Δευτέρα, 6 Ιουλίου 2015

Φυτά που δεν μπορείς να σκοτώσεις


Αν όλες οι προηγούμενες σχέσεις σας με πράσινους φίλους κατέληγαν σε αποτυχία, φοβού μη καθώς υπάρχει λύση, με "φυτά" που είναι πραγματικά αδύνατον να σκοτώσεις καθώς δεν απαιτούν καμία απολύτως φροντίδα. Σάς κίνησα το ενδιαφέρον;


Ο λόγος φυσικά για όχι πραγματικά αληθινά φυτά, με διεργασίες χλωροφύλλης, αλλά εξίσου όμορφα παχύφυτά και κάκτους από τσόχα, βότσαλα ακόμα και χαρτόνι.


Τέλειο diy για όλα τα μικρά κομμάτια υφάσματος και τσόχας που έχουν περισσέψει από μεγαλύτερα έργα αλλά κι ένα καταπληκτικό δώρο για όσου ασχολούνται με την ραπτική, καθώς οι καρφίτσες και συμμαζεύονται και γίνονται τα αγκάθια του κάκτου (βλ άνωθεν κάτω αριστερή φωτό).


Ό,τι πρέπει για να αξιοποιηθούν όλα τα βότσαλα που κατά τους καλοκαιρινούς μήνες επιστρέφουν μαζί μας από την παραλία! Λίγη μπογιά και εύκολα σχέδια είναι τα μόνα που χρειάζονται για γλαστράκια γεμάτα με κάκτους.


Ακόμα όμως και το χαρτόνι, με λίγη φαντασία και προσωπική εργασία, μετατρέπεται σε πολύ μοντέρνους κάκτους που δεν ζητούν τίποτα ενώ προσφέρουν απλόχερα την ομορφιά τους.


Με ή χωρίς παιδιά για βοηθούς, με ή χωρίς κηπουρικές ικανότητες, εγώ τα βρίσκω υπέροχα. Εσείς; Θα δοκιμάζατε να φτιάξετε κάποιο από αυτά;

Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα τόσο σε εσάς αλλά και σε μία χώρα που στο πέρασμα των αιώνιων απέδειξε πως μία ονομασία ενός κράτους μπορεί να γίνει ταυτόσιμη και με μία Ιδέα, ακόμα κι αν, κατά καιρούς, φροντίζουμε να το ξεχνάμε κι εμείς οι ίδιοι. 

54 σχόλια:

  1. Ωραίες ιδέες! Δημιουργικό,απασχόληση για τα παιδιά και πολύ καλύτερο από τα πλαστικά ξαδερφάκια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς φιλενάδα συν την χαρά του χειροποίητου! Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  2. Το κακτάκι βελονοθήκη τρελή έμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς η σκέψη μου Σοφία! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφα είναι και το βασικό δεν χρειάζονται περιποίηση! Καλή μας εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν πολλά καλά μαζεμένα Σωτήρια. Χαίρομαι που σού άρεσαν. Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  4. Αποδείξεις κόβεται; Ή μόνο αν ζητήσουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Απαντήσεις
    1. My thoughts too Amanda, especially as a summer diy. Thank you for stopping by :)

      Διαγραφή
  6. Υπέροχα Δήμητρα,θα τα δοκιμάσω σίγουρα,γιατί λείπει η ζωντάνια του πράσινου από το σπίτι.Αρκεί να επιστρέψει και η όρεξη για diy...ευτυχώς το έχω ρίξει στο διάβασμα,οπότε "ταξιδεύω" σε κόσμους μαγικούς!Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω Ιωάννα να ξαναβρείς τη διάθεση για diy σύντομα :) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  7. Πράγματι, πολύ ανθεκτικά φυτά, σαν την χωρα ετούτη που αρνείται να πεθάνει και είναι ν΄απορείς με το κουράγιο της...
    Την ιδέα με τα βότσαλα την είχα ξαναδεί και όλο λέω να... πέφτει όμως κι η διάθεση κι όλα μένουν για αργότερα.
    Ευχομαι αυτή η εβδομάδα να είναι λίγο καλύτερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν έχεις καθόλου άδικο Νίκη μου, όντως είναι σαν την χώρα....
      Μακάρι όλοι μας να έχουμε ένα καλύτερο αύριο. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  8. Φαίνονται σαν αληθινά κορίτσι μου! Πολύ ωραία ιδέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Αριάδνη μου. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  9. Τα χάρτινα είναι καταπληκτικά αλλά τα βοτσαλάκια με έκαναν να παραμιλάω! Καλή εβδομάδα Δήμητρα μου και ότι καλύτερο για την Ελλάδα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα βότσαλα είναι παλιότερη ιδέα αλλά όντως είναι ό,τι πρέπει για το καλοκαιράκι. Όχι πως τα χάρτινα πάνε πίσω. Φιλιά Λιλιάκι :*

      Διαγραφή
  10. Πολύ όμορφες ιδέες!!!
    Θα τα φτιάξω!! Ιδιαίτερα μου άρεσαν τα βότσαλα-κάκτοι!!!
    Καλή βδομάδα!!!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω τέλεια! Ελπίζω να μοιραστείς μαζί μας τα ζωγραφισμένα βότσαλα σου Στέλλα! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  11. Δήμητρα τι απίθανος τίτλος!! Δεν είμαι από αυτές που τα "σκοτώνουν" αλλά έχω πολλές φίλες που θα προτρέψω να διαβάσουν την ανάρτησή σου!!!! Όσο για το ποια θα έφτιαχνα ΟΛΑ! Είναι πανέμορφα!
    Φιλιά πολλά <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τα συχνότερα πράγματα που διαβάζω όταν κάνω ανάρτηση με φυτά Ελένη μου, οπότε σκέφτηκα πως είναι υπέροχες ιδέες και για δημιουργία αλλά και λίγους πράσινους φίλους στο σπίτι :)) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  12. Πολύ ομορφες κατασκευες... δεν έχουν να ζηλεψουν τοποτα απο τα φρέσκα ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε εντάξει, δεν συγκρίνονται με τα αληθινά αλλά αν δεν το 'χει κανείς με τα πραγματικά, μια χαρά κάνουν κι αυτά ;)

      Διαγραφή
  13. για μενα την εκανες αυτη την αναρτηση???? υπονοας κατι κουκλα????/ ε?????

    τελεια με τα βοτσαλα! τα λατρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα, εγώ;;; Συ είπας :P
      Μάζευε βότσαλα όταν πας Κρήτη φιλενάδα!!!!

      Διαγραφή
  14. Οτι πρέπει για μένα που με το ζόρι επιβιώνει μπαμπού στο σπίτι!! Πολύ όμορφες προτάσεις Δήμητρα! Και έξυπνες επίσης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω λοιπόν κάποια στιγμή να τους δώσεις μία ευκαιρία Νατάσα :)) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  15. Νομιζω αυτα με τα βότσαλα μπορω μεχρι και εγω να τα ζωγραφισω και θα τα προτιμησω!!!! Βασικα δεν μου αρεσουν οι κακτοι μεσα στο σπιτι, κατι με το φενγκ σουι μωρε ξερεις, χαχαχα αλλα αυτα τα ζωγραφιστα νομιζω θα ειναι το κραφτ του καλοκαιριου! Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα δεν είμαι οπαδός του φενγκ σούι Μάρω αλλά νομίζω πως ακόμα και οι οπαδοί του θα μπορούσαν να τα δεχτούν δεδομένης της έλλειψης αγκαθιών ;) Καλές ζωγραφιές!!!

      Υ.Γ. Επιτέλους και κάτι ζωγραφιστό που βρίσκεις πως εύκολα μπορείς να κάνεις :D

      Διαγραφή
  16. Πανέμορφες ιδέες και φυσικά για όσους αγαπούν αυτά τα κακτοειδή είναι πολύ εύκολο να τα έχουν στον χώρο τους,μιας και είναι τόσο εύκολη και πραγματοποιήσιμη ιδέα Δήμητρα μου...φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Μαρία μου! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου :*

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφα. Μπράβο!Πολύ ομορφες κατασκευες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Τζίνα, σ' ευχαριστώ πολύ :) Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  18. Wow Ξετρελάθηκα!!!!! Οι πετρο-κακτοι είναι θεϊκό diy. Με βάζεις τώρα να μαζεύω πέτρες μαζί με τη μικρη!!! Σήμερα κιόλας αγάπησα ακόμα πιο πολύ τους κακτους γιατί ένα από τα κακτακια μου πέταξε και ξεθάθερεψε κι άλλο μικρούλι... ή μάλλον 3 μικρούλια ακόμα.... τα μωράκια μουυυ !!!!Καλή εβδομάδα να έχουμε Δήμητρα μου, σε φιλώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να μαζέψεις, να μαζέψεις Ίριδα. Νομίζω πως κάνει καταπληκτικό diy παρέα με την μικρούλα σου! Καλούς απογόνους και στα πραγματικά κακτάκια σου! Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  19. Είχα ξαναδει κάπου τις πέτρες και εντυπωσιάστηκα! Για μένα είναι αυτά αλλά μην μας ακούσει η ορχιδέα μου που παλεύει να ανθίσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως υπέροχη ιδέα Κατερίνα! Με το καλό για την ορχιδέα σου! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  20. Φιλενάδα,ήδη έχω ξεκινήσει με το να βάφω κάποια βότσαλα για μελλοντική ανάρτηση...είναι υπέροχες ιδέες και σε λίγες μέρες θα σας δείξω τα δικά μου κακτάκια.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Φιλενάδα,ήδη έχω ξεκινήσει με το να βάφω κάποια βότσαλα για μελλοντική ανάρτηση...είναι υπέροχες ιδέες και σε λίγες μέρες θα σας δείξω τα δικά μου κακτάκια.Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ανυπομονώ να δω τι καλό έφτιαξες πάλι Αλεκάκι! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  22. Τέλεια ανάρτηση και φανταστικές ιδέες Δήμητρα !!! Καλά τα τσόχινα είναι κανονικά έργα τέχνης !!! Νομίζω αυτό με τα βότσαλα θα το δοκιμάσω ...για να είναι σε ετοιμότητα !!! Από τότε που είπαμε στον μικρό μας ότι οι κάκτοι δεν χρειάζονται πολύ νερό, έχει βαλθεί να τους ξεκάνει ... με το πότισμα ...χαχαχα !!! Πολλά φιλιά !!! Καλή σου μέρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχαχα αντιδραστικός μου φαίνεται ο μικρός σου, οπότε καλού κακού ετοίμασε και τους βοτσαλιένους ;)
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα Ιωάννα μου!

      Διαγραφή
  23. Μου αρέσουν πολύ σαν ιδέα!! Πολύχρωμα και πολύ καλύτερα από τα πλαστικά θα πω εγώ! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ απόλυτα Αθηνά μου, καμία σχέση με τους πλαστικούς! Την καλημέρα μου :**

      Διαγραφή
  24. Μου άρεσε πολύ η ιδέα με τα βότσαλα! Στη φωτογραφία μάλιστα "γράφουν" σαν αληθινά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως καταπληκτική ιδέα Ελευθερία και δεν φαίνεται και δύσκολη! Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  25. Για την ώρα ρίχνω κλεφτές ματιές στα γλαστράκια μου με τα αρωματικά μου που παλεύω εδώ και 4 μήνες να τα κρατήσω ζωνατά και παρηγοριέμαι πως άμα ΚΑΙ ΑΥΤΑ τα σκοτώσω θα έχω εναλλακτικές. Πολύ ωραία ανάρτηση <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άμα ζουν 4 μήνες τώρα δεν νόμιζω πως θα έχουν πρόβλημα. Πάντως οι εναλλακτικές είναι και καλή αφορμή για diy! ;) Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  26. Πολύ ωραία ιδέα, Δήμητρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Δέσποινα. Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  27. Τα βότσαλα-κάκτους τα έχω ξαναδεί και μου αρέσουν τρελά! Βότσαλα-check, μπογιά-check, πινέλα-check, γλαστράκι-check. Νομίζω δεν έχω δικαιολογία να μην κάνω μια προσπάθεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω τέλεια! Ελπίζω αν τελικά τα φτιάξεις, να μοιραστείς μαζί μας τα αποτελέσματα :)
      Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  28. μα τι ωραίες ιδέες !!!!!!! Με απλά υλικά, εξαιρετικές δημιουργίες !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλά, απίθανες ιδέες!! Αυτά Δήμητρα είναι για μένα που έχω σκοτώσει ένα σωρό φυτάκια. Με τη ραπτική και τα υφάσματα δεν το έχω αλλά τα κακτάκια από βότσαλα νομίζω θα τα καταφέρω. Εχω και τα υλικά. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή