγάλων ανοιγμάτων στον ενιαίο χώρο του Ασύλου δεν έχουμε διαθέσιμο χώρο για πίνακες (αχ αυτή η ισορροπία!) αλλά, τι να κάνουμε, δουλεύουμε με όσα έχουμε :) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  11. Στην Αμερική η φίλη μου έχει βάλει καθρέφτη αντί για τζάμι και το έχει πάνω από το τζάκι!Δείχνει πολύ ωραίο έτσι όπως το έκανες.AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέλεια ιδέα Αριάδνη! Την κρατώ στα υπόψη για όταν το βαρεθώ ως έχει :)) Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Έχω δει παράθυρα και παράθυρα αλλά αυτό είναι από τα καλύτερα. Μπορώ να σου πω ακριβώς γιατί. Είναι τετραγωνισμένο, μου αρέσει πολύ που τελικά δεν βγήκε όλο το βερνίκι παρά σε κάποια σημεία και επίσης πηγαίνει τέλια εκεί που το έβαλες. Εννοείται ότι στολίζετε όλες τις εποχές και ειδικά Χριστούγεννα αγαπημένη μου Δήμητρα!Ανυπομονώ να δω τι άλλο θα σκαρφιστεί το δαιμόνιο κεφαλάκι σου!! Τα φιλιά μου:**

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Λιλιάκι!!! Είναι αλήθεια πως το μέγεθος του ταίριαξε γάντι για το τζάκι και φυσικά ανυπομονώ για πιο φιλικές προς εμένα εποχές για τη διακόσμησή του χεχεχεχεχε Πολλές καλημέρες :*

      Διαγραφή
  13. πραγματικα τελειο το παραθυρο!! Μονο λιγο το χερουλι με χαλαει αλλα το παραβλεπω...!!! Νομιζω θα παρω σβαρνα τα σπιτια στο χωριο- οταν παω- να βρω κανενα τετοιο!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως το χερούλι του δεν είναι κι ό,τι καλύτερο και η πρώτη σκέψη μου ήταν να το βάψω. Μετά όμως αποφάσισα να το αφήσω ως έχει για έξτρα δόση "αυθεντικότητας". Είναι εξάλλου κομμάτι του. Ελπίζω να βρεις κάτι ανάλογο στο χωριό :) Την καλημέρα μου και τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  14. Καλέ τι τύχη !!!! Ευτυχώς που το άφησαν οι προηγούμενοι και το ανανέωσες καταπληκτικά !!!!!!
    Τα παράθυρα αυτά μ αρέσουν όποια κι αν είναι η υπόλοιπη διακόσμηση και επίπλωση του σπιτιού !!!!!
    Μπράβο το έκανες απίθανο...... γεια στα χέρια σου !!!!!!
    Φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πάλι καλί που το άφησαν Ράνια μου γιατί στην περιοχή δεν βρίσκεις τίποτα ανάλογο πεταμένο στα σκουπίδια!!!
      Όσο για τη διακόσμηση με παράθυρα, είναι νομίζω σχετική με το στυλ κάθε σπιτιού. Στο Άσυλο πάντως νομίζω πως ταιριάζει μια χαρά. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Και μου αρεσει και δεν μου αρεσει. Δλδ μου αρεσει που το εφτιαξες αλλα δεν μου αρεσει που δεν ειναι δικο μου! Καταλαβες? χαχαχα προσφατα ετριψα το τραπεζακι του σαλονιου γιατι εβλεπα στις φωτογραφιες τα σημαδια απο τα ποτηρια των φιλων που δεν βαζουν ...προφυλακτικο στο ποτηρακι τους και ευτυχως χρησιμοποιησα το τριβειο του μπαμπα γιατι αλλιως ετσι θα ηταν ακομα! Ζητω τα τριβεια! (και οι μπαμπαδες και οι Γιωργηδες που τα ξετρυπωνουν!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα Πλάκα πλάκα φιλενάδα, από το ελάχιστο που έχεις δείξει το σπίτι σου σε φωτογραφίες στο μπλογκ σου, νομίζω πως θα του ταίριαζε γάντι!!!! Όσο για τα σημάδια υγρασίας από ποτήρια σε ξύλο, πες τα και στον Γεώργιο που με κοιτάει περίεργα κάθε φορά που τρέχω να βάλω ένα σουβέρ στο ποτήρι με νερό που στάζει πάνω στο τραπέζι της τραπεζαρίας!!!!

      Διαγραφή
  16. Ναι θα το έβαζα το παράθυρο στη διακόσμηση! Αρκεί να μου το έφτιαχνες εσύ! Είσαι πραγματικά τρελή και έχω πάθει πλάκα με το αποτέλεσμα. Δεν κατάλαβα όμως τι θα κάνεις τα επόμενα δυο χρόνια και δεν το έτριψες στο χέρι? :P καλό βράδυ και πάλι μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαέχω σχέδια Νατάσα, σχέδια! Το άσχημο βέβαια είναι πως ξεκινούν με την επιτακτική ανάγκη να ξεσκαρτάρω και να μαζέψω τα χειμωνιάτικα και να βγάλω τα καλοκαιρίνα...φφφφφ Φιλιά πολλά και ευχαριστώ :)

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφο έγινε!!! Τώρα που το βλέπω έτοιμο σίγουρα θα το ενσωμάτωνα στη διακόσμηση του σπιτιού μου!!!
    Καλή βδομάδα!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στέλλα!!! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε. Την καλημέρα μου :*

      Διαγραφή
  18. Μου αρέσει που αφαίρεσες το βερνίκι. Ήταν λίγο "80s" και τώρα πήρε πιο φυσικό στυλ άρα πιο σημερινό !!
    Μπράβο Δήμητρα, η δημιουργικότητά σου φαίνεται ασταμάτητη :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το βερνίκι Άρη δεν υπήρχε περίπτωση να μπει στο Άσυλο. Πόσο μάλλον όταν αυτό ήταν εφαρμοσμένο άτσαλα και όπως γράφω τοπικά μόνο πιο έντονο. Χαίρομαι πάντως που σού άρεσε. Κι όντως με την πιο φυσική όψη δείχνει πιο σημερινό. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  19. Απλά υπέροχο! Πράγματι ένα παράθυρο θα ήταν πολύ ωραία ιδέα κάτι γυρνάει στο μυαλό θα το σκεφτώ σίγουρα. Δημητρούλα θα ήθελα επίσης να ρωτήσω τη γνώμη σου μιας κι εσένα κόβει το μάτι σου. Αν ήθελες να δώσεις λίγο μάκρος 4 cm ας πούμε σε ένα στόρι από μπαμπού που έχει τελείωμα ένα κυλινδρικό ξυλαράκι τί θα έβαζες? Ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ανυπονομώ να δω τι καλό σκέφτηκες πάλι!!!! Όσο για την ερώτηση, κοίταξε τα emails σου. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  20. Απαιχτο!!!!
    Εξαιρετικό!!!!
    Θα δείξω την ιδέα σου στον άντρα μου, ο οποίος έχει κόλλημα με κάτι τέτοιες κατασκευές.
    Θα σου πω μόνο, ότι μετέτρεψε μια παλιά ρόδα από κάρο σε φωτιστικό οροφής για το εξοχικό μας. Και μιλάμε για μεγάλη ρόδα!
    Η ιδέα του παραθύρου θα τον ενθουσιάσει.
    Φιλιά, καλό μεσημέρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αχ, πρέπει να είναι τέλειο το φωτιστικό! Υπάρχει μία κατεστραμμένη ρόδα στον χωροφόκηπο που Ασύλου. Δυστυχώς είναι ασήκωτη λόγω μεγέθους (γύρω στα 1.5 μ διάμετρος) αλλά και σε άθλια κατάσταση. Αν κάποιος βρει τον τρόπο να την μετακινήσει, μάλλον θα του μείνει σε κομματάκια καθώς το ξύλο έχει σαπίσει πια!!!
      Χαίρομαι πάντως που σού άρεσε το παράθυρο κι ελπίζω να αρέσει και στον σύζυγο :)) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  21. Εγινε τελειο.γεια στα χερια σου. Μακαρι να εβρισκα κατι παρομοιο ..
    Και βεβαια ολο το συνολο καθως και το χρωμα του τοιχου επιβεβαιωνουν το εκλεπτυσμενο γουστο και την αισθητικη σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ και για την επίσκεψη και για τα καλά σου λόγια :) Ελπίζω κάποια στιγμή να βρεις ένα. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  22. Το ξέρω αυτό το τρίψιμο με το χέρι...έχω φάει πολλή σκόνη,φιλενάδα!Πάντως σήμερα ''έφαγα'' τη δική σου σκόνη μια και το παραθυράκι έχει γίνει ζηλευτό.Ευτυχώς που η κρητικιά (από Ζ αρχίζει τ'όνομά της) δεν είχε πού να το βάλει αυτό που θα της έφτιαχνα κι έτσι μου ξέμεινε και θα φτιάξω κι εγώ το διδυμάκι του δικού σου εν ευθέτω χρόνω.Φιλιά κι επαφίεμαι να το δω και ντυμένο χριστουγεννιάτικο.Σμουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαι σίγουρη Αλεκάκι πως το παράθυρό σου θα γίνει σούπερ και ανυπομονώ να μάς το παρουσιάσεις!!! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  23. πολύ ωραία ..τελεια έγινε το παράθυρο ....
    μια που εγώ μια αδυναμία στα παλιά παράθυρα και πόρτες ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ! Έχουν όντως μία γοητεία από τα παλιά αυτά που είναι ξύλινα. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  24. Είσαι θεά darling! Και μου θύμισες και κάτι πατζούρια που είχα μαζέψει πριν κανα δίχρονο με προοπτική να κάνω κάτι παρόμοιο και ω ναι... είναι ακόμα κάπου στο γκαράζ (μαζί με το τριβείο)! Ευχαριστώ και καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε, είμαστε ;) Το λέει εξάλλου και το όνομα! χεχεχεχε Άντε με το καλό να ασχοληθείς με τα παντζούρια αλλά και να συναντηθούμε για εκείνον τον καφέ επιτέλους :) Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  25. Έχω "άγριες"διαθέσεις και για κανένα παράθυρο,αλλά και για κανένα παντζούρι αν πέσει στα χέρια μου...ως τότε καμαρώνω το δικό σου Δήμητρα!!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, ελπίζω να βρεις κάποιο και να του αλλάξεις τα φώτα Ιωάννα!!! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  26. Φοβερό το αποτέλεσμα, αν το εβλεπα πεταμενο στην αρχικη του μορφή αυτό το παραθυρόφυλλο δεν θα του'δινα σημασία, από αδιάφορο ως απαίσιο. Το'κανες το θαυμα σου πάλι!
    Μου'ρχεται και ένα όραμα, με σκουρο μπρονζε καθρεφτη αντι για διαφανα κρυσταλλα. Κι αλλα πολλα οραματα... Να το κοιταξω λεω τελικά.




    *I see you..........!!!!!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω πολύ μού άρεσε αυτό το "σκούρο μπρονζέ καθρέπτη" κορίτσια!!!! Μπαίνει κι αυτός στα υπόψη για όταν το βαρεθώ ως έχει!!!! ΄
      Όσο για την αφεντιά μου.... αναπόφευκτο! Όσες μαϊμουδιές και να έκανα, πάλι φαινόμουν χαχαχαχαχαχαχα
      Φιλιά!

      Διαγραφή
  27. Μεγάλη διαφορα και φυσικα πολυ καλύτερο απο πριν! Μ' αρεσει πολυ αλλά λόγω μεγέθους δε νομιζω να εβρισκα ενα χωρο για παραθυρο καπου μεσα στο σπίτι μου! (απο έξω εχω!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι έξω Ντίνα, με μερικά φυτά μπροστά νομίζω πως θα έδειχνε μούρλια! Δυστυχώς εγώ μόνο ένα βρήκα, οπότε θα μείνει μέσα ;) Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  28. 'Εκανες υπέροχη δουλειά, Δήμητρα!!! ΄Αν έβρισκα ένα κάπως μικρότερο παράθυρο σ'αυτό το στύλ, άνετα θα το στόλιζα
    πάνω στο τζάκι μου, με την μορφή που του έδωσες φυσικά! Το τριβείο κάπου το έχει καταχωνιάσει ο άντρας μου και δεν το βρίσκει ούτε ο ίδιος, χαχαχα, οπότε έχω περιθώριο μέχρι να βρεθεί (και το τριβείο και κάποιο παράθυρο!).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα καλά τα πάτε κι εσείς Μαρί Αν! Εμείς πάλι, εγώ βρίσκω του Γεωργίου κι αυτός τα δικά μου, οπότε κάπως βολευόμαστε (ελπίζω μόνο να μην διαβάζει το μπλογκ κι αυτό το σχόλιο γιατί ακόμα μουρμουράει πως τού έχασα κάτι καλώδια στο τελευταίο σιγύρισμα...γκούχου γκούχου). Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  29. Άξιζε ο κόπος Δήμητρα! Αν και στο μάτι (καταραμένη συμμετρία) κάτι με χαλάει με το χερούλι που έχει! Δίνει όμως μια vintage άποψη! Θα είναι όντως τέλειο τα Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Κατερίνα. Δεν ξέρω γιατί το χερούλι δεν είναι ακριβώς στο κέντρο. Κοίταζοντας όμως και όλα τα άλλα παράθυρα του Ασύλου, το ίδιο διαπύστωσα! Τυχαίο;; χαχαχαχαχα Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  30. Ο τελικός χρωματισμός ειναι πολύ καλός. Και σωστα αφησε σκουρα σημεια. Του δινουν την αισθηση του παλιου αλλα ταυτοχρονα ιδιαιτερου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ νομίζω πως του πάνε πολύ τα μερικά υπολείμματα :)) Χαίρομαι που σού άρεσε. Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  31. Τέλειο ,τέλειο ,τέλειο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Έκανες πολύ καλά που δεν το έτριψες παραπάνω !Και εμείς έχουμε κάτι κατά νου για την κρεβατοκάμαρα,να δούμε πώς θα μας "κάτσει"!Καλό Σαββατοκύριακο,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να δω τι καλό ετοιμάζετε πάλι κορίτσια καθώς είμαι σίγουρη πως θα είναι υπέροχο! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  32. Στο παραθύρι πρόβαλε... λίγο να σε δω καλέ!!!
    Δήμητρα, πέρα από το άσμα να σου πω ότι μου αρέσει πολύ το παράθυρό σου. Μου κάνει πολύ ρομαντικό. Έτσι όπως το έχεις στο τζάκι με τα κηροπήγια και το στεφάνι θα ήθελα και μια λευκή δαντέλα (όχι πολύ). Μπράβο σου για το τρίψιμο!!! Το τριβείο το βρήκες τελικά;;; χαχαχαχα Ελπίζω να μην το έσπασες από τα νεύρα σου όταν το βρήκες αν και νομίζω ότι από το πιάσιμο στο χέρι σου δεν έκανες καν τον κόπο... Πολλά φιλιά
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα. Όχι Νίκη μου. Χάρηκα τόσο πολύ που μού το βρήκε ο Γεώργιος που ούτε καν μού πέρασε από το μυαλό να του κάνω κακό!!! Αντιθέτως το πρόσεχα σαν τα μάτια μου, μην τυχόν και πάθει κάτι και φτου πάλι στο τρίψιμο με το χέρι :)) Καλή εβδομάδα να έχουμε. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  33. Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ :) Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  34. Δήμητρα χαρά στην υπομονη και επίμονη σου να τρίψεις!!! Μου φαίνεται βουνό έχει και τόσα κοψίματα!!! Το βλέπεις όμως στο τέλος και πραγματικά λες άξιζε κάθε κόπο!!! Ταίριαξε και τέλεια στο τζάκι σας.. Ανυπομονώ να το δω και τα Χριστούγεννα ... θα μας εκπλήξεις πάλι!!!! Μπράβο!!!! Εύχομαι μια όμορφη Κυριακή!Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άπαξ και βρέθηκε το τριβείο Ίριδά μου δεν ήταν δύσκολο. Βουνό θα ήταν αν συνέχιζα να τρίβω με το χέρι, κάτι που 1000% δεν θα ολοκληρώνονταν ποτέ ;) Χαίρομαι πολύ που σού άρεσε. Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  35. Βεβαίως αν το δεις σαν έργο τέχνης (που το έκανες!) μπαίνει άνετα στο σπίτι!!! Καλημέρα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Το συγκεκριμένο παράθυρο με χαρά θα το έκανα κομάτι του decor μας! Και ειδικά έτσι όπως το γύμνωσες πραγματικά αποκαλυφθήκε η ομορφιά του ξύλου του. Ψάχνω πάντα κάτω απο σπίτια που κάνουν ενεργειακές αναβαθμίσεις για παλιά παράθυρα αλλά δυστυχώς συνήθως είναι μακρόστενα και με σκέτο τζάμι, χωρίς τον υπέροχο ξύλινο σταυρό στη μέση. Αν καταφέρω να βρώ ένα παρόμοιο με το δικό σου νομίζω οτι οι πανηγυρισμοί μου θα ακουστούν μέχρι το Άσυλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Το λάτρεψα Δήμητρα το παράθυρό σου!!! Τα ίχνη λούστρου που άφησες του πηγαίνουν πάρα πολύ!!! Εδειξε φοβερό πάνω στο τζάκι και που να φτάσουν και τα Χριστούγεννα!!! Μου άρεσε πολύ που το ταίριαξες με τα λευκά κηροπήγια και το στεφάνι!! Εχω και εγω ένα πολύ παλιό παράθυρο από το πατρικό της γιαγιάς μου αλλά δυστυχώς είναι γεμάτο σαράκι και το έχω στην αυλή μέχρι να δω τι θα το κάνω. Πολλά φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πραγματικα τελειο το παραθυρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ένα υπέροχο παράθυρο ..πολύ πολύ όμορφο .

    ΑπάντησηΔιαγραφή