Γυάλινες καμπάνες


Για ποιον χτυπά η καμπάνα; Στην συγκεκριμένη περίπτωση, για τη διακόσμηση καθώς οι γυάλινες καμπάνες έχουν δυνατότητες που περιορίζονται μόνο από το μέγεθος και την φαντασία.

Αναδεικνύουν υπέροχα μικρά ή μεμονωμένα αντικείμενα,

The glitter guide      |           Renee Arns

γίνονται σημεία θαυμασμού με βιομηχανικό ύφος



 και υπέροχα terrariums, ακόμα και με απλά βαζάκια,

At my casa               |            Rustic wedding chic

ενώ μετατρέπονται σε καταπληκτικά diy, είτε ως μίνι σκηνές από την φύση, είτε ως συλλογή από faux πεταλούδες (μαζί με το αναγκαίο free printable). 


Εγώ σάς αφήνω με αυτό που μού έρχεται κατευθείαν στο μυαλό όταν σκέφτομαι "καμπάνες"


Χρησιμοποιείτε καμπάνες στη δική σας διακόσμηση; Εσάς τι σάς έρχεται στο μυαλό όταν σκέφτεστε "καμπάνες";

Την καλημέρα μου. 







Cover φωτογραφία: Decor Asylum | Γραμματοσειρά: Metropolis 1920/Greek

Σχόλια

  1. Πολύ όμορφες ιδέες καθώς κ το τραγούδι. Εγω θα προτιμήσω αυτές τις βιομηχανικου τύπου ιδέες όσο για το τί σκάει στο μυαλό με τη λέξη καμπάνα....τα παντελόνια (χαχα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχα, ούτε που τα σκέφτηκα μία φορά όσο ετοίμαζα την ανάρητηση!!!! Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  2. Αχ αυτές οι καμπάνες, λίγο δυσευρέτες όπως και πολλά από τα διακοσμητικά στοιχεία που συναντώ σε αγαπημένα σκανδιναβικά μπλογκς! Αν τις πάρει πουθενά το μάτι σου, στείλε ένα μήνυμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σου στείλω με email που την πήρα εγώ Μάχη! Καλημέρα & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. Πανέμορφη ιδέα να απομονώσεις και να αναδείξεις ένα διακοσμητικό με μια γυάλινη καμπάνα! Πολλά φιλιάαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς Σωτήρια. Δίνουν άλλο status σε ό,τι περιέχουν ;) Καλημέρα & καλή εβδομάδα. Φιλιά :**

      Διαγραφή
  4. Λατρεύω τις γυάλινες καμπάνες γι'αυτό ακριβώς τον λόγο. Δίνουν άλλον αέρα κι αναδεικνύουν τόσο όμορφα τα αντικείμενα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι όπως τα λες Μαράκι, τραβούν το μάτι σε ό,τι περιέχουν. Πολλά φιλιά & την καλημέρα μου!

      Διαγραφή
  5. Αχ ναι πολύ ωραίες και σκεφτόμουν πώς μπορεί να αξιοποιηθεί μία στη διακόσμηση!! Ευχαριστώ πολύ για τις ιδέες, φανταστικές!! Πολλά φιλιά Δημητρούλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σού άρεσαν Αθηνά!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα να έχουμε :*

      Διαγραφή
  6. Αυτό είναι διακόσμηση με άποψη... εκτός του ότι είναι από μόνες τους πανέμορφες αναδυκνείουν ότι θελήσεις να βάλεις μέσα..!!! Που τις βρίσκει κανείς.. Μήπως στο etsy? Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιθανότατα να μπορούσες να βρεις και στο etsy αλλά καθώς θα είναι από εξωτερικό δεν νομίζω να σε συμφέρουν τα μεταφορικά Έφη (είναι και λίγο βαριές οι άτιμες). Σε καταστήματα με γυαλικά είναι η καλύτερη πιθανότητα να βρεις. Διαφορετικά, αν δεν βρίσκεις, πες μου να σού πω που την πήρα εγώ. Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα.

      Διαγραφή
  7. Εξαιρετική η ανάρτηση σου Δήμητρα μου,καθώς έχω μια αδυναμία στα γυάλινα κουτιά,ή καμπάνες όπως τις ονομάζεις...μου άρεσαν όλες οι εκδοχές...πάει για pin...φιλακια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν Μαρία μου! Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου!

      Διαγραφή
  8. Ωραία πρόταση Δήμητρα! Νομίζω με φυτό θα την έκανα την διακόσμηση αυτή. Αλλά και το χειροποίητο αρκουδάκι σου δείχνει ωραία μέσα στην καμπανούλα.
    Όσο για το τι σκέφτομαι όταν ακούω καμπάνες; "Ωχ... κάτι θα πρέπει να πληρώσω πάλι".
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωχχχ, άσχημος συνειρμός Ελευθερία!!! Ό,τι και να τους βάλεις πάντως, του δίνει άλλο αέρα. Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  9. Μου αρέσουν ,τις χρησιμοποιώ,αλλά τις φτιάχνω από βάζα με πόμολα από πάνω...diy κατάσταση!
    http://alekacraftaholic.blogspot.gr/2015/06/blog-post_13.html
    Μου άρεσαν πολύ αυτές του βιομηχανικού ύφους.Θα ξεπατικώσω μία...ευχαριστούμε.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχεις δίκιο Αλεκάκι! Είχα ξεχάσει την diy σου ;))
      Όσο για τις βιομηχανικού στύλ, ήμουν σίγουρη πως θα τραβούσαν το ενδιαφέρον σου. Φιλιά & καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  10. Οι καμπάνες κλείνουν έναν μικρό κόσμο!Μου άρεσαν τόσο οι βιομηχανικές όσο και σαν γλαστρούλες!Πολλά φιλάκια Δημητρά μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ μού άρεσε αυτό το "μικρό κόσμο"! Και πόσο δίκιο έχεις. Την καλημέρα μου & τα φιλιά μου.

      Διαγραφή
  11. Υπέροχες οι καμπάνες σου,μας ξεσηκώνεις για ανανεώσεις στη διακόσμηση,συνέχισε!!Καλό βράδυ Δήμητρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρειάζονται που και που οι ανανεώσεις Ιωάννα για να μην βαριέται το μάτι ;) Την καλημέρα μου.

      Διαγραφή
  12. Υπεροχες οι ιδέες! Φοβερη έμπνευση το ποστ σου! Σ' ευχαριστουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ντίνα. Χαίρομαι που σού άρεσε. Πολλές καλημέρες.

      Διαγραφή
  13. Είναι πολύ όμορφες Δημητρούλα!!! Ειδικά οι βιομηχανικές και αυτή με τις πεταλούδες!!! Τις αγαπήσαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σάς άρεσαν :)) Πολλά φιλιά & καλημέρα!

      Διαγραφή
  14. Λοιπόν εγώ αυτές τις "καμπάνες" ποτέ δεν τις συμπαθούσα γιατί μου θύμιζαν κάτι "δώρα κουμπάρων" που είχαν στα μπομπονιεράδικα & στα μαγαζιά με είδη γάμου (ΟΚ εσύ ως μικρότερη μάλλον δεν θα τα έχεις δει, αλλά παλιά, εκει γύρω στα '80- early '90 έκαναν δώρο στους κουμπάρους του γάμου τέτοιες καμπάνες με κάτι κακόγουστα ρολόγια (;) μέσα).
    Αλλά με αυτή τη δημοσίευση έδωσες νέες προοπτικές, ειδικά οι "βιομηχανικές" είναι εκπληκτικές, άνετα τις έβαζα στο σπίτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα, έχεις απόλυτο δίκιο Χριστίνα!!!! Τα θυμάμαι κάτι τέτοια δώρα που τα έβαζαν και σε περίοπτη θέση για να τα δουν όλοι χαχαχαχαχαχα
      Πάντως ευτυχώς τώρα έχουμε άλλες εναλλακτικές για να τις διακοσμήσουμε ;) Φιλιά!

      Διαγραφή
  15. Όσο κι αν τα ζηλεύω όταν τα βλέπω, τόσο δύσκολο μου φαίνεται να τα συνδιάσω με κάποιον τρόπο στο σπίτι μου!
    Εξαιρετικές ιδέες βέβαια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν μπορούμε να το φέρουμε στα μέτρα μας, το αφήνουμε Μάρθα μου. Εξάλλου υπάρχουν τόσα και τόσα που μπορούμε να βάλουμε στη διάκόσμηση ;)

      Διαγραφή
  16. καταρχην να πω οτι η αρκουδιτσα σου ειναι καταπληκτικη!
    κατα δευτερον ειχα στην κρητη καμπανουλα με μινιατουρες πεταλουδες, αλλα τωρα το εχω κρυψει για να μην την σπασουν τα μικρα. πολυ ομορφες επιλογες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μερσί φιλενάδα. Η αρκουδίτσα αφού κάθησε να στεγνώσει υπομονετικά, φόρεσε πιτζαμούλες ;)
      Άντε με το καλό να μεγαλώσουν τα ζουζούνια σου να την ξαναβάλεις στη διακόσμηση.

      Διαγραφή
  17. Τι ωραίο θέμα, Δήμητρα !!! Καταπληκτικές όλες οι ιδέες και ειδικά αυτή με τα κλειδιά ... την παίρνω όπως είναι για μένα!!! Η τέλεια αρκουδίτσα στην πρώτη φώτο είναι φτιαγμένη από εσένα?!!! Πολλά φιλιά !!! Καλό σου απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως οι βιομηχανικές είναι υπέροχες Ιωάννα! Όσο για τον αρκούδο, ωω ναι, φτιαγμένος από μένα :D
      Φιλιά πολλά & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  18. Γαμώτο, μόλις είδα αυτή την ανάρτηση σκέφτηκα, πόσο χαζή είμαι που πριν λίγο καιρό που είχα βρει μια καμπάνα σε συμφέρουσα τιμή δεν την αγόρασα. Αυτομάτως απαντάω και στην ερώτησή σου αν χρησιμοποιούμε τις καμπάνες στη διακόσμηση του σπιτιού μας.

    Μου αρέσουν πάαααρα πολύ! Απομονώνουν ένα αντικείμενο και αυτομάτως το αναδεικνύουν. Είναι πολύ πολύ όμορφες να τις βλέπεις σε ένα τραπέζι. Εγώ από τις δικές σου σήμερα θα ξεχωρίσω φυσικά την δική σου με την πολική αρκουδίτσα (μα πόσο όμορφη φαίνεται!!!) αλλά και αυτές που έχουν μέσα τα μικρά βαζάκια με τα κλαράκια!!!!!!!!!!! Τέλειεεεεεεεεεεεεςςςς!!!

    Φιλια και ευχές για ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο Δήμητρά μου!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν πειράζει Χρυσαυγή μου! Τώρα που πήρες ιδέες, την επόμενη φορά που θα βρεθεί μπροστά σου η ευκαιρία δεν θα την αφήσεις να περάσει ;))
      Φιλιά και καλή εβδομάδα να έχουμε!

      Διαγραφή
  19. Αυτές τις καμπάνες πάντως θέλω να τις βλέπω και να τις ακούω!!! Με στολισμένες ή όχι!!! Αχ Δήμητρα μόνο τις εκκλησιαστικες καμπάνες δεν θέλω να ακούω.. καθόλου όμως!!!! Χάχα!!!!

    Καλή εβδομάδα εύχομαι!!!
    Σε παρακολουθώ στο ινστα και ξετρελάθηκα που τρύπωσες τον αρκούδο σε μπάλα!!!

    Πολλά φιλιά ♡♡♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχαχαχαχαχα συμφωνούμε Ίριδα, συμφωνούμε!!!!
      Όσο για τον αρκούδο στην μπάλα, χτες είδα πως είναι στα Editors' picks :D
      Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  20. Βρισκω πολύ γκλαμουρόζικο το εφε με τις γυάλινες καμπάνες ;)

    Καλή σου εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γκλαμουριά εε;;; Χμμ ποτέ δεν το είχα σκεφτεί/δει έτσι.
      Καλή εβδομάδα Μπιούτι!

      Διαγραφή
  21. Αφού σε συγχαρώ για την επιλογή του τραγουδιού να προχωρήσω στο ότι λάτρεψα την καμπάνα με τα μέτρα!
    Δεν έχω βρει ακόμα στο εμπόριο μία που να μου αρέσει οπότε μια φορά είχα χρησιμοποιήσει ένα γυάλινο βάζο ανάποδα και έδινε ένα παρόμοιο effect!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουν σίγουρη πως θα εκτιμούσες το κομμάτι Κατερίνα! Δεν φτιάχνεις καμία με τα πολυαγαπημένα σου κατσαβίδια;;;
      Καλημέρα & καλή εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  22. Τι όμορφες αυτές οι γυάλες ,πολύ μου άρεσαν ,ειδικά αυτή με τα κλειδιά και η άλλη με τα μανιταράκια σα μικρογραφία δάσους είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωω ναι, έχουν χίλιους δυο τρόπους για να διακοσμηθούν :)) Την καλημέρα μου & καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  23. Τι υπέροχος που δείχνει ο πανέμορφος αρκουδίνος σου Δήμητρα μέσα στην γυάλινη καμπάνα!! Φοβερές όλες οι ιδέες που μας δείχνεις!! Εγώ δυστυχώς δεν έχω τέτοια γυάλα αν και πολύ θα το ήθελα. Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Θάλεια! Χαίρομαι πολύ που σού άρεσαν! Αν με το καλό βρεις μία, πάρε την. Πραγματικά αξίζουν! Φιλιά και καλή εβδομάδα :*

      Διαγραφή
  24. Πάρα πολύ ωραία η ανάρτησή σου!!!
    Σκέφτομαι να κάνω κάποια δωράκια και η ιδέα σου μου άρεσε πολύ!!!
    Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μου στείλεις με mail από που τις βρήκες;
    Το mail μου ειναι athenametaxatou@gmail.com
    Με εκτίμηση, Αθηνά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Δημοφιλείς αναρτήσεις