DIY θήκη για tablet


Είμαι η πρώτη που θα παραδεχτώ πως με το ράψιμο δεν τα έχω καθόλου καλά. Δεν είναι από τις αγαπημένες μου ασχολίες και για αυτό και με ταλαιπωρεί αρκετά. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει πως με αποθάρρυνε από το να φτιάξω μία diy θήκη για το tablet από τσόχα. Κι αν τα κατάφερα εγώ, τότε σίγουρα μπορείτε κι εσείς.


Τα υλικά σχετικά απλά και πολύ οικονομικά, ενώ από την αρχή μέχρι το τέλος δεν μού πήρε πάνω από 30 λεπτά. 


Θα χρειαστούμε:
Τσόχα 3mm
Φαρδύ λάστιχο
Μεγάλη βελόνα
Κερωμένη κλωστή
Χάρακα
Μαρκαδόρο
Ψαλίδι
Τσόχα 1mm (προαιρετικά)
Κόλλα (προαιρετικά)

Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να μετρήσουμε τις διαστάσεις του tablet μας, να κόψουμε την τσόχα αναλόγως και να ράψουμε. 


Προσέξτε μόνο η διάσταση β, αφού ραφτούν οι δύο πλευρές να είναι όσον το δυνατόν πιο κοντά στην πραγματική διάσταση β του tablet, καθώς όταν είναι μέσα στην θήκη δεν θέλουμε να κουνιέται αλλά να κάθεται "σφτιχταγκαλιασμένο".  Μην ξεχάσετε επίσης το πάχος του tablet καθώς κι αυτό ροκανίζει εκατοστά από την διάσταση β! Η διάσταση γ μπορεί να είναι όσο μεγάλη θέλετε, απλώς φροντίστε να περνά αρκετά από το λάστιχο για να μην ανοίγει εύκολα. 


Αφού ολοκληρώσετε το ράψιμο των δύο πλευρών, θα χρειαστεί να διορθώσετε, κόβωντας ελαφρώς το φάρδος που έχει το ¨καπάκι" καθώς με το ράψιμο χάθηκαν λίγα εκατοστά.


Το επόμενο βήμα είναι άκρως προαιρετικό αλλά στα δικά μου μάτια απαραίτητο! Κόβουμε από λεπτή τσόχα ένα σχήμα -στην περίπτωσή μου ένα τρίγωνο- και το κολλάμε στην θήκη.



Έτοιμη! Σίγουρα όχι με τις καλύτερες βελονιές -γκούχου γκούχου- αλλά φτιαγμένη από τα χεράκια μου!





Πως σάς φαίνεται; Θα την δοκιμάζατε;;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκύριακο.

Σχόλια

  1. τελειο!!!! και ευκολο!!! ενα κοκκινο για μενα.. ή ισως στο χρωμα της μέντας;;; πολα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραίο και το χρώμα της μέντας αλλά δύσκολο να το βρεις σε τσόχα τέτοιου πάχους. Καλημέρα & καλή εβδομάδα Ελπίδα :)

      Διαγραφή
  2. πωπω βρε Δημητρουλα....απο τωρα στα γκρι? που ειναι τα φουξια και τα μεντι???? αλλα η θηκη υπεροχη!!!!! πολλα like κουκλα! και τωρα που μπηκες στο χορό, αναμένω και άλλα sewing projects!

    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ κατακαλόκαιρο είχα ανάρτηση με φουλ μαύρο, το γκρι τώρα που δρόσισε και λίγο ο καιρός θα με φόβιζε;;;Εξάλλου το θεωρώ από τα χρώματα παντώς καιρού. Όχι πως με χαλάει η πιο χουχουλιάρικη γενικότερα διάθεσή του ;) Φιλιά & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  3. Ευκολάκι και με την γνωστή ντεκορασύλια αισθητική! Super! Αλλά κι αυτές οι κουκουβάγιες όμως.. λατρεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά αν το έχεις με το ράψιμο, πανεύκολο. Όσο για τις κουκουβάγιες είναι η upgraded version με κανονικό πηλό και μία μαύρη συλλεκτική για το Άσυλο ;) Καλημέρα & καλή εβδομάδα Σοφία!

      Διαγραφή
  4. Ωραία ιδέα και άριστη παρουσίαση βήμα - βήμα !!!
    Ευχαριστούμε Δήμητρα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Άρη, σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  5. Για ράψιμο ,φιλενάδα,δεν το βλέπω...ένα τσιγκελάκι για πλέξιμο όμως στις άκρες ,θα το έκανα ευχαρίστως.Φυσικά θα έβαζα τον μαίανδρο εξωτερικά, αντί του τριγώνου που είναι σήμα κατατεθέν σου.Πάντως, ως κατασκευή οι οδηγίες είναι κατατοπιστικότατες.Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Αλεκάκι που το έχεις με το πλέξιμο, μπορείς να κάνεις ολόκληρη την θήκη πλεκτή ;) Όσο για τον μαίανδρο, δεν περίμενα κάτι διαφορετικό από εσένα. Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  6. Tablet δεν έχω αλλά βλεφαριάζω ένα εδώ και καιρό!Λες να ξεκινήσω από τη θήκη να το έχω έτοιμο?Χιχιχι
    Ευχαριστούμε Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ξεκινήσεις, να ξεκινήσεις. Όχι τίποτα άλλο αλλά μπορεί να εκλειφθεί κι ως hint για το τι δώρο θέλεις για τα Χριστούγεννα.... χαχαχαχαχαχα Καλή εβδομάδα Λίλια!

      Διαγραφή
  7. Οντως πανευκολη κατασκευη μα ελα που δεν εχουμε tablet πια,εχουμε ομως βιβλια πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα πολλά βιβλία μόνο ως άκρως θετικό μπορεί να τα δει κανείς :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  8. Μια το κινητό, μια το tablet, φαντάζομαι η επόμενη κατασκευή θα είναι για την τηλεόραση;;;
    Υπέροχη για ακόμα μια φορά, αλλά κάτι που σίγουρα δεν θα το δοκιμάσω! χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σπάω το κεφάλι μου να φανταστώ diy για την τηλεόραση Μάρθα μου αλλά δεν νομίζω πως υπάρχει κάτι, εκτός κι αν ξαναγυρίσει η μόδα με τα σεμεδάκια χαχαχαχαχαχαχαχαχα
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  9. Μια χαρά τ πήγες. Λατρεύω να ράβω ή να κεντάω πάνω σε φελτ.AriadnefromGreece!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια χαρά στο ράψιμο δεν το λες Αριάδνη μου αλλά οκ, το έχω αποδεχθεί :)) Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  10. Επειδή με το ράψιμο δεν το' χω καθόλου, αλλά αυτή τη θήκη την αγάπησα, πότε θα τη βγάλεις στο etsy????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν θα καταφέρω να ράβω σωστά Χρύσα χαχαχαχαχαχαχα Σ' ευχαριστώ πάντως για την ψήφο εμπιστοσύνης και την ιδέα :)) Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  11. Πανέμορφη και πανεύκολη λύση !!! Ότι πρέπει δηλαδή !!!!
    Καλό ΣΚ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειδικά εσύ που κάνεις αριστουργήματα με την βελόνα Ράνια, το 'χεις με κλειστά μάτια ;)
      Καλή εβδομάδα. Φιλιά!

      Διαγραφή
  12. Οκ, τάμπλετ δεν έχω. Να ράβω δεν ξέρω ούτε καν σαν εσένα. Τα υλικά μου λείπουν ούτως ή άλλως. Παρ΄όλα αυτά δεν μπορώ παρά να θαυμάσω την υπέροχη, χειμωνιάτικη θήκη σου!!!!!!!!!!! Το τρίγωνο στη μέση ήταν αυτό που πραγματικά χρειαζόταν για να γίνει "Δήμητρα"!!!
    *Ευελπιστώ τάμπλετ να μου φέρει ο Άγιος Βασίλης.. χαχαχα
    Σε φιλώ πολύ Δήμητρά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να που αρχίσαν σιγά σιγά οι αναφορές και στον γνωστό γέροντα!!! χαχαχα Ξεκίνα με την θήκη Χρυσαυγή, όπως κι η Λίλια παραπάνω, μπας και ψιλιαστούν οι τριγύρω σας τι θέλετε για δώρο ;))
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  13. Δεν ξέρω τι λες εσύ... πάντως εγώ έμεινα άφωνη... σούπερ σικάτη θήκη και πολύ diy φτιαγμένη.. μου αρέσουν πολύ τα handmade και με τη δική σου θήκη τρελάθηκα... Να προσπαθήσω και για κινητό? φιλιά και καλημέρα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έφη για τα καλά σου λόγια :D Βρήκα δικαιολογία για το ράψιμό μου.. "είναι για να φαίνεται πως είναι χειροποίητη" χεχεχεχε Να προσπαθήσεις σίγουρα και να μοιραστείς μαζί μας την θήκη σου :)) Καλή εβδομάδα και φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  14. Φανταστική !! Στο ράψιμο είμαστε το ίδιο επίπεδο ακριβώς!! Περιττό να σου πω ότι έχω θήκη για τον υπολογιστή τσόχινη ακριβώς το ίδιο χρώμα!! Καλή εβδομάδα Δημητρούλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που δεν είμαι η μόνη που δεν το κατέχω το άθλημα Αθηνά μου!!! Όσο για την τσόχα, με δεν είναι υπέροχο αυτό το χρώμα;;; Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  15. Κι έλεγα να φτιάξω ένα για την μαμά μου αλλά είχα στερέψει από ιδέες! Τέλειο είναι Δήμητρα!
    Φιλάκιαααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ να στερέψεις από ιδέες με διαθέσιμη τσόχα;;; Δύσκολο μου φαίνεται Μαράκι!!! Χαίρομαι πάντως που σού άρεσε. Φιλιά!

      Διαγραφή
  16. Tι ωραια συνθεση (και χρώματα) αντικειμένων που εχει η πρώτη φωτογραφια!
    Τελευταια εχω αρχισει να καταπιάνομαι με το ράψιμο. Πολύ πρακτικο , τελικα να ξερεις να ραβεις!

    ΥΓ
    Ναι την ειδα την ταινία, οχι οτι θυμαμαι πολλά για την πλοκή... κοιταζα ολη την ωρα τα ντεπ-πιές, τα καπέλα και τα επιπλα του set χα χα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ, ευχαριστώ για την σύνθεση. Όσο για το ράψιμο, τι να πω.. εγώ δεν το πολυχωνεύω!!!! Θα μάς δείξεις κανένα έργο σου;;; :))

      Υ.Γ. Χαχαχαχαχαχα θα την δω και θα σου πω αν όντως τα ενδυματολογικά και διακοσμητικά κλέβουν την παράσταση!!!

      Διαγραφή
  17. Καλησπέρα Δήμητρα! Έγινε όμορφη η θήκη σου! Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Ειρήνη! Σ' ευχαριστώ πολύ. Καλό φθινόπωρο να έχουμε. :**

      Διαγραφή
  18. Εντάξει, αγαπαμε γκρι, αγαπαμε και ταμπλετ. Να μην του φτιάξουμε ενα ρουχαλάκι κι εμείς???
    Ξεσήκωσέ μας, μπορείς!
    Φανταστικό έγινε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να του φτιάξετε, να του φτιάξετε!!! Δεν σάς φοβάμαι εσάς, το έχετε στο τσεπάκι σας ;)
      Καλημέρες!

      Διαγραφή
  19. Μπράβο χρειάζονται τα ταμπλετάκια ένα κάλυμμα. Καλό Φθινόπωρο χρυσοχέρα μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα παραλές Χριστινάκι καθώς έχω φωτογραφικές αποδείξεις πως το ράψιμο δεν συγκαταλέγεται στα φόρτε μου!!!! χαχαχαχα. Φιλιά πολλά κορίτσι!

      Διαγραφή
  20. Ταμπλέτ έχω.. όπως και μια θήκη της κακιάς ώρας πάλι έχω! Το δείχνεις τόσο εύκολο Δήμητρα μου .. που μπαίνω σε σκέψεις αν και δεν πιάνουν τόσο τα χέρια μου... χεχε!!! Πολλά φιλιά στέλνω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όπως είδες Ίριδά μου ούτε εμένα πιάνουν στο ράψιμο αλλά τα κατάφερα. Κι αφού τα κατάφερα εγώ, σίγουρα μπορείς να τα καταφέρεις κι εσύ!!!! Φιλιά :*

      Διαγραφή
  21. Υπέροχη ιδέα! Οι φωτογραφίες και το ντεκόρ, άψογα όπως πάντα.
    Σκεφτόμουν να κάνω κάτι αντίστοιχο για φάκελο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια :))
      Και για φάκελος μια χαρά θα ήταν! Καλημέρα.

      Διαγραφή
  22. Πραγματι Δήμητρα μου.. η θυκη ευκολη και απλή ωραιο το γρί και το μαυρο.. αλλα τα χρωματα θα την απογειωσουν.. και σε αλλες δημιουργίες με το καλό... ολα μπορεις να τα κανει κανείς ... αρκει να θελει.. να περνας ομορφα οτι και ν ακνεις.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ρούλα μου! Με έχουν πιάσει τα μονοχρωματικά μου κι εξού τα σχετικά χρώματα. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  23. Ειναι τελεια και δεν φανταζεσαι ποσο τη χρειάζομαι! Το γκρι της τσοχας που επέλεξες ειναι υπεροχο! Merci για την ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαρίστησή μου Ανναστέλλα. Είμαι σίγουρη πως θα φτιάξεις σούπερ θήκη!

      Διαγραφή
  24. Πολύ όμορφη έγινε στα αγαπημένα γκρι και μαύρο! Μια χαρά σου βγήκε Δήμητρα! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν παραβλέψει κανείς τις βελονιές, μια χαρά είναι Κατερίνα. Τη δουλειά της πάντως την κάνει :)) Πολλές καλημέρες!

      Διαγραφή
  25. Πολύ ωραία ιδέα! Και εγώ ήθελα θήκη αλλά σκεφτόμουν ύφασμα με ενίσχυση .
    Η τσόχα όμως φαντάζει πολύ πιο λειτουργική!
    Καλή συνέχεια & καλές δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Δήμητρα είναι φανταστική ιδέα!! Έγινε υπέροχη η θήκη και το τριγωνάκι δείχνει πολύ όμορφο!! Η τσόχα που διάλεξες είναι πολύ ωραία. Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις