Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2015

Ξύλινα διακοσμητικά σπιτάκια


Πέρασε σχεδόν μία εβδομάδα από την τελευταία μου ανάρτηση κι αυτό οφείλεται εν μέρη αλλά και εις διπλούν σε αυτό που θέλω να σάς παρουσίασω σήμερα. Μία πολιτεία από ξύλινα σπιτάκια πολύ διαφορετική από ότι φαντάζεστε. 


Η πολιτεία αυτή είναι γεμάτη ζωντάνια. Σπίτια, εργοστάσια και πολυσύχναστους δρόμους, 


αλλά και δάση με πανύψηλες σημύδες και υπέροχα λουλούδια,


που συχνά πυκνά χορεύουν στο τραγούδι της βροχής


Μία πολιτεία φτιαγμένη εξ' ολοκλήρου -από το κόψιμο του ξύλου μέχρι την ζωγραφική- στο χέρι όπως τη δημιούργησε η φαντασία μου. 


Αυτή είναι που με κρατά αυτές τις μέρες απασχολημένη, με καινούργια ξύλινα σπιτάκια να προστίθενται στην συλλογή καθημερινά αλλά τελικά αυτή είναι που θα με κάνει να σάς αποχαιρετίσω για την ώρα εδώ και να σάς ευχηθώ από σήμερα καλό Σαββατοκύριακο καθώς ώρα για το κατσάδιασμα από τον ορθοπαιδικό μου!

Πως σάς φαίνονται; Ποιο σάς αρέσει περισσότερο;

Την καλημέρα μου & καλό Σαββατοκυριακο

66 σχόλια:

  1. πανέμορφα τα σπιτάκια σου , Δημητρα !!!!!! Καλημέρα !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! Καλημέρα και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσουν όλα !!!! Λίγο περισσότερο αυτό με το listen to .... και το μεσαίο με το μαύρο φόντο.
    Μπράβο Δήμητρα. Εξαιρετική η δουλειά σου όπως πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά Άρη. Σ' ευχαριστώ για τα πάντα καλά σου λόγια! Καλημέρα :)

      Διαγραφή
  3. Ταλαντούχο μου κορίτσι.. Αγαπώ κάθε σου δημιουργία!!! Όλα μου άρεσαν αλλά ξεχώρισα περισσότερο το μεσαίο με τον μαύρο ουρανό!!! Μπράβο Δήμητρα, όμορφα οκ και τόσο ατμοσφαιρικα!!! Ξεκούρασου γιατί θα σε κατσαδιάσουμε και εμείς ;) φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ίριδά μου σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για την συνεχή υποστήριξη!!! Όσο για την ξεκούραση, αυτή πάει όλο και πιο πίσω και ούτε ο νάρθηκας δεν με σταματά!!!! Φιλιά πολλά :*

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφα !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! πω πω !!!!!!!!! Ωραία δουλεία Δήμητρα, Kiss kiss

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Βάλια :)) Πολλές καλημέρες & φιλιά!

      Διαγραφή
  5. Είναι ΤΕΛΕΙΑ! Μου αρέσουν όλα μα όλα μα όλα! Είναι καταπληκτικά! Μπράβο Δήμητρα! Φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ πολύ Σωτηρία :)) Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  6. Το ένα καλύτερο από το άλλο!!!!! Καλή συνέχεια. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γίνεται να επιλέξει κανείς μόνο ένα; Τα φαντάζομαι τα Χριστούγεννα στολισμένα με λαμπάκια σε μια γωνια του σπιτιού.
    Πολύ όμορφα Δήμητρα, χαλάλι η απουσία σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευελπιστώ μέχρι τα Χριστούγεννα να έχουν εξαφανιστεί από το Άσυλο ;) χεχεχεχεχε
      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  8. Φανταστικά Δημητρούλα, χαλάλι ο κόπος σου!! Πολλά φιλιά και καλό ΣΚ λοιπόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Αθηνούλα :** Καλά να περνάς!

      Διαγραφή
  9. ολα ενα και ενα!!!! δε ξερω ποιο να διαλεξω!!!!! μπραβο δημητρουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφα Δήμητρα μου.Εγώ επειδή μένω σε πόλη θα προτιμήσω αυτά με τα λουλούδια και το δάσος αλλά και αυτά με την βροχή.Γειά στα χέρια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Χρυσόσκονη!!! Αυτά που διάλεξες είναι και πιο ταιριαστά με τον καιρό των τελευταίων ημερών :) Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  11. Όλα μας αρέσουν, είναι φανταστικά! Λατρεμένο ξύλο!
    Αυτές τις μέρες φτιάχνω πέτρες- σπιτάκια αλλά μου έδωσες ιδέες!!
    Καλό Παρασκευοσαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ανυπομονώ να δω τα πέτρινα σπιτάκια σου Νίκη, είμαι σίγουρη πως θα είναι υπέροχα! Καλημέρα και καλή εβδομάδα να έχουμε :)

      Διαγραφή
  12. μας αρεσουν ολα!!! τι πανεμορφα!!! καλο Σαββατοκυριακο κοριτσι!! πολλα φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ελπίδα! Πολλά φιλιά και καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  13. Καλωσόρισες πάλι Δήμητρα,με τις πολύ καλόγουστες και προσεγμένες δημιουργίες σου.Η πολιτεία σου νομίζω ότι είναι πέρα απο τα σύνορα της φαντασίας,που αλήθεια δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάτι.Μου αρέσουν όλα τα κομμάτια..... να είσαι παντα έτσι δημιουργική αλλά και λίγο να προσέχεις τον εαυτό σου...να μην κουράζεσαι...φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς σάς βρήκα Μαρία! Σ' ευχαριστώ πολύ για τα πάντα καλά σου λόγια!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα :**

      Διαγραφή
  14. Όλα είναι όμορφα Δήμητρα μου! Αυτό με τα δεντράκια όμως το ξεχώρισα! Είναι πολύ όμορφα! Καλό Σ/Κ και φυσικά καλή ξεκούραση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Λιλιάκι!! Όσο για την ξεκούραση, θα έρθει κι αυτή ;) Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  15. Πανέμορφα τα σπιτάκια σου ...τελεια ...
    καλή συνεχεία !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να' σαι καλά, σ' ευχαριστώ πολύ :) Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  16. Υπέροχη συλλογή, όπως πάντα έγραψες! Το σετ της βροχής όμως είναι το αγαπημένο μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα είναι από τα αγαπημένα μου λόγω απλότητας :) Ευχαριστώ πολύ Χρύσα! Καλή εβδομάδα να έχουμε.

      Διαγραφή
  17. Όμορφα, κομψά και ξεχωριστά Δημητρούλα!!! Καλημέρα σου, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σάς ευχαριστώ πολύ κορίτσια για τα καλά σας λόγια. Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  18. Δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω Δήμητρα...οι ψηλές σημύδες,τα συννεφάκια με την βροχή και η πολιτεία σε μαύρο φόντο είναι τα αγαπημένα μου!!!Καλό ΣΚ Δήμητρα και άκουγε τον γιατρό και ξεκουράσου λίγο!!!(Άσχετο πως έκοψες το ξύλο,δεν φαίνεται καθόλου εύκολο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ Ιωάννα. Το ξύλο κόπηκε με φαλτσοπρίονο και βοήθησε και ο Γεώργιος καθώς πρώτη φορά χειροζόμουν τέτοιο εργαλείο... Όσο ζει κανείς μαθαίνει :)) Καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  19. Υπέροχη, ονειρική η πολιτεία σου! Όλα καταπληκτικά, αλλά λάτρεψα αμέσως αυτό με το μαύρο φόντο, νομίζω ότι αναδεκνύει όλο το ταλέντο σου!
    Δεν παύεις να μας εντυπωσιάζεις και να μας εκπλήσσεις Δήμητρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι πως το μαύρο φόντο αφήνει να φανεί περισσότερο η φυσική ομορφιά του ξύλου. Σ' ευχαριστώ πολύ Χριστίνα για τα καλά σου λόγια και την υποστήριξη στο ΙΓ ;) Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  20. Είναι πραγματικά υπέροχα όλα, Δήμητρα μου !!! Το ένα καλύτερο από το άλλο !!! Είναι φανταστικός ο τρόπος που εξελίσσονται οι δημιουργίες σου !!! Εξαιρετική φαντασία και ταλέντο !!! Πολλά φιλιά !!! Καλό ΣΚ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελικά Ιωάννα μου όσο φτιάχνει κανείς πράγματα τόσο έρχονται και νέες ιδέες :)) Σ' ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιο! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  21. Υπέροχα!! Αυτά με το μαύρο φόντο και την άσπρη πολιτεία - άσπρα λουλούδια
    μου έκλεψαν την καρδιά!
    μοναδική η φαντασία σου! μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ τόσο για την επίσκεψη όσο και για το όμορφο σχόλιο. Την καλημέρα μου :)

      Διαγραφή
  22. Μου αρέσει που ρωτάς ποιο μας αρέσει....!!! Μα όλα είναι φανταστικά... Δεν ξέρεις ποιο να πρωτοδιαλέξεις. Πολύ όμορφη και άκρως αισθητική η πολιτεία σου !!! Καλό Σαββατοκύριακο και σε σένα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Έφη :)) Δεν έχουμε όλοι τα ίδια γούστα και πάντα είναι ενδιαφέρον να βλέπεις πως φαίνονται τα ίδια πράγματα σε διαφορετικούς ανθρώπους. Καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  23. Τα έχουμε δει ήδη στο μαγαζάκι σου στο etsy,είναι φανταστικά όλα,λίγο παραπάνω μας τράβηξαν αυτά με το σκούρο φόντο !!!!Φιλιά,καλό Σαββατοκύριακο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!! Είναι αλήθεια πως η αντίθεση με το σκούρο φόντο δίνει άλλη χάρη :)) Φιλιά πολλά και καλημέρα!

      Διαγραφή
  24. Πανεμορφα είναι όλα!!! Μπράβο Δήμητρα!
    Φιλάκια :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Να ποσο όμορφα; Κατι ξέρει το etsy που τα επέλεξε για "εξώφυλλο" ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ Ανναστέλλα και για την προσοχή εδώ αλλά και στο ΦΒ :D Φιλιά!

      Διαγραφή
  26. Ειναι καποια ποστ που τα θαυμαζεις και καποια blog που τα ζηλευεις.
    Τουτο δω ηταν η αφορμη για να ξαναγυρισω στο blogging.
    Σ`ευχαριστω :)
    Οσο για τα σπιτακια σου...η απλοτητα τους ειναι η ομορφια τους!Εξαιρετικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ σ' ευχαριστώ για το τόσο όμορφο σχόλιο!!! Καλή επάνοδο εύχομαι :))
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  27. Πολύ ωραια η πολιτεία! Μου αρεσει το σπιτακι με το συννεφο... παρ οτι τα υπόλοιπα πρεπει να είχαν πολυυυυ περισσότερη δουλεια ;)

    Γιατι δεν φτιαχνεις μια hand made Monopoly με τετοια σπιτακια?!

    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα γιατί αν φτιάξω θα έχω και τα δυο χέρια με νάρθηκα Μπιούτι!!!
      Σ' ευχαριστώ πάντως και για τα καλά σου λόγια και για την ιδέα :)

      Διαγραφή
    2. Αυτος ο καταραμενος νάρθηκας φοριεται πολύ τελευταία :(

      Διαγραφή
    3. Μην μού πεις πως τον λανσάρεις κι εσύ!!!

      Διαγραφή
  28. Πανέμορφα Δήμητρα! Μου είχε φτιάξει ο μπαμπάς μου ένα παλιότερα με θέση για κερί! Εσύ βέβαια με τη ζωγραφική σου τα ανέβασες σε άλλο επίπεδο και με γέμισες ιδέες για να το βγάλω πάλι στην επιφάνεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Οτι έχει σχεση με σπιτακι λατρεμενο ειναι... μα αδυναμια την εχουμε.. με τα σπιτακια και τα δικα σου... ειναι όσο απλα αλλο τόσο ομορφα... δεν ξερω πιο είναι πιο όμορφο απο το Αλλο Δημητρα μου... λιγω πιο κλικ σε ευτό με τα συνεφακια και την βροχουλα ...πολύ ομορφη ιδέα.. μπράβο σου... να περνας ομορφα οτι και να κανεις ... φιλακιαααααα.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Πανέμορφα Δήμητρα!
    Συγχαρητήρια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μ' αρέσουν!!!!! Ειδικά το concept πόλη μέσα στην πολυκατοικία πολύ μου άρεσε (έκανα και παρήχηση και δεν ήταν σκόπιμο). Δήμητρα τα σέβη μου για την καλλιτεχνική σου εξέλιξη για ακόμη μια φορά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δήμητρα συγχαρητήρια!! Είναι υπέροχα!! Πολύ ξεχωριστά και όλα πανέμορφα!! Κάνεις φοβερή δουλειά και κόβεις και το ξύλο μόνη σου!! Να προσέχεις μόνο την υγεία σου. Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα θα ηθελα να ρωτησω για τα σπιτάκια, αν υπάρχουν ακόμη και αν μπορώ να παραγγείλω? Μπορείτε να μου στείλετε στο παρακατω email oikonomou.maroula@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή