Ιδέες για DIY μολυβοθήκες


Μετά από ένα αρκετά μεγάλο Μετά από ένα αρκετά μεγάλο διάλειμμα από το blogging- αρχικά λόγω μαζεμένων παραγγελιών από το Etsy και κατόπιν λόγω διάθεσης και διακοπών- επανήλθα και σιγά σιγά θα ξαναπιάσουμε τους γνωστούς ρυθμούς μας. Ελπίζω να είχατε ένα όμορφο καλοκαίρι, να φορτίσατε τις μπαταρίες σας και να είστε έτοιμοι για τη νέα σχολική χρονιά. Γιατί είτε με παιδιά είτε χωρίς, ο Σεπτέμβρης πάντα σηματοδοτεί μία νέα αρχή. 



Έτσι λοιπόν, η παρούσσα ανάρτηση είναι στο κλίμα των προετοιμασιών αυτής της περιόδου με ιδέες για diy μολυβοθήκες. Για τα μικρά και τα πιο μεγάλα σας παιδιά και, γιατί όχι, και για εσάς τους ίδιους!

Μολυβοθήκες από τενεκεδάκια, όπως μας παροτρύνουν να φτιάξουμε τα The Wicker house και View from the fridge αντίστοιχα. 


Μολυβοθήκες οπού τα μολύβια έχουν εξίσου σημαντικό διακοσμητικό ρόλο όσο και οι θήκες, όπως το γεωμετρικό του Lines across και το ξύλινο του The sweetest occasion.


The sweetest occasion 

Αλλά και μολυβοθήκες με δαντέλα του Nicabella , εφέ μαρμάρου  του Lovely indeed και τις ντυμένες με πουλοβεράκια που μάς προτείνει το Brit + Co( προσωπικά αγαπημένο για να μην ξεχνάμε και τον χειμώνα που έρχεται!).




Στο γραφείο του Ασύλου, χρέη μολυβοθηκών εκτελούν ένα κασπώ (ποιος νοιάζεται για τις ετικέτες;;;) ενώ  ένα βάζο  από καφέ είναι ό,τι πρέπει για τα πινέλα μου, 

Εσείς βάζετε τα μολύβια σας σε κάποια diy μολυβοθήκη; Ποια είναι η αγαπημένη σας από τις παραπάνω;

Την καλημέρα μου & καλό φθινόπωρο!








Υ.Γ. Πάω να σάς διαβάσω γιατί σίγουρα έχω χάσει πολλά επεισόδια :)
Φωτογραφία cover: Decor Asylum

55 σχόλια:

  1. Welcome back Δημητρούλα μας έλειψες ! Χαίρομαι πολύ για το φόρτο εργασιών του etsy ( αν κ ήμουν σίγουρη !!! ) φανταστικές ιδέες και εγώ κασπό χρησιμοποιώ κάτι αλλο δεν τα χωράει !!! Πολλά φιλιά !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Αθηνούλα!!! Χαίρομαι που σού άρεσαν και σε ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιο! Φιλιά πολλά :**

      Διαγραφή
  2. Καλώς την! Μας έλειψε το Άσυλο και οι κατασκευές σου!
    Προσωπικά λοιπόν είχα ένα γυάλινο δοχείο από ένα παλιό κερί που εκτελούσε χρέη μολυβοθηκης το οποίο ένα τερατακι που ήρθε προχτές στο σπίτι το έκανε κομμάτια. Έβαλα στη θέση του ένα εξάγωνο βάζο από γλυκό κουταλιού αλλά τώρα που είδα την ιδέα με το πουλόβερ. ...κατάλαβες! !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά σιγά θα ξαναπιάσουμε τους ρυθμούς μας Μάρω ;)
      Τερατάκι;;; Δίποδο ή τετράποδο;;;;;;;; Μαζί σου για την ιδέα με τα πουλόβερ!!!

      Διαγραφή
    2. χαχα διποδο ήταν αλλα είναι λατρεμενο οποτε συγχωρέθηκε αμεσως ;)

      Διαγραφή
  3. Καλώς την!Μου άρεσαν πολλές Δήμητρα μου αλλά με το ξύλο είναι κάτι καταπληκτικό! Άντε καλό Φθινόπωρο να έχουμε και όλα καλά να μας πάνε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σάς βρήκα Λιλιάκι!!! Το ξύλο όπως και να το κάνεις έχει άλλη χάρη. Καλό φθινόπωρο (επιτέλους!!!! χεχεχε) και φιλιά πολλά πολλά.

      Διαγραφή
  4. Η σημερινή σου ανάρτηση μου κάνει κάπως "ανοιξαμε και σας περιμένουμε"! Κι ευτυχώς γιατί μας έλειψε το Άσυλο με τις ωραίες δημιουργίες σου! Επίκαιρες οι μολυβοθηκες, μου άρεσαν πολύ οι τελευταίες που φοράνε πουλοβερακι! Καλή εβδομάδα! Φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχα. Ανοίξαμε και σάς περιμένουμε υπό την ίδια πάντα Διεύθυνση!!!! Σ' ευχαριστώ πολύ Σωτηρία. Όσο για τις μολυβοθήκες, όλο και κάποιο παλιό πουλόβερ θα έχεις που πλέον έφτασε στο τέλος της ζωής του ως ρούχο ;)
      Καλό φθινόπωρο & φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  5. καλως όρισες! μ' αρεσουν πολυ όλων των ειδων οι μολυβοθήκες! Ολες οσες μας προτείνεις ειναι πρωτοτυπες, φυσικά η αγαπημένη μου ειναι η χρυση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Ντίνα!!! Η αδυναμία στο χρυσό βλέπω καλά κρατεί και πολύ καλά κάνει ;) Καλημέρες!!

      Διαγραφή
  6. Ετοίμασα κάποιες με χαρτί και πλεγμένες με βελονάκ κι ήδη ετοιμάζω μία από ξύλο,αλλά με κέρδισε αυτή με το εικοσάεδρο σχήμα.Μάλλον θα καταπιαστώ πάλι με τα τσιμέντα.Πολύ όμορφα και τα πλεκτά στις θήκες.
    Σίγουρα έχεις λείψει σε όλες μας,αλλά θα το ακούσεις κι από μένα...μου λείπεις!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έψαχνα και την είδα σε σκέφτηκα αμέσως Αλεκάκι και για αυτό και την συμπεριέλαβα!!!! Ανυπομονώ να δω αυτές που έχεις ετοιμάσει ήδη αλλά και όσες θα δημιουργήσεις ;)
      Κι εσείς μου λείψατε! Φιλιά!

      Διαγραφή
  7. welcome back Δημητρούλα!!!! τελειο το θεμα σου και ακρως ανακυκλώσιμο! εγω εχω την πρωτη περιπτωση στο δωματιο των παιδιων, αφου εχουμε πολλα τενεκεδακια απο σκονες γαλακτος!

    αντε να μπουμε σε ρυθμους σιγα σιγα! φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ζήνα!! Τα κουτιά από τις σκόνες γάλακτος θα είναι ό,τι πρέπει και λόγω μεγάλου μεγέθους!!! Όσο για τους ρυθμούς επανέρχονται σιγά σιγά :) Φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Χαίρομαι που μπαίνουμε σε ρυθμούς σιγά σιγά και με το blogging και με τα σχολεία και γενικά με την καθημερινότητά μας. Οι προτάσεις σου για χειροποίητες μολυβοθήκες είναι τέλειες, μου άρεσε περισσότερη η ιδέα εκείνη με τις πλεκτές θήκες, βγάζουν μια ζεστασιά και θαλπωρή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Ελευθερία και αν βοηθήσει λίγο και ο καιρός, ακόμα καλύτερα. Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες αλλά και η δική σας με τα γραμματόσημα είναι σούπερ!!! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  9. Ωραίες οι προτάσεις σου !!! Μου άρεσε με το χρυσό και μιας και είμαστε σε φάση ανακαίνισης νομίζω πως θα το εφαρμόσω στο νέο μου γραφείο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Βάλια! Καλές ανακαινίσεις και φυσικά καλές δημιουργίες! Φιλιά.

      Διαγραφή
  10. Όλα μου το μολύβια είναι σε παλιές κούπες που έχουν χτυπηματάκια ή έχουν χάσει τη λάμψη τους!AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από όσα διάβασα στα σχόλια Αριάδνη, φαίνεται πως οι κούπες έχουν την τιμητική τους ως μολυβοθήκες :)
      Πολλές καλημέρες & καλό φθινόπωρο.

      Διαγραφή
  11. Μου άρεσε εκείνη με τη δαντέλα αλλά και οι δικές σου Δήμητρα! επίσης ωραία ιδέα είναι και αυτή με τα τενεκεδάκια! Καλό φθινόπωρο να έχουμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η δαντελένια είναι πολύ ρομαντική και ασυνήθιστη! Όσο για τις δικές μου, το κασπώ ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά και η πρώτη σκέψη ήταν "μολυβοθήκη!" :)) Καλό φθινόπωρο. Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Οι πρώτες δύο εξαιρετικές αλλά τα πουλόβερ κερδίζουν κατά κράτος! Άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά και να χουμε καλή και δημιουργική σεζόν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαζί σου για τα πουλόβερ Σοφάκι!!! Ταιριάζουν και πολύ με τους μήνες που είναι καθ'οδόν!!!! Καλό φθινόπωρο :)

      Διαγραφή
  13. Ωραίες ιδέες και επίκαιρες !!!!
    Καλώς όρισες !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σάς βρήκα Ράνια!! Χαίρομαι που σού άρεσαν οι ιδέες! Καλό φθινόπωρο να έχουμε :)

      Διαγραφή
  14. Welcome back Δημητρούλα! Μου αρέσουν πιο πολύ από όλα τα απλά βαζάκια, αν και στο γραφείο μου στη δουλειά χρέη μολυβοθήκης εκτελεί μια αγαπημένη μου κούπα του καφέ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χρύσα!! Καλώς σάς βρήκα!! Για τα βαζάκια, μία συγκεκριμένη μάρκα καφέ είναι ό,τι πρέπει (βλ. δική μου) ;) Εγώ πάντως γιατί ποτέ δεν είχα σκεφτεί την κούπα ως μολυβοθήκη....;;; Άβυσσος το μυαλό του ανθρώπου χεχεχεχε
      Καλό φθινόπωρο να έχουμε!

      Διαγραφή
  15. Επιτελους!!! Θελουμε κι αλλη Δημητρα.
    Κι αλλη.
    Κι αλλη.
    Κι αλλη.
    Κι αλλη.
    Κι αλλη.
    .............
    .............


    Και για να μην με βγαλεις κι εκτος θεματος θα σου πω οτι στις μολυβοθηκες ημουν παντα παραξενη. Μου αρεσαν αυτες που ηταν φαρδιες ωστε να χωρανε τα μολυβια, ψαλιδια, χαρτοκοπτες κλπ μεσα. Δεν ηθελα ποτε αυτες που ηταν πχ σαν τον κατα τ'αλλα εξαισιο κορμο δεντρου που μπαινουν τα μολυβια ενα -ενα σε καθε υποδοχη.
    Γι'αυτο κλεινω προς τα υπεροχα τενεκεδακια σε διαφορα υψη και σχεδια!!! Μουρλια!

    Καλη επανωδο!
    Να εχουμε (εχεις) μια υπεροχη χρονια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα. Υπέθετα πως θα είχε μία δόση χαράς το σχόλιό σου αλλά σε καμία περίπτωση δεν περίμενα κάτι τέτοιο :D
      Τώρα πάλι αν σου πω πως δεν με ξαφνιάζει καθόλου η περιέργεια σου με τις μολυβοθήκες;;; Μου φαίνεται πολύ "Χρυσαυγή" και το βρίσκω απολύτως φυσιολογικό!!!! Κι όντως οι μεγάλες είναι πολύ πιο βολικές καθώς φιλοξενούν διάφορα καλούδια...πέραν μολυβιών και ψαλιδιών.... (γκούχου γκούχου...).
      Καλό φθινόπωρο να έχουμε. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  16. Καλώς ήρθες Δήμητρα. Εμείς προς το παρόν δεν έχουμε μολυβοθήκες! Αλλά νομίζω μετά την δική σου ανάρτηση, θα αποκτήσουμε σύντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σάς βρήκα Μάρθα! Πολύ χαίρομαι που η ανάρτηση σου έδωσε ιδέες για μολυβοθήκες!!! Αν φτιάξεις κάποια, ελπίζω να την μοιραστείς μαζί μας :) Καλό φθινόπωρο!

      Διαγραφή
  17. Καλώς την! Καλές δουλειες ;)
    Χρησιμοποιω δυο μικρά πήλινα γλαστράκαι για μολυβοθηκες. Αλλα δεν με χαλα μια ανανέωση... απο Οκτωβρη ομως
    γιατι το καλοκαιρι δεν έχει τελειώσει ακόμη!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σας βρήκα Μπιούτι! Ωραία ιδέα και τα πήλινα γλαστράκια κι ότι πρέπει για marble εφέ ;)
      Όσο για το καλοκαίρι... αστο να πάει στο καλό! Φτάνει πια!!!! χεχεχεχεχε
      Καλό φθινόπωρο.

      Διαγραφή
  18. Καλή επανωδο να πουμε με τις ιδέες σου και καλή σχολικη χρονια.. Δημητρα.. οι μολυβοθήκες η μια πιο ομορφη απο τηα αλλη...ξεχωρισα λιγο παραπανω αυτην πε την ταντελα... επειδή μου αρεσει να πλεκω.. καλο Φθινόπωρο... να έχεις και να περνας ομορφα... φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ, καλώς σάς βρήκα!! Σίγουρα η δαντελένια θα είναι πανεύκολη για εσένα :))
      Καλό φθινόπωρο να έχουμε όλοι! Φιλιά πολλά.

      Διαγραφή
  19. Μας έλειψες! Πολύ ωραίες ιδέες όλες και νομίζω η λευκόχρυση και αυτές με τα πουλόβερ είναι αυτές που μου άρεσαν περισσότερο!
    Δυο παλιές δικές μου ιδέες:
    http://oneiropeioio.blogspot.gr/2011/06/blog-post_10.html
    http://oneiropeioio.blogspot.gr/2011/09/blog-post_12.html

    Καλό φθινόπωρο και καλή σχολική χρονιά -παντα θα μείνουμε παιδιά και πάντα θα μαθαίνουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς μού λείψατε!!! Μαζί σου για τα πουλόβερ (πως φαίνεται πόσο μού έχει λείψει ο χειμώνας!!)
      Πάω να δω τις δικές σου. Καλό φθινόπωρο. Φιλιά :*

      Διαγραφή
  20. Καλώς επέστρεψες Δήμητρα !!
    Όμορφες οι ιδέες με τις μολυβοθήκες, με πολλή φαντασία και λίγη προσπάθεια γίνονται τελικά θαύματα ;) !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Άρη, καλώς σάς βρήκα! Κι όντως, με φαντασία και μεράκι, όλα γίνονται :)

      Διαγραφή
  21. Γεια σου Δήμητρα! Πολύ ενδιαφέρον blog! Αν θέλεις πέρνα και από το δικό μου και ρίξε μια ματιά...http://www.stroumfitasmurf.blogspot.gr/.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Στρουμφίτα. Πέρασα ήδη. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  22. Αναγνώρισα αμέσως την δική σου επιλογή από την μεντί αρκούδα. ροααααρρρρρ!
    Καλό φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα.... Το ωραίο είναι πως την μέρα που την πήρα συναντηθήκαμε με την Ζήνα η οποία ήξερε πως θα πήγαινα στο συγκεκριμένο μαγαζί προ της συνάντησής μας. Όταν μιλούσαμε λοιπόν μου είπε πως είδε την αρκούδα γόμα και με σκέφτηκε χαχαχαχαχαχαα

      Διαγραφή
    2. Χαχαχαχαχαχαχα.... Το ωραίο είναι πως την μέρα που την πήρα συναντηθήκαμε με την Ζήνα η οποία ήξερε πως θα πήγαινα στο συγκεκριμένο μαγαζί προ της συνάντησής μας. Όταν μιλούσαμε λοιπόν μου είπε πως είδε την αρκούδα γόμα και με σκέφτηκε χαχαχαχαχαχαα

      Διαγραφή
  23. Καλώς όρισες Δήμητρα μου!!! Πολύ όμορφες όλες οι επιλογές σου και τι πιο ωραίο και δημιουργικό από ανακυκλώσιμες μολυβοθήκες ... οι δυνατότητες είναι άπειρες !!! Καλά η πρώτη φώτο από το γραφείο σου, τέλεια με τη μεντί αρκουδίτσα ... !!! Καλό ξεκίνημα !!! Πολλά φιλιά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σάς βρήκα Ιωάννα μου! Νομίζω πως αυτή η ανάρτηση ήταν ό,τι έπρεπε για την "νέα χρονιά" :)) Όσο για την αρκουδίτσα, είναι γόμα!!! Φιλιά πολλά και καλό Σαββατοκύριακο!

      Διαγραφή
  24. Μας έλειψες κορίτσι μου!!! Μου έφτιαξες τη διάθεση με τις όμορφες μολυβοθηκες, δυσκολεύτηκα να διαλέξω μια... είναι όλες τέλειες!!! Εύχομαι να είχες ένα όμορφο και ήρεμο καλοκαίρι. Αυτή η αναρτηση μου χτύπησε το καμπανάκι..ανυπομονώ να βάλω μπρος το δικό μου γραφείο και να φτιάξω κι εγώ μια όμορφη μολυβοθηκη. Όλο κάτι απρόοπτα μου τυχαινουν κι όλο το αναβάλλω..
    Πολλα φιλιά στέλνω ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εσείς μου λείψατε Ίριδά μου! Σ΄ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!! Ανυπομονώ να δω το γραφείο σου κι όλα τα καλούδια που θα το συνοδεύουν! Καλό Σαββατοκύριακο. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  25. Πολύ όμορφες όλες!!! Έρχομαι από το καφέ!!! Φιλία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Δέσποινα! Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  26. Αχχ ξεχώρισα αυτές που είναι ντυμένες με τα πουλοβεράκια τους! Προς το παρόν έχω αυτές που είχα φτιάξει με το χαλασμένο πληκτρολόγιο αλλά μου βάζεις ιδέα για να τους φτιάξω και ένα χειμωνιάτικο ταίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να φτιάξεις, να φτιάξεις. Άντε να δροσίσει κι άλλο ο καιρός να βγουν περισσότερα διακοσμητοπουλοβεράκια!

      Διαγραφή
  27. Πάρα πολύ όμορφες όλες οι μολυβοθήκες αλλά ξεχώρισα αυτές με το πλεκτό ντύσιμο. Μου άρεσε και η ιδέα να χρησιμοποιήσεις κασπό Δήμητρα και δείχνει πάρα πολύ ωραίο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή