Εικόνες με μαρκαδόρο


Το γεγονός ότι το τελευταίο διάστημα έχουν αραιώσει οι αναρτήσεις του Ασύλου δεν σημαίνει πως κι εκτός διαδικτύου έχω μείνει άπραγη. Ούτε φυσικά πως, λόγω της συχνής ενασχόλησής μου με την πυρογραφία, έχω ξεχάσει τα αγαπημένα μου μαρκαδοράκια.


Απλώς είναι κάτι που δεν μπορώ να βιάσω. Το αφήνω όταν με "αφήνει" και το πιάνω όταν με "πιάνει". Και τις τελευταίες μέρες με έχει πιάσει για τα καλά. Για αυτό και τα μαρκαδοράκια βγήκαν και πάλι από την κασετίνα κι άρχισαν τα σχέδια. 

Πρώτο, πρώτο ένα παιχνίδι από τα παιδικά μας χρόνια: το κρυφτό. Μόνο που αυτή την φορά, πρωταγωνίστρια είναι μία αλεπουδίτσα ή πιο σωστά η φουντωτή ουρά μίας αλεπουδίτσας που ούτε ένα τεράστιο δέντρο δεν μπορεί να κρύψει!


Σειρά είχε ένας γλυκός αρκούδος. Με την καρδιά στα χέρια, έτοιμος για αγκαλιές και γούτσου γούτσου! Κάποιοι τον βρίσκουν κατάλληλο για μωρά και παιδιά, εγώ πάλι νομίζω πως είναι ό,τι πρέπει για τους πραγματικούς teddy bears της ζωής μας ;)



Η αλεπού από παραπάνω, αφού έπαιξε κρυφτό για αρκετή ώρα κουράστηκε, έτσι σκέφτηκε πως δεν υπάρχει καλύτερο μέρος για έναν υπνάκο κάτω από την προστασία ενός μεγάλου δέντρου και με λουλούδια για στρώμα. 


Ενώ για το τέλος, άφησα το δάσος κι έπιασα τις θάλασσες και τις πορσελάνες. Κι όσο παράδοξος κι αν ακούγεται αυτός ο συνδυασμός, πως αλλιώς να περιγράψει κανείς μία φάλαινα με διακόσμηση άσπρης-μπλε πορσελάνης και λουλούδια στην ουρά;



Όλα τα παραπάνω είναι σχεδιασμένα στο χέρι, σε υψηλής ποιότητας χαρτί Schoeller και μπορείτε να τα βρείτε στο etsy shop μου. 

Πως σάς φαίνονται; Ξεχωρίζετε κάποιο;

Την καλημέρα μου

45 σχόλια:

  1. Πανέμορφα Δήμητρα, ειδικά η αλεπουδίτσα!!! Γλύκα η ουρά που φαντάζει κατακόκκινη!
    Μπράβο σου!!! Φιλιά!... :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα καλά σας λόγια. Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  2. Αγαπώ λουλουδάτη φαλαινίτσα!! Τέλεια ιδέα και υλοποίηση!! Μυρίζει καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ την έχω λατρέψει :) Χαίρομαι που σού άρεσε. Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  3. Βρε συ, τι ωραία!
    Καταπληκτικα!!!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Που που να να είναι ή αλεπού,και βλέπουμε μόνο την φουντωτή ουρά της;Έχεις μια σχέση αρμονική με την ζωγραφική και τον κόσμο του παραμυθιού.Άλλωστε πολλές φορές μας έχεις δείξει ποσο καλή είσαι σ' αυτό που κανείς....Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, σ' ευχαριστώ πολύ για τα πάντα καλά σου λόγια :)) Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  5. το ενα καλυτερο απο το άλλο! πραγματικα δε ξερω ποιο να διαλέξω! και η φάλαινα πορσελάνι, ειναι ακαταμάχητη! υπεροχες δημιουργίες Δημητρούλα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ζήνα! Η φάλαινα έχει γίνει από τα αγαπημένα μου! Φιλιά

      Διαγραφή
  6. Είναι όλα πανέμορφα Δήμητρα! Ειδικά η αλεπουδιτσα που ξεκουράζεται κάτω από το δέντρο με τρέλανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Σωτηρία, σ' ευχαριστώ. Η αλεπουδίτσα κουράστηκε βλέπεις από το κρυφτό κι είπε να πάρει έναν υπνάκο :)

      Διαγραφή
  7. Είναι πανέμορφα, εχεις πολυ ταλέντο! Ξεχωρίζω τη φάλαινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ντίνα, να 'σαι καλά :)) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  8. Δημητρούλα μου!! Σαν τα πενάκια δεν έχει! Ειδικά αυτά τα staedtler είναι τόσο πορωτικά! Καλοκαιράκι μωρέ, δεν είναι να καθόμαστε μπροστά στην οθόνη, αμαρτία! Καλή σου συνέχεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άσε Χριστινάκι και με έχει φάει η ανυπομονησία να έρθουν επιτέλους κάτι μαρκαδόροι copic που έχω παραγγείλει και να ξεκινήσω τα παιχνίδια :)) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  9. Εισαι παντα ξεχωριστη. Τα εργα σου ξεχωριζουν απο οτιδηποτε εχω δει ξατα καιρους! Νιωθω γραφικη και ισως κουραστικη για οσους με διαβαζουν αλλα αφου ειναι η αληθεια θα το ξαναπω. Για μενα εισαι καλιτεχνης!!!!! Με το "Κ" κεφαλαιο! Ειναι ολα τα εργα σου φανταστικα, ας μη λεμε μ@λ@κιες, αλλα η φαλαινα μου επιτρεπεις να ειναι ενα κλικ παραπανω!!! Χαχα
    Μπραβο ρε συ Δημητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρυσαυγή για την συνεχή ενθάρρυνση και τα πάντα καλά σου λόγια. Δεν ξέρω αν είμαι καλλιτέχνης, μου φαντάζει πολύ "βαρύς" χαρακτηρισμός. Πάντως ό,τι κάνω, το κάνω με αγάπη και μεράκι και νομίζω πως αυτό είναι που μετράει :)) Φιλιά!

      Διαγραφή
    2. Η Τεχνη ειναι κατι πολυ αοριστο και υποκειμενικο. Για μενα εισαι καλλιτεχνης και οσο βαρυ κι ασηκωτο (χεχε) κι αν ακουγεται, το πιστευω ακραδαντα και φυσικα ΔΕΝ το λεω για να το πω!!

      Διαγραφή
  10. Είναι όλα ένα και ένα και αν έπρεπε να ξεχωρίσω κάποιο αυτό θα ήταν η φαλαινίτσα λόγω καλοκαιριού αλλά και την αλεπουδίτσα που ξεκουράζεται κάτω από το δέντρο.Γεια στα χέρια σου Δήμητρα μου πάντα τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρυσόσκονη :)) Και τα δυο ήταν ιδέες που τριγύριζαν καιρό τώρα στο μυαλό μου κι έπρεπε να αποτυπωθούν και στο χαρτί. Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  11. Καλημέρα Δημητρούλα μου!!!Τά μαρκαδοράκια σου πήραν φωτιά!!!Τί εκπληκτικά πού είναι όλα τά έργα σου!!!
    Λάτρεψα τήν γαλάζια φάλαινα αλλά καί τήν τσαχπίνα αλεπουδίτσα!!!!Μπράβο χρυσοχέρα!!!Καλό Καλοκαίρι!!
    Καλά νά περάσεις!!!Πολλά φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς όρισες πίσω συνονόματη και να σάς ζήσει ο μικρούλης σας :))
      Σ' ευχαριστώ πολύ! Να ΄σαι καλά και να περνάτε όμορφα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Βρε Δήμητρα, τι όμορφα που είναι ;;!! Ειλικρινά, δυσκολεύομαι να πω πιο μου αρέσει πιο πολύ !! Είναι τόσο ξεχωριστά και τόσο καλοφτιαγμένα !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Άρη κι ευχαριστώ τόσο για τα καλά λόγια όσο και για τον χρόνο σου :) Την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  13. Αυτό το αφήνω όταν με αφήνει και το πιάνω όταν με πιάνει πόσο το καταλαβαίνω!!! Πολύ φανταστικές οι αλεπουδίτσες και οι φαλαινίτσες!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολυ ωραια τα σχεδια σου!!! εγω ξεχώρισα την φαλαινα... μπλε αγαπημενο μου χρωμα... και ετσι οπως ανθιζουν τα λουλουδια στο σωμα της ειναι φανταστικοοοο !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Ελένη. Σ' ευχαριστώ πολύ και καλώς όρισες στο Άσυλο :) Την καλημέρα μου

      Διαγραφή
  15. Καλησπέρα Δημητρούλα! Εμένα όλα μου άρεσαν το κάθε ένα έχει τη χάρη του!! Μπράβο σου είναι πολύ ωραία!! Βέβαια μία μικρή αδυναμία στη φάλαινα (επιβεβαιωμένα και πιστοποιημένα!) Φιλάκια πολλά καλό ΣΚ εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γνωστή, γνωστή η αδυναμία σου στις φαλαινίτσες Αθηνα ;) Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Όλα τα ξεχωρίζω κι ας ακούγεται κάπως! Είναι που θαυμάζω την δεξιοτεχνία σου και την αγάπη στη λεπτομέρεια!!! Αυτή η αλεπουδιτσα είνα για πολλές αγκαλιές!!!! Πολλά φιλιά στέλνω και σου εύχομαι ακόμα πιο πολλές όμορφες εμπνεύσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ίριδα για τα πάντα καλά σου λόγια, την ενθάρρυνση και τη βοήθειά σου!!! Φιλιά πολλά. Καλημέρα & καλή εβδομάδα :**

      Διαγραφή
  17. Όλα τα σχέδια είναι πανέμορφα, καταπληκτικά!! Εχεις φοβερό ταλέντο και μου αρέσει που όλα είναι τόσο παιχνιδιάρικα και τρυφερά!! Μπράβο Δήμητρα!! Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Θάλεια μου! Μάλλον στη ζωγραφική μού βγαίνει όλη η τρυφερότητα ;) Φιλιά πολλά. Καλή εβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  18. Υπέροχα τα μαρκαδορακια αλλα χωρίς το χαρακι σου δεν θα γίνοταν τοσο ομορφα σχεδια... θελει σιγουρα υπομονη και εμνευση.. και εσύ την κατεχεις να είσαι καλα ...καλο υπολυπο καλοκαιριού.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και δεν φημίζομαι για την υπομονή μου Ρούλα, όταν έρχεται στην ζωγραφική μάλλον μεταμορφώνομαι :D Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Καλημέρα & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  19. Πίσω από κάθε εικόνα σου, βλέπω και μια ιστορία. Είναι μοναδικές : ))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Βάλια :)) Χαίρομαι τόσο όταν διαβάζω τέτοια σχόλια!! Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  20. Κάλιο αργα παρά ποτέ... Μόλις είδα την ανάρτηση και θαυμασα όλα τα έργα σου! Λίιιγο παραπάνω την αλεπουδίτσα που έχει διάθεση για παιχνίδι και ξεκουράζεται μετά... Α, και τη φαλαινίτσα λόγω ζωδίου!
    Φιλιά, καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ΄σαι καλά Νίκη. Η αλήθεια είναι πως μερικές φορές δεν γίνονται όλα μαζί και κάποιο πρέπει να μείνει λίγο πίσω ώστε να δοθεί η απαιτούμενη φροντίδα σε όσα έχουμε μπροστά μας. Χαίρομαι που σού άρεσαν και σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο. Καλημέρα & καλό φθινόπωρο :**

      Διαγραφή
  21. Μας έλειψαν ομολογώ οι ζωγραφιές σου με αυτό το πολύ ξεχωριστό στυλ! Είναι όλες μια γλύκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Κατερινάκι για τα πάντα καλά σου λόγια!!! Καλημέρα & καλό φθινόπωρο να έχουμε :)

      Διαγραφή
  22. Δήμητρα καλό μήνα! Νομίζω πως όλοι μας χαθήκαμε. Σιγά σιγά νομίζω θα επανέλθουμε όλοι! Η δική σου απουσία ομως ήταν δημιουργική! Αυτήν την αλεπου την αγαπάω, στο έχω πει;;; Είναι τόσο παιχνιδιάρα που όταν πέφτει να κοιμηθεί γίνεται ακόμα πιο γλυκιά. Και η φάλαινα σου εξαιρετική! Δήμητρα πολλά συγχαρητήρια και φιλιά.
    Νίκη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ξαναβρεθούμε Νίκη. Σιγά σιγά όλι θα επιστρέψουμε στις γνωστές μας συνήθειες :)) Έλλειψα αρκετά είναι αλήθεια αλλά ελπίζω όσα έφτιαξα στο διάστημα της διαδικτυακής μου απουσίας να μάς κρατήσουν συντροφιά για τις επόμενες αναρτήσεις! Χαίρομαι που σού άρεσε η αλεπουδίτσα, η οποία πλέον κοιμάται στην Αμερική!!! Φιλιά πολλά και καλό φθινόπωρο να έχουμε :**

      Διαγραφή