Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2015

Διακόσμηση με κοχύλια


Αν κάτι με δυσκόλεψε σε αυτή την ανάρτηση, ήταν ο τίτλος της cover φωτογραφίας. Κι αυτό γιατί όσοι τίτλοι έδιναν πραγματικά το στίγμα όσων θα ακολουθήσουν παρακάτω, είχαν μία δόση υπεροψίας και σχεδόν σίγουρα θα έθιγαν ευαίσθητες χορδές σε κάποιους. Διακόσμηση με κοχύλια είναι το προφανές θέμα μας αλλά.....


[Πριν συνεχίσω το παραπάνω "αλλά" επιτρέψτε μου να ξεκαθαρίσω πως είμαι πιστή οπαδός του "περί ορέξεως...". Σκοπός είναι τα σπίτια μας να είμαστε εμείς και όχι αυτό που δείχνουν κάποιοι άλλοι ως ωραίο -συμπεριλαμβανομένης και της υπογράφουσσας -. ]

Αλλά λοιπόν! Ας το θέσω κάπως έτσι: κάποιες δεκαετίες είναι καλό να τις θυμόμαστε για συγκεκριμένα πράγματα. Πχ. η δεκαετία του 80 στα δικά μου αυτιά ήταν υπέροχη! Στο θέμα κοχύλια στη διακόσμηση όχι και τόσο! 

Λαμβάνοντας επίσης υπόψη τα διαθέσιμα κοχύλια των Ελληνικών παράλιων [προσπερνώ τη δυνατότητα αγοράς εξωτικών κοχυλιών και κοραλλιών για λόγους ηθικής] τα πράγματα δυσκολεύουν ακόμα περισσότερο. Γιατί άλλο να βάλεις ένα ναυτίλο πάνω με μία απλή βάση κι άλλο να δημιουργείς καθρέπτες με 80s αισθητική. 

Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν τρόποι και τα κοχύλια που μαζεύουμε από τις εξορμήσεις μας στη θάλασσα να αξιοποιηθούν στη διακόσμηση αλλά και η δεκαετία του 80 να παραμένει καταπληκτική στην μουσική της!

Είτε στον τοίχο, είτε με βίνταζ διάθεση, ακόμα και σε όμορφα "δοχεία"





Και ναι, κάποιες από τις παραπάνω ιδέες δείχνουν πιο εξωτικά δείγματα των θαλασσών αλλά νομίζω πως θα έδειχαν εξίσου όμορφα και με τα δικά μας κοχύλια.

Τι λέτε; Συμφωνείτε ή διαφωνείτε στο θέμα "κοχύλια"; Εσείς τα έχετε στη διακόσμησή σας;

Κι αν δεν τα έχετε καθόλου, αλλά τα θέλετε, περάστε και μία βόλτα από την ανάρτηση "Δύσκολες μέρες" για εκτυπώσιμες ασπρόμαυρες φωτογραφίες κοχυλιών αλλά και φόντου υπολογιστή. 

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο!

52 σχόλια:

  1. Καλημέρα Δημητρούλα!! Τέλειες οι ιδέες σου για τα κοχύλια... η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχουν κιτς αντικείμενα ο τρόπος που τα αξιοποιείς μπορεί να γίνει κιτς αυτό πιστεύω εγώ!! Ευχαριστώ για τις ιδέες είναι τέλειες!! Πολλά πολλά φιλιά Καλό ΣΚ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Αθηνούλα, με μερικές βέβαια εξαιρέσεις :)) Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Δημητρά μας! Τα κοχύλια κατά εμένα είναι μαγευτικά...παλιότερα τα μάζευα από όπου πήγαινα και έφτιαχνα κολιέ (αλλά γαλάζια λίμνη). Από μόνα τους τα κοχύλια είναι στολίδια, το πως θα τα στολίσουμε εμείς τώρα εξαρτάτε από το γούστο μας! Οι ιδέες σου πάντως είναι όπως πάντα πανέμορφες!!
    Καλό Σ/Κ κοριτσάκι μου:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως μπορούν να αποτελέσουν πολύ όμορφα διακοσμητικά, αρκεί Λιλιάκι να χρησιμοποιηθούν με γούστο. Τώρα βέβαια, περί ορέξεως.... χεχεχεχε Φιλιά πολλά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  3. Καλημέρααα ακούω αυτό https://www.youtube.com/watch?v=1iwPZtutMlM και τσουπ εσυ λες για τη δεκαετία του 80 ... μες το μυαλό μου είσαι;; χαχα!!
    Πέρα απο τη δεκαετία αυτή που τη λατρεύω ... θα σου πω ότι και με τα θαλασσινά ντεκόρ δεν πάω πίσω .. σπίτι έχω μια μεγάλη κορνίζα από κοχύλια.. στο μπάνιο έχω κάδρο με κοχύλια περίπου όπως στη φωτο 1 .. και στο μπαλκόνι έχω το μικρό terrarium που είχα ανεβάσει και στο μπλογκ. το υπνοδωμάτιο μου ήταν να βαφτεί το μισό στο χρώμα της άμμου και το άλλο μισό βαθύ μπλε... αυτο καλε του αγριου ωκεανού, μη φανταστεις κανένα απαλό γαλάζιο. Τελικά έγινε μόνο το μισό στο χρώμα της άμμου γιατί καμιά φορά η γκρίνια των αντρών όταν δεν τους αρέσει κάτι είναι χειρότερη από τη δική μας..
    Anyway... κατέβασα και το free printable και τώρα είμαι θαλασσινά εκστασιασμένη... με βλέπω ήδη στο εξοχικό για βουτιές !!! Ευχαριστώ Δήμητραααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχα, τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται Ίριδα!!!! Τουλάχιστον όσον αφορά την μουσική καθώς στο Άσυλο τα κοχύλια είναι άκρως μετρημένα και συνήθως σε κάποιο ντουλάπι στο μπάνιο καθώς όσο περνάει ο καιρός τόσο με τραβάει περισσότερο το βουνό από την θαλάσσα! Εσύ πάντως είσαι φουλ προετοιμασμένη για coastal περιπέτειες, ακόμα και χωρίς το χρώμα του ωκεανού ;) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  4. Το καλοκαιρι θα βαλω μερικα κοχυλια στο τραπεζακι του σαλονιου ή θα τα κρεμμασω... ετσι για να φερω λιγο την θαλασσα στο σπιτι μεχρι να πάω εγω σε αυτην ;)
    Καλη σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι που είναι ο καιρός - γιουπίιιιιιι- θα αργήσουμε, τουλάχιστον εμείς, να βρεθούμε στη θάλασσα χεχεχεχε
      Καλημέρα κορίτσι!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφες οι φώτο Δήμητρα, ειδικά τα τετράγωνα καφέ κάδρα με τα κοχύλια μέσα είναι τέλεια! Δεν τα έχω στο σπίτι μου γιατί μου κάνουν πιο πολύ για εξοχικό και σπίτι κοντά στη θάλασσα, ενώ το δικό μου είναι πιο πολύ κοντά σε πράσινό. Όταν όμως αποκτήσω παραθαλάσσιο εξοχικό.... (λέμε τώρα) έχω ήδη σκεφτεί πως θα διακοσμήσω κάποιες γωνιές με κοχύλια! Πολλά φιλιά! Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό να το αποκτήσεις το εξοχικό Σωτηρία και να το διακοσμήσεις με όσα κοχύλια τραβά η ψυχή σου :)) Εμένα πάντως το πράσινο που λες δεν με χαλάει καθόλου!!!! Πολλά φιλιά. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  6. Και εγω για κιτς τα ειχα τα κοχύλια μεχρι που έκανα το κολπο που είχες δει στη σχετική ανάρτηση! λίγο βάψιμο για το κοχυλι βασης, λιγο γυάλισμα για το πανω και γίνονται υπέροχα! αυτα τα καδράκια έχω καιρό κατα νου να τα κανω αλλα τώρα όλα τα κάδρα μου τα μονοπωλουν οι φωτο απο την βάπτιση του μαχαραγιού οπότε κοχυλια-παιδια σημειώσατε 2!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όπως έγραψε και η Αθηνά παραπάνω, ανάλογα τι χρήση θα τούς κάνει κανείς! Με το καλό Μάχη δίπλα στις φωτογραφίες των παιδιών, να κρέμονται και μερικά άλλα καδράκια, με κοχύλια ή άνευ. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  7. Δημητρούλα, μου άρεσε πάρα πολύ η ιδέα με το φαναράκι! Τόσο καλοκαιρινό και καθόλου υπερβολικό/βαρύ! Νομίζω θα την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου Μάρθα μου! Το φαναράκι είναι από τα αγαπημένα μου! Και σικ και θαλασσινό! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  8. παντα εχω κοχυλια στην βεραντα μου και στα μπανια μου μαζι με ξυλαρακια θαλασσης...αλλα δεν τα εχω δοκιμασει αλλου και ουτε νομιζω. οσο και να μου αρεσουν δε θεωρω οτι ταιριαζουν στο σπιτι μου!

    οι προτασεις σου βεβαια ειναι πολυ ομορφες...ειδικα τα καδρακια.

    φιλακια κουκλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε κι εγώ φιλενάδα νομίζω πως ταιριάζουν στο σπίτι σου... και ούτε και στο Άσυλο βρίσκω να ταιριάζουν αλλά είναι σταθερή αξία σε πολλά σπιτικά με το που πιάνουν οι ζέστες! Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Λάτρεψα την ιδέα με το κλουβάκι!
    Στα κοχύλια έχω αδυναμία, έχω πολλά και στα μπάνια μου και στις βεράντες μου, και φυσικά στο εξοχικό.
    Εχω και φαναράκια με κοχύλια και επίσης κάθε καλοκαίρι τρελαίνομαι να δημιουργώ καινούριες συνθέσεις με κοχυλάκια!
    Φιλιά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κλουβί είναι όντως πολύ ιδιαίτερο γιατί δεν θα το περίμενε κανείς γεμάτο με κοχύλια! Για το φαναράκι, δηλώνω οπαδός! Πολλά φιλιά Έλενα. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  10. Οι ιδέες σου είναι εξαιρετικές. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσα με λάθος τρόπο τα κοχύλια στη διακόσμηση με αποτέλεσμα λίγο καιρό μετά να μην τα αντέχω και να τα πετάω. Έτσι όπως είδα τα καδράκια όμως τα λάτρεψα! Ευχαριστούμε Δήμητρα!! Καλό σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπωικά θεωρώ πως δεν υπάρχει "λάθος" τρόπος όσο φυσικά αρέσει στον ιδιοκτήτη το αποτέλεσμα. Αλλά σε καταλαβαίνω απόλυτα γιατί με τους "συνηθισμένους" τρόπους ούτε εγώ τα άντεχα στο Άσυλο! Πολλές καλημέρες :)

      Διαγραφή
  11. Οι προτάσεις σου με τα κοχύλια είναι πού εντυπωσιακή!!!
    Καλό σ/κ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Στέλλα! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  12. Έχω λίγο μια επίφυλαξη γένικα με το Nautical decor. Και σε μαγαζιά και σε σπίτια. Πάραυτα όταν υπάρχει αίσθηση μέτρου και γούστο όλα τα στύλ μπορούν να δώσουν θαύματα. Τα καδράκια π.χ. που μας δείχνεις δεν θα με χαλούσαν καθόλου στο σπίτι μου. Περί εξωτικών κοχυλιών έχω να πω οτι η Μεσόγειος διαθέτει απίθανα όστρεα εξών και παρήγε και την περίφημη πορφύρα της αρχαιότητας. Τι να μας πουν οι Καραϊβικές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν διαφωνώ πως διαθέτει μεγάλο πλούτο και η Μεσόγειος, αλλά στις παραλίες μας, εεε, δεν βρίσκεις και ναυτίλους.
      Όσο για το coastal/ nautical ντεκόρ, είναι να το σηκώνει και το περιβάλλον γιατί διαφορετικά, εμένα τουλάχιστον, μού φαίνεται πολύ παράταιρο αν πχ είναι σε ένα διαμέρισμα στο κέντρο της Αθήνας που ούτε με το κυάλι δεν βλέπεις θάλασσα. Αλλά όπως είπα, περί ορέξεως.... Καλημέρα Σοφάκι :)

      Διαγραφή
  13. Δήμητρα πολύ όμορφες οι ιδέες που μας έδειξες. Ξεχώρισα τα καδράκια horchow - και η τιμή της τους βέβαια, ξεχωριστή! Κοχύλια έχω στη διακόσμηση στο σπίτι στο νησί. Κάποιες μεγάλες αχυβάδες (10χ15εκ) στο μπάνιο και κάποια άλλα πιο μικρά σε μια πιατέλα με κεράκια. Πραγματικά το θέμα κοχύλια μπορεί να γίνει από πολύ κιτς σε πολύ σικάτο. Παν μέτρον άριστον θα έλεγα! Καλό Σαββατοκύριακο.
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σωστότατη σε βρίσκω Νίκη!!! Όσο για τα καδράκια, η τιμή τους όντως είναι πολύ...ξεχωριστή αλλά δεν βλέπω γιατί κάτι ανάλογο δεν θα μπορούσε να γίνει και αλά diy ;) Φιλιά πολλά και καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Εγώ τα βάζω κυρίως σε βαζάκια. Κι αν έχω κανένα μεγαλούτσικο το χρησιμοποιώ για αποθήκευση....κοσμημάτων. Ωστόσο μου άρεσε πολύ η ιδέα με τα μπουκαλάκια!!!! Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς λοιπόν να κάνεις όμορφες vignette με θαλασσινές αναφορές. Όσο για τις τάπες των μπουκαλιών, εύκολο νομίζω diy ακόμα και με την χρήση φελλού! Καλημέρα Χριστινάκι :)

      Διαγραφή
  15. Αν και προσωπικά δεν μου αρέσει η διακόσμηση με κοχύλια, εκτός από τις περιπτώσεις εξοχικής κατοικίας κατά προτίμηση σε νησί, πραγματικά βρήκα κάποιες από τις ιδέες που μας προτείνεις εξαιρετικά καλόγουστες και ευφάνταστες Δημητρούλα.
    Η αλήθεια ειναι πως δεν "το χω" με τη διακόσμηση και αγαπώ να βλέπω έτοιμες ιδέες που μπορώ να τις εφαρμόσω:)
    Ξεχώρισα αυτή με το φανάρι και με τα κάδρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως έγραψα και παραπάνω συνονόματη, ούτε εγώ είμαι οπαδός της εξ'ολοκλήρου coastal διακόσμησης όταν το σπίτι είναι στο κέντρο μίας μεγαλούπολης χωρίς ίχνος θάλασσας. Αλλά σε μικρές και σικάτες δόσεις, όπως το φανάρι, μπορούν να σταθούν υπέροχα σε ένα μεγαλύτερο σύνολο που δεν έχει αναγκαστικά θαλασσινές αναφορές! Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες! Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  16. Συμφωνώ με τα κοχύλια στη διακόσμηση κι έχεις δώσει τόσες ιδέες εδώ. Επίσης θα έλεγα ναι και σε πετρούλες-βοτσαλάκια, πάντα μαζεύουμε από τη θάλασσα αλλά δεν έχω σκεφτεί ακόμη πως να τα αξιοποιήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εκτός από να διακοσμήσεις ζωγραφικά (βλ. http://decorasylum.blogspot.gr/2013/08/painted-rocks.html ) θα μπορούσαν να γίνουν και πόμολα σε κάποιο έπιπλο αλλά και σύνθεση σε ένα κάδρο (όπως στην φωτογραφία, αντί για κοχύλια, βότσαλα με ίσως διαβάθμιση μεγέθους)! Την καλημέρα μου Ελευθερία :)

      Διαγραφή
  17. Τα λατρευω τα κοχύλια. Οι προτασεις που επελεξες να μοιραστείτε σήμερα μαζί μας ειναι όλες εξαιρετικες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ευαγγελία. Χαίρομαι που σού άρεσαν οι προτάσεις :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  18. Οι προτάσεις σου είναι κομψές και καλοκαιρινές !!
    Καλή εβδομάδα Δήμητρα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και χαίρομαι πολύ Άρη που συνδυάζουν και τα δύο αυτά επίθετα ;) Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  19. Τα αγαπάμε πολύ τα κοχύλια και πάντα κάπου θα έχουμε, κυρίως στο μπάνιο που ταιριάζουν και με τα χρώματα.
    Φέτος εντρυφούμε στο θέμα ΄΄γυαλάκια της θαλασσας΄΄ κι όταν ο καιρός και όλα όσα γίνονται μας αφήσουν λίγη διάθεση θα σας τα δείξω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ να τα δω Νίκη! Όσο για τον καιρό, άσε τον λίγο ακόμα, να απολαύσουμε δροσιά πριν αρχίσουμε να στάζουμε :)) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  20. Πάντα στη διακόσμηση τα καλύτερα μας προτείνεις!Κοχύλια,βότσαλα και θαλασσόξυλα έχουν τον πρώτο ρόλο στο σπίτι το καλοκαίρι και φυσικά τα καταπληκτικά σου εκτυπώσιμα (κοχύλια,ναυτίλος)έχουν ήδη χρησιμοποιηθεί σε diy.H επόμενη ανάρτησή μου είναι από δικά σου free printables.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ευχαριστώ πολύ φιλενάδα. Ανυπομονώ να δω πως αξιοποίησες τα εκτυπώσιμα! Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  21. Τα λατρευω τα κοχύλια και εχω μαζέψει ήδη αρκετα. Ανυπομονώ να περάσουν οι "βροχερες μέρες" (κυριολεκτικά και μη) για να μαζέψω κι άλλα! Ωραίες οι ιδέες σου γιατι το ψάχνω ακόμα τι να τα κάνω! Εύχομαι να έχεις μια καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κυριολεκτικά Ντίνα θα περάσουν γιατί καλοκαίρι είναι αυτό! Μεταφορικά τώρα, είναι περίεργες οι μέρες που διανύουμε... Χαίρομαι πάντως που σού άρεσαν οι προτάσεις. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  22. Τέλειες ιδέες! Μου άρεσαν πολύ αυτά μέσα στο κλουβάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν :)) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  23. Κοχύλια, όχι αγοραστά, πέτρες, βότσαλα, γυαλάκια και γυαλόξυλα είναι τα αγαπημένα μου!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα περί των μη αγοραστών Αριάδνη μου! Φιλιά!

      Διαγραφή
  24. Πριν από λίγες εβδομάδες πήγα για "ψώνια" στο σπίτι του μπαμπά μου.... 2 κατάλευκα, μεγάλα κοχύλια με περίμεναν για διακοσμήσω το εξοχικό μας σπίτι. Τα βρίσκω διακριτικά και όμορφα, πάντα υπάρχει μια γωνιά για να τα φιλοξενήσει. Φιλιά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοιου είδους ψώνια είναι τα καλύτερα!!!! Καλές διακοσμήσεις και φιλιά πολλά πολλά :*

      Διαγραφή
  25. Μαζεύω ακατάπαυστα από όλες τις παραλίες που πάμε! Είναι μεσα σε κούτες και κουτάκια δεν εχω αρχισει να τα χρησιμοποιώ στην διακόσμηση αλλα είναι μέσα στα σχέδια μου! Φυσικά ξερεις τι λενε για τα σχεδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, ναι, ναι ξέρω και μάλιστα από πρώτο χέρι!!!!! Άντε βγάλε τα και βάλτα στη διακόσμηση!

      Διαγραφή
  26. Η ανάρτηση σου με βρίσκει σε μεγάλο coastial mood οπότε οι εικόνες μου μου μοιάζουν θαυμάσιες! Αλλά που να τα βρεις αυτά τα καλούδια στις Ελληνικές παραλίες? Στην καλύτερη θα πατήσεις σε κανένα σπασμένο μπουκάλι! Θέλω ένα τεράστιο αστερία τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Αχ, τα λατρεύω τα κοχύλια! Μαζεύω από τότε που ήμουν μικρή, δεν είναι όμως εντυπωσιακά και τα έχω σε γυάλινα βάζα κρυμμένα σε ντουλάπια και σε καλαθάκια ψάθινα, μαζί με βότσαλα. Απίθανες οι ιδέες που μας δείχνεις Δήμητρα!! Λάτρεψα το φαναράκι και το κλουβί!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή